Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taisi tulla jo paljastettua tietyllä tapaa tuo ihastumiseni parisen viikkoa sitten, joten sen puolesta kaikki on nyt auki kun molemmat tiedostanemme tässä vaiheessa että tunteita löytyy jossain määrin suuntaan ja toiseen. Niin, tuohan se ainoa riski juurikin on että hommat ei etene mihinkään tämän naisen suhteen ja siksipä piikittelinkin sua tuosta sanavalinnastasi helvetisti.No, helvetisti on tietysti vähän väärin muotoiltu, koska eihän niitä riskejä ole kuin yksi: se että et saa haluamaasi naista. Se riski on tietysti aina olemassa muutenkin, mutta on aika naivia ajatella, että tutustuminen kaikessa rauhassa ilman, että paljastat korttisi, eli ihastumisen, jotenkin parantaisi saumoja.
En näe tässäkään skenaariossa mitään pahaa. Jos hän päättäisi tuolla bileissä sännätä jonkun toisen könsikkään kimppuun. niin saanpahan ainakin vastaukseni ja tiedän siinä vaiheessa että kyseessä ei ole se oikea minulle.Tuollainen juhlatilanne voi tietysti olla otollinen sauma jutteluun, mutta voi käydä niinkin, että nainen viettää koko illan jossain toisessa seurassa ja pahimmillaan joku työpaikan muista könsikkäistä pääsee häpäisemään daamin pyhintä sinun seuratessa tilannetta sivusta.
Kukin tyylillään jne. Ei tuo kahville pyytäminen mitenkään ylivoimaiselta ajatukselta (nytkään) tunnu. Ei vain ole tullut vielä pakottavaa tarvetta kiirehtiä asioita eteenpäin. Ja mä kun olen aina viihtynyt omassa seurassani vallan hyvin niin kyllä sen toisen ihmisen täytyisi tuntua juuri siltä oikealta, ennen kuin olen valmis tämän yksinolon "vapauden" jättämään taakseni. Ja mikä sen parempi ympäristö hakea vahvistusta tunteilleen, kuin tämmöinen astetta rennompi ympäristö ja ilmapiiri?Tietysti on niinkin, että jos kyseessä on elämäsi nainen ja kahville pyytäminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin saatat olla avun ulottumattomissa. Minusta treffikutstu ei ole mikään "isompi peliliike" vaan ihan normaalia toimintaa, jos on kiinnostunut toisesta henkilöstä romanttisessa mielessä.
Jos ja toivottavasti kun hänet siellä näen, niin uskon saavani lauantain jälkeen paremman kuvan siitä missä tässä oikein mennään. Jos hän ei olekaan sen suuremmin musta kiinnostunut enempää kuin työkaverina, niin sekin saattaa tulla esille yhteisessä illanvietossa työilmapiiriä paremmin.
Viimeksi muokattu: