Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Et voi mitenkään tietää kuinka monen kanssa tuo ihmisoletettu netissä keskustelee, eli pistä ihan oikeasti peli poikki heti ja nyt.
Eteenpäin ja annat hänen jatkaa pelejään.
Et voi mitenkään tietää kuinka monen kanssa tuo ihmisoletettu netissä keskustelee, eli pistä ihan oikeasti peli poikki heti ja nyt.
@Fiftie huomasin viestisi vasta tänään.. annanko siis itseni ymmärtää, että olet ollut kymmenen vuotta enemmän tai vähemmän ripustautuneena tuohon naiseen, ja jotenkin vain odottanut häntä? Kymmenen vuotta on herranjumala noin 13% koko elämäsi odotusarvoisesta pituudesta. Oletko elänyt omaa elämääsi? Onko sinulla siis ollut jonkinlaisia muita suhteita ja ennen kaikkea oletko elänyt itseäsi varten lainkaan?
Lopeta siis heti kaikki yhteydenpito, sinun pitää nyt olla itsellesi armollinen, oma elämäsi on liian arvokas heitettäväksi hukkaan tuollaiseen. Minä en katseli tuollaista touhua edes kymmentä viikkoa, vaan potkisin vastapuolen ilman mitään armoa helvettiin..
Siis kerron nyt vähän tarkemmin. Olen tosiaan tutustunut tähän naiseen vuonna 2012 keväällä netin kautta. Kyseinen nainen seurusteli silloin hyvin omituisen oloisen miehen kanssa. Itse olin tuolloin sinkku. No rupesin sitten itse seurustelemaan 2013 syksyllä, jolloin muistaakseni nainen ei seurustellut. Taas kun itse erosin, niin nainen oli löytänyt uuden miehen(lapsen isä). No sitten itse seurustelin 2015-2017 välisenä aikana yhden toisen naisen kanssa, jolloin tämä kertomani nainen myös oli vielä yhdessä lapsensa isänsä kanssa. Itse olen tuosta asti ollut sinkku ja nyt tämä nainenkin 2019 vuoden lopusta asti.
En siis ole pelkästään vain hänen varaansa jättänyt rakkauselämääni ja olen siis aina häntä pitänyt tosiaankin kaverina jonka kanssa haluaisin olla enemmän tekemisissä "oikeassa elämässäkin", mutta myös aina sivussa ajatellut hänestä hieman muutakin. Tätä muuta ei koskaan olla vaan päästy selvittämään, kun se näkeminen on tuntunut niin vaikealta aina. Olen siis jostain syystä jäänyt aina elättelemään hieman toivoa tästä muusta tai ainakin siitä, että voitaisiin olla ihan livenäkin tekemisissä kavereina.
Eilen hän sitten illalla tosiaan vastasi viestiini ja antoi siinä ymmärtää jollain tavalla, että näkeminen voisi nyt hänen tulevan loman aikana olla mahdollista. En kuitenkaan luota, että mitään näkemistä oikeasti tulee. Ja olenhan tässä siis itse liittyneenä muutamaan netin deittipalveluun, joten en mitenkään laske rakkauselämääni vieläkään tämän kyseisen naisen varaan. Jotenkin tässä pitäisi puhtaasti päästää kokonaan irti tai pistää kyseinen nainen vaan random nettikaveriksi tai jotain.
Sen verran saat vielä luvan yrittää, että kysyt selkeästi paikan ja ajankohdan, jossa näkeminen onnistuisi nyt kesän aikana. Jos vastaus viipyy yli kolme päivää tai se ei sisällä päivämäärää, kellonaikaa ja tapaamispaikkaa, niin kylmän viileästi rasti yli koko tyypistä.
Olen hieman huolestuneena seurannut näitä viestejäsi, joissa asetut Jatkoajan perusrunkkarin yläpuolelle. Uskon kuitenkin, että olet syyntakeettomassa tilassa, johon sinut on ajanut kaksi fundamentaalista tekijää:Se toki vähän harmittaa, ettei ole enää samalla tavalla energiaa ja kiinnostusta käydä hihittelemässä jossain kisaseurantaketjussa kisaturisteille ja Sami Kapasen panttivankidraamalle.
Olen hieman huolestuneena seurannut näitä viestejäsi, joissa asetut Jatkoajan perusrunkkarin yläpuolelle.
Mikä oli tutkimusongelmasi?gradussani silloin muinoin käsiteltiin runkkaamista, laajastikin.
Mikä oli tutkimusongelmasi?
Minkälaisiin tuloksiin päädyit?Runkkaamisen tabuasema kulttuurissamme.
Minkälaisiin tuloksiin päädyit?
Etkö tuota tiennyt ennen gradusi tekemistä?Ihmiset ovat ahtaita mieleltään.
Etkö tuota tiennyt ennen gradusi tekemistä?
No...onneksi sentään jotain jäi käteen.Ihmiset ovat ahtaita mieleltään.
En nyt sinänsä vastaa toisen puolesta, mutta graduhan on harjoitustyö.
Tiedän ja niin minunkin. Ei naisia, ei ongelmia.AIVAN.
Ja ennen kuin modet tulevat nootittamaan, kerron ketjun asiaan palaten, että naisasiani ovat kunnossa.
Näyttäisi että tähän on tullut/tulossa muutos.Ihmiset ovat ahtaita mieleltään.
Hiukan meni aikaa vastata tähän, mutta nyt se tulee.Soita sille sun lapsen äidille ja kerro, miltä susta tuntuu. Ehkä hän on epävarma sun tunteista, kun suhteenne ei sitten edennytkään? Nyt on niin isot panokset, että ansaitsette kumpikin rehellisen ja pitkän keskustelun. Kirjoituksesi perusteella lapsesi äiti vaikuttaa ihan järkevältä ihmiseltä. Ehkä hän jopa toivoisi sinulta yhteydenottoa?
Vaikka suhteenne ei etenisikään enää toivomallesi tasolle, olisit sentään yrittänyt. Sun ei tarvitsisi jossitella myöhemmin. Teit kaikkesi. Se varmasti helpottaisi jossain vaiheessa, kun joskus olet valmis, myös uusissa suhteissasi. Tsemppiä!
Viisaasti sanottu, jäsen @CzesckuTiedän ja niin minunkin. Ei naisia, ei ongelmia.
On se noinkin, mutta toisaalta ilman naisia elämä olisi paljon tylsempää.Ei naisia, ei ongelmia.
Tällä hetkellä ei mene hyvin.
Hiukan meni aikaa vastata tähän, mutta nyt se tulee.
Viikko tuon uuden miehen paljastumisen jälkeen kävin viemässä lasta äidilleen ja istuttiin sitten alas.
Pidin ensin pienen oman puheenvuoron asioista, joita olin käynyt eron jälkeen päässäni läpi ja tuntemuksistani.
Lopputulos on kuitenkin se, että minä jäin historiaan ja uudet tuulet puhaltaa.
Olin vielä niin tyhmä, että siinä kyynel silmässä halusin tietää enemmän tästä uudesta miehestä. Nyt tiedän nimen, iän, ammatin yms.
Pyysin vielä nähdä kuvankin tästä ja näytti sitten tietysti kuvan, jossa ukko makoili meidän yhteisesti ostamallamme sohvalla.
Samalla viikolla oli jo lapsemmekin nähnyt tätä ekaa kertaa.
Exä sentään sanoi, ettei halua viedä lasta pois luotani ja jos joskus tulisi jotain yhteenmuuttoja, niin mies muuttaa tähän kaupunkiin. (Asuu nyt eri kaupungissa)
Kyllä exästä huomasi, että häntä hiukan hävetti ja harmitti näistä asioista minulle puhua, että ei ollut mitään käännetään veistä haavassa hommia sentään.
Kyllä siinä taas tuli oltua niin sekaisin kotiin kun lähdin.
Ja vielä nytkin asia painaa aivan helvetisti.
Ja kun vielä tosiaan tuo yhteinen lapsi on, niin ei voi vain sulkea exää kokonaan elämästä ja päästä helpolla eteenpäin. Viestejä kuitenkin pitää vaihdella lapsen asioista ja järjestelyistä.
Ei auta tippaakaan päästä yli asiasta.
Tällä hetkellä ei mene hyvin.
Kiitos hienosta vastauksesta, paljon hyviä pointteja.Olen pahoillani, että asiat eivät sujuneet, kuten olisit toivonut. Mutta hienoa, että sait ja uskalsit kuitenkin kertoa tuntemuksistasi. Ei se hukkaan mennyt, vaikka lopputulos ei ollutkaan toivottu. Mutta tämä keskustelu luultavasti auttaa sinua itseäsi viimeistään sitten, kun olet valmis siirtymään eteenpäin. Mutta ehkä nyt on hyvä hetki nuolla vähän haavoja ja keskittyä ihan vain itseesi. Sinulla on kuitenkin suuri ja tärkeä ihmissuhde juuri päättynyt, joten tarvitset nyt aikaa kasata itsesi.
Totta kai se kirpaisee, kun itselle rakas ihminen siirtyy eteenpäin. Mielestäni oman itsesi kannalta on ihan hyvä, että tiedät uudesta miehestä jotain, koska muuten miettisit niitä asioita. Nyt hänellä on nimi ja kasvot. Ei tämä tilanne uuden miesystävän vika ole ja sinun kannattaa keskittyä nyt siihen, että yrität pitää pakan kasassa ja käyttäydyt mahdollisimman normaalisti.
Exääsi et voi sulkea kokonaan elämästäsi, mutta voit sulkea hyvin hänen ihmissuhteensa. Hän on nyt siirtynyt elämässään eteenpäin ja sinulle tärkeintä on se, että hän voi hyvin, jotta lapsikin voi hyvin. Se on tärkeintä. Jos exälläsi menisi huonosti, se se vasta paskaa olisikin. Yritä pitää kommunikointi vain lapsen asioihin liittyvänä ja asiat asioina. Kyllä se siitä sitten ajan kanssa alkaa sujua.
Sydänsurut ovat kamalia, mutta kyllä niistä yli pääsee. Ja jos tuntuu, ettei millään helpota, niin sitten kannattaa hakea ulkopuolista apua. Sekin on ihan ok. Voit vähän aikaa surra särkynyttä sydäntäsi, mutta sitten on aika siirtyä elämässä eteenpäin. Elämällä on sinullekin paljon hienoja asioita tarjottavanaan, usko pois. Tsemppiä! Sä pärjäät kyllä!