Naisasiat

  • 7 535 802
  • 26 610

Jeffrey

Jäsen
jupster kirjoitti:
Pientä päivytystä neliödraamaan.

Jonkin suhteinen neliödraama sitä itsellänikin menossa... Tossa viime keskiviikkona olin kaverini kanssa tossa eräässä Sedun juottoloista Helsingin keskustassa. Jotenkin sitten löydettiin tiemme kahden ihan viehättävän neitosen seuraan ja viettelimme iltaa siinä sitten... Noh ilta meni mukavasti ja mentiin kaikki kimppataksilla kotia kun tytötkin asuivat hieman samalla suunnalla kuin mekin. Siinä sitten tietysti tyttöjen kanssa vaihdettiin numerot ja päästiin frendin kanssa kotimatkalle tekemään jakoa. Se meni sinällään ihan hyvin, että molemmat olimme "ihastuneet" eri tyttöihin ja saatiin sovittua, että toinen alkaa kiusaamaan toista ja toinen toista.

Ilmeisemmin sitten tytötkin ovat päässeet ymmärrykseen keskenänsä. Ja heidän valintansa on ilmeisesti osunut juuri päinvastoin kuin meidän. Tämä tyttö johon itse iskin silmäni ei edes vastaa lähettämiini textareihin kun taas siltä toiselta tytöltä pukkaa viestiä vähänväliä... Kaverilla tietysti sama asia, mutta luonnollisesti toisin päin... Eikä sitä jaksaisi kasvattaa puhelinlaskua ihan vaan kiusaamisen ilosta...

On ne naiset hankalia...
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vaihtelevan huonosti menee. Ke sain, mukava tyttö, blondi, auton takapenkillä, jee jee..

Sitten..

Intistä lomille ja pe iltana pelin jälkeen baariin, tällöin kotiin nukkumaan jo klo 4:30 ja seuraavana aamuna mökille jo klo 10:30. Aukesi taas uusi olut ja parantelin oloani turkuun inttikaverien luo siirtymiseen. No sitten aikani mökillä juopoteltuani, äiti heittää saloon jossa istuin jokilaivassa varmaan noin2 tuntia. No sitten tuli kaveri ja mentiin Turkuun.
Ei mitään, hieno kaupunki ja kaikki, ilta oli mukava ja mentiin baariin joka oli sysipaska ja tämän jälkeen toiseen baariin joka oli ihan jees, mutta todella täysi. No sitten tuli pilkut ja merkit, siirryttiin ulos johon jäätiin puhaltelemaan. Siihen tuli jokin blondi sitten istumaan ja tupakkia pyytämään. No siinö sitten kun oltiin juteltu, kävi ilmi, että siirtyisin hänen luokseen yöksi. Muuten jees, paitsi molemmat vitun kännissä ja tämä blondi puhui alati jostakin helvetin öhkiäisestä joka sillä on lemmikkinä, ei suostunut blondi kertomaan mikä se on, ajattelin mukavaa kissaa tai korkeintaa marsua.
No sitten kämpille syötiin ostamamme pitsa ja siirryttiin nukkumaan. Siinä sitten otin vaatetta pois ja valmistuin henkisesti koettelemukseen, niin kuuluu rapinaa kaapista, ajattelin että kappas se kissa onkin siellä nukkumassa. No katselen siinä sitten ja yhtäkkiä sänkyyn kiipeää HILLERI!!! JUMALAUTA HILLERI! Minähän siinä alan järkytyksessä puolittain huutaen mitä vittua täällä on hilleri, josta tämä tyttö pahastuu ja kertoo kuinka kiltti se on. JA VITUT, paskaa sängyn alla ja ruma olio kuin perkele. Kamalat hampaat ja liikkuukin kuin pahin nilkki! No, ajattelin että lähtisi se hilleri nyt vaan vittuun ja homma jatkuisi. No se menikin sinne komeroonsa ja lähdin jatkamaan tutustumista. No sitten taas rapinaa, kurkkaan heti missä se nilkki on, no ei näy ja sitten kuuluu vaatteiteni seasta rapinaa, kurkkaan sängyn toiselle puolelle niin siellä se paska raahasi sukkaani koloonsa! No ei se mitään mutta onnistui mokoma vielä toisenkin sukkani! Tällöin hieman avauduin tästä oliosta jota, ei suotu ja ilmoitettiin illan loppukulku. Selvä, nolattuna, tyydyttämättömänä, vihaa tuntien häivyin ja menin läheiseen metsikköön nukkumaan pariksi tunniksi, siellä ei sentään saatana HILLERIT JUHLI!! Uskomaton juttu!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
puuha-pete kirjoitti:
Tällöin hieman avauduin tästä oliosta jota, ei suotu ja ilmoitettiin illan loppukulku. Selvä, nolattuna, tyydyttämättömänä, vihaa tuntien häivyin ja menin läheiseen metsikköön nukkumaan pariksi tunniksi, siellä ei sentään saatana HILLERIT JUHLI!! Uskomaton juttu!

Hhahahah...otan osaa.

Minä luulen että on itsekin siirryttävä maksullisiin naisiin, nimittäin siinä mielessä että olen valmis maksamaan naisesta jolla EI OLE MITÄÄN VITUN LEMMIKKIÄ. Olen allerginen, mutta lemmikkien kanssa kutiaminen, nuha ja punaiset silmät eivät ole ainoa ongelma, lemmikki saattaa myös kesken seksin (siis naisen ja miehen välisen) hypätä sängylle nuuskimaan miehen vehjettä, aiheuttaen lamaantumista ottaen huomioon edellisen puruluun kohtalon.

Lemmikit tunkevat muutenkin aina keskellä yötä sänkyyn, siis kun yrittää nukkua, hyppäävät selän päälle, meluavat, ja toisekseen kun ennen pystyi eräänkin pesän kanssa lähtemään yllättäville vloppureissuille minne sattuu, on nyt järjestettävä joko paikka jonne lemmikin voi ottaa mukaan TAI pitää päästä pian kotiin lemmikin takia.

Ilmeisesti minä herätän jonkinlaisen nallemaisen hoivaamisviettitouhun noissa naisissa sillä viimeisen parin vuoden kanssa on tainnut jokaisella enemmän tapailemalla naisellani olla joku karvaturri nurkissa, se eläinten yleinen söpöyskö sitten vetosi minussakin, mene ja tiedä, minä kun haluaisin vain hässiä kuin koalat, 80% ajasta tai jotain.

*****

Siksi ja muuten ilmassa on ollut muutosta, uusia numeroita on ilmestynyt puhelimeen ja vanhoja lähtenyt, sillat palaa!

Ilmeisesti ainakin kahdessa nyt poistetussa tapauksessa osasyynä on ollut Sinkkuelämää-uusintojen alkaminen, keskusteluihin ja olemiseen ilmestyi juuri sellaista vammaista Sinkkuelämää-pohdiskelua jossa kaikelle pitäisi löytää joku syy, perustelu, selitys, eikä mikään ole hyvin. Asiahan ei ole näin, asiat ovat oikein hyvin kun ei mieti liikaa ja poistaa nuo pari numeroa puhelimesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Golden AWe kirjoitti:
Asiahan ei ole näin, asiat ovat oikein hyvin kun ei mieti liikaa ja poistaa nuo pari numeroa puhelimesta.

Puhut vähän mutta asiaa! Tänään luuristani katosi yksi nimi ja numero. Kun ei nainen ymmärrä hyvällä ettei kiinnosta, niin sitten näköjään pahalla (heikot on älynlahjat tai luulot itsestään liian suuret, satun olemaan onnellisesti varattu ja hän sen myös tietää). Ja - tietysti - minähän se kusipää tässä sitten olen.

No, itse asiassa, ei kiinnosta mitä kyseinen nainen musta ajattelee.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
vetti kirjoitti:
Puhut vähän mutta asiaa! Tänään luuristani katosi yksi nimi ja numero. Kun ei nainen ymmärrä hyvällä ettei kiinnosta, niin sitten näköjään pahalla (heikot on älynlahjat tai luulot itsestään liian suuret, satun olemaan onnellisesti varattu ja hän sen myös tietää). Ja - tietysti - minähän se kusipää tässä sitten olen.

No, itse asiassa, ei kiinnosta mitä kyseinen nainen musta ajattelee.

Säästyy myös siltä riskiltä että itse juovuspäissään laittaa jonkun "järkevän" viestin. Why bother.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

puuha-pete kirjoitti:
Intistä lomille ja pe iltana pelin jälkeen baariin...

