Jokaista naistakin on vain yksi. Ilmankos et ole päässyt seurustelemaan, kun nykyaikana feminismin pilaamat ämmät tuppaavat luulemaan olevansa yksilöitä, eivätkä tajua olevansa karjaa josta mies saa valita.
Ei pidä paikkansa. Naiset ovat nimenomaan kollektiivista porukkaa kuten japanilaiset. Sitähän on ihan tutkittukin. Juoruavat keskenään etc. ja liikkuvat ruman johtajan kanssa. Usein ei ole siis mitään eroa kenestä niistä on kysymys. Mutta se ei ole se pointti tässä kuitenkaan, vaan se, että heiltä puuttuu useimmiten lahjakkuus, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys ja ovat tyytyväisiä aika vähään. Niinpä mitä vanhemmaksi sitä elää, huomaa olevansa ihan eri tasolla kuin ne naiset, joita tapaa ja naiset eivät ole niin mielenkiintoisia. Ja mitä tulee seksiin niin ei se mene niin, että olisin jotain saanut, vaan päinvastoin ilo on naisen puolella. Sen takia rajoitankin sitä kanssakäymistä, koska ei minun tehtäväni ole olla mikään naisten viihdyttävä. Todella loukkaavaa väittää siis, että minä olisin saanut, vaan kyllä se on nainen jäänyt aina noissa voitolle, jos olen suostunut. Samaahan olen huorillekin sanonut, jos ovat yrittäneet tulla mulle juttelemaan monissa maissa kaduilla, että jos kerran haluat seksiä kanssani niin miksi minun pitäisi siitä maksaa. Perverssi ajatus.
Mulla on aika hyvä kyky analysoida ihmisiä. Katson nopeasti ulkonäön, luonteen, vaatteet värien, merkkien ja kontrastin suhteen sekä tietysti kaikki muu mikä liittyy asiaan ja yleensä menetän kiinnostukseni noin 3 sekunnissa. On erittäin harvinaista, että joku on todella huippukiinnostava ja silloinkin saattaa olla joku no no -tekijä kuten kerran yksi mimmi oli nopeasti ajateltuna erittäin ok, mutta ei ollut oikea tausta, joten en jaksanut ajatella asiaa enempää.
Teoriassahan se voisi olla ihan jees tutustua enemmän uusiinkin ihmisiin, mutta olen jossain määrin pettynyt yleiseen laatuun. Niinpä pitää olla selektiivinen ja pessimisti.
Toki poikkeuksia on, mutta kirjoitan nyt yleistettävyyden takia siitä, miten naistilanne on keskimäärin esimerkiksi Helsingissä. Suurin osa, joka lähestyy, on ihan nollaporukkaa ja yrittävät kaiken lisäksi hyväksikäyttää. Aika harvoin käy niin, että Suomessa ei ole mitään taka-ajatuksia. Suomalaiset on epärehellistä kansaa.