9 vuotta ja 33.
En koe, että on. Siis jätkät, kyse on siitä, että käy baarissa, pitää hauskaa, juttelee naisten kanssa ja huomaa, että nämä olisivat kiinnostuneita. Tottakai sellainen piristää. Mutta ei. Ei saa hymyillä, ei ainakaan katsoa toisia silmiin eikä jumalauta varsinkaan jutella.
Muistan ensi kerralla (sitten taas puolen vuoden päästä) istua hiljaa nurkassa ja vetää viinaa kuten muutkin kunnon miehet.
Ymmärrän pointtinne, mutta tilanne olisi hieman eri jos näitä tilaisuuksia alkaisi tosissaan metsästää ja käyttää hyväkseen.
Meet aikalailla samoilla spekseillä iän ym suhteen kuin meikäläinen. Mä kyllä olen huomannut tuota "kiinnostusta" silloin tällöin duunissa duunikavereiden ja asiakkaiden puolelta ym. Onko baari ainoa paikka, jossa tuota voi todentaa? Jos kundi on yleensäkään puoleensavetävä, kyllä se naisista, joiden kanssa on tekemisissä, näkyy. Vaikka mimmit nyt yleensä eivät ole baarissa ehkä aivan yhtä jurrissa kuin kundit, pidän selvinpäin osoitettua kiinnostusta baaritouhuja "kovempana" näyttönä, jos moiselle on tarvetta. Pointtina siis se, ettei tuota markkina-arvoa mun mielestä tarvitse erikseen lähteä mittauttamaan mihinkään, vaan jokapäiväisessä elämässäkin se suht helposti tulee esille.