Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Oma parisuhde on nyt kestänyt seurustelun aloittamisesta tähän päivään kohta 24 vuotta eli voidaan rehellisesti pyöristää neljännesvuosisataan. Näistä 17v naimisissa. Puoliso on ollut matkan varrella uskoton, katunut ja vannonut korjaavansa kaiken. On tuolla kroonista sairautta, diagnoosia, lääkitystä, masennusta ja niin edelleen. Oma ajatus lasten myötä on ollut se, että tästä mennään läpi kun kuitenkin arjessa toimeen tullaan eikö isoissa linjoissa riitoja ole. Toki eropaperitkin ovat olleet tunnepuuskassa allekirjoitusta vaille käräjäoikeuteen valmiit, mutta minulle se on kuitenkin käytännössä tarkoittanut lasten (ja oman) kodin hajoittamista ja itselleni vain jotain hemmetin viikonloppuisän roolia, kiitos ei.
Eli vuosien varrella ihastuminen, rakastuminen, viha, katkeruus, ovat tuttuja tunteita ja kyyneleitä on väännetty niin että on luullut niiden loppuvan, mutta silti niitä edelleen riittänyt. On ollut hurjia seksiviikonloppuja, on ollut vuosia totaalista haluttomuutta, mutta silti tässä edelleen ollaan. Moni varmaan miettii, että miksi ihmeessä ja niin mietin minäkin.
Ja kun historia on tämä, niin jumaleisson mitä tunteita jyllää sisällä kun työkaveri on onnistunut uimaan omiin liiveihin ja olisi valmis poimittavaksi kuin kypsä marja.
Tiedän täsmälleen mitä isot pojat sanoisi tähän dilemmaan, bang bang, thank you ma’am... Itse kuitenkin pidän kiinni ettei työkavereihin sekaannuta, eikä kuormasta syödä.
Olen minäkin idiootti...
Olen tarinaasi lukenut ja hattuni on noussut monta kertaa. Arvostan todella paljon. Pidä itsesi miehenä, jonka on helppo katsoa loppuikänsä peilikuvaa silmiin.