Naisasiat

  • 7 483 075
  • 26 542

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suhtautuminen moiseen riippuu varmasti hyvin paljon vastapuolesta. Varsinaisen sormuksen osto yhdessä on varmasti ihan fiksu ajatus, niin tulee mieleinen ja oikeaa kokoa, mutta jonkunlainen symbolinen sormus ehkä kannattaa kosimisen yhteyteen hommata. On se sitten Kinder-munan rihkamasormus tai joku itse askarreltu sormus, mutta kunhan vaan sopii esittämään roolia. Ja teet sitten samalla selväksi, että se oikea sormus valitaan sitten kimpassa kaupasta.
Boldaus minun.

Niin se taitaa olla. Olen joskus hänelle väläytellyt ajatusta kosinnasta ilman sormusta vähän ilmapiiriä haistellakseni, eikä hän sitä kovin erikoisena (negatiivisella tavalla erikoisena siis) pitänyt. Ehkä tosiaan mietin kuitenkin jotakin symboolista sormusta tilanteeseen..

Tulee kieltämättä elokuvat mieleen sormuksen kanssa kosimisesta. Haluaisin itse ainakin valita yhdessä sopivan sormuksen. Eikä sen sormuksen muutenkaan se tärkein juttu kosimisessa pitäisi olla.
Totta, ajatushan se tietenkin tuossa suorituksessa on tärkeintä. Oletan, että kommentti tuli naispuoliselta ihmiseltä, joten hyvä kuulla ettei ajatus ole ihan tuulesta temmattu ja halveksittava sieltäkään kantilta.

Minä kosin ilman sormusta. Ja juurikin sen takia, että rouva sai sormuksen joka miellyttää. Tietty jos budjetti on mallia kimiräikkönen, niin eiköhän tuollaiset 10-30k sormukset miellytä ketä vain. Mutta kun liikutaan normaalin talouden rajoissa, niin helpompi näin. Eikä rouva koskaan valittanut että olisi pitänyt olla sormus valmiina.

Onnea kosintaan!

Joo kyllä nyt saa rouva ja herra tyytyä ihan tavallisiin sormuksiin, katsellaan ne kimiräikkös-sormukset sitten itse häihin, heh. Kiitos onnen toivotuksista!

Enköhän näiden kommenttien rohkaisemana lähde järjen kertomalle tielle ja mennään sitten toivottavasti myönteisen vastauksen jälkeen sormuskaupoille. Kiitos teille!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko kuinka sivistymätöntä kosia ilman sormusta? Järki sanoo, että yhdessä varmasti löytyisi ne mieluisat sekä ennenkaikkea oikean kokoiset rinkulat sieltä helykaupasta. Ei kyllä ole oikein kokemuksia oikean elämän kosimistilanteista, joten liekö elokuvista tuttu polviasento ja rinkula esille vääristänyt oman kuvan koko suorituksesta, en tiedä. Jos joku kuitenkin on paininut saman ajatuksen kanssa, otan mietteitä vastaan!
Sen kerran kun tuossa tilanteessa kun olin, ei ollut sormusta valmiina. En varmaan olisi yksin löytänyt niin sopivia kun sitten yhdessä löysimme.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sen kerran kun tuossa tilanteessa kun olin, ei ollut sormusta valmiina. En varmaan olisi yksin löytänyt niin sopivia kun sitten yhdessä löysimme.
Nyt kun ollaan kuitenkin naisasiat-ketjussa, niin en kyllä malta olla kysymättä. Oletko sää @vetti kosinut naista? Vai kirjoititko nyt kosimisesta ylipäänsä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä kosin ilman sormusta. Ja juurikin sen takia, että rouva sai sormuksen joka miellyttää. Tietty jos budjetti on mallia kimiräikkönen, niin eiköhän tuollaiset 10-30k sormukset miellytä ketä vain. Mutta kun liikutaan normaalin talouden rajoissa, niin helpompi näin. Eikä rouva koskaan valittanut että olisi pitänyt olla sormus valmiina.

Onnea kosintaan!
Tähän täysin sama. Käytiin sitten yhdessä ostamassa niin tuli mieleinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knox

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Onko kuinka sivistymätöntä kosia ilman sormusta? Järki sanoo, että yhdessä varmasti löytyisi ne mieluisat sekä ennenkaikkea oikean kokoiset rinkulat sieltä helykaupasta. Ei kyllä ole oikein kokemuksia oikean elämän kosimistilanteista, joten liekö elokuvista tuttu polviasento ja rinkula esille vääristänyt oman kuvan koko suorituksesta, en tiedä. Jos joku kuitenkin on paininut saman ajatuksen kanssa, otan mietteitä vastaan!

Tuossa moni jo vastailikin, mutta itse toimin niin että hankin ns. kosintasormuksen ihan vain symboliksi toimenpiteelle.

Tulin koirat kyydissä hakemaan silloista avovaimoani töistä viimeisen työpäivän päätteeksi ennen kesälomaa ja ehdotin, että mennäänkö koirien kanssa loman kunniaksi jonnekin kivaan paikkaan ulkoilemaan. Tehdään tuota usein, joten ei osannut aavistaa mitään. Meillä on monta hyväksi todettua ulkoilupaikkaa koirien kanssa ympäri Helsinkiä ja valitsin tähän päivään yhden tietyn, koska matkanvarrella sinne on yksi tärkeä paikka meille jossa käytiin ensitreffeillämme.

Matkalla sinne juteltiin niitä näitä ja osasin pysyä rauhallisena, niin hän ei epäillyt mitään. Sitten yhdessä kohdassa poikkesinkin tutulta reitiltä ja kurvasin kohti tuota meille tärkeää paikkaa. Laitoin meidän biisin soimaan ja hymyilin sanomatta mitään. Neiti oli ihan että 'mitä hittoa nyt tapahtuu, mihin me mennään?'. Kurvasin auton strategisesti oikeaan paikkaan, astuin ulos, kävelin auton ympäri ja pyysin häntä nousemaan hetkeksi autosta kädelläni auttaen. Siinä sitten keräsin rohkeuteni ja pidin harjoitellun puheen josta ei meinannut tulla mitään, kun itsekin aloin häkeltyä tilanteesta. Sitten riisuin Crocsit* jaloistani ja sanoin että 'pakko riisua nämä ettei jää historiankirjoihin että tein tän Crocsit jalassa', polvistuin, otin sormuksen taskusta ja kosin. Siinä sormusta pujottaessa sanoin sitten että 'tämä on vain tätä kosimista varten ja maanantaina mennään shoppailemaan just semmonen sormus jonka haluat'. Siinä sitten pääsi onnen itkut yhdeltä jos toiselta ja sain myöntävän vastauksen.

Kun oltiin aikamme siinä pussailtu ja fiilistelty niin jatkettiin matkaa sinne ulkoilupaikkaan koirien kanssa ja iloittiin yhdessä elämää. Sieltä kun tultiin sitten kotiin niin olin laittanut shampanjat ja muut jutut valmiiksi ja vietettiin kaikin puolin täydellinen juhlailta yhdessä. Katossa on vieläkin jälki shampanjapullon korkista muistuttamassa tuosta ilon päivästä :)

Tuosta on nyt reilu kaksi vuotta aikaa ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa. Vaimon mukaan tuo oli ainakin huippujuttu ja tykkäsi kovasti. Ei nyt mikään blingblinghollywood -seremonia, mutta just sopiva meille. Koirien kanssa lenkkeillessä me aikanaan tutustuttiinkin (Tinderissä tavattiin, mutta lenkkeillessä tutustuttiin), joten oli luonnollista pyytää toisen kättäkin samoissa puuhissa. En olisi osannut valita varmasti oikeaa sormusta itse, mutta oli kiva kuitenkin pujottaa joku sormus hänelle jotta homma tuntuisi todellisemmalta. Tuo kosintasormus oli ihan perusrinkula joka maksoi alle satasen ja vaimo ymmärsi kyllä heti homman juonen joten sen ulkomuodolla ei ollut juurikaan väliä. Koon olin ohimennen vitsaillessa joskus selvittänyt niin se sentään osui.

*Kyllä, käytän välillä Crocseja, mutta ne on sellaiset släbärimalliset jos yhtään pelastaa. Oli pakko lähteä tähän kosintaseikkailuun t-paita/shortsit/Crocsit -kombolla, koska se on kesäisin minun yleinen koirienlenkitysasu ja piti pitää kulissia yllä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt kun ollaan kuitenkin naisasiat-ketjussa, niin en kyllä malta olla kysymättä. Oletko sää @vetti kosinut naista? Vai kirjoititko nyt kosimisesta ylipäänsä.
Eihän tuo mikään salaisuus ole. Kyllä se mies oli. Eli ylipäänsä kosimisesta kirjoitin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole mitään sormuksia ole kosintahetkellä ollut hallussa, eikä mitään kihlasormuksia myöskään missään vaiheessa hankittu. Meille ihan riitti, että itse tiesimme sopineemme, että naimisiin ollaan menossa. Tilannekin oli sellainen, että siihen ei mitään erityisen juhlavaa ja maagista liittynyt. Ihan ohimennen kysäisin, että jos tässä kerran on tarkoitus olla pidempään yksissä, niin eikö voitais yhtä hyvin mennä vaikka naimisiin. Tämä tapahtui viiden kuukauden tuntemisen jälkeen helmikuussa 2000.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta senpä takia ensi viikon lauantai tuleekin hyvään saumaan. Jos ja kun molemmat toivon mukaan päästään paikalle noihin duunipaikan vuosibileisiin, niin onhan siellä nyt baaritunnelmissa monta kertaa helpompi jutella keskenään niitä näitä arkisia juttuja ja tutustua mahdollisesti toisiimme jo hieman pintaraapaisua diipimmin, kuin työpaikan kiireisessä ympäristössä.

Kai tuokin voi ihan hyvin päättyä, mutta onhan tuossa ihan helvetisti riskejä. Kyllä minä pidän paljon parempana ja kypsempänä vaihtoehtona sitä, että pyydät kaffelle joskus ihan muulloin etkä laske minkään kännibileiden varaan, jossa naaraista on epäilemättä kova kilpailu ja kaikenlaista häiriötekijää ja sekoilua ympärillä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kai tuokin voi ihan hyvin päättyä, mutta onhan tuossa ihan helvetisti riskejä. Kyllä minä pidän paljon parempana ja kypsempänä vaihtoehtona sitä, että pyydät kaffelle joskus ihan muulloin etkä laske minkään kännibileiden varaan, jossa naaraista on epäilemättä kova kilpailu ja kaikenlaista häiriötekijää ja sekoilua ympärillä.
Jos sinä kerta näet tässä helvetisti riskejä niin voit kai sitten myös valaista minua niistä merkittävimmistä riskeistä jotka tässä uskot kytevän? Minulle tuo ilta ainakin näyttäytyy enemmän potentiaalisena mahdollisuutena (tutustua) kuin uhkana siitä, että asiat menisivät ns. kerralla vituiksi. Kahvillekin on naista helpompi pyytää siinä vaiheessa kun ollaan toisillemme jo vähän tutumpia muutenkin kuin työkuvioista, ainakin mun kohdalla. Mä kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni niin tästäkin tunteesta haluan ensin varmistua paremmin, ennen kuin alan mitään isompia peliliikkeitä kuten treffikutsu kyhäämään.

Tuo edellinen lause on btw yksi iso syy miksi en halua enkä aio ladata Tinderiä. Mulle se on aina ollut paljon luonnollisempaa niin päin, puhutaan nyt sitten parisuhteista tai ihan vaan ystävyysuhteista, tutustua ensin siihen toiseen ihmiseen tosielämässä pintaraapaisua syvemmin ja JOS vielä senkin jälkeen pidän tästä ihmisestä yhtä paljon kuin alussa, niin sitten mun on jo helpompi luottaa, että tässä voisi ehkä ollakin jotain.

On tullut petyttyä niin monesti ihmisten kanssa, että aivan ilmaiseksi multa ei sitä luottamusta heru vaan sen eteen pitää konkreettisesti osoittaa välittävänsä eikä vain esittää olevansa mukava. Jotkut ihmiset kun ovat sellaisia, että sanovat yhtä mutta teot puhuvat sitten kyllä ihan jostain muusta. En toki tässä ihmisessä ole aistinut tällaisia piirteitä, mutta toisaalta täysin varma ei voi tietenkään näin varhain olla muusta kuin just niistä hyvistä fiboista.

Totta kai se on täysin mahdollista, että tästä(kään) kytevästä kipinästä ei tartu mulle mukaan muuta kuin oppia tulevaia ihmissuhteita varten, mutta then again enemmän mua silti kaduttaisi se jos en edes yrittäisi ottaa tästä naisesta ihmisenä selvää, kun paljon potentiaalia kuitenkin tässä meidän välisessä kemiassa näen ainakin tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos sinä kerta näet tässä helvetisti riskejä niin voit kai sitten myös valaista minua niistä merkittävimmistä riskeistä jotka tässä uskot kytevän? Minulle tuo ilta ainakin näyttäytyy enemmän potentiaalisena mahdollisuutena (tutustua) kuin uhkana siitä, että asiat menisivät ns. kerralla vituiksi. Kahvillekin on naista helpompi pyytää siinä vaiheessa kun ollaan toisillemme jo vähän tutumpia muutenkin kuin työkuvioista, ainakin mun kohdalla. Mä kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni niin tästäkin tunteesta haluan ensin varmistua paremmin, ennen kuin alan mitään isompia peliliikkeitä kuten treffikutsu kyhäämään.

No, helvetisti on tietysti vähän väärin muotoiltu, koska eihän niitä riskejä ole kuin yksi: se että et saa haluamaasi naista. Se riski on tietysti aina olemassa muutenkin, mutta on aika naivia ajatella, että tutustuminen kaikessa rauhassa ilman, että paljastat korttisi, eli ihastumisen, jotenkin parantaisi saumoja. Tuollainen juhlatilanne voi tietysti olla otollinen sauma jutteluun, mutta voi käydä niinkin, että nainen viettää koko illan jossain toisessa seurassa ja pahimmillaan joku työpaikan muista könsikkäistä pääsee häpäisemään daamin pyhintä sinun seuratessa tilannetta sivusta. Tietysti on niinkin, että jos kyseessä on elämäsi nainen ja kahville pyytäminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin saatat olla avun ulottumattomissa. Minusta treffikutstu ei ole mikään "isompi peliliike" vaan ihan normaalia toimintaa, jos on kiinnostunut toisesta henkilöstä romanttisessa mielessä.

Mutta yhtä kaikki, takkiin voi tulla kaikilla mahdollisilla taktiikoilla. Toisaalta kaikilla taktiikoilla voi käydä myös hyvin, mutta se on sitten jo lähinnä tuurista kiinni. Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että tuuri kannattaa ansaita kuin jäädä odottelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No, helvetisti on tietysti vähän väärin muotoiltu, koska eihän niitä riskejä ole kuin yksi: se että et saa haluamaasi naista. Se riski on tietysti aina olemassa muutenkin, mutta on aika naivia ajatella, että tutustuminen kaikessa rauhassa ilman, että paljastat korttisi, eli ihastumisen, jotenkin parantaisi saumoja.
Taisi tulla jo paljastettua tietyllä tapaa tuo ihastumiseni parisen viikkoa sitten, joten sen puolesta kaikki on nyt auki kun molemmat tiedostanemme tässä vaiheessa että tunteita löytyy jossain määrin suuntaan ja toiseen. Niin, tuohan se ainoa riski juurikin on että hommat ei etene mihinkään tämän naisen suhteen ja siksipä piikittelinkin sua tuosta sanavalinnastasi helvetisti.

Tuollainen juhlatilanne voi tietysti olla otollinen sauma jutteluun, mutta voi käydä niinkin, että nainen viettää koko illan jossain toisessa seurassa ja pahimmillaan joku työpaikan muista könsikkäistä pääsee häpäisemään daamin pyhintä sinun seuratessa tilannetta sivusta.
En näe tässäkään skenaariossa mitään pahaa. Jos hän päättäisi tuolla bileissä sännätä jonkun toisen könsikkään kimppuun. niin saanpahan ainakin vastaukseni ja tiedän siinä vaiheessa että kyseessä ei ole se oikea minulle.

Tietysti on niinkin, että jos kyseessä on elämäsi nainen ja kahville pyytäminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin saatat olla avun ulottumattomissa. Minusta treffikutstu ei ole mikään "isompi peliliike" vaan ihan normaalia toimintaa, jos on kiinnostunut toisesta henkilöstä romanttisessa mielessä.
Kukin tyylillään jne. Ei tuo kahville pyytäminen mitenkään ylivoimaiselta ajatukselta (nytkään) tunnu. Ei vain ole tullut vielä pakottavaa tarvetta kiirehtiä asioita eteenpäin. Ja mä kun olen aina viihtynyt omassa seurassani vallan hyvin niin kyllä sen toisen ihmisen täytyisi tuntua juuri siltä oikealta, ennen kuin olen valmis tämän yksinolon "vapauden" jättämään taakseni. Ja mikä sen parempi ympäristö hakea vahvistusta tunteilleen, kuin tämmöinen astetta rennompi ympäristö ja ilmapiiri?

Jos ja toivottavasti kun hänet siellä näen, niin uskon saavani lauantain jälkeen paremman kuvan siitä missä tässä oikein mennään. Jos hän ei olekaan sen suuremmin musta kiinnostunut enempää kuin työkaverina, niin sekin saattaa tulla esille yhteisessä illanvietossa työilmapiiriä paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Varmasti tuo voisi olla ihan hyväkin idea, mutta kun tuohon ko. iltaan ei ole enää kuin se 4 pv aikaa ja mun ainut orastava mahdollisuus törmätä häneen face to face ennen sitä olisi pistää suoraan hänelle whatsapp viestiä, sillä yhteisiä duunivuoroja meille ei tälle viikolle osunut ensimmäistäkään, niin enpä oikein tiiä mitä konkreettista tässä on ennen lauantaita todellisuudessa enää toteutettavissa.

Ellen tosiaan ottaisi sitä riskiä ja laittaisi hälle viestiä. Mutta kun tuo kahvikutsu onnistuisi mun mielestä niin paljon luontaisemmin kun sitä pääsisi ehdottamaan kasvotusten silleen että näkisin hänen ilmeensä ja reaktionsa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kun tuo kahvikutsu onnistuisi mun mielestä niin paljon luontaisemmin kun sitä pääsisi ehdottamaan kasvotusten silleen että näkisin hänen ilmeensä ja reaktionsa.

Kahvikutsu kannatta ehdottomasti tehdä kasvotusten, eikä millään viestillä. Mutta älä tee sitä missään virkistysillassa. Jos ette ole pitkään aikaan samassa työvuorossa, niin mikä estää menemästä pyytämään kahville vaikka silloin, kun olet itse vapaalla ja hän työvuorossa? Mutta tärkeimmät ohjeet siis a) kahvikutsu kasvotusten b) ei virkistysillassa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kiitos @Hera80 ja muutkin hyvistä vinkeistä! Tässä riittää ainakin minulle pohdittavaa lähipäiville/viikoille ja sain uusia mielenkiintoisia näkökantoja tämän naisen lähestymiseen, joista en voi kiittää teitä tarpeeksi.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kuinka sivistymätöntä kosia ilman sormusta? Järki sanoo, että yhdessä varmasti löytyisi ne mieluisat sekä ennenkaikkea oikean kokoiset rinkulat sieltä helykaupasta. Ei kyllä ole oikein kokemuksia oikean elämän kosimistilanteista, joten liekö elokuvista tuttu polviasento ja rinkula esille vääristänyt oman kuvan koko suorituksesta, en tiedä. Jos joku kuitenkin on paininut saman ajatuksen kanssa, otan mietteitä vastaan!


Minä olen saanut ehdottoman ohjeen, että jos ja toivottavasti kun lähiaikoina kosin, niin sormusta on turha ostaa ennakkoon. Nainen haluaa (ja minun helpotuksekseni myös saa) valita itse mieleisensä. Tuo symbolinen sormus tosin on ihan validi pointti.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiitos @Hera80 ja muutkin hyvistä vinkeistä! Tässä riittää ainakin minulle pohdittavaa lähipäiville/viikoille ja sain uusia mielenkiintoisia näkökantoja tämän naisen lähestymiseen, joista en voi kiittää teitä tarpeeksi.
No niin. Anna palaa vain! Oot omana itsenäsi, se riittää.
Ja mikäli satut saamaan torjuvan vastauksen, ole jatkossakin kohtelias hänelle, mutta älä oo tyrkyllä.
Tarvittaessa katselet sitten uutta tyttöä, mutta joo.. nyt tämä tutustumisen alku mukavasti käyntiin. Onnea matkaan!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No niin. Anna palaa vain! Oot omana itsenäsi, se riittää.
Ja mikäli satut saamaan torjuvan vastauksen, ole jatkossakin kohtelias hänelle, mutta älä oo tyrkyllä.
Tarvittaessa katselet sitten uutta tyttöä, mutta joo.. nyt tämä tutustumisen alku mukavasti käyntiin. Onnea matkaan!
En todellakaan väkisin tyrkytä itseäni enää ikinä kellekään, ällös huoli tästä! Forced love ain't never gonna work out. Kiitoksia tsempeistä :)
 
K

Kiekkokatsoja

En todellakaan tyrkytä itseäni enää ikinä kellekään, ällös huoli tästä! Forced love ain't never gonna work out. Kiitoksia tsempeistä :)
Muuten ei noi nettitreffisysteemit ole surkeita. Plokkaat vain pöhköimmät ja epäsopivat tarjokkaat pois, nii löytyy jokunen fiksukin, jolle viestitellä. En oo lukenut missä asut, mutta jos pks tai isompi kaupunki, niin takuulla löytyy joku fiksu uusi tuttavuus, ainakin viestittelyyn. Ja miksei tapaamiseenkin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo harvemmin toimii tuollaset tyrkyttämiset kumpaankaan suuntaan. Ainahan noita tyrkkyjä löytyy, mutta ei niistä kyllä mitään irti saa. Ja vastapuolesta vaikuttaa aivan varmasti just sellaiselta epätoivoiselta urpolta, vähän kuin koira - koko ajan pitäis miellyttää ja mitään omaa ajattelua ei ole.

Onpa tullut tuollainen itsekin koettua, ja vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa kun tajusin että jos mä haluan orjan, mä olen syntynyt väärälle vuosituhannelle. Osaan mä itekin pyyhkiä perseeni, joten eipä tässä nyt orjalle ole käyttöä.

Eipä se vastakappaleen löytäminen ikinä helppoa ole, mutta ei se kyllä himastakaan tule hakemaan vaikka kuinka toivois. Aina pitää asialle jotain ite tehä, mutta järki päässä ja turha paranoia pois niin kyllä siitä yleensä ihan hyvä tulee.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Muuten ei noi nettitreffisysteemit ole surkeita. Plokkaat vain pöhköimmät ja epäsopivat tarjokkaat pois, nii löytyy jokunen fiksukin, jolle viestitellä. En oo lukenut missä asut, mutta jos pks tai isompi kaupunki, niin takuulla löytyy joku fiksu uusi tuttavuus, ainakin viestittelyyn. Ja miksei tapaamiseenkin.
Jep, se on vaan noiden nettideittipalveluiden ja deittisovellusten kanssa se huono puoli että joudut periaatteessa etsimään yhtä timanttia monen roskasäkin keskeltä (anteeksi roisi ilmaisu) tai vaihtoehtoisesti toivomaan, että sua sattuisi lykästämään heti kättelyssä. Monille tuo tapa toimii, toisille ei alkuunkaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Jep, se on vaan noiden nettideittipalveluiden ja deittisovellusten kanssa se huono puoli että joudut periaatteessa etsimään yhtä timanttia monen roskasäkin keskeltä (anteeksi roisi ilmaisu) tai vaihtoehtoisesti toivomaan, että sua sattuisi lykästämään heti kättelyssä. Monille tuo tapa toimii, toisille ei alkuunkaan.
Timantinmetsästyksestä en tiedä mitään. Tavalliselle miehelle, mulle siis, riittää tavallinen nainen.. jonka kanssa on hyvä olla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo harvemmin toimii tuollaset tyrkyttämiset kumpaankaan suuntaan. Ainahan noita tyrkkyjä löytyy, mutta ei niistä kyllä mitään irti saa. Ja vastapuolesta vaikuttaa aivan varmasti just sellaiselta epätoivoiselta urpolta, vähän kuin koira - koko ajan pitäis miellyttää ja mitään omaa ajattelua ei ole.

Onpa tullut tuollainen itsekin koettua, ja vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa kun tajusin että jos mä haluan orjan, mä olen syntynyt väärälle vuosituhannelle. Osaan mä itekin pyyhkiä perseeni, joten eipä tässä nyt orjalle ole käyttöä.

Mun kuutisen vuotta sitten tapaama nainen oli juuri päinvastainen kuin tämä mainitsemasi tapaus, eli periaatteessa hän pyrki mun läheisyyteen ilman että itse osoitin minkään sortin läheisyyden kaipuun merkkejä eli periaatteesa hän teki minusta oman epätoivoisen rakkautensa orjan ja vangin joksikin aikaa, kunnes parin kuukauden sekavan ja päämäärättömän säädön jälkeen löin pelille stopin. Sanoin naiselle suoraan, että olet varmasti sisimmiltäsi ihan kiva tyttö, mutta en halua kanssasi mitään vakavaa ja että ystävinä voidaan kyllä pysyä, mikäli opit kunnioittamaan minun omaa tilaa etkä väkisin yritä enää flirttailla tai luoda muille virheellistä fakaadia (en keksinyt tälle sanalle suomennosta), siitä että me olisimme yhdessä. Hän yritti vielä jonkin ajan päästä kysellä, josko haluaisin yrittää hänen kanssaan uudelleen, mihin totesin suoraan että "Kiitos, mutta ei".

Ja nykyisinhän me chattaillaan tuolla facebookin puolella silloin tällöin ihan hyvässä hengessä pelkästään kavereina, kun molemmilta löytyy kuitenkin tuo yhteinen kiinnostus jääkiekkoon (jonka takia hänestä kiinnostuin silloin in the first place..). Pidän häntä ihan mukavana ja hyväsydämisenä naisena, joka ei silloin vain oikein tiennyt mitä elämältään halusi ja oli aika hukassa itsensä kanssa. Ja olinhan minäkin silloin vielä vähän hukassa oman itseni suhteen, mutta hän oli sitä ainakin potenssiin kolme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös