Naisasiat

  • 7 489 471
  • 26 542

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Saanko kysyä suoraan, että WTF?
Ette saa. Kiemurrellen ehkä.

Tuntuu, että tänne ketjuun tulee melkeinpä aina vain ongelmia naisten kanssa touhuumisesta. Ei tuollainen tarina siis voi pitää paikkaansa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ette saa. Kiemurrellen ehkä.

Tuntuu, että tänne ketjuun tulee melkeinpä aina vain ongelmia naisten kanssa touhuumisesta. Ei tuollainen tarina siis voi pitää paikkaansa.
En teititellyt sinua, sinun pitää kylläkin teititellä minua koska olen 99+!!
Ihan perusasioita parisuhdemaailmassa.
Onneksi itse olen jo niin vanha kuin 47v ja ei enää kiinnosta ihan joka vosun perään hyppääminen niin ei tulekaan tuommoisia tilanteita, mutta oi pojat kun niitä tuli silloin joskus kun olin nuori, ori, viriili ja komia mitä kaikkiea edelleenkin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kannattaako minun ottaa ensimmäinen askel ja tiedustella tuolta ruotsintunnilla tapaamaltani nuorelta naiselta mahdollista kiinnostusta lähteä kanssani vaikkapa jonnekin kuppilaan tai vastaavaan paikkaan?
En tiedä hänestä oikeastaan mitään muuta kuin hänen etunimensä, sen että hän pitää tatuoinneista, että hänen äitinsä on ruotsinkielinen ja että hän on aika paljon edellä minua näissä lukio-opinnoissa, koska hän on ehtinyt jo kirjoittamaan muutaman aineen.
Tiedän myös, mitä bussia hän käyttää, mutta koska en halua tulla leimautuneeksi minkäänlaiseksi pervoksi, olen tiukasti palannut aina tuntien jälkeen suorinta reittiä kotiin. Utelias kyllä olisin tietämään, missä hän asustaa sekä varsinkin hänen parisuhdestatuksensa, mutta toistaiseksi en ole rohjennut ottaa ensimmäistä askelta tässä.

Katseita olemme kyllä luoneet toisiimme heti alusta lähtien ja saatan olla aika optimistinen tässä, mutta oman tulkintani mukaan jonkinlainen kiinnostus on hänenkin puolellaan minua kohtaan, huumori (se vähä, mitä noilla tunneilla on pystynyt sitä osaa tuomaan esille) on osunut aika hyvin yhteen ja hän vaikuttaa olevan omalla tavallaan persoonallinen tyyppi. Jotenkin hänestä välittyy sellainen kuva, että hän on kyllä minua reilusti nuorempi, mutta toisaalta hänen aavistuksen boheemi ulkonäkönsä sekä rento olemus tekevät hänen kanssaan keskustelusta varsin vaivatonta.

Olen elämäni aikana pyytänyt tasan kaksi kertaa tyttöä ulos - toinen oli muistaakseni vuonna 1998 ja toinen joskus 2008 - ja kummallakin kerralla sain rukkaset. Sen jälkeen onkin riittänyt hiljaiseloa pitkälti yli vuosikymmenen ajan, joten minulla on kohtalaisen heikko track record. En sanoisi olevani ihastunut häneen, mutta kovinkin kiinnostunut tutustumaan häneen paremmin. En osaa ollenkaan sanoa, miten pitkä yhteinen aika meillä on edessä tuolla koulussa, joten siksi käännyn puoleenne.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sen jälkeen onkin riittänyt hiljaiseloa pitkälti yli vuosikymmenen ajan, joten minulla on kohtalaisen heikko track record. En sanoisi olevani ihastunut häneen, mutta kovinkin kiinnostunut tutustumaan häneen paremmin. En osaa ollenkaan sanoa, miten pitkä yhteinen aika meillä on edessä tuolla koulussa, joten siksi käännyn puoleenne.
Ei voi osua, jossei lauo.

Koittaisin kuitenkin ihan jutustelu asteella tutustua enemmän ja löytää jokin yhteinen asia (sama musta huumori ei riitä) ja sitten harkiten kutsua syömään/kahville/auringonlaskuun. Siinä saattaa ennen rohkaistumista orastava ihastus karista, jos toinen ei olekkaan kuitenkaan muuta kuin hyvä opiskelutoveri. Tai sitten parhaassa(tai pahimmassa) tapauksessa ihastuminen syttyy kunnolla ja silloin uskaltaa vähän mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja rohkaistuu enempi.
 

hege

Jäsen
Se ei ole ihan helppoa lähteä rakentamaan alkuihastuksen jälkeen kuvioita lapsellisen mahdollisen kumppanin kanssa. Itse ei-lapsellisena sitä joskus kokeilin ja vaikka naisihminen oli erittäin miellyttävä niin mukana tuli myös paljon sellaista säätöä mikä oli omalta, ainakin siinä vaiheessa, melkoisen kuormittavaa. Tosin isolta osalta johtui varmasti omasta elämänkokemuksen puutteellisuudesta ja jossain määrin kyvyttömyydestä olla riittävän joustava ja ymmärtäväinen.

Meidän tapauksessa ehkä koko elämäntilanne oli kuitenkin liian erilainen siinä kohtaa kun toinen asui Kalliossa (minä) ja hänellä oli rivitalon pätkä ja farmari-volvo Paloheinässä ja oma kokemus oli osittain se, että yhteinen aika kului hänen lapsettomina viikkoina Kalliossa mutta lapsi-viikkoina minun oli vaikea mahtua arkeen vaikka ns. "perhejuhla" tilaisuuksiin olinkin tervetullut (ja hän kyllä näki vaivaa, että niissä olisin viihtynyt).

Homma vaan kaatui 3-4 kuukauden jälkeen siihen, että arjen yhteen sovittaminen osoittautui liian hankalaksi (perinteinen siinä mielessä, että taidettiin tavata kesäkuussa ja homma loppui lokakuussa) kun syksy koitti ja yht´äkkiä oltiin tilanteessa ettei nähtykään kovin usein lapsen sairastelujen tai työmatkojen takia (molemmilla duuni vaati matkailua ja hänellä matkapäivät oli ymmärrettävästi lapsi-vapailla viikoilla).

Toisaalta en tuotakaan kokemusta mitenkään kadu vaan ihan hauskaa oli ja homma loppui ilman riitoja tms. niin voiton puolella oltiin varmaan puolin ja toisin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
@king of the jungle Tässä on hyviä kannanottoja tilanteesei johdosta hyvinkin eri kanteilta, kuten esim. @Patarouva, joka kokemuksen myötä lähtee samoista lähtökohdista kuten itsekin eli niitä yksisarvisia tehdään ajan kanssa yhdessä kummallekin sopivista aihioista... aina!
@hege taas tuossa yo. viestissä kertoo, kuinka noita aihioita joutuu seulomaan yrityksen ja erehdyksen kautta, eli tarvittavaa (elämän-)kokemusta saa aina siinä tilanteessa, jossa sitä olisi jo ennakkoon tarvinnut.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei voi osua, jossei lauo.

Koittaisin kuitenkin ihan jutustelu asteella tutustua enemmän ja löytää jokin yhteinen asia (sama musta huumori ei riitä) ja sitten harkiten kutsua syömään/kahville/auringonlaskuun. Siinä saattaa ennen rohkaistumista orastava ihastus karista, jos toinen ei olekkaan kuitenkaan muuta kuin hyvä opiskelutoveri. Tai sitten parhaassa(tai pahimmassa) tapauksessa ihastuminen syttyy kunnolla ja silloin uskaltaa vähän mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja rohkaistuu enempi.
Tuota samaa olen itsekin pohdiskellut, koska näillä nykyisillä tiedoilla on lähes mahdotonta alkaa maalailemaan ruusutarhoja. Jatkan tutustumista ja katselen, miten asiat etenevät.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuota samaa olen itsekin pohdiskellut, koska näillä nykyisillä tiedoilla on lähes mahdotonta alkaa maalailemaan ruusutarhoja. Jatkan tutustumista ja katselen, miten asiat etenevät.

Rohkeasti vain tutustumaan.

Ja muista, että vaikka vastapuoli olisi kuinka kiltti ja kohtelias, niin se ei automaattisesti tarkoita että hän olisi kiinnostunut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kannattaako minun ottaa ensimmäinen askel ja tiedustella tuolta ruotsintunnilla tapaamaltani nuorelta naiselta mahdollista kiinnostusta lähteä kanssani vaikkapa jonnekin kuppilaan tai vastaavaan paikkaan?
En tiedä hänestä oikeastaan mitään muuta kuin hänen etunimensä, sen että hän pitää tatuoinneista, että hänen äitinsä on ruotsinkielinen ja että hän on aika paljon edellä minua näissä lukio-opinnoissa, koska hän on ehtinyt jo kirjoittamaan muutaman aineen.
Tiedän myös, mitä bussia hän käyttää, mutta koska en halua tulla leimautuneeksi minkäänlaiseksi pervoksi, olen tiukasti palannut aina tuntien jälkeen suorinta reittiä kotiin. Utelias kyllä olisin tietämään, missä hän asustaa sekä varsinkin hänen parisuhdestatuksensa, mutta toistaiseksi en ole rohjennut ottaa ensimmäistä askelta tässä.

Katseita olemme kyllä luoneet toisiimme heti alusta lähtien ja saatan olla aika optimistinen tässä, mutta oman tulkintani mukaan jonkinlainen kiinnostus on hänenkin puolellaan minua kohtaan, huumori (se vähä, mitä noilla tunneilla on pystynyt sitä osaa tuomaan esille) on osunut aika hyvin yhteen ja hän vaikuttaa olevan omalla tavallaan persoonallinen tyyppi. Jotenkin hänestä välittyy sellainen kuva, että hän on kyllä minua reilusti nuorempi, mutta toisaalta hänen aavistuksen boheemi ulkonäkönsä sekä rento olemus tekevät hänen kanssaan keskustelusta varsin vaivatonta.

Olen elämäni aikana pyytänyt tasan kaksi kertaa tyttöä ulos - toinen oli muistaakseni vuonna 1998 ja toinen joskus 2008 - ja kummallakin kerralla sain rukkaset. Sen jälkeen onkin riittänyt hiljaiseloa pitkälti yli vuosikymmenen ajan, joten minulla on kohtalaisen heikko track record. En sanoisi olevani ihastunut häneen, mutta kovinkin kiinnostunut tutustumaan häneen paremmin. En osaa ollenkaan sanoa, miten pitkä yhteinen aika meillä on edessä tuolla koulussa, joten siksi käännyn puoleenne.
Sanoisin, että mikään neuvo tässä ketjussa annetuilla tiedoilla ei ole kuin pelkkä arvaus. Näin ollen et voi saada oikeaa neuvoa, paitsi jos annetaan kaikki mahdolliset skenaariot, niin joku osuu, eikä etukäteen kukaan täällä voi tietää mikä se voisi olla.

Nainen saattaa olla sinulle ystävällinen ja katsella sinua koska suhtautuu sinuun ihan tavallisen ystävällisesti. ja saatat kokea sen isompana, koska sinua hän kiinnostaa. Tai saattaa ajatella, että et ole yhtään kiinnostava parisuhdemielessä mutta haluaa olla ystävällinen. Tai vaikka olla hyvin kiinnostunut ja odottaa siirtoasi. Ei täällä kukaan voi tietää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanoisin, että mikään neuvo tässä ketjussa annetuilla tiedoilla ei ole kuin pelkkä arvaus. Näin ollen et voi saada oikeaa neuvoa, paitsi jos annetaan kaikki mahdolliset skenaariot, niin joku osuu, eikä etukäteen kukaan täällä voi tietää mikä se voisi olla.

Nainen saattaa olla sinulle ystävällinen ja katsella sinua koska suhtautuu sinuun ihan tavallisen ystävällisesti. ja saatat kokea sen isompana, koska sinua hän kiinnostaa. Tai saattaa ajatella, että et ole yhtään kiinnostava parisuhdemielessä mutta haluaa olla ystävällinen. Tai vaikka olla hyvin kiinnostunut ja odottaa siirtoasi. Ei täällä kukaan voi tietää.
Minä tiedän, mutta en kerro. Tietoa nimittäin on.

Sen verran voin vinkata, että kirjekuoret missä on 5 euron seteli sisällä, ei välttämättä ole toimiva konsti. Välttämättä. Tiedän kyllä, mutta en kerro.

Ei vaan, noinhan se on mitä Palstalegenda tuossa kirjottaa, ei me voida mitään tietää, etkä sinäkään. Mitään bussistalkkerointeja nyt ei kannata edes miettiä, vaan ihan vaan sitä että juttelet sille, ja vastauksien perusteella voit yrittää päätellä asioita kuten se onko hän varattu vai ei. Pilvilinnassa kun kelluu niin sitä ihminen saattaa tulkita ihan perusystävällisyydenkin joksikin rakkaudenosoituksiksi, tästähän meillä täällä Eki-sedän kirjepalstalla on ollut muillakin joskus aiemmin vähän samansuuntaisia ajatuksia. Sekin ois hyvä jotenkin yrittää tiedostaa.

Mutta ei sit taas liian kyyniseksi vajota että vitut se minusta mitään välittää kuitenkaan, vaikka se tossa nyt alastomaksi itsensä riisui ja repii minua kädestä siivouskomeroa kohti, salee on vaan perusystävällinen ja säälii minua, niin se varppina on, mee vittu keskenäs sinne siivouskomeroon!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä tiedän, mutta en kerro. Tietoa nimittäin on.

Sen verran voin vinkata, että kirjekuoret missä on 5 euron seteli sisällä, ei välttämättä ole toimiva konsti. Välttämättä. Tiedän kyllä, mutta en kerro.

Kyllä mä lähtisin siitä, että menisin sanomaan naiselle:

"En tahdo varjostaa sinua bussissa, koska en ole perverssi, joten jos ihan kiltisti kerrot missä asut ja onko sulla miestä, naista tai jotain vielä epäilyttävämpää. Vai haluatko saatana tehdä minusta sairaan runkkarin!"
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joskus nuorempana olisin todennäköisesti lähtenyt stalkkaamaan häntä bussiin, mutta nykyään on onneksi enemmän järkeä päässä.
Kuten @FASlapsi ja @Palstalegenda totesivat, niin mahdotonta on tietää, mitä hän meikäläisestä ajattelee, joten jatkan siis tutustumistani häneen samalla tavalla kuin tähänkin mennessä. Mitään painostavaa tai vihjailevaa tyyliä en ole edes harkinnut toteuttaa, vaan pyrin asettamaan sanani sillä tavalla, että hän ei koe niitä mitenkään ahdistavina tai loukkaavina. Omasta kokemuksesta tiedän, miten vastenmielistä sellaisten ehdottelujen saaminen on.
 

Spire

Jäsen
@alwahla Ehkä on järkevämpää ottaa rauhallisesti, kuten sanoitkin jo aiemmin. Katsot tilanteen kehittymistä ilman mitään paineita. Näen nimittäin tuossa uhkana sen että jos saat pakit niin tulisiko sitten lukiolla käymisestä kiusallista? Jos ei niin sittenhän tällä viiden pennin mielipiteellä ei ole mitään arvoa. Mutta tuo kannattaa aina muistaa niin opiskelu-, kuin työpaikkaromansseissakin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
@alwahla Ehkä on järkevämpää ottaa rauhallisesti, kuten sanoitkin jo aiemmin. Katsot tilanteen kehittymistä ilman mitään paineita. Näen nimittäin tuossa uhkana sen että jos saat pakit niin tulisiko sitten lukiolla käymisestä kiusallista? Jos ei niin sittenhän tällä viiden pennin mielipiteellä ei ole mitään arvoa. Mutta tuo kannattaa aina muistaa niin opiskelu-, kuin työpaikkaromansseissakin.
Aion ottaa asian ihan rauhallisesti, koska tiedostan täydellisen hyvin tilanteeni. Annan vain asioiden tapahtua omalla painollaan enkä ota tästä kummempaa stressiä. Se mitä tulee, on tullakseen. En todellakaan aio mennä tekemään mitään idioottimaisia peliliikkeitä tässä tilanteessa, koska olen täysin sitoutunut suorittamaan lukion loppuun.
Jos osoittautuu, että välillämme ei ole mitään, ei maailmani tule siihen kaatumaan, sillä kuten olen jo todennut ensimmäisessä viestissä, olen vain kiinnostunut hänestä. Liian paljon epävarmuustekijöitä ilmassa, jotta voisin mennä ronskisti ehdottelemaan mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jösses, yllytinkö mä edellisessä viestissäni rikokseen? Siis oikeastiko mä luin, että stalkataan. Ei ole todellista.

Sanonpahan, että kirjoitin viestini huumorilla. Eli ÄLKÄÄ STALKATKO. Ei nykyään voi edes vitsailla. Älkää nyt tampiot edes miettikö sellaista.
 

kyyninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, Englanti, paikalliset huumoriseurat
Joku ehtikin jo mainita rahan ja kirjekuoren, joka olisi ollut omakin neuvo.

Itse olen vain kerran ollut ihastunut n. 19 vuotta sitten eli kun olin 8.luokalla. En tosin tehnyt asian eteen koskaan mitään, eikä tämä ihastuksen kohde sitä tiennyt, eikä tule koskaan tietämäänkään. Enkä koskaan laittanut kirjekuoressa hänelle rahaa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En todellakaan aio mennä tekemään mitään idioottimaisia peliliikkeitä tässä tilanteessa, -- Liian paljon epävarmuustekijöitä ilmassa, jotta voisin mennä ronskisti ehdottelemaan mitään.
Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.

Jos miehen ja naisen välillä on vetovoimaa, aivan hyvin voi kutsua neidon ulos vaikka ensimmäisellä kohtaamiskerralla pitkän katseen jälkeen. Ei siitä kukaan rikki mene, eikä tarvitse kouluja eikä töitä lopettaa, vaikka pakit tulisikin. On myös hyvä muistaa, että kauniin naisen elämässä viikko on ikuisuus. Ts. jos sinä et kutsu ulos, niin joku toinen kutsuu.

Kiinnostuksen ilmaisussa on tärkeää sopivan nonchalant olemus. Kun olette saaneet daamin silmiin oikean säihkeen syttymään, aikeenne on syytä esittää suoraan ja häpeilemättä mutta antaen samalla kuvan, että on sinänsä ihan sama, miten tässä käy ja onhan näitä kaupan kassoja oven takana raapimassa. Naisia vituttaa se asenne ja niiden on päästävä näyttämään, että sinä perkeleen munapää et toista tällaista emäntää löydä. Siitä se kanssakäyminen alkaa yleensä kulkea oikeita latuja maaliviivaa kohti.

Jos taas sitä vetovoimaa ei ole, niin ei siihen auta se, että te teette pitkän matematiikan tehtäviä kolme vuotta yhdessä. Tai no onhan noita väsyttäjiäkin, mutta en kyllä itse jaksaisi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.

Jos miehen ja naisen välillä on vetovoimaa, aivan hyvin voi kutsua neidon ulos vaikka ensimmäisellä kohtaamiskerralla pitkän katseen jälkeen. Ei siitä kukaan rikki mene, eikä tarvitse kouluja eikä töitä lopettaa, vaikka pakit tulisikin. On myös hyvä muistaa, että kauniin naisen elämässä viikko on ikuisuus. Ts. jos sinä et kutsu ulos, niin joku toinen kutsuu.

Kiinnostuksen ilmaisussa on tärkeää sopivan nonchalant olemus. Kun olette saaneet daamin silmiin oikean säihkeen syttymään, aikeenne on syytä esittää suoraan ja häpeilemättä mutta antaen samalla kuvan, että on sinänsä ihan sama, miten tässä käy ja onhan näitä kaupan kassoja oven takana raapimassa. Naisia vituttaa se asenne ja niiden on päästävä näyttämään, että sinä perkeleen munapää et toista tällaista emäntää löydä. Siitä se kanssakäyminen alkaa yleensä kulkea oikeita latuja maaliviivaa kohti.

Jos taas sitä vetovoimaa ei ole, niin ei siihen auta se, että te teette pitkän matematiikan tehtäviä kolme vuotta yhdessä. Tai no onhan noita väsyttäjiäkin, mutta en kyllä itse jaksaisi.
Nämä ovat muuten luonnekysymyksiä. Kyllä ne naisetkin halutessaan osaavat lähestymisen tehdä. Taitavimmat osaavat antaa miehen kuvitella valloittaneensa, vaikka häntä on viety kuin litran mittaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.

Jos miehen ja naisen välillä on vetovoimaa, aivan hyvin voi kutsua neidon ulos vaikka ensimmäisellä kohtaamiskerralla pitkän katseen jälkeen. Ei siitä kukaan rikki mene, eikä tarvitse kouluja eikä töitä lopettaa, vaikka pakit tulisikin. On myös hyvä muistaa, että kauniin naisen elämässä viikko on ikuisuus. Ts. jos sinä et kutsu ulos, niin joku toinen kutsuu.

Kiinnostuksen ilmaisussa on tärkeää sopivan nonchalant olemus. Kun olette saaneet daamin silmiin oikean säihkeen syttymään, aikeenne on syytä esittää suoraan ja häpeilemättä mutta antaen samalla kuvan, että on sinänsä ihan sama, miten tässä käy ja onhan näitä kaupan kassoja oven takana raapimassa. Naisia vituttaa se asenne ja niiden on päästävä näyttämään, että sinä perkeleen munapää et toista tällaista emäntää löydä. Siitä se kanssakäyminen alkaa yleensä kulkea oikeita latuja maaliviivaa kohti.

Jos taas sitä vetovoimaa ei ole, niin ei siihen auta se, että te teette pitkän matematiikan tehtäviä kolme vuotta yhdessä. Tai no onhan noita väsyttäjiäkin, mutta en kyllä itse jaksaisi.
Pakko viilata pilkkua…onko vähemmän viehättäville naisilla sitten viikko pidempi vai lyhyempi kuin kauniilla naisilla? Entäs me rumat setämiehet kuinka meidän viikon mitoitus menee kauniin naisen viikon pituuteen suhteutettuna ?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Naisasioissa kun ei ole suuremmin valittamista niin joskus mietin, että mitenhän sitä löytäisi uuden jos hommat menisi reisille. Ja olen tullut siihen tulokseen, että saattaisi siinä viikko mennä, mutta saattaa olla että mielenkiinto pidempiaikaiseen suhteeseen olisi sen jälkeen puhdas nolla.
Naurattaa kun appiukko jäi leskeksi ja joku kehotti sitä liittymään e-kontaktiin niin nyt painaa vanha ukko tukkaputkella pitkin Suomea mummojen kaadossa. Miten jumalauta voi ihminen mennä noin sekaisin, vaan eipä tuota osaa itse sanoa kuinka kävisi jos tuossa iässä (72v.) jäisi leskeksi.

Mulla on kaikille naisasioissa rämpiville kätevä vinkki jonka kaverini tuossa ääneen lausui
"Murkulan pitkän ja onnellisen avioliiton salaisuus on perkeleen hyvä hermoinen vaimo"

En tiiä mihin sillä viittasi mutta ainakin siltä menee hyvin hermot. Toisen kaverin sanoin "se leppyy kuitenkin aika nopeasti kun kaikenkaikkiaan olen aika ihana mies"
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Naisasioissa kun ei ole suuremmin valittamista niin joskus mietin, että mitenhän sitä löytäisi uuden jos hommat menisi reisille. Ja olen tullut siihen tulokseen, että saattaisi siinä viikko mennä, mutta saattaa olla että mielenkiinto pidempiaikaiseen suhteeseen olisi sen jälkeen puhdas nolla.
Naurattaa kun appiukko jäi leskeksi ja joku kehotti sitä liittymään e-kontaktiin niin nyt painaa vanha ukko tukkaputkella pitkin Suomea mummojen kaadossa. Miten jumalauta voi ihminen mennä noin sekaisin, vaan eipä tuota osaa itse sanoa kuinka kävisi jos tuossa iässä (72v.) jäisi leskeksi.

Mulla on kaikille naisasioissa rämpiville kätevä vinkki jonka kaverini tuossa ääneen lausui
"Murkulan pitkän ja onnellisen avioliiton salaisuus on perkeleen hyvä hermoinen vaimo"

En tiiä mihin sillä viittasi mutta ainakin siltä menee hyvin hermot. Toisen kaverin sanoin "se leppyy kuitenkin aika nopeasti kun kaikenkaikkiaan olen aika ihana mies"
Tuohon menisi viikko otan sen verran kantaa että riippuu hyvin pitkältä siitä mihin korkeuteen riman asettaa…ei varmaan mene kauaa ja rima on patjan tasalla.
Hyviä analyysejä sun kavereilla….
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täytyy myöntää, että tuo ruotsin tunti ei välttämättä ole paras paikka rikkoa jää ja tutustua tuohon naiseen paremmin. Harvakseen on paritöitä ja lisäksi luokassa ei harrasteta samanlaista jaarittelua tunnin aikana kuin aikoinaan päivälukiossa, mikä on toki hyvä asia opetuksen seuraamisen kannalta. Noh...eipä hätiä. Minun osaltani kurssit jatkuvat myös lokakuussa, joten toivon näiden meidän yhteisten tuntien jatkuvan myös silloin, vaikka aika epätodennäköistä se on.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Sä kun vaikutat @alwahla siellä hesoissa, niin pieni risteily Tukholmaan "opintomatkana" ratkaissee pulmasi. Ehdota pois.

Ja kiekkopalstalla kun ollaan, niin nyt on se kuuluisa paikka luotu eli lauo. Ja jollei hän torju niin siinä saattaa päästä pelikirjaa luomaan ja laukomaan laukomisesta selvittyään ihan huolella.
 

BaronFIN

Jäsen
Nyt alkaisi uuden ketjukaverin viiden pelin (treffien) try-out sopimus lähestyä loppuaan ja pitäis ”miettiä” jatkoja. Mennäänkö jatkossakin ottelukohtaisella sopimuksella vai lyödäänkö lappua kouraan?

Tähän mennessä taululla on neljään peliin mukavat tehot 0+3. Scouttaus haki tälle kaudelle perusvarmaa kolmosketjun laituria, joka ei ala kiukuttella ja paiskomaan mailoja jos ei pääse jokaiseen vaihtoon mukaan muun joukkueen kanssa eli tässä kohden valmennuskin osannee roolittaa peluutuksen oikein. Toki muutos aiempaan franchise-pelaajaan tai saappaiden täyttöä yrittäneeseen 50 maalin snipperiin on iso, mutta ei sitä kyllä itsekään enää ole ykköskierroksen varaus.

Tyrkyllä olisi ollut useampaa erilaista kokeilijaa, mutta jo pelkkä pelaaja-agentin kontaktointi riitti näistä isoimmalle osalle. Jokunen kävi pyörähtämässä yhdet kontaktivapaat treenit, mutta kun ketjukemiaa ei ole, niin sitä ei ole.

GM ottaa pelaajan kanssa asian esiin nyt tällä viikolla try-outin ”loppuessa” ja katsotaan päästäänkö ehdoista sopuun. Paikkaa olisi tarjolla, toivottavasti seuran vetovoimatekijät riittävät sopimukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös