Naisasiat

  • 7 490 265
  • 26 542

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sama ajatus tuli itsellekin heti ensimmäisenä mieleen, mukava huomata etten ole ainoa "perverssi" täällä!
Nuorempana tuli paljonkin kavereiden kanssa harrastettua näitä 1 nainen ja 2 miestä tai sitten molemmilla oli omat naiset ja niitä siinä sitten vaihdeltiin yön aikana. Nyt kun ikää tullut niin rauhoittunut itselläkin meno. Tiedä sitten onko tämmöinen "perverssiä".
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Sitten päästään siihen tarinan hauskaan osuuteen: kyseisellä daamilla on identtinen kaksoissisko, jonka kanssa hän tuntuu liikkuvan lähes aina yhdessä. Tuossa parin viikon päästä lähes varmuudella törmätään, jolloin olisi otollinen sauma mennä jututtamaan häntä, mutta tuossa on ihan oikeasti sellainen mahdollisuus, että en osaa erottaa heitä. Siinähän vasta olisikin legendaarinen suoritus, kun menisin vahingossa jututtamaan hänen siskoaan. No jos tuossa onnistuisi etukäteen vaikka saamaan sellaisen katsekontaktin, jolla voisi varmistaa kohteen olevan oikea. Tässä on kuitenkin kaikki katastrofin ainekset ilmassa, mutta jos ajatellaan positiivisesti, niin saan vähintään hyvän tarinan kerrottavakseni tästä. Eli käytännössä kai tässä on vain hyviä vaihtoehtoja tarjolla.
Mahtaako käydä niin kuin Ericille Frendeissä?



 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Siinä on aina riskinsä kyllä lähteä näkemään pitkän matkan taakse jotain naista. Ite kerran matkustin Espooseen Etelä-Pohjanmaalta ja valehtelematta matkaan meni yhteensä 5 h ja se naisen näkeminen kesti n. 10 minuuttia. Kerkesin kupin kahvia juoda naisen kotona kunnes naisen lapsi olikin tullut kipeäksi ja piti lähteä sen luokse(lapsi oli siis mummolassa). No ei auttanu ku lähteä takasin ja saikin mukavasti yli 10 tuntia kulumaan 10 minuutin takia. :D

Kummallista siis, jos nainen ei ole suostunut kuvaansa näyttämään. Muistan itse kun nuorena käytin suomi24 ja siellä ei ollut kuvaa ja sitten nainen aina pyysi heti ensimmäisen viestini jälkeen kuvaa, jonka aina lähetin. Sitten juttu jatkui, jos kuva oli kelpo naiselle. :D Jotkut toki suojelee itseään aika tarkasti, että ei halua kuvia ollenkaan nettiin jne, mutta luulisi kuvan jo näyttävän kun noin kauan on juteltu kuitenkin. En pidä itseäni pinnallisena, mutta väitän että jokaiselle ihmiselle toisen ulkonäöllä on kuitenkin hieman väliä. En usko, että tämä nainen jota @ZayWest haluaisi tavata, niin pitäisi siitä että nähdessä naisen ulkonäkö ei sitten viehättäisi silmää alustakaan. Siinäkin mielessä siis luulisi, että olisi jo jonkun kuvan itsestään laittanut, niin ei sitten naisen tarvitsisi livenä pettyä sen takia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei tässä näköjään nyt ihan omana tietona jaksa kaikkea pitää, eli vaikuttaisi vähän että olen ilmeisesti jossain valintaprosessissa.

Tässä nyt on vähän haiskahtanut että tuo aiemmin heittämäni "miestenpyörittäjä" saattaa olla ihan osuva tulkinta. Eli ei mitään pelinaisen sikailua vaan ilmeisesti pitäisi päästä irti muista viritelmistä ennen minua.

Ja tosiaan muutoin hänellä on taustassaan tietyllä tavalla samaa kuin itselläni ja tiedän nuo tunteet ja vaikeudet hyvin.

Tuossa on noussut esiin myös miesten harrastama väkivalta ja uhkailu historiasta. Tuo selittäisi tuota epävarmuutta ja varovaisuutta sekä sitä että selvästi tajuaa omia vikojaan tässä jutussa. Olisin lopettanut heti jos olisi näkynyt ettei huomaa omassa käytöksessä mitään outoa. Nyt tuo on ainakin selkeämpi asia.

Kyllähän tuo eilen illalla kirosi miten vihaa itseään kun on reagoinut minuun heti alusta päin sitä itseään. Tänään onkin ollut sitten hiljaista ja pidän ihan hyvänä merkkinä jos ottaa aikaa pohtia mitä nyt oikeasti haluaa. Pelkäsi myös sanoa että aiemmin on kyllästynyt miehiin eikä suhteet ole kantaneet. Tuossakin oli itsektiittinen kulma eikä mitään miesten syyllistämistä.

En minä myöskään kusettamista ole sulkenut pois, mutta en edelleenkään tässä vaiheessa menetä mitään katsomalla miten tämä etenee.

No, onpahan vähän jotain muutakin stressaavaan arkeeni tämän myötä ja ei tämä lisästressiä ole aiheuttanut. Omalta osaltani olen mielestäni toiminut ihan ok toistaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@ZayWest Mitä jos ehdottaisit vaikka videopuhelua? Ei hänenkään tarvitsisi stressata ja siinä näkisitte miten juttu luistaa kun näette toisten naamat ja ei tulisi yllätyksiä jos tapaatte toisenne.

Oli nuo selfiet jo alussa puheena ja ei saa edustavaa ja oikeanlaista kuvaa kuulemma noin. Ja tässä syntyi se ristiriita kun tapaamiseen on täysin valmis.

Eli en nyt tilanteen rauhoituttua ja hänen vähän edes herättyä ala videopuhelua ehdottamaan. Olen tosiaan tällä vastaavalla tavalla sössinyt yhden upean jutun alun.

Kyllä tämä on nyt hänen käsissään ja päättäkööt mitä haluaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sille naiselle voit vain soittaa ja joko sitten vastaa tai ei vastaa. Ei soittamiseen tarvitse lupia pyydellä, sillä jos hän on antanut numeronsa, hän mahdollisesti haluaa sinun ottavan ytheyttä. Jos on sinusta kiinnostunut niin luulen että painaa vihreää nappia. Jos taas ei vaikka kahteen kertaan vastaa tai painaa punaista luuria niin kannattaa antaa asian olla ja mennä eteenpäin. Hänen reaktioistaan sen aidon kiinnostuksen sitten näkee.

Kiitän vihjeestä, mutta pelaan korttini nyt tällä tavalla. Hän tietää tismalleen kummalla kiekko on nyt lavassa.

Ja ettei nyt liian vakavaksi karkaa, kiteytän tilanteeni seuraavaan klippiin.


 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli nuo selfiet jo alussa puheena ja ei saa edustavaa ja oikeanlaista kuvaa kuulemma noin. Ja tässä syntyi se ristiriita kun tapaamiseen on täysin valmis.

Eli en nyt tilanteen rauhoituttua ja hänen vähän edes herättyä ala videopuhelua ehdottamaan. Olen tosiaan tällä vastaavalla tavalla sössinyt yhden upean jutun alun.

Kyllä tämä on nyt hänen käsissään ja päättäkööt mitä haluaa.

Ei kai nyt kukaan ole selfieissä edustavimmillaan? Ko. naisen tarkoitusperät voivat olla hyvät, mutta kyllä minulla jo jonkin väriset liput liehuisivat, mikäli tässäkään vaiheessa yhden ainutta valokuvaa tipu, kun oletettavasti olette chattailleet jo useamman päivän/viikon ja oletettavasti tiedät hänestä vähintään oikean etunimen jne.

Jokainen case on yksilöllinen, mutta ainakin minun netin syövereissä tapaamani naiset ovat hyvin pian lähteneet puhelu/videopuhelulinjalle, usein heidän aloitteestaan, mikäli juttu on lähtenyt luistamaan ja molemminpuolinen kiinnostus on ilmeinen.

Oletan, että itse olet hänelle kuvan laittanut? Reilua olisi odottaa samaa myös häneltä.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@Ann Arbor

En tätä todellakaan pahalla sano, mutta löytyy ihan edellisen sivun puolesta välistä tämän jutun taustaa ja miten itse esimerkiksi olen toiminut. Ja mikä on asenteeni. En viitsisi toistaa samoja pitkiä viestejä kun muillakin voi olla omia juttuja kerrottavana.

Ja siis olemme puhuneet puhelimessa ja hän on ollut halukas puhumaan vaikka olisi liki missä vain. Hyvin aktiivinen ollut alusta saakka siltä osin että ääni ja nimi ja ihan juttujen sujuvuus tsekattu.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@ZayWest näin ulkopuolisena mahdolliset skenaariot huonoimmasta parhaimpaan:

  • Hän on mies
  • Hänellä on mies (ja lapset)
  • Hänellä on vakavahkoja ongelmia itsetuntonsa ja/tai muihin luottamisen kanssa
  • Hän on hyvin poikkeuksellisen näköinen (esim. CP-vamma ja pyörätuolissa tms.)
Kovin voittavaa arpaa tästä ei vaan minusta voi saada. Sydän tietysti haluaa mitä haluaa, eli jatkoa vaan, jos siltä tuntuu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@ZayWest näin ulkopuolisena mahdolliset skenaariot huonoimmasta parhaimpaan:

  • Hän on mies
  • Hänellä on mies (ja lapset)
  • Hänellä on vakavahkoja ongelmia itsetuntonsa ja/tai muihin luottamisen kanssa
  • Hän on hyvin poikkeuksellisen näköinen (esim. CP-vamma ja pyörätuolissa tms.)
Kovin voittavaa arpaa tästä ei vaan minusta voi saada. Sydän tietysti haluaa mitä haluaa, eli jatkoa vaan, jos siltä tuntuu.
Voi tietty olla joku julkisuudesta tuttu henkilö, joka ei halua nettideittailujaan seiskapäivään ennen kuin on 100% varma että juttu voi onnistua.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@ZayWest näin ulkopuolisena mahdolliset skenaariot huonoimmasta parhaimpaan:

  • Hän on mies
  • Hänellä on mies (ja lapset)
  • Hänellä on vakavahkoja ongelmia itsetuntonsa ja/tai muihin luottamisen kanssa
  • Hän on hyvin poikkeuksellisen näköinen (esim. CP-vamma ja pyörätuolissa tms.)
Kovin voittavaa arpaa tästä ei vaan minusta voi saada. Sydän tietysti haluaa mitä haluaa, eli jatkoa vaan, jos siltä tuntuu.

Halusi alussa itse soittaa mahdollisimman pian jotta varmistuu minusta. Juurikin kusettaminen oli kummankin yhtenä ajatuksena.

Äänen ja ihan ajatuksen juoksemisen perusteella naiselta vaikuttaa. Tuossa on myös ollut puheluita tilanteissa jotka sen enempää yksilöimättä liittyvät hänen elämään. Eli se puoliso on kyllä hyvin piilotettu jos löytyy. Erityisesti kun puhunut mieskuvioistaan ja hävennytkin aihetta. Pelännyt että katoan.

Itsetuntoon liittyvät ongelmat nyt tajusin varsin nopeasti ja tuossa nyt itseäni toistaen on ollut ratkaisevaa että onko kykyä nähdä ongelmaansa. En se minäkään millään itsetunnon huipulla ole. Ja tämä aihealue ei myöskään mikään toistuva teema ole, eli posin puolelle tämä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voi tietty olla joku julkisuudesta tuttu henkilö, joka ei halua nettideittailujaan seiskapäivään ennen kuin on 100% varma että juttu voi onnistua.

No tämä olisi kyllä yllättävä käänne.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä nyt on vähän haiskahtanut että tuo aiemmin heittämäni "miestenpyörittäjä" saattaa olla ihan osuva tulkinta. Eli ei mitään pelinaisen sikailua vaan ilmeisesti pitäisi päästä irti muista viritelmistä ennen minua.
Punainen lippu heiluu.... Tällaisten tapauksien kanssa todennäköisesti satuttaa vielä itseään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimihän oli tsekattu.
Lähinnä jatkoin noita spekulaatioita joita lainasinkin. Siinähän yksi kauhuskenaario oli että kyseessä on mies, toki sama nimi voi olla miehellä kuin naisellakin joissakin tapauksissa. Ajattelin luoda positiivisempaa ilmapiiriä tähän listaukseen....
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähinnä jatkoin noita spekulaatioita joita lainasinkin. Siinähän yksi kauhuskenaario oli että kyseessä on mies, toki sama nimi voi olla miehellä kuin naisellakin joissakin tapauksissa. Ajattelin luoda positiivisempaa ilmapiiriä tähän listaukseen....

Ja jos tässä olisikin kyseessä mies, niin eihän siitä välttämättä muuta harmia koituisi kuin että jatkot pitäisi käsitellä "Miesasiat" -ketjussa, ettei mene puurot ja vellit sekaisin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja jos tässä olisikin kyseessä mies, niin eihän siitä välttämättä muuta harmia koituisi kuin että jatkot pitäisi käsitellä "Miesasiat" -ketjussa, ettei mene puurot ja vellit sekaisin.

Joo ja olisi vielä naisen äänellä varustettu mies, eli mikäs tuossa olisi ollessa.

Punainen lippu heiluu.... Tällaisten tapauksien kanssa todennäköisesti satuttaa vielä itseään.

Toki. Ihan hirveän moni ei kuitenkaan oma-aloitteisesti nosta tällaista asiaa esiin. Vedetään vain tuota linjaa mahdollisimman salassa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
@ZayWest Siis sulla oli naisen numero ja ilmeisesti myös nimi tiedossa? Jos kyseinen nainen käyttää facebookkia, niin sieltähän sä sen löydät tai ainakin vaihtoehdot, että kuka tämä vois olla. Oletetaan, että siellä on kuvaa esillä.

En nyt lukenu kaikkia viestejä tässä uusiks, että oliko tämä naisen Facebook jo käsitelty.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki. Ihan hirveän moni ei kuitenkaan oma-aloitteisesti nosta tällaista asiaa esiin. Vedetään vain tuota linjaa mahdollisimman salassa.
Itselläni pyöri parikymppisenä tuollainen tapaus, joka kyllä avoimesti kertoi tilanteestaan kun tutustuimme. Vuoden päästä ei tosin sitten kertonutkaan kun teki minulle vastaavanlaisen tempun, eli olinkin petetty osapuoli.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@ZayWest Siis sulla oli naisen numero ja ilmeisesti myös nimi tiedossa? Jos kyseinen nainen käyttää facebookkia, niin sieltähän sä sen löydät tai ainakin vaihtoehdot, että kuka tämä vois olla. Oletetaan, että siellä on kuvaa esillä.

En nyt lukenu kaikkia viestejä tässä uusiks, että oliko tämä naisen Facebook jo käsitelty.

Ei sitä etunimien perään aleta heti jakamaan tilitietoja ja valtakirjoja toisen tilin käyttöön.

Jos nyt stalkata haluaisin, voisin hakea numerolla koko nimen ja siitä sitten tervehenkinen meno päälle omalla käytöksellä. Skippaan tämän.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei sitä etunimien perään aleta heti jakamaan tilitietoja ja valtakirjoja toisen tilin käyttöön.

Jos nyt stalkata haluaisin, voisin hakea numerolla koko nimen ja siitä sitten tervehenkinen meno päälle omalla käytöksellä. Skippaan tämän.

Joo ihan viisasta varmasti toki näin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itselläni pyöri parikymppisenä tuollainen tapaus, joka kyllä avoimesti kertoi tilanteestaan kun tutustuimme. Vuoden päästä ei tosin sitten kertonutkaan kun teki minulle vastaavanlaisen tempun, eli olinkin petetty osapuoli.

En tosiaan halua kuulostaa tylyltä, mutta hän kuitenkin kertoi alussa meiningistään? Ei se pettäminen nyt koskaan petetystä hyvältä tunnu, mutta tuossa tiesi mitä tilauksen mukana tulee. Tai lähinnä mahdollisen uhan. Saa sitä ihminen kehittyäkin/oppia käytöksestään, toki.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tosiaan halua kuulostaa tylyltä, mutta hän kuitenkin kertoi alussa meiningistään? Ei se pettäminen nyt koskaan petetystä hyvältä tunnu, mutta tuossa tiesi mitä tilauksen mukana tulee. Tai lähinnä mahdollisen uhan. Saa sitä ihminen kehittyäkin, toki.
Eihän ihan suoraan sanonut, että olen "toinen mies", mutta rivien välistä näin pystyi ymmärtämään, tai olisi ainakin pitänyt ymmärtää. Viestisi perusteella olet itse ainakin hyvin lähellä samanlaista tilannetta, niin ajattelin tuoda asian ilmi. Yleensä kun asiat saadaan kuulostamaan vaikeilta toisen toimesta, niin toisen osapuolen pitäisi ensin selvittää päänsä ja tilanteensa ihan yksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös