Naisasiat

• 7 587 972
  • 26 609
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No, helvetisti on tietysti vähän väärin muotoiltu, koska eihän niitä riskejä ole kuin yksi: se että et saa haluamaasi naista. Se riski on tietysti aina olemassa muutenkin, mutta on aika naivia ajatella, että tutustuminen kaikessa rauhassa ilman, että paljastat korttisi, eli ihastumisen, jotenkin parantaisi saumoja.
Taisi tulla jo paljastettua tietyllä tapaa tuo ihastumiseni parisen viikkoa sitten, joten sen puolesta kaikki on nyt auki kun molemmat tiedostanemme tässä vaiheessa että tunteita löytyy jossain määrin suuntaan ja toiseen. Niin, tuohan se ainoa riski juurikin on että hommat ei etene mihinkään tämän naisen suhteen ja siksipä piikittelinkin sua tuosta sanavalinnastasi helvetisti.

Tuollainen juhlatilanne voi tietysti olla otollinen sauma jutteluun, mutta voi käydä niinkin, että nainen viettää koko illan jossain toisessa seurassa ja pahimmillaan joku työpaikan muista könsikkäistä pääsee häpäisemään daamin pyhintä sinun seuratessa tilannetta sivusta.
En näe tässäkään skenaariossa mitään pahaa. Jos hän päättäisi tuolla bileissä sännätä jonkun toisen könsikkään kimppuun. niin saanpahan ainakin vastaukseni ja tiedän siinä vaiheessa että kyseessä ei ole se oikea minulle.

Tietysti on niinkin, että jos kyseessä on elämäsi nainen ja kahville pyytäminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin saatat olla avun ulottumattomissa. Minusta treffikutstu ei ole mikään "isompi peliliike" vaan ihan normaalia toimintaa, jos on kiinnostunut toisesta henkilöstä romanttisessa mielessä.
Kukin tyylillään jne. Ei tuo kahville pyytäminen mitenkään ylivoimaiselta ajatukselta (nytkään) tunnu. Ei vain ole tullut vielä pakottavaa tarvetta kiirehtiä asioita eteenpäin. Ja mä kun olen aina viihtynyt omassa seurassani vallan hyvin niin kyllä sen toisen ihmisen täytyisi tuntua juuri siltä oikealta, ennen kuin olen valmis tämän yksinolon "vapauden" jättämään taakseni. Ja mikä sen parempi ympäristö hakea vahvistusta tunteilleen, kuin tämmöinen astetta rennompi ympäristö ja ilmapiiri?

Jos ja toivottavasti kun hänet siellä näen, niin uskon saavani lauantain jälkeen paremman kuvan siitä missä tässä oikein mennään. Jos hän ei olekaan sen suuremmin musta kiinnostunut enempää kuin työkaverina, niin sekin saattaa tulla esille yhteisessä illanvietossa työilmapiiriä paremmin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Varmasti tuo voisi olla ihan hyväkin idea, mutta kun tuohon ko. iltaan ei ole enää kuin se 4 pv aikaa ja mun ainut orastava mahdollisuus törmätä häneen face to face ennen sitä olisi pistää suoraan hänelle whatsapp viestiä, sillä yhteisiä duunivuoroja meille ei tälle viikolle osunut ensimmäistäkään, niin enpä oikein tiiä mitä konkreettista tässä on ennen lauantaita todellisuudessa enää toteutettavissa.

Ellen tosiaan ottaisi sitä riskiä ja laittaisi hälle viestiä. Mutta kun tuo kahvikutsu onnistuisi mun mielestä niin paljon luontaisemmin kun sitä pääsisi ehdottamaan kasvotusten silleen että näkisin hänen ilmeensä ja reaktionsa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kun tuo kahvikutsu onnistuisi mun mielestä niin paljon luontaisemmin kun sitä pääsisi ehdottamaan kasvotusten silleen että näkisin hänen ilmeensä ja reaktionsa.

Kahvikutsu kannatta ehdottomasti tehdä kasvotusten, eikä millään viestillä. Mutta älä tee sitä missään virkistysillassa. Jos ette ole pitkään aikaan samassa työvuorossa, niin mikä estää menemästä pyytämään kahville vaikka silloin, kun olet itse vapaalla ja hän työvuorossa? Mutta tärkeimmät ohjeet siis a) kahvikutsu kasvotusten b) ei virkistysillassa.

Suosikkijoukkue
Kiitos @Hera80 ja muutkin hyvistä vinkeistä! Tässä riittää ainakin minulle pohdittavaa lähipäiville/viikoille ja sain uusia mielenkiintoisia näkökantoja tämän naisen lähestymiseen, joista en voi kiittää teitä tarpeeksi.

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kuinka sivistymätöntä kosia ilman sormusta? Järki sanoo, että yhdessä varmasti löytyisi ne mieluisat sekä ennenkaikkea oikean kokoiset rinkulat sieltä helykaupasta. Ei kyllä ole oikein kokemuksia oikean elämän kosimistilanteista, joten liekö elokuvista tuttu polviasento ja rinkula esille vääristänyt oman kuvan koko suorituksesta, en tiedä. Jos joku kuitenkin on paininut saman ajatuksen kanssa, otan mietteitä vastaan!

Minä olen saanut ehdottoman ohjeen, että jos ja toivottavasti kun lähiaikoina kosin, niin sormusta on turha ostaa ennakkoon. Nainen haluaa (ja minun helpotuksekseni myös saa) valita itse mieleisensä. Tuo symbolinen sormus tosin on ihan validi pointti.

K

Kiekkokatsoja

Kiitos @Hera80 ja muutkin hyvistä vinkeistä! Tässä riittää ainakin minulle pohdittavaa lähipäiville/viikoille ja sain uusia mielenkiintoisia näkökantoja tämän naisen lähestymiseen, joista en voi kiittää teitä tarpeeksi.
No niin. Anna palaa vain! Oot omana itsenäsi, se riittää.
Ja mikäli satut saamaan torjuvan vastauksen, ole jatkossakin kohtelias hänelle, mutta älä oo tyrkyllä.
Tarvittaessa katselet sitten uutta tyttöä, mutta joo.. nyt tämä tutustumisen alku mukavasti käyntiin. Onnea matkaan!

Suosikkijoukkue
No niin. Anna palaa vain! Oot omana itsenäsi, se riittää.
Ja mikäli satut saamaan torjuvan vastauksen, ole jatkossakin kohtelias hänelle, mutta älä oo tyrkyllä.
Tarvittaessa katselet sitten uutta tyttöä, mutta joo.. nyt tämä tutustumisen alku mukavasti käyntiin. Onnea matkaan!
En todellakaan väkisin tyrkytä itseäni enää ikinä kellekään, ällös huoli tästä! Forced love ain't never gonna work out. Kiitoksia tsempeistä :)

K

Kiekkokatsoja

En todellakaan tyrkytä itseäni enää ikinä kellekään, ällös huoli tästä! Forced love ain't never gonna work out. Kiitoksia tsempeistä :)
Muuten ei noi nettitreffisysteemit ole surkeita. Plokkaat vain pöhköimmät ja epäsopivat tarjokkaat pois, nii löytyy jokunen fiksukin, jolle viestitellä. En oo lukenut missä asut, mutta jos pks tai isompi kaupunki, niin takuulla löytyy joku fiksu uusi tuttavuus, ainakin viestittelyyn. Ja miksei tapaamiseenkin.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo harvemmin toimii tuollaset tyrkyttämiset kumpaankaan suuntaan. Ainahan noita tyrkkyjä löytyy, mutta ei niistä kyllä mitään irti saa. Ja vastapuolesta vaikuttaa aivan varmasti just sellaiselta epätoivoiselta urpolta, vähän kuin koira - koko ajan pitäis miellyttää ja mitään omaa ajattelua ei ole.

Onpa tullut tuollainen itsekin koettua, ja vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa kun tajusin että jos mä haluan orjan, mä olen syntynyt väärälle vuosituhannelle. Osaan mä itekin pyyhkiä perseeni, joten eipä tässä nyt orjalle ole käyttöä.

Eipä se vastakappaleen löytäminen ikinä helppoa ole, mutta ei se kyllä himastakaan tule hakemaan vaikka kuinka toivois. Aina pitää asialle jotain ite tehä, mutta järki päässä ja turha paranoia pois niin kyllä siitä yleensä ihan hyvä tulee.

Suosikkijoukkue
Muuten ei noi nettitreffisysteemit ole surkeita. Plokkaat vain pöhköimmät ja epäsopivat tarjokkaat pois, nii löytyy jokunen fiksukin, jolle viestitellä. En oo lukenut missä asut, mutta jos pks tai isompi kaupunki, niin takuulla löytyy joku fiksu uusi tuttavuus, ainakin viestittelyyn. Ja miksei tapaamiseenkin.
Jep, se on vaan noiden nettideittipalveluiden ja deittisovellusten kanssa se huono puoli että joudut periaatteessa etsimään yhtä timanttia monen roskasäkin keskeltä (anteeksi roisi ilmaisu) tai vaihtoehtoisesti toivomaan, että sua sattuisi lykästämään heti kättelyssä. Monille tuo tapa toimii, toisille ei alkuunkaan.

K

Kiekkokatsoja

Jep, se on vaan noiden nettideittipalveluiden ja deittisovellusten kanssa se huono puoli että joudut periaatteessa etsimään yhtä timanttia monen roskasäkin keskeltä (anteeksi roisi ilmaisu) tai vaihtoehtoisesti toivomaan, että sua sattuisi lykästämään heti kättelyssä. Monille tuo tapa toimii, toisille ei alkuunkaan.
Timantinmetsästyksestä en tiedä mitään. Tavalliselle miehelle, mulle siis, riittää tavallinen nainen.. jonka kanssa on hyvä olla.

Suosikkijoukkue
Joo harvemmin toimii tuollaset tyrkyttämiset kumpaankaan suuntaan. Ainahan noita tyrkkyjä löytyy, mutta ei niistä kyllä mitään irti saa. Ja vastapuolesta vaikuttaa aivan varmasti just sellaiselta epätoivoiselta urpolta, vähän kuin koira - koko ajan pitäis miellyttää ja mitään omaa ajattelua ei ole.

Onpa tullut tuollainen itsekin koettua, ja vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa kun tajusin että jos mä haluan orjan, mä olen syntynyt väärälle vuosituhannelle. Osaan mä itekin pyyhkiä perseeni, joten eipä tässä nyt orjalle ole käyttöä.

Mun kuutisen vuotta sitten tapaama nainen oli juuri päinvastainen kuin tämä mainitsemasi tapaus, eli periaatteessa hän pyrki mun läheisyyteen ilman että itse osoitin minkään sortin läheisyyden kaipuun merkkejä eli periaatteesa hän teki minusta oman epätoivoisen rakkautensa orjan ja vangin joksikin aikaa, kunnes parin kuukauden sekavan ja päämäärättömän säädön jälkeen löin pelille stopin. Sanoin naiselle suoraan, että olet varmasti sisimmiltäsi ihan kiva tyttö, mutta en halua kanssasi mitään vakavaa ja että ystävinä voidaan kyllä pysyä, mikäli opit kunnioittamaan minun omaa tilaa etkä väkisin yritä enää flirttailla tai luoda muille virheellistä fakaadia (en keksinyt tälle sanalle suomennosta), siitä että me olisimme yhdessä. Hän yritti vielä jonkin ajan päästä kysellä, josko haluaisin yrittää hänen kanssaan uudelleen, mihin totesin suoraan että "Kiitos, mutta ei".

Ja nykyisinhän me chattaillaan tuolla facebookin puolella silloin tällöin ihan hyvässä hengessä pelkästään kavereina, kun molemmilta löytyy kuitenkin tuo yhteinen kiinnostus jääkiekkoon (jonka takia hänestä kiinnostuin silloin in the first place..). Pidän häntä ihan mukavana ja hyväsydämisenä naisena, joka ei silloin vain oikein tiennyt mitä elämältään halusi ja oli aika hukassa itsensä kanssa. Ja olinhan minäkin silloin vielä vähän hukassa oman itseni suhteen, mutta hän oli sitä ainakin potenssiin kolme.

Jeffrey

Jäsen

Kannattaa toki muistaa myös jatkoajan klassikko lähestymistapa. Neitokaiselle voi lähettää postitse vähän käteistä, ja pyytää samalla tärskyille.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tai älä kehu tavalliseksi, vaan normaaliksi. Sennäköstä ja olosta viipottajaa nykyään maailma täynnä, että jos jonkun normaalin löydät niin se voikin olla jo jotain aika erikoista.

(1)
  • Tykkää
Reactions: hege
Suosikkijoukkue
Timantinmetsästyksestä en tiedä mitään. Tavalliselle miehelle, mulle siis, riittää tavallinen nainen.. jonka kanssa on hyvä olla.
Kyllähän sitä voi sellaista naista jo melkoiseksi timantiksi sanoa, joka kaltaiseeni sählään rakastuu :D Ja minä tavallinen.... eh joo eiii... kyllä mä olen enemmän sieltä spektrin toisesta päästä eli aikas hiton outo ja omintakeisella huumorilla varustettu heppu. Hyvä jos itsestänikään otan aina selvää :D

Niin tai älä kehu tavalliseksi, vaan normaaliksi. Sennäköstä ja olosta viipottajaa nykyään maailma täynnä, että jos jonkun normaalin löydät niin se voikin olla jo jotain aika erikoista.
Tai vielä parempi, kehu häntä kauniiksi ihmiseksi. Kukapa ei tuollaisesta kohteliaisuudesta pitäisi?

K

Kiekkokatsoja

Muista sitten kehua naista tavalliseksi myöhemmin.
Hei kato, tavallisia ihmisiä me kaikki ollaan. Toki joku kuvittelee olevansa muita parempi. Ehkä sinä??
Mulle riittää yksi tavallinen suomalainen nainen, jonka kanssa on molemmilla hyvä olla.
Toi sun heitto oli kärjistetty, sillä tietysti vastapuoli on Mulle paljon enemmän, kuin tavallinen ja sen tuon esille.
Lisäys. Tyhmää provosointia.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Hei kato, tavallisia ihmisiä me kaikki ollaan. Toki joku kuvittelee olevansa muita parempi. Ehkä sinä??
Mulle riittää yksi tavallinen suomalainen nainen, jonka kanssa on molemmilla hyvä olla.
Toi sun heitto oli kärjistetty, sillä tietysti vastapuoli on Mulle paljon enemmän, kuin tavallinen ja sen tuon esille.
Lisäys. Tyhmää provosointia.
Hyvä läppähän se oli. Tavallisen timantin metsästystähän se kaiketi kuitenkin useemmalla on. Pitää toki muistaa, että naisiin ei voi pieni poikanen luottaa.

Suosikkijoukkue
Hyvä läppähän se oli. Tavallisen timantin metsästystähän se kaiketi kuitenkin useemmalla on. Pitää toki muistaa, että naisiin ei voi pieni poikanen luottaa.
Niin, tavallisia ihmisiä tässä tietysti ollaan itse kukin, mutta eikös se oma puoliso lopulta kuitenkin ole aina itselle se universumin säihkyvin timantti, jonka läheisyyttä kukaan muu ei pysty korvaamaan? Siihenhän tuo kielikuva perustuu.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, tavallisia ihmisiä tässä tietysti ollaan itse kukin, mutta eikös se oma puoliso lopulta kuitenkin ole aina itselle se universumin säihkyvin timantti, jonka läheisyyttä kukaan muu ei pysty korvaamaan? Siihenhän tuo kielikuva perustuu.
Toisaalta itsehhän olen niin helevetin timanttinen ja reilukin, kun annan sille toiselle tarpeen niin vaatiessa aikaa nousta sieltä tuhkista.

Mutta sua ja sun alkon käyttöäsi tuntematta...jutulle vaan sen neitokaisen kaa illanistujaisissa. Jollekkin se pari juomaa voi olla vaan hyvä ottaa ja päästä juttuun. Ihan itse kullekkin. Joillakin se voi mennä sitten rohkaisun keräämiseksi ja sitten helposti siinä, kun on illan rohkaistunut ja tekee peliliikkeensä. Ja sitten voipi mennä kaikki ihan helvetillisesti pieleen. Näitä on nähty mutta se on eri tarina. Vähän raotan kuitenkin malttamattomuuttani eli voi esim. olla jatkossa eri työpaikat tai yhteinen lainan tarjooja. Yhdyn itse lähinnä jälkimmäiseen.

Oma ittes oot joo ja kontaktia tilanteen salliessa ilman mitään väkinäisyyksiä ja tunkemisia. Sittemmin jos meni kuin piti, niinku ainakin omasta mielestä, niin vaikkapa kahville taikka siiderille jne. pyydät. Ja sen voi kyllä ihan suorittaa viestilläkin sikäli kun firman juhla on mennyt tutustuessa hyvässä hengessä ja numero on hallussa. Taikka jos herää samoista lakanoista päivänä seuraavana niin voihan sitä siinäkin vielä ihan livenä yrittää ehotella kaikenlaista.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tämä Maisa Torpan ja Latvalan suhde pitäisi saada opetusmateriaaliksi. Näin käy kun kiltti, ujo ja varakas maalaispoika rakastuu huomiota rakastavaan silikoniblondiin.

Tollaisen naisen kanssa toteutetaan ne likaisimmat fantasiat, jyystetään kuin viimeistä päivää, mutta ei herran jumala viedä vihille. Jos eukolla on historiaa siitä, että kiristää panoiltaan 10k rahaa jotta tekisi abortin, niin mitä vittua oikesti?

Latvalan onneksi Maisan höntyily paljasti pelin juonen, kahden vaihdekepin taktiikka kävi näillä näkymin kalliiksi, ja taloudellisesti turvattu tulevaisuus meni siinä.

Latvala on ihan sympaattinen tyyppi, harmi ettei miehellä ollut Keke Rosbergin tyyppistä manageria taustalla, joka olisi potkinut kullankaivajat helvettiin oikealla hetkellä. Nyt Latvala taisi tämän sekoilun myötä menettää myös työnsä, joten kovaa hintaa tästä maksetaan.

Suosikkijoukkue
Toisaalta itsehhän olen niin helevetin timanttinen ja reilukin, kun annan sille toiselle tarpeen niin vaatiessa aikaa nousta sieltä tuhkista.

Mutta sua ja sun alkon käyttöäsi tuntematta...jutulle vaan sen neitokaisen kaa illanistujaisissa. Jollekkin se pari juomaa voi olla vaan hyvä ottaa ja päästä juttuun. Ihan itse kullekkin. Joillakin se voi mennä sitten rohkaisun keräämiseksi ja sitten helposti siinä, kun on illan rohkaistunut ja tekee peliliikkeensä.
Sen verran voin alkoholin käytöstäni paljastaa, että vapaapäivänä mulla saattaa mennä just se bisse/sidukka tai pari mutta ns. kaatokännissä olen ollut elämäni aikana tasan kaksi kertaa, joista etenkin jälkimmäinen kerta hävettää vielä tänäänkin jossain määrin. Ja mitä tuohon rohkaistumiseen tulee, niin ehkä sitä humalassa jutut lähtee liikkeelle vähän "estottomammin" mutta varsinaisesti sosiaalisemmaksi mä en muutu kännissä, sillä olen ihan luonnostaan varsin sosiaalinen ja puhelias sekä sanavalmis kaveri.

Ja sitten voipi mennä kaikki ihan helvetillisesti pieleen. Näitä on nähty mutta se on eri tarina. Vähän raotan kuitenkin malttamattomuuttani eli voi esim. olla jatkossa eri työpaikat tai yhteinen lainan tarjooja. Yhdyn itse lähinnä jälkimmäiseen.
...ja juuri tämän vaaran takia se juominen pidetään kontrollissa eikä lähetä sekoilemaan umpikännissä mitään älytöntä, mistä ei välttämättä seuraavana aamuna muista puoliakaan.

Oma ittes oot joo ja kontaktia tilanteen salliessa ilman mitään väkinäisyyksiä ja tunkemisia. Sittemmin jos meni kuin piti, niinku ainakin omasta mielestä, niin vaikkapa kahville taikka siiderille jne. pyydät. Ja sen voi kyllä ihan suorittaa viestilläkin sikäli kun firman juhla on mennyt tutustuessa hyvässä hengessä ja numero on hallussa. Taikka jos herää samoista lakanoista päivänä seuraavana niin voihan sitä siinäkin vielä ihan livenä yrittää ehotella kaikenlaista.
Juurikin näin minäkin sen näen. Hänen numerohan mulla on sikäli jo "hallussa" kun mun työpaikalla on oma yhteinen whatsapp-ryhmä sitä varten, että työpaikan sisäinen viestintäpuoli pelittää työaikojen ulkopuolellakin, joten sinänsähän mun ei hänen numeroaan tarvitse enää erikseen metsästää, kun se löytyy sieltä.

Mutta noin niinku yleisesti, lähen viettämään sinne iltaa rennossa fiiliksessä ilman mitään ennakkoluuloja ja katsotaan löydämmekö illan mittaan toisemme samasta pöydästä tai alkaako keskustelu luistamaan ylipäätään. Siitä kuitenkin lähden, että tuo on meille parhaassa tapauksessa mainio tilaisuus päästä juttelemaan niitä näitä ilman työstressiä/kiireitä. Sen näkee sitten.

Se jäi muuten mainitsematta, että ilta alkaa ennen baariin siirtymistä yhteisellä työporukan välisellä hauskanpidolla keilauksen merkeissä ja sekin vielä, että ei noi nyt yksinomaan mitkään ryyppäjäiset ole vaikka totta kai kun baarissa ollaan, niin alkoholiakin tulee menemään. Mutta sanotaanko että koko ilta ei onneksi tule pyörimään yksinomaan pelkän juomisen ympärillä. On luvassa firman sisäisiä kilpailuja, livemusiikkia tarjolla jne.

Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta noin niinku yleisesti, lähen viettämään sinne iltaa rennossa fiiliksessä ilman mitään ennakkoluuloja ja katsotaan löydämmekö illan mittaan toisemme samasta pöydästä tai alkaako keskustelu luistamaan ylipäätään. Siitä kuitenkin lähden, että tuo on meille parhaassa tapauksessa mainio tilaisuus päästä juttelemaan niitä näitä ilman työstressiä/kiireitä. Sen näkee sitten.
Juuri noin.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itsellä huomenna edessä ensimmäiset oikeat treffit noin kahdeksaan vuoteen, kun pitkä suhde tuli äskettäin lopullisesti päätökseen. Tyttöön tutustuin Tinderin kautta, parisen viikkoa nyt päivittäin höpötelty Whatsapissa kaikkea maan ja taivaan väliltä ja huomenna vihdoin ja viimein sitten livenä näkemään. Jännittää niin perkeleesti, että miten sitä taas uuden ihmisen kanssa osaa olla ja käyttäytyä ja kun autolla toiselle paikkakunnalle ajaa näkemään, ei voi edes sitä pientä rohkaisua ottaa missään.

Mutta itse asiaan. Tytöllä on torstaina syntymäpäivä, ja muutenkin koen, että aikuisena ihmisenä olisi kohteliasta jotain viedä, kun hänen luo kyläilemään menen kuitenkin. Kukat tuntuu jotenkin kliseiseltä, mutta olisiko esim joku parempi viinipullo hyvä? Ei ehkä liian juustoinen, mutta olisi kuitenkin jotenkin huomioitu syntymäpäivä ja olisi jotain mukanaan viemistä.

Kuulostaako ihan paskalta idealta? Ei ole tuo Tinder-kulttuuri ihan itsellä vielä syvällä verissä, kun ensimmäinen tapaaminen kyseisen appin kautta edessä. Ikää itsellä 26v ja tyty muutaman vuoden nuorempi.

BaronFIN

Jäsen
Jospa kysyisit suoraan, että ottaako keittiöpsykologin hommista korvaukseksi valkoviininsä puolikuivana vai kuivana?

Tämä siis olettamalla että edellinen suhde on vatvottu pilke silmäkulmassa auki ja toinen on potkinut sinuun itseluottamusta ja selkärankaa?

muoks.
Itselläni siis sama tilanne ollut missä treffien välissä neljännesvuosisata ja toinen pää ilmaisi suoraan toiveensa korvauksesta psykologin tehtävistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy