Mainos

Naisasiat

• 7 602 094
  • 26 641

scholl

Jäsen
Eikö edes seksiseura kiinnosta? Koska olen monelta kuullut, että vanhemmat naiset pitävät siitä, että nuoremmat miehet kehuvat ulkonäköä, fiksuutta, jne.

Kysymyshän on siitä, että naiset haluavat hallita seksin harrastamista. Lue vaikka kirja Naisten seksuaalinen valta. Kysymys on juuri siitä, että heidän mielestään seksin harrastaminen ei ole toivottavaa, koska se haittaa heidän muita pyrkimyksiään. Jos joku nainen harrastaa seksiä liian helposti, kokevat muut naiset, että ko. nainen on huora. Siis hän on huora, joka antaa ilmaiseksi, kun muut antavat maksusta esim. treffejä vastaan. Eli siinä ei ole välttämättä kysymys siitä, ettetkö olisi haluttava, vaan siitä, ettet maksa tarpeeksi.

Tilanne olisi eri, jos yhä useammat miehet eivät suostuisi seksiin naisten kanssa, jolloin nämä naiset tulisivat seksin suhteen epätoivoisemmaksi, kun huomaisivat, ettei sitä ehkä tipu kovin helpolla.

Aikojen kuluessa on sitten ollut tällaisia herrojen seksiklubeja, josta oli esim. eilen juttua JIM dokumentissä, jossa puhuttiin J. Edgar Hooverin ja JFK:n ajoista. Siellä seksi on ollut harrastus, mutta ongelmana on ollut se, että naiset ovat olleet prostituutiot harrastavia naisia, ts. heille on maksettu siellä olemisesta ja osa on ollut ihan jotain DDR:n vakoojiakin eli aika riskaabelia touhua. Luulen, että mikään ei muutu niin kauan kuin seksistä ei tule yhtä legitiimiharrastus kuin jostain aerobicistä. Silloin ei voi tulla mitään skandaaleja, eikä kenenkään tarvitse mitään maksaa. Nyt ollaan tilanteessa, jossa naiset toimivat seksin kanssa vähän samalla tavalla kuin huumekauppiaat aineiden kanssa eli pyrkivät tienaamaan ja paljon.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Voi helvetti, kun käydään ensitreffeillä niin se homma pitää hoitaa niin ettei naiselle jää edes miettimisvaraa että menenkö toistamiseen tuon jätkän kanssa johonkin. Pitää luoda lähtemätön hyvä tunne naiselle ja sit jos ei ihan putkeen mene niin tasasen varmalla itsevarmuudella hoidetaan mahd.pian uudet treffit. Viikon sisään ehdottomasti ettei liha huonone, jos aikataulu kusee niin uutta matoa koukkuun. Ei ole aikaa märehtimiselle.

saatana.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Pitäisihän se homma tosiaan aina hoitaakkin niin, mutta jos olisin huomattavan paljon komeampi ja fiksumpi ja sitä kautta kiinnostavampi ja haluttavampi, niin eipä naisella varmasti mitään miettimisvaraa ole. Kaikki ei aina ole itsestä kiinni treffeillä(kään). Mutta ehdotti kuitenkin itse kävelylenkkiä myöhemmin ja suostui, että otetaan koko homma uusiksi.

Enkä usko, että tuossa olisi ollut kyse siitä, että olisi antanut liian helpolla. Vaan siitä, että itse en ollut niin haluttava mies, että seksi olisi kiinnostanut. Kyllä jos tarpeeksi kiinnostava mies on, niin kyllä nainenkin haluaa ja suostuu. Vaikka kuinka olisi pihtari tai odottaisi jotain tyrmäävää miestä, niin jos sellainen ilmestyy näkövinkkeliin, niin kyllä kummasti se mielikin muuttuu.

scholl

Jäsen
Voi helvetti, kun käydään ensitreffeillä niin se homma pitää hoitaa niin ettei naiselle jää edes miettimisvaraa että menenkö toistamiseen tuon jätkän kanssa johonkin. Pitää luoda lähtemätön hyvä tunne naiselle

Mun mielestä se tunne pitää luoda miehelle. Jos nainen ei saa minulle lähtemättömän hyvää tunnetta niin minkä vuoksi vastaisin sellaisen naisen soittoihin tai viesteihin? Ainakaan näin miehenä ei hirveästi nappaa mikä tunne naiselle luodaan ainakaan ensisijaisesti.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hei,

Ulkonäkö on varmasti monelle tärkeä seikka, itsellenikin mutta ihan oikeasti se haluttavuus ei pelkästään ulkonäöstä johdu, toki jos näyttää kärpäsen perseeltä niin sitten se vaikuttaa mutta jos on edes sen näköinen että pääsee treffeille niin sekin jo kertoo saumoista. Huumori, hyvät jutut ja sopiva lipevyys toimii aina jos sen oikein oivaltaa. Enkä nyt tiedä mikä kokemus esim HIFK nimimerkillä on mutta kannattaa ehdottomasti käydä monien kanssa "treffeillä" niin oppii käsittelemään erilaisia naisia yms. Nääkin on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja.

Monestihan sanotaan että "näihin hommiin synnytään" mutta ei se nyt ihan niin ole. Aina on oppimista ja ehkä paras oppi on että uskoo itseensä ja niihin omiin vahvuuksiin, myös tilanteeseen mukautuminen on todella tärkeää, pelisilmä ennenkaikkea tässäkin touhussa.

Mun mielestä se tunne pitää luoda miehelle. Jos nainen ei saa minulle lähtemättömän hyvää tunnetta niin minkä vuoksi vastaisin sellaisen naisen soittoihin tai viesteihin? Ainakaan näin miehenä ei hirveästi nappaa mikä tunne naiselle luodaan ainakaan ensisijaisesti.

Tottakai, selitin hieman tyhmästi. Lähinnä tarkotin vain että oma homma pitää hoitaa hyvin ja samalla tietenkin täytyy saada vastakaikua naisen suunnalta samasta asiasta, mutta tämäkin muuttuu jos vastakumppani on ujohko ja ei pysty tekemään aloitetta tai luomaan sitä hyvää tunnetta miehelle päin. Tilanteen mukaan tämäkin ja ehkä tuossa jos nainen on ujo niin silloin varsinkin toimii jos mies osaa luoda niin kovan vaikutuksen että saadaan se naisen ujous karisemaan. Yleensä vaan miehelle riittää pillun himo luomaan sen tunteen naista kohtaan. No joo. Ei ehkä ihan tosissaan tuota kannata sitten ottaa.

scholl

Jäsen
Tottakai, selitin hieman tyhmästi. Lähinnä tarkotin vain että oma homma pitää hoitaa hyvin ja samalla tietenkin täytyy saada vastakaikua naisen suunnalta samasta asiasta, mutta tämäkin muuttuu jos vastakumppani on ujohko ja ei pysty tekemään aloitetta tai luomaan sitä hyvää tunnetta miehelle päin. Tilanteen mukaan tämäkin ja ehkä tuossa jos nainen on ujo niin silloin varsinkin toimii jos mies osaa luoda niin kovan vaikutuksen että saadaan se naisen ujous karisemaan. Yleensä vaan miehelle riittää pillun himo luomaan sen tunteen naista kohtaan. No joo. Ei ehkä ihan tosissaan tuota kannata sitten ottaa.

Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä. Se pitää heti rävähtää ilman mitään ujosteluja, että siinä naisessa on jotakin niinkuin tuossa Donald Trumpin ohjelmassa siinä Brandyssa vai mikä se Alaskasta kotoisin oleva vaaleanainen on. Se on hyvä mimmi.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä. Se pitää heti rävähtää ilman mitään ujosteluja, että siinä naisessa on jotakin niinkuin tuossa Donald Trumpin ohjelmassa siinä Brandyssa vai mikä se Alaskasta kotoisin oleva vaaleanainen on. Se on hyvä mimmi.

Alkurävähdys on kyllä tärkeä, itse vain monesti olen koukkuun hieman ujohkoon naiseen koska niissä on sellainen räjähdys efekti mahdollinen, eli vaikka joutuu hieman työtä tekemään niin sitten kuin se ujous lähtee niin se jos mikä on hienoa. En kuitenkaan odottele liian pitkään, siinä vain tulee stressiä.

Joskus on ihan hyvä jos joutuu tekemään hieman työtä asian eteen, useimmiten kuitenkin haluaa päästä helpolla.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielestäni kummankin pitäisi luoda se fiilis toiselle, että nyt ollaan tekemisissä todella laatuyksilön kanssa. Tai ainakin jonkinlainen potentiaali pitäisi luoda.

Tuo kyseinen nainen on erittäin puhelias, huumorintajuinen, jutellessa ehkä joskus vähän turhankni hyökkäävän oloinen, todella räväkkä persoona, jne. Eli ei kyllä ujoudesta tietoakaan.

Itsevarmuudesta tai itseluottamuksesta en tiedä, voihan olla, että nainen tuolla käytöksellä peittää aika pahojakin itsetunto-ongelmia. Mutta käytös on kyllä todella räväkkää ja asennetta löytyy.

Kannattaisi ehkä pyrkiä käymään treffeillä useamminkin, mutta varsinkin tuon yksilön jäljiltä sellaista on kyllä vaikeaa löytää. Niitä fiiliksiä kun ei luo kovin usea nainen, hyvin harvoin siis. En itse ole koskaan kokenut mitään vastaavia fiiliksiä kuin tuon naisen kanssa. Ja kun käyn treffeillä, niin kyllä sen naisen täytyy jo heti luoda niitä fiiliksiä, muuten en jaksaisi edes keskittyä siihen treffailuun, koska en pitäisi toista ihan niin kiinnostavana persoonana.

On totta, etten noilla treffeillä saanut itsestäni oikein mitään irti. Nainen lähinnä vei keskustelua haluamaansa suuntaan, enkä oikein saanut mitään kerrottua itsestäni. Kuten en töissäkään liiemmin kenellekkään.

Mutta tiedä sitten, että mistä on kyse, että käytös muuttuu ihan päinvastaiseen suuntaan.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Siitä että nainen tajusi, että sinä luulit teidän olevan treffeillä kun hän vain lähti työtoverin kanssa tuttavallisesti syömään/kahville ilman mitään taka-ajatuksia?

Ei helvetti tässä se muuten voi olla!

Tai en tiedä, eiköhän nainen nyt tajunnut kuitenkin. Toisaalta taas voi hyvinkin olla että luuli HIFK nimimerkkiä vain kohteliaaksi yms eikä tosiaan kuvitellut mitään treffejä.

Näin!

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entäs sitten tuo flirttailu, selkeästi normaalia viettelevämpi hymyily, flirttailu, jne? Ja se että oli kaikista eniten kiinnostuneempi juuri minun jutuistani, vaikka en edes jutellut hänelle, ja vaikka kehuin esim. hänen mekkoaan, niin viettelevästi hymyili takaisin, eikä ikinä ottanut mitenkään nokkiinsa siitä. Myöskin tarjoutui lähtemään kävelylle tuon suuteluepisodin jälkeen ja myöntyi viettelevästi siihenkin, että pyysin uudestaankin kahville?

Ainakaan ennen ei kukaan nainen ole ennen reagoinut tai hymyillyt itselleni tuolla tavoin.

Kyllähän sen nyt tyhmempikin tajuaisi, jos huomaisi, että ei ihan mistään pelkästä työkaveruudesta ollut kyse.

Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä.

Sori offtopic, mutta en tiedä kuka on Dieter Bohle. Joku 70-luvun saksalainen näyttelijä, jolla on valtaisa meisseli?

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Sori offtopic, mutta en tiedä kuka on Dieter Bohle. Joku 70-luvun saksalainen näyttelijä, jolla on valtaisa meisseli?

Tuo Dieter Bohlen aiheutti täydellisen repeämisen. Mutta sitten HIFK:lle asiaa: kyllä sulla on rima hyvin matalalla jos ruotsinmaikat edustaa akateemisesti ja taloudellisesti priimanaisia. Opiskeluaikoina nämä olivat niitä tonnikalaa syöviä yhdenillanknullauksia, jotka opiskelivat kieliä kun eivät päässeet kauppakorkeaan, lääkikseen tai lakia lukemaan. Ruotsinkielikin oli niin huonolla tolalla ettei edes Hankenin ovet avautuneet.

Ota siis se asenne että tämä yli-ikäinen mamma on nyt ylipäätänsä siksi listoilla että duunissakin pitää olla kivaa eikä koululla nyt paljon muuta ole tarjolla kuin sakkoja ja terkkari. Paremman tullessa vastaan heivaat sen pois.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei nyt akateemisesti eikä taloudellisesti priimaa, en mitään älykköä tai rikasta naista ikinä haluaisikaan. Mielestäni kuitenkin fiksumpi kuin useat ikäisensä ja varsinkin oman ikäiseni tuppaavat aina olemaan. Ainakin elämänkokemus näkyy paremmin kuin päälle 20-vuotiailla ja rahatilannekkin on paljon parempi kuin useimmilla ikäisilläni.

Itse kyllä kyselin treffeillä sitä, että oletko vain kiinnostunut ruotsista vai miksi olet juuri ruotsin opettaja, niin ainakin väitti syyksi puhtaasti ruotsista kiinnostumisen.

Vai mistäs tiedät, mihin hän oikeasti halusi? Yliopistotutkintohan on kaikille aineenopettajille pakollinen.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mutuilua

Musta tuntuu, että kaverini (joka pitää naistani todella viehättävänä) yrittää tunkea minun ja muijani väliin. Voi olla, että päässäni vaan mutuilen kaikkea, mutta en tiedä missä muualla tästä avautuisin.

Yksi ilta (noin viikko sitten) juttelin kaverini kanssa ja hän hoki jatkuvasti, että ei mun ja mun eukon juttu tule toimimaan. Syiksi ilmoitti, että kuulemma juon ja naiseni ei. Tämä väittämä tosin ei pidä paikkaansa. Naiseni kyllä juo, mutta ei aktiivisesti, lähinnä tietyissä juhlallisuustilanteissa yms. Mulla taas saattaa kuppia kaatua noin 0-3 kertaa kuussa tätä nykyä. Naiseni ei missään vaiheessa ole sanonut, että minun satunnainen juomiseni vaikuttaisi meidän suhteeseen. Hän ymmärtää sen, että joskus mulle voi olla ihan ok että nollaan ajatukseni alkoholin voimalla. Mutta joo, tämä nyt ei ole sen jutun pointti.

Viime aikoina kaverini on enemmän ja enemmän alkanut hiillostamaan mua kertomalla, että "ei teidän juttu tule toimimaan" yms. paskaa. Vaikkei hommasta tiedä ns. mitään. Tiedän kyllä olevani hieman mustasukkainen, mutta jotenkin tuntuu, että kaverini hiekottaa ns. omaa peliään, jos sellaista on menossa. En oikein tiedä, että mitä tästä kaverista pitäisi ajatella tätä nykyä.

Eukkoni on tällä hetkellä USA:ssa ja viime aikoina hyvin paljon rajoittanut kontaktiaan meikäläiseen ja kaverini hiillostanut mua yhä enemmän. Voi olla ja hyvin todennäköisesti tämä onkin harhaa, mutta... Joo.

Pahoittelen avautumistani, mutta en oikein tiedä minne muualle tämän kirjottaisin. Kiitos ja anteeksi.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Yksi ilta (noin viikko sitten) juttelin kaverini kanssa ja hän hoki jatkuvasti, että ei mun ja mun eukon juttu tule toimimaan.

Miksi tämä tyyppi on siis kaverisi? Siis ihan oikeasti? Tuommosista ajatuksista kenkää kaverille ja murheet ovat mennyttä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mihin perustuu se fakta, että Suomessakin on paljon sinkkumiehiä, jotka kelpaisivat useammallekin naiselle? Joskus kuulee naisten sanovan, että kyllä niitä hyviäkin sinkkumiehiä on.

Ainakaan omasta mielestäni tuo ei pidä paikkaansa. Jos olisivat oikeasti hyviä miehiä, niin eivät sinkkuja olisi. Tänään taas sai kuulla tuon iänikuisen mantran. Eivätkö ne naiset ymmärrä, että ne oikeasti hyvät miehet ovat menneet jo, aikaa sitten? Jäljellä on aina ne jämät. Ja jos joku tuollainen hyvä mies sitten vapautuu, niin hänestä riittää sitten vain yhdelle.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mihin perustuu se fakta, että Suomessakin on paljon sinkkumiehiä, jotka kelpaisivat useammallekin naiselle? Joskus kuulee naisten sanovan, että kyllä niitä hyviäkin sinkkumiehiä on.

Ainakaan omasta mielestäni tuo ei pidä paikkaansa. Jos olisivat oikeasti hyviä miehiä, niin eivät sinkkuja olisi. Tänään taas sai kuulla tuon iänikuisen mantran. Eivätkö ne naiset ymmärrä, että ne oikeasti hyvät miehet ovat menneet jo, aikaa sitten? Jäljellä on aina ne jämät. Ja jos joku tuollainen hyvä mies sitten vapautuu, niin hänestä riittää sitten vain yhdelle.

Millähän määrittelet hyvän miehen? Eikö sama koske tällöin myös naisia? Hyvät naiset ovat jo menneet, joten jäljellä on vain jämät. Hieno homma, peli on pelattu game over.
Taisin körötellä Fiatilla miinaan, vaan eipä tuo haittaa.
Omat naisasiat ovat retuperällä, mutta olkoot. Kyllä ne siitä vielä järjestyy. Ehkä.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi

Ongelma on siinä, että naiset eivät rakastu kiltteihin miehiin. Lisäksi kiltit ja kaikille kelpaavat miehet eivät usein ymmärrä pariutumisen markkinataloutta. Pariutumismarkkinoilla miehiä on enemmän (miehiä syntyy enemmän) ja koska vielä markkinoilla pärjäävät (esim hyvän ulkonäkönsä tai itsevarman sovinistisen käytöksensä myötä lisäarvoa saavat rentut) pyörittävät useampia naisia, niin epäaktiiviset jäävät auttamatta ilman naista. Ns. tavallisen kunnon miehen mahdollisuudet löytää nainen ovat lähinnä sattumien tai armottoman aktiivisuuden varassa. Miehen arvo pariutumismarkkinoilla kuitenkin kasvaa koko ajan, sillä aikansa veijariveljien kanssa pelanneet naiset ymmärtävät lopulta haluavansa ns. kunnon miehen, mutta järki voittaa tuntee vasta lähempänä neljääkymmentä vuotta, jolloin naisen arvo taas laskee huomattavan nopeasti. Tällöin miehellä kuin miehellä on varaa valita, joskin mahdollisuudet pariutua parikymppisen naisen kanssa ovat edelleen vähäiset, joskin kuitenkin edelleen paremmat kuin parikymppisellä pariutumismarkkinoilla epäaktiivisella "hyvällä" miehellä.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Musta tuntuu, että kaverini (joka pitää naistani todella viehättävänä) yrittää tunkea minun ja muijani väliin. Voi olla, että päässäni vaan mutuilen kaikkea, mutta en tiedä missä muualla tästä avautuisin.

Siltähän tuo kuulostaa, epäselvää on vain se, että haikaileeko kaverisi muijaasi vai sinua?

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Hieman harkintaa "fakta" sanan käyttöön joka tapauksessa. "Hyvän sinkkumiehen" määritelmä on sekin kovin subjektiivinen asia. Toki on niin, että todennäköistä on se, että on olemassa jonkun näkemyksen mukaisesti "paljon" sekä "sinkuiksi" että "hyviksi miehiksi" määriteltäviksi olevia henkilöitä. Eiköhän sieltä näin ajattelevien joukosta joku nainen löydy.

Noh, ihan jokainen "hyvä sinkkumies" ei välttämättä pidä sinkkuuttaan ongelmana, ja näkee elämässään olevan tärkeämpiäkin asioita kuin parisuhteen. Samoin on laita naisten suhteen, usko tai älä.

Jokainen sitten tavoittelee mitä tavoittelee, ja aloittaa suhteen sitten jos siltä molemmista tuntuu.

Ja kyllä hyvästä sinkkumiehestä vähintään kolmelle naiselle riittää.....

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä, mikä naisten silmissä tarkoittaa "hyvä sinkkumies", mutta tällaista kuulee hyvin usein, että kyllä niitä hyviäkin miehiä on vielä vapaana. Siis se fakta oli vain se, että monesti kuulee aina naisten sanovan tuollaista.

Kerran kaverin naisystävä ihmetteli, että miksi minulla itsellä ei ole vielä naisystävää ja kertoi, että hänellä on paljon kavereita, jotka eivät uskalla lähestyä miehiä ja siitä saisin aika varmasti jonkun. Tiedä sitten yhtään, pitääkö mitenkään paikkansa, mutta jotenkin niin tyhmän kuuloinen juttu, että melkein nauratti.

Sitten on tavallaan aina sellaisia miehiä, jota juuri naisen vanhemmat pitävät hyvänä miehenä, mutta sitten taas nainen itse ei ole kyllä yhtään kiinnostunut. Ja voipi käydä niinkin, että jotain sinkkumiestä kehutaan paljon, sanotaan vaikka että harvoin noin kivaa miestä näkee, jne. mutta sitten kyseinen mies ei oikein kenellekkään kuitenkaan kelpaa. Mieluummin sitten ollaan yksin.

Ja tuokin, että kun naiset monesti aina muka haukkuu niitä naistennaurattajia, pettäjiä, sohvaperunoita, jne. niin kyllä nimenomaan naiset juuri sellaisen haluavat. Kyllä aina se seuraavakin mies on aina jonkinlainen peluri. Aiemmassa viestissähän totesin, että siinä on se jännitys, mitä taas kiltti ja rauhallinen mies (kuten itse olen, äärimmäisen kiltti ja rauhallinen) ei voi tarjota.

Eli jos huomaa, että nainen haukkuu jotain miestä vehtaajaksi, tms. niin silloin kyllä se seuraavakin mies on vastaavanlainen. Monesti vaikka nainen olisi lapsiakin tehnyt, jne. niin sellainen kiltti mies, joka on tunnollinen, ahkera, osallistuu kotitöihin, jne. on vain todella tylsä. Monesti siinäkin vaiheessa kuulee joltain naisilta, että on tylsä mies.

Viimeksi muokattu:

Greffin

Jäsen
Se on ihan totta, että ns. kiltti mies voi olla aika ovimattona parisuhdemarkkinoilla. Silti turha yrittää olla jotain muuta kuin on, sillä se ei ainakaan toimi. Itse olen aika kiltti ja ystävällinen ihminen ja saanut siitä kiitosta monilta naisilta (jostain syystä olen myös sinkku, heh). Mutta en silti usko, että esittämällä tai muuttumalla rentummaksi, asiat paranisivat. Jos esittämällä löytäisi itselleen elämän naisen, niin ei sitä kovin kauaa kuitenkaan jaksaisi esittää muuta kuin on.

Kiltteydessä on hyvätkin puolensa, nimittäin monet naiset arvostavat silloin sinua ainakin kaverina ja kun siihen lisätään, että kaveruus ei sulje pois petipuuhia, ennemminkin päinvastoin, niin mikäs tässä.

Kivahan se olisi joskus löytää itselleen kumppani, mutta ei siitä voi tehdä pakkomiellettä. Joten pitää nauttia sinkkuudesta kavereiden kanssa ja harrastelemalla kaikkea mitä itseä huvittaa. Joskus törmää sitten johonkuhun, jonka kanssa kemiat natsaa...jos törmää. Siihen "se oikea"-ajatteluun en ihan täysin usko. Tai olen sitä mieltä, että niitä oikeita on useampi, se on sitten eri asia kenen kanssa niistä sattuu yleensäkin kohtaamaan ja missä merkeissä.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiltteydessä on hyvätkin puolensa, nimittäin monet naiset arvostavat silloin sinua ainakin kaverina ja kun siihen lisätään, että kaveruus ei sulje pois petipuuhia, ennemminkin päinvastoin, niin mikäs tässä.

Totta, mutta kyllähän noita suositumpiakin miehiä arvostetaan kavereina itse asiassa vieläkin enemmän kuin niitä hyljeksityimpiä ja varmasti myös seksiäkin saa varmemmin. Eli en tiedä, onko tuo nyt mikään hyvä puoli.

Viime viikonloppuna tuli Iltalehdestä luettua siitä, kuinka niin moni nainen elää parisuhteessa ilman seksiä. Tietysti voi olla taas taattua iltapäivälehtien sontaa, mutta aivan varmasti tuossa on perää paljonkin. Sitten itse taas, ketä voisi sitä seksiä harrastaa vaikka kuinka usein, jää aina ilman. Eli tuossa ei oikein ole mitään järkeä. Ei voi valittaa että jää ilman seksiä, jos tarjokkaita siihenkin hommaan on. Tai ei ainakaan voi minun käsityksen mukaan valittaa.

Esim. tuo opettajanainen on omissa silmissäni sen verran kuuma pakkaus, että eipä olisi ikinä puutteessa. Ja sitten se ei vain käy, vaikka kuinka aina väitetään, että vanhemmat naiset pitävät siitä, että nuoremmat miehet kehuvat. Tai että vanhempi nainen ja nuorempi mies on mukamas todella hyvä pari ainakin seksin saralla, koska silloin kun se naisen seksuaalisuus herää vanhemmiten oikein kunnolla, niin miesten halut vähenevät joskus radikaalistikin. Näkyy menevän kaikki kehut ja huomionosoitukset aina vessasta alas, vaikka kuinka pitäisi olla juuri toisinpäin.

Sitten mietityttää sekin, että naiset aina valittavat siitä, että mies ei ota heitä huomioon sängyssä, ei ole esileikkiä, jne. Sitten kuitenkin aina valitaan seksiseuraksi juuri se mies, ketä vetää sen parin minuutin panon ja sammuu sen jälkeen. Itse kun vain kuuluisin tuohon ensimmäiseen osastoon nimenomaan. En itsekkään siitä pelkästä panosta mitään saa. Eli tuon mukaan naiset nimenomaan haluavat sellaisen miehen, joka miettii vain pelkkiä pornoasentoja, vaikka kuinka muka muuta väittäisivät. Säälittävää ihan oikeasti.

En kyllä koskaan ole halunnutkaan esittää muuta kuin olen, senpä takia varmaankin naiset eivät olekkaan olleet kiinnostuneita, paitsi ehkä tuo opettaja, mutta siitäkään nyt ei sitten varmuutta kyllä ole. Pitkässä juoksussahan se aina tulee ilmi se todellinen luonne. Ja itse ainakin huomaan kyllä sen esittämisen, että esitetään jotain muuta kuin ollaan. Eli tulee jo siinä vaiheessa ilmi.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Se on ihan totta, että ns. kiltti mies voi olla aika ovimattona parisuhdemarkkinoilla. Silti turha yrittää olla jotain muuta kuin on, sillä se ei ainakaan toimi. Itse olen aika kiltti ja ystävällinen ihminen ja saanut siitä kiitosta monilta naisilta (jostain syystä olen myös sinkku, heh). Mutta en silti usko, että esittämällä tai muuttumalla rentummaksi, asiat paranisivat. Jos esittämällä löytäisi itselleen elämän naisen, niin ei sitä kovin kauaa kuitenkaan jaksaisi esittää muuta kuin on.

En tiedä onko kiltteys automaattisesti huono asia, mutta jos se yhdistyy epäaktiivisuuteen, niin tällöin nuori mies lähes varmasti jää ilman naista. Naisten ei tarvitse olla aktiivisia miestä saadakseen, päinvastoin. Heidän ongelmansa on lähinnä se, että aktiivisimmat miehet eivät välttämättä ole niitä ns. parhaita miehiä. Mutta palatakseni nuoren miehen tilanteeseen, niin miehen ei välttämättä kannata yrittää muuttaa itseään suuressa määrin esim. kiltistä rentuksi, mutta tosiasia on että pariutumismarkkinoilla nuori mies on todella huonossa asemassa, ellei ole sattunut saamaan poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä. Lähinnä ainoa mitä asialle voi tehdä, on opetella hakeutumaan aktiivisesti naisseuraan. On tärkeää vaikka harjoituksen vuoksi puhua mahdollisimman monen naisen kanssa, vaikka ei olisi edes varsinaisissa iskuaikeissa. Ja jos tuntee jotakin erikoista kemiaa, on toimittava, muuten pelimiehet, vanhemmat miehet ja komistukset vievät naiset ja itse jää lehdellä soittelemaan.
Onneksi kuitenkin markkinoilla on kysyntää myös miehille. Eli naiset kyllä ottavat ja haluavat saada sekä miehen että miestä, mutta markkinoiden luonteen vuoksi miehen pitää olla aktiivisesti antamassa ymmärtää olevansa käytettävissä henkilökohtaisesti. Tietenkin ei kaikista ole vaikkapa autojakaan myymään, ja toiset ymmärtävät markkinatilanteensa luontaisesti paremmin kuin toiset, ja osaavat toimia oikealla tavalla omiin lähtökohtiinsa nähden. Mutta koska nuori epäaktiivinen mies saa yhtä todennäköisesti nuoren naisen kuin vanha mummoikäinen epäaktiivinen eukko nuoren miehen, niin ainoa millä asiaan voi vaikuttaa on oman markkinastrategian kehittäminen yhdistettynä sopivaan aktiivisuuteen (ei mitään "anna pillua - edes säälistä" -juttuja), jolla tarkoitan lähinnä naisseuraan hakeutumista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy