Naisasiat

  • 7 571 700
  • 26 605

marttipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Los Angeles Kings
Pete kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista lukea kuinka vaikeaa muille on ollut sen ensimmäisen kontaktin ottaminen kun on huomannut että tunteita on herännyt ja ne pitäisi tuoda jotenkin julki. Aikaisemmat tilanteeni ovat kaikki olleet juuri näitä missä kumpikaan ei uskalla tehdä yhtään mitään.
Kumpikaan? Ei luulis olevan vaikeeta jos molemmilla on samansuuntaisia ajatuksia.

Itse olen vaan yrittänyt tilaisuuden tullen jutella jotain turhaa, joka sekin on ollut valtavan vaikeaa, harvinaisen ujo persoona kun olen ja siihen jännitys päälle niin ei sanat suusta helposti tipahtele. Jos jotain vastakaikua olisi ollut niin se olisi kyllä tullut jo selville, hyvä kuitenkin että yritin niin ei vituta (tai siis toki vituttaa, mutta vielä paljon vaikeampaa olisi jos en pienintäkään yritystä olisi saanut aikaan).
 

ipaz

Jäsen
On mennyt viime aikoina sen verran hyvin putkeen tuolla baaritiskillä ja sen jälkeisissä menoissa, että varmaan kohta lähtee mopo käsistä ja käy huonosti. Mutta annetaan nyt palaa kun kerta lanka on sytytetty.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Noniin, nyt voisi jo sanoa, että hyvin menee. Uskomattoman hyvin! Painunkin tästä Onnellisuusketjuun.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ei saatana kun ne on vaikeita.
Ollaan tässä vajaa neljä kuukautta nyt suht koht vakavasti seurusteltu ja tämä on molemmille sellainen ensimmäin kunnnon juttu. Niin että on oikein vanhempienkin kanssa safkattu ja sen sellaista.
No nyt tyttö lähtee kuukaudeksi Englantiin, jollekin ihme kursille. Ei siinä mitään, mäkin lähtisin jos voisin ja hyvä vaan että saa vähän uusia kokemuksia sekä pääsee kehittämään aika luokatonta englantiaan.
Mulle kaikin puolin ihan okei keissi. Tietenkin.

Noh, kun se sitten Suomeen palaa niin viihtyy täällä kolmisen viikkoa kunnes lähtee kahden viikon ryyppyreissulle Kyprokselle.
Eilen sanoi, että kyllähän sitä vähän vituttaa sinne varattuna lähteä.
Ja tätä mä en nyt tajuu, meillä menee loistavasti. On hauskaa, kivaa, ihanaa ja pusipusihalihalinatinati yhdessä. Sit se onkin jotenkin sillä asenteella, että kait tää oli nyt tässä. Ja miten pirun pahalta se tuntuu kun se sanoo, että ei se voi tietää että tekeekö se jotain tyhmää tai että pystyisikö se sitten loppujen lopuksi pettämään.
Mitä vittua, vaikka mäkin lähden Roskildeen sekoilemaan viikoksi, niin enhän mä nyt saatana helvetissä lähe sinne sillä asenteella, että "Rairai antakaa pillua huorat. Mä koklaan osaanko pettää mun tyttöäni".

Joo tiiän että dramatisoin ja että onhan se ihan oikeasti vaikea sanoa mitkä on fiilikset noin pitkän erossa olon jälkeen. Mutta jotenkin tää ennakoiminen ja sen asenne noita matkoja ajatellen on ihan hevon vitusta.

Pitäiskö mun sitten suosiolla esimerkiksi ennen sitä Kyproksen matkaa sanoa että "ole hyvä, tee mitä lystäät. Soita mulla kun oot tullut takaisin." Eli siis pitää taukoa sen ajan?

Ja helvetti kun ottaa päähän kun on kerrankin lyötänyt sellaisen tytön josta tykkää ja on tykännyt jo vähän pidempäänkin, niin pitääkö tänkin sitten mennä reisille joidenkin helvetin ulkomaanmatkojen takia. Jos menee niin ei hyvää päivää.

Antakaa neuvoja, tukea, ymmärrystä. Ihan mitä vaan. Pliis.
 

scholl

Jäsen
Köntsä kirjoitti:
Eilen sanoi, että kyllähän sitä vähän vituttaa sinne varattuna lähteä.
Ja tätä mä en nyt tajuu.

En itsekään ymmärrä, mitä eroa viinanvedossa on silloin, kun on varattu tai vapaa. Maistuuko se viina jotenkin huonommalta, jos on varattu?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Köntsä kirjoitti:
Sit se onkin jotenkin sillä asenteella, että kait tää oli nyt tässä. Ja miten pirun pahalta se tuntuu kun se sanoo, että ei se voi tietää että tekeekö se jotain tyhmää tai että pystyisikö se sitten loppujen lopuksi pettämään.

Jos likkasi tuollaista suoltaa suustansa, niin pumppaa ja sitten dumppaa. Ei ole kyllä minkään luottamuksen tahi odotuksen arvoinen nainen.

Tämä on mun mielipide. Jos likkasi on teinityttö, niin jotenkin tuon ymmärrän, mutta muussa tapauksessa adjö ja etsi itsellesi arvoisesi nainen.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köntsä kirjoitti:
Ja helvetti kun ottaa päähän kun on kerrankin lyötänyt sellaisen tytön josta tykkää ja on tykännyt jo vähän pidempäänkin, niin pitääkö tänkin sitten mennä reisille joidenkin helvetin ulkomaanmatkojen takia.

Ikävä sanoa, mutta mikäli tyttösi ei kestä ilman seksisuhteita noinkin lyhyitä aikoja, niin vaihtoehtoja on kaksi. a) joko kyseessä on ns. lutka tai b) hän ei ole tarpeeksi kiintynyt sinuun. Molemmissa tapauksissa tilanne on kannaltasi varsin ikävä.

Mutta. En nyt repisi verkkareita ennen kuin mitään tapahtuu.

Parempi se on kuitenkin aina saada tietää mahdollinen uskottomuus, eli kehoita tyttöystävääsi kaikin keinoin rehellisyyteen. Painostus ja vainoharhaiselta vaikuttava pelokas asioiden jankkaaminen ("et sitten saatana petä mua siellä, tai...") johtaa kuitenkin varsin usein juuri siihen mitä eniten pelkäät, joten älä tankkaa asiaa liikaa. Koita pärjätä, äläkä hajota päätäsi pohtimisella.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkkäri kirjoitti:
Mutta. En nyt repisi verkkareita ennen kuin mitään tapahtuu.

Tässä on aika helvetin hyvä toteamus!!!

Täytyy kuitenkin aina muistaa se, että jos jonkun on tarve pettää niin eiköhän se petä ja niin edelleen....

Eiköhän sun omalla kohdalla ole vain parasta elää ja jos se leka josain vaiheessa naamaan lävähtää, niin tärkeintä on siinä vaiheessa nousta ylös.

En väitä ettet ole tyttösi arvoinen tai päinvastoin, mutta älä pilaa sitä turhanpäiväisllä aivoriihillä.

Tulee joskus vaan sellanen tunne et naiset käyttäytyy kuin miehet ja päinvastoin. Naisilla on itsevarmuutta ja miehet pelkää menettävänsä.

Hey guys you must remember this! there are about two women for every man.
 

J.Petke

Jäsen
Onpahan taas tilanne.. Oon tässä käyny pari kertaa yhden naikkosen/tyttösen kanssa deittailemassa ja mukavaa on ja tyttökin ihan kivan näköinen mutta ainut haittapuoli on se että minussa ei herää minkäänlaista tunnetta ko. henkilöä kohtaan. Eli kaikki kunnossa kunhan vaan tulisi se tunne mahanpohjaan että nyt Petkeä viedään. Turha tässä kai ruveta sählään mitään erikoista, ei siitä tuu muuta kun sanomista. Eipä vaan oikein saa sanottua sille että "kiitti mutta ei kiitti".
 

scholl

Jäsen
J.Petke kirjoitti:
Onpahan taas tilanne.. Oon tässä käyny pari kertaa yhden naikkosen/tyttösen kanssa deittailemassa ja mukavaa on ja tyttökin ihan kivan näköinen mutta ainut haittapuoli on se että minussa ei herää minkäänlaista tunnetta ko. henkilöä kohtaan. Eli kaikki kunnossa kunhan vaan tulisi se tunne mahanpohjaan että nyt Petkeä viedään. Turha tässä kai ruveta sählään mitään erikoista, ei siitä tuu muuta kun sanomista. Eipä vaan oikein saa sanottua sille että "kiitti mutta ei kiitti".

Miten olet ajautunut treffeille, jos ei ole herännyt minkäänlaista tunnetta?

Se on sama kuin että ostaisi auton vahingossa, vaikkei yhtään oikeasti kiinnostaisikaan.
 

J.Petke

Jäsen
scholl kirjoitti:
Miten olet ajautunut treffeille, jos ei ole herännyt minkäänlaista tunnetta?

Se on sama kuin että ostaisi auton vahingossa, vaikkei yhtään oikeasti kiinnostaisikaan.

Siinä oli semmonen homma et ollaan ennen käyty treffeillä ja sillon oli ihan kivaa niin ajattelin et jos vaikka nyt syttyis kyseiseen naiseen.. Ja eihän se sitä tarkoita jos ei ensimmäisellä näkemällä sytytä niin ei ikinä. Joskushan se isku tulee vasta kun oppii tuntemaan toista paremmin..
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3 vuotta, 4 kuukautta seurustelua takana.

Ei puhetta kihloista, ei puhetta yhteenmuutosta, vaan mukavaa ja tiivistä yhdessäoloa.

I'm loving it
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tämän hetkinen tilanne voi monen mielestä olla positiivisesti ongelmallinen, muttei sitä todellakaan ole.

Tällä hetkellä on kaksi sellaista naista, joista kumpikin on aivan pirun kiinnostavia ja kummatkin ovat antaneet jo merkkiä omasta kiinnostuksestaan.

Ongelma on se, että lämmittelin tätä "Miss B:tä" hiukan aiemmin, jolloin en siinä täysin onnistunut tietyistä syistä, joten päätin jättää hänet rauhaan. Sinä aikana "Miss A:n" kanssa alkoi rueta lämpeämään jo niin paljon, että tuntuu ettei tästä enää paluuta ole. No nyt sitten eilen tämä Miss B alkoi ladella suht suoraakin tekstiä oman kiinnostuksensa heräämisestä.

Muuten niin sanavalmis tyyppi, kuin olenkin niin nyt meni jauhot suuhun ja tässä meni viime yö miettiessä, että miten keplottelen itteni ulos tilanteesta, kun kumpaakaan ei halua loukata :(

On se vaikeaa...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
J.Petke kirjoitti:
Onpahan taas tilanne.. Oon tässä käyny pari kertaa yhden naikkosen/tyttösen kanssa deittailemassa ja mukavaa on ja tyttökin ihan kivan näköinen mutta ainut haittapuoli on se että minussa ei herää minkäänlaista tunnetta ko. henkilöä kohtaan. Eli kaikki kunnossa kunhan vaan tulisi se tunne mahanpohjaan että nyt Petkeä viedään. Turha tässä kai ruveta sählään mitään erikoista, ei siitä tuu muuta kun sanomista. Eipä vaan oikein saa sanottua sille että "kiitti mutta ei kiitti".
Jos viihdyt ok hänen seurassaan, tarviiko sen suurempaa vientitunnetta tulla?
Parempi ok tyttö kuin ei mitään. Kukaan ei pakota sitoutumaan, ja jos joku vie jalat alta niin siitä vaan.

Itse en ainakaan usko enää mihinkään ihastumiseen/rakastumiseen. Itsesuojeluvaisto kai estää. Mutta kyllä mä silti pidän nättien ja mukavien naisten seurasta :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Miten olet ajautunut treffeille, jos ei ole herännyt minkäänlaista tunnetta?

Se on sama kuin että ostaisi auton vahingossa, vaikkei yhtään oikeasti kiinnostaisikaan.

Ettäkö ostaisi auton eikä kiinnostaisi? Nimittäin ostaako muka joku muu auto kuin MB?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Decimal kirjoitti:
3 vuotta, 4 kuukautta seurustelua takana.

Ei puhetta kihloista, ei puhetta yhteenmuutosta, vaan mukavaa ja tiivistä yhdessäoloa.

I'm loving it

Tällaisen suhteen minäkin haluaisin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Tällaisen suhteen minäkin haluaisin.
Sama. Mitä nyt ehkä yhteenmuutto voisi sopiakin, riippuen asianhaaroista.

Yhteen en kyllä helpolla muuttaisi, ellei olisi tuntenut jo vuoden päivät.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
J.Petke kirjoitti:
ajattelin et jos vaikka nyt syttyis kyseiseen naiseen..

Niin. Ilmeisesti joillakin on sitten todella valinnanvaraa.

Itselläni tuo ns. syttyminen on aina tapahtunut liikoja kyselemättä tai miettimättä. Sitä joko syttyy tai ei syty. Tosin en koskaan ole ollut mikään parkettien partaveitsi tai muutenkaan erityisen piiritetty naisten toimesta. Mutta onnellisesti kihloissa kuitenkin - naisasiat hyvällä mallilla siis. Koskaanhan ei tiedä kuinka kauan tätä onnea kestää mutta nautitaan nykyhetkestä ja katsellaan hymyillen tulevaisuuteen!
 

Tuamas

Jäsen
Köntsä kirjoitti:
Joo tiiän että dramatisoin ja että onhan se ihan oikeasti vaikea sanoa mitkä on fiilikset noin pitkän erossa olon jälkeen. Mutta jotenkin tää ennakoiminen ja sen asenne noita matkoja ajatellen on ihan hevon vitusta.


Antakaa neuvoja, tukea, ymmärrystä. Ihan mitä vaan. Pliis.

Sä olet niin nuori viä.

Eli mielestäni on huomattavasti parempi että tyttösi sanoo tuossa iässä (olettaen että olette suunnilleen samaa ikäluokkaa) ja tuossa tilanteessa tuolla tavalla. Kuin sitten alkaisi käytännössä valehtelemaan, että enhän mä nyt mitään ikinä hani tms. Koska kyseessä on kuitenkin täysin uusi tilanne molemmille, kun on vasta se ensimmäinen vakava suhde ja vielä ei vielä niin kovin pitkäaikainen.

Itse sanoin vastaavissa tilanteissa vastaavassa iässä että: "Tee kuten haluat, katsotaan sitten, kunhan kerrot kaiken". Ja joka kerta tyttö tuli takaisin ja kertoi mitä tuli tehtyä (tai oikeammin ettei tehnyt mitään). Tuollainen tilanne on kuitenkin älyttömän raastava, mutta mielestäni ainoa mahdollinen asia mitä tuossa voi tehdä on luottaa siihen että Sinä olet kuitenkin se ykkönen.
Molemmille reissujen ajaksi vapaat kädet ja jos kumpikaan ei mitään tee, niin helvetin hienoa ja suhde jatkuu entistä vahvempana.
Jos sinä et sitten jostain syystä olekaan enää hänen palattuaan se ykkönen, niin se on sitten siinä. Sama tietenkin jos itse lähdet vieraille teille.

Raskasta sulla tulee olemaan, mutta se on sitä. Varsinkin tuossa iässä.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Tuamas kirjoitti:
Sä olet niin nuori viä.

Eli mielestäni on huomattavasti parempi että tyttösi sanoo tuossa iässä (olettaen että olette suunnilleen samaa ikäluokkaa) ja tuossa tilanteessa tuolla tavalla. Kuin sitten alkaisi käytännössä valehtelemaan, että enhän mä nyt mitään ikinä hani tms. Koska kyseessä on kuitenkin täysin uusi tilanne molemmille, kun on vasta se ensimmäinen vakava suhde ja vielä ei vielä niin kovin pitkäaikainen.

Itse sanoin vastaavissa tilanteissa vastaavassa iässä että: "Tee kuten haluat, katsotaan sitten, kunhan kerrot kaiken". Ja joka kerta tyttö tuli takaisin ja kertoi mitä tuli tehtyä (tai oikeammin ettei tehnyt mitään). Tuollainen tilanne on kuitenkin älyttömän raastava, mutta mielestäni ainoa mahdollinen asia mitä tuossa voi tehdä on luottaa siihen että Sinä olet kuitenkin se ykkönen.
Molemmille reissujen ajaksi vapaat kädet ja jos kumpikaan ei mitään tee, niin helvetin hienoa ja suhde jatkuu entistä vahvempana.
Jos sinä et sitten jostain syystä olekaan enää hänen palattuaan se ykkönen, niin se on sitten siinä. Sama tietenkin jos itse lähdet vieraille teille.

Raskasta sulla tulee olemaan, mutta se on sitä. Varsinkin tuossa iässä.

Kiitos kaikille kaiken näköisistä sanoista ja kommenteista, mutta tässä Tuamas antoi kyllä ne isällisimmät ja parhaimmat neuvot. Suorat ja kaunistelemattomat.
Juuri näinhän se taitaa mennä.

Kokemusten syviä rintaääniä kaivattiin ja sitä saatiin. Kun kuitenkin tuttavat jota minulla on, ovat aika pitkälti samanikäisiä, ja he kaikki ovat joko samassa tai vielä sekavammassa ja kokemattomammassa tilanteessa. Eikä niistä oikeen mitään siis saa irti.

Raskastahan tämä alle kakskymppisen (ja vähän vanhempienkin) elämä rakkausasioiden osalta on aina ollut. Ja enhän mä nyt oo oikeestaan missään vaiheessa kelannutkaan että tää nyt on se one and only, kirkonkellot ja diibadaaba.
Mutta kun jotenkin elää tässä vaiheessa elämän jokaisen pikku mutkan, töyssyn ja pitkän suoran niin täysillä ja niin helvetisti koko sydämellä omistautuen. Niin kyllähän se välillä on raastavaa ja kyllähän sitä nyt vittu sattuu kun se mutka olikin jyrkkä ja posauttaakin tienpenkan läpi jokeen.

Mutta ei sitä vaan vielä oikein osaa olla jäätävän kylmähermoinen ja laskelmoiva. Toivottavasti en ikinä joka asiassa olekkaan.
Ja varmasti jos olisin itse osannut suhtautua asiaan eri tavalla tai jos olisin vastaavassa tilanteessa ennen ollut niin ihan varmasti tuntuisi helpommalta ja paremmalta.

Toisaalta, en ole kyllä tytökseni todellakaan mitään helpointa ja rauhallisinta valinnut, mutta tähän on nyt tultu. Kun ei niistä hissukoista ja myötäilijöistä oikein ollut mihinkään. Ja vaikka kuinka haluaisi että asiat menisivät pilkulleen niin kuin sitä itse haluaa niin eihän sellaista suhdetta kauaa jaksa.


Ohhoh. Ainakin on sitten aikaa lukea oikiksen kirjoja. Ne kun ei siis hajoita päätä yhtään. Öh...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Naisista on pelekkää harmia ja ne saa mut hikkoilemaa.

Eilisen perusteella naisista on pelkkää harmia!

Minulla ja muilla persoonillani on nyt muutto käynnissä Hämptonin keskustasta Hämptonin keskustaan. Eräs tuttu, viehättävä kimalainen tarjoutui sitten auttamaan allekirjoittanutta muutossa, johtuen myös siitä syystä etten tällä hetkellä nappieni takia ajokieltoisena ja kaikkien julkisen liikenteen asemien vieressä majailevana tarvitse enkä omista autoa.

Noh, muutto meni hyvin eikä vienyt kuin alle kolme tuntia (johtuen paljon siitä että kalustusta, tuota materian paskamagneettia, en ole hommannut about imuria, pyykinkuivaustelinettä, lamppua, tv:tä ja baarikaappia lukuunottamatta) ja päälle nautittiin naurun kera hiukan alkoma~hoolia.

*****

Tänään oli sitten edessä arki, todellisuus ja töihin lähtö. Poissa oli tyttö ja "muuttoauto". Tajusin etten siinä muuttohuumassa, ehkä liikaa hänen pebanliikkeitään seuratessani, ollut huomannut roudata auton vielä ollessa käytössä esim. mikroaaltouunia, pimp-tuolia ja jonkinmoista määrää ruokatarvikkeita ja bisseä.

Noita tavaroitahan oli sitten oikein leppoisa tuossa työaikana roudata kantaen ja pyörällä taluttaen kuin pahinkin kassialma, spuge, varas. Ei kovin mah~tawaa. Hikoilin vielä päälle aika orkeleesti.

Ei o heleppoo.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Naisystävät

On jo pitempään tehnyt mieli avautua aiheesta, mutta olen jättänyt väliin. Nyt alkaa kuitenkin sen verran kuohumaan yli, että oli pakko tulla tilittämään.

Taustoiksi kerrottakoon, että seurustelen onnellisesti. Takana on jo 7 yhteistä vuotta hyvässä parisuhteessa. Mutta tokihan ihminen tarvitsee ystäviä, joille voi tuntojaan elämän monista asioista purkaa ja tämä on ollut se ongelma nyt muutaman vuoden ajan. Tuntuu siltä, että vaikka kuinka hyvän pohjan saisi luotua tällaiselle ystävyyssuhteelle naispuoliseen henkilöön, niin aina lopulta joutuu pettymään. Ja nimenomaan sen toisen osapuolen tekemisten tai tekemättä jättämisten takia. Näitä erinäisistä syistä haaksirikkoutuneita kaveruus/ystävyyssuhteita naisiin tahi tyttöihin on pariin vuoteen kertynyt puolisen tusinaa. Syynä on ollut niin mustasukkaiset poikakaverit, sinkuksi tuleminen, paikkakunnalta muutot ja kai sitten myös se, että allekirjoittanut OIKEASTI hakee vain sitä ystävää.

Näihin muuttoasioihin varmaan on turha takertua, elämä heittelee välillä ja sille nyt ei voi mitään. Mutta onhan se jumalauta ihme, kun nämä neitokaiset ovat miesystäviensä tossun alla niin pahasti, että antavat niiden itsetunnoltaan vajavaisten ja mustasukkaisten vässyköiden rajoittaa ja kieltää ketä saa nähdä ja ketä ei. Toisaalta naiset osaavat kyllä olla itsekkäitäkin. Kuunteleva korva ja lohduttava olkapää kelpaa kyllä jos itsellä on vaikeaa. Mutta annapa olla, kun ongelmallinen seurustelusuhde päättyy ja baana kutsuu taas. Siinä ei kavereitaan kerkeä nähdä, kun uutta miestä pitää alkaa metsästämään. Ja kun se löytyy, niin täytyyhän tälle uudelle valloitukselle pyhittää koko elämänsä. Ja osa taas on päästään niin sekaisin, ettei tiedä mitä elämältään haluaisi... Ensin elämäntilanteen äkillinen muutos (lue: rakkautta ensi silmäyksellä -> naimisiin nopean kaavan kautta) pakottaa laittamaan välit poikki, mutta vuosi eteenpäin ja kaikki onkin muuttunut. Taas olisi ystävälle tarvetta (lue: ero tuli -> sydän säpäleinä)!

No yksi työpaikan kautta solmittu suhde itseäni 10 vuotta vanhempaan naiseen on säilynyt. Elämää nähneenä ihmisenä hän naureskelee tilityksilleni ja antaa äidillisiä neuvojaan. "Parempi pitäytyä miesten kanssa kaveeraamisessa. Ne on luotettavia ja omaa saman ajatusmaailman. Nuoret naiset on epäluotettavia otuksia." Niin... Jostain syystä en toisten miesten kanssa osaa muuta kuin heittää läppää, urheilla ja kännissä avautua elämää suuremmista asioista. En ole tavannut vielä sellaista tyyppiä, jonka kanssa luontevampi keskustelu muistakin kuin "äijäaiheista" tuntuisi mahdolliselta.

Ei ole miehistä sydänystäviksi ja kun näihin naisiinkaan en enää oikein luota ja kyynisyys kasvaa viikko viikolta, niin alkaahan se vanne hiljalleen puristamaan päätä. Viimeisestä keskustelurikkaasta ja antoisasta illasta ystäväksi vielä silloin luulemani henkilön kanssa on nyt yli 3kk ja viimeisen 7-8kk aikana näitä on ollut yhden käden sormilla laskettava määrä - enemmän on suhteita kariutunut, kuin hauskoja iltoja vietetty. Koskaan en ole laajaa kaveri- tai ystäväpiiriä kaivannut ja sosialisointia on ihan tarpeeksi omiin tarpeisiin, mutta aitoa ystävyyttä olen jäänyt kaipaamaan. Vitun naiset ja teidän vajaasti toimivat aivonne. Ja vikahan ei ole minussa, vaan se on teissä! Näin, vaikka yliluti armeija-aikoina minulle toisin väittikin.
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikeita ovat...ei pysty ymmärtämään. Välillä ei tajua ollenkaan mitä nniiden päissä liikkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös