Naisasiat

  • 7 481 848
  • 26 542

Jeffrey

Jäsen
Myös tuo virkamiesmäisyys on kyllä todennäköisesti ongelma mun kohdalla. En oikeastaan keksi mitään sellaista mitä kohtaan tuntisin koko ajan valtavaa paloa. Tietysti haluan olla esimerkiksi opinnoissa olla opinnoissani mahdollisimman hyvä ja haluaisin olla joka päivä ihmisenä vähemmän keskeneräinen, kun mitä olin edeltävänä päivänä. Silti mulla ei oo oikeastaan juuri koskaan ollu halua olla paras kaikista ja voittaa. Tosin totean loppuun vielä loppuun nimimerkille Punamusta ( En osaa tägätä), että jos todella haluaa päästä sisään yliopistoon niin kyllä se varmasti onnistuu.

Tässähän tuli jo aika monta juttua, mihin sulla se palo löytyy. Esimerkiksi jatkuvan kehittämisen filosofia on ihan tunnettu japanilainen elämänfilosofia (Kaizen). Lisäksi olet käynyt melko pitkän tien oppimisvaikeuden kanssa aina yliopisto-opintoihin asti. Samalla tavalla sitä nuorempi Jeffrey aikanaan piti omia yliopisto-opintoja itsestäänselvyytenä. Kuitenkin vuosien vieriessä sitä on oppinut arvostamaan sitä matkaa jonka Pikku-Jeffrey kävi siitä hetkestä kun ala-asteella opiskeltiin lukemaan tavu kerrallaan ja kirjailtiin harakanvarpaita ruutuvihkoon, siihen että ne maisterinpaperit postista eteisenlattiaan kolahti. Monta merkityksellistä hetkeä ja osin tuuriakin sisältää oma lukihäiriöisen tarina halki opintopolun.

Omien intohimojen sisäistäminen saattaa olla haastavampaa mikäli ne ei ole niin tulenpalavia kuin monella muulla. Silloin se intohimo saattaa kuitenkin löytyä mukavanleppoisasta elämänmenosta ja siitä nauttimisesta eikä kovasta suorittamisesta. Myös osa naisista osaa tällaista arvostaa. Ei kaikki halua sitä kovaa suorittavaa urosta, vaan moni arvostaa myös vapaa-aikaa. Toki vielä opiskellessa Yliopistokulttuurissa ne skraga umpisolmulla painavat ylisuorittajat ovat kovassa huudossa, mutta pikkuhiljaa se siitä taantuu. Vain ne huippulahjakkaat yksilöt kykenevät suorittamaan äärimmäisen kovalla tasolla halki elämänsä, suurin osa ylisuorittaneista ajaa itsensä sellaiseen solmuun, että harva nainenkaan sitä osaa arvostaa.

Oman itsensä tunteminen ja sisäistäminen on pirun vaikeaa, matka itseensä voi olla hankala ja saatanan kivininen, mutta se kannattaa käydä. Aivan varmasti löydät asioita joista nautit, eikä sen tarvitse olla niiden ylisuorittajien tasolla. Ja harva niistä ylisuorittajista edes on oikeasti niin hyviä kun antavat ymmärtää.

Pikkuhiljaa ja asia kerrallaan! Ja intohimo voi olla pienempikin asia, ei sen tarvitse olla suuren suuri. Minulla esimerkiksi on pasta, siis se ruoka. Pirun hyvä pasta-annos ja täts it! Hyvä viini ja se kokemus minkä saa kun pääsee oikeasti hetkeen käsiksi - niihin hajuihin, makuihin, tuntoihin ja tuntemuksiin. Toki myös jatkuvana kehittäjänä olen saanut kehitettyä itselleni ihan huomioitavan ulkonäön. Salilla liikkuessa, kokoajan liikkeitä ja omaa tekemistä parantamalla pikkuhiljaa saanut hyviä tuloksia. Ei nekään ole erinomaisia, mutta varmaan keskiarvoksi lihasryhmäkohtaisista arvosanoista muodostuisi jotain 8 ja 9 väliin.

Ei meistä tasaisista puurtajista yksityisyrittäjää tai huippuyksilöä tule. Työelämässä ja parisuhteessa kuitenkin tärkein ominaisuus ihmisessä on se, että sinun kanssa halutaan tehdä töitä. Se kantaa hedelmää lopulta!

Eikä sitä parisuhdetta kannata klorifioida, eikä välttämättä edes pillun saantia. Mitä vanhemmaksi tulet niin ei sinulla lopulta enää edes seiso jos et oikeasti viihdy tämän ihmisen kanssa. Ei hyvä seksi tietenkään mitään rakkautta vaadi, mutta se vaatii sitä että toisen kanssa on hyvä olla, ja toisen kanssa halutaan tehdä töitä.

Lopulta itsensä kehuminen on saatanan vaikeeta. Omassa ensimmäisessä valmistumisen jälkeisessä työpaikassa eräs rouva avautui konferenssihiprakassa siitä, että "Jeffrey, sun on pakko oppia kehumaan itseäsi". Itseni kehuminen on itselleni vierasta. Olen kuitenkin pikkuhiljaa oppinut nostamaan asioita esiin jotka olen tehnyt hyvin. Eli asiallisesti, faktapohjaisesti ja kertovasti. Eli olen oppinut kehumaan itseäni ilman, että varsinaisesti kehun itseäni.

Tuo neuvo on ollut minulle todella arvokas. Kaksi sellaista neuvoa olen elämäni aikana saamaan, jotka ovat vaikuttaneet minuun suuresti ja jotka ovat tulleet varsin yllättävitä tahoilta. Toinen oli se, että pakko oppia kehumaan itseäni. Toinen oli se, että älä jännitä liikaa (ole rennompi). Jännitys toki aikanaan polveutui esimerkiksi ujoudesta yms. Tähän suurta oppia toi vaihto-opinnot toisella puolen maailmaa ja oikeasti itsensä heittäminen kylmään veteen. Nämä neuvot haluisin antaa myös muille täällä:

1: Opi kehumaan itseäsi
2: Pyri elämään rennompaa elämää (asenteet)
3: Lähde vaihto-opiskelemaan mikäli mahdollista
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun keittiöpsykologiselitykseni sanoo, että tärkeintä on, että nainen pystyy lukemaan intohimon pilkahduksia toiminnastanne. Kun silmät hehkuen kerrotte, miten lvl 40 tulimaagi saa +2 hyökkäykseen kaikkia wood elfejä vastaan, niin nainen päättelee, että meno ei välttämättä ole ihan virkamiessuoritus tavaran päälläkään.

Tai ainakin näin olen perustellut itselleni, miksi sytyn vihaisista naisista: kierroslukumittaria löytyy toiseenkin suuntaan.

Näin tämä asia on. Itselleni tämä asia avautui True Romance -elokuvan kohtauksessa, jossa Christian Slaterin esittämä päähenkilö vie Patricia Arquetten esittämän böönan duunipaikalleen sarjakuvakauppaan ja tohkeilee jostain Hämähäkkimiehen harvinaisista numeroista. Tohkeilu ja intoilu on täydellisen aseistariisuvaa ja homma on siltä osin sitten selvä. Tämän jälkeen päätin itsekin noudattaa sitä linjaa, että en arastele hehkuttaa mielenkiinnon kohteitani, vaan tuon typerimmätkin innoituksen lähteeni reilusti esiin. Menestys on ollut ensiluokkaista.

Ja tässä tämä kyseinen kohtaus (linkki vie Youtubeen):

 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aiempaan viestiini lisäyksenä. Jos lapsia omaavalla alapääsynnyttäneellä naisella on pillu jokseenkin levinnyt, niin jotta nainen (mieskin) kokee riittävää tyydytyksen tunnetta ykköseen sujautettavan seksin aikana, niin tarvitaan keskimääräistä hieman isompi muna (ei tarvitse olla megaiso).

Miten iso sulla sitten on muna? Pituus, ympärysmitta, mitä niitä numeroita tähän voikaan heittää? Mulla on aika pieni.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Miten iso sulla sitten on muna? Pituus, ympärysmitta, mitä niitä numeroita tähän voikaan heittää? Mulla on aika pieni.

Isolla pelivälineellä keuliville voi todeta että lopettavat junnujen hässimisen ja siirtyvät aikuisiin.

Pientä pelivälinettä tulee hävetä, hyväksyä asia ja matka jatkuu. Itse olen noin toiminut ja eipä ole yksikään nainen vielä toiminnan alkaessa todennut että pienestä koosta johtuen toiminta keskeytyy.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Näinhän se menee. Näinhän se menee. Olen myös harjoitellut oraalisia taitoja, jotta jotenkin voisin kompensoida tuota kiusallisen pientä välinettäni.

Itse taasen olen ottanut riskejä ja pyrkinyt olemaan tyytyväinen itseeni, pyrkinyt olemaan hauska ja vähän ylimielinen. Eikä haittaa jos huolehtii kropastaan ja vähän silmäilee tyyliään. En ole varmasti maksimoinut onnistumisprosenttiani, mutta ihan hyvin on tullut onnistuttua.

Näin tylsästi todettuna sitä on lopulta löytänyt oman juttunsa ja tajunnut tehneensä palveluksen itselleen. Oma hyvinvointi on opettanut ettei naisissa tule roikkua pakkomielteisesti ja samalla tietenkin oppinut miten toimia jos on jäätävä tarve päällä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
^^ jääkiekon puolella tuollaisia kavereita kutsutaan nimityksellä ”Xbox Warrior” tai ”Keyboard Warrior”, mikäköhän olisi naisasioissa sopiva nimi?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä sitä kannattaa nuorena säästellä, jos on pikkukullin luoja käteen lykännyt. En tiiä miten toimeen nyt tulisin.

Yst.Terv. Käytössä kulunut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Keskiviiva
Oletko koskaan harrastanut seksiä saman naisen kanssa ennen ja jälkeen alatiesynnytyksen? Melkoisia yleistyksiä nimittäin heittelet viestissäsi ilman(?) omakohtaista kokemusta.

Olen samaa naista lykkinyt 20+ vuotta varsin normaalin kokoisella pelivehkeellä. Neljä lastakin on alatiesynnytyksellä vuosien varrella saatu. Voin taata, että naisen alakerta palautuu synnytyksen jälkeen aika mukavasti ennalleen ja lisäksi lantionpohjan lihasten jumppaamisella tätä voi vielä edesauttaa.

En edes huomaa eroa suhteen alkuaikojen ja nykyhetken välillä. Vaimokin ainakin vaikuttaisi nauttivan ihan yhtä paljon (jos ei jopa enemmän) kuin aiemminkin. Harrastuskertoja ei toki ole ihan samaan malliin kuin parikymmentä vuotta sitten.

Klitoris on muutenkin mielestäni avainasia tässä hommassa. Mutta se onkin sitten toinen tarina.

Kakkoseen en ole juuri pistellyt.
 

Grafix

Jäsen
Mutta nyt tässä tapauksessa vain nämä meidän intressimme olivat niin kaukana toisistaan kuin ne ikipäivänä vain olla voivat, ja koin että tähän on nyt turha lähteä mukaan. Sambakarnevaali on vihoviimeinen (kulttuuri)tapahtuma johon suostuisin menemään vapaaehtoisesti, ja minä olen sentään ihan 100% heteromiehenä osallistunut jopa pride-kulkueeseen, kun kerran halusin osaltani tukea hyvien tuttujen asiaa..

Mutta ei kai sinun olisi ollut mikään pakko osallistua naisen harrastuksiin, lähteä karnevaaleihin ja kulkueisiin? Vai oliko oletuksena myös sinun sambaharrastuksen aloittaminen suhteen myötä?

Useat ihmiset haluavat säilyttää parisuhteessakin omat rakkaat harrastuksensa omanaan ja kehittää sitten kumppanin kanssa niitä yhteisiä juttuja. Varmaan moni käy lätkämatseissakin mielummin yksinään tai frendin kanssa kuin oman siippansa. Puolison kanssa sitten vaikka lenkkipolkua tai matkustelua tai mitä nyt sitten ikinä onkaan.

Toki jos deittisi eli ja hengitti sambaa 24/7, niin silloin ymmärrettävästi voi kyllä hitsata. Lähes mitä tahansa eri ääripäitä edustavien henkilöiden kanssa on kyllä kohtalaisen kivuliasta yrittää seurustella, ainakin omien kokemusteni perusteella.
 

teppana

Jäsen
Hmm..ajattelin että en rikkaani tähän ketjuun laita. Mutta näin tässä vain kävi.

Tuossa vajaat puoli vuotta sitten erosin pitkäaikaisesta avovaimostani. Yhdessä oltiin sen 10 vuotta ja kun molemmilla ikää on se reilut 30 niin tuosta voi laskea kuinka merkittävä osa elämästä tuli elettyä saman ihmisen kanssa.

Hassua kyllä, mitään draamaa tähän ei liittynyt. Ei muita osapuolia (ainakaan tietääkseni), terveys, alkoholi tai rahahuolia. Kliseisesti, hyvä parisuhde tuli tiensä päähän. Ilman mitään selitystä, elämä ei tuntunut meistä kummastakaan hyvältä. Molempiä ärsytti toisen läsnäolo. Vaikka pysyttiin asiallisina, loukattiin toinen toistamme sellaisella välinpitämättömyydellä. Nämä oli pieniä asioita, töihin lähtiessä ei tullut enää annettua suukkoa, kaupassa kun kävi ei tullut kysyttyä mitä toinen tarvii, ruokaa tehdessä sitä tuli tehtyä vain itselle. Jne. listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vaikka ero ei ollut helppo, se oli helpompi kuin pelkäsin. Olen 100% varma, että en koskaan enää löydä ulkoisesti samoilla meriiteillä olevaa naista. Urheilullinen, kaunis ja ahkera lääkäri. Pelkäsin todella kovasti, että en pysty luopumaan tästä naisesta. Mutta kas kummaa, ensimmäinen ilta eron jälkeen, istuin tyhjässä kämpässä (ja kyllä, olen sellainen mies joka ei ottanut mukaansa mitään. Heittäkää herjaa ja veetuilkaa niin paljon kuin lystäätte, minä en ottanut kuin vaatteet kaapista ja hammasharjan. Koska fuck it, that's why) ja olo oli jopa toiveikais. Suru oli vielä päällä, mutta tuntui silti että tässähän voi olla ihminen ilman sitä toistakin.

Muutama kuukausi meni aikalailla töiden parissa. Tämän palstan käytössäkin lienee näkynyt selvä muutos. Ostin auton, huonekaluja ja muuta sälää mitä ihminen tarvii. En sinänsä nauti shoppailusta, mutta täytyy myöntää sen tuntuneen hyvältä. Kun itsekseni valitsin senkkiä olohuoneeseen. Säästöjä olen saanut tuhlattua paljon enemmän kuin olisin halunnut, mutta en jaksa sen asian antaa masentaa. Töitä ehtii tehdä ja rahaa ehtii säästää.

Palaan vielä eron hetkiin. Kun tuli selväksi, että ero tässä on edessä...Tai paremminkin, kun minulle kävi selväksi että avovaimoni ei enää rakasta minua, tein päätöksen. Sellaisen jota kadun loppuelämäni. Päätin, että riistän itseltäni hengen. Koska olen tunnollinen insinööri, tein listan. Kun tietyt määreet täyttyvät, tapan itseni. Nuo listan määreet täyttyivät muutama kuukausi sitten. Onneksi, en koskaan palannut siihen listaan. Koska elämä hymyilee ja tuntuu hyvältä. En tiedä löydänkö koskaan sitä oikeaa, ehkä löydän ehkä en. Mutta pelkästään tällaisena, elämä on aika mallikasta.

Mitä koitan siis sanoa? No, halusin kertoa oman tapahtumani. Mutta myös mainita kaikille ketjussa kipuileville, elämän nainen voi tulla ja mennä milloin vain. Nauttikaa niistä hetkistä ja jaksakaa uskoa tulevaan. Niin minäkin teen. Sekä allekirjoitan tämän viestin sinkkuna, ensimmäistä kertaa lähes 11 vuoteen.

-teppana
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
^^ jääkiekon puolella tuollaisia kavereita kutsutaan nimityksellä ”Xbox Warrior” tai ”Keyboard Warrior”, mikäköhän olisi naisasioissa sopiva nimi?

Itselleen valehtelija?

Enpä tiedä tarvitseeko kutsua millään nimellä kun mitään flexaamisen aihetta ei ole.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@teppana

En viittaa sinuun, tägäsin vain.

Yksinolo on ilman mitään vitun oppaita lukemattakin erittäin tärkeää ja puhdistavaa. Minulla piti olla muutama päivä vapaata muijasta, mutta hän tulikin erinäisistä syistä johtuen takaisin jo tänään. Minä ressasin ihan saatanasti yksinoloa, mutta nyt jo kaipaan sitä, koska totuin siihen pitkän aikaa aiemmassa elämässä. Ei tarvitse miettiä, että miten tekee mitäkin, ja saa vain olla sohvalla tosiaan. Kyse ei ole mistään muusta kuin siitä, että haluan joskus olla myös mentaalisesti täysin yksin. YKSIN. Mutta hän antaa minulle nyt sitten kuitenkin tilaa katsoa vaikkapa omaa elokuvaa ja on vapautta tehdä asioita, muutakin kuin siis ryypätä. Ei meidän parisuhde siis huonolla tolalla ole, sen selvennän. Mutta pitää osata olla myös fyysisesti yksin, siinä parantaa asioita myös parisuhteessa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@KiVi itseni kanssa tässä on nimenomaan tehty etenevissä määrin duunia viimeisen vuoden aikana. En tiiä onko se sitten "kiltin miehen syndrooma", että olen vetänyt aikuisvuosinani puoleeni paljon juuri pahoja tyttöjä ja pleijereitä.

Like father like son... Omalta isältä on tämä kiltteys syntymässä peritty ja feikata en osaa, joten tällaisena saan luvan kelvata.

Kerran kun oikeassa ketjussa ollaan, kysynpä nyt palstaveljiltä: jos kuvitellaan että kiikarissanne olisi kaunis, seksikäs, älykäs ja aikaansaava leidi, joka on ensivaikutelmalta hyvällä tapaa erilainen mutta toisaalta oikealla tapaa samankaltainen...

Millaisella yhdellä lauseella ilmaisisitte mahdollisimman selkeästi olevanne hänestä kiinnostunut, olematta toisaalta liian läpinäkyvä?

Olisin tosi kiinnostunut näkemään, mutta en ole kovin hyvä keskustelunavaaja... Kelailen tällaisissa tilanteissa aina liikoja. Varmaan joku simppeli viesti olisi paras, mutta luultavasti sellaisenkin onnistuisin ylianalysoimaan ennen lähettämistä kuten vuosi sitten.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei se kai niin vaikeaa ole. Esim näin: "Huvittaisko lähteä joku päivä kahville/bisselle/kävelylle/leffaan/matsiin?"
Konditionaalin käyttö on aina pahasta myyntitilanteessa ja tässä yritetään myydä itseään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina toimiva lakoninen toteamus on myös ”Anna pillua”.

Monilla on toiminut. Osoittaa, että itseluottamusta löytyy. [Kokeileminen omalla vastuulla. Voi tulla kaverikortti tai peräti päästä estolistalle.]
 

Kentsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Konditionaalin käyttö on aina pahasta myyntitilanteessa ja tässä yritetään myydä itseään.
Riippuu täysin asuinpaikasta. Raumalaisena lisään joka toiseen sanaan -isin, eikä täällä sitä noteerata mitenkään. Porissa asuessa kuitenkin sain huomautteluja siitä jatkuvasti. Raumalla siis voi kaupata itseään vaikka vähän isi-ongelmia olisikin.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, että minkälainen homma?

Joskus 10(?) vuotta sitten joku kaveri kyseli vinkkejä miten lähestyä jotain siwan kassaa tms ja hänen omat ajatukset oli tyyliin laittaa kirjekuoressa 5€ tai antaa kahvikuppi lahjana. Vai sekoitanko 2 eri sankaria? Toisella oli se joku lätkäkaveri, joka vei kaikki naiset.

Ehkä joku muu muistaa tuon paremmin, itellä hämärät muistikuvat, mutta omanlaisensa palstalegenda. Tosin en ole varma oliko henkilöt tosissaan vai pelkkää trollausta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joskus 10(?) vuotta sitten joku kaveri kyseli vinkkejä miten lähestyä jotain siwan kassaa tms ja hänen omat ajatukset oli tyyliin laittaa kirjekuoressa 5€ tai antaa kahvikuppi lahjana. Vai sekoitanko 2 eri sankaria? Toisella oli se joku lätkäkaveri, joka vei kaikki naiset.

Ehkä joku muu muistaa tuon paremmin, itellä hämärät muistikuvat, mutta omanlaisensa palstalegenda. Tosin en ole varma oliko henkilöt tosissaan vai pelkkää trollausta.

Nimimerkki HIFK ja inttikaverinsa kuvailu oli salatun himokasta. Tuosta voi vaikka lukea:

 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimimerkki HIFK ja inttikaverinsa kuvailu oli salatun himokasta. Tuosta voi vaikka lukea:


Joo kiitos! Oliko tää sama veijari, joka lähestyi sitä ihastusta 5 euron kirjekuorilla ja muulla häröllä roinalla?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo kiitos! Oliko tää sama veijari, joka lähestyi sitä ihastusta 5 euron kirjekuorilla ja muulla häröllä roinalla?

Eri kaveri. Tämä toinen henkilö vielä vaikuttaa palstalla niin annettakoon nuoruuden hölmöilyjen olla ja kaverille rauha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös