Naisasiat

• 7 588 223
  • 26 609

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En tiedä pitäisikö itsekin kokeilla jotain kulmakerrointa kohottavaa, tosin eihän se vissiin fiilispuoleen vaikuta, vaan pelkkään laikkaan?

Juu siis kulmakertoimet antaa sulle vain varmasti toimivat työkalut. Miten työkaluja käytät, on sun oma asia. Justiinsa eilen illalla tapasin toisen panolaverini. Molemmat tykkää ottaa kaljaa, joten kulmakertoimet koneistoon. Pari kertaa illalla ja sitten aamusessiot aamulla. Ilman kulmakerrointa olisi nuo pari ekaa kertaa jääneet haaveeksi.

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Viestittelin tuossa erään mukavan tytön kanssa sähköpostin välityksellä jonkun aikaa. Kun lähetin kuvan itsestäni, keskustelu loppui siihen paikkaan. Että sellasta...

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Viestittelin tuossa erään mukavan tytön kanssa sähköpostin välityksellä jonkun aikaa. Kun lähetin kuvan itsestäni, keskustelu loppui siihen paikkaan. Että sellasta...

Nykyaikaa. Kaikki, ja aivan kaikki lähtee nykyisin ulkonäöstä. Jos se ei miellytä, luonteella tai muillakaan asioilla ei ole mitään väliä.
Sairastako? Erittäin.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ensimmäinen foto kannattaa lähettää kasvoista. Vasta myöhemmin muita kuvia.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ensimmäinen foto kannattaa lähettää kasvoista. Vasta myöhemmin muita kuvia.
Heh. Netissä monet läskit akat yrittää tätä jippoa. Melkein saletti että akka on läski, ellei tule kokovartalokuvaa heti. Osaavta vielä ottaa naamakuvan sillai, ettei niistä huomaa, että akka on läskivuori.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@moby Mulla oli kieli toisessa poskessa. Aika moni friidu saa pyytämättä kuvia herrain vehkeistä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo jos nainen ei nappaa niin on kiva lähettää kuva vehkeestä, joillain foorumeilla tietty muutenkin.

Onkohan muuten kellään miehellä yhtään kuvaa pelkästään kasvoista. No intissä otettiin sellainen 16 vuotta sitten ja joskus lastentarhassa varmaan sitä ennen.

sinikettu

Jäsen
Nykyaikaa. Kaikki, ja aivan kaikki lähtee nykyisin ulkonäöstä. Jos se ei miellytä, luonteella tai muillakaan asioilla ei ole mitään väliä.
Sairastako? Erittäin.
Ei ole sairasta, vaan tervettä. Evoluutio meidät on sellaiseksi muovannut. Ulkonäön ei sitä paitsi tarvitse olla klassisen kaunis tai komea, saati sitten mitään top-5 % kaikista ihmisistä. Perusasiat kuntoon. Paino kondikseen, kuontalon ja päänseudun siistiminen ja perussiistit vaatteet ylle. Naista ja pesää tulee, jos omaat edes välttävät sosiaaliset taidot ja kehtaat aktiivisesti yrittää. Pieni poikkeus saattaa olla ne geenipoolin pahnan pohjimmaiset, joita voi ilman huonoa omaatuntoa oikeasti sanoa rumiksi ihmisiksi. Todennäköisesti et kuulu siihen joukkoon.

Siinä on alan ihmisen yksinkertainen ja helposti lähestyttävä sepustus aiheesta.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Laittoiko nainen sulle kuvaa itsestään? Kenties katsoi sun kuvaa ja tuumasi, että olet liian komea hänelle ja aivan eri liigassa. Joo mulle kävi kans joskus nuorempana noin ja silloin päättelin tämän homman. Ei ole muuta järkevää vaihtoehtoa.

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Tulipahan tavattua yks kiva tyttönen, jonka kanssa on vietetty pari yötä kahdestaan ja ynnä muuta. Kivaa on viettää kahdestaan aikaa ja sillain, mutta neiti ei tahdo mitään parisuhdetta ja oon näyttävästi kaveri jonka kanssa voi pitää hauskaa. Oonko ihan hullu kun tahdon päättää homman jo näin aikasessa vaiheessa, koska on tunne että tässä tulee vielä satuttamaan itsensä. Muita saisin deittailla, mutta pelko on siitä, että tahdon jossain vaiheessa kyseistä neitiä enemmän ja enemmän, mutta mikään ei tule hänen mielestään etenemään koskaan.

Edit: Niin kyseessähän on kaverukset with benefits, että ei normaalia kaveria tarkoitus olla.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ei ole sairasta, vaan tervettä. Evoluutio meidät on sellaiseksi muovannut. Ulkonäön ei sitä paitsi tarvitse olla klassisen kaunis tai komea, saati sitten mitään top-5 % kaikista ihmisistä. Perusasiat kuntoon. Paino kondikseen, kuontalon ja päänseudun siistiminen ja perussiistit vaatteet ylle..

Itse pidän sairaana sitä että ihmisiä valitaan pelkän ulkonäön perusteella. Miksi? Siksi että oma ego muiden silmissä kasvaisi. Sama se miten kusipäinen narsisti toinen on kunhan sillä voi leveillä muille.

Mulla ei ole kokemusta lainkaan tuosta ulkonäkö hommasta mutta todellakin kyseenalaistan tämän että "perussiistin itsestään huolehtivan" miehen saavan pillua tai naista.
Eikö näissä kinkereissä mies ole työnhakija ja nainen työnantaja?

godspeed

Jäsen
Ihminen on yleisesti ottaen hyvin pinnallinen niiltä osin minkä seikkojen kautta se ketään etsii, riippumatta siitä tiedostaako itse oman vetovoimansa ja ulkonäkönsä merkityksen. Kauniit löytää kauniita miehiä, koska heillä on varaa valita, mutta rumat löytää vain rumia miehiä, koska heillä ei ole varaa valita.

sinikettu

Jäsen
Itse pidän sairaana sitä että ihmisiä valitaan pelkän ulkonäön perusteella. Miksi? Siksi että oma ego muiden silmissä kasvaisi. Sama se miten kusipäinen narsisti toinen on kunhan sillä voi leveillä muille.

Mulla ei ole kokemusta lainkaan tuosta ulkonäkö hommasta mutta todellakin kyseenalaistan tämän että "perussiistin itsestään huolehtivan" miehen saavan pillua tai naista.
Eikö näissä kinkereissä mies ole työnhakija ja nainen työnantaja?
Voit toki olla mitä mieltä tahansa. Kuitenkin on fakta, että kaikissa tunnetuissa kulttuureissa tai kulttuurialueilla on todettu, että parinvalinnan yksi keskeisin tekijä on ulkonäkö, fyysinen olemus, käyttäytyminen ynnä muu vastaava, erityisesti naisten kohdalla. Sama pätee myös muihin lajeihin ihmisen ohella.

Ihmisillä nyt on muitakin tekijöitä tähån liittyen, esimerkiksi kulttuuri ja sosiaaliset vaikutteet. Ne eivät kuitenkaan poista vuosimiljoonien aikana huippuunsa viilattuja vaistoja, vaan ainoastaan ohjaavat ja muokkaavat hiukan noita vaistoja. Eri kulttuureissa ulkonäköihanteet vaihtelevat, mutta pohjaprosessi niiden arvostelemiseen on aina sama.

Toki "pinnallisuuden" voi viedä aivan äärimmilleen, mikä lienee tietyn pisteen jälkeen enemmänkin haitallista kuin hyödyllistä. Se ei silti poista faktaa, että kaikki näkökykyiset ihmiset havainnoivat ja arvottavat ihmisiä hyvin vahvasti visuaalisesti. Sama pätee sataprosenttisesti myös sinuun. Et välttämättä jaa länsimaisen populaarikulttuurin ulkonäköhanteita, mutta ellei sinulla ole aivovammaa, tuomitset ja arvostelet näkökykysi avulla muita ihmisiä jatkuvasti. Se on vaisto, jota et voi tietoisesti sulkea pois. Toki ensivaikutelmia ynnä muita nopeita arvioita voi tietoisesti muunnella ja muokata, mutta pohjimmiltaan ne ovat aina läsnä.

Viimeisellä väitteelläsi ei ole hirveästi pohjaa. Katsele vaikka keskimääräistä avioparia tai seurustelevaa paria, niin näet ettei siellä hollywood-kaunottaria nyt niin niin paljoa ole.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tulipahan tavattua yks kiva tyttönen, jonka kanssa on vietetty pari yötä kahdestaan ja ynnä muuta. Kivaa on viettää kahdestaan aikaa ja sillain, mutta neiti ei tahdo mitään parisuhdetta ja oon näyttävästi kaveri jonka kanssa voi pitää hauskaa. Oonko ihan hullu kun tahdon päättää homman jo näin aikasessa vaiheessa, koska on tunne että tässä tulee vielä satuttamaan itsensä. Muita saisin deittailla, mutta pelko on siitä, että tahdon jossain vaiheessa kyseistä neitiä enemmän ja enemmän, mutta mikään ei tule hänen mielestään etenemään koskaan.

Edit: Niin kyseessähän on kaverukset with benefits, että ei normaalia kaveria tarkoitus olla.
Pidä hauskaa! Tuohan on miehelle hyvä tilanne, saa pesää kivalta tytöltä ilman pelkoa jostain parisuhteesta.

Tai jos siis haluat enemmän niin sitten en suosittele. Kyllä se varmaan vituttaa sitten, kun nainen löytää mielestään suhteeseen hänen kanssaan kelpaavan miehen ja sä jäät lehdelle soittelemaan.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuitenkin on fakta, että kaikissa tunnetuissa kulttuureissa tai kulttuurialueilla on todettu, että parinvalinnan yksi keskeisin tekijä on ulkonäkö, fyysinen olemus, käyttäytyminen ynnä muu vastaava, erityisesti naisten kohdalla.
No ainakin Intialaisessa kulttuurissa on erittäin tavanomaista järjestetyt avioliitot, joissa ei välttämättä avioparilta kysellä että miellyttääkö tulevan puolison ulkonäkö. Ja varmasti on muitakin vastaavia kulttuureita.

ipaz

Jäsen
No ainakin Intialaisessa kulttuurissa on erittäin tavanomaista järjestetyt avioliitot, joissa ei välttämättä avioparilta kysellä että miellyttääkö tulevan puolison ulkonäkö. Ja varmasti on muitakin vastaavia kulttuureita.

Miten tämä liittyy siihen kenestä ihminen viehättyy? Järjestetyt avioliitot eivät ole enää 2000-lukua jossa jokaisen ihmisen pitäisi pystyä itse päättämään omasta elämästään, eikä tehdä niin kuin isä tai veli sanoo.

Itse viehätyn todella paljon kauniista sopusuhtaisista / treenatuista naisista. Sitten kun siihen kauniiseen ulkokuoreen sisältyy vielä miellyttävä ja fiksu persoona, niin paketti on kasassa. Ja jos se kaunis nainen on vielä sellainen jolla on oma elämä ja antaa toiselle tarvitsemansa tilan, niin siinähän voisi olla se mikä kelpaisi ipazille.

sinikettu

Jäsen
Järjestetyistä avioliitoista puuttuu se nimenomainen valinta-kohta, joten kyseistä traditiota ei millään voi kutsua parinvalinnaksi. Myös raiskauksissa on vähän samaa juonenlankaa, mutta en sitäkään ihan äkkiä kutsuisi parinvalinnaksi. Ei jatkoon.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tämä liittyy siihen kenestä ihminen viehättyy?
Tunnen aika monta intialaista pariskuntaa. Hyvin ne vaikuttavat toisistaan viehättyvän vaikkeivat ole itse toisiaan valinneet.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kaverillani oli 70-luvulla ajattelu, että kaikkia mahdollisia naisia pitää panna, mutta sen kanssa mennään naimisiin, joka sattuu ensimmäisenä tulemaan raskaaksi.Näin tapahtuikin ja nyt hän ollut 40 vuotta avioliitossa.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kaverillani oli 70-luvulla ajattelu, että kaikkia mahdollisia naisia pitää panna, mutta sen kanssa mennään naimisiin, joka sattuu ensimmäisenä tulemaan raskaaksi.Näin tapahtuikin ja nyt hän ollut 40 vuotta avioliitossa.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että onko hän noudattanut samaa ohjenuoraa noiden 40 vuoden ajan myös?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pidä hauskaa! Tuohan on miehelle hyvä tilanne, saa pesää kivalta tytöltä ilman pelkoa jostain parisuhteesta.

Juu siis tämähän on unelmatilanne. Ekaa kertaa kuulen, että mies ei halua panosuhdetta, vaan jotain enemmän. Yleensä ne on naiset, jotka yrittävät kääntää panosuhteen rakkaussuhteeksi.

Tuosta ulkonäkökeskeisyydestä. Tällä hetkellä mä olen enemmän keskittynyt vartalokeskeisyyteen, eli muijalla on oltava hyvä kroppa. Tietty ei kiinnosta mikään susiruma hyvällä kropalla. Nykyinen on ihan peruseukko naamaltaan, mutta kroppa on timanttia.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että onko hän noudattanut samaa ohjenuoraa noiden 40 vuoden ajan myös?
Parhaan kykynsä mukaan on noudattanut periaatettaan panna mutta vaimostaan hän ei ole halunnut erota. Vaimonkin kanssa kai on kohtalaisesti mennyt ja ennen kaikkia poikien kanssa, joita hän vuosien ajan valmensi keskimatkojen juoksuissa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miten tämä liittyy siihen kenestä ihminen viehättyy? Järjestetyt avioliitot eivät ole enää 2000-lukua jossa jokaisen ihmisen pitäisi pystyä itse päättämään omasta elämästään, eikä tehdä niin kuin isä tai veli sanoo.
Järjestetyt avioliitot ovat 2000-lukua: "Suurin osa maailmassa solmittavista liitoista on kuitenkin yhä järjestettyjä."

Lähde: Sovittu avioliitto – Wikipedia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy