Naisasiat

  • 7 486 207
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@MacRef stalkkaaminen on niin kovin ruma sana... Ymmärrän toki että joku voisi kutsua tuota minunkin toimintaani stalkkaamiseksi. Mulla on hieman (turhankin) utelias luonne ja totta puhuen somesta ei ole kovin vaikea löytää etsimäänsä, jos on edes pari vihjettä apuna.

Muuten kyllä allekirjoitan koko viestisi sisällön.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Naiseni, joka tottunut saamaan aiemmilta kumppaneilta kakkoseen ja minulta saa vain ykköseen, huusi viime yönä seksin aikana 'kuningas muna, paras muna ikinäkoskaanmilloinkaan'

Kuka häntä uitti viime yönä kakkoseen?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse olen aina käyttänyt partnereillani suukapulaa, joten en ole kanssa vastaavaa kuullut. Silmät heillä sitten vastaavasti ovat kyllä huutaneet nautinnosta.
Tai kauhusta.


Suusta tulee muutenkin kaikkea törkyä, joten kapula suussa pitää synnit mahassa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs jos penaz menisit ensi alkuun vaikka pyyhettä heiluttamaan Partakusin luokse?
 
Viimeksi muokattu:

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa täältä löytyy tällainenkin ketju, joten taidan jorista tähän vähän siitä, mitä mielenpäällä on viime aikoina liikkunut, kun en näillä viitsi kavereitakaan määräni enempää kuormittamaan. Ajatukset saattavat kuulostaa naiiveilta, tai lapsellisilta, mutta kerrottakoon, että tämä kirjoitus on tässä tapauksessa valitettavasti kotoisin 21-vuotiaan yliopistossa opiskelevan lukihäiriöisen ( kirjoitusvirheet yms) miehen näppäimistöltä.



Jos avaan ihan ensin vähän omaa ajatusmaailmaani ennen itse asiaa, niin olen aina ollut monessa asiassa aika idealistinen, ja koettanut parhaani mukaan tehdä aina oikein ja olla kaikkia kohtaan mahdollisimman kiva ja reilu. Tällä elämänasenteella mulla onkin mennyt omasta mielestä elämässä oikein hyvin. Uskoisin, että olevani pidetty kaveri ja, että tutut ei puhu paskaa selän takana ainakaan ihan ylettömiä määriä. Tällä tavalla elämällä mä oon myös päätyny yliopistoon opiskelemaan itseäni kiinnostavaa alaa, ja muutenkaan mulla ei objektiivisesti katsottuna pitäisi olla aihetta valittaa yhtään mistään. Valitettavasti ihminen kuitenkin tuppaa haluamaan itselleen aina jotakin, jota ei ole, mikä siis on mun tapauksessa tarkoittaa tyttöystävää

Mun ongelma on kuitenkin siinä, että jostain ihmeen syystä ihastun kehenkään todella harvoin ja hitaahkosti. Kun tähän lisätään mun ajatukset siitä, että haluaisin olla yhdessä vain sellaisen naisen kanssa, josta todella välitän ja toinen osapuoli välittäisi takaisin. Tästä syystä oon aina tuntenu itseni vaan hirveäksi paskiaiseksi, silloin kun olen yrittänyt lähestyä jotain tuntemattomia naikkosia baareissa esim kaverien painostuksen seurauksena ( ennen Koronaa) Ei sillä, että olisin jotenkin olettanut niiden naisten todella lämpenevän, mutta silti. Tältä pohjalta on siis varmaan aika selvää, jo ihan todennäköisyyksienkin puolesta, että olen naisten kanssa olemisesta ”siinä” mielessä käytännössä täysin kokematon. Muutaman vuoden ajan mä olinkin asian kanssa ihan sinut ja aattelin, että eihän elämässä kukaan vois saada kaikkea, kun tässä muuten elämä on oikein kivaa ja järjestyksessä.

Viime talvena kuitenkin ihastuin yhteen samaa ainetta opiskelevaan saman ikäiseen naiseen, ja mulla oli ideana koittaa sitten yrittää kuulostella vastapuolen fiiliksiä tulevissa bileissä ja muissa tapahtumissa, kunnes korona tuli väliin. Nyt menneen syksyn aikana mun puolelta olemassa ollu ihastuminen tavallaan palasi, tai vahvistui, kun tietokone arpoi meidät muutaman kerran tekemään paritehtäviä, ja lopulta päätin sitten ottaa härkää sarvista ja koittaa lähestyä tätä naista. Tiivistetysti Lopputulos tälle manööverille oli ystävälliset pakit, kun olin päättänyt kertoa syyn toimintaani, jonka siis tein kun olin varma, siitä, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Näistä pakeista, tai tästä naisesta mulla ei ole yhtään pahaa sanaa, sen sijaan se ongelma, johon toivoisin apua enemmän elämän kokemusta omaavilta palstalaisilta on ajatus, johon olen nyt toistuvasti törmännyt näin pari kuukautta noiden pakkien jälkeen.



Tajusin nimittäin, että tämä pakit antanut nainen oli elämäni kolmas ihastus, joten tasaisen tappavalla vauhdilla ehdin hyvässä lykyssä valmistua ennen, kun tapaan seuraavan kerran jonkun, joka kolahtaa, ja sen ikäisenä en oikein voisi moittia naisia, jos eivät haluaisi alkaa mihinkään minun ikäiseni miehen kanssa, jolla on tässä asiassa teinipojan kokemuspohja. Joten se itse kysymys tässä mun romaanissani on se, että onko tässä yhtään mitään muuta tehtävissä, kun hyväksyä, että näillä ”aivokytkennöillä” tulen tarpomaan tätä elon polkua aika pitkään yksinäni

Tähän loppuun totean vielä, että Tinder on muutamaan kertaan kokeiltu, ja todella masentavaksi havaittu, ja etten missään nimessä oleta saavani naisia kiinnostumaan itsestäni minkään ”Mukava jätkä-Karman voimalla”. Lisäksi etenkin täällä opiskelupaikkakunnalla suurin osa kavereista ja tutuista on naispuolisia, jo pelkästään oppiaineen ja koko tiedekunnan sukupuolijakauman vuoksi.

No tulipahan kirjoitettua sitten tällainen vuodatus, mutta jos ei muuta, niin tulinpahan ainakin yrittäneeksi sanallistaa tätä ajatusten sekamelskaa. Kiitos ja Anteeksi!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jaa täältä löytyy tällainenkin ketju, joten taidan jorista tähän vähän siitä, mitä mielenpäällä on viime aikoina liikkunut, kun en näillä viitsi kavereitakaan määräni enempää kuormittamaan. Ajatukset saattavat kuulostaa naiiveilta, tai lapsellisilta, mutta kerrottakoon, että tämä kirjoitus on tässä tapauksessa valitettavasti kotoisin 21-vuotiaan yliopistossa opiskelevan lukihäiriöisen ( kirjoitusvirheet yms) miehen näppäimistöltä.



Jos avaan ihan ensin vähän omaa ajatusmaailmaani ennen itse asiaa, niin olen aina ollut monessa asiassa aika idealistinen, ja koettanut parhaani mukaan tehdä aina oikein ja olla kaikkia kohtaan mahdollisimman kiva ja reilu. Tällä elämänasenteella mulla onkin mennyt omasta mielestä elämässä oikein hyvin. Uskoisin, että olevani pidetty kaveri ja, että tutut ei puhu paskaa selän takana ainakaan ihan ylettömiä määriä. Tällä tavalla elämällä mä oon myös päätyny yliopistoon opiskelemaan itseäni kiinnostavaa alaa, ja muutenkaan mulla ei objektiivisesti katsottuna pitäisi olla aihetta valittaa yhtään mistään. Valitettavasti ihminen kuitenkin tuppaa haluamaan itselleen aina jotakin, jota ei ole, mikä siis on mun tapauksessa tarkoittaa tyttöystävää

Mun ongelma on kuitenkin siinä, että jostain ihmeen syystä ihastun kehenkään todella harvoin ja hitaahkosti. Kun tähän lisätään mun ajatukset siitä, että haluaisin olla yhdessä vain sellaisen naisen kanssa, josta todella välitän ja toinen osapuoli välittäisi takaisin. Tästä syystä oon aina tuntenu itseni vaan hirveäksi paskiaiseksi, silloin kun olen yrittänyt lähestyä jotain tuntemattomia naikkosia baareissa esim kaverien painostuksen seurauksena ( ennen Koronaa) Ei sillä, että olisin jotenkin olettanut niiden naisten todella lämpenevän, mutta silti. Tältä pohjalta on siis varmaan aika selvää, jo ihan todennäköisyyksienkin puolesta, että olen naisten kanssa olemisesta ”siinä” mielessä käytännössä täysin kokematon. Muutaman vuoden ajan mä olinkin asian kanssa ihan sinut ja aattelin, että eihän elämässä kukaan vois saada kaikkea, kun tässä muuten elämä on oikein kivaa ja järjestyksessä.

Viime talvena kuitenkin ihastuin yhteen samaa ainetta opiskelevaan saman ikäiseen naiseen, ja mulla oli ideana koittaa sitten yrittää kuulostella vastapuolen fiiliksiä tulevissa bileissä ja muissa tapahtumissa, kunnes korona tuli väliin. Nyt menneen syksyn aikana mun puolelta olemassa ollu ihastuminen tavallaan palasi, tai vahvistui, kun tietokone arpoi meidät muutaman kerran tekemään paritehtäviä, ja lopulta päätin sitten ottaa härkää sarvista ja koittaa lähestyä tätä naista. Tiivistetysti Lopputulos tälle manööverille oli ystävälliset pakit, kun olin päättänyt kertoa syyn toimintaani, jonka siis tein kun olin varma, siitä, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Näistä pakeista, tai tästä naisesta mulla ei ole yhtään pahaa sanaa, sen sijaan se ongelma, johon toivoisin apua enemmän elämän kokemusta omaavilta palstalaisilta on ajatus, johon olen nyt toistuvasti törmännyt näin pari kuukautta noiden pakkien jälkeen.



Tajusin nimittäin, että tämä pakit antanut nainen oli elämäni kolmas ihastus, joten tasaisen tappavalla vauhdilla ehdin hyvässä lykyssä valmistua ennen, kun tapaan seuraavan kerran jonkun, joka kolahtaa, ja sen ikäisenä en oikein voisi moittia naisia, jos eivät haluaisi alkaa mihinkään minun ikäiseni miehen kanssa, jolla on tässä asiassa teinipojan kokemuspohja. Joten se itse kysymys tässä mun romaanissani on se, että onko tässä yhtään mitään muuta tehtävissä, kun hyväksyä, että näillä ”aivokytkennöillä” tulen tarpomaan tätä elon polkua aika pitkään yksinäni

Tähän loppuun totean vielä, että Tinder on muutamaan kertaan kokeiltu, ja todella masentavaksi havaittu, ja etten missään nimessä oleta saavani naisia kiinnostumaan itsestäni minkään ”Mukava jätkä-Karman voimalla”. Lisäksi etenkin täällä opiskelupaikkakunnalla suurin osa kavereista ja tutuista on naispuolisia, jo pelkästään oppiaineen ja koko tiedekunnan sukupuolijakauman vuoksi.

No tulipahan kirjoitettua sitten tällainen vuodatus, mutta jos ei muuta, niin tulinpahan ainakin yrittäneeksi sanallistaa tätä ajatusten sekamelskaa. Kiitos ja Anteeksi!

Hyvin kirjoitat, ei huomaa että on lukihäiriötä taustalla jne. Ole itsellesi armollinen, turha stressata asioista noin. Jokainen ihastuminen ei johda rakkaustarinaan. Sun ongelmat mä näkisin enemmän itsetuntopuolella. Ota tapaaminen vähänkään kiinnostavan naisen kanssa vain sinä yhtenä tapaamisensa. On se sitten yhdet treffit tai viidennet. Stressittä ja turhia miettimättä eteenpäin. Ole oma itsesi ja arvosta myös itseäsi, kyllä sen naiset huomaavat.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
@Breeze Harbour @Laiskiainen ja muut nuoret sankarit,

laitatte energiaa vääriin asioihin, kun mietitte jonkin yksittäisen tilanteen signaaleita tai sitä kelpaatteko te nyt sitten sille ihanalle ihastuksellenne. Laittakaa aikanne sen sijaan itsenne kehittämiseen niissä asioissa, joihin teillä on intohimoa. Naiset tulevat perästä. Toki jos intohimon kohde on vaikka KTM-opiskelu ja vitullisen tilin teko, se saattaa ammentaa suuremman naisjoukon seksuaalista kiinnostusta kuin Warhammer-hahmojen keräily. Kuitenkin se että keräätte tyytyväisenä ja ylpeinä Warhammer-hahmojanne herättää enemmän kunnioitusta naisissa kuin se että tuhlaatte aikaanne whatsapp-viestien rivivälien lukemiseen ja yleiseen nöyristelyyn.

Naisten iskemisessä 99 % työstä on tehty ennen kuin näette koko naisesta vielä vilaustakaan. Annan esimerkin: kävin jokunen vuosi sitten parhaaseen pilluttelutatsiaikaani joukkueen kanssa vieraspelireissulla syömässä. Huomasin erittäin näpsäkän kimalaisen tiskin takana. Tällä palstalle analysoinnin kuningasasemassa oleva jutustelu naisen kanssa koostui seuraavista vuorosanoista ja pitkästä katseesta: "moi, buffa ja bisse, kiitos."

Meni pari päivää ja sain FB:ssä viestiä tuolta naiselta. Hän siis kaivoi nimeni selville jostakin ja otti yhteyttä puolen Suomen yli. Laittakaa oma pää kuntoon, niin voitte sen jälkeen keskittyä miettimään mitä TE haluatte naiselta.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tajusin nimittäin, että tämä pakit antanut nainen oli elämäni kolmas ihastus, joten tasaisen tappavalla vauhdilla ehdin hyvässä lykyssä valmistua ennen, kun tapaan seuraavan kerran jonkun, joka kolahtaa, ja sen ikäisenä en oikein voisi moittia naisia, jos eivät haluaisi alkaa mihinkään minun ikäiseni miehen kanssa, jolla on tässä asiassa teinipojan kokemuspohja. Joten se itse kysymys tässä mun romaanissani on se, että onko tässä yhtään mitään muuta tehtävissä, kun hyväksyä, että näillä ”aivokytkennöillä” tulen tarpomaan tätä elon polkua aika pitkään yksinäni
Ensi alkuun pitää tuoda esille, että tuossa iässä mitään ei ole menetetty. Valtaosa ihmisistä pariutuu vasta siinä kolmenkympin korvilla (tai myöhemmin), eikä niissä suhteissa juuri ketään kiinnosta sinun aiemmat kokemukset tai niiden vähyys. Moni voi jopa kokea viehättävänä, ettet ole humputellut menemään viikonlopusta toiseen, vaan olet keskittynyt sinua kiinnostaviin asioihin.

Kannattaa myös tunnistaa omat vahvuudet. Esim. tuo ihastumisen vaikeus voi toimia eduksesi, koska osaat tarkastella ihmisissä muitakin kuin tunneperäisiä ominaisuuksia. Tällä tavalla voit väistää pahimmat virhearviot, joihin joku muu saattaisi ensihuumassa sortua. Parinvalinta on kuitenkin lopulta aikamoista laskelmointia, kun puhutaan pitkistä suhteista.

Toisekseen, tekstistäsi välittyy se, että olet kuitenkin kykeneväinen tekemään liikkeitä ja lähestymään potentiaalisia kumppaneita. Mikset aloittaisi siitä, että yrität vaikka seuraavan viiden vuoden aikana kerätä ympärillesi mahdollisimman paljon naispuolisia ystäviä, joita et edes ajattele parisuhdemielessä? Jossain kohtaa voi käydä niin, että kumppani löytyy itsestään. Mielestäni on järkevää hakeutua yleisellä tasolla "pelipaikoille", jolloin niitä mahdollisuuksia tarjoutuu luontevasti.

Sinun kohdallasi tärkeintä on kuitenkin (minun mielestä) itseluottamuksen löytäminen. Aloitit viestin vähätellen itseäsi iän ja lukihäiriön varjolla. Entä jos olisit aloittanut sen sijaan puhumalla mahdollisuuksistasi ja motivaatiostasi? Ei se siis tekstiä mitenkään pilannut, mutta lukijalle syntyi heti kärkeen tietty mielikuva ja odotukset tarinan jatkosta. Samalla lailla naisia lähestyttäessä jokainen itsensä alentaminen - vaikka se tapahtuisi eleellä, ilmeellä tai sivulauseen sanavalinnoilla - laskee viehättävyyttä. Itseään ei kannata vähätellä.

Tiedän, että etenkin viimeisin kappaleeni saattaa kuulostaa saarnaavalta. Halusin kuitenkin tuoda asian esille, koska melkein kaikki ihmiset kärsivät samasta vaivasta, ja se vaikuttaa negatiivisesti myös moneen muuhun asiaan. Jos ei vaikka palkkaneuvottelussa uskalla tuoda omaa osaamista esille, voi jäädä palkkakuoppaan. Myös avun pyytäminen ja antaminen vaikeutuu. Ylipäänsä se, että sinua kuunnellaan ja huomioidaan, vaikeutuu, ellet arvosta itseäsi ja näytä sitä muille. Kannustankin siihen (kuten joku toinen edellä), että jätät parisuhteen murehtimisen sivuun ja keskityt elämästä sekä ihmisten seurasta nauttimiseen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@Porvoon Kärppä

Minulla on ollut täsmälleen samaa ilmiötä ilmassa, ja aivan samoja ajatuksia se on herättänyt. Että mikä hemmetin vika minussa on, koska itsessä se vika nyt päivänselvästi vaikuttaisi olevan..

Omasta avioerosta on nyt aikaa noin 2,5 vuotta ja olen tässä viimeisen noin 1,5 vuoden aikana hyvin hiljalleen koittanut palautella mieliin, että mitenkäs niiden naisten kanssa tekemisissä taas nyt oikein oltiinkaan. Olen kesästä/syksystä 2019 laskien käynyt treffeillä noin 8-10 eri neitokaisen kanssa, paria poikkeusta aina useammilla kuin yksillä. Myöskään intiimielämän suhteen ei ole onneksi tarvinnut ihan kuivin suin olla, vaikka myöskään mistään hurjastelusta ei tarvitse puhua. Mutta niin tai näin, joka tapauksessa olen aina oikein keksimällä keksinyt jonkin syyn, miksi en muka vain voi olla aidosti kiinnostunut tästä ja tästä naisesta. Muutamien kohdalla on jo parien treffien, tai jopa ensimmäisten treffien jälkeen, myös vastapuoli on ollut samaa mieltä ettei hänkään ole kiinnostunut minusta. Mutta ainakin kolme on kuitenkin ollut sellaisia, jotka olisivat halunneet enemmän, eli olen joutunut olemaan se osapuoli joka "jättää" toisen. Mutta kun ei vaan lähde niin ei..

Ja ennen kuin kukaan edes esittää sitä vaihtoehtoa niin ei, minä en roiku edelleen ex-vaimossa. Mutta olen itse tullut siihen tulokseen, että en sitten vain muutoin kerta kaikkiaan ole vielä valmis mihinkään uuteen suhteeseen, että siksi minä koko ajan löydän niistä ihan tavallisista mukavista ihmisistä aina jonkin "vian", miksi tämä ei voi toimia. Se suurin eston aiheuttava asia tuntuu aina olevan se, että meillä ei vain kerta kaikkiaan muka ole tarpeeksi yhteistä. Voin kertoa vaikka erinomaisen esimerkin, tämä tapaus oli juuri yksi niistä joka olisi itse halunnut jatkaa minun kanssani: yksi ensimmäisistä treffikumppaneista joskus kesällä 2019 oli sellainen, joka harrasti intohimoisesti sambaa, osallistui vuosittain Helsingin sambakarnevaaleille, teki karnevaaliasunsa itse jne. Mutta kun sellainen latinokarnevaali meininki, saati sitten se kammottava musiikki, on jotain sellaista mitä minä en siedä yhtään. En kerta kaikkiaan hiukkaakaan, sellainen touhu ja se musiikki on sanalla sanoen vastenmielistä. Minä siis todellakin lopetin homman vain tämän hänen harrastuneisuutensa takia. Harmittanut ei ole (minulla esimerkiksi ei ole mitään samba-asu fetissiä, heh heh), mutta itsetutkiskelua juuri tällainen tapaus on aiheuttanut, koska ihmisessä itsessään ei ollut sinällään mitään muuta vikaa.. kun ei vain lähtenyt niin ei. Tosin kuten sanoin, niin hän oli muutenkin ihan ensimmäisiä joita treffailin reilu vuosi avioeron jälkeen, mutta silti pistää pohtimaan että onko minussa todellakin näin paljon vikaa

Oma elämäni vain on tällä hetkellä kaikinpuolin aika mukavaa, tuntuu siltä ettei ihan ketä tahansa halua ottaa tuohon kainaloon sitä sotkemaan. En ole millään tavalla epätoivoinen, että kuka tahansa kelpaa jolla on vagina ja kulkee kahdella jalalla. Mutta silti sitä on pohtinut, että paljonko tässä on myös itsessä "vikaa", kun aina näkee vain niitä syitä miksi homma muka ei voisi toimia. En keksi muuta kuin sen, että kait tässä sitten vielä ei vain ole valmis..
 
Viimeksi muokattu:

rpeez

Jäsen
@Breeze Harbour @Laiskiainen ja muut nuoret sankarit,

laitatte energiaa vääriin asioihin, kun mietitte jonkin yksittäisen tilanteen signaaleita tai sitä kelpaatteko te nyt sitten sille ihanalle ihastuksellenne. Laittakaa aikanne sen sijaan itsenne kehittämiseen niissä asioissa, joihin teillä on intohimoa. Naiset tulevat perästä. Toki jos intohimon kohde on vaikka KTM-opiskelu ja vitullisen tilin teko, se saattaa ammentaa suuremman naisjoukon seksuaalista kiinnostusta kuin Warhammer-hahmojen keräily. Kuitenkin se että keräätte tyytyväisenä ja ylpeinä Warhammer-hahmojanne herättää enemmän kunnioitusta naisissa kuin se että tuhlaatte aikaanne whatsapp-viestien rivivälien lukemiseen ja yleiseen nöyristelyyn.

Naisten iskemisessä 99 % työstä on tehty ennen kuin näette koko naisesta vielä vilaustakaan.
Heh, vähän ronskisti sanottu, mutta onhan tämä KiVi:n viesti riemastuttavan totta. Kannattaa nuoret sankarit miettiä KivIn sanomaa. Ei se ehkä auta siihen jos ei mikään nainen kelpaa, mutta auttaa yleisempään ongelmaan miten eli saada nainen kiinnostumaan itsestään. Sen lisäksi, mitä monet jo sanoo, eli arvostakaa itseänne.
Lisään tähän vielä, että pitäkää ryhti hyvänä.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Aiempaan viestiini lisäyksenä. Jos lapsia omaavalla alapääsynnyttäneellä naisella on pillu jokseenkin levinnyt, niin jotta nainen (mieskin) kokee riittävää tyydytyksen tunnetta ykköseen sujautettavan seksin aikana, niin tarvitaan keskimääräistä hieman isompi muna (ei tarvitse olla megaiso). Mikäli omaat keskikokoisen tai pienen, niin varaudu vetämään kakkoseen, jos on seksuaalisesti avoin ja seksistä nauttiva nainen. Dildo toki voi myös täyttää leveänkin vaginan, mutta penis pitää työntää kakkoseen.
Olen keskustellut asiasta suoraan naisen/naisien kanssa. Toki otos on suppea tältä keskustelun puolelta ja ihmiset kokee seksin yksillöllisellä tavalla. Lisäksi eri kumppaneiden kanssa tyydyttyy eri asioista. Ei ole vain yhtä oikeaa mallia per ihminen. Riippuen aina siitäkin miten ja mitkä osat sopii yhteen, niin ennen kaikkea sen mukaan toimitaan. Muitakin asioita tottakai on jotka ratkaisee jotta nautinto on molemmin puolin suurta.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuvalla olis helpompi selittää.

Siis yrittikö @Keskiviiva nyt tuossa kertoa, että naisilla iän ja käytön mukaan rinkilä muuttaa kokoaan?
 

Liitteet

  • 78C1740B-0CA3-45EC-A99A-E43DC90E1F33.jpeg
    78C1740B-0CA3-45EC-A99A-E43DC90E1F33.jpeg
    81,1 KB · kertaa luettu: 329
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
@Breeze Harbour @Laiskiainen ja muut nuoret sankarit,

laitatte energiaa vääriin asioihin, kun mietitte jonkin yksittäisen tilanteen signaaleita tai sitä kelpaatteko te nyt sitten sille ihanalle ihastuksellenne. Laittakaa aikanne sen sijaan itsenne kehittämiseen niissä asioissa, joihin teillä on intohimoa. Naiset tulevat perästä. Toki jos intohimon kohde on vaikka KTM-opiskelu ja vitullisen tilin teko, se saattaa ammentaa suuremman naisjoukon seksuaalista kiinnostusta kuin Warhammer-hahmojen keräily. Kuitenkin se että keräätte tyytyväisenä ja ylpeinä Warhammer-hahmojanne herättää enemmän kunnioitusta naisissa kuin se että tuhlaatte aikaanne whatsapp-viestien rivivälien lukemiseen ja yleiseen nöyristelyyn.

Tässä pätee nimenomaan se miten asian ilmaisee. Esimerkiksi oma harrastukseni penkkiurheilu ei juurikaan nosta osakkeitani naisväen keskuudessa. Asiat voi kuitenkin ilmaista ja perustella monella tapaa. Varsinkin silloin kun vastaanottava nainen ei itse ymmärrä penkkiurheilun päälle (suurin osa ei) vetoan tunteisiini. Eli esitän penkkiurheilun ja joukkueen kannattamisen oman emotionaalisen tunnemaiseman kautta. Eli mitä tunne-elämyksiä saan joukkuettani seuratessani ja kuinka itselleni on tärkeää ja hienoa kuinka voin saada sateisena keskiviikkoiltana kotisohvalla tällaisia tunne-elämyksiä jotka rikastuttavat elämääni. Hankalampi tällaisen perustelun jälkeen on enää sanoa, että penkkiurheilu on perseestä. En minä tietenkään vaadi naisia katsomaan kanssani tai pitämään penkkiurheilusta, lähinnä ymmärrystä ja irtopisteitä siitä miksi urheilua katselen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tässä pätee nimenomaan se miten asian ilmaisee. Esimerkiksi oma harrastukseni penkkiurheilu ei juurikaan nosta osakkeitani naisväen keskuudessa. Asiat voi kuitenkin ilmaista ja perustella monella tapaa. Varsinkin silloin kun vastaanottava nainen ei itse ymmärrä penkkiurheilun päälle (suurin osa ei) vetoan tunteisiini. Eli esitän penkkiurheilun ja joukkueen kannattamisen oman emotionaalisen tunnemaiseman kautta. Eli mitä tunne-elämyksiä saan joukkuettani seuratessani ja kuinka itselleni on tärkeää ja hienoa kuinka voin saada sateisena keskiviikkoiltana kotisohvalla tällaisia tunne-elämyksiä jotka rikastuttavat elämääni. Hankalampi tällaisen perustelun jälkeen on enää sanoa, että penkkiurheilu on perseestä. En minä tietenkään vaadi naisia katsomaan kanssani tai pitämään penkkiurheilusta, lähinnä ymmärrystä ja irtopisteitä siitä miksi urheilua katselen.
Minun keittiöpsykologiselitykseni sanoo, että tärkeintä on, että nainen pystyy lukemaan intohimon pilkahduksia toiminnastanne. Kun silmät hehkuen kerrotte, miten lvl 40 tulimaagi saa +2 hyökkäykseen kaikkia wood elfejä vastaan, niin nainen päättelee, että meno ei välttämättä ole ihan virkamiessuoritus tavaran päälläkään.

Tai ainakin näin olen perustellut itselleni, miksi sytyn vihaisista naisista: kierroslukumittaria löytyy toiseenkin suuntaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@PataJaska En muuta tilanteeseesi ala viisastella, mutta mielestäni oli järkevää, että jätit homman sikseen, jos samba ärsytti heti alkuun niin paljon, ettet halunnut lähteä edes kokeilemaan suhdetta. Ihan yhtä hyvä peruste tuo on kuin joku muukin yhteensopimattomuus.

Liian moni taitaa lähteä siltä pohjalta liikkeelle, että kyllä mä sitä toista sitten muutan. Jokainen muuttuu suhteessa ja voi pyrkiä muuttamaan itseään, mutta ei kannata lähteä suhteeseen haluten muuttaa toista.

Jos olisit aloittanut suhteen ja marissut sitten toiselle, että älä nyt mene, miksi sä tommosta paskaa harrastat jne. niin mikä järki siinä olisi ollut, kun tiesit, mihin lähdit.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Laiskiainen
Olet nuori mies. Ihan chillisti vaan. Elämä tuo eteen hyviä, huonoja ja neutraaleita asioita. Elä edelleenkin vastuullisesti ja pidä huolta itsestäsi. Voi olla, että jossain vaiheessa alat jopa ihastumaan erilaisiin ihmisiin kuin nyt.

Ihmisen aivot "kypsyvät" nykytiedon mukaan 25-vuotiaaksi asti. Tässä valossa voisi ajatella, ettei sitä ennen edes tulisi ryhtyä parisuhteisiin.

Opiskele, nauti elämästä ja ole oma itsesi.
 

444

Jäsen
Paljon on tullut hyviä vastauksia, mutta olennaisimpina haluan poimia tuolta sen, että kaikki todellakin lähtee henkilöstä itsestään. Mikäli itsetunto on syystä tai toisesta, mistä hyvänsä, lommoilla, niin se valitettavasti näkyy kauas.

Oman eroni jälkeen (n. 3 vuotta sitten) meni pitkään, kun vain ruoskin itseäni (kuvainnollisesti) ja ryvin melkoisessa itseinhossa. Hyvin yllättäen se näkyi myös siinä, että deittailusta ei tullut yhtään mitään. En toki yrittänytkään mitään ensimmäiseen puoleen vuoteen, koska tiesin etten ole siihen henkisesti vielä valmis. Ja sitten kun luulin olevani valmis, niin kävi ilmi, etten todellakaan ollut vieläkään valmis. Sitten tapasin Tinderin kautta ihmisen, joka tuntui kaikin puolin täydelliseltä. Pari kuukautta myöhemmin huomattiin, että ei tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa synny, mutta sen sijaan tästä ihmisestä on sittemmin tullut selkeästi läheisin ja rakkain ystäväni; henkilö jonka kanssa on jaettu ilot ja surut ja aivan kaikki mahdollinen henkilökohtainen asia, mitä vastaan on tullut. Hänen myötään opin pikku hiljaa arvostamaan itseäni enemmän ja enemmän ja onnistuin hiljalleen kääntämään ”heikkouteni” vahvuuksiksi ja ymmärtämään sen, minkälaisia ihmisiä todella kaipaan ympärilleni ja keiden kanssa yhteys löytyy paremmin. Edelleenkään en ole sellainen, joka lähtisi baareihin pokaamaan yöseuraa tai edes yrittämään mitään pidempikestoista sitä kautta. Sen sijaan olen hakeutunut sellaisten harrastusten ja toimien pariin, joissa on itseäni miellyttäviä ihmisiä. Sellaisia ihmisiä, joiden kanssa resonoi paljon syvemmin kuin vain ”näytät kivalta” -tasolla. Ja aivan kuin taikaiskusta tilanne on kääntynyt niin päin, että toisinaan pitää kohteliaasti kieltäytyä itse, jos tulee ehdotuksia henkilöiltä, jotka eivät sytytä. Ei niitä liukuhihnalta tule (kuten ei muutakaan), mutta verrattuna esim. kahden vuoden takaiseen tilanteeseen, jossa koin, että en kelpaa tällaisena kellekään vaan minun pitäisi olla jotenkin erilainen, muutos on valtava. Hyvänä esimerkkinä henkilö, jonka olen tuntenut vasta muutaman kuukauden ja jonka kanssa en suunnilleen vaihtanut sanaakaan ensimmäisten parin kuukauden aikana. Jokin meitä kuitenkin alkoi vetää toisiamme kohti. Ehdotin hänelle vähän toista kuukautta sitten, että josko vaikka nähtäisiin joskus ihan kahden kesken, muun ryhmän ulkopuolella. Ja ehdotin tätä ihan ystävyyden kannalta ja ilman mitään taka-ajatuksia. Kävi kuitenkin ilmi, että meidän välillä on paljon muutakin, kun aikamme keskusteltiin ynnä muuta. Tapasimme toisen ja kolmannenkin kerran, vaikka välimatkaa on lähes kolme tuntia autolla, ja tapaamiset ovat kaikkea muuta kuin helppoja järjestää. Mutta kun on tahtoa molemmin puolin, niin se myös järjestyy. Vietimme uuden vuoden yhdessä ja nyt en oikein muuta osaa enää ajatella.

Tälläkään tarinalla ei välttämättä tule olemaan onnellista loppua, mutta omalta kannaltani suunta on oikea ja on näyttänyt itselleni, että kun vain hyväksyy aidosti itsensä sellaisena kuin on, niin myös muut hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Itsensä hyväksyminen vaatii toisinaan helvetillisen määrän työtä, joskin minä koen päässeeni siinä vielä melko vähällä. Itsensä alentaminen, ruoskiminen ja inhoaminen pitää saada pysäytettyä ja pitää kyetä löytämään vastaukset jostain syvältä sisältään. Kuka minä olen ja mitä minä haluan? Pieniä kysymyksiä, joihin voi vastata joko pinnallisesti tai sitten niissä voi olla syvyyttä aivan valtavasti.
 

Jeffrey

Jäsen
@Sanainen arkku helppo kompata. Nuorena hyvä nauttia elämästä ja painella vastuullisesti eteenpäin. Tämäkin valmistaa itseään tulevaan, kun ei tarvitse sitten haikailla menetetyn nuoruuden perään jos se joku miellitetty sitten myöhemmällä iällä eteen astelee.

Eläminen ja kokeminen ruokkivat sitä itsevarmuutta. Esimerkiksi itse joskus nuorempana haaveilin kummallisista asioista kuten bordellissa käymisestä. Erottuani tämän myös toteutin ja tuosta jäi kaunis muisto ja tietynlainen lämmin varmuus siitä että nyt se on kokeiltu eikä välttämättä toisten tarvitse. Toki tämä ruokki myös omaa itsevarmuutta siitä, että mieluummin vakiinnun naisen kanssa joka on seksuaalisesti itseni kanssa samalla tasolla eikä siten edes tarvitse haaveilla pordellissa käymisestä.

Älä myöskään pakota itseäsi olemaan henkilön kanssa jonka kanssa sinulle ne tärkeimmät jutut ei ole samalla linjalla. Tällä tavoin suojelet itseäsi kyynistymiseltä ja näet metsän puilta sitten kun se eteen osuu. Itse sivuutin tästä syystä mahdollisesti hienoimman naisen jonka olen kohdannut. Harmillisesti hän tuli vastaan lähestulkoon heti tästä pitkästä ja myrkyllisestä suhteesta erottuani. En ollut silloin sopivalla taajuudella, tai edes uskonut häntä todeksi. Samalla ajattelin, että heidänlaisiaan olisi vielä useampia ja vieläkin sopivampia.

Myrkyllisestä suhteesta se toipumisprosessi on kuitenkin aina pidempi. Myrkyllisellä tarkoitan sellaisia joissa alat alistamaan myös itseäsi ja sivuuttamaan itsellesi niitä tärkeimpiä arvoja. Toki pitää kyetä tunnistamaan myös ne asiat joissa tulee ja voi joustaa, mutta meissä on kuitenkin ne omat persoonallisuuspiirteet joita omaan elämään tarvitsemme. Omat puolensa pitää pitää myös parisuhteessa, samalla muistaen kultaisen keskitien ja opin kohtuus kaikessa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@PataJaska En muuta tilanteeseesi ala viisastella, mutta mielestäni oli järkevää, että jätit homman sikseen, jos samba ärsytti heti alkuun niin paljon, ettet halunnut lähteä edes kokeilemaan suhdetta. Ihan yhtä hyvä peruste tuo on kuin joku muukin yhteensopimattomuus.

Liian moni taitaa lähteä siltä pohjalta liikkeelle, että kyllä mä sitä toista sitten muutan. Jokainen muuttuu suhteessa ja voi pyrkiä muuttamaan itseään, mutta ei kannata lähteä suhteeseen haluten muuttaa toista.

Jos olisit aloittanut suhteen ja marissut sitten toiselle, että älä nyt mene, miksi sä tommosta paskaa harrastat jne. niin mikä järki siinä olisi ollut, kun tiesit, mihin lähdit.

Tietenkään en koskaan, enkä etenkään parisuhteessa, kieltäisi ketään menemästä minnekään jossa saa toteuttaa itseään ja omaa intohimoaan (enkä myöskään haukkuisi kenenkään intohimoa paskaksi). Jokainen ihminen jos löytäisi elämäänsä sen oman juttunsa ja intohimonsa, niin tässä maailmassa olisi paljon vähemmän mielenterveys- ja päihdeongelmia. Mutta nyt tässä tapauksessa vain nämä meidän intressimme olivat niin kaukana toisistaan kuin ne ikipäivänä vain olla voivat, ja koin että tähän on nyt turha lähteä mukaan. Sambakarnevaali on vihoviimeinen (kulttuuri)tapahtuma johon suostuisin menemään vapaaehtoisesti, ja minä olen sentään ihan 100% heteromiehenä osallistunut jopa pride-kulkueeseen, kun kerran halusin osaltani tukea hyvien tuttujen asiaa..

Ennen kaikkea tässä elämäntilanteessa olisi ehkä mukavinta löytää seuraa jonka kanssa jakaa nimenomaan niitä yhteisiä intressejä ja mielenkiinnon kohteita. Kyllä sellainen parisuhde tulee sitten ajan myötä siinä sivussa jos on tullakseen, ja sitten kun itse olen siihen valmis..
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia vaan kovasti kaikille niille, jotka ovat mun viestiin vastanneet joko tässä ketjussa, tai yksityisesti. Teitä on tosin sen verran, että en ala teitä kaikkia lainaamaan, tai tägäämään, mutta voisin ottaa muutamasta vastauksista löytyvistä ajatuksista kiinni. En siksi, että haluaisin jotenkin puolustella itseäni, vaan ehkä sen takia, että oppisin tässä itse jotain uutta nyt ainakin itsestäni.



Ensinnäkin toin viestin alussa esiin lukihäiriöni sen takia, että usein kaikkiin vähänkin pidempiin kirjoituksiini tuppaa jäämään aina kirjoitusvirheitä, tai vaikeaselkoisia lauserakenteita, vaikka niistä suurimman osan saankin siivottua pois kun luen kirjoittamani vähän ajan päästä sen valmistumisesta läpi uudelleen. Mitä omaan itseluottamukseeni tulee, on se varmaan aika tilanneriippuvainen. On sellaisia asioita, joissa tiedän olevani hyvä, ja näihin juttuihin liittyvissä tilanteissa oma itseluottamuskin on kovemmalla tasolla, kun nyt sitten vaikka naisasioissa, jossa ego ei ole liiaksi päässyt paisumaan. En mä nyt ikinä oikeastaan oo saanut naisilta osakseni kovin paskaa kohtelua, joskaan ei ole kyllä kiinnostuneitakaan liikaa ollu.



Sitten seuraavaksi suurten rakkaustarinoiden metsästämiseen. Mä tietenkin tiedän, ettei mun yksipuolinen ihastuminen tarkota yhtään mitään, eikä että se ihastumisen kohde suostuisi lähtemään treffeille, tai toisille, tai kolmansille jne. En mä tässä ole kellekkään todellakaan ole laittamassa palloa jalkaan Tässä itse asiassa onkin yksi juttu, jonka haluaisinkin itsessäni muuttaa. Mä siis pystyn kyllä olemaan rento oma itseni naisten kanssa niin kauan, kun suhtaudun niihin täysin kaverillisesti, ja niin kun sanoin jo tuossa ensimmäisessä viestissäni niin suurempi osa opiskelujen aikana saaduista kavereista on naispuolisia, enkä mä ole niitä minään muina tätä yhtä lukuun ottamatta minään muina ajatellutkaan. Sen sijaan haluaisin kyllä oppia samanlaisen välimallin, kuin muutkin ihmiset, eli voisin vain pyytää kiinnostavan ja kivan oloisia tyyppejä ulos sillä ajatuksella, että katseltaisiin jos jotakin tunteita sitten alkaisi syntymään. Sen sijaan jostain syystä mulla pitää olla se aito kiinnostus olemassa jo ennen kun pystyn heittämään ketään kutsulla tärskyille ilman, että tuntisin itseni jotenkin huijariksi. Sen voin kyllä myöntää taas ihan suoraan, että niillä kerroilla, kun sitten olen alkanut kiinnostumaan jostakusta, alkaa väkisinkin kaikki rentous ja itsevarmuus valumaan pois samalla tavalla, kuin Giulianin hiusväri lehdistötilaisuudessa. Olkoonkin, että siihen ei pitäisi olla mitään syytä, kun kaikissa näissä tapauksissa ollaan jollain tasolla tunnettu jo jollain tasolla.



Mitä taas tulee paineiden ottamiseen, on kai vain myönnettävä, että etenkin nyt, kun vietin pyhät synnyin kaupungissa vanhempien luona, alkoi kaikki kavereilta kuullut kommentit siitä kuinka mä elän nyt niitä vuosia kun voin vaan panna menemään vailla huolta huomisesta, ja että pariutuminen ei ole enää koskaan mun nykyisen elämänvaiheen jälkeen yhtä helppoa, kuin nyt päästä pään sisään. Vaikka jo viime syksynä noita kuulin, oli ne silloin jotenkin helpompi päästää korvasta sisään ja toisesta ulos ja naurahtaa päälle. Olkoonkin, etten oikeasti edes haluaisi olla mikään häntäheikki, tuntuu tällainen ”epäonnistuminen” silti jollain tasolla vähän pahalta, etenkin kun kuitenkin luulen, että jos kropassani asuisi joku muu kuin minä, saattaisi ainakin tämän asiantila olla erilainen, vaikkein tietenkään mikään miesmalli olekkaan.



Sitten viimeisinä juttuina voisin vielä ottaa kiinni tuosta ronkeliudesta ja virkamiesmäisyydestä. Kaikki mun harvat ihastukset on ollu toki kauniita, muttei kuitenkaan sellaisella ”diskoprinsessatavalla”, jos joku nyt tajuaa tästä edes auttavasti mitä ajan takaa. Itse asiassa näissä kaikissa kolmessa tyypissä on paljon enemmän yhteistä korvien välissä, kuin ulkonäössä ja ihan kaverillisissa väleissä ollaan kaikkien kanssa. Mutta, silti kai mä oon tavallaan ronkeli, kun oon kyllä tutustunu myös sellaisiin naisiin, jotka ovat ihmisinä aivan mahtavia ja objektiivisesti katsottuna varmaan nätimpiä, kuin nämä jotka ovat kolahtaneet ihan ilman taka-ajatuksia.



Myös tuo virkamiesmäisyys on kyllä todennäköisesti ongelma mun kohdalla. En oikeastaan keksi mitään sellaista mitä kohtaan tuntisin koko ajan valtavaa paloa. Tietysti haluan olla esimerkiksi opinnoissa olla opinnoissani mahdollisimman hyvä ja haluaisin olla joka päivä ihmisenä vähemmän keskeneräinen, kun mitä olin edeltävänä päivänä. Silti mulla ei oo oikeastaan juuri koskaan ollu halua olla paras kaikista ja voittaa. Tosin totean loppuun vielä loppuun nimimerkille Punamusta ( En osaa tägätä), että jos todella haluaa päästä sisään yliopistoon niin kyllä se varmasti onnistuu.



Huhhuh tästä viestistähän tuli vielä pidempi, kuin siitä ensimmäisestä, vaikka ei kyllä pitäny.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös