No mikä ongelma? Hänellä on yhden illan juttuja ollut ja teema on "pelkkää seksiä". Minun jälkeeni ei ole kuulemma ollut ketään ja nyt tunnusti että huomenna on sovittu pano.
Hienoa, että teillä onkin asiat jo edenneet hyvään suuntaan!
Itse en olisi tällaisissa asioissa ihan niin kriittinen. Jokaisen henkilön joka panna haluaa ja kykenee itsensä järjestämään sellaiseksi jossa myös häntä halutaan tulisi saada panna silloin kun kaikki osapuolet sellaista tahtovat.
Se on ihan normaalia, että sinkkuna niitä seksikeikkoja on sovittu pidemmälle etukäteen. Varsinkin jos ihminen liikkuu kaupunkien välillä saattaa näitä olla sovittuna jo hyvinkin pitkälle "kun seuraavan kerran menet Helsinkiin, nähtäiskö Tampereella?".
Toki jos näitä menee jonkin asteiselle tapailukumppanille erikseen kertomaan, kielii se mielestäni ennemminkin kömpelöstä sosiaalisesta tilannetajusta. Tämä voi olla täysin yksittäiseen tilanteeseen sattuva kömmähdys tai laajempikin ominaisuus. Toki jos tahallaan tällaista kertoilee saattaa se mennä jo kiusanteon puolelle.
Tietysti tällainen latistaa tunnelmaa ainakin samaksi illaksi, mutta en itse näe suurempien fundamenttien muuttuvan tällaisen takia mikäli sellaisia fundamentteja on.
Tuli näissä tilanteissa oltua itsekin, jossa seuraava pano oli jo sovittu ja sitten sattuikin joku toinen tapaus kolahtamaan enemmänkin. Yleensä oma ajattelumalli näissä oli "annetaan nyt mennä, jos tämä on elämäni viimeinen kerta kun panen jotain muuta". Toki tajusin nämä pitää omana tietonani, mutta harvoin nämä mitään muutti mihinkään suuntaan.