Nyt on vähän ongelmia tällä saralla. Takana on melkein kuuden vuoden suhde, jossa on tapahutunut paljon. Enimmissä määrin minä olen käyttäytynyt ja tehnyt typeryyksiä pitkin suhdetta. Noh nyt tuli sitten viimeinen niitti kun puhelimeni tutkittiin ja siellä oli viestejä muille naisille(tämä oli ehkä jo neljäs kerta kun jään kiinni moisesta). Aluksi ei oikein tuntunut missään ja en edes puhunut asiasta toiselle mitään vaan sanoin eron olevan ok, mutta kun pari viikkoa kului niin minua alkoi kaduttaa aivan hirveästi koko homma ja vasta nyt tajuan hänen olleen se minulle oikea nainen. Sen jälkeen olen puhunut asiasta hänelle vähän liikaakin, että en halua erota ja voisiko asialle tehdä mitään ja vastaus on aina joko syvä hiljaisuus jorinoilleni tai sitten "en lupaa mitään, ja tarvitsen ainakin puoli vuotta aikaa miettiä tätä erossa, äläkä nyt ahdista minua". Samaan aikaan hän kuitenkin itse on järjestänyt asioita niin, että joudumme olemaan tekemissä vaikka muutin jo eri asuntoon, joka on outoa kerran hän ei halua kuunnella minua.
Tästä nyt kuuluukin kysymys, mitä kannattaisi tehdä? Kannattaako minun antaa hänen olla, vetäytyä itse syrjään ja palata asiaan ehkä papljon myöhemmin? Vai kannattaako minun yrittää oikoa asiaa, kun hän tuntuu menevän siitä takalukkoon? Mikä olisi paras keino jos haluan saada tämän selvitettyä, niin että suhde mahdolllisesti joskus jatkuisi?
Kuulostaa kyllä pahalta, jos luottamus on sillä tasolla, että toisen puhelinta pitää tutkia. Ja minkä kumman takia oot tehny kaikkea tollasta typerää? En nyt halua tuomita ja leikkiä mitään jeesusta, mutta kerran ollu hyvä nainen ilmeisesti sulla, niin kuulostaa omituiselta. On paljon ihmisiä, jotka ei millään pariudu, vaikka kuinka haluais, niin siltä kantilta jopa vituttaa tälläiset. Tämä tämmöinen nyt varmaan on hyvin yleistä enkä tässä nyt pidä sua minää hirveänä ihmisenä, joten ei syytä huoleen.