Jaa täältä löytyy tällainenkin ketju, joten taidan jorista tähän vähän siitä, mitä mielenpäällä on viime aikoina liikkunut, kun en näillä viitsi kavereitakaan määräni enempää kuormittamaan. Ajatukset saattavat kuulostaa naiiveilta, tai lapsellisilta, mutta kerrottakoon, että tämä kirjoitus on tässä tapauksessa valitettavasti kotoisin 21-vuotiaan yliopistossa opiskelevan lukihäiriöisen ( kirjoitusvirheet yms) miehen näppäimistöltä.
Jos avaan ihan ensin vähän omaa ajatusmaailmaani ennen itse asiaa, niin olen aina ollut monessa asiassa aika idealistinen, ja koettanut parhaani mukaan tehdä aina oikein ja olla kaikkia kohtaan mahdollisimman kiva ja reilu. Tällä elämänasenteella mulla onkin mennyt omasta mielestä elämässä oikein hyvin. Uskoisin, että olevani pidetty kaveri ja, että tutut ei puhu paskaa selän takana ainakaan ihan ylettömiä määriä. Tällä tavalla elämällä mä oon myös päätyny yliopistoon opiskelemaan itseäni kiinnostavaa alaa, ja muutenkaan mulla ei objektiivisesti katsottuna pitäisi olla aihetta valittaa yhtään mistään. Valitettavasti ihminen kuitenkin tuppaa haluamaan itselleen aina jotakin, jota ei ole, mikä siis on mun tapauksessa tarkoittaa tyttöystävää
Mun ongelma on kuitenkin siinä, että jostain ihmeen syystä ihastun kehenkään todella harvoin ja hitaahkosti. Kun tähän lisätään mun ajatukset siitä, että haluaisin olla yhdessä vain sellaisen naisen kanssa, josta todella välitän ja toinen osapuoli välittäisi takaisin. Tästä syystä oon aina tuntenu itseni vaan hirveäksi paskiaiseksi, silloin kun olen yrittänyt lähestyä jotain tuntemattomia naikkosia baareissa esim kaverien painostuksen seurauksena ( ennen Koronaa) Ei sillä, että olisin jotenkin olettanut niiden naisten todella lämpenevän, mutta silti. Tältä pohjalta on siis varmaan aika selvää, jo ihan todennäköisyyksienkin puolesta, että olen naisten kanssa olemisesta ”siinä” mielessä käytännössä täysin kokematon. Muutaman vuoden ajan mä olinkin asian kanssa ihan sinut ja aattelin, että eihän elämässä kukaan vois saada kaikkea, kun tässä muuten elämä on oikein kivaa ja järjestyksessä.
Viime talvena kuitenkin ihastuin yhteen samaa ainetta opiskelevaan saman ikäiseen naiseen, ja mulla oli ideana koittaa sitten yrittää kuulostella vastapuolen fiiliksiä tulevissa bileissä ja muissa tapahtumissa, kunnes korona tuli väliin. Nyt menneen syksyn aikana mun puolelta olemassa ollu ihastuminen tavallaan palasi, tai vahvistui, kun tietokone arpoi meidät muutaman kerran tekemään paritehtäviä, ja lopulta päätin sitten ottaa härkää sarvista ja koittaa lähestyä tätä naista. Tiivistetysti Lopputulos tälle manööverille oli ystävälliset pakit, kun olin päättänyt kertoa syyn toimintaani, jonka siis tein kun olin varma, siitä, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Näistä pakeista, tai tästä naisesta mulla ei ole yhtään pahaa sanaa, sen sijaan se ongelma, johon toivoisin apua enemmän elämän kokemusta omaavilta palstalaisilta on ajatus, johon olen nyt toistuvasti törmännyt näin pari kuukautta noiden pakkien jälkeen.
Tajusin nimittäin, että tämä pakit antanut nainen oli elämäni kolmas ihastus, joten tasaisen tappavalla vauhdilla ehdin hyvässä lykyssä valmistua ennen, kun tapaan seuraavan kerran jonkun, joka kolahtaa, ja sen ikäisenä en oikein voisi moittia naisia, jos eivät haluaisi alkaa mihinkään minun ikäiseni miehen kanssa, jolla on tässä asiassa teinipojan kokemuspohja. Joten se itse kysymys tässä mun romaanissani on se, että onko tässä yhtään mitään muuta tehtävissä, kun hyväksyä, että näillä ”aivokytkennöillä” tulen tarpomaan tätä elon polkua aika pitkään yksinäni
Tähän loppuun totean vielä, että Tinder on muutamaan kertaan kokeiltu, ja todella masentavaksi havaittu, ja etten missään nimessä oleta saavani naisia kiinnostumaan itsestäni minkään ”Mukava jätkä-Karman voimalla”. Lisäksi etenkin täällä opiskelupaikkakunnalla suurin osa kavereista ja tutuista on naispuolisia, jo pelkästään oppiaineen ja koko tiedekunnan sukupuolijakauman vuoksi.
No tulipahan kirjoitettua sitten tällainen vuodatus, mutta jos ei muuta, niin tulinpahan ainakin yrittäneeksi sanallistaa tätä ajatusten sekamelskaa. Kiitos ja Anteeksi!