Ette saa. Kiemurrellen ehkä.Saanko kysyä suoraan, että WTF?
Tuntuu, että tänne ketjuun tulee melkeinpä aina vain ongelmia naisten kanssa touhuumisesta. Ei tuollainen tarina siis voi pitää paikkaansa.
Ette saa. Kiemurrellen ehkä.Saanko kysyä suoraan, että WTF?
En teititellyt sinua, sinun pitää kylläkin teititellä minua koska olen 99+!!Ette saa. Kiemurrellen ehkä.
Tuntuu, että tänne ketjuun tulee melkeinpä aina vain ongelmia naisten kanssa touhuumisesta. Ei tuollainen tarina siis voi pitää paikkaansa.
Ei voi osua, jossei lauo.Sen jälkeen onkin riittänyt hiljaiseloa pitkälti yli vuosikymmenen ajan, joten minulla on kohtalaisen heikko track record. En sanoisi olevani ihastunut häneen, mutta kovinkin kiinnostunut tutustumaan häneen paremmin. En osaa ollenkaan sanoa, miten pitkä yhteinen aika meillä on edessä tuolla koulussa, joten siksi käännyn puoleenne.
Tuota samaa olen itsekin pohdiskellut, koska näillä nykyisillä tiedoilla on lähes mahdotonta alkaa maalailemaan ruusutarhoja. Jatkan tutustumista ja katselen, miten asiat etenevät.Ei voi osua, jossei lauo.
Koittaisin kuitenkin ihan jutustelu asteella tutustua enemmän ja löytää jokin yhteinen asia (sama musta huumori ei riitä) ja sitten harkiten kutsua syömään/kahville/auringonlaskuun. Siinä saattaa ennen rohkaistumista orastava ihastus karista, jos toinen ei olekkaan kuitenkaan muuta kuin hyvä opiskelutoveri. Tai sitten parhaassa(tai pahimmassa) tapauksessa ihastuminen syttyy kunnolla ja silloin uskaltaa vähän mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja rohkaistuu enempi.
Tuota samaa olen itsekin pohdiskellut, koska näillä nykyisillä tiedoilla on lähes mahdotonta alkaa maalailemaan ruusutarhoja. Jatkan tutustumista ja katselen, miten asiat etenevät.
Sanoisin, että mikään neuvo tässä ketjussa annetuilla tiedoilla ei ole kuin pelkkä arvaus. Näin ollen et voi saada oikeaa neuvoa, paitsi jos annetaan kaikki mahdolliset skenaariot, niin joku osuu, eikä etukäteen kukaan täällä voi tietää mikä se voisi olla.Kannattaako minun ottaa ensimmäinen askel ja tiedustella tuolta ruotsintunnilla tapaamaltani nuorelta naiselta mahdollista kiinnostusta lähteä kanssani vaikkapa jonnekin kuppilaan tai vastaavaan paikkaan?
En tiedä hänestä oikeastaan mitään muuta kuin hänen etunimensä, sen että hän pitää tatuoinneista, että hänen äitinsä on ruotsinkielinen ja että hän on aika paljon edellä minua näissä lukio-opinnoissa, koska hän on ehtinyt jo kirjoittamaan muutaman aineen.
Tiedän myös, mitä bussia hän käyttää, mutta koska en halua tulla leimautuneeksi minkäänlaiseksi pervoksi, olen tiukasti palannut aina tuntien jälkeen suorinta reittiä kotiin. Utelias kyllä olisin tietämään, missä hän asustaa sekä varsinkin hänen parisuhdestatuksensa, mutta toistaiseksi en ole rohjennut ottaa ensimmäistä askelta tässä.
Katseita olemme kyllä luoneet toisiimme heti alusta lähtien ja saatan olla aika optimistinen tässä, mutta oman tulkintani mukaan jonkinlainen kiinnostus on hänenkin puolellaan minua kohtaan, huumori (se vähä, mitä noilla tunneilla on pystynyt sitä osaa tuomaan esille) on osunut aika hyvin yhteen ja hän vaikuttaa olevan omalla tavallaan persoonallinen tyyppi. Jotenkin hänestä välittyy sellainen kuva, että hän on kyllä minua reilusti nuorempi, mutta toisaalta hänen aavistuksen boheemi ulkonäkönsä sekä rento olemus tekevät hänen kanssaan keskustelusta varsin vaivatonta.
Olen elämäni aikana pyytänyt tasan kaksi kertaa tyttöä ulos - toinen oli muistaakseni vuonna 1998 ja toinen joskus 2008 - ja kummallakin kerralla sain rukkaset. Sen jälkeen onkin riittänyt hiljaiseloa pitkälti yli vuosikymmenen ajan, joten minulla on kohtalaisen heikko track record. En sanoisi olevani ihastunut häneen, mutta kovinkin kiinnostunut tutustumaan häneen paremmin. En osaa ollenkaan sanoa, miten pitkä yhteinen aika meillä on edessä tuolla koulussa, joten siksi käännyn puoleenne.
Minä tiedän, mutta en kerro. Tietoa nimittäin on.Sanoisin, että mikään neuvo tässä ketjussa annetuilla tiedoilla ei ole kuin pelkkä arvaus. Näin ollen et voi saada oikeaa neuvoa, paitsi jos annetaan kaikki mahdolliset skenaariot, niin joku osuu, eikä etukäteen kukaan täällä voi tietää mikä se voisi olla.
Nainen saattaa olla sinulle ystävällinen ja katsella sinua koska suhtautuu sinuun ihan tavallisen ystävällisesti. ja saatat kokea sen isompana, koska sinua hän kiinnostaa. Tai saattaa ajatella, että et ole yhtään kiinnostava parisuhdemielessä mutta haluaa olla ystävällinen. Tai vaikka olla hyvin kiinnostunut ja odottaa siirtoasi. Ei täällä kukaan voi tietää.
Minä tiedän, mutta en kerro. Tietoa nimittäin on.
Sen verran voin vinkata, että kirjekuoret missä on 5 euron seteli sisällä, ei välttämättä ole toimiva konsti. Välttämättä. Tiedän kyllä, mutta en kerro.
Aion ottaa asian ihan rauhallisesti, koska tiedostan täydellisen hyvin tilanteeni. Annan vain asioiden tapahtua omalla painollaan enkä ota tästä kummempaa stressiä. Se mitä tulee, on tullakseen. En todellakaan aio mennä tekemään mitään idioottimaisia peliliikkeitä tässä tilanteessa, koska olen täysin sitoutunut suorittamaan lukion loppuun.@alwahla Ehkä on järkevämpää ottaa rauhallisesti, kuten sanoitkin jo aiemmin. Katsot tilanteen kehittymistä ilman mitään paineita. Näen nimittäin tuossa uhkana sen että jos saat pakit niin tulisiko sitten lukiolla käymisestä kiusallista? Jos ei niin sittenhän tällä viiden pennin mielipiteellä ei ole mitään arvoa. Mutta tuo kannattaa aina muistaa niin opiskelu-, kuin työpaikkaromansseissakin.
Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.En todellakaan aio mennä tekemään mitään idioottimaisia peliliikkeitä tässä tilanteessa, -- Liian paljon epävarmuustekijöitä ilmassa, jotta voisin mennä ronskisti ehdottelemaan mitään.
Nämä ovat muuten luonnekysymyksiä. Kyllä ne naisetkin halutessaan osaavat lähestymisen tehdä. Taitavimmat osaavat antaa miehen kuvitella valloittaneensa, vaikka häntä on viety kuin litran mittaa.Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.
Jos miehen ja naisen välillä on vetovoimaa, aivan hyvin voi kutsua neidon ulos vaikka ensimmäisellä kohtaamiskerralla pitkän katseen jälkeen. Ei siitä kukaan rikki mene, eikä tarvitse kouluja eikä töitä lopettaa, vaikka pakit tulisikin. On myös hyvä muistaa, että kauniin naisen elämässä viikko on ikuisuus. Ts. jos sinä et kutsu ulos, niin joku toinen kutsuu.
Kiinnostuksen ilmaisussa on tärkeää sopivan nonchalant olemus. Kun olette saaneet daamin silmiin oikean säihkeen syttymään, aikeenne on syytä esittää suoraan ja häpeilemättä mutta antaen samalla kuvan, että on sinänsä ihan sama, miten tässä käy ja onhan näitä kaupan kassoja oven takana raapimassa. Naisia vituttaa se asenne ja niiden on päästävä näyttämään, että sinä perkeleen munapää et toista tällaista emäntää löydä. Siitä se kanssakäyminen alkaa yleensä kulkea oikeita latuja maaliviivaa kohti.
Jos taas sitä vetovoimaa ei ole, niin ei siihen auta se, että te teette pitkän matematiikan tehtäviä kolme vuotta yhdessä. Tai no onhan noita väsyttäjiäkin, mutta en kyllä itse jaksaisi.
Pakko viilata pilkkua…onko vähemmän viehättäville naisilla sitten viikko pidempi vai lyhyempi kuin kauniilla naisilla? Entäs me rumat setämiehet kuinka meidän viikon mitoitus menee kauniin naisen viikon pituuteen suhteutettuna ?Tapoja ja ihmisiä on tietysti erilaisia, mutta haluan silti päästä pätemään tähän keskusteluun.
Jos miehen ja naisen välillä on vetovoimaa, aivan hyvin voi kutsua neidon ulos vaikka ensimmäisellä kohtaamiskerralla pitkän katseen jälkeen. Ei siitä kukaan rikki mene, eikä tarvitse kouluja eikä töitä lopettaa, vaikka pakit tulisikin. On myös hyvä muistaa, että kauniin naisen elämässä viikko on ikuisuus. Ts. jos sinä et kutsu ulos, niin joku toinen kutsuu.
Kiinnostuksen ilmaisussa on tärkeää sopivan nonchalant olemus. Kun olette saaneet daamin silmiin oikean säihkeen syttymään, aikeenne on syytä esittää suoraan ja häpeilemättä mutta antaen samalla kuvan, että on sinänsä ihan sama, miten tässä käy ja onhan näitä kaupan kassoja oven takana raapimassa. Naisia vituttaa se asenne ja niiden on päästävä näyttämään, että sinä perkeleen munapää et toista tällaista emäntää löydä. Siitä se kanssakäyminen alkaa yleensä kulkea oikeita latuja maaliviivaa kohti.
Jos taas sitä vetovoimaa ei ole, niin ei siihen auta se, että te teette pitkän matematiikan tehtäviä kolme vuotta yhdessä. Tai no onhan noita väsyttäjiäkin, mutta en kyllä itse jaksaisi.
Tuohon menisi viikko otan sen verran kantaa että riippuu hyvin pitkältä siitä mihin korkeuteen riman asettaa…ei varmaan mene kauaa ja rima on patjan tasalla.Naisasioissa kun ei ole suuremmin valittamista niin joskus mietin, että mitenhän sitä löytäisi uuden jos hommat menisi reisille. Ja olen tullut siihen tulokseen, että saattaisi siinä viikko mennä, mutta saattaa olla että mielenkiinto pidempiaikaiseen suhteeseen olisi sen jälkeen puhdas nolla.
Naurattaa kun appiukko jäi leskeksi ja joku kehotti sitä liittymään e-kontaktiin niin nyt painaa vanha ukko tukkaputkella pitkin Suomea mummojen kaadossa. Miten jumalauta voi ihminen mennä noin sekaisin, vaan eipä tuota osaa itse sanoa kuinka kävisi jos tuossa iässä (72v.) jäisi leskeksi.
Mulla on kaikille naisasioissa rämpiville kätevä vinkki jonka kaverini tuossa ääneen lausui
"Murkulan pitkän ja onnellisen avioliiton salaisuus on perkeleen hyvä hermoinen vaimo"
En tiiä mihin sillä viittasi mutta ainakin siltä menee hyvin hermot. Toisen kaverin sanoin "se leppyy kuitenkin aika nopeasti kun kaikenkaikkiaan olen aika ihana mies"