4
444
Näitähän sattuu. Aikanaan kun muutin nykyiselle kotipaikkakunnalle, niin paikallisessa K-Raudassa oli oikein viehättävä kassaneito. Tai en mä tiedä, kuinka viehättävä oli, mutta siinä tilanteessa hän ihan vain lempeällä hymyllään pelasti suunnilleen koko kuukauden. Olin aivan romuna ja paskana ja ties mitä, todella alamaissa. Menin hakemaan jotain, en edes tiedä mitä. Eikä hän tehnyt muuta kuin tervehti kohteliaasti ja hymyili kauniisti. Meinasin romahtaa siihen paikkaan.Minä kävin viikko sitten Tallinnassa apteekissa ja oli kyllä niin nätti vetyperoksidi blondi myyjänä, että teki pahaa, hyvällä tavalla. Minä rakastuin täysin tähän myyjään, mutta taisi tämä rakkaustarina olla aika yksipuolinen.
Miten tämä liittyy lainaukseen... En tiedä, tuskin mitenkään.
Sen jälkeen olen sanonut aina, että hymy on seksikkäintä, mihin kukaan voi pukeutua. Eikä se vaadi muuta kuin että se on aitoa. Tämä hymy oli lempeä ja hyväksyvä, eikä tilanne vaatinut mitään muuta. En hetkeäkään kuvitellut, että tilanteessa olisi mitään sen kummempaa, mutta se hymy porautui suoraan sieluun, ja huolet ja murheet katosivat sen siliän tien.
Joo, oon nössö.