Naisasiat

• 7 585 510
  • 26 609

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se mitä tuota ihmistä viidentoista vuoden jälkeen tunnen, niin ei hän ole "pettäjätyyppiä". Oikeastaan tu

Jäiköhän tuossa jotakin olennaista kesken? :)

Järki sanoo, että homma on ohi eikä siihen kannata palata, mutta tuo tunnepuoli...

Omalta kohdalta olen huomannut, että joskus täytyy saada lyödä päätä seinään vielä viimeisen kerran. Viisastahan se ei ole, mutta kun tarpeeksi monta kertaa "ottaa turpiinsa", pystyy lopulta tekemään sellaisen päätöksen, josta on täysin varma. Itsensä siinä satuttaa, mutta hyötypuolena on se, että sen jälkeen ei ole enää jossiteltavaa. Kivun ja tuskankin kanssa voi elää (ja niistä pääsee aikanaan eroon), kun tietää ainakin kärsivänsä oikeista syistä, eikä "hätiköidyn" päätöksen takia.

Lisäisin muuten vielä yhden kysymyksen pohdittavaksi: Kuinka kauan jossittelet, mikäli et kokeile? Kuukauden? Vuoden? Kymmenen vuotta? Loppuelämän?

Jos luulet jossitteluvaiheen kestävän vain viikkoja tai muutamia kuukausia, kannattaa ehkä jättää kokeilu väliin. Muussa tapauksessa, mieti itse.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aasiassa on myös niitä maita joiden elintaso ei Suomelle juurikaan häviä, jos edes häviää...

Pohjois-Korea?

Tämä kirjoittamasi asia vaan jäi vaivaamaan. Rupesin tuota funtsimaan, niin mieleen tuli lähinnä Japani ja tietysti Singapore jossa elintaso on lähellä Suomea.

Erittäin isoin varauksin mahdollisesti Kiina, jossa keskiluokka kasvaa koko ajan. Toisaalta Kiinassa asuu myös satoja miljoonia sellaisia ihmisiä, joiden koulutus&varallisuus eivät länsimaisia standardeja täyttäisi.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pohjois-Korea?

Tämä kirjoittamasi asia vaan jäi vaivaamaan. Rupesin tuota funtsimaan, niin mieleen tuli lähinnä Japani ja tietysti Singapore jossa elintaso on lähellä Suomea.

Erittäin isoin varauksin mahdollisesti Kiina, jossa keskiluokka kasvaa koko ajan. Toisaalta Kiinassa asuu myös satoja miljoonia sellaisia ihmisiä, joiden koulutus&varallisuus eivät länsimaisia standardeja täyttäisi.

Etelä-Korea nyt ainakin ja varmaan myös Taiwan.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue

Carlos

Jäsen
Itselle tuo kaikki oli ihan jumalattoman kova paikka. Kesä, syksy ja osa tästä talventapaisesta meni miettiessä asioita ja yrittäessä päästä niistä yli. Joulukuussa alkoi tuntua, että kyllä tämä tästä helpottaa ja elämä menee vähän parempaan suuntaan. MUTTA, sitten tuli viestiä ex-rouvalta, että vähän kaduttaa se miten asiat meni, voitaisiinko tässä vielä puhua ja miettiä juttuja uudestaan.

Itse sanoisin ex-rouvalle jotakuinkin näin;
"Jos luulet että sulla on mulle jotain semmoista asiaa mistä voisin jotenkin olla kiinnostunut, niin laita meiliä."

En alentuisi mihinkään tapaamis-jutteluihin, joka menee kuitenkin siten että ajattelet muijan haluavan takaisin, sitten väännätte siinä juttua ja sitten lopuksi käy ilmi että nainen on "surullinen" koska et vieläkään ole löytänyt ketään uutta, ja haluaisi hyvitykseksi kutsua sinut häihinsä sekä hänen ja hänen työkaverinsa kaksosten kummiksi. Ja tämä ei ole liioittelua, suurin osa naisista on vaan ihan täysiä sikoja.

Pidä siinä sitten suoraa naamaa ja yritä näyttää iloiselta ja vietä seuraavat 4kk Lasol-pullo kourassa yrittäen päästä eroon uusista traumoista.

Mik' on ollutta se on mennyttä, kuten sanassakin sanotaan. Don't touch it.

julle-jr

Jäsen
Elintasoerojen takia kiinalaisella hyvinkoulutetulla henkilöllä, joka puhuu englantia ja osaa jotain muutakin järkevää, eli ei ole pelkän koulutuksen varassa, saattaa ollakin oikein mukava elintaso. Siis kun verrataan maan yleiseen tasoon.

Carlos

Jäsen
Joo, noi pääsivät unohtumaan..

Aika monella eurooppalaisella tuppaa unohtumaan että "Aasia" ja "aasialaiset naiset" ei ole enää sama kuin Vietnamilaiset venepakolaiset joskus 70/80-luvun taitteessa.

Maailman keskus alkaa olla jo siellä Aasiassa, sinne investoidaan, siellä kasvetaan, siellä kehitytään, siellä koulutetaan, siellä on työpaikkoja, siellä on ihmisiä ja siellä on rahaa ihan helvetisti. Länsimainen media on tästä vaan sattuneesta syystä hiljaa kuin kusi sukassa, kuka haluaa tunnustaa että me olemme se suojeltu ulkoilmamuseo joka on riippuvainen pääsylipputuloista ja kävijämääristä? Aasiassa on jo todella paljon hienoja paikkoja joissa on korkea elintaso, ihan pelkästään monimiljoonaisia sivistyneitä kaupunkeja on jo useita kymmeniä pelkästään Kiinassa ja jopa satoja koko Aasiassa.

Toki vastaavasti köyhää maaseutua ja halpatyövoimaa löytyy edelleen paljon, mutta niin sitä löytyy myös valtaosa Euroopasta, ja jopa ihan EU:n sisältä.

Sori off-topic.

Ja sitten on-topic sen verran että itse ottaisin varmaan kiinalaisen naisen jos jostain syystä uuden tarvitsisin. Ovat ajatusmaailmaltaan aika lähellä omaani. Nöyriä, ahkeria, rempseitä ja omaavat erinomaisen huumorintajun. Että ernestille vaan tsemiä matkaan.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mun kaveri tapaili aikanaan korealaista (Siis Etelä-, ei se BEST KOREA) vaihtarityttöä, joka oli melko komea ilmestys: Aasialaiseksi naiseksi aika pitkä, about 170 cm, ei mikään pannunaama/luiskaotsa ja korpinmustat hiukset puoleen selkään saakka. Puhui myös parempaa englantia, kuin minä tai ainakin äänsi paremmin. Muutenkin sivistynyt tapaus ja hyvin länsimaistunut, varmaan myös hieman yllättäen kristillinen koti vaikuttanut siihen. Silloin kävi kieltämättä hieman kateeksi ja mietitytti, että onkohan noita siellä enemmänkin..? Varmaan ajelee isolla Daewoolla töihin ja kuuntelee Gangnam Stylea nykyään..

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika monella eurooppalaisella tuppaa unohtumaan että "Aasia" ja "aasialaiset naiset" ei ole enää sama kuin Vietnamilaiset venepakolaiset joskus 70/80-luvun taitteessa.

Näinhän se menee. Kun puhutaan aasialaisista naisista tai Aasiasta, niin yleisesti se käsitetään tarkoittamaan vain Itä- ja Kaakkois-Aasiaa. Ymmärrettävä väärinkäsitys nimerkiltä MustatKortit.

Omasta kokemuksesta juurikin Itä- ja Kaakkois-Aasiasta tulee ihan kunnollisia naisia, poislukien Thaimaa ja Vietnam sekä pari muuta valtiota. Yleinen käsityshän on se, että thaimaalainen nainen on aina maksettu, samoin vietnamilainen.

Mun kaveri tapaili aikanaan korealaista (Siis Etelä-, ei se BEST KOREA) vaihtarityttöä, joka oli melko komea ilmestys: Aasialaiseksi naiseksi aika pitkä, about 170 cm, ei mikään pannunaama/luiskaotsa ja korpinmustat hiukset puoleen selkään saakka. Puhui myös parempaa englantia, kuin minä tai ainakin äänsi paremmin. Muutenkin sivistynyt tapaus ja hyvin länsimaistunut, varmaan myös hieman yllättäen kristillinen koti vaikuttanut siihen. Silloin kävi kieltämättä hieman kateeksi ja mietitytti, että onkohan noita siellä enemmänkin..? Varmaan ajelee isolla Daewoolla töihin ja kuuntelee Gangnam Stylea nykyään..

Korealaiset ovat muihin aasialaisiin (Itä- ja Kaakkois-Aasia) verrattuna suhteellisen pitkiä, hyvin koulutettuja ja kielitaitoisia eli puhuvat enemmän tai vähemmän sujuvaa englantia. Korealaiset naiset ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Kaikki aasialaiset eivät ole samallaisia lyhyitä lättänaamoja.

Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korealaiset ovat muihin aasialaisiin (Itä- ja Kaakkois-Aasia) verrattuna suhteellisen pitkiä, hyvin koulutettuja ja kielitaitoisia eli puhuvat enemmän tai vähemmän sujuvaa englantia. Korealaiset naiset ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Kaikki aasialaiset eivät ole samallaisia lyhyitä lättänaamoja.

Tuosta englanninkielentaidosta voi olla montaa mieltä. Korealaisten kielitaito on samaa luokkaa japanilaisten kanssa. Eli siis selvästi etelä- ja keskieurooppalaisia heikompaa skandinaaveista puhumattakaan. Auttamisen halu ja yritys sen sijaan on jotain suomalaista valovuoden edellä.

Vertailun vuoksi oma koreantaitoni on muijan englanninkielentaidon kanssa lähes samalla viivalla. Hän on opiskellut englantia lapsesta saakka ja minä koreaa muutaman kuukauden. Ja jos kieltä itsessään tarkastelee, niin neutraalista näkökulmasta englanti on naurettavan helppo kieli oppia mihin tahansa aasialaiseen kieleen verrattuna.

Anteeksi offtopic. Jatkakaa. Puhukaa pillusta. Tai sen puutteesta.

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta englanninkielentaidosta voi olla montaa mieltä. Korealaisten kielitaito on samaa luokkaa japanilaisten kanssa. Eli siis selvästi etelä- ja keskieurooppalaisia heikompaa skandinaaveista puhumattakaan. Auttamisen halu ja yritys sen sijaan on jotain suomalaista valovuoden edellä.

Voi hyvinkin olla totta, sillä olen ollut korealaisten kanssa tekemisissä vain ulkomailla, enkä Etelä-Koreassa. Kielitaidottomat harvoin lähtevät kotimaastaan minnekään. Sama pätee mainitsemiisi etelä- ja keskieurooppalaisiin.

Pahoittelut offtopicista, piti vastata ernestipotsille.

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Tämähän on taas täysin yksilöllistä miten suhtautuu pettämiseen. Itse olen kerran pettänyt. Henkilökohtaisesti tapaus avasi silmäni ja tunneskaala, jonka koin tapauksen jälkeen oli pääosin negatiivinen. Tämän jälkeen en ole pettänyt enkä edes ajatellut, että olisi mahdollista pettää toistamiseen. Itsellä kerta oli nopea yhdenyönhoito. Asia olisi varmaankin eri jos olisin kokenut jonkin sortin ihastumisen ja tutustunut toiseen ihmiseen, muutenkin kuin sängyssä.

Kysytäänpäs sinulta kerta sanoit pettäneesi. Mikä siinä yhdessä hoidossa, varsinkin jos se on vaan tuollanen yhdenyön juttu on niin erikoista? Ei vaan mene ymmärrykseen miksi ei voi ensiksi katkasta sitä olemassa olevaa suhdetta ja sitte mennä uuden kumppanin kanssa sänkyyn.

Tietysti monella varmaan vaikuttaa elämäntilanteet, jos vaikka on asuntolainoja, lapsia ja vaikka avioliitto ei viittisi niistä luopua. En vaan tajua miten joku yksi reikä nyt on niin ihmeellinen että pakko päästä koittamaan jos on jo suhteessa. Jos uusi kumppani kerta on niin mielenkiintonen niin kai se jaksaa hetken odottaa jos olet vielä sillä hetkellä varattu?

Tämä ei ollut mikään moralisointi, ei ole mun asia puuttua muitten pettämisiin kunhan kyselen ihan mielenkiinnosta. Näitäkin tapauksia näkee kuitenkin aika usein työ/opiskelu porukoissa. Näissä tapauksissa, jos henkilöt jää kiinni on käsittämättömintä se, että syytetään siitä ulkopuolista.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
Korealaiset naiset ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Kaikki aasialaiset eivät ole samallaisia lyhyitä lättänaamoja.

Jep, voin osaltani vahvistaa tämän.

Tuli muuten mieleen, että täällä palstan Thaimaa- ja Prostituutio-ketjuissa on ollut varsin laajaltikin puhetta noista Pattayan jne ilotytöistä. Muutamalla nickillä on ollut aika paljonkin infoa asiasta ja kertomuksia jokavuotisista panoreissuista tuohon suuntaan.

Se on jäänyt ihmetyttämään - näin Thaimaassa usein vierailleena - että mikä noissa naisissa muka on viehättävää? Muistan, kun joku linkitti Thaimaa-ketjuun aikanaan jotain kuviakin "suosikkibaaristaan" tms, kovin näyttivät lättänaamaisilta ja vähäpätöisiltä ainakin omaan makuun.

Ja minä en kuitenkaan "sylje lasiin" aasialaisnaistenkaan kohdalla, olen tavannut koreattaria ja kiinattaria, jotka ovat saaneet sukat pyörimään jaloissa. Nuo thaimaalaiset sen sijaan ovat, noh..yksinkertaisesti rumia...

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä ketjussa puhutaan paljon pettämisestä ja ketjun ollessa varsin miesvaltainen on varmaankin luonnollista, että kyse on enemmänkin naisten pettämisestä, kuin miesten..

Onko asiasta tehty mitään oikeita, luotettavia tutkimuksia, siis kumpi sukupuoli pettää enemmän ja millaisissa tilanteissa? Enkä nyt tarkoita iltapulun galluppeja.

Oma mutu on näet vahvasti tämän ketjun hengen vastainen ja veikkaan, että miehet pettävät huomattavasti naisia enemmän.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oma mutu on näet vahvasti tämän ketjun hengen vastainen ja veikkaan, että miehet pettävät huomattavasti naisia enemmän.

Nyt en usko lukemaani. Ihanko todella mietit pettävätkö miehet enemmän kuin naiset?

Maailma on täynnä nollatutkimuksia, mutta toivottavasti tähän kukaan ei saa mitään erillistä stipendiä. Tietenkin miehet pettävät enemmän ja reilusti enemmän. Jos ihan oikeasti joku perustelukin pitää olla, niin vaikka se, että miehet käyvät enemmän työmatkoilla ja välittävät muutenkin perheestä ja lapsista vähemmän.

Tai monet kaiketi esittävät välittävänsä, kun tuovat oikein rahaakin perheeseen, mutta silti oma käsi ei riitä siellä kehitysmaan hotellin vessassa.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt en usko lukemaani. Ihanko todella mietit pettävätkö miehet enemmän kuin naiset?

...

En tietenkään mieti.

Sarkasmi on vaikea tyylilaji ja nyt epäonnistuin. Tarkoituksena oli vaan ilveillä tämän ketjun yleishengelle, jossa nainen on monesti se syypää kaikkeen, miehen säestäessä uhrin roolissa.

Tiedät varmasti mitä tarkoitan.

Silti, olisi ihan mielenkiintoista nähdä joku oikeas tutkimus tähän aiheeseen liittyen. Esimerkiksi se mietityttää, pitävätkö paikkansa ne stereotypiat, että "mies pettää koska biologia/pakko saada pillua" ja "nainen pettää, koska on onneton parisuhteessaan"

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Edelliseen keskusteluun sen verran, että varmaan miehet pettää useimmiten. Kyllähän nainen kun nainen saa miehen viereensä jos haluaa ellei ole kauhean ruma. Miehille naisen saanti on vaikeampaa joten pettäjämiehiä ei ole niin suuri osa. Ne ketkä pettää tekevät sitä paljon (tunnen itsekin yhden tyypin), mutta perusmies ei varmaan niin paljoa.

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelliseen keskusteluun sen verran, että varmaan miehet pettää useimmiten. Kyllähän nainen kun nainen saa miehen viereensä jos haluaa ellei ole kauhean ruma. Miehille naisen saanti on vaikeampaa joten pettäjämiehiä ei ole niin suuri osa. Ne ketkä pettää tekevät sitä paljon (tunnen itsekin yhden tyypin), mutta perusmies ei varmaan niin paljoa.

Eli tästä vois päätellä, että ajattelet asian olevan niin, että mies pettäis paaljon enemmän jos vaan olis tilaisuuksia... mutta ei ole... Itehän olen pettänyt ja täytyy sanoa, että erittäin kauniit naiset mut viekottelivat pahoille teille. En puolustele pätkääkään, mutta olis kiva tietää että kuinka moni muu äijä olis ollut tilaisuuden tarjoutuessa uskollinen... No se on toinen juttu.

Periaatteessahan panot menee aika tasan. Mutta miehet kyllä käy huorissa, parisuhteessakin olevat. Kenties se on pieni porukka, mutta ainakin itse muistan että joskus ysärillä duuniporukalla kun oltiin Virossa, niin tuntui että puolet kävi huorissa. Itse en kyllä käynyt.

