Naisasiat

  • 7 528 395
  • 26 596

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Rehvit oli eilen. Menin suorilta naisen luo kahveelle ja siinähän tuota juteltiinki jotain 10 tuntia ennen ku tajuttiin kellon olevan jo seuraavan päivän puolella. Jutut meni kyllä ihan laidasta laitaan ja molemmat uskalsi puhua suoraan vähän vaikeimmistaki asioista. Mm. exiä käytiin läpi ja oikeastaan niitä piirteitä mitä ei voi sietää toisessa jne. Ton juttelun sujuvuuden lisäksi oli vähän kummallista ettei tullu niitä kuuluisia kiusallisia hiljaisuuksia ollenkaan. Tai siis tottakai välistä oltiin vaan hiljaa ja tuijotettiin vaikka kattoa, mut seki tuntu ihan luonnolliselta.

Sanoin viel suoraan et en jaksa sellasta FB/tekstiviesti- pelleilyä mitä oli edellisen kanssa vaan jos on jotain vähänki tärkeämpää asiaa niin jutellaan sit kasvotusten. Vähän ehkä yllättäen oltiin molemmat seksistäkin sitä mieltä, että nyt kun vaikuttaa näin alun perusteella melko hyvältä niin ei pilata sitä ainakaan menemällä liian aikaisin sänkyyn(*). Suudelmat tuli kyllä vaihdettua ja kyl mä siel sohval yöni vietin, mutta sen pidemmälle ei menty. Niin eikä tää kyl edes yrittäny esittää mitään siveyden sipulia vaan myönsi ihan suoraan et useampi yhden illan suhde kyllä löytyy menneisyydestä ja sillä tavalla se muksuki on alkunsa saanut.

Jos nyt vaik vertailee vähän edelliseen mistä oli alkuun aika pirun hyvät fiilikset niin: edellinen vaikutti puheidensa perusteella melkein täydelliseltä naiselta kun taas tää on ihan rehellisesti myöntäny omat vikansa ja vaikuttaa tosi aidolta ihmiseltä. Mut katellaan ihan rauhassa et mihin kohtaan se totuus lopulta asettuu..

* = Tästähän joku silloin aiemmin puhui täällä ketjussa ja vaikka tottakai silloin hankasin vastaan niin onhan se nyt faktaa, et jos alusta asti on ihan vitun hyvää seksiä niin aika äkkiä sitä unohtaa ne viat ja puutteet toisessa ihmisessä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Hohhoijjaa, eipä oo tarvinnu tätä ketjua pariin kuukauteen avata, nyt täytyy.

Vähän oudot fiilikset.. Ollut nyt tosi kivaa, eikä oo riitoja ollu. Tänään sitte oli pieni riita, jossa sitte muija totes et meijän ois ehkä parempi erota. Tuli ihan puskista. Katoin häntä silmiin, ja itkin, ja vastasin vaan että "Toivottavasti tiiät mitä teet, ja et kadu tätä" ja rupesin pakkaamaan kamppeitani. Tyttöystävä pysäytti ja sanoit et älä lähe vielä, johon vastasin, että miksi, ja hän sanoi haluavansa selittää, ja aloitti selityksensä niin, että hän rakastaa minua, eikä halua erota, mutta hän ei voi olla oma itsensä. Tämä yllätti täysin, ja kysyin että mitä vittua, ja sitten muija selitti, että joutuu välillä esittämään etten suuttuis sille, kun oon joskus suuttunu samantapasista asioista, nämä asiat mitä hän ei oo tehny siksi, etten suuttuisi, on sellasia asioita mitkä kesällä sanoin että hänen täytyy ne tehdä, ja viettää aikaa enemmän ystäviensä kanssa.

Hän luuli, monesta asiasta että suutun, vaikka olinkin sanonut hänelle että hänen juuri täytyy tehdä ne, mutta hän silti luuli että suutun niistä. Sanoin hänelle että selitin nämä sille kesällä, ja sanoin just että tee ne, enkä todellakaan suutu, ja sanoin vaan että nyt mun on parempi lähteä, muija pysäytti jälleen, ja sanoi ettei halua erota, ja rakastaa mua vaan niin paljon, ja häntä ahdisti kun ei voinut tehä omia juttujaan, koska ajatteli että suutun sille niistä, vaikka nimenomaan olin käskenyt häntä niin tekemään, ettei olla liikaa kiinni toisissamme..

Kun hän sitten sanoi minulle ettei tarkottanut sitä että haluaisi erota, se vaan lipsahti kun ahdistus oli niin suuri, ja purkautu sillä tavalla eikä hän ajatellut mitä sanoo. Sanoin että musta vaan tuntuu ettei hän enään mua halua, kun oli jo toinen kerta kun noin sano, ja että musta tuntuu helvetin pahalta että se sanoo mulle noin, jossei oikeasti sitä tarkota. Hän sanoi että halusi että ymmärrän asiat paremmin, kun se sanoo ton ero asian, en ymmärrä. Sanoin että ymmärrän asiat kun sanot että sulla on tärkeetä asiaa ja selität ne, ja kerrot että ahdistaa ym, ilman mitään erouhkailuja, ja kerroin, että olin kyllä valmis poistumaan hänen elämästään, ja olen edelleen, koska mulle tuli fiilis ettei häntä enään kiinnosta..

Vähän sekasin on pää, en tiedä mitä ajatella, en tiedä mitä hän ajattelee, kovasti pyytelee anteeks sanomisiaan, ja molemmat itkettiin kun lähdin, ja sanoi vaan että anteeks, ei tarkottanu. En tiiä mitä ajatella, oon aika sekasin tilanteesta, niin helvetin hienoo aikaa ollu viimeset pari kk, ja sit tulee tälläne, joka sit onki ajattelemattomuutta tms, en tajua.

E: hän myös totes että mun pitäs myös olla enemmän omien kavereiden kanssa ja käydä enemmän baareissa (josta hän ei tykkää), että mulla ois hauskaa myös omien kavereiden kanssa.

Sekavat fiilikset..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aika monelle, etenkin nuoremmille, voisi ikivastauksena tässä ketjussa olla Eeva Kilven erään runon alkupätkä:

Että mistäkö sen sitten tietää?
Siitä, että kahden
on vapaampi kuin kuin yksin


Siitä se runo vielä jatkui mutta tuossa tuo pääasia. Ulkomuistista.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa nyt olen miettinyt tuota opettajanaisen käytöstä, siis oikeastaan niiden treffien jälkeistä käytöstä. Elikkä ennen treffejähän nainen oli selkeästi kiinnostunut, sen huomasi kaikista jutuista, ilmeistä, eleistä, jne. Tietysti aina voi tulkita asiat väärin, mutta nyt oli kyllä sen verran selkeää, että.

Sitten suostui heti kahville ja treffien jälkeen kysyin yhtä suudelmaa ja kehuin häntä todella kauniiksi. Suostui halaamaan ja sen jälkeen kysyi vielä kävelylle joku päivä. Sanoin, että otetaan tämäkin uudestaan, niin suostui siihenkin sellainen viettelevä hymy kasvoilla. Oli siis täysillä mukana koko hommassa.

Nyt kuitenkin on mennyt jo reilu viikko ja suurin piirtein juoksee pois, kun nähdään. Ei ota katsekontaktia, ei tervehdi enää, ei juttele mitään, olen kuin ilmaa vain. On jotenkin hermostuneen oloinenkin joskus, kun näkee minut.

Johtuisiko siitä, että moni koulun henkilökunnasta ja osa hänen oppilaistaan näki tuon treffitilanteen ja työnarkomaanina sitten on päättänyt vain hiljentää tilannetta tai muutenkin on jonkinlaista sanomista tullut joltain? Välttelee, ei ota minkäänlaista kontaktia, jne. Aika erikoisella tavalla muuttui käytös täysin päinvastaiseksi kuin ennen treffejä ja niiden jälkeen. Koskaan aiemmin en ole tavannut naista, joka olisi niin kiinnostunut jutuistani kuin hän.

Ihmetyttää todella, kun minkäänlaisia merkkejä epäkiinnostuksesta ei ollut silloinkaan, kun treffit päättyivät, päinvastoin.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Tuossa nyt olen miettinyt tuota opettajanaisen käytöstä, siis oikeastaan niiden treffien jälkeistä käytöstä. Elikkä ennen treffejähän nainen oli selkeästi kiinnostunut, sen huomasi kaikista jutuista, ilmeistä, eleistä, jne. Tietysti aina voi tulkita asiat väärin, mutta nyt oli kyllä sen verran selkeää, että.

Sitten suostui heti kahville ja treffien jälkeen kysyin yhtä suudelmaa ja kehuin häntä todella kauniiksi. Suostui halaamaan ja sen jälkeen kysyi vielä kävelylle joku päivä. Sanoin, että otetaan tämäkin uudestaan, niin suostui siihenkin sellainen viettelevä hymy kasvoilla. Oli siis täysillä mukana koko hommassa.

Jätkä on saanut hehkeän ja vanhemman ruotsinmaikan treffeille koulunkäyntiavustajana. Se on jo suorituksena sellainen, että täytyy nostaa hattua. Se on saavutuksena samaa luokkaa kuin, että SaiPa voittaisi tällä kaudella Suomen mestaruuden. Siitä ei ehkä tule vuosisadan rakkaustarinaa, mutta älä huoli. Sä olet aloittanut erittäin korkealta, joten nyt sulla ei ole mitään ongelmia siirtyä tasoa tai kahta alemmaksi. Nyt sulta löytyy rohkeutta kysyä mimmejä deiteille ja saanti on taattua!
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Olitteko treffeillä koulun ruokalassa..?

Ehkä treffit oli sovittu lounastauoksi. Ruotsinope saapui kuin saapuikin paikalle. "HIFK" tarjosi kanaviilokit maitoineen koulun ruokalassa? Seuraavat treffit voisivat olla bussipysäkillä. Siitä olisi kätevä jatkaa yhtä matkaa. Sitten taas tavattaisiin koulun ruokalassa. Ja bussipysäkillä.
 

Al Dente

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokipojat, HIFK
Ehkä treffit oli sovittu lounastauoksi. Ruotsinope saapui kuin saapuikin paikalle. "HIFK" tarjosi kanaviilokit maitoineen koulun ruokalassa? Seuraavat treffit voisivat olla bussipysäkillä. Siitä olisi kätevä jatkaa yhtä matkaa. Sitten taas tavattaisiin koulun ruokalassa. Ja bussipysäkillä.

Tähän niin sopii taustamusiikiksi Janos Valmunen, Bussipysäkillä: http://www.youtube.com/watch?v=ojNbhGVwomw Sori kuulijoille, oli pakko...
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Jätkä on saanut hehkeän ja vanhemman ruotsinmaikan treffeille koulunkäyntiavustajana. Se on jo suorituksena sellainen, että täytyy nostaa hattua. Se on saavutuksena samaa luokkaa kuin, että SaiPa voittaisi tällä kaudella Suomen mestaruuden. Siitä ei ehkä tule vuosisadan rakkaustarinaa, mutta älä huoli. Sä olet aloittanut erittäin korkealta, joten nyt sulla ei ole mitään ongelmia siirtyä tasoa tai kahta alemmaksi. Nyt sulta löytyy rohkeutta kysyä mimmejä deiteille ja saanti on taattua!

Paitsi, että tasoa ei vain alenneta yhtään, vaan se pysyy koko ajan samana. Kyseinen nainen vain kuuluu siihen osastoon, joka saa juuri niitä kiksejä aikaan. Monesta naisesta olen ollut kiinnostunut, mutta hän olikin ihan omaa luokkaansa.

Tajusin vasta, että ne reilu kolmekymppiset, erittäin fiksut ja kauniit naiset, joilla on asennetta vaikka muille jakaisi, aiheuttaa tuollaiset fiilikset. Eli kun menetin tuon homman, niin en kyllä vähempään tyydy ollenkaan. Eli tason aleneminen yhtään, not.

Sitä paitsi, ei voi käydä niin, että tuo homma menee näin. Mietin vain, että mikä itsessäni on niin pielessä, että kiinnostuksen jälkeen ei muka löydykkään kiinnostusta. Eikö edes seksiseura kiinnosta? Koska olen monelta kuullut, että vanhemmat naiset pitävät siitä, että nuoremmat miehet kehuvat ulkonäköä, fiksuutta, jne. Enkö sitten ole edes seksuaalisesti haluttava? Kyllä aivan varmasti kyseinen nainen olisi edelleen kiinnostunut, jos olisin haluttavampi tyyppi.
 

Mace

Jäsen
Enkö sitten ole edes seksuaalisesti haluttava? Kyllä aivan varmasti kyseinen nainen olisi edelleen kiinnostunut, jos olisin haluttavampi tyyppi.

Oiskohan nyt paikallaan kasvojen lisäksi koko kropan sisältävä Face / off -tyylinen treidi inttikaverin kanssa?
 

scholl

Jäsen
Eikö edes seksiseura kiinnosta? Koska olen monelta kuullut, että vanhemmat naiset pitävät siitä, että nuoremmat miehet kehuvat ulkonäköä, fiksuutta, jne.

Kysymyshän on siitä, että naiset haluavat hallita seksin harrastamista. Lue vaikka kirja Naisten seksuaalinen valta. Kysymys on juuri siitä, että heidän mielestään seksin harrastaminen ei ole toivottavaa, koska se haittaa heidän muita pyrkimyksiään. Jos joku nainen harrastaa seksiä liian helposti, kokevat muut naiset, että ko. nainen on huora. Siis hän on huora, joka antaa ilmaiseksi, kun muut antavat maksusta esim. treffejä vastaan. Eli siinä ei ole välttämättä kysymys siitä, ettetkö olisi haluttava, vaan siitä, ettet maksa tarpeeksi.

Tilanne olisi eri, jos yhä useammat miehet eivät suostuisi seksiin naisten kanssa, jolloin nämä naiset tulisivat seksin suhteen epätoivoisemmaksi, kun huomaisivat, ettei sitä ehkä tipu kovin helpolla.

Aikojen kuluessa on sitten ollut tällaisia herrojen seksiklubeja, josta oli esim. eilen juttua JIM dokumentissä, jossa puhuttiin J. Edgar Hooverin ja JFK:n ajoista. Siellä seksi on ollut harrastus, mutta ongelmana on ollut se, että naiset ovat olleet prostituutiot harrastavia naisia, ts. heille on maksettu siellä olemisesta ja osa on ollut ihan jotain DDR:n vakoojiakin eli aika riskaabelia touhua. Luulen, että mikään ei muutu niin kauan kuin seksistä ei tule yhtä legitiimiharrastus kuin jostain aerobicistä. Silloin ei voi tulla mitään skandaaleja, eikä kenenkään tarvitse mitään maksaa. Nyt ollaan tilanteessa, jossa naiset toimivat seksin kanssa vähän samalla tavalla kuin huumekauppiaat aineiden kanssa eli pyrkivät tienaamaan ja paljon.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Voi helvetti, kun käydään ensitreffeillä niin se homma pitää hoitaa niin ettei naiselle jää edes miettimisvaraa että menenkö toistamiseen tuon jätkän kanssa johonkin. Pitää luoda lähtemätön hyvä tunne naiselle ja sit jos ei ihan putkeen mene niin tasasen varmalla itsevarmuudella hoidetaan mahd.pian uudet treffit. Viikon sisään ehdottomasti ettei liha huonone, jos aikataulu kusee niin uutta matoa koukkuun. Ei ole aikaa märehtimiselle.

saatana.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Pitäisihän se homma tosiaan aina hoitaakkin niin, mutta jos olisin huomattavan paljon komeampi ja fiksumpi ja sitä kautta kiinnostavampi ja haluttavampi, niin eipä naisella varmasti mitään miettimisvaraa ole. Kaikki ei aina ole itsestä kiinni treffeillä(kään). Mutta ehdotti kuitenkin itse kävelylenkkiä myöhemmin ja suostui, että otetaan koko homma uusiksi.

Enkä usko, että tuossa olisi ollut kyse siitä, että olisi antanut liian helpolla. Vaan siitä, että itse en ollut niin haluttava mies, että seksi olisi kiinnostanut. Kyllä jos tarpeeksi kiinnostava mies on, niin kyllä nainenkin haluaa ja suostuu. Vaikka kuinka olisi pihtari tai odottaisi jotain tyrmäävää miestä, niin jos sellainen ilmestyy näkövinkkeliin, niin kyllä kummasti se mielikin muuttuu.
 

scholl

Jäsen
Voi helvetti, kun käydään ensitreffeillä niin se homma pitää hoitaa niin ettei naiselle jää edes miettimisvaraa että menenkö toistamiseen tuon jätkän kanssa johonkin. Pitää luoda lähtemätön hyvä tunne naiselle

Mun mielestä se tunne pitää luoda miehelle. Jos nainen ei saa minulle lähtemättömän hyvää tunnetta niin minkä vuoksi vastaisin sellaisen naisen soittoihin tai viesteihin? Ainakaan näin miehenä ei hirveästi nappaa mikä tunne naiselle luodaan ainakaan ensisijaisesti.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hei,

Ulkonäkö on varmasti monelle tärkeä seikka, itsellenikin mutta ihan oikeasti se haluttavuus ei pelkästään ulkonäöstä johdu, toki jos näyttää kärpäsen perseeltä niin sitten se vaikuttaa mutta jos on edes sen näköinen että pääsee treffeille niin sekin jo kertoo saumoista. Huumori, hyvät jutut ja sopiva lipevyys toimii aina jos sen oikein oivaltaa. Enkä nyt tiedä mikä kokemus esim HIFK nimimerkillä on mutta kannattaa ehdottomasti käydä monien kanssa "treffeillä" niin oppii käsittelemään erilaisia naisia yms. Nääkin on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja.

Monestihan sanotaan että "näihin hommiin synnytään" mutta ei se nyt ihan niin ole. Aina on oppimista ja ehkä paras oppi on että uskoo itseensä ja niihin omiin vahvuuksiin, myös tilanteeseen mukautuminen on todella tärkeää, pelisilmä ennenkaikkea tässäkin touhussa.

Mun mielestä se tunne pitää luoda miehelle. Jos nainen ei saa minulle lähtemättömän hyvää tunnetta niin minkä vuoksi vastaisin sellaisen naisen soittoihin tai viesteihin? Ainakaan näin miehenä ei hirveästi nappaa mikä tunne naiselle luodaan ainakaan ensisijaisesti.

Tottakai, selitin hieman tyhmästi. Lähinnä tarkotin vain että oma homma pitää hoitaa hyvin ja samalla tietenkin täytyy saada vastakaikua naisen suunnalta samasta asiasta, mutta tämäkin muuttuu jos vastakumppani on ujohko ja ei pysty tekemään aloitetta tai luomaan sitä hyvää tunnetta miehelle päin. Tilanteen mukaan tämäkin ja ehkä tuossa jos nainen on ujo niin silloin varsinkin toimii jos mies osaa luoda niin kovan vaikutuksen että saadaan se naisen ujous karisemaan. Yleensä vaan miehelle riittää pillun himo luomaan sen tunteen naista kohtaan. No joo. Ei ehkä ihan tosissaan tuota kannata sitten ottaa.
 

scholl

Jäsen
Tottakai, selitin hieman tyhmästi. Lähinnä tarkotin vain että oma homma pitää hoitaa hyvin ja samalla tietenkin täytyy saada vastakaikua naisen suunnalta samasta asiasta, mutta tämäkin muuttuu jos vastakumppani on ujohko ja ei pysty tekemään aloitetta tai luomaan sitä hyvää tunnetta miehelle päin. Tilanteen mukaan tämäkin ja ehkä tuossa jos nainen on ujo niin silloin varsinkin toimii jos mies osaa luoda niin kovan vaikutuksen että saadaan se naisen ujous karisemaan. Yleensä vaan miehelle riittää pillun himo luomaan sen tunteen naista kohtaan. No joo. Ei ehkä ihan tosissaan tuota kannata sitten ottaa.

Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä. Se pitää heti rävähtää ilman mitään ujosteluja, että siinä naisessa on jotakin niinkuin tuossa Donald Trumpin ohjelmassa siinä Brandyssa vai mikä se Alaskasta kotoisin oleva vaaleanainen on. Se on hyvä mimmi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä. Se pitää heti rävähtää ilman mitään ujosteluja, että siinä naisessa on jotakin niinkuin tuossa Donald Trumpin ohjelmassa siinä Brandyssa vai mikä se Alaskasta kotoisin oleva vaaleanainen on. Se on hyvä mimmi.

Alkurävähdys on kyllä tärkeä, itse vain monesti olen koukkuun hieman ujohkoon naiseen koska niissä on sellainen räjähdys efekti mahdollinen, eli vaikka joutuu hieman työtä tekemään niin sitten kuin se ujous lähtee niin se jos mikä on hienoa. En kuitenkaan odottele liian pitkään, siinä vain tulee stressiä.

Joskus on ihan hyvä jos joutuu tekemään hieman työtä asian eteen, useimmiten kuitenkin haluaa päästä helpolla.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mielestäni kummankin pitäisi luoda se fiilis toiselle, että nyt ollaan tekemisissä todella laatuyksilön kanssa. Tai ainakin jonkinlainen potentiaali pitäisi luoda.

Tuo kyseinen nainen on erittäin puhelias, huumorintajuinen, jutellessa ehkä joskus vähän turhankni hyökkäävän oloinen, todella räväkkä persoona, jne. Eli ei kyllä ujoudesta tietoakaan.

Itsevarmuudesta tai itseluottamuksesta en tiedä, voihan olla, että nainen tuolla käytöksellä peittää aika pahojakin itsetunto-ongelmia. Mutta käytös on kyllä todella räväkkää ja asennetta löytyy.

Kannattaisi ehkä pyrkiä käymään treffeillä useamminkin, mutta varsinkin tuon yksilön jäljiltä sellaista on kyllä vaikeaa löytää. Niitä fiiliksiä kun ei luo kovin usea nainen, hyvin harvoin siis. En itse ole koskaan kokenut mitään vastaavia fiiliksiä kuin tuon naisen kanssa. Ja kun käyn treffeillä, niin kyllä sen naisen täytyy jo heti luoda niitä fiiliksiä, muuten en jaksaisi edes keskittyä siihen treffailuun, koska en pitäisi toista ihan niin kiinnostavana persoonana.

On totta, etten noilla treffeillä saanut itsestäni oikein mitään irti. Nainen lähinnä vei keskustelua haluamaansa suuntaan, enkä oikein saanut mitään kerrottua itsestäni. Kuten en töissäkään liiemmin kenellekkään.

Mutta tiedä sitten, että mistä on kyse, että käytös muuttuu ihan päinvastaiseen suuntaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Siitä että nainen tajusi, että sinä luulit teidän olevan treffeillä kun hän vain lähti työtoverin kanssa tuttavallisesti syömään/kahville ilman mitään taka-ajatuksia?

Ei helvetti tässä se muuten voi olla!

Tai en tiedä, eiköhän nainen nyt tajunnut kuitenkin. Toisaalta taas voi hyvinkin olla että luuli HIFK nimimerkkiä vain kohteliaaksi yms eikä tosiaan kuvitellut mitään treffejä.

Näin!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Entäs sitten tuo flirttailu, selkeästi normaalia viettelevämpi hymyily, flirttailu, jne? Ja se että oli kaikista eniten kiinnostuneempi juuri minun jutuistani, vaikka en edes jutellut hänelle, ja vaikka kehuin esim. hänen mekkoaan, niin viettelevästi hymyili takaisin, eikä ikinä ottanut mitenkään nokkiinsa siitä. Myöskin tarjoutui lähtemään kävelylle tuon suuteluepisodin jälkeen ja myöntyi viettelevästi siihenkin, että pyysin uudestaankin kahville?

Ainakaan ennen ei kukaan nainen ole ennen reagoinut tai hymyillyt itselleni tuolla tavoin.

Kyllähän sen nyt tyhmempikin tajuaisi, jos huomaisi, että ei ihan mistään pelkästä työkaveruudesta ollut kyse.
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jos naisessa ei ole mitään sisältöä tai jos kuten Dieter Bohlen sanoisi, on kuin sipsipussi niin ei siinä jaksa mitään vaikutusta tehdä.

Sori offtopic, mutta en tiedä kuka on Dieter Bohle. Joku 70-luvun saksalainen näyttelijä, jolla on valtaisa meisseli?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Sori offtopic, mutta en tiedä kuka on Dieter Bohle. Joku 70-luvun saksalainen näyttelijä, jolla on valtaisa meisseli?

Tuo Dieter Bohlen aiheutti täydellisen repeämisen. Mutta sitten HIFK:lle asiaa: kyllä sulla on rima hyvin matalalla jos ruotsinmaikat edustaa akateemisesti ja taloudellisesti priimanaisia. Opiskeluaikoina nämä olivat niitä tonnikalaa syöviä yhdenillanknullauksia, jotka opiskelivat kieliä kun eivät päässeet kauppakorkeaan, lääkikseen tai lakia lukemaan. Ruotsinkielikin oli niin huonolla tolalla ettei edes Hankenin ovet avautuneet.

Ota siis se asenne että tämä yli-ikäinen mamma on nyt ylipäätänsä siksi listoilla että duunissakin pitää olla kivaa eikä koululla nyt paljon muuta ole tarjolla kuin sakkoja ja terkkari. Paremman tullessa vastaan heivaat sen pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös