@cornix tossahan mä just puhuin luottamuksesta. Sen verran parisuhteessa pitäisi olla luottamusta, että näistä taudeista kerrotaan, tai jos nyt on ollut vähän epämääräisempi seksielämä, niin selvittää ihan itse noi asiat ennenkuin pamauttaa toiselle, että parempi varmaan mennä testeihin.
Noh, itellä tuli ainakin varmistus, että ei mitään pöpöjä löydy, kun esikoisen vuoksi otettiin verikokeita sun muita, joissa nuokin katottiin. En muuten edes tajunnut, kuin paljon saa joka helvetin testeissä ja palikkakokeissa ravata, kun muija on raskaana.
Kerran yksi muija kivenkovaan väitti, että olen häneen tartuttanut kondylooman. Kerroin ihan suoraan, että ei ole mahdollista. Ei se koskaan pyytänyt asiaa edes anteeksi, vaikka selvisi, että ihan itse se oli jotain ensimmäistä vastaantulijaa kuksinut kun erottiin. Piti olla ihan sellanen säätö, mutta kaiffari rupesi luulemaan, että tästähän astellaan pian jo avioliittoon. Noin niinkuin suurinpiirtein. Taisi sitten olla kova paikka, kun ihan rautalangasta väänsin, että en halua juuri nyt parisuhdetta. Se olikin tosin vika kerta, kun harrastin tuollaista ns. säätöä.