Ehkäpä tässä viimeisen tilannepäivityksen voisi heittää ja eiköhän tämä ole case closed. Ei ole kuulunut daamista yhtään mitään ja omakin fiilis laskenut tämän homman suhteen. Olisihan se toki ihan tyylikästä ilmoittaa että tämä oli tässä ja numerot poistoon.
Eilen illalla kirjoittelin whatsapissa vuosien takaa tutun nettitutun kanssa(joo kuvat vaihdettu, puhutaan semisäännöllisesti puhelimessa ja kaveripohjalta) ja kyseinen nainen halusi soittaa. Roastasi minut aika huolella ja oli vähän kriittisempää palautetta. Totesi että minun on lopetettava itselleni perseily kun en sellainen ole ja järki käteen.
No, samaa suuntaa olleet vinkit täälläkin.
En toki mitään aikarajoja yhteydenotolle asettanut, mutta eiköhän näin alkupuolella käy selväksi että kiinnostaako vaiko eikö.
Eli Jutin sanoin: mennään eteenpäin.
No tulihan se puhelu vielä. Ja tein selväksi että hänen kannattaa etsiä lähempää seuraa kerta tapaaminen on hänen juttunsa. Ei halua tavata muita ja kiroili että nyt pilasi kaiken.
Sanoin että hän olisi voinut vaikka yhden viestin laittaa että ottaa omaa aikaa eikä ole yhteydessä muutamaan päivään. Kerta vieläkin julisti miten kiinnostunut on.
Luonnollisesti yritti ensin puhua niitä näitä, mutta nyt piti osoittaa selkärankaa. Hän tiesi tarkalleen homman nimen ja edelleen ei sanaakaan kuvista eikä selitystä miksei voitaisi whatsapissa jutella.
Loppuun sitten uhriutuminen ja totesi että olen kylmä mies. Kerta voin hänet noin vain unohtaa. Muistutin että olin todella innoissani sekä kiinnostunut alussa. Annoin numeron, näytin kuvat ja kerroin avoimesti elämäntilanteeni pääpiirteet. Mitä voi enemmän vaatia?
Sitten vielä toitotti tapaamista ja sanoi ettei hänestä saa oikeaa vaikutelmaa jos muille puhun tai kirjoitan. Sanoin etten ole puhunut kuin faktoilla enkä ole mustamaalannut häntä. Sanoin että tilanne on niin outo että kaipasin boksin ulkopuolelta näkökulmaa.
Sitten vielä kysyi että onko minulla toinen ja luulenko löytäväni uuden. Tuli "mitä vittua" -fiilis enkä reagoinut.
Toivotin hänelle kaikkea hyvää ja sanoin että hän takuulla löytää Stadista jonkun joka on valmis näkemään hänen mielensä mukaan. Ei kuulemma muut ole hänen makuun ulkoisesti ja jutuiltaan ja yleisesti kuten minä. Vähän oli vaikea uskoa.
No, ilman jäätävää draamaa sai nyt loppuun tämän. Nyt sitten Jutin sanoin: eteenpäin.