Naisasiat

  • 7 487 392
  • 26 542

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katkeruudessa ja negaatiossa ei pidä märehtiä loputtomiin, mutta on yksilöllistä kuinka kauan menee ennen kuin tuntee olevansa sinut tilanteen ja itsensä kanssa. Kiirehtiä ei kannata ja puhuminen tai kirjoittaminen voi toimia hyvänä keinona asian käsittelyssä. Yksin ei pidä jäädä.

Nojuu, tuli toki vähän tylysti se siihen muotoiltua, mutta kun täällä on jo mielestäni aika moneen kertaan toivotettu sitä mitä sinäkin toivotit, eli voimia ja jaksamisia, niin ehkä jo niitä eteenpäin menemisen keinojakin on ihan hyvä tuoda mukaan.

Olen kanssasi siitä samaa mieltä, että ei siitä matalalennosta pääse sen nopeammin, kuin pääsee ja käsitellä se täytyy, mutta voi sitä kuitenkin päivittäisillä valinnoillaan vaikuttaa elämänsä mielekkyyteen silläkin aikaa, kun prosessi on käynnissä. Jokaisen pohjimmainen hyvä olo kun löytyy kuitenkin itsestä. Kannattaa älytä ottaa siitä vastuuta sen sijaan, että ottaisi vastuun suhteen kaatumisesta, koska siitä oli vastuussa korkeintaan 50 %.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@BaronFIN helppo on tästä alkaa lapsettomana poikamiehenä heittää muka vinkkejä, mutta jos haluaisi valua exäsi tasolle niin toimit "nopeasti"
Koululle ilmoitusta, että veisit lapset lomalle viikolla X, onnistuuko...
Sit kun exäsi alkaa oleen kouluun yhteydessä niin ne sanoo,että täällä on jo lomavaraus..

Joo oli huono heitto, mutta toivottavasti asioihin tulee hyvä ratkaisu

Niin sanottuna erolapsena sanoisin, että älä lähre sinne @BaronFIN . Samoilla linjoilla @BOL in kanssa, että ei se ole merkittävää mihin niitä lapsia vie vaan se mitä niiden kanssa oikeasti tekee ja keskittyy siihen.

Omat vanhemmat erosivat kun olin 11 ja jossain kohtaa homma meni jonkinlaiselle kostonkierteelle vanhempien välillä niin silloin lapsena sitä lähinnä häpesi omia vanhempiaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Omat vanhemmat erosivat kun olin 11 ja jossain kohtaa homma meni jonkinlaiselle kostonkierteelle vanhempien välillä niin silloin lapsena sitä lähinnä häpesi omia vanhempiaan.
Omat vanhempani erosi, kun olin noin 14-vuotias.

Silloin isäni muuttui täysin katkeraksi ja yritti tehdä äidin elämästä kaikilla tavoin hankalaa.
Oli surullista nähdä kuinka alas voi aikuinen mies vajota.
Mustamaalaamista, halusi väkisin jäädä yksin asumaan isoon omakotitaloon ihan vain kiusatakseen.
Minä jäin isäni kanssa asumaan, kun halusin siihen taloon jäädä + tietynlainen vapaus.
Se oli yksi elämäni isoimmista virheistä, kun sitten alkoholisoituvan isän kanssa, joka on menettänyt kaiken asuin ja jätin heitteille myös oman koulunkäyntinikin jne.
Jos isä olisi muuttanut pois ja äitini, minä ja siskoni olisimme jääneet olisi omakin nuoruus, opiskelut muu tulevaisuus ollut helpompi.

Äitini taas ei puhunut isästäni kertaakaa pahaa, vaikka varmasti aihetta olisi riittänyt.
Syyt heidän eroon oli monimuotoiset. Isällä oli ongelmia alkoholin kanssa, todella mustasukkainen jne.
Ei kuitenkaan millään tavalla väkivaltainen tai uhkaava sentään.

Ei kyllä äitinikään puhdas ollut, vaan oli aistittavissa että tällä on joku toinen. Ja eipä siinä eron jälkeen mennytkään kuin pari viikkoa, niin esitteli jo uuden poikaystävänsä.
Käsittääkseni tämä mies oli ollut jo vuosia kuvioissa.

Ja en muista ikinä lapsuudestani esimerkiksi sitäkään, että vanhempani olisivat nukkuneet samassa sängyssä.
Isäni nukkui aina sohvalla.
 

444

Jäsen
Niin sanottuna erolapsena sanoisin, että älä lähre sinne @BaronFIN . Samoilla linjoilla @BOL in kanssa, että ei se ole merkittävää mihin niitä lapsia vie vaan se mitä niiden kanssa oikeasti tekee ja keskittyy siihen.

Omat vanhemmat erosivat kun olin 11 ja jossain kohtaa homma meni jonkinlaiselle kostonkierteelle vanhempien välillä niin silloin lapsena sitä lähinnä häpesi omia vanhempiaan.
Juuri näin. Ne lapset eivät ole pelinappuloita. Liian usein niitä kuitenkin kohdellaan juuri sellaisina. Yritetään kerätä niitä vanhemmuuspisteitä itselleen ja siinä sivussa tehdään pelkkää hallaa skideille. Se että toinen vanhemmista toimii kuin teini-ikäinen mulkku ei ole lupa toiselle vanhemmalle toimia samalla tavalla. Vittumainen tilanne sille rehelliselle osapuolelle ja voi hyvin olla, että lapset ovat juuri tässä vaiheessa ihan intopiukeina siihen suuntaan, mistä saavat enemmän tavaraa ja enemmän ulkomaanmatkoja, joilla voivat sitten keulia koulukavereilleen. Pidemmän päälle käy kuitenkin niin, että se toinen vanhempi luo turvallisemman ympäristön lapsille kasvaa ihmisinä ja tämä antaa paremman kasvusuunnan kohti aikuisuutta pitkällä tähtäimellä. Lasten suosion shoppailu on oikeasti ikävä piirre ihmisissä, ja kertoo hyvin rikkinäisestä suhteesta omaan itseensä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@BaronFIN helppo on tästä alkaa lapsettomana poikamiehenä heittää muka vinkkejä, mutta jos haluaisi valua exäsi tasolle niin toimit "nopeasti"
Koululle ilmoitusta, että veisit lapset lomalle viikolla X, onnistuuko...
Sit kun exäsi alkaa oleen kouluun yhteydessä niin ne sanoo,että täällä on jo lomavaraus..

Joo oli huono heitto, mutta toivottavasti asioihin tulee hyvä ratkaisu

Heh, tämä olisi kyllä hieno veto, siis "hieno", kun täällä ollaan niin kovin asiallisia ja järkeviä että vähän hirvittää kun itse on aika heikko ihminen.


Mutta niin kuin huumorilla tämä. Joo siis älä @BaronFIN toimi noin. Vai toimitko jo? Itse ehkä vastaavassa tilanteessa toimisin. Onneksi ei ole eksän kanssa lapsia. Eiköhän ne olisi ollut jo aikaa sitten myrkytetty isiä vastaan.

Tyly on maailma.

Keep rocking !! Terv. TK lion69 soita alakerran timanttisen leidin polvilta ennen kuin tulet kahvia tarjolla - take my word in case epäselvää !!
 

Jeffrey

Jäsen
Nyt kun täällä "kostosta" puhutaan niin mielestäni suurin kosto tällaisessa tilanteessa on se, että on huomioimatta toisen keljuilua ja keskittyy viemään omaa elämäänsä eteenpäin. Ärsyttääkseen ihmiset usein keljuilee, ja jos ei ärsyynny - ärsyttää se ärsyttäjää vielä enemmän. Ja onhan se mahdollista tehdä lasten kanssa vaikka toisenlainen reissu, joka ei vaatisi ylimääräistä lomaviikkoa koulusta.

Itse saattaisin vastaavassa tilanteessa tehdä kuitenkin ihan vaan sinkkumatkan ja keskittyä omaan hyvinvointiin. Kuten täälläkin on jo todettu, tuskin ne lapset pelkästään sitä reissubudjettia arvostavat, vaan tärkeämpää on se yhteinen elo ja yhdessä tekeminen.
 

BaronFIN

Jäsen
Joo, kyllähän tässä on jo oppinut suhtautumaan tiettyihin asioihin siten, että jos niihin ei voi vaikuttaa, niin antaa olla. Mitäpä minä niille voin? Turha jäädä vatvomaan.

Oma äiti ja isä näyttivät mallia miten eroasioita käsitellään: äiti vajosi katkeruuteen ja isä tarttui pulloon. Sainpahan esimerkit miten ei pidä suhtautua eroon.

Eksä on nyt siivottu omasta somesta ja jos tuo vie lapset lomalle, niin sitten vie, se ei ole minulta ja lapsilta mitään pois, päin vastoin. Mutta patalaiska akka se on edelleen järkkäämään asioita.

Tuo uusi sulho onkin perhetuttu 10 vuoden ajalta ja omasta mielestäni on jopa surullista ettei tuon parempaa ja kauempaa löytänyt itselleen uutta. Saa itselleen siitä sellaisen pienimunaisen ja -sieluisen jees-miehen, joka on taipuvainen vajoamaan samanlaisiin masennuskausiin kuin puolisoni. Oikein hyvät ovat toisilleen.

Itse sitä vastoin nyt aloittanut deittailemaan uutta sinisilmäistä blondia, joka on osoittautumassa aivan taivaalliseksi löydöksi. Tällä hetkellä fiilikset on sitä luokkaa, että olen jäämässä tässä kokonaisuudessa voiton puolelle ja reilusti. Melkein hävettää, että fiilikset ovat näin hyvät.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
(kahta ylimääräistä lomaviikkoa ei voi koululaisille anoa lukuvuoden aikana)
Täh? Luokanvalvoja/ohjaaja/opettaja voi kunta/koulukohtaisesti myöntää 3-5 päivää vapaata (lomaa) kerrallaan. Viikon yli menevissä anotuissa poissaoloissa päätäntävalta on rehtorilla. Enintään kolmeen kuukauteen asti voi rehtori myöntää poissaolon oppilaalle...
 

BaronFIN

Jäsen
Täh? Luokanvalvoja/ohjaaja/opettaja voi kunta/koulukohtaisesti myöntää 3-5 päivää vapaata (lomaa) kerrallaan. Viikon yli menevissä anotuissa poissaoloissa päätäntävalta on rehtorilla. Enintään kolmeen kuukauteen asti voi rehtori myöntää poissaolon oppilaalle...
Nojoo, mennään otsikon vierestä viestin verran, niin näin asia varmaan onkin, mutta omaan korvaan kaksi ylimääräistä lomaviikkoa lukukausien kovimmilla koeviikko hetkillä kuulosti hieman kohtuuttomalta lapsille.

Mutta no harm done, oli vain sellainen hetkellinen musta-aukko mistä noustiin nopeasti ylös.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, kyllähän tässä on jo oppinut suhtautumaan tiettyihin asioihin siten, että jos niihin ei voi vaikuttaa, niin antaa olla. Mitäpä minä niille voin? Turha jäädä vatvomaan.

Tuo uusi sulho onkin perhetuttu 10 vuoden ajalta ja omasta mielestäni on jopa surullista ettei tuon parempaa ja kauempaa löytänyt itselleen uutta. Saa itselleen siitä sellaisen pienimunaisen ja -sieluisen jees-miehen, joka on taipuvainen vajoamaan samanlaisiin masennuskausiin kuin puolisoni. Oikein hyvät ovat toisilleen.
Näistä sun teksteistä on minulle tullut kuva, että oot entisen vaimosi lisäksi aika vihasen oloinen tälle uudelle sulholle, mutta jos tosiaan on perhetuttu pitkältä ajalta, ja kuulostaa siltä että siellä on ehkä jo ennen varsinaista eroa sun selän takana vähän puliveivattu, niin ymmärrän kiukun. Mulkkua toimintaa, ex-vaimolta mutta niin myös tältä uudelta hessulta.

Mutta ehkä kantsuis kuitenkin yrittää olla niinku tossa alussa kirjotit: ei voi enää vaikuttaa asioihin, turha jäädä vatvomaan. Toki jos se helpottaa että saa tänne haukkua tuota molopää-perhetuttua, ja entistä vaimoasikin, niin parempi se tänne on tykittää ku oikeessa elämässä alkaa noille suoraan tai kaikille muille tutuille kauheesti paasaamaan. Pitkässä juoksussa näissä erohommissa pisteet lapsien ja muidenkin osapuolien silmissä tuppaa omienkin kokemusten perusteella valumaan aina sille osapuolelle, joka vähemmän manipuloi ja selittää ja keksii toisesta tarinoita. Lopulta kuitenkin ilmenee että kaikki on ollut pelkkää kiukkua ja mulkkuilua. Jos sen sijaan on kylmäpäinen ja tyyni, eikä sorru toisen kiusaamiseen ja mollaamiseen vaan jatkaa eloaan parhaansa mukaan, se kyllä palkitsee lopulta. Lapsetkin kyllä viimeistään kasvaessaan tajuaa että kumpi teki oikein, ja kuinka sen pienimunaisen hessun ja ilkeäksi paljastuneen äidin kälyisellä espanjanmatkalla oli oikeestaan aika paskaa, kun vertaa reilun ja täysipäisen iskän kanssa vietettyihin viikonloppuihin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tässä saa nyt @BaronFIN aika ristiriitaista viestiä kenties. Mutta olen itse sitä mieltä, että kyllähän nuo vihan tunteetkin ja niiden tuulettaminen tuommoisessa tilanteessa on täysin luonnollisia. Ainakin minun mielestäni se olisi melko kummallistakin, jos tuommoinen kuvio ei herättäisi vihan tunteita.

Tärkeintä tosiaan on vaan sitten se, että niitä tuuletetaan sen verran, mitä on tarpeen. Ei sen enempää. Roikkumaan tai katkeroitumaan ei pidä jäädä.
 

444

Jäsen
Tässä saa nyt @BaronFIN aika ristiriitaista viestiä kenties. Mutta olen itse sitä mieltä, että kyllähän nuo vihan tunteetkin ja niiden tuulettaminen tuommoisessa tilanteessa on täysin luonnollisia. Ainakin minun mielestäni se olisi melko kummallistakin, jos tuommoinen kuvio ei herättäisi vihan tunteita.

Tärkeintä tosiaan on vaan sitten se, että niitä tuuletetaan sen verran, mitä on tarpeen. Ei sen enempää. Roikkumaan tai katkeroitumaan ei pidä jäädä.
Ja ennen kaikkea puretaan se kiukku ja viha siten, että se ei kohdistu sivullisiin. Joskus helpottaa mennä hakkaamaan säkkiä (siis nyrkkeilysäkkiä, ei ex-vaimoa tai uutta helppoheikkiä) ja joskus taas puhuminen jollekin tutulle tai ammattilaiselle helpottaa. Exälle ja uudelle helppoheikille raivoaminen ei lähtökohtaisesti auta mitään, koska saavat sillä tavalla vain haluamaansa huomiota.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
@BaronFIN tsemppiä hankalaan tilanteeseen! Oman kokemukseni perusteella sanoisin myös, että älä käänny pois hankalista tunteista ja suruista, koska ne pitää kokea läpi. Muuten jäävät muhimaan ja puskevat pintaan tavalla tai toisella. Todennäköisesti siinä seuraavassa suhteessa, joka itse asiassa ei ole oma, erillinen suhteensa vaan avioliittosi jälkinäytös.

Itse erosin pitkästä suhteesta pari vuotta sitten ja aika pitkään meni yrittäessäni ymmärtää asioita ja syitä - vaikka olin se osapuoli, joka halusi erota. Lapsia meillä ei ollut, joten en edes yritä esittää tietäväni siitä asiasta jotain. Mutta sen sanon, että liian nopeasti siirryin seuraavaan suhteeseen ja se kuivui aika nopeasti kokoon, kun yritin tietoisesti toimia toisin kuin aiemmin - itse asiassa päinvastoin monessa kohtaa. Ymmärtämättä, että todellisuudessa elin vielä sitä edellistä suhdettani, mutta uuden ihmisen kanssa. Ja hän oli täysin syytön siihen eikä edes tiennyt, mitä tapahtui. Enkä minäkään, kuin vasta jälkikäteen.

Anna siis itsellesi aikaa ja tilaa kokea kaikki erilaiset tunteet. Itse koin hyödyllisenä apuna myös Marianne Stolbow'n kirjan "Erosta eteenpäin". Jos pohdinnan kautta hahmottaminen on ominainen tapa, niin suosittelen tuota kirjaa, mutta jos itselle ominainen tapa on jokin muu, niin sitten sen kautta eteenpäin. Sanoisin samaa, kuin aiempi kirjoittaja, että keskity itseesi ja itsellesi mieleisiin asioihin. Mutta älä ainakaan loputtomiin pakene tunteiden käsittelyä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt teen pienen avautumisen. Oon asiasta joskus aikaisemmin tänne puhunu ja täältä on varmaan neuvottu jättämään kyseinen tapaus siihen, mutta en oo niin vielä saanut tehtyä.

On siis olemassa nainen, jonka kanssa olen jo 10-vuotta netin kautta tuntenut. Näkemisestä on vuosien varrella monta kertaa puhuttu ja naisen omastakin toimesta ja vielä päivämäärääkin sovittu. Aina se on kuitenkin jäänyt ja nainen ei ole enää tapaamista koskeviin viesteihin mitään vastannut. Nyt tuli jostain syystä sitten eilen ehdotettua tuota näkemistä. No yllläri pylläri nainen ei ole edes koko viestiä vielä lukenut. No tietysti aikaa ei ole kauaa kulunut tässä, mutta jotenkin sellainen fiilis ettei se taas vastaa asiaan mitään.

Onhan tässä molemminpuoleista kiinnostusta ollut muutenkin vuosien varrella kuin kaverina, niin paljon kuin sitä voi näin netin välityksellä olla. Ja varmasti enemmän meikäläisen puolelta, mutta käsitykseni mukaan myös naisen puolelta tai ainakin näin olen joskus sen puheista kuvitellut jne. Ilmeisesti siis olen tälle naiselle joku ihan mukava nettikaveri, mutta livenä ei halua olla missään tekemisissä. Tulee kuitenkin tasaisin väliajoin itse juttelemaan ja kyselemään kuulumisia jne, että ei ole vain omalla vastuulla ollut keskustelun aloittaminen.

Tiedän, että naiselle on aika moni asia ahdistavaa ja jännittävää kuten itsellenikin ja ymmärrän sen hyvin todellakin, mutta eikö tälle asialle olisi helppo tehdä loppu, jos sitä vaan ei oikeasti kiinnosta olla tekemisissä netin ulkopuolella? Ite tässä pitäis varmaan vaan lopettaa yhteydenpito, mutta ärsyttää tämä ettei saada sanottua, jos moinen näkeminen ei kiinnosta. Ja onhan tässä tietysti useamman tunnin välimatka, mutta ei kait se nyt voi estää kaverina oloa ns oikeassa elämässäkin?
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tiedän, että naiselle on aika moni asia ahdistavaa ja jännittävää kuten itsellenikin ja ymmärrän sen hyvin todellakin, mutta eikö tälle asialle olisi helppo tehdä loppu, jos sitä vaan ei oikeasti kiinnosta olla tekemisissä netin ulkopuolella?

Tulee mieleen muutama vaihtoehto.

1. Jos et ole koskaan nähnyt vastapuolta edes (live) videon välityksellä, niin todennäköisesti kyseessä ihan perinteinen Catfish- huijaus. Näissä ei aina ole edes taustalla sen kummampaa tarkoitusperää ja ystävyys voi olla aitoa, mutta enää ei vaan toinen uskalla kertoa totuutta.

2. ko. henkilö on suhteessa jonkun muun kanssa ja kynnys tapaamisele on liian iso

3. Vastapuoli on ujo, eikä uskalla tavata, jotta yhteys ei häviä
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tulee mieleen muutama vaihtoehto.

1. Jos et ole koskaan nähnyt vastapuolta edes (live) videon välityksellä, niin todennäköisesti kyseessä ihan perinteinen Catfish- huijaus. Näissä ei aina ole edes taustalla sen kummampaa tarkoitusperää ja ystävyys voi olla aitoa, mutta enää ei vaan toinen uskalla kertoa totuutta.

2. ko. henkilö on suhteessa jonkun muun kanssa ja kynnys tapaamisele on liian iso

3. Vastapuoli on ujo, eikä uskalla tavata, jotta yhteys ei häviä

Joo ei oo kyseessä catfish ainakaan. Se ei ole ns mitenkään mahdollista. Vaihtoehto kaksi voi olla mahdollista, jos on ottanut eksänsä takaisin. Kolmonen sitten vielä enemmän mahdollista, mutta en silti ymmärrä. Miksi edes on ehdotellut koko näkemistä, jos ei edes oikeasti ole kiinnostusta livenä nähdä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt teen pienen avautumisen. Oon asiasta joskus aikaisemmin tänne puhunu ja täältä on varmaan neuvottu jättämään kyseinen tapaus siihen, mutta en oo niin vielä saanut tehtyä.

On siis olemassa nainen, jonka kanssa olen jo 10-vuotta netin kautta tuntenut. Näkemisestä on vuosien varrella monta kertaa puhuttu ja naisen omastakin toimesta ja vielä päivämäärääkin sovittu. Aina se on kuitenkin jäänyt ja nainen ei ole enää tapaamista koskeviin viesteihin mitään vastannut. Nyt tuli jostain syystä sitten eilen ehdotettua tuota näkemistä. No yllläri pylläri nainen ei ole edes koko viestiä vielä lukenut. No tietysti aikaa ei ole kauaa kulunut tässä, mutta jotenkin sellainen fiilis ettei se taas vastaa asiaan mitään.

Onhan tässä molemminpuoleista kiinnostusta ollut muutenkin vuosien varrella kuin kaverina, niin paljon kuin sitä voi näin netin välityksellä olla. Ja varmasti enemmän meikäläisen puolelta, mutta käsitykseni mukaan myös naisen puolelta tai ainakin näin olen joskus sen puheista kuvitellut jne. Ilmeisesti siis olen tälle naiselle joku ihan mukava nettikaveri, mutta livenä ei halua olla missään tekemisissä. Tulee kuitenkin tasaisin väliajoin itse juttelemaan ja kyselemään kuulumisia jne, että ei ole vain omalla vastuulla ollut keskustelun aloittaminen.

Tiedän, että naiselle on aika moni asia ahdistavaa ja jännittävää kuten itsellenikin ja ymmärrän sen hyvin todellakin, mutta eikö tälle asialle olisi helppo tehdä loppu, jos sitä vaan ei oikeasti kiinnosta olla tekemisissä netin ulkopuolella? Ite tässä pitäis varmaan vaan lopettaa yhteydenpito, mutta ärsyttää tämä ettei saada sanottua, jos moinen näkeminen ei kiinnosta. Ja onhan tässä tietysti useamman tunnin välimatka, mutta ei kait se nyt voi estää kaverina oloa ns oikeassa elämässäkin?
Oma neuvoni olisi estää tämän naisoletetun yhteydenotto mahdollisuus samalla kun poistat itseltäsi saman mahdollisuuden.
Jatka eteenpäin naureskellen, ettet kaiketi rahaa menettänyt.
Kyllä mualimasta varmasti naista löytyy, joka oikeasti haluaa/kykenee myös tapaamaan jos niikseen.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Oma neuvoni olisi estää tämän naisoletetun yhteydenotto mahdollisuus samalla kun poistat itseltäsi saman mahdollisuuden.
Jatka eteenpäin naureskellen, ettet kaiketi rahaa menettänyt.
Kyllä mualimasta varmasti naista löytyy, joka oikeasti haluaa/kykenee myös tapaamaan jos niikseen.

No näin se varmasti pitäisi tehdä. Sitä ei ole tässä saanut kunnolla tehtyä vain. Viime kesänä poistin kyseisen naisen jo fb-kavereista, mutta niin vain se päätyi sinne takaisin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No näin se varmasti pitäisi tehdä. Sitä ei ole tässä saanut kunnolla tehtyä vain. Viime kesänä poistin kyseisen naisen jo fb-kavereista, mutta niin vain se päätyi sinne takaisin.
Pois ja pois Ihan kaikesta somesta.
Jos tuohon mennessä ei mitään tapahdu, niin unohda koko juttu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä minä ainakin @Fiftie sanoisin, että todennäköisesti ei tuolla naisella ole juuri oikeaa kiinnostusta näkemiseen jos kerta noin on ettei viesteihisi meinaa vastata lainkaan. Tulee mieleen ihan tämä minun "säätöni", todella huono vastailemaan viesteihini ja lopultahan se selvisikin ettei hänen puoleltaan kiinnostusta kohtaani löytynyt. Kallistun myös sille kannalle että jos kiinnostusta tapaamiseen kanssasi olisi, niin kyllä hän sen ilmaisisi ja olisi aktiivisempi sen suhteen.

Oman mielentilasi kannalta, lopeta yhteydenpito tähän naiseen jos et pelkkä "nettikaveri" halua olla. Itseä ei tämän menneen säätöni kanssa mikään opiskelukaveri-suhde kiinnosta, ja emme varmastikaan tule sopuisasta "erosta" huolimatta olemaan enää minkään sorttisissa tekemisissä. Niin on vain parempi, ainakin minulle itselleni. Jos joskus tulee kampuksella vastaan niin moikata ehkä voidaan mutta siihen se sitten jää.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllä te @Steril @vetti ja muut oikeassa olette. Vaikea vaan itselle jotenkin myöntää, että naisella vaan ei ole kiinnostusta. Jotain hyötyä se ilmeisesti meikäläisestä näkee kun netin kautta sitten kuitenkin muuten juttelee.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jotain hyötyä se ilmeisesti meikäläisestä näkee kun netin kautta sitten kuitenkin muuten juttelee.
Mitä ilmeisimmin kyllä. Ehkä juuri pitää sinua jonkinlaisena nettikaverina tai mahdollisesti pitää kanssasi jutustelua jonkinlaisena kepeänä vapaa-ajan aktiviteettina paremman tekemisen puutteessa. Selkeästikään kuitenkaan ei sen enempänä, valitettavasti.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä te @Steril @vetti ja muut oikeassa olette. Vaikea vaan itselle jotenkin myöntää, että naisella vaan ei ole kiinnostusta. Jotain hyötyä se ilmeisesti meikäläisestä näkee kun netin kautta sitten kuitenkin muuten juttelee.
Et voi mitenkään tietää kuinka monen kanssa tuo ihmisoletettu netissä keskustelee, eli pistä ihan oikeasti peli poikki heti ja nyt.
Eteenpäin ja annat hänen jatkaa pelejään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@Fiftie huomasin viestisi vasta tänään.. annanko siis itseni ymmärtää, että olet ollut kymmenen vuotta enemmän tai vähemmän ripustautuneena tuohon naiseen, ja jotenkin vain odottanut häntä? Kymmenen vuotta on herranjumala noin 13% koko elämäsi odotusarvoisesta pituudesta. Oletko elänyt omaa elämääsi? Onko sinulla siis ollut jonkinlaisia muita suhteita ja ennen kaikkea oletko elänyt itseäsi varten lainkaan?

Lopeta siis heti kaikki yhteydenpito, sinun pitää nyt olla itsellesi armollinen, oma elämäsi on liian arvokas heitettäväksi hukkaan tuollaiseen. Minä en katseli tuollaista touhua edes kymmentä viikkoa, vaan potkisin vastapuolen ilman mitään armoa helvettiin..
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
@Fiftie huomasin viestisi vasta tänään.. annanko siis itseni ymmärtää, että olet ollut kymmenen vuotta enemmän tai vähemmän ripustautuneena tuohon naiseen, ja jotenkin vain odottanut häntä? Kymmenen vuotta on herranjumala noin 13% koko elämäsi odotusarvoisesta pituudesta. Oletko elänyt omaa elämääsi? Onko sinulla siis ollut jonkinlaisia muita suhteita ja ennen kaikkea oletko elänyt itseäsi varten lainkaan?

Lopeta siis heti kaikki yhteydenpito, sinun pitää nyt olla itsellesi armollinen, oma elämäsi on liian arvokas heitettäväksi hukkaan tuollaiseen. Minä en katseli tuollaista touhua edes kymmentä viikkoa, vaan potkisin vastapuolen ilman mitään armoa helvettiin..

Siis kerron nyt vähän tarkemmin. Olen tosiaan tutustunut tähän naiseen vuonna 2012 keväällä netin kautta. Kyseinen nainen seurusteli silloin hyvin omituisen oloisen miehen kanssa. Itse olin tuolloin sinkku. No rupesin sitten itse seurustelemaan 2013 syksyllä, jolloin muistaakseni nainen ei seurustellut. Taas kun itse erosin, niin nainen oli löytänyt uuden miehen(lapsen isä). No sitten itse seurustelin 2015-2017 välisenä aikana yhden toisen naisen kanssa, jolloin tämä kertomani nainen myös oli vielä yhdessä lapsensa isänsä kanssa. Itse olen tuosta asti ollut sinkku ja nyt tämä nainenkin 2019 vuoden lopusta asti.

En siis ole pelkästään vain hänen varaansa jättänyt rakkauselämääni ja olen siis aina häntä pitänyt tosiaankin kaverina jonka kanssa haluaisin olla enemmän tekemisissä "oikeassa elämässäkin", mutta myös aina sivussa ajatellut hänestä hieman muutakin. Tätä muuta ei koskaan olla vaan päästy selvittämään, kun se näkeminen on tuntunut niin vaikealta aina. Olen siis jostain syystä jäänyt aina elättelemään hieman toivoa tästä muusta tai ainakin siitä, että voitaisiin olla ihan livenäkin tekemisissä kavereina.

Eilen hän sitten illalla tosiaan vastasi viestiini ja antoi siinä ymmärtää jollain tavalla, että näkeminen voisi nyt hänen tulevan loman aikana olla mahdollista. En kuitenkaan luota, että mitään näkemistä oikeasti tulee. Ja olenhan tässä siis itse liittyneenä muutamaan netin deittipalveluun, joten en mitenkään laske rakkauselämääni vieläkään tämän kyseisen naisen varaan. Jotenkin tässä pitäisi puhtaasti päästää kokonaan irti tai pistää kyseinen nainen vaan random nettikaveriksi tai jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös