Mainos

Naisasiat

• 7 600 834
  • 26 641

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No niin, nyt tuli sitten oikeastaan ensimmäistä kertaa oltua treffeillä, ja kyseisen naikkosen kanssa.

Vaikutti monella tapaa aikas mielenkiintoiselta ja hieman "kokeilikin", miten suhtaudun joihinkin juttuihin. Kertoi, että hänellä on miesystävä muutaman sadan kilsan päässä, mutta eipä tuollaisesta ole ikinä puhunutkaan mitään.

Paljon tuli juteltua ihan henk.koht jutuista ja erittäin hyvin sain otettua tilanteen haltuun, eli sain otettua ohjat.

Lopuksi kerroin, että kohta alkaa se futisottelu, ja Suomi ei voita, ellen saa suudella. Sanoi että voi kyllä halata. Pyysi lopuksi kävelylle tässä joku kerta ja pyysin, että otetaan koko homma uusiksi joskus. Suostui aika ilomielin, eikä ottanut nokkiinsa yhtään tuosta jutustani. Eli vaikutti todella avoimelta, eikä kielteiseltä.

Eli onkohan koko miesystävä-juttu vain kusetusta, tuolta pohjalta ei kyllä vaikuta kovinkaan uskottavalta. Vaikka mistä sen tietäisi, mutta suostuu kyllä ihan kaikkeen, mitä sanon. Lukuunottamatta tuota suudelmaa.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ehdota seuraavalla tapaamisella hellää rakastelua sillä varjolla, että HIFK joutuu karsintoihin tulevalla kaudella ellet saa rakastella hellästi. [charlie sheen]Winning![/charlie sheen]

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ehdota seuraavalla tapaamisella hellää rakastelua sillä varjolla, että HIFK joutuu karsintoihin tulevalla kaudella ellet saa rakastella hellästi. [charlie sheen]Winning![/charlie sheen]

Täytyypi kokeilla :)

No ei vaan, vituttaa vaan se, kun toisesta ei tiedä juuri mitään. Omaa näköjään aika hyvän itsetunnon, ei jännittänyt tilannetta juuri ollenkaan.

Tiedä sitten, että onko tuo "seksuaalinen valta" nyt sitten hänellä tuon tempun jälkeen? Tai siis valta ylipäätään?

Vai hakeeko vain pelkkää huomiota, eli ei ole tarkoituskaan tehdä mitään, mutta nauttii vain huomiota.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
CountDracula:lle voisin todeta ihan lyhyesti, että ehkä jo tajuat tarinan opetuksen? Ei kannata koskaan olla tytön/naisen kanssa liian hyvä ystävä, vaan pysytellä hyvänpäiväntuttuna/chättikaverina. Hyviä neuvojahahan ja näkemyksiä heiltä aina saa esim. muihin naisiin liittyen (eli omia mahdollisia targetteja), mutta itselleni ei kyllä tulisi mieleenkään olla hengaamassa kasvokkain jatkuvasti sellaisen naisen kanssa, kenellä ei ole jo etukäteen mitään kiinnostusta itseäni kohtaan. Simple.

Pistä siis vain poikki. Ei tuo tilanne mihinkään parane, mutta sinua itseäsi vituttaa päivästä päivään yhä enemmän. Miten edes kestät ajatuksen, että sun ihastus on vkl hengaamassa panokumppanin kanssa. Mutta jos kaiken olet valmis kestämään, niin ilman muuta roiku vaan kiinni...

Viimeksi muokattu:

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Kusipa ilmeisesti taas omat juttuni aika komeasti. Ensin ollaan pitkään päivittäin yhteyksissä ja ensitreffien jälkeen yhteydenpito katkeaa kuin seinään. Toisaalta naurattaa, mutta toisaalta vituttaa aivan armottomasti. Itse kyllä viihdyin ihan hyvin ja olisin valmis tutustumaan paremmin, mutta eipä siinä sitten mitään.

Pitäisi osata varmaan käyttäytyä kuin kokovartalokyrpä, niin alkaisi nämäkin jutut sujumaan.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pitäisi osata varmaan käyttäytyä kuin kokovartalokyrpä, niin alkaisi nämäkin jutut sujumaan.

Tämä kuivana kakkoseen, niin kyllä tytöt tykkää..Monesti kyllä aikanaan ihmetellyt ihan samaa. Pitäis varmaan olla naistenhakkaajanarkkielämäntapatyötönarnesistinarsissihikikainalorutiköyhäperseenreikä, että olisi tarpeeksi haastetta. Vitustako näitä tietää.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kusipa ilmeisesti taas omat juttuni aika komeasti. Ensin ollaan pitkään päivittäin yhteyksissä ja ensitreffien jälkeen yhteydenpito katkeaa kuin seinään

Voisiko nimimerkkisi korreloida jotenkin tässä casessa...?

Jeffrey

Jäsen
Jaahans. Ja täällä taas.

Tässä sitä suhde alkaa kohtapuoliin kaksi vuotta olemaan takana. Ja koko sen ajan itseäni on painanut suhteessa vähäisellä arvolla oleva seksi ja jopa läheisyys. Sitä sitten on itse kiukutellut ja jossain määrin jopa ihmisenä muuttunut ajan kanssa. Siihen suuntaan, että nyt alkaa sitten nainenkin kiukuttelemaan kun itse olen valahtanut hänen tasolleen suhteessa. Eli ennen huomattavasti aktiivisempana osapuolena nainen oli tyytyväinen kun minä se tein sitä ja tätä. Joka jossain määrin on minun luontoni. Okei olenhan minä tietyissä asioissa myös laiska. Noh nyt sitten kun olen valahtanut jokseenkin hänen tasolleen esimerkiksi toisen huomioimisessa niin ongelmia on iskeytynyt paratiisiin.

Se mikä meidän suhdettamme on pitänyt kasassa on varmasti rakkaus ja se kuinka helppoa ja luontevaa meillä on keskenämme. Nämä asiat on tietenkin vienytkin meitä erittäin pitkälle. Ja toisaalta nämä ovat niitä asioita minkä takia toisen kanssa ikäänkuin haluaa olla, tai ainakaan ei halua erota. Tietysti meneekö eron vältteleminen jo myös itsesuojelun puolelle onkin toinen kysymys.

Jollain tasolla olen pitkään toivonut suhteeseemme muutosta näissä jo mainitsemissani asioissa. Sillä silloin meidän suhteemme hipoisi täydellisyyttä. Tietysti asioita olen yrittänyt ottaa esille ja niistä puhua, mutta jotenkin tuntuu siltä, että nainen ei ole kovinkaan responsiivinen asioiden suhteen ja hänen on vaikea puhua vaikeista asioista. Jollain tasolla tuntuu myös siltä onko olemassa miestä joka täyttäisi hänen kuvansa täydellisestä miehestä. Minä olen varmasti ollut se ihminen niinä aikoina kun meillä on mennyt hyvin, mutta mun on vaikea miellyttää täysin toista ihmistä silloin kun itse en saa sitä mitä haluan. Jossain määrin tuntuu siltä, että minä olen suhteessa antaja ja hän on saaja, eikä sen tietenkään pitäisi niin mennä.

Oman pääni sisällä oikeastaan tällähetkellä pyörii ajatukset. Haluaisinko oikeasti erota. Ja onko se osa minussa joka vielä haluaisi yrittää itsepuolustusta ja mahdollisesti tuskasen eron välttämistä. Voisinko edes löytää sopivampaa. Onko suhteemme vielä korjattavissa seuraavan nousun myötä, voisiko siitä tulla sellainen joka tyydyttäisi meitä molempia.

Jaa-a. Perkeleen hankalia asioita, mutta onneksi niistä kirjoittaminen helpottaa.

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Jaahans. Ja täällä taas.

Tässä sitä suhde alkaa kohtapuoliin kaksi vuotta olemaan takana. Ja koko sen ajan itseäni on painanut suhteessa vähäisellä arvolla oleva seksi ja jopa läheisyys. Sitä sitten on itse kiukutellut ja jossain määrin jopa ihmisenä muuttunut ajan kanssa. Siihen suuntaan, että nyt alkaa sitten nainenkin kiukuttelemaan kun itse olen valahtanut hänen tasolleen suhteessa. Eli ennen huomattavasti aktiivisempana osapuolena nainen oli tyytyväinen kun minä se tein sitä ja tätä. Joka jossain määrin on minun luontoni. Okei olenhan minä tietyissä asioissa myös laiska. Noh nyt sitten kun olen valahtanut jokseenkin hänen tasolleen esimerkiksi toisen huomioimisessa niin ongelmia on iskeytynyt paratiisiin.
Suosittelisin aloittamaan sellaisesta läheisyyden muodoista, jotka vahvistavat teidän parisuhdettanne. Esim. itse olen ottanut tavaksi "hyvästellä" vaimoni suudelmalla, joka päivä ennen töihin menoa. Helppoa, yksinkertaista, ilman mitään taka-ajatuksia, mutta tuo sellaista yksinkertaista arkipäivän läheisyyttä. Selväähän on se että ei suhde tunnu parin tai parinkymmenen vuoden jälkeen samalta kuin ensi kertaa tavattaessa. On jokaisen parin velvollisuus löytää sellaisia tapoja jotka vahvistavat parisuhdetta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku ketä ehkä seuraa palstaa tietää, että opiskelen äidinkielenopettajaksi. Oon ollut nyt opeharjoittelijana Oulun Norssissa. Oon tällä hetkellä single. HIFK voisi ottaa oppia siitä kokemuksesta, että vaikka onkin afrikkalaistaustainen, voi muuten olla arjalainen. Ja se jos mikä on hyvästä. Ja jos ruotsinope ei heti anna, voi saksanope antaa. Ja jos ei saksanope anna, voi poikien liikuntaope antaa. Ja jos ei poikien liikuntaope anna, voi koulunkäyntiavustaja antaa. Ja jos hän ei anna niin voi saastuttaa itseään, ja jos itse ei ole se ketä ei anna, niin ainahan voi katsella märkiä unia. Ja jos niitä ei näe, niin aina voi toivoa että ei olisi koskaan edes syntynyt.

Koulunkäyntiavustaja on nyt ainakin antanut, mutta toisaaltaan jokusen vuoden päästä hän onkin äidinkielenopettaja ja sitä en tiedä, että antaako enää silloin. No siinä vaiheessa jatkan tätä samaa vanhaa harrastusta, jota ei ole missään vaiheessä edes tauolle jätetty, sillä sehän olisi itsensä kiduttamista, eikä sitä varten tarvitse nähdä märkiä unia, koska ne märät unet löytyy näppärästi intternetistä. Liikunnanopettajiin ja ruotsinopettajiin en ole seonnut ainkaan vielä. Katos katos ja enkä myöskään saksanopettajiin.

CountDracula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, New Jersey Devils
Kiitos Temptationille viestistä. Teki hyvää kuulla asiat joita on pyöritellyt itsekin jonkun muun suusta.

Eilen itse asiassa puhuttiin tosi pitkään neiti S:n kanssa tästä meidän tilanteesta ja nainen kertoi aika suoraan että ei olisi tullut (viime aikoina) toimeen ilman allekirjoittanutta. Oli kiva kuulla että itsestä on ollut edes jotain apua ja tunne on kyllä molemminpuolinen siinä suhteessa. Jotenkin huvittavaa että ei voi hallita omia tunteitaan tämän enempää. Miksi pitää ajatella jotain mitä ei tule tapahtumaan eikä voi vaan olla iloinen että on edes joku jonka kanssa on näinkin läheinen suhde?

Omalla tavallaan kyllä hajottaa nämä hänen panohommansa, mutta eipä siitäkään voi syyttää kuin itseään. Eihän ketään voi pakottaa rakastumaan itseensä ja elämään täysin allekirjoittaneen haluamilla ehdoilla. Oikeastaan ihan kiva että hänellä on sentään joku jonka kanssa tulee romanttisesti toimeen eikä tarvitse olla sillä saralla ihan yksin. Pitänee varmaan vaan myöntää tappionsa ja alkaa katselemaan uusille vesille. Oliskohan vihdoinkin aika ottaa se puhelu vanhalle työkaverille jos hän vielä muka haluaa tavata? Vaikuttaa kyllä aika erilaiselta tyypiltä itseeni verrattuna mutta ehkä se voi olla vaan ihan hyväksi.

Oikeastaan ainoa kysymys mikä pyörii mielessä nyt on se on että pitäisikö vaan alkaa itsepäiseksi kusipääksi ja helpottaa omaa tilannetta vai hajoilla omaan tilanteeseen ja helpottaa jonkun muun oloa samalla? Kai tää on tätä elämää sitten :)

Neiti T:stä sen verran että ei ole kuulemma ollenkaan kiinnostunut. Tämä oli kyllä hyvä kuulla ja eipä tarvii miettiä sitä sen enempää.

Huomenna olisi tarkoitus taas tavata neiti S ja pitänee ottaa asia taas puheeksi ja katsoa mitä tapahtuu. Raportoin varmaan tänne jossain välissä. Toivotaan parasta ja sitä rataa, ei tässä kukaan varmaan halua välejä täysin poikki vetää.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Katos perkele, treffit ois tiedossa ens viikolle ja ihan naisen aloitteesta. Enpä muista koska on nainen viimeksi pyytäny. Eikä muuten edes ole mikään Tuksun kaksoisolento jos sitä ajattelitte. Vaikuttaa itseasiassa näin ensi alkuun paremmalta mitä edellinen ja seki vaikutti alkuun tosi hyvältä. Mut mähän en kyl tiedä vittuakaan naisista et eiköhän tääki vituiks mene: muija vie rahat multa ja jättää viel muksunsa nurkkiin pyörimään. Kyllä, yh tämäkin. Sinänsä jännä et ennen tätä kesää en oo tapaillu yhtään yh:tä ja nyt on jo toinen tulos tälle kesää. Saaks Tampereelta parhaat tuet vai mikä yksinäisten naisten kaatopaikka tää on?

Ketjun aihetta sivuten on ollu aika pelottavaa kattoa vierestä mitä mustasukkaisuus voi ihmiselle tehdä. Eräs hyvä ystäväni (nainen) on vajonnu täysin jonneki 13- kesäsen tasolle nyt viime aikoina. Välistä ku juttuja kuuntelee niin ei uskois samaksi ihmiseksi jonka oon tuntenu koko ikäni ja jota oon aina arvostanu ihan pirusti.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voi jeesus... Eukko sitten päätti soittaa Suomeen, kun vähän kerroin mailissa, että fiilikset ei ole ihan ok, kun miulla on näitä mt-ongelmia (joista nainen on tietoinen). Mä kyllä ymmärrän, että toinen voi olla huolissaan, että miten se toinen siellä pärjää. Olenhan itsekkin huolissani, että miten eukko siellä Amerikassa nyt pärjää, mutta nyt, vittu, oikeasti.

Mie olen täällä Suomessa. Minun tilanteeni ei ole tästä mihinkään muuttunut. Rakastan naistani edelleen ja hän tietää sen. Lisäksi olen tilanteeseeni saamassa apua (mt-ongelmat), joten en ymmärrä tätä eukon reagointia.

Ahdistaa vaan enemmän, kun joutuu tähän asti ainoan ja lyhyen puhelun aikana kuuntelemaan, että kuinka se toinen on huolissaan. Voin kertoa, että meni aamuyön fiilikset tuon myötä. Onko muita saman (eukko/mies ulkomailla) tilanteen kokeneita? Osaisitteko antaa jelppiä tilanteiden käsittelemiseen?

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Katos perkele, treffit ois tiedossa ens viikolle ja ihan naisen aloitteesta. Enpä muista koska on nainen viimeksi pyytäny. Eikä muuten edes ole mikään Tuksun kaksoisolento jos sitä ajattelitte. Vaikuttaa itseasiassa näin ensi alkuun paremmalta mitä edellinen ja seki vaikutti alkuun tosi hyvältä.

Ja seuraavan kerran ku tulen tähän saatanan ketjuun puhumaan mistään vitun naisista niin tarjoan tuopin sille joka tulee sanomaan et "thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin."

thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin.

No ei vaan, kyllähän tuo kortti kannattaa katsoa loppuun asti, mutta suosittelen rauhallista etenemistä sinulle.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaverini soitti ja kysyi eilen, että onko naishommia ollut viime aikoina. Siinä mietin, että "no, eipä kai tässä oikeastaan..." mietin tuon jälkeen 2-3 sekuntia ja sitten älysin ja sanoin: "niin no, on mulla tässä ollut ajanjaksolla viime viikon maanantaista tämän viikon maanantaihin treffit neljän eri naisen kanssa ja kahta niistä olen pannut."

Melko paljon yllätti tuo oma vastaukseni, kun aluksi tuntui, että hiljaistapa tässä on ollut.

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaverini soitti ja kysyi eilen, että onko naishommia ollut viime aikoina. Siinä mietin, että "no, eipä kai tässä oikeastaan..." mietin tuon jälkeen 2-3 sekuntia ja sitten älysin ja sanoin: "niin no, on mulla tässä ollut ajanjaksolla viime viikon maanantaista tämän viikon maanantaihin treffit neljän eri naisen kanssa ja kahta niistä olen pannut."

Melko paljon yllätti tuo oma vastaukseni, kun aluksi tuntui, että hiljaistapa tässä on ollut.

Kuinka montaa naista olet yhteensä pannut? No et varmaan ole laskenut, mutta suunnilleen. Ja miten menee jakauma: erit. kauniit - kauniit- aika kauniit - muut ?

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No ei vaan, kyllähän tuo kortti kannattaa katsoa loppuun asti, mutta suosittelen rauhallista etenemistä sinulle.

Epäilen vahvasti. Mut oikeastaan ku tajusin miten nopeasti lopulta pääsin tosta edellisestä yli niin oli aika helppo suostua näihinki treffeihin. Pakko se on kait uskoa, et sitä vois vielä oppia ja kasvaa henkisellä tasolla näissä suhdeasioissa ja parhaiten sitä oppii treenaamalla.

thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin.

No perkele. Pistähän vaik yv:tä tulemaan kun liikut Tampereella päin. Tai sit käyn maksaan sen johonki baariin ja voit noutaa sen koodinimellä: Numen ämmä-tuoppi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuinka montaa naista olet yhteensä pannut? No et varmaan ole laskenut, mutta suunnilleen. Ja miten menee jakauma: erit. kauniit - kauniit- aika kauniit - muut ?
Enpä ole tosiaan laskenut. Muutamia satoja. Kirjailija Heikki Turunen sanoi itsestään minun kuulleni (tämä erittäin käheällä äänellä) "minä oon pannu nelijää-viittä tuhatta naesta". Johon minä muuten saman tien totesin: "no siinä on menny monta miestyötuntia ihan hukkaan."

Ennen sattui baarista mukaan rumempiakin, siis 9-12 vuotta sitten mutta sen jälkeen ei ole enää pystynyt rumiin sekaantumaan. "Tavallinen" on ns. alaraja. Joku ns. tavallinen voi olla omalla tavallaan hyvinkin kaunis, että sikäli tuo "tavallinen" ei ole välttämättä "tavallinen".

Niihin inttikaverin muka kauniisiin en jaksa baareissa koskea. Yleensä ovat rasittavan kaikelle paskalle kikattavia aivottomia ääliöitä. Paitsi että eivät ymmärrä jos vähänkään asettaa älyn siementä juttuihin, niin ovat ihan äimänä.

Näin sitä hedonistisesti retostelin internetin keskustelupalstalle, ajattelevat oman elämänsä zamponia ajavat tosi fanit.

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niihin inttikaverin muka kauniisiin en jaksa baareissa koskea. Yleensä ovat rasittavan kaikelle paskalle kikattavia aivottomia ääliöitä. Paitsi että eivät ymmärrä jos vähänkään asettaa älyn siementä juttuihin, niin ovat ihan äimänä.

Näin sitä hedonistisesti retostelin internetin keskustelupalstalle, ajattelevat oman elämänsä zamponia ajavat tosi fanit.

No ei paljoo enempää kuin mullakaan. Sanotaan, että sä oot jossain mun ja Turusen välissä. Nelinumeroinen määrä, kolminumeroinen määrä ja melkein kaksinumeroinen määrä.

Kaikkein vaikein on kyllä iskeä noita aivottomia. Mutta kaipa "the kill" ei ole ainoa tavoite. Mieluummin sitä viettää iskemisenkin hyvissä meiningeissä.

Tai sanotaan, että näitä aivottomia kaunokkeja on periaatteessa helppo iskeä, jos on inttikaveri-tyyppinen henkilö. Eli kaikki ominaisuudet vastaa aavistuksen yli standardia. Vittu, mutta sen on pakko olla hieno mies. Harmi, etten tunne.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu) on viimeisen viikon aikana jutellut fb:ssä kanssani sen 3h päivässä, olemme käyneet 2 kertaa kahvilla ja muutenkin pyörineet kaupungilla + yksi yö olin hänen luonaan juttelemassa joku 2h, niin voisiko kuvitella että parisuhteessa olisi jotain vialla ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?

Tämän kaverin kanssa on ollut tässä parin viime vuoden aikana erilaisia lyhyitä säätöjä, mutta ei koskaan mitään vakavaa, niin nyt jos saisi homman hoidettua niin että pääsisi johonkin vakavaan.

Sitten taas jos olen käsittänyt jotain väärin, niin munaan itseni hänen silmissään, sekä myös menetän yhden kavereistani (joka valitettavasti sattuu olemaan tämän naisen poikaystävä...)

Tälläinen väliavautuminen tähän.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu) on viimeisen viikon aikana jutellut fb:ssä kanssani sen 3h päivässä, olemme käyneet 2 kertaa kahvilla ja muutenkin pyörineet kaupungilla + yksi yö olin hänen luonaan juttelemassa joku 2h, niin voisiko kuvitella että parisuhteessa olisi jotain vialla ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?
Paskantaako karhu metsään?

Tämän kaverin kanssa on ollut tässä parin viime vuoden aikana erilaisia lyhyitä säätöjä, mutta ei koskaan mitään vakavaa, niin nyt jos saisi homman hoidettua niin että pääsisi johonkin vakavaan.

Sitten taas jos olen käsittänyt jotain väärin, niin munaan itseni hänen silmissään, sekä myös menetän yhden kavereistani (joka valitettavasti sattuu olemaan tämän naisen poikaystävä...)

Tälläinen väliavautuminen tähän.
Jos sulla on yhtään moraalia ja haluat naisen pitävän sinua selkärankaisena, kysyt häneltä: "hei mikä juttu tää nyt on" ja selvennät ettet itse ole varatuista naisista kiinnostunut tai halua olla osa kolmiodraamaa. Tietenkin jos te molemmat olette selkärangattomia, niin varmaan ihan OK.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu)...

Ei voisi, ellei nainen itse spesifisesti ole sulle asiaa toisin ilmaissut - ja sittenkin sillä ehdolla, että nainen lakkaa olemasta varattu ja on miettinyt hommaa tosissaan. Turha sun on piparin toivossa riskeerata kahta sekä ystävyys- että kaverisuhdetta sen takia, että olet naamakirjassa tsätännyt ja kahvillakin käynyt.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
...ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?

Mahdollisuuksia on, vietättehän te paljon aikaa kimpassa. Pointti on siinä, että sinä et ole iskijä vaan nainen. Joka kerta kun näätte/kommunikoitte niin olet se maailman paras mies juuri silloin. Jossain vaiheessa nää yölliset parituntiset juttelut on jotain ihan muuta, naisen aloitteesta.

scholl

Jäsen
En tiedä onko tässä ketjussa jo mainittu, mutta voiko tämä Hesarin juttu Liian tavallinen mies olla muka totta?

Ensiksikin: eivätkö naiset sitten muka ole Suomessa usein taviksia?
Toisekseen: kukaan ei usko tuota, etteikö muka joku nainen nousisi, jos tavallinen nainen riittää.

Kusetuksen makua on nyt ja rajusti koko uutisessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy