Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kyllä vain, löytyy valitettavasti useampikin esimerkkitapaus. Jenkkileffoista en osaa mitään sanoa, mutta ehkä naiset sitten katselevat niitäkin enemmän. Ihmissuhdeviihde ei ole mun juttu. Isoin syy eroihin on käsittääkseni ollut se, kun tulee vaikeuksia ja elämä ei enää olekaan pelkkää nautintoa sekä reissaamista. Ilmeisesti se on nykyään melkoinen deal breaker. Masentunut kumppani, jonka seksihalut ja saliharrastus lopahtavat tai sitten työtön, jonka päivärahoilla ei lähdetä glamourlomalle, joutavat säälittä vaihtopenkille tänä päivänä. Mutta ei se mitään, pelin henki on mitä on ja pelata pitää sen mukaan.
Aika käsittämättömältä tällainen kuulostaa. Toisaalta eiköhän, näin ulkopuolelta katsottuna, voittaja sellaisessa erossa ole se osapuoli joka ei ehkä itseään kovin voittajaksi tunne.
Itse kun työskentelen naisten kanssa niin on hiukan vaikeaa kuvitella tuota. Tosin on selvää, että vaikka iso joukko naisia huutaakin yhteiskunnan tasa-arvoisuuden perään, niin yksilötasolla voimissaan on kulttuuri jossa kumppanilta odotetaan vähintään samantasoista menestymistä yhteiskunnassa kuin mihin itse pystyy.