Naisasiat

• 7 588 030
  • 26 609

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä heittäytymistä suhde tarvitsee? Aikataulutusta tietenkin, mutta tuolla vissiin enemmänkin tarkoitetaan jotain tunteiden sekamelskaa. Ja miksi mitään käsijarrujuttuja miettisi? Mä oon tottunut että jos tykkää niin sanoo sen. Mulle ainakin on oletus etten suostuisi mihinkään sellaiseen teinimäiseen salaiseen ihailuun, josta voisi saada kaverikortin. Niiden saajat yleensä omalla käytöksellään hakeutuvat niihin tilanteisiin. No joo mulla ei ole hirveästi naispuolisia kavereita. Niitä on joko tullut pantua tai sitten pimppaa ei ole herunut, mikä on tietenkin yleisempää. Luonnon laki kuitenkin käskee ajattelemaan seksiä. Mä oon normaali terve mies. Naisjuttuja ei kuitenkaan kannata treffien jälkeen murehtia. Se on vähän kuin jotkut tuo töitä kotiin.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Reilun neljän vuoden parisuhde meni juuri poikki. Kyseessä ensimmäinen tyttöystävä, ensimmäinen asuinkumppani, ensirakkaus ja ensimmäinen nainen käytännössä kaikessa. Sydän on palasillaan, mutta silti järjellä ajateltuna kyllähän tästä varmasti selviää yli, vaikka pahaa nyt juuri tekeekin

Suurin hämmennys ja ongelma oli, että tyttöystävälle todettiin klamydia muutama viikko sitten. Molemmat kävimme testeissä ennen kumitonta touhuilua, ja molemmat oli puhtaita. Nyt sitten neljän vuoden suhteen jälkeen tyttöystävllä löytyy sukupuolitauti, itse olen 100% varma, että en mitään ole tehnyt, joten eihän tässä oikein ole kuin yksi mahdollinen syyllinen. Toki tauti olisi voinut oireettomana muhia tuon 4v ajan, mutta onhan se erittäin epätodennäköistä. Naisella on muutenkin tottumusta/taipumusta pettämiseen ja parisuhteen arvostus ei ole ennen meikäläistä ollut niin hirveän tärkeää kyseisen naisen arvomaailmassa, joten eiköhän se ole itsestään selvää mistä tuo tauti on tullut.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kuukauden ajan tapailin erittäin mukavaa ja viehättävää naisihmistä ja annoin tunteiden päästä pintaan.

Kuukausi on näissä asioissa kyllä aivan tolkuttoman nopea aika.
Itse käytin 10 kuukautta tulevan vaimoni tapailuun, vain Internetissä.
Puhtaasti livepohjalta antaisin aikaa varmastikin kuukausikaupalla, tosin suomalaisten kohdalla riittävää aikaa vaikea edes arvioida ja esim. aasialaisen kohdalla voisi mennä viivyttelyksikin.

Positiivista että ette vielä sinänsä harjoittaneet aviotoimintaa vaikkakin nykymaailmalle paradoksaalisesti tuo lienee ollut yksi eron pääsyistä.

Että nainen päättää täysin yksin kertoo kyllä kieroutuneista valta-asetelmista, mutta tämä on toki jo varsin yleinen paradigma-ongelma.

Itsekin sain ns. kenkää tuossa pari viikkoa sitten parin kuukauden tapailun jälkeen, ja kyllä vitutti.

Olikohan tuossa tarkoituksena saada kaveri maailmanympärimatkalle (eikö ne sellaiset kestä nykyään pari kuukautta?) vai mikäköhän oli jujuna? Noitakin pyörii, itsellekin kerran yksi nainen (hälyttävästi pikkusiskoni näköinen, joten homma meni psykoemotionaalisesti heikoille jäille jo alussa) höpisi matkaseurasta Uuteen-Seelantiin asti. Oltiin jo tuossa vaiheessa mese-kavereita joten ei ollut edes mikään aivan kahjo. Sitten kuitenkaan esim. kotimaanmatkailu ei nähtävästi onnistunut.

Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suurin hämmennys ja ongelma oli, että tyttöystävälle todettiin klamydia muutama viikko sitten. Molemmat kävimme testeissä ennen kumitonta touhuilua, ja molemmat oli puhtaita. Nyt sitten neljän vuoden suhteen jälkeen tyttöystävllä löytyy sukupuolitauti, itse olen 100% varma, että en mitään ole tehnyt, joten eihän tässä oikein ole kuin yksi mahdollinen syyllinen.
Kannattanee asennoitua niin, että ex-naisesi on pettänyt enemmän kuin kerran. Se on tässä tapauksessa jopa todennäköistä. Nyt oma pää kuntoon, eli hengailet ja chillailet, opit elämään yksin ja tämän jälkeen uutta matoa koukkuun. Tsemppiä ja jaksamista.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellä on lähes samanlaisia kokemuksia kuin @Makkeli lla. Ennen kumitonta aikaa testeissä ja puhdasta näytti ja ei mennyt eron jälkeen edes sitä kuukautta, kun saan soiton exältä, että testeihin kannattaisi mennä. Tuo suhde oli muutenkin hyvin erikoinen, sillä itse en ollut oikeastaan kertaakaan suhteen aikana mustasukkainen, mutta tämä exäni sitten oli jokaisesta naispuolisesta kaveristani vähemmän tai enemmän mustasukkainen. Tässä kohtaa yllättyneet käsi ylös, että suhde päättyi pettämiseen tämän naisen puolelta.

Mikä siinä on, että ne pahimmat mustasukkaiset naiset tuppaavat olemaan myös niitä, jotka ovat itse hyvin helposti vieraan sängyssä pelehtimässä.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mikä siinä on, että ne pahimmat mustasukkaiset naiset tuppaavat olemaan myös niitä, jotka ovat itse hyvin helposti vieraan sängyssä pelehtimässä.

Ikinä ei tietysti saisi yleistää, mutta ihan samaa sanoo meikäläisen kokemus.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ikinä ei tietysti saisi yleistää, mutta ihan samaa sanoo meikäläisen kokemus.
Varmaan kuvittelevat kaikkien olevan yhtä helposti vietäviä kuin itsensä. Miettivät mitä itse tekisivät samassa tilanteessa ja eivät ymmärrä että muut saattavat toimia toisin.

ace

Jäsen
Puhtaasti livepohjalta antaisin aikaa varmastikin kuukausikaupalla, tosin suomalaisten kohdalla riittävää aikaa vaikea edes arvioida ja esim. aasialaisen kohdalla voisi mennä viivyttelyksikin.

Positiivista että ette vielä sinänsä harjoittaneet aviotoimintaa vaikkakin nykymaailmalle paradoksaalisesti tuo lienee ollut yksi eron pääsyistä.

Että nainen päättää täysin yksin kertoo kyllä kieroutuneista valta-asetelmista, mutta tämä on toki jo varsin yleinen paradigma-ongelma.

Tiedän että kuukausi on naisten kanssa todella lyhyt aika. Omalta kohdaltani tiedän kuitenkin että olen aika pian varma tykkäänkö naisesta vai en. Toki yllätyksiäkin saattaa sattua pidemmällä aikavälillä, mutta yleisesti ottaen. En todellakaan jaksa enkä halua mitään kuukausien pyörittelyä että aletaanko oleen vai ei. Tässä tapauksessa paska lävähti tuulettimeen, kun neito oli eri linjoilla.

Tarkoititko että aviotoiminta, tai sen puute, oli yksi meidän eron pääsyistä? Meni vähän ohi tuo lause.

E: Tänään siis tavattiin duunikuvioissa eilisten pakkien jälkeen. Yllättävän hyvin kuitenkin meni, vaikka tuska rinnassa oli valtava. Kai sekin ajan myötä helpottaa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tiedän että kuukausi on naisten kanssa todella lyhyt aika. Omalta kohdaltani tiedän kuitenkin että olen aika pian varma tykkäänkö naisesta vai en. Toki yllätyksiäkin saattaa sattua pidemmällä aikavälillä, mutta yleisesti ottaen. En todellakaan jaksa enkä halua mitään kuukausien pyörittelyä että aletaanko oleen vai ei. Tässä tapauksessa paska lävähti tuulettimeen, kun neito oli eri linjoilla.

Tarkoititko että aviotoiminta, tai sen puute, oli yksi meidän eron pääsyistä? Meni vähän ohi tuo lause.

E: Tänään siis tavattiin duunikuvioissa eilisten pakkien jälkeen. Yllättävän hyvin kuitenkin meni, vaikka tuska rinnassa oli valtava. Kai sekin ajan myötä helpottaa.
En oikein tajua tuota sinun seksistä pidättäytymisestä. Naiset haluavat munaa ja jos et sitä heille anna, homma menee vituiksi. Ei tarvitse miettiä mikä meni päin persettä. Nukuit naisen kanssa useamman kerran ilman seksiä. Kirkon treffipalstat kannattaa katsoa, jos tuollaista suhdetta haluat. Henk. koht. en ole tavannut yhtään naista, joka ei olisi halunnut melaa viimeistään toisila treffeillä. Vaikka haluaisit ns. pidempi aikaista suhdetta, kuten minäkin aikoinaan, viimeistään toisilla treffeillä ollaan pistetty lihaa piiloon. Täysin passiivinen mies on totaalinen turn off naisille.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Sehän näissä uusissa suhteissa on jännää, että uskaltaako sitä avata sen rintakehänsä ja lykätä sydämensä uuden kumppanin käsiin? Aika moni sen PRKL fumblaa ja taas sattuu niin shaatanasti! Mutta faktaa on myös se, että jos et tuohon uskaltaudu niin aika ikävää ja karua on elämä...

Raskaan eron kokeneena => kun sulkee oven edelliseen elämäänsä niin vähän aikaa sitä ollaan väkisinkin "pimeässä eteisessä", mutta kun se seuraava ovi aukeaa niin sieltä voi paljastua jotain aiempaa parempaa! Jaksamista pimeään, palstaveljet ja -siskot...

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
@moby maalaat nyt vähän mustavalkoista kuvaa. Ei se nyt aina ihan noinkaan mene, että muijat pitää sua ihan frigidinä runkkarina jos ei heti nahkaprinssiä tunge luolastoon.

Tai no täältä löytyy ainakin yksi kaveri, jonka pidemmät ja parhaimmat parisuhteet on nimenomaan alkaneet rauhallisesti ja saman tien ei olla seksin ihmemaahan hypätty. Riippuu tietysti kummankin arvomaailmasta. Joillekin seksi tulee heti tutustumisen jälkeen luontaisesti ja jotkut mielummin tutustuvat ensin kunnolla. Aina ei tietty halut kohtaa ja toinen on seksuaalisesti paljon aktiivisempi, tällaiset suhteet kyllä päättyy nopeasti. Väittäisin myös, että jos nukut nyt naisen kanssa, jota tapailet niin kyllä täysjärkinen nainenkin osoittaa jos sitä munaa haluaa.

En mäkään nykyisen tai sitä edellisen naikkoseni kanssa heti harrastanut seksiä. Meni ihan jokunenkin tovi ja ensimmäisenkin kanssa tuli oltua yli vuosi kimpassa. Nykyisen kanssa taisi eka parittelu tapahtua just jonkun 3-4 viikon päästä siitä kun ekaa kertaa kunnolla treffattiin. Nykyään ollaan naimisissa ja esikoinen tulossa. Ei nyt mun mielestä ihan kauheen kova epäonnistuminen, vaikka heti ei sitä lihaa piilotettu :)

ace

Jäsen
No niitä yhteisiä öitä ei kuitenkaan kovin montaa ehtinyt olemaan, sen verran että pidän vielä normaalin rajoissa ilman paneskelua. Kyllähän se tämän neidon päätös oli ettei sitä harrastettu. Ehkä tässä tapahtui tuo Klose16 esiin nostama skenario ja nyt kaikki oman elämänsä pettterit tulee haukkumaan nössöksi, mutta ei tämä minulle mikään ongelma ollut.

Vaihtoehtona olisi ollut lempata muija saman tien kun pihtaa saatana, mutta päätin kunnioittaa neidin toivetta ja katsoa kortit loppuun asti. Tässä tapauksessa halusinkin kunnioittaa, eri asia olisi ollut joku random baarivosu.

Mies ja himot ja blaa blaa... Tottakai, mutta kun tarpeeksi sopiva osuu kohdalle joka oikeasti kolahtaa, voi sitä hieman venyäkkin.

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Nyt kun tuli sukupuolitaudeista puhe...

Täälläkin siis tilastollisesti joka viides kantaa sukupuoliherpesvirusta. Mites seurustelevat, oletteko kertoneet avoimesti taudista kumppanille?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toki tauti olisi voinut oireettomana muhia tuon 4v ajan, mutta onhan se erittäin epätodennäköistä. Naisella on muutenkin tottumusta/taipumusta pettämiseen ja parisuhteen arvostus ei ole ennen meikäläistä ollut niin hirveän tärkeää kyseisen naisen arvomaailmassa, joten eiköhän se ole itsestään selvää mistä tuo tauti on tullut.

Luulisi oireettomana muhivan taudin nimenomaan testeissä näkyvän, vaikka sitä ei muuten osaisi epäillä? Tuo on täysin selvä asia ja niitä kertoja on tosiaan ollut lukuisia muitakin. Ei se tauti mistään yhdestä hairahduksesta todennäköisimmin ole tullut.

Sillähän ei ollut asiaan mitään merkitystä, että ei ollut välimatkasta johtuen rahaa tapaamiseen. Ylevä ajatus noin muuten ja itsekin tykkään tsättäillä vähintään muutaman viikon ennen tapaamista.

Hämmentävästi jotkut naureskelevat tuolle lähestymistavalle ja toitottavat kuinka tsätissä ei voi tuntea toista. Siinähän sitä nimenomaan oppii toisesta paljon ja voi rauhassa miettiä mitä sanoo. Ja jos vaikka jäätyisi, niin toinen ei sitä mistään huomaa. Tsättäämisen aikana kun tehdään paljon muutakin ja jos joskus kommentti viipyy, niin se ei kerro mistään.

En todellakaan jaksa enkä halua mitään kuukausien pyörittelyä että aletaanko oleen vai ei. Tässä tapauksessa paska lävähti tuulettimeen, kun neito oli eri linjoilla.

Tämä. Vaikka omallakaan kohdalla tyttöä ei sitten kiinnostanutkaan "mun mielestä tää ei vaan toimi", niin ihme touhua, että pitäisi jotenkin myöhäistää seurustelun aloittamista, jos tsättien ja muutaman tapailun jälkeen tuntuu hyvältä.

Raskaan eron kokeneena => kun sulkee oven edelliseen elämäänsä niin vähän aikaa sitä ollaan väkisinkin "pimeässä eteisessä", mutta kun se seuraava ovi aukeaa niin sieltä voi paljastua jotain aiempaa parempaa! Jaksamista pimeään, palstaveljet ja -siskot...

Se on valloittava kokemus huomatessa kuinka nythän tämä tästä taas. Sitä ei voi etukäteen päättää eikä asiaan hirveästi vaikuttaa milloin se valaistus saapuu. Se jo kuitenkin auttaa, kun tietää sellaisen olemassaolon. Ei sinne eteiseen kukaan ole jäänyt. Tai no on tietenkin, mutta sitten pitää hakeutua hoitopalvelujen piiriin ja saada se ovi sitä kautta auki.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Luulisi oireettomana muhivan taudin nimenomaan testeissä näkyvän, vaikka sitä ei muuten osaisi epäillä? Tuo on täysin selvä asia ja niitä kertoja on tosiaan ollut lukuisia muitakin. Ei se tauti mistään yhdestä hairahduksesta todennäköisimmin ole tullut.

Näinhän se todennäköisesti on, mutta kyllähän tuo tekee helvetin pahaa myöntää edes itselleen se, että avovaimo kenestä on halunnut uskoa vain parasta ja ketä on rakastanut viimeiset neljä vuotta pystyy tekemään tuollaista. Noh, tässä kohtaa sitten varmaan parempi todeta, että onneksi tuli ero, mutta eipä tuo mukavalta tunnu.

Päivät menee eron jälkeenkin ihan kivasti kun on paljon kavereita ja he pitävät kiireisenä, mutta nämä illat/aamut ovat kyllä yhtä tuskaa kun yksin makoilee kämpillä ja menee yhteiseen parisänkyyn nukkumaan yms. Jotain pitäisi keksiä millä nämä hetket saisi menemään ilman järkyttävää masentumista ja suremista.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No niitä yhteisiä öitä ei kuitenkaan kovin montaa ehtinyt olemaan, sen verran että pidän vielä normaalin rajoissa ilman paneskelua. Kyllähän se tämän neidon päätös oli ettei sitä harrastettu. Ehkä tässä tapahtui tuo Klose16 esiin nostama skenario ja nyt kaikki oman elämänsä pettterit tulee haukkumaan nössöksi, mutta ei tämä minulle mikään ongelma ollut.

Juu jos neito ei halua paneskella, se on game over ihan alusta asti. Jos ei nappaa, niin ei nappaa. Ei kannata mietiskellä mitään muuta.

Hämmentävästi jotkut naureskelevat tuolle lähestymistavalle ja toitottavat kuinka tsätissä ei voi tuntea toista. Siinähän sitä nimenomaan oppii toisesta paljon ja voi rauhassa miettiä mitä sanoo. Ja jos vaikka jäätyisi, niin toinen ei sitä mistään huomaa. Tsättäämisen aikana kun tehdään paljon muutakin ja jos joskus kommentti viipyy, niin se ei kerro mistään.

Meikäläinen on aina edennyt tapaamiseen ja lähempään tuttavuuteen parin viestin jälkeen. Viestittely ihan normi suomalaisten naisten kanssa ei mene mihinkään, jos pitää netissä viestitellä viikkoja tai kuukauksia.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue

Niin siis, aika ei ole tarkoitettu vain omien motiivien kartoitukseen, vaan ennenkaikkea sen vastapuolen. Tunne vihollisesi, ja pidä se lähellä - Sun Tzu.

Kyllähän jos kaikki lahjat avataan jo juhannuksena, mitä sitä joulua enää. Nainen myös on itsessään itseensä riittämätön. Paradoksi.

Ihmiset kuvittelevat shokin maanjäristyksenä. On se joskus sitäkin.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kun tuli sukupuolitaudeista puhe...

Täälläkin siis tilastollisesti joka viides kantaa sukupuoliherpesvirusta. Mites seurustelevat, oletteko kertoneet avoimesti taudista kumppanille?

En suosittelisi tautisen kumppanin valintaa. Neitsyitä suositaan syistä.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sillähän ei ollut asiaan mitään merkitystä, että ei ollut välimatkasta johtuen rahaa tapaamiseen. Ylevä ajatus noin muuten ja itsekin tykkään tsättäillä vähintään muutaman viikon ennen tapaamista.

Ilmoitin naiselle(ni) parin kk:n sisään, jotta ensi syksynä joka oli reilun puolen vuoden päässä. Tämä oli hyvä diili, monessa eri perspektiivissä. Täällä on tosiaan hyvin helppoa naisten tapailu, tavoilla joista ei ole Suomessa kuultukaan.

Hämmentävästi jotkut naureskelevat tuolle lähestymistavalle ja toitottavat kuinka tsätissä ei voi tuntea toista.

Suomalaiset ovat näissä asioissa luontaisesti idiootteja.

Siinähän sitä nimenomaan oppii toisesta paljon ja voi rauhassa miettiä mitä sanoo. Ja jos vaikka jäätyisi, niin toinen ei sitä mistään huomaa. Tsättäämisen aikana kun tehdään paljon muutakin ja jos joskus kommentti viipyy, niin se ei kerro mistään.

Joskus kun kommentti viipyy, on aiemmin sanottu koettu tavalla tai toisella epämukavaksi, josta voi tehdä johtopäätöksiä toisen tai itsenkin suhteen. Tosin jos on tindereissä niin heilautettu seuraavaan tyyppiin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus kun kommentti viipyy, on aiemmin sanottu koettu tavalla tai toisella epämukavaksi, josta voi tehdä johtopäätöksiä toisen tai itsenkin suhteen. Tosin jos on tindereissä niin heilautettu seuraavaan tyyppiin.

Tarkoitan siis pelkästään sitä ihan aitoa tilannetta missä pitää hetki poistua koneelta. Se voi olla vaikka miestenhuone, nature calls. Tai ihan mikä tahansa muu syy. Todellinen tai valehdeltu, mutta kyllä niitä todellisia syitä on paljon enemmän kuin keksittyjä.

Ei se nyt tietenkään niinkään mene, että jossain hankalassa tilanteessa yhtäkkiä tulee aina vain kusihätä tai netti vaan katkesi ja tämä uusi palveluntarjoaja ei osaa hommiaan.

Näissä kohdissa voi silti aina pitää sen pienen tauon ja miettiä mitähän tähän nyt vastataan.

En suosittelisi tautisen kumppanin valintaa. Neitsyitä suositaan syistä.

Kuinkahan moni niistä myydyistä neitsyistä on oikeasti luvattua tavaraa? Ei yksikään ei ole huono arvaus, vaikka voihan siellä ehkä joku riista olla ensimmäistäkin kertaa kauppatavarana. Jokainen pelaa uransa ensimmäisen pelin joskus.

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en ole ollut missään tekemisissä naisten kanssa, joten voisiko joku avata mitä parisuhteesta saa seksin lisäksi. Mitä parisuhde on parhaimmillaan?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä parisuhde on parhaimmillaan?

Sellaista missä käydään tapahtumissa ja ollaan yhdessä. Se tapahtuma voi olla mitä tahansa kylän lasten kirpputorista jonkun maailman tähden esiintymiseen jossain minne pitää hieman matkustaa. Se arki tulee tietenkin vastaan kaikissa suhteissa. Eikä juhla tunnu juhlalta, jos ei ole arkea välissä. Se arkikin on ihan kivaa, pussaillaan ja ollaan lähekkäin muutenkin.

Tytöillä on vain se voima päättää milloin tämä on tässä. Ja sitten ne käyttävät sitä voimaansa sinne aidan taakse kurkisteluun. Ja sitten ne löytävät sieltä sen jonkun toisen. Ei sillä ettenkö olisi jo vihdoinkin päässyt yli, mutta olisi se kiva kuulla millainen se uusi mies sitten oli.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuinkahan moni niistä myydyistä neitsyistä on oikeasti luvattua tavaraa? Ei yksikään ei ole huono arvaus, vaikka voihan siellä ehkä joku riista olla ensimmäistäkin kertaa kauppatavarana. Jokainen pelaa uransa ensimmäisen pelin joskus.

Ei sitä neitsyttä säkissä tarvitse ostaa, sinulla vielä ilmeisen rajattu markkina. Aasiassa pelkästään on jo yli 2 miljardia naista, näistä esim. luokassa 18-25v sinkut valtaosa neitsyitä.

Tytöillä on vain se voima päättää milloin tämä on tässä. Ja sitten ne käyttävät sitä voimaansa sinne aidan taakse kurkisteluun. Ja sitten ne löytävät sieltä sen jonkun toisen. Ei sillä ettenkö olisi jo vihdoinkin päässyt yli, mutta olisi se kiva kuulla millainen se uusi mies sitten oli.

Eihän tällaiselle voi enää kuin nauraa. Menee ismit jo aivan maagisiin mittoihin.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei sitä neitsyttä säkissä tarvitse ostaa, sinulla vielä ilmeisen rajattu markkina. Aasiassa pelkästään on jo yli 2 miljardia naista, näistä esim. luokassa 18-25v sinkut valtaosa neitsyitä.

Seuraan paljon uutisia, on täysin mahdollista, että nuo ovat neitsyitä. Tietenkään kaikki niistä ei ole, mutta joku kelle myydään taatusti on.
Eihän tällaiselle voi enää kuin nauraa. Menee ismit jo aivan maagisiin mittoihin.

Nyt en tarkalleen ottaen keksi mille naurat. Valkoihoinen latinalaisia kirjaimia käyttävä maailma on aivan paskana koko ajan, kun tyttö jätti.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seuraan paljon uutisia, on täysin mahdollista, että nuo ovat neitsyitä. Tietenkään kaikki niistä ei ole, mutta joku kelle myydään taatusti on.

Lännessä toki myyvät käyttäytymishäiriöiset ja isoluiset. Älä seuraa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy