Mainos

Naisasiat

• 7 593 874
  • 26 628

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh huh mikä tilanne. Vetää mielen matalaksi, että jonkun täytyy kestää tuollainen tilanne. Ei kai tässä muuta voi sanoa, kuin että mielettömästi tsemppiä Metukalle! Yritä saada voimaa lapsistasi ja älä tosiaan aloita sitä juomista, vaikka välillä varmasti mieli tekisi.

Voimia.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vittu mitä paskaa. Menin yks päivä linkittään yhden biisin exän seinälle koska nyt sattu vaan oleen sellanen fiilis. No sit tuleeki keskellä yötä viestiä tältä naiselta (yh) et oonko ihan varma ettei se vaan oo mikään laastari minun exälle.. Yritän soittaa ja ei voi kuulemma vastata koska on baarissa. No juteltiin sit vittu tekstiviesteillä asia läpi kuten aikuiset ihmiset. No tänään poistin facebookista seinän käytöstä koska en nyt nähny sille enää mitään tarvetta. No kohta tulee viestiä et mitä järkeä olla kavereita jos ei näe toisen seinää.. Mitä helvettiä? Yritän soittaa, ei vastaa. Pistän sit viestiä et en oo sulta estäny minun seinää tai muutakaan vastaavaa vaan ihan huvikseni poistin ja pyysin vielä ilmoittamaan että koska mahdollisesti vois soitella et vois ihan oikeasti keskustella näitä asioita läpi: "soita illalla". Vituttaa et se ilmeisesti koko ajan epäilee jotain turhaa ja se et ei voi kasvotusten jutella näitä asioita. En nyt taas tajua mitään.. Jos ylipäätään epäilee toisen rehellisyyttä niin eikö se olis kaikista fiksuinta kysyä suoraan päin naamaa niin sais edes jotain viitettä siitä onko toinen rehellinen vai ei? Jossain vaiheessa luulin et tää nainen olis kaikinpuolin kypsempi mitä edelliset mutta nyt alkaa tuntua siltä et olin ihan väärässä...

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kuten JypFabu tuolla aiemmin kirjoitteli, niin yritä pitää arki rullaamassa, kun lapset palaavat takaisin. Keksi jotain sellaista tekemistä lasten kanssa, missä joudut väkisin olemaan hetkessä ja asioiden märehtiminen ei onnistu. Kokeile myös urheilua, vedät vaikka itsesi niin loppuun, että kaadut illalla sänkyyn. Karmivassa univelassa urheilu ei kylläkään ole herkkua.

Olen ajatellut hakea jotain laastarisuhdetta, mutta muut naiset ei kiinnosta.

Minä olen käsittänyt, että yh-isyys (päinvastoin kuin yh-äitiys) on parisuhdemarkkinoilla melkoinen valtti. Se kai antaa jonkinlaisen signaalin miehen vastuullisuudesta. Esim. Oiva Lohtander totesi jossain haastattelussa, että hänen naamallaan ei vientiä ole yleensä liiemmin ollut, mutta herran jestas sitä aikaa kun eleli yh-isänä, silloin sai rumempia työnnellä pois jaloista.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että nykyaikana facebook-tekemiset tai tekemättä jättämiset ottavat vähän turhan suuren roolin ihmisten elämässä. Näitä asioita vatvotaan ja vedetään vääriä johtopäätöksiä vähän joka asiasta.

Onneksi itse en ole mikään facebook-maanikko ja nuorempana ei oltu keksitty mitään facebookkeja, vaan asiat piti hoitaa kasvotusten tai puhelimessa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että nykyaikana facebook-tekemiset tai tekemättä jättämiset ottavat vähän turhan suuren roolin ihmisten elämässä. Näitä asioita vatvotaan ja vedetään vääriä johtopäätöksiä vähän joka asiasta.

Onneksi itse en ole mikään facebook-maanikko ja nuorempana ei oltu keksitty mitään facebookkeja, vaan asiat piti hoitaa kasvotusten tai puhelimessa.

Nimenomaan. Mietin tos tän viimisimmän käänteen jälkeen et poistaisin koko vitun Facebookin ja vielä jos sais sellasen liittymän puhelimeen ettei vois lähettää tai vastaanottaa tekstiviestejä niin olisin kyllä onnellinen mies. Ei täs nyt oikeasti oo mitään järkeä. Tää nainenhan siis poisti mut kaverilistalta sen jälkeen ku olin poistanu oman seinäni... Mitä vittua? Toinen asia on sit et tää nainen hyvin tietää et oon vähän epävarma ja suurentelen asioita päässäni, ressaan ihan turhista asioista jne. Silti pitää joku vitun tekstiviesti mulle heittää kesken työvuoron eikä varmasti voi puhelimeen vastata sen jälkeen. Ihan vitun perseestä tällänen "kommunikointi".

Mua ei itseä vois vähempää kiinnostaa kytätä naisen facebook- seinää, kavereita, kirjoituksia tai muutakaan paskaa. Sillä on oma elämänsä eikä mun tarvi kaikkea tietää ja sama pitäis mennä toisinpäinki.

Muistan kyl viel iteki erään nuoruuden "rakkauden" kun alkuun ihan kirjeitä kirjoiteltiin toisille, siinä oli sitä tiettyä fiilistä. Ei nykyaikana. Kaikki pitää saada tietää heti ja on pakko päästä vakoilemaan toisesta kaikki mahdolliset tiedot netin välityksellä.

Oikeastaan tää koko juttu on jo niin helvetin naurettavaa etten tiedä onko tässä enää mitään järkeä. En mä jaksais tällästä paskaa. Haluaisin kerranki sen oikeasti kypsän naisen kanssa jonka kanssa kommunikointi hoidettais ihan perinteisellä tavalla niin ei tarvi arvailla mitään piilomerkityksiä tai muuta paskaa.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
No niin.. Nyt alkaa olemaan taas suhde siinä vaiheessa että 1v yhdessä ja nainen alkaa pesiytymään luokseni. Olen erittäin itsenäinen tyyppi ja tykkään olla paljon omassa rauhassa.
Ja sitten alkaa taas tämä menojen rajoittaminen.. Lause: "Ajattelin että oltaisiin ihan kotona tämä ilta" alkaa tulla tutuksi. Mutta kun kesäloma, terassi ja kaverit. Ja sitten tämä yleinen vastaus : Mee vaan ei mua haittaa.. En mä suutu. Eli jään kotiin.
Ja joo kyllä tiedän.. Itsessäkin varmaan paljon vikoja ja pitäisi oppia joustamaan asioissa. Pari edellistä n. 2v suhdetta loppuivat molemmat loppupeleissä kun naiset eivät suostuneet uskomaan että en koskaan aio tehdä lapsia tai mennä naimisiin. Siis ei tietysti vielä oltaisi oltukkaan siinä tilanteessa kummankan kanssa mutta keskusteltiin tulevaisuudesta.
Kihloihin meno on kanssa yksi perkele. Ja tiedän kyllä että naisille tälläiset symboliset hommat ovat tärkeitä mutta kai sitä voi rakastaa ihan yhtä paljon ilman niitä sormuksiakin. Mutta nykyään vissiin kakarat menee aika herkästi kihloihin ja kihloja ei pidetä minään lupauksena avioliitosta.
Joillakin ystävillä on erittäin toimivia liittoja. Molemmat menee omien mieltymystensä mukaan ja ei tartte kokoajan kiehnätä yhdessä.
Mutta monen hyvän miehen parisuhde on pilannut täysin. Hyvä v-loppu on sellainen että istutaan la ilta kotona ja katsotaan jotain Huumaa tai mitä muuta paskaa sieltä tuleekaan. Ja sunnuntaina sitten käydään kumminkaimanserkuntädinkoiran synttäreillä kun on niin auvoisa parisuhde.
Tälläinen tapaus on valitettavasti paras kaverinikin. Paras esímerkki tapaus viime kesältä.. Suunnittelimme risteilyä äijäporukalla lokakuun alkuun ja silloin oli kesäkuu. Lupa yllättäen heltisi risteilylle. Olin sitten viikon päästä taas kylässä kaverillani ja huomautin että hänen suosikki orkesterillaan on kuukauden päästä keikka.. Josta hän myös ilmoitti vaimokkeelleen. Vastaus tuli nopeasti ja napasti että: Et sä voi minnekkään mennä kun sä lähdet kohta sinne laivallekkin. Mihin oli aikaa 4kk. Ja kaveri vastasi vaan että: Ai niin joo.
No kai se tästä.. taidan vaan itse olla hankala ihminen. Kun en ymmärrä naisia tai halua naimisiin tai tehdä lapsia.
Tai sitten pitää vaan luovuttaa ja tehdä kuten käsketään...

Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa....

No oho, tää on kyllä mennyt nopealla tahdilla aika haastavaksi suhteen aluksi. Nyt kyllä hoidat jonkun tapaamisen ja puhutte päin naamaa kaikki asiat siihen kuntoon ettei tarvitse arpoa.

Tee selväksi se, ettei tässä olla missään laastarisuhteessa. Sanot kanssa suoraan, että omat tunteet menee nyt vähän järkeä edelle, muttei sille mitään voi. Lopetatte kaiken facebookin ja tekstittelyn kautta selventämisen samantien. Se on aika harvoilla, ketkä pystyy noiden kautta ilmaisemaan itseään sillä tavoin että asia tulee selväksi. Jää helvetisti tulkittavaa ja mielikuvituksella täytetään niitä aukkoja mitä jää epäselväksi.

Pointtihan on se, että jos te tykkäätte toisistanne ja mitään estettä yhdessä ololle ei ole, niin sitten olette yhdessä. Kyllähän sen ymmärtää, että satutetut ihmiset painaa varsinkin alkuvaiheessa jarrua itseään suojellakseen. Nyt jotenkin tuntuu siltä, että vastapuoli heittää kokoajan epäilyjä siitä kuinka vakavissaan olet ja sun tehtävä on sitten puolustella itseäsi ja vakuuttaa että olet tosissasi ja kunnon mies muutenkin.

Ehkä tuollainen "testaaminen" on ihan järkevää, kuitenkin eikö tällä naisella ole muksukin? Heikommassa asemassa on ne, jotka ihan holtittomasti heittäytyy kaikkiin juttuihin mukaan. Joten vähän sillä asenteella menisin, että nyt teet sitä selväksi, että haluat lähteä hommaan mukaan tosissasi eikä kyseessä ole mikään laastari (jos se niin on) ja sitten siirrät pallon vastustajalle.

Jos se ei siitä jossain vaiheessa mene eteenpäin, niin sitten ei mene. Kaipa se tärkeämpää on tehdä niinkuin tuntee ja jos sitten häviää pelissä, niin häviääpähän omilla ehdoillaan.

Ja sehän on nyt sinun vastuulla ottaako tämän ohjeen tosissaan vai ei. Voi olla, että pätevyyttäni ihmissuhteiden asiantuntijana saa kyseenalaistaa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eilen sain sentään puhelimella kiinni ja juteltiin näitä asioita vähän läpi. Olen kyllä muutenki ollu avoin ja rehellinen kaikesta, existä jne. ja tuntuu jotenki epäreilulta ja pahalta tälläiset epäilyt koska olen ihan oikeasti saatanan mukava ja kiltti ihminen. Alku tosiaan meni hyvin ja livenä on aina yhtä ihanaa, mutta nyt kun se on reilun viikon ajan ollu kotimaisemissa eikä olla nähty niin on alkanu tuleen näitä ihmejuttuja. En hetkeäkään epäilis etteikö siellä olisi joku sisko/äiti/kaveri saanut sen uskomaan et mäki oon samanlainen kusipää mitä sen exät oli, pakkohan mun on olla. Sovittiin myös et nähdään heti kun mahdollista ja jutellaan näistä asioista. Se ehkä tulee tänään Tampereelle tai sit ei tule.. Ei siitä mitään selvää ota ikinä. Pitää nyt sit kerralla tehdä asiat selviksi kasvotusten ja mä en ainakaan ala siihen et tälläiset asiat hoidetaan tekstiviesteillä tai jollain muulla yhtä paskalla keinolla. Stressaan muutenki ihan turhista ja on vähän muutaki mieles eikä jaksais varsinkaan koko työvuoron ajan miettiä et mitähän vittua nyt taas..

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Stressaan muutenki ihan turhista ja on vähän muutaki mieles eikä jaksais varsinkaan koko työvuoron ajan miettiä et mitähän vittua nyt taas..

Kuulostaa tutulta...erittäin veemäistä. Koita siinä sitten duunia painaa kun tulee jotain ihan hämärää settiä, jota ei vaan voi käsittää ja johon tuntuu olevan ihan sama mitä vastaat -> nainen saa vain lisää vettä myllyyn. Todellakin mahtavuutta hoitaa asioita tEkStAiLeMaLlA. Mutta mitäpä tähänkään voi muuta todeta kuin; naiset.

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä olen käsittänyt, että yh-isyys (päinvastoin kuin yh-äitiys) on parisuhdemarkkinoilla melkoinen valtti. Se kai antaa jonkinlaisen signaalin miehen vastuullisuudesta. Esim. Oiva Lohtander totesi jossain haastattelussa, että hänen naamallaan ei vientiä ole yleensä liiemmin ollut, mutta herran jestas sitä aikaa kun eleli yh-isänä, silloin sai rumempia työnnellä pois jaloista.

Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että juuri näin.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Metukalle täältäkin kovasti voimia. Tiedän, että voimaa tulet tarvitsemaan ihan normiarjen elämiseen. Oman tilanteeni tiedätkin, se ei noin paha koskaan ollut mutta samansuuntainen. Paskana olin ja välillä vieläkin. Toivoa on kuitenkin tuonut se, että koko ajan useammin alkaa tuntumaan, että kyllä tästä selviän.

Tosin reilu vuosi meni aivan sumussa ja tuli huseerattua naisten ja viinan kanssa. Toki vieläkin muttei enää niin kovalla tahdilla. Naiset sulla varmaan kannattaa jättää vielä rauhaan, touhat muksujesi kanssa ja tuo urheilu on helvetin hyvä idea, vie ajatukset välillä muualle. Kuitenkin sitten, kun ajatukset alkaa selkiytymään eikä kaikken muistelu ja miettiminen enää ahdista liikaa, asioiden pohtiminen auttaa. Näin ainakin minulla. Tullut pirusti pohdittua kaikkea mitä tapahtui, miksi tapahtui, miten kumpikin käyttäytyi jne. Ja ihan yleensä elämää. Mä aion oppia jotain koko suhteesta ja erosta, jotta tulevaisuudessa en samoihin kuoppiin astele.

Eikös joku sanonut, että kun menettää kaiken, on vapaa tekemään mitä tahansa. Toki kaikkea en menettänyt eikä Metukkakaan mutta melko varma olen, että juuri siltä Metukastakin nyt tuntuu.

Kyllä se aika perkele taitaa vaan auttaa, hiljaa mutta kuitenkin.
Mielelläni kuulisin jatkossakin tässä ketjussa Metukan ajatuksia ja kokemuksia.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vähän päivitystä omaan tilanteeseen.
Viimeinen kuukausi on ollut yhtä helvettiä. Menin neljä viikkoa 0-3 tunnin yöunilla. Ravasin eri lääkäreillä joilta sain rauhottavia ja unilääkkeitä vaan mikään ei auttanut. Tilanne kärjistyi siihen, että minut vietiin töistä lääkärille ja olen nyt sairauslomalla. Olin lähes psykoosissa. Sain yötä vasten otettavia masennuslääkkeitä joiden avulla olen pystynyt nyt paremmin nukkumaan. Aamut on pahoja - ei pääse millään ylös sängystä.

Muutto oli viikko sitten. Asun nyt lasten kanssa taakkana iso asuntolaina. Olen ollut tässä yksin monta päivää, kun lapset ovat molemmat reissussa. Synkkää on tämä yksinäisyys ja asiat jankkaa koko ajan mielessä. Järjetön ikävä exää joka kohtelee mua halveksivasti ja käyttää hyväksi tunteitani, mutta minkäs teet tunteille. Autoin häntä muutossa mikä on ihan älytöntä siis auttaa häntä jättämään minut. Tuo loukkaa ja haukkuu minua jatkuvasti, kun matelen ja itkin hänen edessään useita kertoja. Mitä heikompana olen sitä enemmän tulee halveksuntaa. Hän on satuttanut ja vahingoittanut minua aivan järjettömän paljon ja silti yritän roikkua hänessä. En ymmärrä miksi näin monen vuoden jälkeen tuo ihminen haluaa vain pahaa minulle ja loukata. Olen niin vitun heikkona enkä pysty ryhdistäytymään. .

Niinpä, omasta erostani nyt sitten jo pari vuotta. Ensi viikolla olisi kolmas hääpäivä. Edelleen palaa toisinaan mieleen muijan touhut, vituttaa hänen toimintansa eron aikana ja oma hyväuskoisuuteni, mutta elämässä olen päässyt näinä parina vuonna kuitenkin eteenpäin. Sen sanoisin, että älä anna hänelle yhtään mitään myöten, turhaa on se. Purkaa vaan omaa paskaansa syyllistämällä sinua kun ei pysty kohtaamaan itseään ja tekemisiään.

Sinulla on oikeus olla pettynyt ja vihainen ja näyttää se, mitään et saavuta sillä, että alistut kynnysmatoksi. Kaipaat nyt jotain sellaista mitä vaimosi ei koskaan edes ollut tai ei ainakaan enää ole.

Asiallisesti on tietysti oltava ja mentävä, mutta nöyristelyyn ei pidä. Toivon sinulle voimia eteenpäin menemiseen, kyllä se siitä aikaa myöten.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ollaan taas naisen kanssa facebook- kavereita, mutta mikä huvittavaa niin nyt se oli estäny multa sen seinän näkemisen. Siis onko tää vittu nyt ihan todellista? Taisin jo mainitaki, mut jotenki tuntu et viimein löysi sellasen vahvan, kypsän ja itsenäisen aikuisen naisen jonka kanssa pystyis ihan oikeaan ihmissuhteeseen.. vitut. Siis muahan ei vois vähempää kiinnostaa kytätä sen seinää tai muuta, mutta jos tuolla tavalla pitää "kostaa" niin ei voi muuta kuin miettiä ihmisen henkistä kypsyyttä. Varmaan tääki oli taas joku vitun testi et miten reagoin siihen.. no en puhunu asiasta mitään ja muutaman tunnin kuluttua näky taas etusivulla muijan youtube- linkit ja muut paskat. Aikasemminhan toi kans heitti kun facebookissa juteltiin ja oli naispuolisen kaverinsa luona, että lähtee nyt saunaan "Sinin, Pekan ja Markon" kanssa. Siis oikeasti oli kaverinsa kanssa kahdestaan, mutta oli vaan hauska kokeilla taas miten reagoin siihen et se menee kahen jätkän kanssa saunaan. Ihme vitun pelleilyä...

Eilen sanoi et varmaan tänään tulee Tampereelle, mutta eipä tuosta ole kuulunu mitään. Et eiköhän tää homma nyt mene niin etten pidä siihen yhtään mitään yhteyttä ja neiti saa ite ilmoitella koska mahdollisesti sopisi se tapaaminen ja voitais jutella viimeinki asiat läpi. Se kuitenki hyvin tietää et oon Tampereella ja mulla on ne viis iltavuoroa viikossa et se on ihan siitä kiinni mihin aikaan onnistutaan näkemään.

Suoraan sanottuna alan kyllä olla aika kypsä tähän pelleilyyn ja jos tässä vaiheessa on vaikka mitä ihme paskaa niin tuskin se nainen yhdessä yössä tuosta kypsyy mihinkään? No odotellaan vielä siihen keskusteluun asti et jos saadaan jotain pelisääntöjä sovittua niin voidaan vielä yrittää.

Kuulostaa tutulta...erittäin veemäistä. Koita siinä sitten duunia painaa kun tulee jotain ihan hämärää settiä, jota ei vaan voi käsittää ja johon tuntuu olevan ihan sama mitä vastaat -> nainen saa vain lisää vettä myllyyn. Todellakin mahtavuutta hoitaa asioita tEkStAiLeMaLlA. Mutta mitäpä tähänkään voi muuta todeta kuin; naiset.

Niinpä. No kunhan päästään joskus kasvotusten jutteleen niin sanon vielä kerran etten ala tekstiviesteillä pelleilemään, varsinkaan kesken työpäivän. Et jos sieltä vielä tulee jotain ihme settiä niin sanon vaan kylmästi et jutellaan sit kasvotusten ja pistän jatkossa kyllä koko vitun puhelimen kiinni työvuoron ajaksi ellen nyt satu jotain tärkeää puhelua odottamaan.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suoraan sanottuna alan kyllä olla aika kypsä tähän pelleilyyn ja jos tässä vaiheessa on vaikka mitä ihme paskaa niin tuskin se nainen yhdessä yössä tuosta kypsyy mihinkään? No odotellaan vielä siihen keskusteluun asti et jos saadaan jotain pelisääntöjä sovittua niin voidaan vielä yrittää.

Voihan sitä yrittää ja jos aika ei sillai ole kortilla, niin voihan sitä käyttää vielä tuohonkin yrittämiseen. Veikkaanpa kuitenkin, että ei tuosta tuon valmiimpaa tule. Itse melkein lähtisin radio-silence -linjoille ja sitten jonkun kahden viikon kuluttua vois laittaa jonkun viestin, että "onpas tänäänkin ihana kesäpäivä, mitäs sulle nykyään kuuluu"

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Itse melkein lähtisin radio-silence -linjoille ja sitten jonkun kahden viikon kuluttua vois laittaa jonkun viestin, että "onpas tänäänkin ihana kesäpäivä, mitäs sulle nykyään kuuluu"

No eilen se tuli jutteleen Facebookissa ja sovittiin et meen tänään töiden jälkeen käymään siellä. Pyörii taas miljoona asiaa mielessä mitä haluan siltä kysyä ja selvittää. Tulee taas ihan vitun mukava työvuoro, mutta jospa sitä sais illalla jotain selvyyttä tähän asiaan.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eksä laittoi viestiä ja kysyi, että miksi olen poistanut sen facebookista. Yritin selittää sille, että mun mielestä se on edennyt liian nopeasti uudessa suhteessaan ja tein sen poiston sen takia, että voisin päästä meidän jutusta paremmin yli, enkä halua joka päivä lukea niiden onnesta jne. Ihan hyvin tuntui menevän jakeluun, nyt ihan mukava mieli kun sai puhdistettua vähän ilmaa, silti en haluaisi nähdä häntä välttämättä enää ikinä, se muljahdus vatsassa olisi jotain armotonta ja päivä olisi varmasti pilalla asioita miettiessä. Nyt osaan kuitenkin jo antaa asian olla, enkä enää kovin katkera ole, paljon opin tuosta suhteesta ja vaadin tulevalta tyttöystävältäni jotain enemmän ja jotain vähemmän ja parannan asioita, mitkä olisin voinut tehdä paremmin. Case closed. Uudessa kaupungissani on muutes kertakaikkiaan mukavia tyttöjä ;)

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Eksä laittoi viestiä ja kysyi, että miksi olen poistanut sen facebookista. Yritin selittää sille, että mun mielestä se on edennyt liian nopeasti uudessa suhteessaan ja tein sen poiston sen takia, että voisin päästä meidän jutusta paremmin yli, enkä halua joka päivä lukea niiden onnesta jne. Ihan hyvin tuntui menevän jakeluun, nyt ihan mukava mieli kun sai puhdistettua vähän ilmaa, silti en haluaisi nähdä häntä välttämättä enää ikinä, se muljahdus vatsassa olisi jotain armotonta ja päivä olisi varmasti pilalla asioita miettiessä. Nyt osaan kuitenkin jo antaa asian olla, enkä enää kovin katkera ole, paljon opin tuosta suhteesta ja vaadin tulevalta tyttöystävältäni jotain enemmän ja jotain vähemmän ja parannan asioita, mitkä olisin voinut tehdä paremmin. Case closed. Uudessa kaupungissani on muutes kertakaikkiaan mukavia tyttöjä ;)

Hienoa, että kuljet eteenpäin. Itellä tää on vielä armotonta tarpomista, eikä oikeestaan vieläkään tunnu helpottavan yhtään. Mullakin exä veti herneet nokkaan tuosta poistosta, mutta ilmoitin hälle, että itteni takia tein enkä vittuilakseni tai ollakseni lapsellinen, ymmärsi yskän. Katkeruutta en edelleenkään osaa tuntea, enkä vihaa tai muutakaan. Perseestähän tää on, että on vaan lämpimiä tunteita ja pelkästään hyviä muistoja tuota ihmistä kohtaan. Koitin listata kaikkia huonoja puolia hänestä, mutta niitä ei kovin montaa tullut ja nekin oli aika mitättömiä.

Mulleki on parempi, etten nää exää missään, mutta tiän että näkeminen tulee tapahtumaan muutaman viikon päästä ku on yksi tapahtuma mihin molemmat on aikaa sitten ilmottauduttu mukaan. Pelottaa kyllä valmiiksi juurikin tuo muljahdus, mikä mahassa tulee tapahtumaan, tän muljahduksen oon nyt siis pari kertaa kokenut eron jälkeen ku oon exään törmänny.

Mutta eise auta, ku jatkaa vaan eteenpäin tarpomista ja toivoa että joskus koittaa se parempi huominen. Ois mukava pystyä jossain vaiheessa taas olemaan oma positiivinen itseni ja nauramaan aidosti. Viimeksi oon kokenut ilon ja naurun tunnetta..en edes tiedä, varmaan joskus viimeisillä viikoilla ennen eroa, kun exän kanssa telkkaria kateltiin.

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Kai se on korkattava tämäkin ketju. Omat nais-asiat ovat taas vaihteeksi ihan hyvällä mallilla. Edellinen suhde päättyi alkuvuodesta reilun kahden vuoden seurustelun jälkeen. Pienimuotoinen sotkuhan siitä seurasi, mutta tavallaan hyvä että se päättyi näin alussa eikä sitten vasta kun on asuntolainat sun muut päällä. Eksä on ilmeisesti päässyt meikäläisestä hyvin yli ja hyvä niin. Yliopistoonkin luki itsensä vaikka ero tapahtuikin pääsykokeisiin lukemisen aikana. Meikäläiselle taas ero oli paha paikka, vaikka itse teinkin päätöksen suhteen lopettamisesta.

Mutta kuten aika usein tänä päivänä, edellísen suhteen saa unohtamaan uusi nainen kuten nytkin. Kyseisen ihmisen toki tuntenut jo useankin vuoden mutta jotenki tuossa pari viikkoa sitten alettiin vaan pitämään yhteyttä ja nykyään ollaankin joka päivä tekemisissä toistemme kanssa. Muutama yökin vietetty yhdessä ja sitä rataa.

Hyvältä näyttää vaikka tässäkin tapauksessa on omat vaikeutensa.

tutzba

Jäsen
Ja sitten alkaa taas tämä menojen rajoittaminen.. Lause: "Ajattelin että oltaisiin ihan kotona tämä ilta" alkaa tulla tutuksi. Mutta kun kesäloma, terassi ja kaverit. Ja sitten tämä yleinen vastaus : Mee vaan ei mua haittaa.. En mä suutu. Eli jään kotiin.

Jos tilanne on tuollainen, sinulla on väärä nainen. Kenenkään ei pidä jättää ystäviä syrjään vaikka kotona olisikin vastakkaista tai samaa sukupuolta oleva elämänkumppani. Jos sen sijaan olet joka ilta menossa ja valitat siitä, että naisesi haluaisi viettää aikaa sinunkin kanssa, olet itse väärä mies tuohon suhteeseen. Tai no samapa se on kumman valitsee, väärä mies vai väärä nainen, mutta väärässä suhteessa olette kuitenkin molemmat.

Mutta monen hyvän miehen parisuhde on pilannut täysin. Hyvä v-loppu on sellainen että istutaan la ilta kotona ja katsotaan jotain Huumaa tai mitä muuta paskaa sieltä tuleekaan. Ja sunnuntaina sitten käydään kumminkaimanserkuntädinkoiran synttäreillä kun on niin auvoisa parisuhde.

Pilannut ja pilannut. Joillekin se vain sopii, että ollaan sen oman kullan kanssa kotona ja vietetään laatuaikaa. Joskus parikymppisinä tai nuorempina voidaan mennä ja tulla miten halutaan, mutta mielestäni on surullista jos joku kolmekymppinen vielä rellestää teinien tavalla.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus parikymppisinä tai nuorempina voidaan mennä ja tulla miten halutaan, mutta mielestäni on surullista jos joku kolmekymppinen vielä rellestää teinien tavalla.
Olen sitten ilmeisesti surullinen tapaus? =) No, en tiedä rellestänkö kuin teinit, mutta tykkään kyllä käydä useinkin kavereitten kanssa viihteellä ja keikoilla ja erinäisissä tapahtumissa.

Toki, olen sinkkumies, niin ei ole mitään velvoitteita olla kotona. Jos nyt kuitenkin seurustelisin, niin toivoisin, ettei nainen mikään silkka kotihiiri olisi. Tietty parisuhteessa enemmän tulisi kuitenkin oltua kotona yhteisten aktiviteettien parissa. Niin... myös sen, ainakin toivon mukaan. Muuten kyllä pian baarit taas kutsuisi miestä.

tutzba

Jäsen
tykkään kyllä käydä useinkin kavereitten kanssa viihteellä ja keikoilla ja erinäisissä tapahtumissa.

Teinirellestämisellä tarkoitin sitä, että sekoillaan joka viikonloppu ja käyttäydytään kuin teinit. Siis jotkut 15-vuotiaat, jotka seuraavana päivänä laittavat Facebookin täyteen kaikkia vittu mikä darra -päivityksiä, seuraavaksi kysellään missä kaikkialla me eilen oltiin ja viimeiseksi kerrotaan kuinka paljon eilen oksennettiin. Saat siis minulta synninpäästön, keikoilla ja viihteellä on kiva käydä eikä se ole lainkaan väärin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teinirellestämisellä tarkoitin sitä, että sekoillaan joka viikonloppu ja käyttäydytään kuin teinit. Siis jotkut 15-vuotiaat, jotka seuraavana päivänä laittavat Facebookin täyteen kaikkia vittu mikä darra -päivityksiä, seuraavaksi kysellään missä kaikkialla me eilen oltiin ja viimeiseksi kerrotaan kuinka paljon eilen oksennettiin.
Nohh, kyllä tuo on aika yleistä reilusti päälle parikymppisten ja kolmikymppistenkin ihmisten kohdalla. Myös se, että mainitaan asiasta, Facebookissakin.

On sitä varmasti jokunen darrapäivitys itsekin tullut laitettua, en voi kiistää.

Ymmärsin silti pointtisi ja onhan siinä järkeä. =) Moni aikuinen vaan ei ole sillä tapaa järkevä, etenkin kun alkoholi on maisemissa.

No, tää tästä. Ei liity suoraan naisiin mitenkään.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Pilannut ja pilannut. Joillekin se vain sopii, että ollaan sen oman kullan kanssa kotona ja vietetään laatuaikaa. Joskus parikymppisinä tai nuorempina voidaan mennä ja tulla miten halutaan, mutta mielestäni on surullista jos joku kolmekymppinen vielä rellestää teinien tavalla.

Tuo on niin totta. Vielä tuotakin enemmän risoo ne kaverit jotka eivät kertakaikkiaan ymmärrä, että ihmiset muuttuvat, kun vuodet vierivät ja elämäntilanteet vaihtuvat. Eli joku kaveri alkaa seurustella ja viettää enemmän aikaa mimminsä kanssa, niin johan lentelevät puukot selkään. Itse en seurustele mutta tätä ilmiötä olen saanut todistaa jo ties kuinka monta kertaa. Yleensä siihen sitten yhdistyy juuri teinirellestys ja puhutaan kuitenkin karvan alle kolmekymppisistä ihmisistä.

Toisaalta on sitten niitäkin tapauksia, että kaveri muuttuu mimminsä kanssa lähes siamilaisiksi kaksosiksi, eikä lähde yksin minnekään. Yhden hyvän kaverin kanssa kävi näin ja se on tavallaan ikävä asia, vaikkei sillä nyt mahdottomasti jaksa päätään vaivata. Se kuitenkin vituttaa, kun heidän omasta mielestään huippusiisteihin bileisiinsä pitäisi AINA lähteä, vaikka ne ovat joka kerta lähinnä myötähäpeän sietämisharjoituksia. Sinkuille nämä pariskuntabileet ovat monesti yhtä tuskaa ja saat vastailla sata kertaa miksei nyt ole muijaa "kun sää oot niin mukava jne". Ne ovat oikeasti tapahtumia joissa varmaan 80%:n naamasta näkee, että olisi mielummin jossain muualla ja äkkiä vedetään vain naama täyteen jotta voi pitää "hauskaa". Sääliksi käy niitä poikaystäviä joita sinne raahataan tuntemattomien joukkoon puhumaan small talkia. Aah sitä vaivaantunutta tunnelmaa alkuillasta.

Minä ymmärrän, että pariskunta haluaa kulkea keskenään, vaikka olisivatkin koko ajan yhdessä mutta jos aletaan roudata vielä jotain anoppia mukaan baarireissuille niin ei meitsiä kyllä kiinnosta mennä edes morjestamaan.

Seurustelu nyt varmaan on yksi maailman luonnollisimmista asioista mutta helvetin paljon se sekoittaa ihmisten päitä. Kaikki tuntuvat olevan kateellisia toisilleen, yksi siitä kun toinen seurustelee ja toinen siitä kun se edellinen on sinkku. Minä alan jopa kallistua sen moniavioisuuden suuntaan sillä eihän tuo yhden mimmin kanssa pyöriminen nyt tunnu olevan mitenkään luonnollista :)

Eipä silti, kyllähän muijat ihan kivoja ovat, ainakin suurimman osan aikaa. Jos löydän jonkun itsenäisen ja terveellä itsetunnolla varustetun muijan niin kyllä sen kanssa voisi nukkua ja käydä touhuamassa kaikenlaista, mutta ei todellakaan koko aikaa. Ja saattaisinpa olla alastikin sen kanssa ;)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No eilen se tuli jutteleen Facebookissa ja sovittiin et meen tänään töiden jälkeen käymään siellä. Pyörii taas miljoona asiaa mielessä mitä haluan siltä kysyä ja selvittää.

Menin sinne ja juteltiin asiat läpi. Oli tavallaan mukava huomata et nainen on iteki ollu vähän hämillään et missä täs oikein mennään. Tultiin siihen lopputulokseen et tää juttu tuntuu molemmista hyvältä ja jatketaan samalla tavalla päivä kerrallaan. Sit nussittiin ja sain elämäni orgasmin, mut se on ehkä jonku toisen foorumin asioita se :D

Yöksi jäin tonne ja seuraava päivä vietettiinki ihan kolmistaan, muksu mukana siis. Käytiin ruokakaupas, laitettiin ruokaa, käytiin uimarannalla, leikkipuistos jne. Ihan hyvältä tuntuu tollanen perusarki kolmestaan ja sitä osaa jo ihan luonnollisesti olla mukana näissä touhuissa.

Toki itellä vielä jossain määrin vaivaa se ettei voida edes puhua mistään suhteesta tai muustakaan ns. "vakavasta". Jotenki tällänen päivä kerrallaan tapailu on vaan niin vierasta mulle. Tai tulee sellanen fiilis et nainen haluaa vaan pitää hauskaa ja tavallaan pitää jutun sillä asteella et se on sit helppo pistää poikki kun tulee vaikeuksia tai alkaa kyllästyttään. Eipä täs tosin vaihtoehtoja ole kuin kaks. Joko mennään näillä tai sit ei mennä ollenkaan..

E: Niin ja yks aamu tää muksu sanoa minua isäksi. Oli vähän WTF- fiilis mut naisen mukaan se sanoo melkeinpä ketä tahansa isäksi jota vähän useammin näkee, esim. siskon miestä. Sanoin kuitenki et voidaan vähän rajoittaa sitä kolmistaan oloa tai ainaki mun niillä yöpymistä jos muksu on kotona. En sit tiedä miten normaalia tollanen on..

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy