puuha-pete kirjoitti:Tällöin hieman avauduin tästä oliosta jota, ei suotu ja ilmoitettiin illan loppukulku. Selvä, nolattuna, tyydyttämättömänä, vihaa tuntien häivyin ja menin läheiseen metsikköön nukkumaan pariksi tunniksi, siellä ei sentään saatana HILLERIT JUHLI!! Uskomaton juttu!
Golden AWe kirjoitti:Asiahan ei ole näin, asiat ovat oikein hyvin kun ei mieti liikaa ja poistaa nuo pari numeroa puhelimesta.
vetti kirjoitti:Puhut vähän mutta asiaa! Tänään luuristani katosi yksi nimi ja numero. Kun ei nainen ymmärrä hyvällä ettei kiinnosta, niin sitten näköjään pahalla (heikot on älynlahjat tai luulot itsestään liian suuret, satun olemaan onnellisesti varattu ja hän sen myös tietää). Ja - tietysti - minähän se kusipää tässä sitten olen.
No, itse asiassa, ei kiinnosta mitä kyseinen nainen musta ajattelee.
puuha-pete kirjoitti:Intistä lomille ja pe iltana pelin jälkeen baariin...
BitterX kirjoitti:Älä yritä! Et pysty peittämään onnellisuuttasi edes jatkoaikaan kirjoittamassa viestissä. Jätkä on kuin Hangon keksi.
vetti kirjoitti:Puhut vähän mutta asiaa! Tänään luuristani katosi yksi nimi ja numero. Kun ei nainen ymmärrä hyvällä ettei kiinnosta, niin sitten näköjään pahalla (heikot on älynlahjat tai luulot itsestään liian suuret, satun olemaan onnellisesti varattu ja hän sen myös tietää). Ja - tietysti - minähän se kusipää tässä sitten olen.
No, itse asiassa, ei kiinnosta mitä kyseinen nainen musta ajattelee.
Tobias kirjoitti:Ihmettelen vaan, että mitä te edes otatte niitä numeroita? Homma kerralla selväksi hoidon jälkeen, että tää on sitten tässä ja moi. Paitsi toki jos mahdollisuus hyvään vakipanoon niin sittenhän tuon ymmärtää. Omaa numeroa ei kyllä kannata koskaan antaa millekään hoidoille.
Tobias kirjoitti:Ihmettelen vaan, että mitä te edes otatte niitä numeroita? Homma kerralla selväksi hoidon jälkeen, että tää on sitten tässä ja moi. Paitsi toki jos mahdollisuus hyvään vakipanoon niin sittenhän tuon ymmärtää. Omaa numeroa ei kyllä kannata koskaan antaa millekään hoidoille.
vlad kirjoitti:Ehkäpä kaikkien kohdala nämä kännyyn talletetut numerot eivät olekaan mitään hoitoja" vaan ystävien numeroita ja sitten jossain vaiheessa tämä toinen osapuoli alkaa kuvitella/luulla ystävyydesta jotain muuta josta sitten voi seurata ongelmia jos selkeä puhe ei mene perille, vai onko sinusta täysin outoa se, että miehellä voi olla useiden naisten puhelinnumeroita kännyssä ilman, että yhdenkään kanssa ollaan seksuaalisessa kanssakäymisessä?
vlad.
scala10 kirjoitti:Tyttöystävä lähti yli kuukaudeks NILSIÄÄN tanssimaan. Tarkoitus olisi kuitenkin käydä siellä hänen luonaan, mutta aika haikee olo on.
Hitto kun on jo nyt ikävä.
Kiitti, sinne meni kuukauden yöunet...Golden AWe kirjoitti:Älä mieti turhia, vaikkakin olen kuullut että Nilsiässä on paljon aika komeita tanssijannuja.
scala10 kirjoitti:Tyttöystävä lähti yli kuukaudeks NILSIÄÄN tanssimaan. Tarkoitus olisi kuitenkin käydä siellä hänen luonaan, mutta aika haikee olo on.
Voi perhana, taitaa olla tuo NILSIÄ melkonen paikka. Ois lähteny mielummin turkuun, nukkuisin yöni (ja työpäiväni) levollisesti, jopa paremmin kuin tytön täällä ollessa. Tekisi mieli hakea hänet pois sieltä.Sv veinikretski kirjoitti:Pakko sanoa mutta Nilsiä on erittäin vaarallinen paikka, aikanani lyhyen aikaa paikkakuntaan tutustuessani sain sellaisen kuvan, nimittäin jos nyt joku sattumalta rakastuu yksipuolisesti tyttöystävääsi voi hän tulla mustasukkaisuuksissaan seinänne läpi moottorisahalla.
Luonnehtisin alutta sanalla "vikise kuin sika alue", sanalla sanoen älä katso elokuvaa "Syväjoki" jollet halua tietää asiasta enempää. Itse hakisin jollakin tekosyyllä tyttöystäväni pois, mitä nopeammin sen parempi, toivotaan kuitenkin että hän selviää.
veini
scala10 kirjoitti:Voi perhana, taitaa olla tuo NILSIÄ melkonen paikka. Ois lähteny mielummin turkuun, nukkuisin yöni (ja työpäiväni) levollisesti, jopa paremmin kuin tytön täällä ollessa. Tekisi mieli hakea hänet pois sieltä.
Sv veinikretski kirjoitti:Hyvä konsti tälläisten reissujen turvaamiseksi olisi ostaa tyttöystävälle joku karmea tuoksu kuten Chanell vitonen tai Ooppium, karmeinkaan sikaniska ei lähesty hevillä näiltä tuoksuvia naisia.
Muista palauttaa lotto!Davey kirjoitti:Ei kyllä ois uskonut että löytyy nuorempi, hehkeempi ym..... nainen/tyttönen
näin 4 kuukautta eron jälkeen, mut kyllä
Näitköhän minun seurassa? Kaveripohjalta sit kuulemma SAATANA!! :(bozik kirjoitti:Muista palauttaa lotto!
nimim. Minäkin näin tänään naisen (Aleksanterinkadulla)
Ei kun tämä oli yksin. Sillä oli auronkolasit ja lyhyt hame. En uskaltanut kysellä oliko bisnesmanin kaveripohjalla.bisnesman kirjoitti:Näitköhän minun seurassa? Kaveripohjalta sit kuulemma SAATANA!! :(
bozik kirjoitti:Muista palauttaa lotto!
nimim. Minäkin näin tänään naisen (Aleksanterinkadulla)
Sv veinikretski kirjoitti:Hyvä konsti tälläisten reissujen turvaamiseksi olisi ostaa tyttöystävälle joku karmea tuoksu kuten Chanell vitonen tai Ooppium, karmeinkaan sikaniska ei lähesty hevillä näiltä tuoksuvia naisia. Siinä vanhemman miehen neuvo, kiellä kuitenkin ehdottamasti säästämään ainoastaan reissukäyttöön, ettet joudu itse kokemaan näitä hirveitä tuoksuja.
veini