Naisilla lienee sitten tämmösiä monimutkaisempia kuvioita enemmän, miehille noi pettämiset saattaa olla enemmän vaan pelkkää panemista. Omaa pettämistäni selittelen sillä, että jotenkin kun ei oo koskaan ollut kuitenkaan mikään ykköskorin iskijätyyppi, niin ei vaan kyennyt jättämään väliin kun tilaisuus tarjoutui... naiset perkeleet kyllä käyvät varattuihin miehiin kiinni kuin siat limppuihin. Toki tässäkin on kyseessä vain se tietty naisryhmä, joten enpä halua yleistää.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ennen vanhaan naisilla ei ollut kulttuurisesti yhtä paljon saumoja pettää kuin miehillä, minkä takia miehet varmasti pettivät enemmän. Naiset olivat sidotumpia kotiinsa ja sen verran vertaistensa kyttäämiä, että mahdollisuudet pettää eivät olleet niin kaksiset verrattuna vapaammin liikkuviin ja reissaaviin aviomiehiinsä.

Näin on toki edelleen erityisesti hevonvittumaissa, joissa äbäläbäbä-miehet ja vinkuintialaiset saavat panna ja raiskata kaikkea liikkuvaa vaikka joukolla, ja naiset ovat joko kotiin säkki päässä teljettyjä synnytyskoneita tai sitten muuten vain huoria, jos uskaltavat liikkua yksin kadulla ja kysyä tietä hotelliin. Ei siinä paljon pettämisaikeita toteuteta tai päästä tilittämään onnettomasta avioliitosta lihaksikkaalle työpaikan könsikkäälle kännisissä pikkujouluissa.

Nyky-Suomessa ja muissa länsimaissa puntit ovat tasan mahdollisuuksien suhteen, joten tilanne on varmasti hyvin erilainen kuin mitä se on ennen vanhaan ollut. En ihmettelisi, vaikka lukemat olisivat keikahtaneet päinvastaisiksi, sillä miehiltä puuttuu nykyisin "lähdetään herrasmiesten klubille, poltetaan sikarit ja mennään sen jälkeen huoriin"-hyvävelikerhoilu kaikissa yhteiskuntaluokissa paitsi eliitissä, kun taas vastaavasti naisilla on täysin myyjän markkinat ja mahdollisuus jatkuvaan vertailuun ja valitsemiseen miesten osalta, oli parisuhde alla tai ei.

Oletettavasti sentään suurin osa miehistä ja naisista yrittää elellä parisuhteessaan kohtalaisen kunnollisesti, eli ainakin noin puolet. Loput sitten tekevät mitä tekevät. Eikö se niin ollut, että noin puolet avioliitoista päättyy eroon? Eivät kaikki varmasti pettämiseen pääty, mutta tuskin tämä ihan pienikään prosentti on erojen ja luottamuksen loppumisen syynä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei pettämistä mielestäni voi jaotella siten, että joko miehet tai naiset tekee niin. Vähän sama kuin niputtaisi kaikki Kärppiä kannattavat jälkeen jääneiksi ja Pelicansia kannattavat intellektuelleiksi.

Pettäminen on luonteenlaadusta ja ihmisestä itsestään kiinni. Toiset tekevät niin ja toiset eivät.

Kuulun siihen osaan kansasta, että olen ehtinyt sekä pettämään, sekä olemaan petetty. Nämä molemmat merkityksellisissä parisuhteissa. Jotain jäi kuitenkin noista kaikista käteen: tiedän, etten enää petä. Kohtuullisen avartavia kokemuksia molemmat, kun on jäänyt kiinni pettämisestä ja on saanut sen tärkeän ihmisen kiinni pettämisestä.

En toki tuomitse ketään, kenen viisari värähtelee mille ja kenelle tahansa. Antaa paukkua, jos se jotain elämään tuo.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
...Itehän olen pettänyt ja täytyy sanoa, että erittäin kauniit naiset mut viekottelivat pahoille teille. En puolustele pätkääkään, mutta olis kiva tietää että kuinka moni muu äijä olis ollut tilaisuuden tarjoutuessa uskollinen... No se on toinen juttu...

Arvostan tätä tunnustustasi. Palstallahan on myös ketju, jossa kyseltiin, kuka pettäisi puolisoaan, jos sauma tulisi..

..ketju oli ainakin omiin silmiin aikamoista hurskastelua ja jeesustelua.

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Eli tästä vois päätellä, että ajattelet asian olevan niin, että mies pettäis paaljon enemmän jos vaan olis tilaisuuksia... mutta ei ole... Itehän olen pettänyt ja täytyy sanoa, että erittäin kauniit naiset mut viekottelivat pahoille teille. En puolustele pätkääkään, mutta olis kiva tietää että kuinka moni muu äijä olis ollut tilaisuuden tarjoutuessa uskollinen... No se on toinen juttu.

Periaatteessahan panot menee aika tasan. Mutta miehet kyllä käy huorissa, parisuhteessakin olevat. Kenties se on pieni porukka, mutta ainakin itse muistan että joskus ysärillä duuniporukalla kun oltiin Virossa, niin tuntui että puolet kävi huorissa. Itse en kyllä käynyt.

Naisilla lienee sitten tämmösiä monimutkaisempia kuvioita enemmän, miehille noi pettämiset saattaa olla enemmän vaan pelkkää panemista. Omaa pettämistäni selittelen sillä, että jotenkin kun ei oo koskaan ollut kuitenkaan mikään ykköskorin iskijätyyppi, niin ei vaan kyennyt jättämään väliin kun tilaisuus tarjoutui... naiset perkeleet kyllä käyvät varattuihin miehiin kiinni kuin siat limppuihin. Toki tässäkin on kyseessä vain se tietty naisryhmä, joten enpä halua yleistää.

En sano varmaksi että miehet pettäisi enemmän jos tilaisuuksia tulisi. Tuntuu vaan, että monella miehellä se pettäminen ei ole yhtä helppoa kun naisille johtuen hankalammasta tilanteesta saada naista.

Oon varmaan kummajainen, mutta on tullu saatua kaunista naista ja ihan perusnaista ja ei ne nyt niin ihmeellisiä tapauksia ole ollut että olisin valmis pettämään. Toki ihmiset on erilaisia ja humalat jne. vaikuttaa päätöksiin. En edes ole mitään parisuhdetyyppiä, mutta jotenki tuntuu rujolta jos petetään vaan yhen panon takia.

Viimesestä kappaleesta oon samaa mieltä. Työporukan kanssa esim. Amsterdamissa niin varatut ne oli kiihkeimmin huoriin menossa. Kävin kyllä itekki, mutta vapaa mies voi käydä. Naiset varmaan himoitsee noita varattuja ihan sen takia, että jos mies on suhteessa niin se ei yleensä ole naisten mielestä ihan paska. Naiset tykkää varatuista, koska se suhde jo kertoo että mies on vähintään ok.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En edes ole mitään parisuhdetyyppiä, mutta jotenki tuntuu rujolta jos petetään vaan yhen panon takia.

Olen itse parisuhdetyyppiä tai ainakin uskottelen itselleni olevani. Mutta tämä on juuri se juttu. Mitä ihmettä siitä saa sen puolen tunnin aikana, että se olisi kannattavaa?

Se on myös jäänyt epäselväksi miten joku voi enää koskaan katsoa tyttöä silmiin, jos on pettänyt. Ja vaikka jopa asua hänen kanssaan.

En sano varmaksi että miehet pettäisi enemmän jos tilaisuuksia tulisi. Tuntuu vaan, että monella miehellä se pettäminen ei ole yhtä helppoa kun naisille johtuen hankalammasta tilanteesta saada naista.

Stand up -koomikko Bill Burr mielestäni kiteytti tämän asian show'ssaan aika mainiosti. Tavisten on pirun helppoa moralisoida jonkun Arnold Schwarzeneggerin tai Tiger Woodsin touhuja:
Bill Burr - You People are all the Same (HD) (Full Stand-Up Show) - YouTube

Kun itse tulette jostain salilta tai lätkä- tai sählyhöntsyiltä, niin onko siellä pukuhuoneen ovella bussilastillinen skandinavilaisia malleja ehdottelemassa pikku sessioita? Jos olisi, niin miten toimisitte?

Työporukan kanssa esim. Amsterdamissa niin varatut ne oli kiihkeimmin huoriin menossa.

Eikös täällä ole esim. tuon pettterin Viron-reissujen kommentoinneissa aika yksissä tuumin todettu, että huorissa käyvät lähes poikkeuksetta vain onnettomat peräkammarinpojat? Tuo yleisesti hyväksytty palstatotuus ei kyllä käy ihan yksiin myöskään omien havaintojeni kanssa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy