Kyllä minä ainakin @Fiftie sanoisin, että todennäköisesti ei tuolla naisella ole juuri oikeaa kiinnostusta näkemiseen jos kerta noin on ettei viesteihisi meinaa vastata lainkaan. Tulee mieleen ihan tämä minun "säätöni", todella huono vastailemaan viesteihini ja lopultahan se selvisikin ettei hänen puoleltaan kiinnostusta kohtaani löytynyt. Kallistun myös sille kannalle että jos kiinnostusta tapaamiseen kanssasi olisi, niin kyllä hän sen ilmaisisi ja olisi aktiivisempi sen suhteen.
Oman mielentilasi kannalta, lopeta yhteydenpito tähän naiseen jos et pelkkä "nettikaveri" halua olla. Itseä ei tämän menneen säätöni kanssa mikään opiskelukaveri-suhde kiinnosta, ja emme varmastikaan tule sopuisasta "erosta" huolimatta olemaan enää minkään sorttisissa tekemisissä. Niin on vain parempi, ainakin minulle itselleni. Jos joskus tulee kampuksella vastaan niin moikata ehkä voidaan mutta siihen se sitten jää.
Oman mielentilasi kannalta, lopeta yhteydenpito tähän naiseen jos et pelkkä "nettikaveri" halua olla. Itseä ei tämän menneen säätöni kanssa mikään opiskelukaveri-suhde kiinnosta, ja emme varmastikaan tule sopuisasta "erosta" huolimatta olemaan enää minkään sorttisissa tekemisissä. Niin on vain parempi, ainakin minulle itselleni. Jos joskus tulee kampuksella vastaan niin moikata ehkä voidaan mutta siihen se sitten jää.