Sivu tyttöystävän päiväkirjasta'
...
Muistan saaneeni tämän sähköpostiini jo joskus 2001. Hauska juttu kieltämättä. Tässä siis "alkuperäinen":
http://forums.offipalsta.com/archive/index.php/t-45314.html
Sivu tyttöystävän päiväkirjasta'
...
Muistan saaneeni tämän sähköpostiini jo joskus 2001. Hauska juttu kieltämättä. Tässä siis "alkuperäinen":
http://forums.offipalsta.com/archive/index.php/t-45314.html
Tarinan opetus: hanki lätkää seuraava nainen.
Mun mielestä lätkää seuraava nainen on kyllä aika epäilyttävä tapaus vähän kuten sisustusohjelmia fanittava mies.
Ehdottomasti haluan, että Naiseni ei pidä ainakaan formuloista ja rallista eikä myöskään jääkiekon seuraamisesta. Siis sen pelin, ei sen esineenkään toki. Nimenomaan epäilyttävä on nainen, joka noita seurailee. Siis parisuhteessa, ei kaverina, jossa asia on jopa lievästi toisin.Ja joo, sisustusohjelmia katsova mies ON todella epäilyttävä tapaus.
Kateellisten panettelua. Tykkäisit sinäkin, kun ei tarttisi kinata pelireissuista ja matsien katsomisesta ;)
kyllä kai fiksu nainen miehensä pelireissuille päästää mukisematta. Miksi se ei päästäisi miestään pelaamaan, sillä urheilun harrastaminenhan pitää ihmisen kondiksessa.
Asiahan ei minun elämääni kosketa, mutta kyllä kai fiksu nainen miehensä pelireissuille päästää mukisematta.
Jos tuossa taas viitattiin johonkin suosikkijääkiekkojoukkueen vieraspelien kiertämiseen fanitusmielellä, niin sehän nyt ei muutenkaan ole mitään aikuisten ihmisten touhua, vaan soveltuu lähinnä 12-vuotiaille. Aikuisilla ihmisillä yleensä on aika paljon tärkeämpääkin tekemistä.
Ei kellään olisi ideaa, että mitä sitä ostaisi exän 18v kekkereille lahjaksi. Jotain pientä, en todellakaan halua hänen luulevan, että yrittäisin jotenkin epätoivoisesti häntä takaisin kikkailla. Itse kun en ole ikinä osannut lahjoja ostaa ja 18v-juhliin voisi varmaan jotain jopa viedä, niin apua arvostettaisiin.
Ei kellään olisi ideaa, että mitä sitä ostaisi exän 18v kekkereille lahjaksi. Jotain pientä, en todellakaan halua hänen luulevan, että yrittäisin jotenkin epätoivoisesti häntä takaisin kikkailla. Itse kun en ole ikinä osannut lahjoja ostaa ja 18v-juhliin voisi varmaan jotain jopa viedä, niin apua arvostettaisiin.
Ensiksi oli kuvio sellainen että sain juteltua tälle ihastukselle jonkin aikaa, kunnes tälle kohteelle selvisi että tunnetaan/tiedetään juurikin nykyisen kumppanini kautta. Tässä vaiheessa tuli "It's not cool" ja tottahan tuo on. Ei ole siististi coolia nykyistä kumppania kohtaan.
Kaipa sitä pitää koittaa muokata toista omille tavoille ja saada ymmärtämään ettei kauhea kontrollointi ole tervettä. Eipä tuo kyllä silti opi, sen voi melkein vannoa.
Kuulostaa orgasmivaikeuksilta, joita miehillä voivat aiheuttaa mm. mielialalääkkeet ja hermostolliset ongelmat.
Silti täytyy kyllä myöntää, että monta kertaa on riittänyt se, että on nähnyt jonkun alastomana. Se tavallaan riittää. Ei siinä tarvita sen enempää.
Miksi ne neljä vuotta on oltu yhdessä?Tähän on pakko ottaa kantaa ja kertoa vähän taustaa. Neljä vuotta oltu yhdessä, olen sinä aikana kerennyt olla kaupungilla varmaankin neljä tai viisi kertaa ilman että tuo nainen on mukana notkunut. Ei kuulemma ymmärrä mitä erilaista siinä on että onko hän mukana vai ei.
Itse ei edes kerkeä ilmoittelemaan itsestään mitään koska a) En kerkeä kun jo tulee soittoa b) En jaksa sitä rallia niin olen sitten jäänyt ihan suosiolla kotiin notkumaan.
Sen on kuitenkin tajunnut ettei tuo nyt ihan tervettä ole että kaikki elämän pienet jutut pitäisi aina tehdä kumppanin kanssa. Johan siinä alkaa toisen naama hajottamaan väkisin kun kokoajan pitäisi olla kuin paita ja perse. Yritä siinä sitten olla jotenkin mukavalla päällä kokoajan kun olo on kuin äitinsä kanssa elelisi.
Isä ja poika?Kertoo 13- vuotias herkkä poika keskuselupalstalla.
Ei tämä nyt vielä välttämättä eroon pääty mutta se vaatii jo jonkinsortin toisen muuttumista kun ei tuota paskaa vahtaamista vaan jaksa. Jos se on niin vaikeaa muuttua niin sitten pitänee alkaa oman kämpän hakuun.
Toista et voi muuttaa, vain itseäsi. Karu totuus, joka kannattaa seuraavalla kerralla tajuta aiemmin kuin neljän vuoden yhdessäolon jälkeen.
Sinullahan ei vastaavaa tilannetta pääse syntymään, siitä pitää kuukausipalkkasi huolen, naisesihan ei ole oikeutettu kommentoimaan heikomman palkan omaavana.
No nyt otin sitten härkää sarvista ja menin kysymään suoraan kasvotusten, että voisimmeko nähdä tulevaisuudessa vapaa-ajalla. Molemmat asutaan eri kaupungeissa joten vahingossa ei tulla törmäämään.
Tyttö siihen sitten hymyili ja sanoi, että oli jo kesällä miettinyt ihan samaa asiaa. Oli kuulemma työkaveritkin patistaneet, että olisimme "niin hyvä pari". Ei kuitenkaan itse olisi saanut suutaan auki ja kiittelikin sitä, että tulin kysymään.
Kaikille epäröitsijöille: Menkää ja kysykää suoraan!!! Pelkkä jatkuva vehkaaminen hajoittaa pään ihan varmasti. Ihan sama jos tulee pakit, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Itselle tuli niin helvetin helpottunut fiilis kun parin kk kelailun jälkeen uskalsi avata suunsa. Ei tarvitse jatkuvassa epätietoisuudessa elää.
@scholl: Oletko koskaan miettinyt, että sun pitäisi kantaa kortesi kekoon ihmiskunnan geenipooliin? Vai onko niin, että olet liian älykäs ja sivistynyt lisääntymään? By-the-way: mitäköhän Darwin siitä sanoisi?
Olisiko tälle faktalle joku lähde?Jos on hieman älykkäämpi yksilö niin ei pidä lapsista.
Kiistaton totuus on kuitenkin se, että valtaosa lapsista tulee huonosti koulutettuihin perheisiin ja kehitysmaihin. Niinpä väestö keskimäärin tyhmistyy.