Kirjotellaas täältäkin suunnalta. Ainakin näkee itse tekstin kautta asiat objektiivisemmin.
Tossa vuosi takaperin yhtä tyttöä treffailin. Homma loppui kuitenkin "yhteisymmärryksessä" naisen suunnalta. Ilmeisesti sillä paino vielä entiset suhteet mielessä ja niin pois.
Meni vuosi ja likka otti meikäläiseen yhteyttä. Ollaan tässä nyt treffattu muutama kerta ja eilen vietettiin ilta ja yö yhdessä. Kolmospesälle ei tullut vielä päästyä. On kuulemma aika tarkka näissä asioissa. Mutta muuten kyllä homma tuntuu pelittävän eli fyysistä vetoa molemmat tuntee.
Alkuun likka on ollut aika aktiivinen. Kysellyt aina koska nähdään seuraavan kerran ym. Puhuu vanhemmille esittelystä ja kaikesta mitä yhdessä voidaan sitten tehdä. Oon tupannut jättää noi huomioimatta. Eilen sitten annoin vähän enemmän siimaa ja pariin otteeseen totesin, että joo kuulostaa hyvältä. Tyttö muuttuikin vähän arempaan suuntaan, eli kissa/hiiri-leikki sai alkunsa.
Lähtiessään tuossa äsken oli ääni sen verran muuttunut, ettei suoraan tullutkaan mitään nähdään päivänä X. Pitäisi kuulemma soitella myöhemmin kun on kiireitä. No noihin kiireisiin en nyt usko pätkääkään, mutta toisaalta samaan aikaan kiitti että sai jäädä yöksi ja oli tosi iloinen siitä. Ja koitankin olla koko asiaa sen kummemmin ajattelematta (onnistuukohan kun jo kerran tännekin kirjoitan?).
Silloin vuosi takaperin homma lysähti siihen kun oli kuulemma niin "helppoa ja vaivatonta". Pitää varmaan antaa vaan yhteydenottojen olla ja luottaa siihen, että siitä mimmistä kuuluu jos on kuuluakseen.
En oikeastaan epäile etteikö tämä naishenkilö meikästä tykkää. Oon tosi tarkka kenen kanssa hengaan. Ne naiset, jotka ei mua kiinnosta, roikkuu mussa yllättävänkin kauan. Oon mukava ja kohtelias, mutta siihen se jää. Sitten kun löydän itselle sopivan, annan hänelle paljon enemmän. Ajattelen, että voinkin suoraan antaa, koska niin monelle muulle olen pakit antanut.
Homma ei vaan skulaa silleen. Pitää vaan osata pitää pää kylmänä ja olla vähän välinpitämätön, että naisellekin tulee sellainen olo, et on saavuttamassa tässä jotain. Tohon yllättävän usein oon syyllistynyt, eli jos tuntuu hyvältä niin annan mennä vaan. Eikä se näiden nuorten aikuisten maailmassa ihan voittajan strategia ole.
Summa summarum: Nyt on ekat yökylät vietetty. Hauskaa oli ja toivottavasti on jatkossakin. Laitetaan radiohiljaisuus siis päälle ja odotetaan tytön yhteydenottoa. Näissä hommissa ei yleensä kiiressä tule muuta ku sydänsuruja. On se kummaa miten pää menee niin juntturaan, et parin päivän hiljaisuus alkaa tuottaa sydämentykytyksiä.
Nimim. nyt olis tarjolla sitä kuuluisaa vaimo-matskua.
3. In general naisen pokaaminen on vähän sama kuin ison vonkaleen kalastaminen. Sitä pitää väsyttää, välillä antaa löysää ihan reippaasti, sitten odotella, sitten vähän nykäistä, sitten taas antaa löysää, väsyttää, ja lopulta 7,2 tunnin jälkeen voit nostaa haavilla veneeseen. Käänteispsykologia toimii, tee juuri päinvastoin kuin pullottava housunetumus sanoisi, niin saat naisen. Jos teet miten luonto käskee -et saa.
Ei mulla muuta, naiset on vaan aika pirullisia.
Näillä mennään. Ehkä parhaat ohjeet ikinä nimim. Carlokselta vanhassa viestissä.