Ei jumalauta, en muista koska olisin nauranut viimeksi jatkoajassa ääneen, mutta puuhiksen toikkarointi aiheutti kyllä aitoa ääneennaurua :)

Eräällä ex:lläni oli, tai oikeastaan hänen äidillään oli, austraalian terrieri, joka kerran naida napsutellesamme päätti ottaa makunäytteen allekirjoittaneen hanurista. Siinä meinasi rytmi seota kun kesken pärnyttelyn kostea kieli lipaisee päärsaukkoa.

Mitä chikseihin tulee, niin kohta pitää perustaa jupster tyylinen kymppitonni neitien välille. On se kummaa, välillä ei natsaa millään ja sitten taas aukkoja tulee sisään ovista ja ikkunoista.

BitterX kirjoitti:
Älä yritä! Et pysty peittämään onnellisuuttasi edes jatkoaikaan kirjoittamassa viestissä. Jätkä on kuin Hangon keksi.

Ainakin on elämässä mielenkiintoa, vaan mahtaako kapsahtaa katajaan, vai tuleeko jostain kikkailusta jotain. Siitä kuulemme seuraavassa jaksossa. =)
 

Tobias

Jäsen
vetti kirjoitti:
Puhut vähän mutta asiaa! Tänään luuristani katosi yksi nimi ja numero. Kun ei nainen ymmärrä hyvällä ettei kiinnosta, niin sitten näköjään pahalla (heikot on älynlahjat tai luulot itsestään liian suuret, satun olemaan onnellisesti varattu ja hän sen myös tietää). Ja - tietysti - minähän se kusipää tässä sitten olen.

No, itse asiassa, ei kiinnosta mitä kyseinen nainen musta ajattelee.

Ihmettelen vaan, että mitä te edes otatte niitä numeroita? Homma kerralla selväksi hoidon jälkeen, että tää on sitten tässä ja moi. Paitsi toki jos mahdollisuus hyvään vakipanoon niin sittenhän tuon ymmärtää. Omaa numeroa ei kyllä kannata koskaan antaa millekään hoidoille.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tobias kirjoitti:
Ihmettelen vaan, että mitä te edes otatte niitä numeroita? Homma kerralla selväksi hoidon jälkeen, että tää on sitten tässä ja moi. Paitsi toki jos mahdollisuus hyvään vakipanoon niin sittenhän tuon ymmärtää. Omaa numeroa ei kyllä kannata koskaan antaa millekään hoidoille.

Minä olen aina kannattanut tapailua ja deittailua, tuttuja yöpaikkoja eri kaupungeissa ja jonkin verran eri maissakin. Toiset vakavampia ja toiset vähemmän. Sitten jos homma on tarpeeksi hyvä ei tosin tarvitse muita miettiä. Viittaamani tapaukset eivät mitään seurustelua ole olleetkaan, mutta eivät myöskään pelkkiä "kaveritouhuja". Homma menee perseelleen siinä vaiheessa kun illalliselle meneminenkin menee liian vaikeaksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tobias kirjoitti:
Ihmettelen vaan, että mitä te edes otatte niitä numeroita? Homma kerralla selväksi hoidon jälkeen, että tää on sitten tässä ja moi. Paitsi toki jos mahdollisuus hyvään vakipanoon niin sittenhän tuon ymmärtää. Omaa numeroa ei kyllä kannata koskaan antaa millekään hoidoille.

Ehkäpä kaikkien kohdala nämä kännyyn talletetut numerot eivät olekaan mitään "hoitoja" vaan ystävien numeroita ja sitten jossain vaiheessa tämä toinen osapuoli alkaa kuvitella/luulla ystävyydesta jotain muuta josta sitten voi seurata ongelmia jos selkeä puhe ei mene perille, vai onko sinusta täysin outoa se, että miehellä voi olla useiden naisten puhelinnumeroita kännyssä ilman, että yhdenkään kanssa ollaan seksuaalisessa kanssakäymisessä? Todettakoot myös se, että minä olen mielummin ilman kuin turvaudun johonkin epämääräiseen "hoitoon", tällöin käsi on paras kumppani jollei vakituisempaa kumppania ole saatavilla.

vlad.

P.S. Jottei kukaan ymmärrä väärin niin itsestään selvyys on myös se, että naisella voi olla useiden miesten numeroita kännyssään ilman, että heidän kanssa olisi tarkoitus olla muuta kuin ystäviä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
vlad kirjoitti:
Ehkäpä kaikkien kohdala nämä kännyyn talletetut numerot eivät olekaan mitään hoitoja" vaan ystävien numeroita ja sitten jossain vaiheessa tämä toinen osapuoli alkaa kuvitella/luulla ystävyydesta jotain muuta josta sitten voi seurata ongelmia jos selkeä puhe ei mene perille, vai onko sinusta täysin outoa se, että miehellä voi olla useiden naisten puhelinnumeroita kännyssä ilman, että yhdenkään kanssa ollaan seksuaalisessa kanssakäymisessä?
vlad.

Juuri tästähän ainakin kohdallani oli kyse. Ystävyydestä / kaveruudesta se lähti ja toinen osapuoli alkoi nimenomaan kuvitella liikoja. Selkeä puhe ei auttanut - no, jos täytyy valita kumppanin ja "kaverin" (nyt voi jo laittaa lainausmerkeissä), ei tarvitse todellakaan harkita kahta kertaa.

Ja - minullakin on myös naisia ihan kavereinakin. En ymmärrä, miksi heti jotkut kuvittelevat että olisi jotain muutakin taustalla. Onneksi elän sellaisessa suhteessa, että meillä saa - ja mielestämme pitääkin - olla ystäviä/kavereita molemmista sukupuolista. Ilman mitään taka-ajatuksia. Eikä kumpikaan meistä ole mustasukkainen jos toinen lähtee kavereidensa kanssa liikenteeseen - oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Tämä nyt sattui kohdalleni ensimmäistä kertaa, että nainen, kenet kuvittelin ystäväkseni, kuvitteli olevansa jotain muuta. Vaikka pitäisi hänenkin tietää paremmin.

Kuten sanoin: ei tarvinnut kahta kertaa miettiä kun kyseinen nainen ei puhetta ymmärtänyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scala10 kirjoitti:
Tyttöystävä lähti yli kuukaudeks NILSIÄÄN tanssimaan. Tarkoitus olisi kuitenkin käydä siellä hänen luonaan, mutta aika haikee olo on.
Hitto kun on jo nyt ikävä.

Koita nähdä asian positiiviset puolet ja mahdollisuus siihen missä, minkälaisissa ympyröissä ja paikoissa saat nyt sitten hänen kanssaan aikaan viettää ja "aikaa viettää" vieraillessasi siellä. Ehkä siitä tulee virkistävää ja arvostat yhteyttänne kokemuksen jälkeen entistä enemmän.

Älä mieti turhia, vaikkakin olen kuullut että Nilsiässä on paljon aika komeita tanssijannuja.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
scala10 kirjoitti:
Tyttöystävä lähti yli kuukaudeks NILSIÄÄN tanssimaan. Tarkoitus olisi kuitenkin käydä siellä hänen luonaan, mutta aika haikee olo on.
Hitto kun on jo nyt ikävä.

Pakko sanoa mutta Nilsiä on erittäin vaarallinen paikka, aikanani lyhyen aikaa paikkakuntaan tutustuessani sain sellaisen kuvan, nimittäin jos nyt joku sattumalta rakastuu yksipuolisesti tyttöystävääsi voi hän tulla mustasukkaisuuksissaan seinänne läpi moottorisahalla.



Luonnehtisin alutta sanalla "vikise kuin sika alue", sanalla sanoen älä katso elokuvaa "Syväjoki" jollet halua tietää asiasta enempää. Itse hakisin jollakin tekosyyllä tyttöystäväni pois, mitä nopeammin sen parempi, toivotaan kuitenkin että hän selviää.

veini
 
Sv veinikretski kirjoitti:
Pakko sanoa mutta Nilsiä on erittäin vaarallinen paikka, aikanani lyhyen aikaa paikkakuntaan tutustuessani sain sellaisen kuvan, nimittäin jos nyt joku sattumalta rakastuu yksipuolisesti tyttöystävääsi voi hän tulla mustasukkaisuuksissaan seinänne läpi moottorisahalla.



Luonnehtisin alutta sanalla "vikise kuin sika alue", sanalla sanoen älä katso elokuvaa "Syväjoki" jollet halua tietää asiasta enempää. Itse hakisin jollakin tekosyyllä tyttöystäväni pois, mitä nopeammin sen parempi, toivotaan kuitenkin että hän selviää.

veini
Voi perhana, taitaa olla tuo NILSIÄ melkonen paikka. Ois lähteny mielummin turkuun, nukkuisin yöni (ja työpäiväni) levollisesti, jopa paremmin kuin tytön täällä ollessa. Tekisi mieli hakea hänet pois sieltä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
scala10 kirjoitti:
Tyttöystävä lähti yli kuukaudeks NILSIÄÄN tanssimaan. Tarkoitus olisi kuitenkin käydä siellä hänen luonaan, mutta aika haikee olo on.
Hitto kun on jo nyt ikävä.


Nättiä! heh. noniin, avautuminen. Jos olet seurustelevassa suhteessa, niin älä missään nimessä päästä mimmiäsi ainakaan vaihtoon etelä-eurooppaan! Nim. kokemusta on, eli siihenpä lyssähti. Noh, meikäläinen sitten ottaa asian puheeksi useammankin ihmisen kanssa, niin onpas paljon samanlaisia tapauksia. Itse asiassa löytyi 3 tapausta, jossa näin ei ollut käynyt:)

Siinä kohtaa kun Unkarista loppuu tietokoneet siten, että 3 viikkoon ei "ehdi" spostia kirjoittamaan niin huhuh... Kaiken kukkuraksi takaisin tultuaan sanoo, ettei nähdä tarpeeksi sen jälkeen kun olen ehdottanut 4-5 eri viikonloppua yhteiseksi ajanvietoksi. Ei perkele, joskus sitä toivoisi olevansa oikein paha suustansa niin olisi sitten tullut ainakin sanottua, mutta meikä kun on taas liian kiltti... Sviddu sentään... Niin juu, ja kun tämän vaihtoajan ollessa päällä kyselin, että koskas tulisin käymään niin vastaus oli yksinkertaisesti, "miksi sää täällä haluat tulla käymään?"

Toisin sanoen, vituiks meni ja vitutti. Tänään uutta matoa koukkuun.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt Hermannia vituttaa! Juttu alkoi maanantaina ja menee kutakuinkin näin.

Maanantaina yöllä tyttöni mun soitti ja ilmoitti ettei saa unta kun ajatukset valvottaa. Kysyin sitten, että mitkähän asiat, johon ei vastausta tahtonut tulla. Koska olin itse herännyt kirjaimellisesti kesken unien, ei oikein tahtonut juttu minullakaan luistaa. Lisäksi vielä nukku-matti oli uudelleen tulossa kanssani treffeille unimaailmaan. Sanoinkin siis että koita nukkua ja puhutaan aamulla... [ZZZZZ..]

Aamu koitti ja kaikki alkoi mukavasti. Menin normaalisti töihin aamuvuoroon ja töissäkin meni mukavasti (jeejee). Laitoin siinä aamupäiväsellä viestiä, että mitkäs ne yölliset ajatukset sitten oli. Tähän hän vastaili ettei halua puhua ko. asiasta enempää. Tätä "kerro ny mikä sua valvotti-en kerro" -viestittelyä kesti aikansa. Lopulta piti vain viestittää takaisin, että "älä sitten kerro, kiitti vitusti luotamuksesta." Kuitenkin muutama vuosi ollaan oltu yhdessä enemän ja vähemmän ja kerrottu toisillemme melkeinpä kaikki... Sanotaan suoraan että loukkaannuin tuosta käytöksestä.

Tiistai-keskiviikko yönä pirahtaa jälleen puhelin Eläkeläisten - Ona Nur-kappaleen muodossa. Kukas se siellä soittaa? No Irma (nimi muutettu, toim. huom.) tietenkin. Itku kurkussa alkaa kyselemään minulta jälleen kesken unien herätetyltä karvakasalta, että rakastanko tätä vielä ja välitänkö hänestä vielä etc etc. Aikamme juteltiin ja sain selvile nämä Irmaa valvottaneet ajatukset. (huh, helpotti...)

Keskiviikkkona - eli tänään - viestiteltiin töiden ohessa hetki, jolloi sovittiin ko. asia. Luulin että pahin on takana ja kaikki on taas hyvin. PASKAT OLLU! Tänään tuossa 3h sitten mainitsin kuinka pyrin pitämään vähintään yhtä olutpulloa/tölkkiä koko ajan jääkaapissa juoluun...siis jouluun asti. Irma siihen, että :( Kyselin syytä ja tämä vaan kertoi kuinka inhoaa sitä jos joku mies juo olutta muutamat putelit muutaman kerran viikossa. Niistä kuulema tulee rasittavaksi maailmanparantajaksi. Ihmettelin, mitä 2-3 normi keskikura-pulloa saa aikaan yli 100kg jässille. No ei yhtään mitäään. Tätä Irma ei tietenkään voinut hyväksyä- niinkuin ei koko oluen juomista viikollakaan. Väittely tästä muutaman oluen juomisesta muutaman kerran viikossa sai aikaan sen, että Irma suutahti ja minä hölmistyin. Höh.

Vituttaa. Miten muutamat ruskeat pullot voivat saada naiset noin sekaisin. Kaikenmaailman stereotypiat tuli kyllä kyseltyä, mutta järkevää vastausta en Irmalta saanut kysymykseen: "Mitä pahaa on juoda ne muutamat oluet muutaman kerran viikossa"?

Kiva tästä lähteä yhdessä perjantain yhteiselle chill-lomalle Vaasaan, jos toinen mököttää koko ajan. Naiset... Niiden kanssa ei voi elää, mutta ilmankaan et pärjää.

PS. Veikkaan että puhelin kajauttaa yöllä taas humpat ilmoille ja näytössä vilkkkuu Irman nimi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Karmea tuoksu suojelee !

scala10 kirjoitti:
Voi perhana, taitaa olla tuo NILSIÄ melkonen paikka. Ois lähteny mielummin turkuun, nukkuisin yöni (ja työpäiväni) levollisesti, jopa paremmin kuin tytön täällä ollessa. Tekisi mieli hakea hänet pois sieltä.

Hyvä konsti tälläisten reissujen turvaamiseksi olisi ostaa tyttöystävälle joku karmea tuoksu kuten Chanell vitonen tai Ooppium, karmeinkaan sikaniska ei lähesty hevillä näiltä tuoksuvia naisia. Siinä vanhemman miehen neuvo, kiellä kuitenkin ehdottamasti säästämään ainoastaan reissukäyttöön, ettet joudu itse kokemaan näitä hirveitä tuoksuja.

veini
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä ois uskonut että löytyy nuorempi, hehkeempi ym..... nainen/tyttönen
näin 4 kuukautta eron jälkeen, mut kyllä

Entinen 3 nolla vaihtui about noin kaks kakkoseen.

Ei se ikä vaan se ikä! ja ...... melkein kymppisäkin verran nuorempi!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Sv veinikretski kirjoitti:
Hyvä konsti tälläisten reissujen turvaamiseksi olisi ostaa tyttöystävälle joku karmea tuoksu kuten Chanell vitonen tai Ooppium, karmeinkaan sikaniska ei lähesty hevillä näiltä tuoksuvia naisia.

Väärässä olet. Kyllä muuten lähestyy... http://irc-galleria.net/view.php?nick=sikaniska

Tuossa on melkoinen äijä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Davey kirjoitti:
Ei kyllä ois uskonut että löytyy nuorempi, hehkeempi ym..... nainen/tyttönen
näin 4 kuukautta eron jälkeen, mut kyllä
Muista palauttaa lotto!

nimim. Minäkin näin tänään naisen (Aleksanterinkadulla)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bisnesman kirjoitti:
Näitköhän minun seurassa? Kaveripohjalta sit kuulemma SAATANA!! :(
Ei kun tämä oli yksin. Sillä oli auronkolasit ja lyhyt hame. En uskaltanut kysellä oliko bisnesmanin kaveripohjalla.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Muista palauttaa lotto!

nimim. Minäkin näin tänään naisen (Aleksanterinkadulla)

Vituttaa mulla on kymmenen viikon kestolotto, onkohan se sama asia?

Luettuani viestisi nipistelin itseäni, sekä tätä näkyä ja rupes huutoa kuulumaan. Ei ollut hävinnyt yön aikana mihinkään. Joten päätin kysyä ootko bisnesmanille jonkin sortin kaveri, ei kuulema oo sitäkään.

Pitäiskö soittaa johonkin Regina Onlineen, että onko minussa jotain vikaa?!?!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös