Naisasiat

  • 7 489 471
  • 26 542

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Jerppe voisit aloittaa naisille juttelun opettelun vaikka niinkin arkipäiväisesti kun että menet kauppaan, niin kysyt joltain naispuoliselta myyjältä, että anteeksi, mutta onko teillä sitä tai tätä tuotetta täällä myymälässä. Kyllä se itseluottamus sieltä arkipäiväisistä kohtaamisista lähtee varmasti jollain aikavälillä nousemaan, kun huomaat, että ihmisiä ne naisetkin ovat;)

Tämä on todella hyvä vinkki monellakin tapaa. Usein menee metsään ihan siinä, että kaikkiin vastakkaisen sukupuolen kanssa tapahtuviin kohtaamisiin ladataan hirveitä odotuksia ja toiveita ja sitten tulee pettymyksiä ja itsetunto horjuu, kun ei asiassa pääsekään sen pidemmälle. Ihmisten kanssa juttelu ja pieni flirttailu on kuitenkin ihan hauskaa ilman, että siitä pitäisi syntyä mitään sen kummempaa. Rennosti vaan jutulle, niin siitä se supliikki kehittyy ja tuntemattomien kanssa jutellessa ei ole mitään väliä silläkään, jos menisi jotenkin vituiksi ja nolottaisi, kun ei sitä ihmistä todennäköisesti enää koskaan tapaa.
 

444

Jäsen
En tiedä, olenko kuinka monesti tämän jakanut täällä ja tässä ketjussa, mutta tässä olisi oiva esimerkki erityisen introvertistä ihmisestä, joka ei oikeastaan liiemmin edes välitä muiden ihmisten kohtaamisesta. Aloitin ensimmäisen oikean seurustelusuhteeni 23-vuotiaana, ja sitä kesti yhteensä 11 vuotta. Seuraavan aloitin heti perään 37-vuotiaana. Jälkimmäinen on kestänyt nyt 2,5 vuotta. Molemmissa tapauksissa yhdistävä tekijä on siinä, etten ole siinä kohtaa hakenut yhtään mitään ja tutustuminen on tapahtunut yhteisten kiinnostusten ja kaveripiirin kautta. Luonteeltani olen vetäytyvä ja tarkkailen tilanteita mieluummin sivusta. Joidenkin ihmisten kanssa kemiat kohtaavat ja keskustelu on helppoa ja sujuvaa, ja silloin sukelletaan silmät kiinni syvään päätyyn välittömästi. Suurimman osan kanssa en löydä yhtään mitään järkevää keskusteltavaa, ja juttelu on enimmäkseen sisällötöntä höttöä, josta ei jälkeenpäin muista yhtään mitään. Itsetunto on ollut aina vähän häilyvä, mutta omanarvontunne sitäkin voimakkaampi. Tällaisella kombolla on elämää takana piirun verran vajaat 40 vuotta enkä oikeastaan koe menettäneeni mitään. Kelpaan tällaisena niille, joille kelpaan, ja muut voivat jatkaa matkaansa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsestäänselvyyksiä, mutta hyvä aina välillä muistutella muille ja erityisesti myös itselleenkin.

- Jos toinen haluaa sua oikeasti nähdä, kyllä se on valmis näkemään vaivaa asian eteen.
Vaivalla tarkoitan sitä, että kuten juuri sanoin, jos sitä halua on oikeasti, niin kyllä sieltä mystisesti alkaa kalenterista sopivia välejä löytymään.
Tottakai on tilanteita ja ajanjaksoja, jolloin on kaikkea ja ei vain millään taivu, etenkin jos on vähän jotain välimatkaa tai vastaavaa, joiden taittaminen vie jo myös vähän aikaa, mutta vähintäänkin selkeä kommunikointi, että "Nyt on sitä ja tätä, mutta ajankohtana X mulle käy ja haluan ehdottomasti nähdä" tms.
Kaikenlaiset "Nyt on vähän kiirettä seuraavat pari viikkoa" jaarittelut voi heittää suoraan mappi-Ö:hön ja mennä eteenpäin.

- Deittailussa ja parisuhteen metsästyksessä etsitään kumppania MOLEMMILLE.
Liian usein edelleen huomaa ja kuulee lähtökohtia, joissa etenkin mies tekee, yrittää ja välillä jopa oletetaan tekevän vaikka minkälaisia taikatemppuja saavuttaakseen naisen. Eli lähtökohtaisesti nainen asetetaan jo jalustalle jonkinlaisena palkintona, jonka alla sitten pompitaan ja tehdään taikoja, jotta tämä huomaisi ja poimisi juuri minut sieltä.
Ja tämähän on sitten eri asia kuin se ylempänä oleva vaivan näkeminen, mutta se vaivan näkeminen olisi suotavaa olla molemminpuolista. On ne sitten kuinka pieniä asioita tai suuriakin.

- Luottakaa siihen intuitioon myös. Jos joku asia ei tunnu hyvältä, niin mappi-Ö:hön ja eteenpäin.
Miksi hakata päätä seinään, jos homma ei vain toimi luonnollisesti? Ai se on tosi kaunis ja viehättävä ulkoisesti?
No maailma on täynnä viehättäviä naisia, joiden kanssa se homma toimii myös sisäisesti paremmin. Eteenpäin.

Esimerkki tuosta vaivasta.
Tapailin ihmistä, joka asuu noin 50km päässä.
Mua ei siis niinkään haittaa ajella toisen luokse, mutta kyllä mä oletan, että se välillä edes toimisi toisinkin päin.
Mä ajan vielä 100km päivittäin työajoa edestakaisin juuri päinvastaiseen suuntaan.
Ja tämä etätöitä kotonaan tekevä, auton omistava ihminen totesi vain, että "Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mua kyllä hirveästi kiinnosta lähteä ajelemaan töiden jälkeen jonnekin X (minun asuinpaikka)".

Niin niin. Eli olisi mun tehtävä ajella joka kerta ensin 100km työajoja, käydä välissä kotona ja ajella toiset 100km edestakaisin sinun luoksesi. JOKA KERTA.
Niitä pieniä punaisia lippuja.

Etenkin kun vastakohtana on ihmisiä, jotka suorastaan vaatii tasapuolisuuden nimissä jo toisilla treffeillä saada tulla minun paikkakunnalle, vaikka se vaatiikin heiltä VAIVAA.
 
Viimeksi muokattu:

Redimor

Jäsen
Olen aika introverttitapaus noin muutoin, ja asun semmoisessa pikkukylässä että moni ikäiseni on muuttanut kauemmas opiskelujen perässä tms. En ollut sillain koskaan suosittu omissa kouluajoissani, mutta juttelin luokkalaisteni tyttöjen kanssa kun vain pyysivät kumia tai kyniä lainaan. Pitäisi matkustaa vähän kauemmas ottamaan kontaktia naisiin, mutta en omista vielä autoa.

Mutta kun olin ammattikoulussa vielä, ja menin tokalle vuodelle niin meillä alkoi liikunta ja siellä oli rinnakkaisluokka eri alalta. Kiinnitin huomioni yhteen tyttöön, joka vaikutti todella kiinnostavalta ja meidän katseet kohtasivat heti. Sitä jatkui monta kertaa että vaihdettiin vain katseita, ja kun oli viimeinen liikuntatunti ennen kuin alkoi joululoma ja sen jälkeen työssäoppiminen, niin liikuntatuntia edellisenä iltana kirjoitin lapulle mun puhelinnumeron ja sitten kun liikuntatunti loppui, niin juoksin hänen perään antamaan lapun kätöseen. Se on ollut rohkein teko mitä olen koskaan tehnyt.

Mutta joo, ehkä olisi parempi tutustua ihan kasvotusten nykymaailmassa, kun nykyään tuntuu olevan aika paljon pinnallisuutta. Ehkä se lähtisi, kun oppisi olemaan rohkeampi ja itsevarmempi. Minulla kun on jonkun verran sosiaalisia lahjoja, vaikka viihdynkin paljon yksin.
Muutto ja isommat ympyrät voivat monesti tuoda vaihtelua siihen toimintamalliin mikä itsellä on kohtaamisissa. Toinen on harrastukset joiden parissa pääsee tutustumaan ihmisiin.

Ja kuten @Snakster tuossa kommentoikin niin niihin kohtaamisiin ei kannata ladata odotuksia sekuntiakaan. Pitäisi vain pystyä törmäilemään ihmisiin ilman mitään odotuksia, sieltä ne antoisimmat tapaamiset yleensä tulevat. Tiedän kuitenkin omasta kokemuksesta että tuohon pääsemiseen kesti 24 vuotta omasta elämästä, ettei se aina niin helppoa ole kaikille. Nyt 50 nurkilla sitä osaisi pelata näitä juttuja paremmin mutta onneksi ikä jo suojelee.

Ei muuta kuin kokemuksia hakemaan, sieltä niitä kohtaamisia tulee.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Muutto ja isommat ympyrät voivat monesti tuoda vaihtelua siihen toimintamalliin mikä itsellä on kohtaamisissa. Toinen on harrastukset joiden parissa pääsee tutustumaan ihmisiin.

Ja kuten @Snakster tuossa kommentoikin niin niihin kohtaamisiin ei kannata ladata odotuksia sekuntiakaan. Pitäisi vain pystyä törmäilemään ihmisiin ilman mitään odotuksia, sieltä ne antoisimmat tapaamiset yleensä tulevat. Tiedän kuitenkin omasta kokemuksesta että tuohon pääsemiseen kesti 24 vuotta omasta elämästä, ettei se aina niin helppoa ole kaikille. Nyt 50 nurkilla sitä osaisi pelata näitä juttuja paremmin mutta onneksi ikä jo suojelee.

Ei muuta kuin kokemuksia hakemaan, sieltä niitä kohtaamisia tulee.
Itse olin nuorena kanssa ihan nöösipoika naisasioissa. Jotenkin sitä nosti tytöt/naiset jalustalle, ja yritti esittää jotain muuta kuin olikaan tai meni lukkoon muuten vain. Omana itsenään onnistuu parhaiten, ja jatkokin varmaan helpompaa kun ei ole toiselle mitään roolia myynyt. Nyt sitä osaisi olla niin paljon fiksumpi ;)

Toinen hyvä ohje on just tuo, että kohtaamisia vaan. Se on numeropeliä, vieheitä veteen niin tärppäähän se. Ja ihan säännöllisesti, vaikka joskus oliskin huonompi "syönti".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaverini on 34 v. ja oli tavannut Tinderin kautta kahvilassa 31-vuotiaan naisen. Toisilla treffeillä nainen kuulemma haluaa katsoa elokuvan Pieni Merenneito.

Kaverini ajattelee, että jos tuon ansiosta toisilla treffeillä saa pillua, niin samapa se on tuo lastenohjelma katsoa. Itse en kykenisi, olisi liian iso turn off. Oikeastaan kiinnostaisi pieni gallup, että kuinka moni täällä jaksaisi tuon leffan treffeillä katsoa? Sen ymmärrän jos on lapsia ja heidän kanssaan katsoo.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaverini on 34 v. ja oli tavannut Tinderin kautta kahvilassa 31-vuotiaan naisen. Toisilla treffeillä nainen kuulemma haluaa katsoa elokuvan Pieni Merenneito.

Kaverini ajattelee, että jos tuon ansiosta toisilla treffeillä saa pillua, niin samapa se on tuo lastenohjelma katsoa. Itse en kykenisi, olisi liian iso turn off. Oikeastaan kiinnostaisi pieni gallup, että kuinka moni täällä jaksaisi tuon leffan treffeillä katsoa? Sen ymmärrän jos on lapsia ja heidän kanssaan katsoo.
Meneekö ne leffateatteriin vai katsovatko toisen kotona? Jos ensiksi mainittu, niin kyseessä lienee tämä uusi live action versio tuosta leffasta. Toki ehkä lapsille suunnattu, mutta selvästi aikuisempi versio kuitenkin tuosta tarinasta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Meneekö ne leffateatteriin vai katsovatko toisen kotona? Jos ensiksi mainittu, niin kyseessä lienee tämä uusi live action versio tuosta leffasta. Toki ehkä lapsille suunnattu, mutta selvästi aikuisempi versio kuitenkin tuosta tarinasta.
Minä en tiedä, eikä tiedä kaverinikaan. Pääasia, että pillua tulisi.
 

444

Jäsen
Itsestäänselvyyksiä, mutta hyvä aina välillä muistutella muille ja erityisesti myös itselleenkin.

- Jos toinen haluaa sua oikeasti nähdä, kyllä se on valmis näkemään vaivaa asian eteen.
Vaivalla tarkoitan sitä, että kuten juuri sanoin, jos sitä halua on oikeasti, niin kyllä sieltä mystisesti alkaa kalenterista sopivia välejä löytymään.
Tottakai on tilanteita ja ajanjaksoja, jolloin on kaikkea ja ei vain millään taivu, etenkin jos on vähän jotain välimatkaa tai vastaavaa, joiden taittaminen vie jo myös vähän aikaa, mutta vähintäänkin selkeä kommunikointi, että "Nyt on sitä ja tätä, mutta ajankohtana X mulle käy ja haluan ehdottomasti nähdä" tms.
Kaikenlaiset "Nyt on vähän kiirettä seuraavat pari viikkoa" jaarittelut voi heittää suoraan mappi-Ö:hön ja mennä eteenpäin.

- Deittailussa ja parisuhteen metsästyksessä etsitään kumppania MOLEMMILLE.
Liian usein edelleen huomaa ja kuulee lähtökohtia, joissa etenkin mies tekee, yrittää ja välillä jopa oletetaan tekevän vaikka minkälaisia taikatemppuja saavuttaakseen naisen. Eli lähtökohtaisesti nainen asetetaan jo jalustalle jonkinlaisena palkintona, jonka alla sitten pompitaan ja tehdään taikoja, jotta tämä huomaisi ja poimisi juuri minut sieltä.
Ja tämähän on sitten eri asia kuin se ylempänä oleva vaivan näkeminen, mutta se vaivan näkeminen olisi suotavaa olla molemminpuolista. On ne sitten kuinka pieniä asioita tai suuriakin.

- Luottakaa siihen intuitioon myös. Jos joku asia ei tunnu hyvältä, niin mappi-Ö:hön ja eteenpäin.
Miksi hakata päätä seinään, jos homma ei vain toimi luonnollisesti? Ai se on tosi kaunis ja viehättävä ulkoisesti?
No maailma on täynnä viehättäviä naisia, joiden kanssa se homma toimii myös sisäisesti paremmin. Eteenpäin.

Esimerkki tuosta vaivasta.
Tapailin ihmistä, joka asuu noin 50km päässä.
Mua ei siis niinkään haittaa ajella toisen luokse, mutta kyllä mä oletan, että se välillä edes toimisi toisinkin päin.
Mä ajan vielä 100km päivittäin työajoa edestakaisin juuri päinvastaiseen suuntaan.
Ja tämä etätöitä kotonaan tekevä, auton omistava ihminen totesi vain, että "Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mua kyllä hirveästi kiinnosta lähteä ajelemaan töiden jälkeen jonnekin X (minun asuinpaikka)".

Niin niin. Eli olisi mun tehtävä ajella joka kerta ensin 100km työajoja, käydä välissä kotona ja ajella toiset 100km edestakaisin sinun luoksesi. JOKA KERTA.
Niitä pieniä punaisia lippuja.

Etenkin kun vastakohtana on ihmisiä, jotka suorastaan vaatii tasapuolisuuden nimissä jo toisilla treffeillä saada tulla minun paikkakunnalle, vaikka se vaatiikin heiltä VAIVAA.
Tämä on ihan erinomainen pointti. Välimatka voi tosiaan olla ihan oikea ongelma, mutta liian usein siitä tehdään liian suuri ongelma. Nykyisen kanssa kun aloiteltiin hommaa, niin välimatkaa oli reilut 200 kilometriä. Toki molemmat kämpät on edelleen olemassa, mutta viimeinen reilu vuosi ollaan vietetty muutaman päivän poikkeuksia lukuun ottamatta saman katon alla. Minulla on auto, hänellä ei. Siltikään esim. tänne tuleminen ei ollut missään vaiheessa ongelma, joskin minun täytyi venyä sen verran, että poimin hänet matkaan joltain juna-asemalta. Mutta silti hän tuli omien pakaasiensa ja kahden koiran kanssa mielellään myös tänne. Halusi tulla myös tänne. Välimatka teki sen, että visiitit olivat aina vähän pidempiä. Alkuun 1-2 yötä, hiljalleen 1-2 viikkoa jne. Tuo loi hyvän pohjan suhteen syventämiselle alusta asti. Toki oma työni etämuotoisena ja hänen yrittäjyytensä joustavuus tarjosi hyvän mahdollisuuden tälle. Toimiiko kaikissa tilanteissa? Ei takuulla. Mutta hyvä muistutus siitä, että välimatka voi olla syy tai tekosyy.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaverini on 34 v. ja oli tavannut Tinderin kautta kahvilassa 31-vuotiaan naisen. Toisilla treffeillä nainen kuulemma haluaa katsoa elokuvan Pieni Merenneito.

Kaverini ajattelee, että jos tuon ansiosta toisilla treffeillä saa pillua, niin samapa se on tuo lastenohjelma katsoa. Itse en kykenisi, olisi liian iso turn off. Oikeastaan kiinnostaisi pieni gallup, että kuinka moni täällä jaksaisi tuon leffan treffeillä katsoa? Sen ymmärrän jos on lapsia ja heidän kanssaan katsoo.
Siis kaveri on 34 eikä vieläkään ymmärrä, että runkkaaminen on paljon helpompaa? Säästyy todella paljolta vaivalta ja naisen kanssa Pienen merenneidon katsomisen sijasta voi katsoa yksin vaikka Cobran. Vai pitääkö tuon ikäisenä vielä vetää lovi sängynpäätyyn ja retostella kavereille taas uudella valloituksella?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siis kaveri on 34 eikä vieläkään ymmärrä, että runkkaaminen on paljon helpompaa? Säästyy todella paljolta vaivalta ja naisen kanssa Pienen merenneidon katsomisen sijasta voi katsoa yksin vaikka Cobran. Vai pitääkö tuon ikäisenä vielä vetää lovi sängynpäätyyn ja retostella kavereille taas uudella valloituksella?
Ihan ensimmäinen kommenttini minulta hänelle olikin: "ootko kuitenkin miettinyt, että hyvä runkkaus, niin aika helpolla pääsee."

Ei hän retostele noilla asioilla. Asiallisesti asiat asioina vain kävimme tuossakin läpi. En itse edes koe, että sillä asialla voi retostella.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Kaverini on 34 v. ja oli tavannut Tinderin kautta kahvilassa 31-vuotiaan naisen. Toisilla treffeillä nainen kuulemma haluaa katsoa elokuvan Pieni Merenneito.

Kaverini ajattelee, että jos tuon ansiosta toisilla treffeillä saa pillua, niin samapa se on tuo lastenohjelma katsoa. Itse en kykenisi, olisi liian iso turn off. Oikeastaan kiinnostaisi pieni gallup, että kuinka moni täällä jaksaisi tuon leffan treffeillä katsoa? Sen ymmärrän jos on lapsia ja heidän kanssaan katsoo.
No jos pääasia on pillunsaanti, niin ei kai noilla muilla asioilla luulisi olevan mitään merkitystä.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minä olin eilen viemässä 6v tyttäreni katsomaan Pientä Merenneitoa, mutta tulimme käännytetyksi lippuluukulla. Kyseinen lastenleffa on nimittäin saanut K12-leiman, ja jälkikäteen huomasin että on myös reippaasti yli kaksituntinen. Kysymykseni lähinnä kuuluu, kenelle Disney on tämän rainan kohdentanut? Ehkäpä juuri näille kolmekymppisille naisille, joilla alkuperäinen pätkä oli iso osa lapsuutta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä olin eilen viemässä 6v tyttäreni katsomaan Pientä Merenneitoa, mutta tulimme käännytetyksi lippuluukulla. Kyseinen lastenleffa on nimittäin saanut K12-leiman, ja jälkikäteen huomasin että on myös reippaasti yli kaksituntinen. Kysymykseni lähinnä kuuluu, kenelle Disney on tämän rainan kohdentanut? Ehkäpä juuri näille kolmekymppisille naisille, joilla alkuperäinen pätkä oli iso osa lapsuutta.
Ja heidän deiteilleen jotka haluavat pillua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No jos pääasia on pillunsaanti, niin ei kai noilla muilla asioilla luulisi olevan mitään merkitystä.
No on kai sillä väliä minkälaisen uhrauksen joutuu minkäkin asian vuoksi tekemään.

Ja eihän kaveriani haittaa jos naissuhteesta kehittyisi enemmänkin. Ehkä he sitten seuraavalla kerralla katsovat Leijonakuninkaan, sitten Prinsessa Ruususen ja lopulta ehkä jopa elokuvan Uneton Seattlessa.
 

KVANTAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa
No on kai sillä väliä minkälaisen uhrauksen joutuu minkäkin asian vuoksi tekemään.

Ja eihän kaveriani haittaa jos naissuhteesta kehittyisi enemmänkin. Ehkä he sitten seuraavalla kerralla katsovat Leijonakuninkaan, sitten Prinsessa Ruususen ja lopulta ehkä jopa elokuvan Uneton Seattlessa.
Ei tuo suurelta uhraukselta vaikuta, siis ei kai tässä mentaalipuolella ole ongelmia naisella, onhan paljon lapsenmielisiä, joutuu sitä moni muukin katsomaan elokuvia mitä ei halua naisseuran toivossa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tuo suurelta uhraukselta vaikuta, siis ei kai tässä mentaalipuolella ole ongelmia naisella, onhan paljon lapsenmielisiä, joutuu sitä moni muukin katsomaan elokuvia mitä ei halua nainaisseuran toivossa
Nuorempana tuollaisia uhrauksia saattaa tehdä. Tein minäkin yhdesti, olin jotain 24 v, kun menin naisen kanssa katsomaan Bridget Jonesin. Mutta ei sitä enää aikuisena menisi tuollaista katsomaan. Enkä minäkään pyytäisi naista katsomaan jotain sellaista, mistä hän ei oletettavasti pitäisi. Se on empaattista toisen huomioon ottamista eikä se, että kiduttaa toista jollain teletappien katsomisella.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No jos pääasia on pillunsaanti, niin ei kai noilla muilla asioilla luulisi olevan mitään merkitystä.
Kaikella on (katto)hintansa eli liika on aina liikaa, vaikka luvassa olisikin pillua. Tietysti, nuorena kollina sitä on alttiimpi tekemään tuonkin eteen paljon enemmän kuin vanhempana - en minä tietenkään, mutta pojat...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minulle suhde ja avioliitto lasten äidin kanssa oli se klisee, elämäni rakkaus - siis en mitenkään haikaile takaisin, se homma poltti itsensä huolella loppuun, kirkkaalla liekillä. Mutta nyt ei ole mitään halua minnekään edes vähän sinne päin. Toivuttuani olen alkanut tapailemaan naisia, mutta huolellisen kevyissä merkeissä. Ei huvita enää sitoutua yhtään vähän edes alusta.
 

Nikkef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokemuksia, vertaistukea tai mitä lienen haen tällä kirjoituksellain. Ei oo yhtään kenelle puhua.
Naimisissa olen, lapset 15 ja 17 toinen erityislapsi. Muija ei kiinnosta enää yhtään, ei huolehdi itsestää, lihonut kymmeniä kiloja muuttunut siis hyvin epäviehättäväksi omiin silmiin. Yli 20 v yhdessä. Elämä kotia ja työtä. Lähes aina jomman kumman oltava tuon erityisen vuoksi himassa.
Nyt oon tavannut kivan naisen, tapailtu, kahviteltu, viestitellään ja soittelemme. Aikalailla himokas olen häntä kohtaan ja varmaan tässä kesän aikana pääsen himojeni kohteen ottamaankin syliini. Jännittää ja pelottaa ja kaikki tuntemukset ovat nyt läsnä. Mitä tästä pahimmassa tai parhaimmassa tapauksessa vielä seuraa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös