Naisasiat

• 7 589 560
  • 26 609

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Noh nyt kävi sellainen tilanne, että daamin opiskelut ja työt toisella paikkakunnalla loppuivat ja hän sai uuden työpaikan minun asuinpaikkakunnalta. Nyt pitäisi sitten siis pohtia, että onko yhteenmuutto tässä kohtaa ja ajankohtainen vai ei. Omasta mielestä ei ole periaatteessa mitään järkeä ottaa täältä toista asuntoa, kun n. 95% varmasti suurin osa vapaa-ajasta ja öistä vietettäisiin kuitenkin yhdessä, mutta jotenkin hieman innostuneen pelonsekaisesti mietityttää myös yhteenmuutto näinkin lyhyen tuntemisen jälkeen.
Sehän on tietenkin hyvinkin yksilöllistä, että missä vaiheessa suhdetta se yhteenmuutto on järkevä ajatus. Jos olette asuneet eri paikkakunnilla, niin oletteko viettäneet kuinka pitkiä aikoja yhdessä? Jos ne ovat olleet lähinnä viikonlopun pituisia hetkiä, niin yhteenmuutto voi olla aika iso muutos tuohon verrattuna. Itse tuollaisessa tilanteessa haluaisin todennäköisesti, että olisi ainakin vähän aikaa omat asunnot, jotta voisi opetella pikku hiljaa sitä yhdessä asumista. Etenkin yhteenmuuton alkuvaiheessa voi tulla sellaisia hetkiä, jolloin olisi hyvä olla joku "pakopaikka", jossa saisi olla rauhassa. Mutta kuten totesin, niin aika yksilöllisiähän nuo ovat. Taloudellisessa mielessähän tuon toisen asunnon hommaaminen ei ole kannattavaa, mutta sen parisuhteen kannalta se voi olla.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt kaipailisin mietteitä/ajatuksia muilta palstalaisilta ja samalla yleisesti hieman omien tuntojen purkua tässä asian suhteen:

Eli täälläkin muutamaan otteeseen avattu kuvio kyseessä, lokakuun alussa mahtava match Tinderissä, tapaamiset ja keskustelut yms sujui kuin tanssi ja nyt tässä jokin aika jo ihan "virallisesti" oltu yhdessä.

Noh nyt kävi sellainen tilanne, että daamin opiskelut ja työt toisella paikkakunnalla loppuivat ja hän sai uuden työpaikan minun asuinpaikkakunnalta. Nyt pitäisi sitten siis pohtia, että onko yhteenmuutto tässä kohtaa ja ajankohtainen vai ei. Omasta mielestä ei ole periaatteessa mitään järkeä ottaa täältä toista asuntoa, kun n. 95% varmasti suurin osa vapaa-ajasta ja öistä vietettäisiin kuitenkin yhdessä, mutta jotenkin hieman innostuneen pelonsekaisesti mietityttää myös yhteenmuutto näinkin lyhyen tuntemisen jälkeen.

Onko kellään kokemuksia nopeasti yhteen muuttamisesta, toimiko vai oliko ihan kamalaa? Toki jokainen tilanne on täysin erilainen, mutta vähän jos yleistä keskustelua aiheesta löytyy niin aina olisi mukava!

Itsellä siis aiemmin kokemusta useiden vuosien ajalta toisen ihmisen kanssa asumisesta, daami ei ole vielä kenenkään miehen kanssa asunut, mutta hyvinkin innokkaasti hän olisi minun luokse tavaroita kantamassa.
Tapasin nykyisen vaimoni Tinderissä kolme vuotta sitten.
  • Kuukauden päästä tapaamisesta vietin puolet vapaa-ajastani vaimon luona
  • Parin kuukauden päästä en enää nukkunut omassa asunnossani
  • Nelisen kuukautta tapaamisesta ja oma omistusasuntoni oli jo myynnissä
Nämä ovat toki yksilöllisiä juttuja. Teidän tapauksessanne järkevältähän se kuulostaisi jo nyt muuttaa yhteen. Eihän se mitään lopullista ole kuitenkaan. Ikinä ei tiedä miten se yhdessäolo toimii tai ei toimi. Kokeilemalla se selviää. Itse vastaavassa tilanteessa kokeilisin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt kaipailisin mietteitä/ajatuksia muilta palstalaisilta ja samalla yleisesti hieman omien tuntojen purkua tässä asian suhteen:

Eli täälläkin muutamaan otteeseen avattu kuvio kyseessä, lokakuun alussa mahtava match Tinderissä, tapaamiset ja keskustelut yms sujui kuin tanssi ja nyt tässä jokin aika jo ihan "virallisesti" oltu yhdessä.

Onko kellään kokemuksia nopeasti yhteen muuttamisesta, toimiko vai oliko ihan kamalaa? Toki jokainen tilanne on täysin erilainen, mutta vähän jos yleistä keskustelua aiheesta löytyy niin aina olisi mukava!

Itsellä siis aiemmin kokemusta useiden vuosien ajalta toisen ihmisen kanssa asumisesta, daami ei ole vielä kenenkään miehen kanssa asunut, mutta hyvinkin innokkaasti hän olisi minun luokse tavaroita kantamassa.
Päin helvettiä se todennäköisesti menee. Mutta sitä ennen voit säästää asumiskuluissa, nainen toki säästää myös. Sitten kun ero tapahtuu, niin on kaljarahaa säästynyt. Samalla selvisi nopeammin, että ei siitä mitään tullut.

Alussa kaikki menee tietenkin ihanasti, kun saapuu paikkakunnalle, josta ei tunne vissiin juuri ketään, paitsi sinut.

Kippis!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Jos nainen ei ole asunut vielä koskaan miehen kanssa yhdessä, niin suosittelisin etenemään rauhallisesti. En tiedä minkä ikäisiä olette, mutta pitkään yksin asuneella voi olla hyvin pinttyneitä tapoja ja ehkä vaikeuksiakin ottaa muut huomioon. Minusta olisi järkevää, jos toisella olisi hetken aikaa oma asunto, ja antaisitte yhteen muuttamisen edetä omalla painollaan. Jos kaikki menee hyvin ja huomaatte muutaman kuukauden päästä asuvanne käytännössä saman katon alla, niin sitten yhteenmuutto ihan virallisesti. Eli pientä harjoittelua ensin siis.

Päin helvettiä se todennäköisesti menee. Mutta sitä ennen voit säästää asumiskuluissa, nainen toki säästää myös. Sitten kun ero tapahtuu, niin on kaljarahaa säästynyt. Samalla selvisi nopeammin, että ei siitä mitään tullut.

Alussa kaikki menee tietenkin ihanasti, kun saapuu paikkakunnalle, josta ei tunne vissiin juuri ketään, paitsi sinut.

Kippis!

Miten ihanan kyyninen näkemys! Mutta ei täysin vailla totuuspohjaa. Alkuhuumassa voi tehdä vääriäkin ratkaisuja.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Rensselit yhteen vaan jos hyvältä tuntuu. Vanhempana harmittaa ne kortit joita ei uskaltanut katsoa. Toki hitaampikin vaihtoehto on, mutta se on nössöille.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Siinä meni noin kolmisen kuukautta kun nykyisen muijan kanssa tavattiin ja muutettiin yhteen. Mä olin asunut yksin siihen mennessä seitsämän vuotta, joten ehkä se itselle oli isompi muutos. Isompia ongelmia oli se, että miten pesen pyykkiä ja missä järjestykssä astiat on kaapeissa, joten aika pienillä parannusehdotuksille selvittiin. Ja edelleen ollaan yhdessä.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Makkeli Yhteen vaan. Kokeilemalla se selviää ja jos ei toimi, niin sitten nainen etsii* kämpän ja muuttaa pois. Tietääpähän sitten. Sen takia ei tuota kannata passata, että takana ei niin hirveän pitkä suhde vielä ole. Jos mietityttää sen takia, että onko koko suhteella tulevaisuutta, niin sitten ei ehkä kannata yhteen muuttaa.

*Vai oliko tarkoitus siis naisen muuttaa sinun nykyiseen vai etsiä uusi yhteinen asunto?

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Lyhyessä ajassa paljon ja todella hyviä pointteja, kiitokset kaikille vastanneille!

Niinkuin @teppana totesi, että "molemmat teistä vaikuttavat olevan tosissaan yhdessä. Jos parisuhde ei kestä yhdessä asumista niin se kaatuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. "
Tuolla ajatuksella tätä nyt olen tässä itsekin pohtinut, että mikäli se yhdessä asuminen nyt tuhoaa kaiken, niin samalla tavalla se olisi sen varmasti tuhonnut vaikka puolen vuoden seurustelunkin jälkeen.

@MacRef ainakin alustavasti nyt nainen muuttaa minun asuntoon sisään, sitten ehkä tulevaisuudessa voi etsiä vielä yhteisenkin jos kyseinen luukku ei naista miellytä. Mutta kun ylimääräisiä neliöitä löytyy ja sijaintikin on hyvä, niin tässä kohtaa ainakin näin.

Ja tosiaan ei kyllä millään tasolla koko suhteen tulevaisuus huoleta, jotenkin sitä vain tuppaa pohtimaan ja ajattelemaan aina monelta kantilta näitä asioita, niin kävi mietityttämään että hätiköikö liikaa. Mutta kun nainen on hyvinkin innoissaan tulossa ja itsekin pääosin positiivisesti näen tämän yhteen muuton, niin eihän tässä mitään häviä vaikka koittaa!

Ja @Käyttäjänimetön suorastaan loistavan elämänmakuinen välikevennys pakko nostaa erikseen esiin, huikea!

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon varmaan huonoin ihminen neuvomaan ketään koska kannattaa muuttaa yhteen. Nykyisen vaimon tapasin netissä, pari kuukautta höpöteltiin ja sitten jo melkein muutin. Olihan siinä nyt kaikennäköistä säätämistä, mutta loppujen lopuksi ei mennyt kuin muutama kuukausi kun olin pakannut elämäni Suomessa laukkuihin ja lentokone starttasi etelään.

Ylläolevasta huolimatta, olen kyllä sitä mieltä että jos molemmista osapuolista yhdessä asuminen tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, niin miksi ei? Ei se nyt miettimällä ainakaan parane. Siinäpä sen sitten tosiaan huomaa onnistuuko se yhteiselo mitenkään.

Joo on varmasti tullut omia tapoja hiukan muutettua kun taas kerran jonkun kanssa pitäisi saman katon alle mahtua. Kyllä ne kompromissit ovat vaan ihan rautaa kun tähän pisteeseen pääsee. Eipä mun nyt mistään ole oikeastaan tarvinnut luopua, eikä ole vaimonkaan. Tietty riippuu ihmisistä, mutta niinhän riippuu suunnilleen kaikki muukin.

Menee nyt ihan höpöhöpöfilosofiaksi tämä mun juttelu, joten coitus inc tähän ja kahvia noutamaan.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lyhyessä ajassa paljon ja todella hyviä pointteja, kiitokset kaikille vastanneille!

Niinkuin @teppana totesi, että "molemmat teistä vaikuttavat olevan tosissaan yhdessä. Jos parisuhde ei kestä yhdessä asumista niin se kaatuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. "
Tuolla ajatuksella tätä nyt olen tässä itsekin pohtinut, että mikäli se yhdessä asuminen nyt tuhoaa kaiken, niin samalla tavalla se olisi sen varmasti tuhonnut vaikka puolen vuoden seurustelunkin jälkeen.

@MacRef ainakin alustavasti nyt nainen muuttaa minun asuntoon sisään, sitten ehkä tulevaisuudessa voi etsiä vielä yhteisenkin jos kyseinen luukku ei naista miellytä. Mutta kun ylimääräisiä neliöitä löytyy ja sijaintikin on hyvä, niin tässä kohtaa ainakin näin.

Ja tosiaan ei kyllä millään tasolla koko suhteen tulevaisuus huoleta, jotenkin sitä vain tuppaa pohtimaan ja ajattelemaan aina monelta kantilta näitä asioita, niin kävi mietityttämään että hätiköikö liikaa. Mutta kun nainen on hyvinkin innoissaan tulossa ja itsekin pääosin positiivisesti näen tämän yhteen muuton, niin eihän tässä mitään häviä vaikka koittaa!

Ja @Käyttäjänimetön suorastaan loistavan elämänmakuinen välikevennys pakko nostaa erikseen esiin, huikea!

Eipä tuossa kuviossa oikein huonoja puolia ole kunhan kustannukset menee about tasan asumisen osalta. Mikäli homma ei sitten toimi niin neiti ottaa kalsarinsa laukkuun ja muuttaa pois. Tietenkin naisilla on tapana muuttaa asioiden paikkaa ja tehdä pesästä omannäköinen, tämä on yleensä vain hyvä poikamiehen näkökulmasta katsoen.

Isompi askel tulee todennäköisesti olemaan sitten se yhteinen koti joskus ja sen kanssa kannattaa odotella hetken aikaa. Omalla kohdalla virallisesti muutettiin yhteen noin 6kk kohdalla mutta todellisuudessa asuttiin saman katon alla liki ekoilta viikoilta lähtien. Parin vuoden jälkeen ostettiin oma asunto kun oli melko selvää että jatketaan syömistä samasta jääkaapista.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Eipä tuossa kuviossa oikein huonoja puolia ole kunhan kustannukset menee about tasan asumisen osalta. Mikäli homma ei sitten toimi niin neiti ottaa kalsarinsa laukkuun ja muuttaa pois. Tietenkin naisilla on tapana muuttaa asioiden paikkaa ja tehdä pesästä omannäköinen, tämä on yleensä vain hyvä poikamiehen näkökulmasta katsoen.

Isompi askel tulee todennäköisesti olemaan sitten se yhteinen koti joskus ja sen kanssa kannattaa odotella hetken aikaa. Omalla kohdalla virallisesti muutettiin yhteen noin 6kk kohdalla mutta todellisuudessa asuttiin saman katon alla liki ekoilta viikoilta lähtien. Parin vuoden jälkeen ostettiin oma asunto kun oli melko selvää että jatketaan syömistä samasta jääkaapista.
Totta, erinomainen pointti tuon ensimmäisen "oikean" kodin kanssa. Aiemman daamin kanssa tuli melkeinpä 18-25v ikävuodet asuttua yhdessä, joten pitkään toisen ihmisen ja erityisesti naisen kanssa asumisesta on kyllä kokemusta. Mutta ei todellakaan joo mitään kiirettä oman asunnon ostamisen ja hankkimisen kanssa, ne päätökset sitten pitää tehdä oikeasti kunnon harkinnan ja mietinnän pohjalta.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha nynnyillä tai venailla, yhteen vaan. Itsehän olen siinä mielessä jonkunlainen harvinaisuus, että en ole koskaan asunut avoliitossa. Asuin yksin, kunnes tapasin nykyisen vaimoni vuonna 1999 ja erilaisten etäsuhdevaiheiden jälkeen menimme suoraa päätä naimisiin ilman, että olisimme ennen sitä asuneet päivääkään samassa taloudessa, samassa kaupungissa tai edes samassa maassa. Jonkunlainen riski siinä kai oli, mutta ei ole isommin tarvinnut katua.

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja kun historia on tämä, niin jumaleisson mitä tunteita jyllää sisällä kun työkaveri on onnistunut uimaan omiin liiveihin ja olisi valmis poimittavaksi kuin kypsä marja.

Kaikista täällä kuulluista ongelmista, on kyllä sanottava, että olet kyllä tavallaan helvetin vaikeassa tilanteessa. Ei kestä kiittää tuesta :).

Tuossa löytyy kyllä ihan hyviä perusteita toimit suuntaan tai toiseen. Mutta ehkä siinä on sekin optio, että kerrot vaimollesi suoraan ennen kuin teet mitään, että tuollaista olisi meneillään työpaikalla. Olet aikanaan valinnut polun, jossa olet vastaavassa tilanteessa halunnut antaa anteeksi, jatkaa ja ymmärtääkin varmaan, miksi vaimo on ratkaisunsa tehnyt. Mielestäni jos kerrot, että olisi saumaa tehdä samoin, mutta et ole kuitenkaan tehnyt, pitäisi herättää silloin vaimossa kiinnipitämisen halua, kunnioitusta ja tietynlaista nöyryyttäkin. Tuon tilanteen pitäisi kyllä viimeistään kertoa itsellesi, voitko tehdä sitä hänelle, jos muuten et oikein ole varma.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikista täällä kuulluista ongelmista, on kyllä sanottava, että olet kyllä tavallaan helvetin vaikeassa tilanteessa. Ei kestä kiittää tuesta :).

Tuossa löytyy kyllä ihan hyviä perusteita toimit suuntaan tai toiseen. Mutta ehkä siinä on sekin optio, että kerrot vaimollesi suoraan ennen kuin teet mitään, että tuollaista olisi meneillään työpaikalla. Olet aikanaan valinnut polun, jossa olet vastaavassa tilanteessa halunnut antaa anteeksi, jatkaa ja ymmärtääkin varmaan, miksi vaimo on ratkaisunsa tehnyt. Mielestäni jos kerrot, että olisi saumaa tehdä samoin, mutta et ole kuitenkaan tehnyt, pitäisi herättää silloin vaimossa kiinnipitämisen halua, kunnioitusta ja tietynlaista nöyryyttäkin. Tuon tilanteen pitäisi kyllä viimeistään kertoa itsellesi, voitko tehdä sitä hänelle, jos muuten et oikein ole varma.
En väitä etteikö tuo olisi järkevää, mutta oletan valtaosan vaimoista tuossa vaiheessa "hieman" hermostuvan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Knox

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En väitä etteikö tuo olisi järkevää, mutta oletan valtaosan vaimoista tuossa vaiheessa "hieman" hermostuvan.

Varmaankin, mutta ei kuitenkaan kaiken järjen mukaan ihan niin paljoa, jos kertoo, että panin jo.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kai kukaan tuollaista kerro tai tunnusta?

No osa ehkä tunnustaisi, osa ei ja jos pettämisiä ei ole taustalla, niin en minäkään näkisi silloin järkeä lähteä kertomaan, että oli nyt työpaikalla sauma, mutta kieltäydyin. Mutta mun silmissäni kuitenkin tuo toisen pettäminen muuttaa tässä asiassa kaiken. Kyse on siitä, että kun toinen tekee tuon niin luottamushan siinä romahtaa. Ja sitten se, että mihin se on sitten tuon jälkeen saatu nostettua, ollaanko onnellisia ja kaikki on unohdettu. Jotkut ovat varmaan päässeet tuohonkin. Mutta tuon luottamuksen kannalta voisi olla mun mielestä tuolla historialla ihan hyväkin veto kertoa, varsinkin jos itsellä ei ole sementtinen käsitys siitä, että missä puolison kanssa mennään. jos luottamusta on, niin ei tuon asian kertominen varmaan sitä kuitenkaan pitkällä tähtäimellä heikennä, päinvastoin.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Omasta mielestäni Dracon ehdotus siitä, että BaronFIN kertoisi mahdollisuudesta päästä panemaan työkaveriaan ja samalla siitä, että enpäs mennytkään, ei ole varteenotettava vaihtoehto. Tuo olisi lähinnä kiusantekoa tai kosto-tyyppinen temppu vaimolle, jolla olisi tarkoitus osoittaa olevansa parempi ihminen kuin mitä se puoliso itse on. Kun kerran on anteeksiantoa ja sopimista noissa asioissa jo harrastettu, niin ei kuulu enää vaihtoehtoihin. Jos olisi tilanne ns. päällä, niin sitten ehkä, mutta tällä hetkellä ei.

Eipä sillä, minulle on jäänyt se kuva BaronFIN:stä, että ei hän tuollaiseen nyt sortuisikaan.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Täysin järjetön ajatus kerskailla omalla moraalillaan yhtään kellekään, saatika omalle vaimolleen. Tuollaiseen saattaa äkkipikaisuuksissaan sortua riidan aikana, mutta että harkitusti avaisi tämän luukun? Ehei.

Eikös suhteessa ole ollut myös väkivaltaa naisen taholta? Dracon opeilla BaronFIN:in kannattaisi varmaan joku kerta tokaista naiselle, että minä poika se voisin takoa naikkoseni susta paskat pihalle milloin vaan, mutta enpäs ilkeä, lälläl-lää.

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Kerroin täällä miten ennen joulua lähestyin duunikaveria ja vastaus oli pakit, mutta sellainen viesti, josta ei voinut erehtyä etteikö sielläkin jotain kiinnostusta olisi. On myös aika suoraan flirttaillut ja toi minulle joululahjankin, joka tosin oli ihan vitsiksi tarkoitettu. No laitoin hänelle vielä viestin, että jäi vähän hänen vastaus epäselväksi ja kerroin mihin olen häneen ihastunut, ja tämä noin parin päivän jälkeen. Meni pari päivää ja hän vastasi miten tyhmänä hän itseään pitää, että ei pysty olemaan kaveria enempää. No vastasin tähän vielä ihan asiallisen viestin vastaukseksi ja sieltä ei enää mitään kuulunut, niin ymmärsin yskän, annoin asian olla ja tein tinder-profiilin. Tästä aikaa sellaiset reilut pari viikkoa, enkä ole missään yhteyksissä ollut ja ainakin itse ajattelin homman olleen ok ja molemmin puolin ohi, jolle voi nauraa, kun nähdään.

Näin tämän tapauksen eilen ja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä ja huusi miten epäkohtelias olen, kun hän on jo kaksi kertaa sanonut "ei" ja minä vaan jatkan. Oli kyllä melkoinen mitä vittua -fiilis ja tajusin kyllä siinä kohtaa, että on tullut ihnisestä tehtyä aivan vääränlainen luonneanalyysi ja tulipa oikeestaan melkoinen luoti väistettyä. Mutta tällaistäkö naisten iskeminen nykyään on, että herne vedetään heti syvälle sieraimeen? Reaktio oli sitä luokkaa kuin olisin käynyt iltaisin ikkunan takana runkkaamassa. Vähän jäi sellainen itsekeskeinen kuva tapauksesta, jonka mielestä maailma on olemassa häntä varten eikä se vastaa oikein hänen odotuksiaan. Ihme mielensäpahoittava lumihiutale.

Kävin lukemassa sen aikaisemman viestin, ja sait duunikaverilta klassisen kaverikortin. Ja nyt oot siitä huolimatta useita kertoa kahden viikon aikana lähestynyt naista uudestaan. Mitä tapahtui ennen kuin kävi päälle kuin yleinen syyttäjä?

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kävin lukemassa sen aikaisemman viestin, ja sait duunikaverilta klassisen kaverikortin. Ja nyt oot siitä huolimatta useita kertoa kahden viikon aikana lähestynyt naista uudestaan. Mitä tapahtui ennen kuin kävi päälle kuin yleinen syyttäjä?
Tulihan sieltä joku ritari paikalle, ihmettelinkin jo missä viivyt. Useita kertoja tarkoitti kaksi viestiä, joista ensimmöisessä vastasin hänen viestiinsä ja toisessa jatkoin vielä asioita, jotka jäi mielestäni itseltäni sanomatta.

Ei tapahtunut ennen sitä mitään. Olimme samassa tilassa, enkä puhunut edes mitään hänelle. Pyysi tulla juttelemaan ja silloin tuli läksytys. Ole vaan sitä mieltä, että toimin jotenkin väärin, mutta itse en nähnyt ylittäneeni mitään asiallista rajaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niin siis onhan se nyt vähän eri asia kysyä puhtaasta mielenkiinnosta naisen fiilareita itseään kohtaan, jos on kuitenkin huomannut että kipinöitä saattaa olla ilmassa vs. lähestyä naista seksuaalisesti ilman minkään sortin vihreää valoa. Käsittääkseni tätä jälkimmäistä ei ole @Milles Mortenson casessa kuitenkaan tapahtunut, joten itseni ainakin on vaikea nähdä häntä syypäänä tässä tilanteessa. Lähinnä tuo kuulostaa siltä, että kyseenomainen nainen on herkkänahkaista sekä dramaattista sorttia ja päätti tehdä numeron asiasta, jonka piti olla jo puolin ja toisin loppuunkäsitelty ihan vain saadakseen sanoa viimeisen sanan.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Niin siis onhan se nyt vähän eri asia kysyä puhtaasta mielenkiinnosta naisen fiilareita itseään kohtaan, jos on kuitenkin huomannut että kipinöitä saattaa olla ilmassa vs. lähestyä naista seksuaalisesti ilman minkään sortin vihreää valoa. Käsittääkseni tätä jälkimmäistä ei ole @Milles Mortenson casessa kuitenkaan tapahtunut, joten itseni ainakin on vaikea nähdä häntä syypäänä tässä tilanteessa. Lähinnä tuo kuulostaa siltä, että kyseenomainen nainen on herkkänahkaista sekä dramaattista sorttia ja päätti tehdä numeron asiasta, jonka piti olla jo puolin ja toisin loppuunkäsitelty ihan vain saadakseen sanoa viimeisen sanan.
Juuri näin ja yksikään viesti ei edes liipannnut mihinkään navan alle. Ja ehkä vähän naisessakin vikaa, jos antaa pakit, kun "pakki" viesteissä muun muassa käytetään sydämiä ja kerrotaan miten mahtavasti meillä synkkaa. Jos pakit antaa, niin sanoo sitten asiat suoraan, niin sitten voi vetää herneet nenään, jos ei mene perille. Ja tässäkin tapauksessa homma meni itselleni ainakin siinä muodossa perille, että luovutin jo asian suhteen, enkä tosiaan pariin viikkoon ollut häneen enää missään yhteydessä. Mutta oma tulkintani on se, että kiinnostusta siellä oli, mutta ei ollut sitten halua ottaa sitä seuraavaa askelta syystä taikka toisesta, ehkä siksi että minulla on lapsi tai se että tietää että olen kokenut alle vuosi sitten avioeron, tai sitten ei vaan iskenytkään sen enempää.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Milles Mortenson jep jep... Ristiriitaisia signaaleja antavat naiset ovat absoluuttisesti sieltä pahimmasta päästä. Mä oon itse täysin ok vaikka joku nainen ei voisi sietää mua lähellään, mutta älä nyt perkele ala laittamaan mulle mitään sydämiä jos oikeasti pääsi sisällä mietit "pysy kaukana musta".

Ihan noin ristiriitaista tapausta ei onneksi ole vielä omalle elämänpolulle eksynyt. Olen kuitenkin saanut valheellista toivoa sellaiselta naiselta, jolla ei todellisuudessa kaikesta päätellen ollut kuitenkaan minkäänlaisia romanttisia intressejä minua kohtaan. Ymmärrän jälkikäteen asian niin, että hän kuitenkin tykkäsi musta ihmisenä eikä siksi halunnut satuttaa, mutta ironisesti tällä ajattelutavalla hän päätyi lopulta satuttamaan mua enemmän kuin yksikään toinen nainen ikinä.

Tuon jälkeen olen alkanut arvostamaan entistä enemmän rehellisiä, suoria ja itsevarmoja naisia, jotka sanoo mulle asiat just niinku ne on. Jos et toivo mun kanssa mitään, niin se on ihan fine, vaikka olisin itse miten lääpälläni. Kunhan sanot sen suoraan. Tällöin kumpikin välttyy tekemästä pysyvää damagea toisen sydämelle.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Nyt ollaan jännän äärellä. Taloyhtiössä on eräs erittäin kaunis nuori nainen, joka asuu yläpuoleisessa asunnossa. Jonkin verran häneen olen törmännyt talon käytävillä, joten siitä olen häneen päässyt kiinnittämään huomiota. Iloisuus, hyvät käytöstavat ja miellyttävä ulkonäkö ovat jääneet hänestä mieleen ja pohdinkin, että kuinkahan naapuria uskaltaa lähestyä ja miten. Onko palstalaisilla tällaisesta tilanteesta kokemuksia? Mikä ei vaikuta liian creepyltä? Periaatteessahan ihmiset on mahdollista aina löytää somesta, mutta siellä lähestyminen vasta friikin maineen antaakin. Jos jotenkin, niin sitten livenä. Tietysti jos tässä on mitään tehtävissä, kun lätkän katsominen ja änärin pelaaminen aina välillä tuottaa ärräpäitä ja täytyy vain toivoa ettei ole kuulunut yläkertaan saakka.

Vinkkejä?

Hankit viherkasvin joka ei selviä viikkoa hengissä kastelematta. Sitten keksit jonkun reissun ja käyt soittamassa ovikelloa. Voisiko mimmi pitää kasvin hengissä.

Et voi hävitä: reissu ja kaksi kontaktia jos saat kasvin sisään. Seuraavalla kerralla vielä kiitoksena jotain tuoretta kahvileipää niin annat mahdollisuuden pyytää sisään kahville. Lisäksi jäät palveluksen velkaa, joten naapuri saattaa ottaa kontaktia sen varjolla.

Ei en ole kokeillut. Tässä keksin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy