Naisasiat

  • 7 528 395
  • 26 596

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voi jeesus... Eukko sitten päätti soittaa Suomeen, kun vähän kerroin mailissa, että fiilikset ei ole ihan ok, kun miulla on näitä mt-ongelmia (joista nainen on tietoinen). Mä kyllä ymmärrän, että toinen voi olla huolissaan, että miten se toinen siellä pärjää. Olenhan itsekkin huolissani, että miten eukko siellä Amerikassa nyt pärjää, mutta nyt, vittu, oikeasti.

Mie olen täällä Suomessa. Minun tilanteeni ei ole tästä mihinkään muuttunut. Rakastan naistani edelleen ja hän tietää sen. Lisäksi olen tilanteeseeni saamassa apua (mt-ongelmat), joten en ymmärrä tätä eukon reagointia.

Ahdistaa vaan enemmän, kun joutuu tähän asti ainoan ja lyhyen puhelun aikana kuuntelemaan, että kuinka se toinen on huolissaan. Voin kertoa, että meni aamuyön fiilikset tuon myötä. Onko muita saman (eukko/mies ulkomailla) tilanteen kokeneita? Osaisitteko antaa jelppiä tilanteiden käsittelemiseen?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Katos perkele, treffit ois tiedossa ens viikolle ja ihan naisen aloitteesta. Enpä muista koska on nainen viimeksi pyytäny. Eikä muuten edes ole mikään Tuksun kaksoisolento jos sitä ajattelitte. Vaikuttaa itseasiassa näin ensi alkuun paremmalta mitä edellinen ja seki vaikutti alkuun tosi hyvältä.

Ja seuraavan kerran ku tulen tähän saatanan ketjuun puhumaan mistään vitun naisista niin tarjoan tuopin sille joka tulee sanomaan et "thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin."

thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin.

No ei vaan, kyllähän tuo kortti kannattaa katsoa loppuun asti, mutta suosittelen rauhallista etenemistä sinulle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaverini soitti ja kysyi eilen, että onko naishommia ollut viime aikoina. Siinä mietin, että "no, eipä kai tässä oikeastaan..." mietin tuon jälkeen 2-3 sekuntia ja sitten älysin ja sanoin: "niin no, on mulla tässä ollut ajanjaksolla viime viikon maanantaista tämän viikon maanantaihin treffit neljän eri naisen kanssa ja kahta niistä olen pannut."

Melko paljon yllätti tuo oma vastaukseni, kun aluksi tuntui, että hiljaistapa tässä on ollut.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaverini soitti ja kysyi eilen, että onko naishommia ollut viime aikoina. Siinä mietin, että "no, eipä kai tässä oikeastaan..." mietin tuon jälkeen 2-3 sekuntia ja sitten älysin ja sanoin: "niin no, on mulla tässä ollut ajanjaksolla viime viikon maanantaista tämän viikon maanantaihin treffit neljän eri naisen kanssa ja kahta niistä olen pannut."

Melko paljon yllätti tuo oma vastaukseni, kun aluksi tuntui, että hiljaistapa tässä on ollut.

Kuinka montaa naista olet yhteensä pannut? No et varmaan ole laskenut, mutta suunnilleen. Ja miten menee jakauma: erit. kauniit - kauniit- aika kauniit - muut ?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No ei vaan, kyllähän tuo kortti kannattaa katsoa loppuun asti, mutta suosittelen rauhallista etenemistä sinulle.

Epäilen vahvasti. Mut oikeastaan ku tajusin miten nopeasti lopulta pääsin tosta edellisestä yli niin oli aika helppo suostua näihinki treffeihin. Pakko se on kait uskoa, et sitä vois vielä oppia ja kasvaa henkisellä tasolla näissä suhdeasioissa ja parhaiten sitä oppii treenaamalla.

thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin.

No perkele. Pistähän vaik yv:tä tulemaan kun liikut Tampereella päin. Tai sit käyn maksaan sen johonki baariin ja voit noutaa sen koodinimellä: Numen ämmä-tuoppi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuinka montaa naista olet yhteensä pannut? No et varmaan ole laskenut, mutta suunnilleen. Ja miten menee jakauma: erit. kauniit - kauniit- aika kauniit - muut ?
Enpä ole tosiaan laskenut. Muutamia satoja. Kirjailija Heikki Turunen sanoi itsestään minun kuulleni (tämä erittäin käheällä äänellä) "minä oon pannu nelijää-viittä tuhatta naesta". Johon minä muuten saman tien totesin: "no siinä on menny monta miestyötuntia ihan hukkaan."

Ennen sattui baarista mukaan rumempiakin, siis 9-12 vuotta sitten mutta sen jälkeen ei ole enää pystynyt rumiin sekaantumaan. "Tavallinen" on ns. alaraja. Joku ns. tavallinen voi olla omalla tavallaan hyvinkin kaunis, että sikäli tuo "tavallinen" ei ole välttämättä "tavallinen".

Niihin inttikaverin muka kauniisiin en jaksa baareissa koskea. Yleensä ovat rasittavan kaikelle paskalle kikattavia aivottomia ääliöitä. Paitsi että eivät ymmärrä jos vähänkään asettaa älyn siementä juttuihin, niin ovat ihan äimänä.

Näin sitä hedonistisesti retostelin internetin keskustelupalstalle, ajattelevat oman elämänsä zamponia ajavat tosi fanit.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niihin inttikaverin muka kauniisiin en jaksa baareissa koskea. Yleensä ovat rasittavan kaikelle paskalle kikattavia aivottomia ääliöitä. Paitsi että eivät ymmärrä jos vähänkään asettaa älyn siementä juttuihin, niin ovat ihan äimänä.

Näin sitä hedonistisesti retostelin internetin keskustelupalstalle, ajattelevat oman elämänsä zamponia ajavat tosi fanit.

No ei paljoo enempää kuin mullakaan. Sanotaan, että sä oot jossain mun ja Turusen välissä. Nelinumeroinen määrä, kolminumeroinen määrä ja melkein kaksinumeroinen määrä.

Kaikkein vaikein on kyllä iskeä noita aivottomia. Mutta kaipa "the kill" ei ole ainoa tavoite. Mieluummin sitä viettää iskemisenkin hyvissä meiningeissä.

Tai sanotaan, että näitä aivottomia kaunokkeja on periaatteessa helppo iskeä, jos on inttikaveri-tyyppinen henkilö. Eli kaikki ominaisuudet vastaa aavistuksen yli standardia. Vittu, mutta sen on pakko olla hieno mies. Harmi, etten tunne.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu) on viimeisen viikon aikana jutellut fb:ssä kanssani sen 3h päivässä, olemme käyneet 2 kertaa kahvilla ja muutenkin pyörineet kaupungilla + yksi yö olin hänen luonaan juttelemassa joku 2h, niin voisiko kuvitella että parisuhteessa olisi jotain vialla ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?

Tämän kaverin kanssa on ollut tässä parin viime vuoden aikana erilaisia lyhyitä säätöjä, mutta ei koskaan mitään vakavaa, niin nyt jos saisi homman hoidettua niin että pääsisi johonkin vakavaan.

Sitten taas jos olen käsittänyt jotain väärin, niin munaan itseni hänen silmissään, sekä myös menetän yhden kavereistani (joka valitettavasti sattuu olemaan tämän naisen poikaystävä...)

Tälläinen väliavautuminen tähän.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu) on viimeisen viikon aikana jutellut fb:ssä kanssani sen 3h päivässä, olemme käyneet 2 kertaa kahvilla ja muutenkin pyörineet kaupungilla + yksi yö olin hänen luonaan juttelemassa joku 2h, niin voisiko kuvitella että parisuhteessa olisi jotain vialla ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?
Paskantaako karhu metsään?

Tämän kaverin kanssa on ollut tässä parin viime vuoden aikana erilaisia lyhyitä säätöjä, mutta ei koskaan mitään vakavaa, niin nyt jos saisi homman hoidettua niin että pääsisi johonkin vakavaan.

Sitten taas jos olen käsittänyt jotain väärin, niin munaan itseni hänen silmissään, sekä myös menetän yhden kavereistani (joka valitettavasti sattuu olemaan tämän naisen poikaystävä...)

Tälläinen väliavautuminen tähän.
Jos sulla on yhtään moraalia ja haluat naisen pitävän sinua selkärankaisena, kysyt häneltä: "hei mikä juttu tää nyt on" ja selvennät ettet itse ole varatuista naisista kiinnostunut tai halua olla osa kolmiodraamaa. Tietenkin jos te molemmat olette selkärangattomia, niin varmaan ihan OK.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu)...

Ei voisi, ellei nainen itse spesifisesti ole sulle asiaa toisin ilmaissut - ja sittenkin sillä ehdolla, että nainen lakkaa olemasta varattu ja on miettinyt hommaa tosissaan. Turha sun on piparin toivossa riskeerata kahta sekä ystävyys- että kaverisuhdetta sen takia, että olet naamakirjassa tsätännyt ja kahvillakin käynyt.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
...ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?

Mahdollisuuksia on, vietättehän te paljon aikaa kimpassa. Pointti on siinä, että sinä et ole iskijä vaan nainen. Joka kerta kun näätte/kommunikoitte niin olet se maailman paras mies juuri silloin. Jossain vaiheessa nää yölliset parituntiset juttelut on jotain ihan muuta, naisen aloitteesta.
 

scholl

Jäsen
En tiedä onko tässä ketjussa jo mainittu, mutta voiko tämä Hesarin juttu Liian tavallinen mies olla muka totta?

Ensiksikin: eivätkö naiset sitten muka ole Suomessa usein taviksia?
Toisekseen: kukaan ei usko tuota, etteikö muka joku nainen nousisi, jos tavallinen nainen riittää.

Kusetuksen makua on nyt ja rajusti koko uutisessa.
 

scholl

Jäsen
Voisiko nimimerkkisi korreloida jotenkin tässä casessa...?

Kuulostaa minulta tuo myös siinä mielessä, että harvoin jaksan pitää naisiin yhteyttä. Harvoin jaksan käydä edes yhtä kertaa tapaamassa, mutta yleensä sen jälkeen viimeistään en jaksa vastaa puheluihin tai viesteihin. Jotenkin aivan turhaa olla yhteyksissä johonkin tyyppeihin, jotka eivät kiinnosta pätkääkään.
 

tutzba

Jäsen
Jos hyvä ystäväni (nainen, varattu) on viimeisen viikon aikana jutellut fb:ssä kanssani sen 3h päivässä, olemme käyneet 2 kertaa kahvilla ja muutenkin pyörineet kaupungilla + yksi yö olin hänen luonaan juttelemassa joku 2h, niin voisiko kuvitella että parisuhteessa olisi jotain vialla ja itselläni voisi olla jotain mahdollisuuksia?

Onko tilanne muuttunut viime aikoina jotenkin? Tai no siis tuosta viestistä saa sellaisen kuvan, että viimeisen viikon aikana yhteydenpito on lisääntynyt huomattavasti. Mistä asioista puhutte? Samoista kuin aina ennenkin, vai parisuhteista, seksistä jne.?

Ainahan siis voisi kuvitella, että nainen antaa jotain hienovaraisia vinkkejä, mutta esim. itse voisin aivan helposti jutella jonkun ystävänaiseni kanssa tuon verran enkä kuvittelisi, että jotain on taustalla. Sinullakin kyseessä kuitenkin hyvä ystävä, joten ehkä parisuhteessa on jotain vialla mutta nainen kaipaa sinulta vain henkistä tukea, ei elintä haarojen väliin.
 

scholl

Jäsen
Kierre on voinut alkaa, jos on ollut nuoruutensa se nurkassa nyhjääjä jonka ainoat naispuoliset kontaktit ovat olleet kaveriensa tyttöystäviä eikä ole jonkin itsetunto syyn (esim. pieni penis) vuoksi uskaltanut lähestyä naisia. Sitten kierre on jatkunut ja syventynyt niin mielstäni tuo tilanne (40 & neitsyt) on täysin mahdollinen.

Eilen näin jotain ohjelmaa ehkä 1-2 minuuttia (veikkaan brittiläistä huumoria, koska se oli niin ankea), jossa naispuolinen armeijan tyyppi kävi deiteillä. Oli treffipalvelun asiakkaana, jossa se toimiston nainen sanoi, että onnistumisprosentti on 30. Armeijan nainen ihmetteli asiaa ja jämäkästi inttityyliin huusi, että prostituutiossa onnistumisprosentti on sata. Siis eiks toi jätkä voi mennä huoriin? Siellä ne kehuvat big dick todennäköisesti kaikille.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
En tiedä onko tässä ketjussa jo mainittu, mutta voiko tämä Hesarin juttu Liian tavallinen mies olla muka totta?

Ensiksikin: eivätkö naiset sitten muka ole Suomessa usein taviksia?
Toisekseen: kukaan ei usko tuota, etteikö muka joku nainen nousisi, jos tavallinen nainen riittää.

Kusetuksen makua on nyt ja rajusti koko uutisessa.

Suurin osa naisista kyllä on tässä maassa taviksia, totta, mutta kun kyse on miehestä, niin sitten se onkin jo ongelma.

Monesti kuulee aina tuon "naiset rakastuvat aina renttuihin", totta. Ne tuovat naisen elämään jännitystä, särmää, elämää, väriä, jne. Yleensä kunnon mies, joka on kiltti, mukava, rauhallinen, pukeutuu silitettyihin ja huoliteltuihin vaatteisiin, on kohtelias, jne. ei sitä jännitystä tuo. Monesti sitten sanotaan, että kun nainen haluaa lapsia, niin sitten tuollainen kunnon mies kelpaa paremmin kuin hyvin.

Varmasti kelpaakin, onhan se perhe aina etusijalla, mutta silti monesti kuulee, että silloinkin naisen elämästä puuttuu jännitys, väri, jne. Tylsä, tavanomainen mies, kiltti, rauhallinen, jne. Se tuttu ja turvallinen elämä ei olekkaan niin hienoa kuin yleisesti kuvitellaan. Mies hoitaa lapsia silloin, kun nainen on teatterissa tai tyttöjen illoissa, mies tulee aina aikaisin ja sovittuun aikaan kotiin, ei haise oluelle, tulee kiltisti naisen viereen illalla.

Itse en pidä minkäänlaista elämää itsestäni tai tee numeroa, vaikka harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita löytyy jalkapallosta jääkiekkoon, kalastuksesta elokuviin, kirjastosta ravintolaan, jne. Silti minua sanotaan tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi. Yksi tuttuni kertoi, että minun kanssani on hienoa lähteä johonkin, koska voi olla turvallisin mielin. Mitään ongelmia ei synny kenenkään kanssa, ei tule ylimääräistä kähinää, jne. Mutta kuitenkin ne menevät kaverit ovat aina etusijalla, kun hän lähtee johonkin. Minun kanssani ne reissut ovat tuttuja ja turvallisia, mutta myös mitäänsanomattomia jä värittömiä.

Sama se on naistenkin elämässä. Tuossa tuli siis kahvilla oltua tuon opettajan kanssa, eikä oikein kiinnostusta löydy minua kohtaan. En oikein saanut kysyttyä mitään mielenkiintoista, kuin pari juttua, joista hän innostui. Mutta en saanut itsestäni kerrottua juurikaan mitään, vaikka juteltiin reilut tunti ja vartti päälle. Pari juttua siis sain sanottua.

Eli kun tuossa tekstissä mainittiin, että tuossa miehessä ei ole mitään vikaa, niin kysyttiin, että onko se juuri se ongelma. Vaikka kyseessä onkin jo 40-vuotias mies, niin jos sitä särmää ja jännitystä ei miehestä löydy, niin vaikeaa on kelvata. Ja kuitenkin myös ne ujoimmat ja rauhallisemmatkin naiset kaipaavat edes jotain toimintaa.

Tuossa opettajanaisessa viehätti ennen kaikkea se temperamenttisuus, menevyys, suorasanaisuus, toiminallisuus, aloitteellisuus mutta ennen kaikkea se toiminnallisuus ja sähäkkyys. Harvoin näkee noin särmikästä naista. Se luonne ja persoona vain olivat omaan mieleeni erittäin paljon. Kun en itse ole tuollainen, niin olisi elämässä edes joku tuollainen toimeenpaneva voima.

Ja vaikka joka päivä teen kaikennäköistä, erittäin usein myös uusia juttuja, olen kokeilunhaluinen, jne. niin siitä hommasta puuttuu se sähäkkyys ja se mielenkiinto, joka näkyy muille. Sen takia minua pidetään erittäin tylsänä ja värittömänä. Mutta se vain kuuluu luonteeseeni. Olen luonteeltani erittäin rauhallinen, enkä jaksa muille hehkuttaa tai aina edes välttämättä kertoa, että kokeilin eilen vaikka laskuvarjohyppyä. Jos kerron, niin saatan jollekin kertoa aika värittömästi kuin olisin käynyt lähikaupassa.

Tai vaikka teen sählyturnauksessa maalin, niin yleensä ne ovat ne muut, jotka sitä hehkuttavat. Katsojat, kanssapelaajat, jne. Itse en vain tykkää hehkuttaa sitä. Iloisempi olen siitä maalista kuin ketkään muut, mutta en osoita sitä hehkuttamalla tai tuulettamalla.

Eli tuossa voisi aivan hyvin olla niitä syitä siihen, miksi joku on vielä 40-vuotiaanakin täysin kokematon naisten suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Tuossa opettajanaisessa viehätti ennen kaikkea se temperamenttisuus, menevyys, suorasanaisuus, toiminallisuus, aloitteellisuus mutta ennen kaikkea se toiminnallisuus ja sähäkkyys. Harvoin näkee noin särmikästä naista. Se luonne ja persoona vain olivat omaan mieleeni erittäin paljon. Kun en itse ole tuollainen, niin olisi elämässä edes joku tuollainen toimeenpaneva voima.

Heh, juuri kuin omasta suusta kuultu. Juuri noin puolituntia sitten yksi vastaavanlainen nainen lähti kämpiltäni ja sanoi että katotaan syksymmällä uudestaan. Ei siis mitään seurusteltu, mitä nyt parit kertaa oli mun luona yötä jne. En jaksa muistaa koska olisin jostain naisesta ollut näin kiinnostunut parin viikon tuntemisen jälkeen. Nyt olen aika palasina, alanpa keräämään palasia kokoon ja lähden soitetaan mitä levyhtiöt haluavat risteilylle.
 

scholl

Jäsen
Suurin osa naisista kyllä on tässä maassa taviksia, totta, mutta kun kyse on miehestä, niin sitten se onkin jo ongelma.

Monesti kuulee aina tuon "naiset rakastuvat aina renttuihin", totta. Ne tuovat naisen elämään jännitystä, särmää, elämää, väriä, jne. Yleensä kunnon mies, joka on kiltti, mukava, rauhallinen, pukeutuu silitettyihin ja huoliteltuihin vaatteisiin, on kohtelias, jne. ei sitä jännitystä tuo. Monesti sitten sanotaan, että kun nainen haluaa lapsia, niin sitten tuollainen kunnon mies kelpaa paremmin kuin hyvin.

Varmasti kelpaakin, onhan se perhe aina etusijalla, mutta silti monesti kuulee, että silloinkin naisen elämästä puuttuu jännitys, väri, jne. Tylsä, tavanomainen mies, kiltti, rauhallinen, jne. Se tuttu ja turvallinen elämä ei olekkaan niin hienoa kuin yleisesti kuvitellaan. Mies hoitaa lapsia silloin, kun nainen on teatterissa tai tyttöjen illoissa, mies tulee aina aikaisin ja sovittuun aikaan kotiin, ei haise oluelle, tulee kiltisti naisen viereen illalla.

Herää nyt edelleen se kysymys, että miksi miehiä sitten muka kiinnostaa tavisnainen? Siis kyllähän tuo ongelma pitäisi olla suurempi naisten keskuudessa, että jäävät ilman miestä kuin toistepäin. Väitän, että naiset ovat kuitenkin kokonaisuutena ihan puolueettomasti arvioituna epäkiinnostavampia kuin miehet noin keskimäärin. Naisethan ovat usein niitä hissukoita, joissa ei ole mitään sisältöä. Katsovat saippuasarjoja kotona, käyvät töissä, eivätkä harrasta juurikaan mitään muuta ja kadulla eivät erotu millään tavalla. Heidän olemassaolostaan ei siis jää mitään jälkeä ja silti muka joku mies kiinnostuu heistä? Enpä tiedä uskonko tätä soopaa. Ei Suomessa voi olla niin paljon enempää miehiä kuin naisia, että tavisnaiset menevät kaupaksi, mutta miehet eivät silloin, kun kelpaa mikä vain.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Herää nyt edelleen se kysymys, että miksi miehiä sitten muka kiinnostaa tavisnainen? Siis kyllähän tuo ongelma pitäisi olla suurempi naisten keskuudessa, että jäävät ilman miestä kuin toistepäin. Väitän, että naiset ovat kuitenkin kokonaisuutena ihan puolueettomasti arvioituna epäkiinnostavampia kuin miehet noin keskimäärin. Naisethan ovat usein niitä hissukoita, joissa ei ole mitään sisältöä. Katsovat saippuasarjoja kotona, käyvät töissä, eivätkä harrasta juurikaan mitään muuta ja kadulla eivät erotu millään tavalla. Heidän olemassaolostaan ei siis jää mitään jälkeä ja silti muka joku mies kiinnostuu heistä? Enpä tiedä uskonko tätä soopaa. Ei Suomessa voi olla niin paljon enempää miehiä kuin naisia, että tavisnaiset menevät kaupaksi, mutta miehet eivät silloin, kun kelpaa mikä vain.

Eihän tuollainen tavisnainen välttämättä niin paljoa kiinnostakkaan, että se olisi se ykkösvaihtoehto. Mutta tässä on vähän samanlainen juttu ehkä taustalla, mitä moni tekee varsinkin nuorena.

Eli kun sitä sopivaa ei niin löydy ja kovin haluaisi jonkun kumppanin, seksiseuraa, jne. niin sitten tyydytään siihen vähän huonompaan vaihtoehtoon. Eli puute, kaipuu, jne. on todella kova. Niin sitten käy ne tavisnaisetkin. Naisethan periaatteessa ovat vallalla tässä asiassa. Keskivertonainen kelpaa miehelle paljon paremmin kuin keskivertomies käy naiselle.

Naisten ei tavitse lähteä kenen tahansa miehen matkaan ja harvoin näin kuitenkaan käy. Miehet sen sijaan menevät sen seksin ja muutenkin naisten perässä paljon enemmän kuin naiset menevät miesten perään.

Moni mies ajatteleekin ihan eri tavoin kuin esim. minä tai tässä tapauksessa sinä. Kun nyt aika todennäköisesti menetin tuon menevän "toimintanaisen", niin vaihtoehtona voisi olla sitten hieman tylsempiä ja taviksen omaisia naisia. Moni mies sitten menee siihen mukaan, saadaan edes joku vähänkin kiinnostava nainen. Itse taas en ajattele niin.

Sama esim. ravintolassa seksin suhteen. Kun ne silmää miellyttävät naiset eivät mukaan lähdekkään ja puute on kova, niin saatetaan ottaa se epämiellyttävämpi matkaan, että saadaan edes jotain. Itse taas jätän tuollaiset suosiolla väliin.

Mutta toisin sanoen, miehet eivät ole yleisesti niin kranttuja naisten suhteen kuin naiset ovat miesten suhteen. Seksuaalinen valta on lähes jokaisella naisella, koska kysyntää riittää. Miehillä prosentti on ehkä muutamassa.

Monesti huomaa myös, että vaikka nainen olisikin kaikin puolin epämiellyttävä, niin siltikin metsästää sitä todellista laatumiestä, on kranttu, eikä suostu yhtä alempitasoisten miesten ehdotteluihin, vaikka puute olisi kuinka kova. Sama parisuhteessa. Koulutetut ja hyväpalkkaiset naiset etsivät myös sitä todellista laatumiestä, jolloin sen etsintä voi jatkua vielä vaikka 35-vuotiaana. Koska niitä laatumiehiä vain on vähän. Tuossa opettaja-casessa nainen oli suorittanut yliopistotutkinnot minun ammattikouluani vastaan, ikää oli omien sanojen mukaan se 9 vuotta enemmän (on kyllä vanhempi), palkkataso lukiossa paljon kovempi kuin omani avustajana, ulkonäöllisesti 100 kertaa kauniimpi kuin itse olen komea, älliä oli päässä paljon enemmän kuin itselläni, omaa elämää paljon enemmän järjestelty taloudellisesti kuin minulla, jne.

Miestä vain ei näy eikä kuulu. Kukaan ei kelpaa varmaankaan. Luulisi että tuossa vaiheessa saattaisi alkaa jo vähän höllentämään kriteerejä, tyytyisi oikeasti siihen mitä saisi, jne. mutta noin käy kyllä todella harvoin. Joskus tuollaiset naiset vain havahtuvat siihen, että se juna todellakin meni jo. Sitä etsimäänsä miestä ei vain löydy. Sellaisia varmasti olisi, mutta hänelle ei ole riittänyt. Tuloksena joulua syvästi vihaava, ihmisuhteissa epäonnistunut, hyvin koulutettu ja akateeminen fiksu nainen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Päätin pari viikkoa sitten, että syksynä tänä seurustelen. Piti siis panna karsinnat pystyyn.

Noista karsinnoistani. Ensimmäinen tapaus:

Nähtiin baarissa päissään ja sitten myöhemmin selvänä. Oli ollut vuosia Norjan liigassa. Eihän sellaisista mihinkään ole, divaritasoa, ei riittänyt pelikäsitys eikä juonikkuutta ollenkaan. Sellainen omalla kaistallaan edestakaisin junnaava vanerilauta. Se luuli olevansa joku saavutus mutta se oli ihan vain tavallinen kolikymppinen duunari, joka oli tylsä ja tosikko. Mieluummin olisin ottanut vänkärin paikalle oikean vanerilaudan, jolla olisi vyötärö ja hymyilevä suu.

Toinen tapaus oli muutaman kympin sijoitus, sillä menin eräälle deittisivustolle, josta piti maksaa. Se oli aasialainen nainen, nätti kuva, tissikin vähän pilkisti. Mutta kun hänet livenä näin, epäilin sitä jopa transuksi mutta kyllä se on naisena muka syntynytkin. Nähtiin, ja alle minuutissa olin jo aivan äimänä, että mikä helvetti toi ulkkari"vahvistus" on. 6 min kesti ne treffit ja sit sanoin, että lähetään meneen. Se oli niin vittuuntunut kaikesta, että mielestäni se oli jo mielisairas. Kuka sen kanssa voi haluta olla. Se pahastui kun kysyin sen kotimaasta niitä näitä. Viimeinen kysymykseni - siinä jo seisoin lähtemisasennossa - oli, että onko se syntynyt naispuoleisena. Se pahastui siitäkin! Ihme olio.

Tämä lähes pari kuukautta try outillani käynyt oli ihan ok mutta sellainen liian mukakiva neito. Vuosimallikin oli -76, joten ei sopinut mulle. Tässä haetaan nuorta energiaa ja kykyä eikä mitään seestynyttä ihan kivaa pukukoppipelaajaa, joka osaa kyllä selän ja verhot pestä. Siitä joku saa hyvän eukon, on D-kupin tissit eikä läskiä. Kilometrejä toki jo on. Aivan kertakaikkisen liian tylsä, osaa kyllä nauraa oikeassa kohdassa mutta ei noin muutoin anna kuin lähinnä pillua. Hyvä nussimaan mutta minähän olen herkkä runopoika, joka haen oikeaa henkistä yhteyttä.

No, tämä jatkoon päässyt kävi alkuvuodesta 3 kk:n try outilla mutta laitoin sen sitten kevääksi ja kesäksi training campille muihin seuroihin kehittymään ja huomaamaan sitä kautta, että kuinka hyvä ymmärrys ja huolenpito minun seurassa onkaan. Näin tehtiin ja syksyn tullessa se viestitti minulle ja se oli ja on sitä mieltä, että ei ne muut osaa mitään, ei millään tavalla, eivätkä ymmärrä mistään mitään, kaikki pitää selittää liian pitkän kaavan mukaan ja minä ymmärsin jo sanomattakin, ja niitä kuulemma piti neuvoa ihan perus fysiikkatreeneissäkin. Ikävä kuulemma oli. Bingo! Tervetuloa takaisin. Nuori talentti, selvästi kehityskelpoinen!

Nyt ollaan oltu jo kuusi päivää ihan lovena toisiimme. Oli sopinut yhden reissun Etelä-Suomeen täksi viikonlopuksi, niin juon täällä kämpilläni nyt yksikseni ja itken itseäni uneen.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vinkkiä vonkaajille

Nyt poijjaat on takuu varmaa tuheroa taikka ajellumpaakin tiedossa.
Kuin sattuman oikusta koin valaistuksen tuossa männä viikolla, kun kävin eräällä maalaisemännällä pitkän työrupeaman jälkeen hieronnassa. Eukko leipoi ryhmyttyneitä lihaksiani ja valitteli samalla miehen puutetta, kun oli ukkonsa menettänyt mananmajoille muutamia vuosia sitten. Kävi karjakkoa siinämäärin sääliksi, että löin lihashuollon päälle lomittajan lauteille ja hieraisin hierontalitkut haaruksiini ja aloimme suht kiivastempoisen annelihölkän.
No siinä tietenkin heikkokuntoinen hieman hengästyi ja puuskutellessa tulin pörhöttäneeksi pirkon niska -ja selkävilloja, josta tuo aivan villiintyi. Vikuroi vanha ihminen kuin nuoruusvuosinaan. Pyysi pöhisemään lisää ja tein työtä käskettyä. Lipaisin jopa leveän kuolavanan lapojensa väliin jota sitten huokailin kuivaksi. Vähän se kyllä jäi vielä märäksi, kun en kyllin kauaa kestänyt, mutta viesti oli selkeä:

Puhallelkaa toisianne!

Oliko muita posket pinkeinä?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi miehet eivät tajua asioita? Tai jos tajuavat, tajuavat omalla tavallaan. Eli väärin.

Ei ole helppoa kummallakaan sukupuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös