Naisasiat

  • 7 503 757
  • 26 557

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kommentti vielä tähän psykiatrin väitteeseen, eli että on muka helpompi olla uskollinen, jos on kokenut kielletyn intohimon. Tuohan on aivan täyttä hölynpölyä.

Tämähän on taas täysin yksilöllistä miten suhtautuu pettämiseen. Itse olen kerran pettänyt. Henkilökohtaisesti tapaus avasi silmäni ja tunneskaala, jonka koin tapauksen jälkeen oli pääosin negatiivinen. Tämän jälkeen en ole pettänyt enkä edes ajatellut, että olisi mahdollista pettää toistamiseen. Itsellä kerta oli nopea yhdenyönhoito. Asia olisi varmaankin eri jos olisin kokenut jonkin sortin ihastumisen ja tutustunut toiseen ihmiseen, muutenkin kuin sängyssä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sotket nyt iloisesti moraalin ja fyysisen riippuvuuden. Tuo keskimmäinen ehkä jopa pitää paikkansa, ellei ole psykopaatti.

Henkiset riippuvuudet ovat yhtä lailla ihmiseen vaikuttavia tekijöitä kuin fyysisetkin. Onhan seksiaddiktiokin riippuvuus. Ja edelleen ei nähdäkseni tarvita "kiellettyä intohimoa" siihen, että olisi helpompi olla uskollinen. Ei tarvitse tehdä väärin kumppaniaan kohtaan, jotta voisi helpommin olla tekemättä väärin kumppaniaan kohtaan.

"On helpompi olla lyömättä akkaansa kun on ensin vetänyt sitä kunnolla turpaan."
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei...löysin jonkun. Ehkä.

Nainen on omituinen olento. Sen vuoksi mies tekee mitä ihmeellisimpiä asioita:

Aasialainen nainen on vielä astetta omituisempi eliö. Kommunikaatiovaikeuksia, ristiriitaisia tunteita, piiloteltua seurustelua sekä muita omituisia tapoja.

Ostin lentoliput toiselle puolelle maailmaa, lykkäsin opintoja ja tulen ottamaan loparit osa-aikaduunista. Koko reissu tullee maksamaan jotain 1500-2000e mutta on sitä tyhmempiinkin asioihin rahaa poltettu.

Ehkä pelottavinta tässä on se, etten ole edes ns. pillun perässä vaan ihan oikeaa parisuhdetta rakentamassa. Sukupuoliroolit ovat muutenkin kääntyneet tässä keississä ihmeellisesti päälaelleen. Minä olen se, joka valittaa kun toinen ei puhu tarpeeksi tunteistaan. Minä olen se, joka tuijottaa koko ajan puhelinta/tietokonetta uusien viestien toivossa. Ja minä olen se, joka itkee ja nauraa samaan aikaan. Viikoittain lähtettyjen ja vastaanotettujen some-viestien yhteismäärä kyseisen henkilön kanssa on n.1000-1500kpl/viikko.

Yksityisyyttäni varjelen, mutta tätä ketjua käytän purkaakseni asioitani tuntemattomille ihmisille.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Huh, no toivottavasti myös tarinan aasialainen nainen on rakentamassa kanssasi parisuhdetta. Valitettavan useinhan käy lopulta ilmi, että china girl kiinnostuu vain rahasta ja länsimaisesta elintasosta.
 
K

kiwipilot

Huh, no toivottavasti myös tarinan aasialainen nainen on rakentamassa kanssasi parisuhdetta. Valitettavan useinhan käy lopulta ilmi, että china girl kiinnostuu vain rahasta ja länsimaisesta elintasosta.

Ja tämä taas kokemuksen syvällä rintaäänellä?

Ja ernestipotsille: just go for it! Elämä on tehty elettäväksi. Kyyniset ja katkerat mädäntyykööt itsesäälissään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Ja ernestipotsille: just go for it! Elämä on tehty elettäväksi. Kyyniset ja katkerat mädäntyykööt itsesäälissään.

Juuri näin!

Tosin, Ramblerilla on (kerrankin tässä ketjussa) ihan hyvää pointtia siinä, että kyllä noiden aasialaisten naisten kanssa varuillaan varmasti kannattaa olla.

Heillä on näissä länsimaisen miehen kanssa solmituissa suhteissa erittäin paljon voitettavaa, mikäli pääsevät tämän siivillä länsimaihin muuttamaan.

Tämä siis yleisenä huomiona, ei ernestipotsin suhteeseen liittyvänä juttuna.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Okei...löysin jonkun. Ehkä.

Nainen on omituinen olento. Sen vuoksi mies tekee mitä ihmeellisimpiä asioita:

Aasialainen nainen on vielä astetta omituisempi eliö. Kommunikaatiovaikeuksia, ristiriitaisia tunteita, piiloteltua seurustelua sekä muita omituisia tapoja.

Ostin lentoliput toiselle puolelle maailmaa, lykkäsin opintoja ja tulen ottamaan loparit osa-aikaduunista. Koko reissu tullee maksamaan jotain 1500-2000e mutta on sitä tyhmempiinkin asioihin rahaa poltettu.

Ehkä pelottavinta tässä on se, etten ole edes ns. pillun perässä vaan ihan oikeaa parisuhdetta rakentamassa. Sukupuoliroolit ovat muutenkin kääntyneet tässä keississä ihmeellisesti päälaelleen. Minä olen se, joka valittaa kun toinen ei puhu tarpeeksi tunteistaan. Minä olen se, joka tuijottaa koko ajan puhelinta/tietokonetta uusien viestien toivossa. Ja minä olen se, joka itkee ja nauraa samaan aikaan. Viikoittain lähtettyjen ja vastaanotettujen some-viestien yhteismäärä kyseisen henkilön kanssa on n.1000-1500kpl/viikko.

Yksityisyyttäni varjelen, mutta tätä ketjua käytän purkaakseni asioitani tuntemattomille ihmisille.

Meikäläisen laajan kokemuksen perusteella aasialainen nainen on maailman paras, kunhan se on filippiiniläinen. Niillä on huumorintaju, kulttuuri ja kielitaito riittävän lähellä eurooppalaista. Thaimaalainen on todella tyhmä otus. Niihin älä sekaannu!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässäpä se tärkein

Kyynisenä sitä sitten ajattelee, että jos kerran pettää ja sen saa anteeksi, niin miksi sitä ei sitten tekisi uudestaan.
Olisiko sinulle täysin mahdotonta antaa pettäminen anteeksi ja opetella luottamaan uudelleen?
En kutsuisi tuota kyynisyydeksi, Colin Hunt, vaan terveeksi itsesuojeluvaistoksi. Tuo luottamus on juurikin se tärkein asia tilanteessasi. Eli mahdatko kuulua siihen ihmisryhmään, jossa kyetään ihan vilpittömästi antamaan pettäminen anteeksi ja pystytään rakentamaan uudelleen täydellinen luottamus tähän pettäneeseen henkilöön? Siitä suhteestahan nimittäin ei tule yhtikäs mitään, jos mielessäsi pyörii pienikin epäilys siitä, pystytkö luottamaan ko. naiseen enää.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Järki ja tunteet

Kiitokset kaikille viesteistänne. Mietin noita TQoFE:n kirjoittamia kysymyksiä ja
jostain ihmeen syystä kaipaan tuota ihmistä. Vaikka se miten hän asiat hoiti suututtaa itseäni ihan jumalattomasti ja on vähän sellainen vedätetty olo, niin jotain siinä on vielä tunnepuolella olemassa. Ei saisi, ei perkele saisi olla mitään noiden jälkeen.
Suhteessa oli toki hyviä asioita mitä kaipaa, mutta ehkäpä ne negatiiviset asiat tässä unohtuvat ja ne hyvät, positiiviset asiat, tuntuvat vielä paljon suuremmilta kuin mitä ne olivat.
Se mitä tuota ihmistä viidentoista vuoden jälkeen tunnen, niin ei hän ole "pettäjätyyppiä". Oikeastaan tu

Ehkä jollakin tasolla pystyn antamaan anteeksi, mutta eihän tuo unohdu. Sen tiedän itsestäni, että se tulee välillä mieleen ja esille joissakin yhteyksissä. Samoin tuon luottamuksen uudelleen rakentaminen on varmasti hyvinkin vaikeaa. Oikeastaan tähän tämä pitäisikin päättää koko homma, kun nuo kaksi mainittua asiaa eivät varmastikaan toteudu 100%:sti. Järki sanoo, että homma on ohi eikä siihen kannata palata, mutta tuo tunnepuoli...
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Nyt sai minun ja eksän seikkailut lopullisen stopin. Nähtiin ensimmäistä kertaa pari kk sitten tulleen eron jälkeen ja tavallaan nyt on helpottunut olo. Yritin vielä puhua antamaan mahdollisuuden, vaikka tahtoi sitä ei pystynyt enää, kun tilanne oli tämä. No asiat saatiin sovittua ja sovittiin myös, että siirrytään elämässä eteenpäin. Kummastakin näki, että oli tämä ero ottanut koville. Vaikka nyt haavat auki revittiin uusiks, niin ehkä oli silti hyvä nähdä. Nyt ei oo enää jossiteltavaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh, no toivottavasti myös tarinan aasialainen nainen on rakentamassa kanssasi parisuhdetta. Valitettavan useinhan käy lopulta ilmi, että china girl kiinnostuu vain rahasta ja länsimaisesta elintasosta.


Aasiassa on myös niitä maita joiden elintaso ei Suomelle juurikaan häviä, jos edes häviää. Kyseinen nainen vetelee yliopistotutkinnostaan viimeistä vuotta ja sen jälkeen on periaatteessa vapaa etsimään elämäänsä mistä tahansa.

Eniten olen tässä tapauksessa huomannut muijan varovaisuuden länsimaisuutta kohtaan. Kielitaito on jonkin verran keskusteluita rajoittava tekijä, mutta pitkässä juoksussa tuokin on vain hidaste. Kyllä yhden itä-aasialaisen kielen oppii siinä missä indoeurooppalaisenkin, mutta erilaisen rakenteen ja sanaston vuoksi se on vain hitaampaa. Toisaalta mimmi haluaa kehittää omaa englantiaan, mikä nyt on välttämätöntä mikäli länsimaihin joskus aikoo muuttaa.

Suhde on tosiaan vielä melko alussa joten yhteisasumisista yms. ei ole vielä vakavasti puhuttu. Mutta huhtikuun koittaessa tämäkin keskustelu täytyy käydä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä jollakin tasolla pystyn antamaan anteeksi, mutta eihän tuo unohdu. Sen tiedän itsestäni, että se tulee välillä mieleen ja esille joissakin yhteyksissä.

Tässähän se olennainen on, mun mielestä. Pystytkö unohtamaan? Anteeksi voi antaa, rakkaushan on eräänlainen ns. terve psykoosi ihmisellä. Mutta mites se muisti puoli? 'Ens perjantaina meillä on mimmien ilta. Tuun sitten yöllä.' Jep ja niin lähti ajatukset taas rullaamaan kohti 'mitä sillon tapahtu'. Pystytkö rehellisesti sanomaan itsellesi ettei näin käy? Jos et niin haluatko kokea tuonkaltaisia fiiliksiä, olet valmis kamppailemaan niiden kanssa?

homma on ohi eikä siihen kannata palata, mutta tuo tunnepuoli...

Sehän se. Mutta jos ajattelet asiaa hieman eri suunnasta...kun sitten olet päässyt yli tästä nykyisestä daamista ja kohtaat uuden niin voitko kuvitella kokevasi taas tällaisen 'tunnepuolen' eli järjettömän ihanan tunteen mutta ILMAN kaikkea tätä nykyistä paskaa? Jos vastaus on kyllä, tiedät mitä tehdä. Se vie aikansa ja sattuu niin saatanasti mutta kun se on ohi, ja se tulee kyllä olemaan sitä, on se uusi fiilis taas aivan sanoinkuvaamaton. Tsemppiä!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se mitä tuota ihmistä viidentoista vuoden jälkeen tunnen, niin ei hän ole "pettäjätyyppiä". Oikeastaan tu

Jäiköhän tuossa jotakin olennaista kesken? :)

Järki sanoo, että homma on ohi eikä siihen kannata palata, mutta tuo tunnepuoli...

Omalta kohdalta olen huomannut, että joskus täytyy saada lyödä päätä seinään vielä viimeisen kerran. Viisastahan se ei ole, mutta kun tarpeeksi monta kertaa "ottaa turpiinsa", pystyy lopulta tekemään sellaisen päätöksen, josta on täysin varma. Itsensä siinä satuttaa, mutta hyötypuolena on se, että sen jälkeen ei ole enää jossiteltavaa. Kivun ja tuskankin kanssa voi elää (ja niistä pääsee aikanaan eroon), kun tietää ainakin kärsivänsä oikeista syistä, eikä "hätiköidyn" päätöksen takia.

Lisäisin muuten vielä yhden kysymyksen pohdittavaksi: Kuinka kauan jossittelet, mikäli et kokeile? Kuukauden? Vuoden? Kymmenen vuotta? Loppuelämän?

Jos luulet jossitteluvaiheen kestävän vain viikkoja tai muutamia kuukausia, kannattaa ehkä jättää kokeilu väliin. Muussa tapauksessa, mieti itse.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aasiassa on myös niitä maita joiden elintaso ei Suomelle juurikaan häviä, jos edes häviää...

Pohjois-Korea?


Tämä kirjoittamasi asia vaan jäi vaivaamaan. Rupesin tuota funtsimaan, niin mieleen tuli lähinnä Japani ja tietysti Singapore jossa elintaso on lähellä Suomea.

Erittäin isoin varauksin mahdollisesti Kiina, jossa keskiluokka kasvaa koko ajan. Toisaalta Kiinassa asuu myös satoja miljoonia sellaisia ihmisiä, joiden koulutus&varallisuus eivät länsimaisia standardeja täyttäisi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pohjois-Korea?


Tämä kirjoittamasi asia vaan jäi vaivaamaan. Rupesin tuota funtsimaan, niin mieleen tuli lähinnä Japani ja tietysti Singapore jossa elintaso on lähellä Suomea.

Erittäin isoin varauksin mahdollisesti Kiina, jossa keskiluokka kasvaa koko ajan. Toisaalta Kiinassa asuu myös satoja miljoonia sellaisia ihmisiä, joiden koulutus&varallisuus eivät länsimaisia standardeja täyttäisi.

Etelä-Korea nyt ainakin ja varmaan myös Taiwan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Carlos

Jäsen
Itselle tuo kaikki oli ihan jumalattoman kova paikka. Kesä, syksy ja osa tästä talventapaisesta meni miettiessä asioita ja yrittäessä päästä niistä yli. Joulukuussa alkoi tuntua, että kyllä tämä tästä helpottaa ja elämä menee vähän parempaan suuntaan. MUTTA, sitten tuli viestiä ex-rouvalta, että vähän kaduttaa se miten asiat meni, voitaisiinko tässä vielä puhua ja miettiä juttuja uudestaan.

Itse sanoisin ex-rouvalle jotakuinkin näin;
"Jos luulet että sulla on mulle jotain semmoista asiaa mistä voisin jotenkin olla kiinnostunut, niin laita meiliä."

En alentuisi mihinkään tapaamis-jutteluihin, joka menee kuitenkin siten että ajattelet muijan haluavan takaisin, sitten väännätte siinä juttua ja sitten lopuksi käy ilmi että nainen on "surullinen" koska et vieläkään ole löytänyt ketään uutta, ja haluaisi hyvitykseksi kutsua sinut häihinsä sekä hänen ja hänen työkaverinsa kaksosten kummiksi. Ja tämä ei ole liioittelua, suurin osa naisista on vaan ihan täysiä sikoja.

Pidä siinä sitten suoraa naamaa ja yritä näyttää iloiselta ja vietä seuraavat 4kk Lasol-pullo kourassa yrittäen päästä eroon uusista traumoista.

Mik' on ollutta se on mennyttä, kuten sanassakin sanotaan. Don't touch it.
 

julle-jr

Jäsen
Erittäin isoin varauksin mahdollisesti Kiina, jossa keskiluokka kasvaa koko ajan. Toisaalta Kiinassa asuu myös satoja miljoonia sellaisia ihmisiä, joiden koulutus&varallisuus eivät länsimaisia standardeja täyttäisi.
Elintasoerojen takia kiinalaisella hyvinkoulutetulla henkilöllä, joka puhuu englantia ja osaa jotain muutakin järkevää, eli ei ole pelkän koulutuksen varassa, saattaa ollakin oikein mukava elintaso. Siis kun verrataan maan yleiseen tasoon.
 

Carlos

Jäsen
Joo, noi pääsivät unohtumaan..

Aika monella eurooppalaisella tuppaa unohtumaan että "Aasia" ja "aasialaiset naiset" ei ole enää sama kuin Vietnamilaiset venepakolaiset joskus 70/80-luvun taitteessa.

Maailman keskus alkaa olla jo siellä Aasiassa, sinne investoidaan, siellä kasvetaan, siellä kehitytään, siellä koulutetaan, siellä on työpaikkoja, siellä on ihmisiä ja siellä on rahaa ihan helvetisti. Länsimainen media on tästä vaan sattuneesta syystä hiljaa kuin kusi sukassa, kuka haluaa tunnustaa että me olemme se suojeltu ulkoilmamuseo joka on riippuvainen pääsylipputuloista ja kävijämääristä? Aasiassa on jo todella paljon hienoja paikkoja joissa on korkea elintaso, ihan pelkästään monimiljoonaisia sivistyneitä kaupunkeja on jo useita kymmeniä pelkästään Kiinassa ja jopa satoja koko Aasiassa.

Toki vastaavasti köyhää maaseutua ja halpatyövoimaa löytyy edelleen paljon, mutta niin sitä löytyy myös valtaosa Euroopasta, ja jopa ihan EU:n sisältä.

Sori off-topic.

Ja sitten on-topic sen verran että itse ottaisin varmaan kiinalaisen naisen jos jostain syystä uuden tarvitsisin. Ovat ajatusmaailmaltaan aika lähellä omaani. Nöyriä, ahkeria, rempseitä ja omaavat erinomaisen huumorintajun. Että ernestille vaan tsemiä matkaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mun kaveri tapaili aikanaan korealaista (Siis Etelä-, ei se BEST KOREA) vaihtarityttöä, joka oli melko komea ilmestys: Aasialaiseksi naiseksi aika pitkä, about 170 cm, ei mikään pannunaama/luiskaotsa ja korpinmustat hiukset puoleen selkään saakka. Puhui myös parempaa englantia, kuin minä tai ainakin äänsi paremmin. Muutenkin sivistynyt tapaus ja hyvin länsimaistunut, varmaan myös hieman yllättäen kristillinen koti vaikuttanut siihen. Silloin kävi kieltämättä hieman kateeksi ja mietitytti, että onkohan noita siellä enemmänkin..? Varmaan ajelee isolla Daewoolla töihin ja kuuntelee Gangnam Stylea nykyään..
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika monella eurooppalaisella tuppaa unohtumaan että "Aasia" ja "aasialaiset naiset" ei ole enää sama kuin Vietnamilaiset venepakolaiset joskus 70/80-luvun taitteessa.

Näinhän se menee. Kun puhutaan aasialaisista naisista tai Aasiasta, niin yleisesti se käsitetään tarkoittamaan vain Itä- ja Kaakkois-Aasiaa. Ymmärrettävä väärinkäsitys nimerkiltä MustatKortit.

Omasta kokemuksesta juurikin Itä- ja Kaakkois-Aasiasta tulee ihan kunnollisia naisia, poislukien Thaimaa ja Vietnam sekä pari muuta valtiota. Yleinen käsityshän on se, että thaimaalainen nainen on aina maksettu, samoin vietnamilainen.

Mun kaveri tapaili aikanaan korealaista (Siis Etelä-, ei se BEST KOREA) vaihtarityttöä, joka oli melko komea ilmestys: Aasialaiseksi naiseksi aika pitkä, about 170 cm, ei mikään pannunaama/luiskaotsa ja korpinmustat hiukset puoleen selkään saakka. Puhui myös parempaa englantia, kuin minä tai ainakin äänsi paremmin. Muutenkin sivistynyt tapaus ja hyvin länsimaistunut, varmaan myös hieman yllättäen kristillinen koti vaikuttanut siihen. Silloin kävi kieltämättä hieman kateeksi ja mietitytti, että onkohan noita siellä enemmänkin..? Varmaan ajelee isolla Daewoolla töihin ja kuuntelee Gangnam Stylea nykyään..

Korealaiset ovat muihin aasialaisiin (Itä- ja Kaakkois-Aasia) verrattuna suhteellisen pitkiä, hyvin koulutettuja ja kielitaitoisia eli puhuvat enemmän tai vähemmän sujuvaa englantia. Korealaiset naiset ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Kaikki aasialaiset eivät ole samallaisia lyhyitä lättänaamoja.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korealaiset ovat muihin aasialaisiin (Itä- ja Kaakkois-Aasia) verrattuna suhteellisen pitkiä, hyvin koulutettuja ja kielitaitoisia eli puhuvat enemmän tai vähemmän sujuvaa englantia. Korealaiset naiset ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Kaikki aasialaiset eivät ole samallaisia lyhyitä lättänaamoja.

Tuosta englanninkielentaidosta voi olla montaa mieltä. Korealaisten kielitaito on samaa luokkaa japanilaisten kanssa. Eli siis selvästi etelä- ja keskieurooppalaisia heikompaa skandinaaveista puhumattakaan. Auttamisen halu ja yritys sen sijaan on jotain suomalaista valovuoden edellä.

Vertailun vuoksi oma koreantaitoni on muijan englanninkielentaidon kanssa lähes samalla viivalla. Hän on opiskellut englantia lapsesta saakka ja minä koreaa muutaman kuukauden. Ja jos kieltä itsessään tarkastelee, niin neutraalista näkökulmasta englanti on naurettavan helppo kieli oppia mihin tahansa aasialaiseen kieleen verrattuna.

Anteeksi offtopic. Jatkakaa. Puhukaa pillusta. Tai sen puutteesta.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta englanninkielentaidosta voi olla montaa mieltä. Korealaisten kielitaito on samaa luokkaa japanilaisten kanssa. Eli siis selvästi etelä- ja keskieurooppalaisia heikompaa skandinaaveista puhumattakaan. Auttamisen halu ja yritys sen sijaan on jotain suomalaista valovuoden edellä.

Voi hyvinkin olla totta, sillä olen ollut korealaisten kanssa tekemisissä vain ulkomailla, enkä Etelä-Koreassa. Kielitaidottomat harvoin lähtevät kotimaastaan minnekään. Sama pätee mainitsemiisi etelä- ja keskieurooppalaisiin.

Pahoittelut offtopicista, piti vastata ernestipotsille.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Tämähän on taas täysin yksilöllistä miten suhtautuu pettämiseen. Itse olen kerran pettänyt. Henkilökohtaisesti tapaus avasi silmäni ja tunneskaala, jonka koin tapauksen jälkeen oli pääosin negatiivinen. Tämän jälkeen en ole pettänyt enkä edes ajatellut, että olisi mahdollista pettää toistamiseen. Itsellä kerta oli nopea yhdenyönhoito. Asia olisi varmaankin eri jos olisin kokenut jonkin sortin ihastumisen ja tutustunut toiseen ihmiseen, muutenkin kuin sängyssä.

Kysytäänpäs sinulta kerta sanoit pettäneesi. Mikä siinä yhdessä hoidossa, varsinkin jos se on vaan tuollanen yhdenyön juttu on niin erikoista? Ei vaan mene ymmärrykseen miksi ei voi ensiksi katkasta sitä olemassa olevaa suhdetta ja sitte mennä uuden kumppanin kanssa sänkyyn.

Tietysti monella varmaan vaikuttaa elämäntilanteet, jos vaikka on asuntolainoja, lapsia ja vaikka avioliitto ei viittisi niistä luopua. En vaan tajua miten joku yksi reikä nyt on niin ihmeellinen että pakko päästä koittamaan jos on jo suhteessa. Jos uusi kumppani kerta on niin mielenkiintonen niin kai se jaksaa hetken odottaa jos olet vielä sillä hetkellä varattu?

Tämä ei ollut mikään moralisointi, ei ole mun asia puuttua muitten pettämisiin kunhan kyselen ihan mielenkiinnosta. Näitäkin tapauksia näkee kuitenkin aika usein työ/opiskelu porukoissa. Näissä tapauksissa, jos henkilöt jää kiinni on käsittämättömintä se, että syytetään siitä ulkopuolista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös