Sitä on vaikee selittää... mä vaan rakastan tavallani naisia...
Olet siis mulkkusi orja? Vieras veitikka kikkelin herkku....
Sitä on vaikee selittää... mä vaan rakastan tavallani naisia...
Mikä ei täsmää ? Kaikki sun oletukset oli ihan oikeita, mähän sanoin että mulla on yks iso ongelma. Sitä on vaikee selittää... mä vaan rakastan tavallani naisia...voi olla että olen myös läheisyysriippuvainen...tai ei voi olla vaan olen. Mutta harharetkien jälkeen en kaipaa syliä vaan pimeään suihkuun.
Libidosta viis, mutta elämänasenteellakin on vaikutuksensa asiaan. Ehkä kaikki eivät pidä parisuhdeasioita oravanpyöränä. Itse asiassa olet aika harvinainen tapaus.Luojalle kiitos siitä, että en omaa CBMS:n kaltaista libidoa.
Kaunis nainen tyytyväisenä vieressä, se on mun "sairaus"...se on mun piikki... ja parasta kaikessa on silti se "tanssi" joka johtaa siihen kaikkeen.
Kyllähän se ahdistaakin välillä...joskus enemmänkin...
Mutta hmm...mitä huvia...kuten sanoin...mä rakastan kauneutta. Kaunis nainen tyytyväisenä vieressä, se on mun "sairaus"...se on mun piikki... ja parasta kaikessa on silti se "tanssi" joka johtaa siihen kaikkeen.
Ja mitä Levottomiiin tulee niin mä olin pannut mun elämän tälläiseksi jo ennen Levottomia, vaikkakin se kuvaakin osittain sitä ongelmaa mitä mulla on, olen sen kuullut monta kertaa ystäviltäni että Levottomat on kuin se mitä mä teen.
Toivottavasti et ole alle kolmekymppinen...tyttö on mua 14 vuotta nuorempi
No tässä päästään siihen koko opetuksen ytimeen, Itseluottamukseen.
En pidä itseäni juurikaan keskivertomiestä komeampana, toki ehkä siistimpänä. Suurin syy varmasti miksi naisia vedän puoleeni ei uskoakseni ole pelkkä ulkonäkö. Ja siitä puhuu sekin että suurin osa tytöistä joita tapailen, toivoo jotain vakavempaa. Olen oma itseni, itsevarma itseni. Ja vaikka muuten kuulostaakin että olen sovinistisika niin silti aina otan huomioon toisen siinä hetkessä...kohtelen naisia hyvin...varmasti jokainen saa tuntea hetken olevansa haluttu.
Mitä toi nyt tarkalleen ottaen tarkoittaa, oletko keskivertoa ns. coolimpi? Mä en oikein tuohon itseluottamukseen paljoa usko. Kyllä ne ulkonäkö, omaisuus ja muu potentiaalinen hyötyminen miehestä eniten omien kokemuksieni mukaan ratkaisevat, paitsi esim. juuri hetken huumaa elävillä kännisiskoilla Viking-porauslautan yökerhossa tai ainejärjestöbileissä.
Ei se ole sun uskomisesta kiinni. Tarkoitin vaan siis siistimpi pukeutumisen osalta, voi olla että jonkun mielestä näytän coolilta, dunno. Ja omaisuutta ei ole, duunarihommissa, ei edes autoa tällä hetkellä. Ja toisen vinkin voin antaa että opettele katsomaan naista silmiin...oikeasti. Ja noi mainitsemasi naiset ei kuulu mun valikoimaan...yleensä.
Joo ei tarkoitakaan. Mun mielestä vaan osa naisista on aika yksinkertaisia, ja sen sanoin ääneen. Mä en ymmärrä miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, varsinkin kun se kuitenkin taitaa olla ihan fakta. Välillä tää meininki on vähän kuin jossakin Venäjällä tai Neuvostoliitossa. Asiasta ei saa puhua, vaikka lähes kaikki tietävät sen. Enkä mä siis kaikista naisista puhunut, vaan niistä tyhmistä, vai olisko toi "yksinkertainen" sitten korrektimpi ilmaisu, jos ei suoraan halua puhua asioista niiden oikeilla nimillä, mitä mä välillä puhun, ja se tuntuu ärsyttävän täällä monia.Se että haukkuu naisia tyhmiksi ei tarkoita hyvää itsetuntoa.
No vähän ehkä joo, mä ymmärrän. Eihän se välttämättä ole kilttiä tai kohteliasta jos esimerkiksi ei jaksa kuunnella tyhmiä ja ärsyttäviä juttuja. Mutta toisaalta onhan monesti ne mun mainitsemat nössöilyjutut kuitenkin nössöilyä, ainakin siten mitä sillä sanalla yleensä tarkoitetaan.Pettter ja muut jotka kuvittelevat olevansa tosihemmoja sekoittaa kiltteyden, vastuuntunnon, empatian ja ennenkaikkea toisen huomioonottamisen "nössöilyyn".
Ei ja Ei ... ei ole Bossia, ei ole Gaultieria, ei edes hajuvesissä, hajuvedet on toki ainut jossa mulla on jotain merkkejä. En kulje merkkivaatteissa, lähimpänä merkkivaatetta on Peakin hupparit. Hiukset toki on aina ollut viimeisen päälle, jää CR7 toiseksi ;)
Eka pointti on juuri tuo että katsoa toista silmiin kun jutellaan, ja sillä lailla että sun silmistä ei näy helvetinmoinen epävarmuus itseäs kohtaan. Ja toisekseen katsomaan sinne toisen silmiin oikeasti...vaikka onkin melkoinen latteus että silmät on sielun peili niin ei se ole totaalista paskaa. Niistä monesti huomaa mitä toinen haluaa. Ja mä voin sanoa että oon muutaman kymmenen naista saanut pelkästään silmien/katseen avulla.
Oot sä myiny sun sielus saatanalle ja siksi näkyy tyhjää =) ? Mulle on monet naiset sanonu että katson "liian syvälle"...mutta se on ehkä lähinnä sitä että katson intensiivisesti ja seuraan muutenkin kehon kieltä.
Itse, kun en koskaan ole tyttöä pettänyt enkä tule niin tekemään, niin olin vain aivan kauhuissani. Meno sinänsähän oli varmasti aivan tavallista, mutta en vain ymmärrä sen olevan normaalia.
Missään ei ole niin helppo tutustua porukkaan kuin koulussa ja varsinkin ulkomaalaisessa sellaisessa, kun löytää samanmaalaisia. Eli sitä oli ihan hyvin kartalla kenellä on Suomeen jäänyt poika- tai tyttöystävä.
Ja silti siellä vaan pantiin, vaikka ei montaa viikkoa oltu vielä edes oltu. Niitä bileitä, kun vain oli ja oli. Taivas tietää kuinka paljon enemmän pantiin mistä en ole kuullut.
Nämä siis ovat olleet vähintään vuoden reissuja. Kuukauden tai parin reissut kai pystyy olemaan nussimatta. Pidempiä ei taatusti. Joka väittää näin tekeväsä, valehtelee.
Markkina-arvo viikonloppuna testattu ja riittäväksi havaittu. Avainsanat jälleen kerran: hymy, itsevarmuus ja rehti katsekontakti suoraan silmiin. Catch & Release -kalastus (ukkomiehenä ei pidemmälle mennä) tuotti sopivan saaliin, hyvän mielen eikä omatuntoa soimaa. Hieno reissu.
En ole koskaan ymmärtänyt näiden markkina-arvojen ja excel-taulukoiden päälle.
Itse olen ihan normaalin näköinen ja kiinnostusta kuitenkin löytyy riittävästi ja varmaan lisääkin jos oikein yrittäisin.
Sitä vaan pitkän parisuhteen ja arjen keskellä saattaa unohtaa, että hei, minä voisin kelvata vielä muillekin kuin vaimolle.
Markkina-arvo viikonloppuna testattu ja riittäväksi havaittu. Avainsanat jälleen kerran: hymy, itsevarmuus ja rehti katsekontakti suoraan silmiin. Catch & Release -kalastus (ukkomiehenä ei pidemmälle mennä) tuotti sopivan saaliin, hyvän mielen eikä omatuntoa soimaa. Hieno reissu.
Sama täällä, ja hyvä näin. Sitä vaan pitkän parisuhteen ja arjen keskellä saattaa unohtaa, että hei, minä voisin kelvata vielä muillekin kuin vaimolle. Tällaisesta tuuletuksesta saa mukavaa piristystä arkeen, ja siitä tuskin on kenellekään haittaa.
Kuinka pitkä parisuhde sulla on takana ja kuinka vanha olet?
Onko itsetunnossa jotain feelua? Aika lapsellista touhua.
En ole koskaan ymmärtänyt näiden markkina-arvojen ja excel-taulukoiden päälle.
Kuka miettii näitä naisia kohdatessaan? Itse olen ihan normaalin näköinen ja kiinnostusta kuitenkin löytyy riittävästi ja varmaan lisääkin jos oikein yrittäisin.