Naisasiat

  • 7 521 761
  • 26 580

Jeffrey

Jäsen
No se on missattu mikä missattu mutta mitä tulee esim. raha-asioihin niin kannattaisiko kysyä seuraavalta mimmiltä johon ihastut, että tuletko omillasi toimeen ettei tarvitse vaatteita jne. alkaa makselemaan omasta lompakosta.

Tästä on nyt ehkä saatu hiukan vääristynyt kuva. En siis ole mitään suuria määriä ostellut. Puolen vuoden aikana kaksi paitaa ja kello joka oli synttärilahja. Satun vielä olemaan töissä isossa suomalaisessa konsernissa joten nuo oli markkinahintoihin nähden puoli-ilmaisia. Kuitenkin markkinahinnoilla mitatessa n. 300€ paketti. Ja nämä oli siis puhtaasti sellaisia, että duunissa katsoin, että ai saatana noi näyttäisi hyvältä sen päällä ja oli sitten pakko ostaa. Isompi kulu oli ehkä ravintolat, taxit yms. (hymiö)

Jees, mutta jos me ei nyt hänen kanssaan saada asioita suoriksi niin eipä tule enää venakkoa minun elämääni. Muistuu parhaan kaverini neuvo joulukuulta "jos se on sun mielestä se jonka kanssa haluat olla niin sitten olet, mutta muista, että venäläiset on maailman epärehellisin kansa".

BOL:a kanssa hyvää juttua! Jotenkin tuntu tosiaan äskön, että verhot avautu. Tuli samalla myös ihan jäätävä nälkä. On vissiin tullut syötyä liian vähän.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jees, mutta jos me ei nyt hänen kanssaan saada asioita suoriksi niin eipä tule enää venakkoa minun elämääni. Muistuu parhaan kaverini neuvo joulukuulta "jos se on sun mielestä se jonka kanssa haluat olla niin sitten olet, mutta muista, että venäläiset on maailman epärehellisin kansa".

Se että ostelet lahjoja, maksat taksit ja ravintolat ei ole epärehellistä. Olet itse ihan vapaaehtoisesti maksanut kaikki. Naisille tuo on ihan normaalia ja se oli normaalia myös sinulle. Seuraavan naisen kanssa älä tee samoja virheitä, oli se sitten venakko tai mikä tahansa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että ostelet lahjoja, maksat taksit ja ravintolat ei ole epärehellistä. Olet itse ihan vapaaehtoisesti maksanut kaikki. Naisille tuo on ihan normaalia ja se oli normaalia myös sinulle. Seuraavan naisen kanssa älä tee samoja virheitä, oli se sitten venakko tai mikä tahansa.

Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?

Kyllähän puumantalja olisi komea näky takan edessä.

Toivotan toveri Jeffreylle pikaista paranemista, kyllä se siitä. Oletpahan ainakin yhtä elämänkokemusta rikkaampi.
 

Jeffrey

Jäsen
Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?

Jees. Eilen yksi hyökkäsi mun kimppuun yö dösässä. Vältin kuitenkin kontaktin vaikka oli ihan hyvin säilynyt:

Antauduin ja lähetit tytölle viestin FB:ssä hyvä tai huono sen saa jokanen ite päättää. Muttakun just tuli sellanen fiilis, että voin jatkaa ilman häntä vaikka mielummin hänen kanssaan. Viesti: jees mun mielestä olis hyvä, että saatais vielä kerran keskusteltua näitä meidän asioita halki. soittele/ilmottele sitten kun sulle vaan sopii. Mä poistin sun numeron kännykästä koska en halua mitenkään enää häiritä suo jos et halua mua sun elämään. ja mä luulen että humalassa tulis soiteltua. joten ole ystävällinen ja ilmoita koska sulle sopii nähdä. niin mä järjestän paikan ja jutellaan ja mulle ois tärkeetä nähdä sut vielä ja saada selvyyttä asioihin. (väliin naisen liirumlaarumia) noh musta nyt ei oo eilisen jälkeen enää oikeen tuntunu siltä, että sä haluaisit olla muhun yhteyksissä.. joten olisi todella ystävällistä jos sitten soittaisit ja voitaisiin sopia joku tapaaminen. niin voit sitten sen jälkeen aloittaa ihan puhtaalta pöydältä jos niin haluat. (liirumlaarumia) ja korostan, että olet mun elämäni suurin rakkaus ja mun mielestä me kuuluttais yhteen, mutta kun yksipuolisesti ei voi seurustella. (liirumlaarumia) ja jos tää tauko ei oo saanu mua muuta tajuumaan niin sen, että olet mulle ollut aivan helvetin iso osa mun elämää. enkä sitä ole välttämättä aiemmin tajunnutkaan. mutta katotaan sitä jatkoa sitten kun nähään..".

Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

Edit: Mutta mä palailen taas huomenna... Taikka sitten hirveessä jurrissa yöllä.

Edit2. Minä juntti en älynnyt vanhana urheilijana verrastaa urheilua naisiin. Eli lämpöhoito on vammoja ennaltaehkäisevää. Ja sitten kun on sattunut jo niin se paranee nopeammin kylmähoidolla!
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

No hyvä, ettei jokerilyöjä ole osunut palloon. Toivottavasti saatte asiat ratkaistua ja pääsette jälleen suhteen makuun, jos sitä haluat.

Omasta sen verran, että vielä täytyy kyllä arpoa uskallanko lähettää tuolle tyttärelle viestiä. No ehkä, jos käväisi tuolla paikallisessa illan päälle ja jos se vaikka auttaisi asiaan. Teksti on jo melkolailla valmiina, kuten Kental suositteli. Hui helvetti, en ole varmaan ikinä jännittänyt näin paljoa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

Edit: Mutta mä palailen taas huomenna... Taikka sitten hirveessä jurrissa yöllä.

Edit2. Minä juntti en älynnyt vanhana urheilijana verrastaa urheilua naisiin. Eli lämpöhoito on vammoja ennaltaehkäisevää. Ja sitten kun on sattunut jo niin se paranee nopeammin kylmähoidolla!

Kiss, kiss, älä lähre sinne...

Eikö sua oikeasti yhtään enää häiritse, että tyttö on jo eilen ollut jonkinsortin treffeillä? Mitä yhtäkkiä tapahtui sille kaverille, jota ei enää pompotella ja joka halusi tytön palauttavan kaikki antamasi tavarat?

Itselleni jäi sellainen fiilis, että et sä mitään taukoa oikeasti halua, vaan tytön takaisin. Ja sitten tyttö mopettaa sua ja joko hyväksyt sen tai sitten olette taas kohta samassa tilanteessa kuin nyt. Ja sano mun sanoneeni, niin jossain kohtaa tyttö keksii, että itseasiassa sussa olikin jotain "vikaa" ja siksi hän halusi taukoa.

Ja yhteiseloa naisen kanssa ei todellakaan kannata verrata urheiluun. Tai jos pitää, nainen on sulle väärä.
 

Morgoth

Jäsen
Itselleni jäi sellainen fiilis, että et sä mitään taukoa oikeasti halua, vaan tytön takaisin. Ja sitten tyttö mopettaa sua ja joko hyväksyt sen tai sitten olette taas kohta samassa tilanteessa kuin nyt. Ja sano mun sanoneeni, niin jossain kohtaa tyttö keksii, että itseasiassa sussa olikin jotain "vikaa" ja siksi hän halusi taukoa.

Näin tuo 95 % todennäköisyydellä tulee päättymään, mutta jos kyse on 'elämän ensimmäisestä suuresta rakkaudesta' (ainakin niin muistan lukeeni) niin ehkä ainoa keinoa oppia on ns. kantapään kautta ja siitä toivottavasti viisastua. Eiväthän nämä asiat lopulta niin ihmeellisiä ole, mutta ikävä kyllä ne tahtovat olla vähän sellaisia, että ne pitää itse kantapään kautta kokea ja oppia ja hyvätkin neuvovat valuvat kuin vesi hanhen selästä, koska kuuntelija ei vai ole vielä kypsä vastaanottamaan niitä. Tässä nyt aika klassinen esimerkki meneillään. Toisaalta kuka ei nyt olisi näissä asioissa sählännyt, että sekin kuuluu kuvioon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta.
Aivan totta. Naisen kaveri on miehelle saatanallinen peto.

Itsehän tuo aikoinaan oli menossa minua edeltäneen kanssa naimisiin mutta kuukausi ennen häitä erosivat, kun se nainen kävi nussimassa sen miehensä bestmanin kanssa. Tuli vieläpä kerrasta raskaaksi siitä! Abortti ja ero.

Että haistä ämmä vittu vaan ihan ite.
 
Viimeksi muokattu:

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Jees, laitetaanpa pitkän tauon jälkeen vähän päivitystä omaan tilanteeseen. Nyt ollaan oltu naisen kanssa yhdessä päivälleen puoli vuotta(uuh, suhde joka alkoi itsenäisyyspäivänä, how romantic is that..) ja paljon on tapahtunut. Olen jopa ekaa kertaa elämässäni muuttanut jonkun kanssa yhteen, kun päätettiin kuukausi takaperin laittaa hynttyyt yhteen. Ihan kivaa on ollut, mutta peruspessimistinä odotan, että saas nähdä millaiseen lihamyllyyn olenkaan pääni pistänyt.. siihen asti =)
 

Jeffrey

Jäsen
Kiitoksia taas viesteistä.

Niin nyt kuitenkin meinasin tehdä, että katson joskos me voitaisiin vielä jatkaa seurustelua. Vaikka moni täällä onkin ollut sitä vastaan ja samoin itse olen sitä mieltä, että siinä saattaa saada vaan enemmän turpaan, mutta sitten tulee. Olen kuitenkin sellainen, että mikäli tämän tähän jättäisin niin se alkaisi vaivaamaan mua myöhemmin ihan sikana. Tietysti tähän nyt vaikuttaa tytön mielipiteet ja kaikki se mitä joko on tai ei ole tapahtunut.

Tässä kun on tänään pystynyt jo vähän rationaalisemmin asioita niin on tullut vähän sellanen olo, että tämä treffijutun ideana on ollut tapa saada minua ärsyyntymään. Uskon, että tollanen juttu olisi haluttu salata ja sen olisi saanut salattua ihan helposti pienellä valkoisella valheella. Tyttöhän ei sanonut, että meni treffeille, mutta antoi vahvasti olettaa niin. Ja jos olisi halunnut olla vaan rehellinen niin miksi ei olisi voinut asiaa myöntää kun mä sitä kysyin.

Anteeksi tukijoille, että olen tällainen nössö, mutta nyt näin. Naisella loppuu menkat tossa alku viikosta joten asian selvittelyllä alkaa olla jo kiire (hymiö). Tunteiden tutkiminen on mun mielestä hyvä asia. Keino pitäisi tosin osata valita paremmin.
 

Hiilikuitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Oma kultani tulee noin viikon päästä vihdoin kotiin. Tätä on odotettu koko pitkä, kylmä ja pimeä talvi!

Ollut siis vuoden (lue: aivan lian kauan) ausseissa.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Noniin poijat se olis nyt sitten menoa. :) Saa nähä kuinka äijän käy.

Blueland brother, kyllähä sulle pitää onnea toivottaa :) Pakkopeli kuntoon ja kiekkoa maalinedustalle!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Noniin poijat se olis nyt sitten menoa. :) Saa nähä kuinka äijän käy.

Muista pitää pakkopeli yksinkertasena ja kun tarpeeksi kauan jaksaa kärsivällisesti jauhaa ni se tyhjä kolo löytyy. Onnea matkaan!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Haluatko Lampinen arvostella kirjeen? :D Voisin pistää YV:nä.

Laita vaan, niin katsellaan mitä saadaan aikaiseksi. :)
e. Toivottavasti tuo auttoi, kokonaisuutena oli minun silmiini ainakin hyvä. Katsele vielä tuo mun paluuviesti :)
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Laita vaan, niin katsellaan mitä saadaan aikaiseksi. :)

No niin. In you I trust. My dear friend.

E. Heitä ny takasin jotakin kommentia edes, siis YV:nä :D... vai vetikö paskuudessaan noin hiljaiseksi

E.2 Noniin nyt on kirje lähetetty. Perskutarallaa, taidan pyörtyä :D
 
Viimeksi muokattu:
E.2 Noniin nyt on kirje lähetetty. Perskutarallaa, taidan pyörtyä :D

Sen enempää tätä anatsun tarinaa en kommentoi, kuin toteamalla vain että tästä sinun tarinastahan tulee mieleen minun ensi-ihastumiseni viime kesältä. Samanlaista tarinaa on ollut liikkeellä. Täysin samalla tavalla toimin kuin sinä! :)

Minäkin olisin kiinnostunut arvostelemaan kirjeen, katsottaisiin sitten vaikka onko mitään yhteistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän ketjun lukeminen vahvistaa entisestään sitä tunnetta, että parempi olla sekaantumatta naisiin yhtään enempää, kaveruus/ystävyys ovat aina paikallaan, mutta mihinkään seurustelujuttuihin ei parane alkaa. Ja hyi helvetti, jos pitäisi johonkin ihan uuteen tyyppiin tutustua. Kauhea vaivannäkö, tietynlainen roolileikki ja ns. pelaaminen, kun molempien pitäisi samaan aikaan antaa itsestään mahdollisimman hyvä kuva ja silti olla oma itsensä mahdollisimman paljon. Kyllä se vain niin on, että kiinnostavaan naiseen tutustuessa ei sovi heti lyödä kaikkia kortteja pöytään, vaan se tunnusteluvaihe kestää aikansa molemmilla osapuolilla. Sitä vaihetta en yksinkertaisesti jaksa enkä halua käydä läpi. Tuttavapiiriin kuuluvista naisista voisi tälläkin hetkellä löytyä pari kappaletta sellaisia, joilla voisi olla kiinnostusta meikäläiseen muutenkin kuin kaverimielessä, mutta eipä tuo maksa vaivaa ottaa asiaa selville perinpohjin. Antaa olla, parempi kaikille.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sen enempää tätä anatsun tarinaa en kommentoi, kuin toteamalla vain että tästä sinun tarinastahan tulee mieleen minun ensi-ihastumiseni viime kesältä. Samanlaista tarinaa on ollut liikkeellä. Täysin samalla tavalla toimin kuin sinä! :)

Minäkin olisin kiinnostunut arvostelemaan kirjeen, katsottaisiin sitten vaikka onko mitään yhteistä.

Putte Jutilan sanoin, älä lähde sinne vaan kirjoita ne pakolliset kirjeet ja kortit sekä kukkapuska ööh mitä ne nyt on kortit ihan omaperäisesti niin ehkä tällä meneillään olevalla vuosikymmenellä pääset sinäkin kastamaan kärkeä. Paremmin kyllä, näin uskallan väittää toimisi ihan kasvotusten keskustelu ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin vai onko suunnitelmissa vielä tässä elämässä harrastaa esim seksiä (toisen osapuolen) (toivottavasti naisen) kanssa vai meneekö se jo liian härskiksi ja sitä ei ole tullut mietittyä sen nyrkkikyllikin aikana kun se on kuitenkin niin helvetin intiimi tilanne. Rohkaise itsesi ja soita prkl edes puhelu niille ihastuksillesi, ei se oikeasti niin vaikeata ole. Tosin sinun tapauksessasi uskon vahvasti siihen, että tämä sinun ikuinen case on vain ja ainostaan helvetin hyvä provo.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Putte Jutilan sanoin, älä lähde sinne vaan kirjoita ne pakolliset kirjeet ja kortit sekä kukkapuska ööh mitä ne nyt on kortit ihan omaperäisesti niin ehkä tällä meneillään olevalla vuosikymmenellä pääset sinäkin kastamaan kärkeä. Paremmin kyllä, näin uskallan väittää toimisi ihan kasvotusten keskustelu ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin vai onko suunnitelmissa vielä tässä elämässä harrastaa esim seksiä (toisen osapuolen) (toivottavasti naisen) kanssa vai meneekö se jo liian härskiksi ja sitä ei ole tullut mietittyä sen nyrkkikyllikin aikana kun se on kuitenkin niin helvetin intiimi tilanne. Rohkaise itsesi ja soita prkl edes puhelu niille ihastuksillesi, ei se oikeasti niin vaikeata ole. Tosin sinun tapauksessasi uskon vahvasti siihen, että tämä sinun ikuinen case on vain ja ainostaan helvetin hyvä provo.

Öö, kait tämä on Jomppa_Koolle suunnattu? :)

No kyllähän tuosta voi itsekin sen verran sanoa, että ehdotin kasvotusten puhumista ja "treffejä", että voitaisiin katsoa olisko tästä mihinkään. Saa nähdä mitä tyttö vastaa, tosin hänellä taisi alkaa työt tänään, joten en tiedä, että milloin hän ehtii vastaamaan. Uskon myös tuohon, että kasvotusten on paremmat mahdollisuudet saada jotain aikaan. Mutta täytyy myöntää, että vieläkin aika erikoinen fiilinki, kun uskallsin edes näin virtuaalisesti häntä lähestyä.

En minä sitä kirjettä ala kelleen enää jakaamaan, kun on kerran tullut lähetetyksi. Luotan myös Lampiseen sen verran, ettei ala kirjettä jakamaan mihinkään.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Öö, kait tämä on Jomppa_Koolle suunnattu? :)

Uskon myös tuohon, että kasvotusten on paremmat mahdollisuudet saada jotain aikaan. Mutta täytyy myöntää, että vieläkin aika erikoinen fiilinki, kun uskallsin edes näin virtuaalisesti häntä lähestyä.

En minä sitä kirjettä ala kelleen enää jakaamaan, kun on kerran tullut lähetetyksi. Luotan myös Lampiseen sen verran, ettei ala kirjettä jakamaan mihinkään.

Loistavaa, hienoa..
Ja ylpeä fiilis siitä, että edes harkitsit asoiden hoitamista kasvotusten. Tähän ööh ikään mennessä sillä tavalla on tullut liikaakin tulosta.. :)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pakithan sieltä sitten tärähti, mutta silti on helpotuksen tunne päällimmäisenä, että uskallsin tehdä aloitteen. Kaikista tärkeintä minulle on kuitenkin se, että tämä tyttö haluaa pysyä kavereina. Kiitoksia vielä kaikille jotka rohkaisivat tähän. Nyt voi alkaa taas elämään ns. täysillä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös