Naisasiat

  • 7 521 173
  • 26 580

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saahan sitä taas itselle uskotella mitä haluaa, mutta rehellisesti sanottuna nyt kyllä palattiin taas siihen pisteeseen, että en usko tähän juttuun ollenkaan.

Minkäs verran ikää tytöllä on? Jos isi maksaa laskut, niin sitten sillä on väliä, varsinkin jos reissusta on muutenkin pidetty Suomeen yhteyttä. Se on useassa perheessä tarkkaa homma. Tulipahan vain mieleeni.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Minkäs verran ikää tytöllä on? Jos isi maksaa laskut, niin sitten sillä on väliä, varsinkin jos reissusta on muutenkin pidetty Suomeen yhteyttä. Se on useassa perheessä tarkkaa homma. Tulipahan vain mieleeni.
18-vuotias on. Ja kyllä, uskoisin että isi makselee laskut, kun tyttö ei ole kuulemma tehnyt päivääkään itse töitä. :) Niin, kyllähän se myös mainitsi, että se oli koko edellispäivän soitellut, joten sen voisi ymmärtää, että ei vastaa viestiin, kun siinä ei loppujen lopuksi ollut mitään asiaa. Kysyin kuulumisia ja että kerkeäiskö se nähdä mua, niin aika kallistahan se olisi ollut sanoa, että "Ihan hyvää, en ehdi tänään ku oon täällä reissussa". Tai no kallista ja kallista.

Jos ajattelen tätä omalle kohdalle niin, että olisin itse sukuloimassa ulkomailla ja mulle tulisi tuollainen tekstari tuolta kyseiseltä tytöltä, niin todellakin vastaisin, jos tuo yksi viesti nyt ei ole kuin max. 1,5e. Samapa se, jos on vaikka 10e edestä soitellut Suomeen, että jos siihen tulee se joku 30 senttiä lisää. Se ei sanonut mitään syytä vastaamatta jättämiselleen oma ehtoisesti, vaan mun piti kysyä, että miksi et vastannut. Olisi nyt voinut vaikka facebookissa tai jossain sanoa, että sori... Turhaapa tässä jappasee taas.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
NHL
Mistä tiedät että tyttö tai tytön isä on katsonut tekstareiden hinnat ennen matkalle lähtöä? On paljon ihmisiä, jotka edelleen ajattelevat että puhelut/tekstarit ulkomailta suomeen ovat todella kalliita ja jos tytön isä on sanonut ennen matkalle lähtöä että ei siten mitään ylimääräisiä puheluita/tekstareita suomeen niin voihan olla että tyttö ei ole viitsinyt vastata.


CaptainSlow, mitäs jos koittaisit hetken aikaa ajatella jotain muuta kuin tulevaa parisuhdetta tytön kanssa? Anna tytön pitää yhteyksiä sinuun päin. Tee sinä jotain ihan muuta.


Jeepeli, voimia.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mistä tiedät että tyttö tai tytön isä on katsonut tekstareiden hinnat ennen matkalle lähtöä? On paljon ihmisiä, jotka edelleen ajattelevat että puhelut/tekstarit ulkomailta suomeen ovat todella kalliita ja jos tytön isä on sanonut ennen matkalle lähtöä että ei siten mitään ylimääräisiä puheluita/tekstareita suomeen niin voihan olla että tyttö ei ole viitsinyt vastata.


CaptainSlow, mitäs jos koittaisit hetken aikaa ajatella jotain muuta kuin tulevaa parisuhdetta tytön kanssa? Anna tytön pitää yhteyksiä sinuun päin. Tee sinä jotain ihan muuta.


Jeepeli, voimia.
Niin en tiedäkään. Minä luulin itsekin vielä ennen Flipin viestiä, että se on joku kympin tikki, kun sen viestin laittaa. :)

Mutta joo, kyllähän tässä on jo aika pitkän aikaa koitettukin miettiä. Olen antanut tytön pitää vuorostaan yhteyttä ja näinhän se on tehnytkin. Ei tuo tyttö mulla kokoajan onneksi ole mielessä, mutta ollaan käyty yhdessä vaateostoksilla, niin esimerkiksi niistä paidoista tulee aina vaan tuo tyttö mieleen. Ei muuten ole kovin hyvä ajatus lähteä ostamaan mitään vaateita ihastuksen kanssa. Ainakaan itselle. :)

Muutenkin musta tuntuu, että mulla meinaa jälleen karata mopo käsistä tämän jutun suhteen. Taas pitäisi rauhottua ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Noudattaa tuota sun reilun viikon takaista vinkkiä, että ei tässä ole kiire yhtään mihinkään.
 

Snagari

Jäsen
James May, otetaas nyt sitten ne pallit taas siihen kauniseen kätöseen ja ajatellaan niiden kautta. On hyvä jos olet antanut tytön lähetellä sinulle viestejä ym. koska onhan se tunnettu tosiasia, että kannattaa leikkiä vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt olet tämän kaiken sekoilun takia jo siinä onnellisessa asemassa, että eihän sinulla ole mitään hävittävää? Kerranhan olet jo "hävinnyt". Jos olet vielä kiinnostunut tytöstä, niin otat vähän kylmempää tatsia ja vastailet viesteihin rennolla ottellaa muttet anna tytön kuvitella että sinä olet helppo saalis. Nyt täytyy vain käyttää hermoja. Ajan kanssa tuo voi kääntyä vielä parhain päin, mutta nyt on aloitettava ikäänkuin puuhtaalta pöydältä. Näin ainakin itse ajattelisin.

edit. Hyvä, olet edellisestä viestistäsi päätellen saanut vähän kiinni siitä punaisesta langasta!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taisin käväistä väärässä ketjussa kertomukseni. Flipille kiitokset ymmäryksestä. Tai sitten vain on omaa heikkouttani olla kiinnostumatta teinien jeesustelusta. Kenenkään ongelmia yhtään väheksymättä tuntuu että ehkä tämäkin ketju pitäisi jakaa kahteen osaan; teinit ja aikuiset. Jokainen voisi oman tarinansa mukaan liittyä oikeaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä on vähän kinkkinen tilanne tällä hetkellä päällä, kun en ota oikein selvää eräästä naisesta onko kiinnostunut vai ei. Nainen on varattu ja parisen vuotta meikäläistä vanhempi. Itse olen täysin retkahtanut häneen.

Tutustuimme tossa viime kesän lopulla erään kaverin kautta ja alkuunhan meillä ei hirveästi juttua ollut, tai käytännnössä ollenkaan ei juteltu toisillemme, mutta kun samoissa porukoissa liikutaan, niin lopulta sitten ajauduttiin yhdellä kerralla juttelemaan niitä näitä ja tultiin todella hyvin juttuun. Kemiat natsasi niin sanotusti samantien ja pientä flirttiäkin oli. Meni jokunen aika ja kyseinen mimmi oli yrittänyt tonkia facebookit läpi, että onko mulla siellä profiilia, no ei ole. Oli sitten kylmän viileästi kysynyt eräältä frendiltä mun numeroa ja lopulta sai sen. Kyseinen nainen rupesi sitten pitämään pikkuhiljaa koko ajan tiiviimpää yhteyttä minuun ja esimerkiksi mesessä pommittaa lähes joka päivä viestejä minulle, silloinkin kun en ole paikalla.

Pari viikkoa takaperin oltiin erään yhteisen ystävän tupareissa ja illalla siinä sohvalla istuessa mimmi tuli istumaan viereeni ja hetken aikaa kun siinä lähinnä kuunneltiin muiden juttuja, niin pisti päänsä mun olkapäätä vasten. Hold on! Mulla on paljon naispuolisia ystäviä ja niistä ei kyllä kukaan tee tuollaista. Lisäksi meillä on ollut muutamia katsekontakteja, joissa tuntuu että koko maailma katoaa ympäriltä. ;)

Olen tästä tapauksesta yhden viestin tänne joskus pari kuukautta sitten kirjoitellut ja silloin olin tekemässä oman pelisiirtoni, mutta jätin sen lopulta sitten tekemättä, ihan vain tuon takia että nainen on parisuhteessa. Nyt olen kuitenkin miettinyt, että pitäiskö sitä sittenkin kertoa sille mitä mieltä olen siitä ja että jotain tunteiden pörinää saattaa olla. Ainoa ongelma on vaan se, että miten helvetissä sä kerrot varatulle naiselle olevasi kiinnostunut hänestä? Ihan hyvin se voi olla, että muija on kiinnostunut musta vaan kaverina. Sitten kun heittää omat pelikortit pöytään, niin perääntyy? Jos sieltä tulisikin jotain vastakaikua, saa joku siipeensä ja jos ei tuu vastakaikua, saa joku siipeensä.

Edit: Niin ja tuota "Sun kanssa on mukavan turvallista" mantraa se on kanssa hoilannut muutaman kerran.
 
Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Taisin käväistä väärässä ketjussa kertomukseni. Flipille kiitokset ymmäryksestä. Tai sitten vain on omaa heikkouttani olla kiinnostumatta teinien jeesustelusta. Kenenkään ongelmia yhtään väheksymättä tuntuu että ehkä tämäkin ketju pitäisi jakaa kahteen osaan; teinit ja aikuiset. Jokainen voisi oman tarinansa mukaan liittyä oikeaan.

Valitettavasti nuo "ihastumisongelmat" hautaavat kaikki muut viestit alleen. Toki mielestäni nuoremmillakin on ihan hyvä olla joku tapa pohtia omia ongelmiaan..

Oli miten oli, en osaa edes kuvitella kuinka maissa fiilikset on tuollaisessa tilanteessa. Eli vain voimia toivottelen täältä suunnalta. Ehkä nyt olisi hyvä etsiä vaikka uusi harrastus tmv. ettei tule asiaa ihan joka minuutti pohtia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuitenkin hetken kuluttua muutettuamme erilleen, minusta alkoi tuntua, että ei tämä jumalauta ole oikein. Siitä lähtien olen roikkunut löysässä hirressä muutaman kuukauden, hän ei ole vielä mihinkään valmis, haluaa miettiä rauhassa. On kuulemma ihan hukassa itsensäkin kanssa. Välillä kuulemma on minusta hyviä ajatuksia mutta myös todella paljon on vihan, katkeruuden ja pettymyksen tunteita minua kohtaan, koska olin niin kauan kaikkea muuta kuin ihanteellinen aviomies.

Luinko huolimattomasti vai mainitsitko, käytkö nykyään terapiassa? Jos et, suosittelen lämpimästi. Josko siellä saataisiin sinusta kasailtua ehjempi mies, joka saisi vaimonsa takaisin tai edes olisi valmis suhteeseen kohdatessaan elämänsä rakkauden nro 2. Ja jos vaimosi ei sinua enää huoli, onpahan tukilankaa jo valmiiksi, ettet uudestaan putoa pohjalle.

Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että mt-ongelmista kärsivän läheisenä ei todellakaan ole helppoa, tulee katkeruutta ja vihan tunteita. Vaimosikin ehkä kannattaisi käydä ammattilaisen kanssa jutustelemassa päästäkseen niiden yli. Jos ei teidän, niin edes itsensä takia, ettei jää pahaa verta ja katkeruutta koko loppuelämän ajaksi.

Muista uskoa, että vielä jonain päivän elämässä on asiat paremmin, tavalla tai toisella. Voimia!
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisin käväistä väärässä ketjussa kertomukseni. Flipille kiitokset ymmäryksestä. Tai sitten vain on omaa heikkouttani olla kiinnostumatta teinien jeesustelusta. Kenenkään ongelmia yhtään väheksymättä tuntuu että ehkä tämäkin ketju pitäisi jakaa kahteen osaan; teinit ja aikuiset. Jokainen voisi oman tarinansa mukaan liittyä oikeaan.
Tosiaan kenenkään ongelmia väheksymättä on kuitenkin aika selvää, että 15 vuoden parisuhde vaakalaudalla on vähän eri kaliiberin juttu kuin joku tekstariin vastaamatta jättäminen. Se on vain se, kun tuollaisiin pienempiin ongelmiin on ensinnäkin pienempi kynnys puuttua ja toiseksi niihin on helpompi löytää joitakin ratkaisuja. Siinä vaiheessa, kun vuosien parisuhde on ajamassa päin jäävuorta, menee monella sormi suuhun ja sitä haluaa varoa, ettei sano mitään tyhmää asianosaiselle. On tietysti hyvä, että meillä nuoremmillakin on mahdollisuus purkaa vähäpätöisempiä juttuja tänne, mutta hieman tilannetajua peräänkuuluttaisin vaikka netissä ollaankin. Antaa väkisinkin vähän ajattelemattoman kuvan, kun toisella on avioliitto jonkinnäköisessä kriisissä ja itse rupeaa heti perään puimaan ihastustaan, josta on jo sivukaupalla kirjoitellut. Naisasioita tietysti kaikki.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tosiaan kenenkään ongelmia väheksymättä on kuitenkin aika selvää, että 15 vuoden parisuhde vaakalaudalla on vähän eri kaliiberin juttu kuin joku tekstariin vastaamatta jättäminen. Se on vain se, kun tuollaisiin pienempiin ongelmiin on ensinnäkin pienempi kynnys puuttua ja toiseksi niihin on helpompi löytää joitakin ratkaisuja. Siinä vaiheessa, kun vuosien parisuhde on ajamassa päin jäävuorta, menee monella sormi suuhun ja sitä haluaa varoa, ettei sano mitään tyhmää asianosaiselle. On tietysti hyvä, että meillä nuoremmillakin on mahdollisuus purkaa vähäpätöisempiä juttuja tänne, mutta hieman tilannetajua peräänkuuluttaisin vaikka netissä ollaankin. Antaa väkisinkin vähän ajattelemattoman kuvan, kun toisella on avioliitto jonkinnäköisessä kriisissä ja itse rupeaa heti perään puimaan ihastustaan, josta on jo sivukaupalla kirjoitellut. Naisasioita tietysti kaikki.
Näinhän se on. Anteeksi...

Mulla tuli kyllä mieleen, että olisin voinut kommentoida tuohon jotain, mutta en oikeastaan sitten keksinyt mitään järkevää, koska voin vaan kuvitella kuinka pahalle Jeepelistä tuntuu ja itsellä nyt ei ole minkäänlaista kokemusta avioliitosta. Todella ajattelematon oli kuitenkin se mun viestini siihen perään, josta pahoitteluni vielä kerran. Voimia Jeepelille!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulla tuli kyllä mieleen, että olisin voinut kommentoida tuohon jotain, mutta en oikeastaan sitten keksinyt mitään järkevää, koska voin vaan kuvitella kuinka pahalle Jeepelistä tuntuu ja itsellä nyt ei ole minkäänlaista kokemusta avioliitosta. Todella ajattelematon oli kuitenkin se mun viestini siihen perään, josta pahoitteluni vielä kerran. Voimia Jeepelille!

Kapteenilla on perusmeininki päällä, eli haluat jotain, mutta sinulla ei ole mitään hajua miten pitäisi toimia asiassa. Tuttua tavaraa tuossa iässä. Elämänkokemus opettaa sinulle kyllä miten hommassa edetään ja mikä on no no.

Jeepelille tosiaan paranemisia. Oman kokemukseni mukaan noin pitkän suhteen loppu tarkoittaa tosiaan loppua. Turha haaveilla enää. Naisesi on tehnyt jo lopullisen päätöksen ja sinunkin on syytä unohtaa koko asia ja keskittyä omaan paranemiseen ja tulevaan parempaan elämään. Naisellasi voi olla pitkän suhteen jälkeen vaikea sanoa, että "se on ohi", eli olla tarpeettoman tahdikas.

Omassa elämässäni on ollut sellainen vaihe, ettei naiset juurikaan kiinnosta kuin korkeintaan läpänheitto kavereina. Tosin viime viikonloppuna tuli hiemän "nytkähdettyä" asioissa eteenpäin ja pokattua alkuperäisen pokan kaveri "nukkumaan" kämpille. Oli siis aamulla duunia ja alkup. nainen asui turhan kaukana. Toki kysyi yöksi, mutta duunit ennen kaikkea.

Puhelinnumero tuli otettua, mutta ei oikein nappaa. Tosin olenkin yksin viihtyvää sorttia, joten eipä ole mitään varsinaista halua mihinkään suhteisiin. Mukavahan sitä oli köllötellä yhdessä ja saada paineet purettua. Friends with benefits tuntuisi mahdolliselta, mutta en tiedä onko edes siihen kiinnostusta.

Kuten monet jo tietävät tämä asenne on se, joilla saa naiset kiinnostuneiksi. Liika eskalointi/herutus tappaa kiinnostuksen. Jos haluat jotain liikaa, et tule haluamaasi saamaan, mutta jos ei kiinnosta vähääkään, kaikenlaisia mahdollisuuksia tulee ovista ja ikkunoista.
 
Viimeksi muokattu:
No voi paska. Keskiviikkona olisi treffit. Siis netin kautta tutuksi tulleen naisimmeisen kanssa, joten emme ole koskaan tavanneet luonnossa.

Ihan jees, mutta pienimuotoisen nettistalkkauksen perustella kävi ilmi, että a) kyseisellä naisella on Facebook-kavereinaan jotain helkkarin BB-porukkaa, b) eräät näistä FB-kavereista ovat koko kansan tuntemia kammottavia mediahirviöitä ja c) kyseinen nainen on ulkoisesti... ehh... ehkä hieman ns. out of my league, eikä sen myöntäminen ole tässä tapauksessa edes mitään itsesääliruikutusta tai itsensävähättelyä, vaan elämänkokemukseen perustuvaa realismia. Faktahan on, että missityypit ja huikeat urheiluhunksit tai komiat rokkipojat deittailevat keskenään ja me loput punkerot sitten toistemme kanssa.

Vaikea se on uskottavasti tapailla jotain satutuomistoa, kun on sattunut syntymään simosalmiseksi.

Hahahaa, näistähän tulee hienot deitit. Erinomaista, sillä tästähän voi muodostua aivan uudenlainen henkilökohtainen pohjanoteeraus ja minä pidän sellaisesta touhusta.

Noh noh, huumoria kaikki vain, ylihuomenna sen sitten näkee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
(...) BB-porukkaa, mediahirviöitä ja c) kyseinen nainen on ulkoisesti... ehh... ehkä hieman ns. out of my league (...)

Äläs nyt, tässähän on kaikki vuosisadan rakkaustarinan ainekset kasassa. Mimmi ihastuu älykkyyteesi ja sinä hänen kauniisiin, isoihin, ihaniin, pyöreisiin... silmiinsä.

Ja vuoden päästä löydät itsesi Meille tulee vauva -ketjusta onnesta lääpälläsi ;)
 
Äläs nyt, tässähän on kaikki vuosisadan rakkaustarinan ainekset kasassa. Mimmi ihastuu älykkyyteesi ja sinä hänen kauniisiin, isoihin, ihaniin, pyöreisiin... silmiinsä.

Ja vuoden päästä löydät itsesi Meille tulee vauva -ketjusta onnesta lääpälläsi ;)

Kiitämme kannatuksesta! Kyllä tähän projektiin on nyt ryhdyttävä, sillä harvemmin sitä pääsee möhlimään noin näyttävässä seurassa.

Sitä tässä mietin, että ehtisiköhän sitä ottamaan kohtalaisen suuren pankkilainan keskiviikoksi. Voisi sitten paksua lompakkoa heilutellen kokeilla vanhaan kunnon "mutta on mulla kyllä aika saakelisti paalua"-perusteluun vetoamista, kun mimmi hienostosumppinsa noin kahdella huikalla vedettyään muistaa, että taisi muuten jäädä hella/kahvinkeitin/pesukone kotona päälle.

Tiedä sitten, vaikka pääsisi myöhäisillasta käyttelemään ihan toisenlaista paalua. Öhöhöö. Prööts.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Eipä noista bb-ihmisistä ja mediahirviöistä kannata kauhistua. Itsekin tunne yhden lapsuudesta saakka ja ihan normaaleita ihmisiä ne on.
 
Eipä noista bb-ihmisistä ja mediahirviöistä kannata kauhistua. Itsekin tunne yhden lapsuudesta saakka ja ihan normaaleita ihmisiä ne on.

Jaa BB-ihmiset normaaleja ihmisiä? Nämä kolmekymppiset tyypit, joiden vuositulot liikkuvat jossain 10 000 euron kieppeillä? No huhhuh, eipä siinä tapauksessa Suomen tulevaisuus hääviltä näytä. Itse ennemmin kallistuisin sen Ihmisten Puolueen demaritädin kannalle, joka ehdotti koko ohjelman kieltämistä sillä perusteella, että on julmaa käyttää kehitysvammaisia tuolla tavalla hyväksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eli siis yksi tyttö on kuvioissa. Ärsyttää kyllä suuresti kun se katsoo telkkarista kaiken maailman hölmöjä ohjelmia. Huippuna on ehkä just toi big brother, ja kerran oli vielä se 24h kanava. Ja nyt tää putous yksi. Kyllähän mäkin katson vaikka mitä, ja jossakin luki että tota putoustakin olisi katsonut miljoona suomalaista, mutta kyllähän toi väkisinkin kertoo ihmisestä jotain.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Joo eli siis yksi tyttö on kuvioissa. Ärsyttää kyllä suuresti kun se katsoo telkkarista kaiken maailman hölmöjä ohjelmia. Huippuna on ehkä just toi big brother, ja kerran oli vielä se 24h kanava. Ja nyt tää putous yksi. Kyllähän mäkin katson vaikka mitä, ja jossakin luki että tota putoustakin olisi katsonut miljoona suomalaista, mutta kyllähän toi väkisinkin kertoo ihmisestä jotain.
Ai niinkuin mitä? :) Minä en kyllä katso Putousta saati sitten todellakaan mitään BB:tä, mutta mulle on aivan sama mitä se toinen osapuoli telkkarista katselee. Kunhan kuitenkin ymmärtää, että kaikki ei mene niinkuin Salkkareissa. Niin ja kunhan ne tv-ohjelmat eivät kuitenkaan hallitse elämää...
 
Suosikkijoukkue
NHL
Jaa BB-ihmiset normaaleja ihmisiä? Nämä kolmekymppiset tyypit, joiden vuositulot liikkuvat jossain 10 000 euron kieppeillä? No huhhuh, eipä siinä tapauksessa Suomen tulevaisuus hääviltä näytä. Itse ennemmin kallistuisin sen Ihmisten Puolueen demaritädin kannalle, joka ehdotti koko ohjelman kieltämistä sillä perusteella, että on julmaa käyttää kehitysvammaisia tuolla tavalla hyväksi.


Enpä nyt oikein tuota finanssipuolta ajatellut...
Eiköhän suomessa ole monta muutakin ihmistä, joilla tulot ovat 10k€ tietämillä(suurin osa heistä ei ole lähellekään 30). Ja tottakai tuollaiseen kisaan valikoituu todennäköisemmin sellaiset ihmiset, jotka eivät ole sillä hetkellä tekemässä uraa. Tällöin heillä tulot ovat myös pienemmät.

Ja kun viittaat BB-ihmisiä kehitysvammaisiksi, niin tuntuu että olet muodostanut kuvan heistä vain keltaisen lehdistön kautta. Ja keltaisen lehdistön luoma kuvahan on aina ihan totta...


pettter, mitä sinun mielestä hölmöjen ohjelmien katsominen kertoo ihmisestä? Jos hän katsoo sinun mielestä paskaa viihdettä, niin pidätkö häntä tyhmänä ja yksinkertaisena?
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahahaa, näistähän tulee hienot deitit. Erinomaista, sillä tästähän voi muodostua aivan uudenlainen henkilökohtainen pohjanoteeraus ja minä pidän sellaisesta touhusta.

Tulee väkisin mieleen se eräs fingerpori, jossa Heimo Vesa oli ollut nuoruudessaan sokkotreffeillä ja kumppani oli paljastunut Miss Suomeksi. Heimo tätä kävellessään kertoi kaverilleen Allanille, ja kertoipa treffien menneen mielestään hyvin. Samalla hetkellä he kävelivät jonkun iltapulun lööpin ohi jossa Miss Suomi tilitti olleensa ahdistelijan kynsissä =)

Sun asenteella deittailu on varmaankin helppoa, jopa mukavaa. Jos hakee sitä pohjanoteerausta niin kovin pahasti ei voi pettyä. Tai tietysti voi jos vaikka meneekin kivasti ja naikkonen on kuukauden päästä tyttöystävästatuksella varustettu.
 
Kiitämme kannatuksesta! Kyllä tähän projektiin on nyt ryhdyttävä, sillä harvemmin sitä pääsee möhlimään noin näyttävässä seurassa.

Pelkästään näiden muutaman viestin perusteella sä olet puoli valovuotta edellä näitä kahta tämän ketjun kautta tutuksi tullutta nimimerkkiä. Et voi valittaa kun pääset ilman paineita, hermoilua ja käsien tärinää liikenteeseen. Vielä muistat ottaa pari (vaan pari) rohkasevaa ja pyydät kaverit nauramaan ja kuvaamaan kulman taakse niin saanti on taattu ja voit heittää hyvästit ihanille poikamiesvuosille.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitämme kannatuksesta! Kyllä tähän projektiin on nyt ryhdyttävä, sillä harvemmin sitä pääsee möhlimään noin näyttävässä seurassa.

Sitä tässä mietin, että ehtisiköhän sitä ottamaan kohtalaisen suuren pankkilainan keskiviikoksi. Voisi sitten paksua lompakkoa heilutellen kokeilla vanhaan kunnon "mutta on mulla kyllä aika saakelisti paalua"-perusteluun vetoamista, kun mimmi hienostosumppinsa noin kahdella huikalla vedettyään muistaa, että taisi muuten jäädä hella/kahvinkeitin/pesukone kotona päälle.

Tiedä sitten, vaikka pääsisi myöhäisillasta käyttelemään ihan toisenlaista paalua. Öhöhöö. Prööts.
Et sinä mitään paksua lompakkoa tarvitse. Kerrot vaan nimimerkkisi Jatkoajassa, ja sitten selität, että nimimerkin tausta selviää neidolle myöhemmin illalla/yöllä. Jiihaa! Ei voi epäonnistua...
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa näin taas kyseisen naisen, mutta oli kyllä todella kylmän oloinen. Ei hymyillyt, hyvä kun edes katsoi päinkään. Eli kyllä tuo nyt sitten viimein on jo ohi.

Jännä juttu, kun ei edes oikein uskalla pyytää edes tuota yhtä naispuolista kouluavustajaa Facebookissa kaveriksi. Ollaan jouduttu aika paljon töitä tekemään yhdessä ja hiihtoloman jälkeen vielä enemmän.

Syynä on nuo kaverilistalla olevat kaverit. Listalla tällä hetkellä laidasta laitaan tyyppejä. Koululta mukana on muutamia tyyppejä, ja aika paljon ajattelen, että jos tuo naikkonen alkaa ajattelemaan, että hengailen joidenkin koululaisten kanssa, mikä taas ei pidä paikkaansa. Ovat listalla nyt mukana muiden muassa.

Yhteisiä kavereita on 7, joista suurin osa itseäni vanhempia ja suht fiksuiksi todettuja. Että en tiedä sitten.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä juttu, kun ei edes oikein uskalla pyytää edes tuota yhtä naispuolista kouluavustajaa Facebookissa kaveriksi.
Ei kannata pyydellä mitään. Ei Facebookissa kaveriksi, ei treffeille, ei mitään. Ne missin näköiset fiksut naiset tulevat kyllä sun ovellesi kolkuttamaan. Usko pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös