Naisasiat

  • 7 462 861
  • 26 496

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sooloseksin suhteen voit toki fantasioida vaikka mitä, mutta noin niin kuin ihmissuhdemielessä nyt jäitä hattuun. Ei mitään kahvikutsuja tms. vielä vaan otat ja alat ihan ensin vähän juttelemaan ko. naiselle siellä töissä. Aloitat tervehtimällä, huomenta, päivää tai mikä on sopiva. Jossain kohtaa esittäydyt: Hei, olen vilperi! Töissä tuolla keittiöllä. (Jos siis nainen ei keittiöllä ole töissä vaan jollain toisella osastolla.) Jne.
Olen osittain eri mieltä kanssasi.

Muuten vaan juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa ja siitä hiljalleen siirtyminen flirttailun kautta eteenpäin on tottakai sosiaalisen pelimiehen tehokkaampi tapa toimia. Jos taas on normiheebo, jolle tuottaa vaikeuksia puhuakaan naiselle, niin paljon tehokkaampi tapa on pyytää naista ulos, jolloin nainen tajuaa heti ettei toinen juttele vain kaveruuden takia.

Ujo normiheebo kun juttelee niitä näitä naisen kanssa, niin unohtuu se flirtti tai pilke silmäkulmassa, jolloin nainen ajattelee normimiestä heti alkuun vain kaverina eikä sellainen suhde koskaan etene kuin kaverikorttia kohti.

Tiedän tämän, koska olin ujo normiheebo. Naista sai silti olemalla suora. Flirttailla en osannut yhtään, mutta kaverikortteja sain useita kun toimin noin miten kuvasit. Puhun siis syvällä kokemuksen rintaäänellä.

Eli pidättäydyn siinä suosituksessa, että kannattaa käydä pyytämässä kahville ellei @vilperi osaa flirttailla, jolloin kannattaa jutella pilke silmäkulmassa ja tällöin pesää saa varmasti.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen osittain eri mieltä kanssasi.

Muuten vaan juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa ja siitä hiljalleen siirtyminen flirttailun kautta eteenpäin on tottakai sosiaalisen pelimiehen tehokkaampi tapa toimia. Jos taas on normiheebo, jolle tuottaa vaikeuksia puhuakaan naiselle, niin paljon tehokkaampi tapa on pyytää naista ulos, jolloin nainen tajuaa heti ettei toinen juttele vain kaveruuden takia.

Ujo normiheebo kun juttelee niitä näitä naisen kanssa, niin unohtuu se flirtti tai pilke silmäkulmassa, jolloin nainen ajattelee normimiestä heti alkuun vain kaverina eikä sellainen suhde koskaan etene kuin kaverikorttia kohti.

Tiedän tämän, koska olin ujo normiheebo. Naista sai silti olemalla suora. Flirttailla en osannut yhtään, mutta kaverikortteja sain useita kun toimin noin miten kuvasit. Puhun siis syvällä kokemuksen rintaäänellä.

Eli pidättäydyn siinä suosituksessa, että kannattaa käydä pyytämässä kahville ellei @vilperi osaa flirttailla, jolloin kannattaa jutella pilke silmäkulmassa ja tällöin pesää saa varmasti.
En ole eri mieltä kanssasi ja kuulostaa tutulta. Lähinnä sitä nyt tarkoitin, että jos ei ole koskaan sanaakaan vaihtanut ko. naisen kanssa eikä edes nimeä tiedä, niin jostain kannattaa aloittaa. Toki joskus sekin toimii, että aloittaa sillä treffipyynnöllä ja sitten vasta selvittää nimen, mutta työpaikalla en itse tuosta aloittaisi. Jos siis olisin siinä tilanteessa, että työpaikalla olisin iskuyrityksiä tekemässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pitäisin myös hyvänä ohjenuorana pyrkimystä erottamaan ihastukset ja rakkauden. Ei niillä ole mitään tekemistä keskenään. Pyytäkää ihmiset ihastuksia juttusille, tutustukaa ja nussikaa. Aivan turha kehitellä mitään rakkausfantasioita päässään jos ei ole edes jutella uskaltanut. Se eka pano/jokainen pano ei myöskään ole automaattisesti the one.
Taisit (luultavasti tarkoituksella) kärjistää tässä tiettyjä kohtia. Jos nyt kuitenkin ymmärsin oikein niin pointtina oli "vähemmän puhetta, enemmän tekoja" ja se on juurikin näin. Omat kehitellyt fantasiat voivat olla haitallisia, jopa vaarallisia, jos niihin alkaa ihastumaan. Jälkikäteen tunnistan ja tunnustan eläneeni vuosi sitten kuukausien ajan etäällä todellisuudesta täysin omissa kuvitelmissani jostain mitä ei ollut.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noissa työpaikkaviritelmissä kannattaa miettiä asiaa naisen näkökulmasta. Haluaako hän, että osastolla B työskentelevä Möttönen tarjoilee viipyileviä katseita lantion ja dekolteen alueelle? Aiheuttaako kuukausi sitten työpaikalta lähteneen Huttusen "olet ihana"-tekstari lämpimän läikähdyksen rintakehässä?

Näistä viimeaikaisista esimerkeistä välittyy tunne, että ihastuksen kohteessa huomio kohdistuu joko ulkonäköön tai sitten johonkin omassa päässä luotuun fantasiaan. Tällöin en näe oikein eroa siihen, että kävisi pysäyttelemässä kadulta naisia treffipyynnön varjolla.

Sille kohdehenkilölle tuollainen kiinnostuksen kohteeksi joutuminen voi olla kiusallista tai ahdistavaa. Aika monelle hyvännäköiselle naiselle satelee muutenkin vaikka mitä silmäniskuja ja pokausyrityksiä, joten kaikenlaiset vihjailut ja tuijottelut saattavat lähinnä ärsyttää.

Jos haluaa työpaikalla avata pelin, niin sitten kannattaa mielestäni mennä suoraan juttusille ja kertoa rehellisesti, mitkä ovat aikeet. Ei tarvitse pyytää dramaattisesti millekään kynttiläillalliselle, vaan ihan hyvin riittää, kun ilmaisee kiinnostuksensa ja pyytää vaikka lounasseuraksi tai kaffelle. Siinä nimenomaan arvostetaan sitä vastapuolta tarjoamalla mahdollisuus tutustua ilman sen suurempia paineita. Jos tulee pakit, niin sittenpähän voi jatkaa normaalisti elämäänsä.

Itse kuitenkin suosittelen kaikista eniten sellaista vaihtoehtoa, että ryhtyy vapaa-ajalla aktiivisesti hakemaan seuraa (siis jos sellaista etsii). Some-profiilit kuntoon, seuranhakupalvelut tulille ja kavereille tieto, että voi tarvittaessa vihjaista parisuhdestatuksesta. Lainkaan vähättelemättä työpaikkaromansseja, mutta niihin liittyy myös paljon ongelmia. Aika moni haluaa pitää työn ja yksityiselämän erillään, ja sitä on ihan hyvä kunnioittaa.
 
Näistä viimeaikaisista esimerkeistä välittyy tunne, että ihastuksen kohteessa huomio kohdistuu joko ulkonäköön tai sitten johonkin omassa päässä luotuun fantasiaan. Tällöin en näe oikein eroa siihen, että kävisi pysäyttelemässä kadulta naisia treffipyynnön varjolla.

Sille kohdehenkilölle tuollainen kiinnostuksen kohteeksi joutuminen voi olla kiusallista tai ahdistavaa. Aika monelle hyvännäköiselle naiselle satelee muutenkin vaikka mitä silmäniskuja ja pokausyrityksiä, joten kaikenlaiset vihjailut ja tuijottelut saattavat lähinnä ärsyttää.
Tämä on asia mitä on valitettavasti joutunut pohtimaan ja käymään läpi ollessani esimiesasemassa miesvaltaisella alalla. Muutamaan otteeseen jouduin tästä asiasta keskustelemaan naispuoleisten työntekijöiden kanssa, ja pääosin viesti oli se, että on erittäin ahdistavaa kun juurikin tätä tuijottelua yms. "stalkkausta" ilmenee yllättävän usein. Ja väitän, näiden käymieni keskustelujen perusteella, että harvinaisempaa se on, että se nainen sattuisi pitämään siitä epämääräisestä väijymisestä, ja mahdollisesti vielä henkilökohtaiselle alueelle tunkeutumisesta (numeron etsiminen jne.) Jokainen voi omalle kohdalle tosiaan miettiä sen, että miltä se tuntuu, että joku tuijottelisi ja "väijyisi", saattaisi laitella imeliä viestejä vapaa-ajalla yms., ja itsellä ei ole mitään mielenkiintoa, tai kotona odottaa rakas perhe jne. Se näissä keskusteluissa on myös käynyt ilmi, että monet näistä naisista haluaisi, että heidät otettaisiin vastaan ihmisinä ja työkavereina, eikä potentiaalisena matchina. Sitä en tiedä, kuinka yleistä tämä yleensä on, mutta tälläinen pointti on jäänyt mieleen keskusteluista.

Siksi ehkä antaisin neuvoksi, kuten pari muutakin täällä hiukan samansuuntaisesti, että jos mielenkiinto herää esimerkiksi työpaikalla, niin ottaisitte kyseiseen ihmiseen kontaktia ihmisenä ja samanlaisena työkaverina kuin muutkin työkaverit ja ihmiset siellä työpaikalla, siitä ne asiat lähtee rullaamaan eteenpäin, jos lähtee, mutta ei tee tilanteesta kenellekkään ahdistavaa tai kiusallista. Väitän, että noin 99,99% varmuudella se omassa päässä luotu fantasia kuinka asiat voisivat mennä, ei pidä millään tasolla paikkaansa. Sinun fantasia voi olla toiselle todella ahdistava asia.
 
Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vai työpaikkaromansseista on taas puhetta. Itsellä on kokemusta myöskin kyseisestä aiheesta tuolta reilun 15 vuoden takaa. (Pitempi tarina löytyy tästä samasta ketjusta n. vuoden takaa) ja syyllistyin ihan samaan kuin muutamat muutkin palstan jäsenet. Semmoista sanatonta ihailua ilman kyselyä, mitä toinen osapuoli asiasta ajattelee vai ajatteleeko mitään. Ja voin kertoa, ettei se ollut ns. voittava taktiikka.

Itsekin annan neuvoksi, että toisen osapuolen mietteet pitää vain rohkeasti selvittää, oli ne mitkä tahansa tai unohtaa koko juttu ja mennä eteenpäin.

Onni onnettomuudessa oli, että ihailuni kohde suhtautui tapahtuneeseen asiallisesti. Hän myös aloitti yhteydenpitomme työaajan ulkopuolella. ja olemme pysyneet hyvinä ystävinä tähän päivään saakka. Yhteyttä pidetään yllä säännöillisesti.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nämä viestit ovat hyviä tunnelman ja tunteiden latistajia. Mikä on varmasti hyvä asia. Olen tajunnut nyt sen että innostuin vähän liikaa jo vaikka mitään ei varsinaisesti ole tapahtunutkaan. Päinvastoin, on tapahtunut lähinnä vain naisen säikkyminen.

No ei tämä kyseinen nainen ihan tuntematonkaan minulle ole kuitenkaan. Vaan jonkin verran ollaan oltu kyllä tekemisissä tuolla työpaikalla. Onnistuin naurattamaankin häntä ennen kuin tunnelma meni liian vakavaksi ja tuli minun osaltani tunteita peliin mukaan.

Olen saanut tällä viikolla työpaikallani kehuja työkaveruudestani muilta työntekijöiltä. Että jos kaikki olisi Vilperin kaltaisia tyäkavereita niin ei olisi mitään hätää. Siinä on reilu työkaveri joka suuntaan. No, toisaalta tuo hyvä maine työpaikalla voisi auttaa minua tuon kyseisen naisenkin kanssa. Voisi olla helpompaa lähestyä häntäkin. Eri asia olisi se jos minusta ei tykättäisi työpaikalla muutenkaan.

Tuo nainen saa vain minut näemmä aina sekaisin hänet nähdessään. Siinä naisessa on paljon mikä viehättää minua ja hyvin usein siis toivotetaan toisillemme jo huomenet ja niin edelleen mutta nyt pitäisi päästä muutenkin juttusille. Nyt pitäisi olla taas samanlaista rentoutta tekemisessä kuin silloin kun häntä nauratin ja siihen huomenen perään heittää vaikka jokin lyhyt kysymys.

Ja täytyy pahoitella eilisiä härskimpiä osuuksia viesteistäni. Oli myös erittäin typerää kirjoittaa niitä tänne josta minut ja työpaikkani voidaan myös tunnistaa. Nyt niitä on myöhäistä enää poistaakaan mutta täytyy jatkossa muistaa olla varovaisempi.

Vituttaa tuo jos olen naisen onnistunut oikeasti ajamaan ahdistavaan tilaan. Sillä tässä tullaan nyt siihenkin että tavoitteeni on työpaikalla olla reilu kaveri ja tämä käyttäytymiseni ei kyllä siihen sapluunaan sovi. Ja en mikään pervo halua olla. Ja tuo nainen on kuitenkin sen verran mukava että haluaisin pysyä hänellekin hyvänä työkaverina vaikkei tästä ihastumisjutusta mitään tulisikaan. Enkä luoda hänelle työvuoroistaan ahdistavia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi sen mukaan mitä olet tänne kirjoitellut, niin et ole tehnyt mitään kamalaa tai väärää. Jos nainen nyt on säikkynyt (muista että tämäkin on oma tulkintasi) muutamaa pitkää katsetta tai madallettua ääntä, niin ei siitä makkarissa mitään iloa olisi ollutkaan. Stondiksiasi kun ei käsittääkseni ole nähnyt? Jos on, niin sitten jako menee uusiksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi sen mukaan mitä olet tänne kirjoitellut, niin et ole tehnyt mitään kamalaa tai väärää. Jos nainen nyt on säikkynyt (muista että tämäkin on oma tulkintasi) muutamaa pitkää katsetta tai madallettua ääntä, niin ei siitä makkarissa mitään iloa olisi ollutkaan. Stondiksiasi kun ei käsittääkseni ole nähnyt? Jos on, niin sitten jako menee uusiksi.

Totta tämäkin. Olenkin jo sanonut että nuo stondikset on ollut siis sellaisia orastavia,eli ei nyt sentään täydessä pelikunnossa ole vielä ollut koskaan töissä. Yhdestä kerrasta en tiedä huomasiko tämä nainen tuollaisen jomotuksen alapäässäni mutta silloinkin hän lähinnä vain oli minulle ystävällinen ja avasi minulle ovenkin?

Täytyy tosiaan muistaa että kaikki ovat omia tulkintojani ja en minä tätä naista niin paljoa tarkoituksella ole katsellut kun voisi luulla kirjoitustenikin perusteella. Silmät lähinnä vain osunut häneen. Mutta perjantaina sitten katsoin häntä vähän aikaa ihan tarkoituksella kun oli minusta vähän kauempana.

Ja nainen ei muuten ole vaikuttanut säikyltä tai pahastuneelta. Vaan minunkin seurassani aina ystävällinen ja ihanan herttainen. Ehkä vähän hämmentyneen oloinen ollut joskus ja vähän hermostunut. Vaikuttaa myös varsin positiiviselta naiselta, ei välttämättä aina hymyile niin kuin en minäkään mutta se perusolemus vaikuttaa olevan optimistinen. Niin kuin minullakin kyllä. Siis nämä kirjoitan nyt muuten vain ihmisen luonteesta, ei liity nyt tähän ihastumistapaukseenkaan välttämättä.

Ja sitten tämä asia kannattaa ottaa huomioon mitä olen paljon miettinyt että tälläkin palstalla näkyy vain se mitä tänne kukin kirjoittaa ja ne perustuu omiin tulkintoihin. Asiat voisivat olla ihan eri lailla jos näkisi omin silmin koko totuuden. Säpsähtelyäni lukuun ottamatta olen mielestäni ollut loppuen lopuksi kyllä vielä aika varovainen ja ujo. Itse työpaikalla siis.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ja täytyy pahoitella eilisiä härskimpiä osuuksia viesteistäni. Oli myös erittäin typerää kirjoittaa niitä tänne josta minut ja työpaikkani voidaan myös tunnistaa. Nyt niitä on myöhäistä enää poistaakaan mutta täytyy jatkossa muistaa olla varovaisempi.

Ei noita viestejä meille tarvitse pahoitella. Lähinnä itsesi kannalta ne voivat olla noloja, jos joku ne sinuun yhdistää. Ja kyllä niitä tekstejä voi vielä poistaakin, jos koet ne sellaisiksi, ettet halua niiden täällä palstalla olevan.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Tiedättekö miksi ihmisillä on eläinkunnan lajeista suurin penis kropan kokoon nähden?

Johtuu suuresta päästä/suurista aivoista.
Nainen kun synnyttää lapsen, niin suurin ponnistus on helkutin suuren vauvan pään ulos saaminen. Tämä aiheuttaa puolestaan sen, että naisen vaginan täytyy olla varsin tilava ja venyvä. Joka puolestaan aiheuttaa sen, että miehen sukuelimen täytyy olla kropan kokoon nähden melko suuri (verrattuna muihin lajeihin) jotta nainen kokee tyydytyksen tunteita seksin aikana ja laji saa jatkumoa.

Jos meillä olisi pienempi pää, niin myös penis olisi tämän yhtälön myötä pienempi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Tiedättekö miksi ihmisillä on eläinkunnan lajeista suurin penis kropan kokoon nähden?

Johtuu suuresta päästä/suurista aivoista.
Nainen kun synnyttää lapsen, niin suurin ponnistus on helkutin suuren vauvan pään ulos saaminen. Tämä aiheuttaa puolestaan sen, että naisen vaginan täytyy olla varsin tilava ja venyvä. Joka puolestaan aiheuttaa sen, että miehen sukuelimen täytyy olla kropan kokoon nähden melko suuri (verrattuna muihin lajeihin) jotta nainen kokee tyydytyksen tunteita seksin aikana ja laji saa jatkumoa.

Jos meillä olisi pienempi pää, niin myös penis olisi tämän yhtälön myötä pienempi.

Tuota... ei. Ihmisillä on kädellisistä paksuin penis kokoon verrattuna, ei muuta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedättekö miksi ihmisillä on eläinkunnan lajeista suurin penis kropan kokoon nähden?

Johtuu suuresta päästä/suurista aivoista.
Nainen kun synnyttää lapsen, niin suurin ponnistus on helkutin suuren vauvan pään ulos saaminen. Tämä aiheuttaa puolestaan sen, että naisen vaginan täytyy olla varsin tilava ja venyvä. Joka puolestaan aiheuttaa sen, että miehen sukuelimen täytyy olla kropan kokoon nähden melko suuri (verrattuna muihin lajeihin) jotta nainen kokee tyydytyksen tunteita seksin aikana ja laji saa jatkumoa.

Jos meillä olisi pienempi pää, niin myös penis olisi tämän yhtälön myötä pienempi.
Tämän jälkeen en harrasta seksiä enää ikinä. Kiitos kuitenkin hauskasta ja opettavaisesta viestistä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tiedättekö miksi ihmisillä on eläinkunnan lajeista suurin penis kropan kokoon nähden?

Johtuu suuresta päästä/suurista aivoista.
Nainen kun synnyttää lapsen, niin suurin ponnistus on helkutin suuren vauvan pään ulos saaminen. Tämä aiheuttaa puolestaan sen, että naisen vaginan täytyy olla varsin tilava ja venyvä. Joka puolestaan aiheuttaa sen, että miehen sukuelimen täytyy olla kropan kokoon nähden melko suuri (verrattuna muihin lajeihin) jotta nainen kokee tyydytyksen tunteita seksin aikana ja laji saa jatkumoa.

Jos meillä olisi pienempi pää, niin myös penis olisi tämän yhtälön myötä pienempi.

Darwin kiinnostui merirokosta.

Miehen penis olisi 13 metriä pitkä, jos se olisi yhtä suuri kuin merirokon lisääntymiselin.

Tästä eläimellisestä ihmeestä kertoo filosofian maisteri Minttu Heimovirta, joka työskentelee Ylessä luontotoimittajana sekä Puoli seitsemän -ohjelman toimittajana.

”Merirokon penis on eläinkunnan suurin suhteellisesti mitattuna”, Heimovirta vahvistaa.

Merirokko on äyriäinen, joka elää myös Itämeren pohjoisosissa.

Kuten Mikko600 jo korjasikin niin kädellisistä ihmisellä suurin suhteutettuna kokoon.
Ja olsihan se aika kauheeta vetää 13m letkua mukanaan :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla oli laulun sanojen mukaan ihana aamu eilen. Menin töihin iltavuoroon eli kymmeneen, näin heti tämän ihastukseni kohteen käytävällä kun menin työpaikalle sisälle. Olin niin maahan tallottu ja ahdistelustakin melkein jo syytetty että en itse sanonut naiselle ensin sillä kertaa edes huomenta.

Olin aikeissa jättää hänet omaan rauhaansa, mutta erittäin isoksi yllätyksekseni ja onnekseni nainen sanoi huomenet ensin ja sitten alkoi tekemään tikusta asiaa, niin kuin tuttavuutta yleensä hierotaan. Olin niin onnellinen että en muista naurahdinko vähän ilosta jopa tämän naisenkin kuullen. En vain pystynyt peittämään sitä iloani.

Minulle tuo merkitsi paljon. Tulee tästä jutusta mitä tahansa ja on nainen sitten lopulta millä ajatuksilla mukana niin oli hienoa että nainen teki aloitteen tutustumisen hieronnalle ja aloitti puhumisen. Minun päässäni tuosta olisi vain paisunut niin iso ongelma ja varmaan vielä parin kuukaudenkin päästä olisin miettinyt miten alan hieromaan tuttavuutta tämän naisen kanssa. Arvostan hyvin paljon naisen aloitteellisuutta. Nyt on jää murrettu varmasti, voi olla vähän vapautuneemmin naisenkin seurassa ja heittää keskustelua sinnekin suuntaan välillä.

Tänään oli myös erittäin miellyttävä aamupalatuokio töissä. Olin töissä työkaverini kanssa ja menin istumaan toki niin että näin samalla siinä taas ihastukseni touhuamassa töidensä parissa. Vilkuilin häntä sivusilmällä ja yritin näyttää että näin fiksusti kuitenkin juttelen työkaverinikin kanssa. Mutta en vain pystynyt olemaan vilkuilemattakaan samalla ja tulihan minulle pieni, ujo hymykin välillä huulille. Nautin salaisesti niin paljon siitä ajasta mitä saan nähdä ihastumisen kohdettani ja olla hänen lähistöllään.

Voi olla että petän itseäni ja teen hallaa itselleni mutta uskallan nyt ottaa pienen riskin tässä asiassa ja katsoa mitä tästä seuraa. Haluaisin kuitenkin sen verran paljon tuon tason naisen elämääni että pieni riski on paikallaan. Kun ei tämä nyt niin epätoivoiseltakaan näytä. Enää ainakaan kun on juttuakin alettu jo enemmän heittää.

Nyt on töistä pari vapaapäivää taas mutta kyllä minä töissäkin mielelläni nyt viihtyisin. Kun näen niin paljon kuitenkin tätä upeaa naista. Melkein ikävä tulee kun en näe häntä nyt. Mutta iso juttu on että ei tarvitse häntä ihailla ihan niin salaisestikaan enää vaan uskon että tunteeni ovat tulleet kyllä naiselle selväksi. Se sitten on ajan kysymys näyttääkö nainen vihreää valoa ja on samoilla linjoilla. Nyt vain lisää small talkia siihen suuntaan välillä tosiaan. Lähestyminen kun on nyt varmasti huomattavasti helpompaa naisen tekemän aloitteen vuoksi.

Ja mitä menetän jos tässä tulee turpaan? Vähän aikaa taas vituttaa kunnes taas muistan että voi sitä yrittää sitten muitakin naisia. Ja maineeseen voi tulla työpaikalla pieni lovi mutta koska olen edes maineestani niin paljoa välittänyt?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...Olin niin maahan tallottu ja ahdistelustakin melkein jo syytetty että en itse sanonut naiselle ensin sillä kertaa edes huomenta...

Ja mitä menetän jos tässä tulee turpaan? Vähän aikaa taas vituttaa kunnes taas muistan että voi sitä yrittää sitten muitakin naisia. Ja maineeseen voi tulla työpaikalla pieni lovi mutta koska olen edes maineestani niin paljoa välittänyt?

Alku on pitkälti sinun omaa tulkintaasi, ei sinua ahdistelusta (mielestäni) kukaan ole syyttänyt.

Loppuosaan: et mitään. Kuvio ei selviäkään ilman, että katsot sen läpi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alku on pitkälti sinun omaa tulkintaasi, ei sinua ahdistelusta (mielestäni) kukaan ole syyttänyt.

No tuossa oli minun osaltanl huumoriakin mukana. Sellainen minä olen, osittain pilkettä silmäkulmassa ja huumorillakin otan asioita. Luulen että näistä ominaisuuksista on naisenkin valloittamisessa hyötyä. Vähän huumorillakin liioittelin asioita.

Mutta sen tiedän nyt että haluan kääntää tosiaan tämän kortin. Tuli mitä tuli. Olen vain niin ihastunut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jospa nyt kerrataan perusteet tässä kohtaa.






Katsoin koko elokuvan varmistaakseni, ettei mitään pornografiaa ole tullut linkitetyksi.

Se on neliminuuttinen opetuselokuva naisen sukupuolielimistä ja seksuaalisuudesta.[1] Elokuva voitti vuonna 2016 Animatricks-animaatiofestivaalin kotimaisten elokuvien sarjan.

"Onneksi olkoon, olet tuottanut naiselle suurta nautintoa, voit olla itsestäsi ylpeä."
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Sen viime syksyisen rakkaudensokean harhailun jälkeen ja työihastuksen suremisesta yli päästyäni päätin ottaa tänä vuonna iisimmän otteen rakkauselämää kohtaan, enkä edes etsiä rakkautta paikoista, joissa sitä ei selvästikään mulle ole.

Tunnustan kylläkin salaa toivoneeni keväällä jotain pientä kesäromanssin poikasta tälle vuodelle. Ja noh, olihan mulla yksi pieni ihastuminen siinä heinäkuun kynnyksellä, joka jatkui vielä alkusyksylle. Lopulta kuitenkin jäätiin tämän leidin kanssa jumiin friend stagelle. Toisaalta elämme aika erilaisia elämiä eri päivärytmissä ja vielä aivan eri puolella Helsinkiä.

Itselläkään ei sitten kaiketi lopulta riittänyt enää mielenkiinto yrittää väen väkisin sopia mitään kahdenkeskistä tapaamista niiden kesäisten muutaman yrityksen tehtyä vesiperän. Sen verran "jääräpäinen" romantikko kuitenki olen, että vielä loka-marras vaihteeseen asti jaksoin joten kuten yrittää ja osoittaa olevani tästä naisesta edelleen kiinnostunut.

Jos vielä kiinnostumiseni alkukuukausina koin hänen olleen vastavuoroisesti kiinnostunut minun elämästäni (hän saattoi usein kysyä esim. mitä mieltä olen jostain/mitä syön jne.) niin lokakuun aikana en kokenut saavani enää juurikaan vastakaikua, jolloin omakin mielenkiintoni alkoi hiljalleen kuolemaan.

En kyllä koe tulleeni friendzonatuksi, sillä lopulta tajusin etten itsekään taida kuitenkaan haluta hänen kanssa mitään ystävyttä enempää. Hyvin olemme edelleen puheväleissä, ja oikeastaan luulen että hän on lopulta tässä kohtaa melko samoilla linjoilla kuin itsekin, vaikka vielä kesällä viestitellessämme pieni kipinän poikanen saattoi välillämme olla ja odottaa liekinheitintä, jota kumpikaan ei koskaan tuonut...


Myönnän olevani välillä hieman huono ilmaisemaan tuntemuksiani tai kertomaan muille suoraan mitä haluan. Liian usein asiat menee mulla pyörittelyksi ja kiertoilmaisujen latelemiseksi toivoen, että joku osaisi lukea minun ajatuksia... Luulen että loppupeleissä mulle sopivin kumppani olisikin sellainen nainen, jolle tunteiden ilmaiseminen toiselle ihmiselle sanoin tulee niin luonnostaan että lopulta hän saa omankin "appelsiinini kuoriutumaan".

Mitä tähän hetkeen tulee, niin kävin hiljattain toissa viikolla pituudeltaan lyhyen, joskin sanallisesti rikkaan ja erittäin mielenkiintoisen privakeskustelun whatsappissa erään lähistöllä asustavan naishenkilön kanssa, jota en oikeastaan vielä juurikaan kovin henkilökohtaisella tasolla tunne. Mulla jäi tuon keskustelun pohjalta hänestä kuitenkin erittäin positiivinen kuva ja taisipa hän jäädä hieman ajatuksiini...

Päätin nimittäin viime viikolla kokeilla, josko löytäisin hänet pelkkä etunimi ja yhteinen harrastus apuna somesta ja löysinhän minä. Vasta salapoliisin työni jälkeen hiffasin sen että hänhän on, ei ainoastaan ensivaikutelmalta melko mukavan oloinen vaan oikeastaan "yllättävällä tavalla" viehättäväkin.

Mulla pyöri parisen viikkoa sitten taas Tinderin lataaminen mielessä ja olen itseasiassa tällä viikolla menossa leikkauttamaan vihdoin tukkanikin, jotenkin ajoituskin olisi mitä sopivin. Nyt on kuitenkin ollut kasvamassa sellanen fiilis, että tässä naisessa voisi olla sitä kuuluisaa "tyttöystäväpotentiaalia". Pitää varmaan käyttää seuraava tilaisuus jossa piilee pienikin tekosyy mennä juttelemaan jotain, jotta voi ottaa lisää selvää tästä potentiaalin paikkaansapitävyydestä...

Kyllähän mulla on vielä tekemistä itsenikin kanssa, enkä ole edes satavarma kaipaanko juuri nyt uutta naista elämääni? Toisaalta jos juuri tämä nainen myöhemmin osoittautuisikin siksi "yhdeksi miljoonasta" mulle, niin en mä tietenkään halua poissulkeakaan tällä hetkellä mitään. On kyllä melkoisen mielenkiintoinen daami, jolla on lisäksi valloittavan upea hymy ja sanotaanko, että värisävyltään perusmassasta erottuvat silmät joka lisäsi tietysti entisestään kiinnostustani, kuitenkin silmiin kiinnitän aina ensiksi huomioni vastakkaisessa sukupuolessa.

Saas nyt nähdä mitä seuraavaksi. Sen tiedän että aion tehdä mikä on tehtävä vähintään tutustuakseni häneen hieman paremmin. Mitä sitten sen jälkeen, en edes mieti vielä niin pitkälle. Mutta varmasti on ainakin tehnyt ihan hyvää mulle, että kuluneena vuonna on ollut jo suhteessa enemmän näitä tällaisia realistisia romanttisia kiinnostuksia päässä kehitettyjen fantasiatarinoiden yli.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Breeze Harbour en ala koko viestiä lainaamaan, mutta siis: olet toissaviikolla whatsappaillut neidin kanssa, viime viikolla stalkannut neidin facebookista ja nyt tällä viikolla on tehtävä mitä on tehtävä tutustuaksesi neitiin paremmin. Ja tämä on mielestäsi sellainen realistinen romanttinen kiinnostus?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Breeze Harbour en ala koko viestiä lainaamaan, mutta siis: olet toissaviikolla whatsappaillut neidin kanssa, viime viikolla stalkannut neidin facebookista ja nyt tällä viikolla on tehtävä mitä on tehtävä tutustuaksesi neitiin paremmin. Ja tämä on mielestäsi sellainen realistinen romanttinen kiinnostus?
Meni nyt vähän ohi se todellinen kysmys tässä joten tyydyn vastaamaan vaan selvennykseksi että joo, haluaisin ehdottomasti tutustua häneen paremmin ja yhteisen harrastuksen kautta en pidä tätä mahdottomana ajatuksena. Pidätkö sinä?

EDIT: Missäköhän kohtaa mun viestiä puhuin tästä viikosta? Väitän jopa että sanoja "tällä viikolla" ei löyty koko viestistä joten saat luultavasti etsiä niitä siitä maailman tappiin.

EDIT2: Höhöö, eikun niin joo. Sanoinhan mä itseasiassa meneväni tällä viikolla leikkauttamaan fledani. Perään sitten tokaisin jotakuinkin että freesin tukan kanssa voisi hyvin lähteä Tinderin maailmaan. Ei tällä hiustenleikkuulla ole tosin mitään suoranaista liittymäkohtaa enää kahden viimeisen kappaleen kanssa, tämä kyseinen nainen kun ei tullut eteeni Tinderissä vaan toista kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meni nyt vähän ohi se todellinen kysmys tässä joten tyydyn vastaamaan vaan selvennykseksi että joo, haluaisin ehdottomasti tutustua häneen paremmin ja yhteisen harrastuksen kautta en pidä tätä mahdottomana ajatuksena. Pidätkö sinä?

EDIT: Missäköhän kohtaa mun viestiä puhuin tästä viikosta? Väitän jopa että sanoja "tällä viikolla" ei löyty koko viestistä joten saat luultavasti etsiä niitä siitä maailman tappiin.
Joo se tällä viikolla oli ihan oma olettamus, koska muutenhan se menee vielä pidemmälle.

Miksi se keskustelu siellä whatsappissa loppui? Miksi siellä ei selvinnyt yhteinen harrastus, vaan se piti facebookista stalkata?

Edit. Sinulla menee joka kerta ihme defenssit päälle kun sinun naisasioita ihmettelee. En millään pahalla ota asioihisi kantaa, ihmettelen vain.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Edit. Sinulla menee joka kerta ihme defenssit päälle kun sinun naisasioita ihmettelee. En millään pahalla ota asioihisi kantaa, ihmettelen vain.
Olet oikeassa. Osaan suhtautua melko tulisieluisestikin viesteihin, joissa koen että minut ymmärretään tahalteen väärin. Nyt kun olen vetänyt syvään henkeä pari kertaa niin tajuan että ymmärsit toki väärin mutta et kaiketi tahaltesi. Pahoittelut reaktiostani.

Miksi se keskustelu siellä whatsappissa loppui? Miksi siellä ei selvinnyt yhteinen harrastus, vaan se piti facebookista stalkata?
Ja tässä kohtaa oli ilmeisesti se väärinymmärryksesi joka johti minut väärinymmärtämään väärinymmärryksesi kuittailuna. En siis olisi ikinä päätynyt alun alkaenkaan lähestymään tätä naista privaviestillä, ellei hän yhteisen harrastuksen kautta olisi samassa ryhmächatissa, josta keskustelu tavallaan ensiksi alkoi.

En olisi ilman tätä ko. jakamaamme harrastusta todennäköisesti osannut edes etsiä häntä facesta. Tai no sanotaanko, että samannimisiä naisia saattaa ihan "jokunen" asua stadissa ja siksikin menin ihan suoraan etsimään hänen etunimeään tähän harrastukseen liittyvän fb-ryhmän jäsenistä ja siellä hän oli.

Niin ja se keskustelu loppui muutamien vaihdettujen näkemysten jälkeen ihan luonnollisesti. Keskustelun jatkaminen siinä kohtaa olisi tuntunut pakottamiselta ja mulle se varmaan vaikein oppitunti romanttisen elämän taipaleella on nimenomaan ollut lakata pakottamasta asiota tapahtumaan oman pillini mukaan ja "pelata pelejä" ihastuksieni kanssa.

Tässä palaamme ensimmäisen laittamani viestin ensimmäiseen kappaleeseen...

En tällä hetkellä varsinaisesti pidä seurustelua ykkösprioriteettina elämässäni ja olen oppinut kuluneena vuonna aika hyvin nauttimaan sinkkuudesta. Jos nyt siitä huolimatta silläkin rintamalla tapahtuu jotain liikehdintää lähikuukausina esimerkiksi juuri tähän nykyiseen kiinnostavaan neitoon tutustamalla, niin sitten tapahtuu. En ota stressiä suuntaan tai toiseen.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...mulle se varmaan vaikein oppitunti romanttisen elämän taipaleella on nimenomaan ollut lakata pakottamasta asiota tapahtumaan oman pillini mukaan ja "pelata pelejä" ihastuksieni kanssa.

Älä mieti noita asioita heti romanttisen elämän asioina. Tai oikeastaan, mieti vaan, mutta tee nopeasti se liike, että kysyt sitä ihmistä jotenkin ulos. Kahville, kävelylle, leffaan (pääseekö sinne korona-aikana), jotain, missä pääset tutustumaan ihmiseen ihan livenä ja oikeassa elämässä. Nopeasti siinä huomaa, että onko sille ensiajatukselle mitään syytä ollut ja voiko edes omasta mielestä homma edetä sille romanttiselle asteelle. Jos toinen ei syty edes lähtemään, niin oletpahan kysynyt ja voit siirtyä seuraavaan. Jos lähtee, niin hyvä ja hänkin voi kerran parin jälkeen todeta, että ei kipinöi ja se oli siinä. Taas, tulipahan käytyä ja sitten tietää, että ei se edennyt. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Netissä stalkkaam... somessa se homma ei vain toimine, tosin en näistä nykynuorison toimintamalleista ihan varmuudella tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös