Saku #11 kirjoitti:Veinin rouva on tainnut lähteä jonkun mustan adoniksen reissuun.
Kaikella kunnioituksella suurta elämänkokemustasi kohtaan, kun olet seilannut seitsemät meret ja nähnyt ties mitkä Karibian kuumat ja kosteat rannikot, mutta silti näkisin, että tekstisi perusteella sinulla on vielä paljon oppimista niin naisista, kuin ihmisistä ylipäätään. Mm. se fakta, että kaikki eivät ole samanlaisia ja kaikki eivät ajattele sillä vehkeellään yhtä paljon kuin toiset. Tai, että jotkut eivät halua sekoittaa omaa tai toisen elämää, tai molempia vehtaamalla sen hyvän ystävän kanssa. Läheisyyteen ja ystävyyteen kuuluu niin paljon muutakin kuin seksi, se ei todellakaan ole mikään mittari millekkään. Hieno ja kaunis asia kyllä, jos sopivan ihmisen kanssa harrastaa, mutta se voi yhtä lailla olla kaveruuden tai ystävyyden loppu, minkä jälkeen mikään ei ole ennallaan, huonossa mielessä.Sv veinikretski kirjoitti:Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.
Ted Raikas kirjoitti:P.S. Seksi miehen ja naisen välillä ei ole mikään itseisarvo ystävyydelle. Kai sillä on väliä, mitä edustaa ihmisenä? Sukupuoli ei saa olla este ja kynnys. Ymmärtääkseni naisilla on muutakin merkitystä kuin antaa pesää?
Tuo on kyllä usein valitettavankin totta... On tuostakin kokemusta ja se juuri voi pilatakin ystävyyden. Yksi virhearvio teon tai sanan suhteen ja asiat voi mennä vituilleen.emest kirjoitti:Mutta onhan seki kyllä tosi, ettei niitten kans voi liikaa olla, jos ei halua mitään ihastumisia. Ennen pitkäähän siinä käy aina niin, että jompi kumpi ihastuu, jos on paljon kahden kesken.
emest kirjoitti:Mutta onhan seki kyllä tosi, ettei niitten kans voi liikaa olla, jos ei halua mitään ihastumisia.
Niin, no tuossa ehkä kehittyy tavallaan sellainen sisarellinen ystävyyssuhde, platoninen, vai miten sitä sanotaan. Uskoisin sellaisen olevan kyseessä ja se on hieno asia se.Grainger kirjoitti:Itse olen ollut erään neitokaisen kanssa ystävä ihan lapsesta asti ja homma pelittää ihan hyvin. Paljon on oltu yhdessä, eikä kumpikaan ole ihastunut toisiinsa.
Grainger kirjoitti:Ei se nyt ihan noinkaan ole.
Itse olen ollut erään neitokaisen kanssa ystävä ihan lapsesta asti ja homma pelittää ihan hyvin. Paljon on oltu yhdessä, eikä kumpikaan ole ihastunut toisiinsa.
Naisia ne vain on, kyllä niidenkin kanssa voi elää yhdessä olematta yhdessä.
Sv veinikretski kirjoitti:Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.
Ps. Ollaan ystäviä vaan kun sulla on niin säälittävän pieni kulli, tästä on kysymys !
veini
Alamummo kirjoitti:Fine, tämä on sinun mielipiteesi. Kaikki miehet eivät kuitenkaan mene pelkällä kyrpäohjauksella, mistä olen kiitollinen.
Olen siis kiitollinen miespuolisista ystävistäni, heiltä saan elämääni sellaista näkökulmaa ja ajatusta, joka jäisi pelkästään naisten kanssa kokematta.
Sv veinikretski kirjoitti:veini joka kuitenkin rakastaa naisia !
Pete2004 kirjoitti:Nyt on mun vuoro avautua.
Mä oon sen tyylinen, etten mä oikein halua seurustella. Siis kyllä mä naisista tykkään, ja niitä on kiva tapailla. Mutta joskus mua jopa vähän häiritseekin joidenkin ihmisten tapa suhtautua muhun, tai siis siihen etten mä tykkää seurustelusta. Monesti mä oon kuullut että mulla on sitoutumiskammo, tai sitten mua lohdutetaan että sä et vaan ole vielä löytänyt sitä oikeaa. No niin no joo, en olekkaan. Mutta sehän vasta olisi kumma juttu jos löytäisinkin, kun en haluisi sitten seurustella sen kans.
En mä vaan oikein jaksa naisia, ja oikeastaan tuskin nekään mua. Kerran yksi nainen jaksoi mua kolme päivää, ja sanoi sitten että nyt riitti. Mä vastasin että hyvä, oon jo kaksi ja puoli päivää sitä odotellutkin.
Borgie kirjoitti:
On niitä jonkinverran enemmän. Mikä ei tietenkään varmaan vähennä vitutustasi.Pete2004 kirjoitti:Ihan epistä.. Maailmassa on miljardi naista, mut mulla on vaan yks kikkeli.
jupster kirjoitti:Raportoin myöhemmin miten tämä neliödraama edistyy ja päättyy.
jupster kirjoitti:Pientä päivytystä neliödraamaan.