Naisasiat

  • 7 571 195
  • 26 605

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kyllä se on ihme juttu kuinka kovasta miehestä tulee täydellinen luuseri makoiltuaan muutaman päivän murheissaan sohvalla kattomassa Mythbustersia. Ja tosiaan paino tippuu ja ruoka ei maistu.

Tähän kokemuksen syvällä rintaäänellä... ylös, ulos ja lenkille! Meikäläisellä on auttanut kummasti, kun on parin päivän murehtimisen jälkeen napannut niskasta kiinni itseään ja lähtenyt rääkkäämään lenkille, salille tai muun urheilun pariin. Eikä tarvitse edes rääkätä. Riittää, kun hengästyy kunnolla ja hiki virtaa. Siitä se alkaa päivä paistaa taas hiljalleen.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Veli Jeffrey,pari sanaa sinulle.

Anna muijan olla,tuo on niin selkeästi rekennettu kuvio et oksat pois. Sitten KUN syksy tulee ja jokerilyöjä häipyy paikalta kysytään siun kanttia KUN muija ruinaa takaisin. Pysy silloin kovana.

Ja noista tavaroista myös;anna olla. Osoita olevasi hänen yläpuolella ja anna toisen pitää kamat. Mitä sie voitat jos saat ne takasin;ja mitä sie niillä teet?

Ja loppuun;Tsemppiä,kyllä se siitä voitoks viel kääntyy. Ylös sohvalta ja alat elämään!
 
Jeffreyn epätoivon ja muiden palstalaisten "kulmassa pyörimisen" keskellä pakko heittää omaa stooria tähän väliin, kun on onnistunut kerrankin ringetteviivalta snaippaamaan yläkulmaan.

Pari kertaa olin seurustellut aikaisemmin ja kokemukset olivat suurimmilta osin hyviä, sekä ihmis- ja erityisesti naistuntemus oli oman näkemyksen mukaan kehittynyt.
Puoltoista vuotta sitten olin kuitenkin helvetin kyllästynyt paremman puoliskon edustajiin, päätin laittaa kaikki pelimerkit harrastukselle ja vetää täysillä maalille. Naiset tuntuivat keskinkertaisilta, mitäänsanomattomilta ja turhamaisilta, ja tuntui että koko seurustelu homma on diibadaabaata.

Kuitenkin eräissä bileissä tapasin erään vaaleatukkaisen älykön joka vei kirjaimellisesti jalat alta. Mitään tutustumista kummempaa emme tehneet, mutta loppuillasta löysin itseni oksentamassa hankeen. Jalat alta siis.

Harrastuksessa oli samaan aikaan kova vaihe päällä, kehuja sateli joka puolelta, ja oltiin viemässä milloin mihinkin. Päätyyn asti ja vuoren huipulle mentiinkin alun vaikeuksien jälkeen, mutta edessä oli muutto jotta ketju etenisi. Alunperin tein päätöksen jossa harrastus on kaiken muun edellä, kun tuntui ettei vaaleahiuksisen älykön kanssa näy valoa tunnelin päässä. Nainen ei suostunut tapaamaan tai tapaaminen ei jomman kumman osalta missään vaiheessa onnistunut, pitkälti eri paikkakuntien takia. En siis onnistunut alunperin tykittämään suoraan yläkulmaan.

Pitkän, noin kolmen-neljän kuukauden tutustumisvaiheen sekä hyvän tuurin jälkeen pääsin naisen kanssa keskustelemaan kasvotusten elämän henkevistä asioista. Olin valmistautumassa muuttoon, järki sanoi että olisi hyvä heittää hyvästit tyttärelle ja keskittyä tulevaan, mutta tunteet pakottivat heittäytymään junaan.

Niinhän siinä sitten kävi, että sydän jäi naiselle, enkä saanut muuttoa ikinä tehtyä. Eikä kaduta yhtään millään saralla. Tunnen itseni onnelliseksi ja onnistuneeni parinvalinnassa, sillä reilun vuoden "virallisen" seurustelun jälkeen on suunnitelmissa muutto yhteen.
Harrastuskaan ei menettänyt kiiltoaan missään vaiheessa, sillä tällä hetkellä tekemällä sitä mistä nauttii, teen vuoden aikana voittoa +2500e, kun vaihtoehtoisesti pystyisin jäämään saman summan häviölle. Muuttamalla tälläistä optioita tuskin olisi ikinä tullut.

Mun mielestä sillon ku tuntuu että ujostuttaa ja jumankeikka tästä ei tuu mitään, niin on vain heittäydyttävä mukaan ja katsoa mikä on homman nimi. Ennen mietin, että "uskallanko tehdä", mutta nykyään mietin, että "uskallanko jättää tekemättä".
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vaikka täällä palstalla on hyvät vinkit tullut tosta radio hiljaisuudesta niin mietityttää se, että sitten taas naispuoliset kaverini ovat sanoneet, että nyt toimit ja yrität vakuuttaa sen. Toisaalta mitään ruinaamista tämäkään ei suosinut.

Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta. Eiköhän se kuitenkin ole niin päin, että tuon sinun naisesi tulisi vakuuttaa sinut, eikä toisinpäin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta. Eiköhän se kuitenkin ole niin päin, että tuon sinun naisesi tulisi vakuuttaa sinut, eikä toisinpäin.

Tai riippuu siitä, mistä syystä radiohiljaisuus on päällä. Jos olet selkeästi itse mokaillut jotain, niin joskus on syytä ottaa hattu kouraan ja ollä nöyrästi periksiantamaton. Mutta tämä ei kyllä totisesti ole sellainen tapaus. Todellakaan. Henk.koht. en arvosta moista käytöstä naiselta ollenkaan, tosin tämä nyt on vain Jeffreyn versio tapahtumista. Mutta venakko on venakko ja tunnistan kyllä tietyt piirteet. Noin muuten naisasioista kannattaa hyvinkin jutella toisten naisten kanssa, mutta "ei kenen tahansa naisen kanssa".

Yritä nyt antaa ajan hieman kulua. Keksi vaikka väkisin itsellesi jotain tekemistä, jottet vahingossakaan ota tyttöön yhteyttä. Anna olla.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Mitä tuohon pettämis/treffi juttuun tulee niin en usko, että mimmi on ainakaan paneskellut minun selkäni takana. Mimmin exä paneskeli muitanaisia puolisen vuotta heidän suhteen aikana ja hän luonnollisesti otti sen niin raskaasti, että en usko, että haluaisi tehdä samaa kenellekkään ihmiselle. Luonnollisesti ajattelen vieläkin naista hyväsydämmisenä ihmisenä.

Itselläni oli aikanaan samanlainen juttu oman exäni kanssa. Nainen vakuutteli, että jos joskus tekisin samaa niin nirrin ottaisi pois itseltään. Niin vain päätyi sitetn kuitenkin toisen miehen sänkyyn tuo elämäni ainut tosirakkaus. Noh, toivottavasti sinun tarinasi päättyy hyvin, on lopullinen päätös mikä tahansa. Life goes on, näin kliseisesti sanottuna.
 

Jeffrey

Jäsen
Yritä nyt antaa ajan hieman kulua. Keksi vaikka väkisin itsellesi jotain tekemistä, jottet vahingossakaan ota tyttöön yhteyttä. Anna olla.

Tässä kun on se ongelma, että itselläni sattuu olemaan tossa 15. pvä tähän astisen elämäni "tärkein" päivä eli pääsykokeet. Jotenkin vain yrittäisin hoitaa tämän homman mahdollisimman nopeasti pois alta jotta ehtisi edes muutaman päivän vielä valmistautumaan ilman, että nämä asiat pyörii mielessä. Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä. Saattaahan se olla, että suurin osa mielikuvistani on täysin kuvitteellisia, mutta haluaisin silti saada asiat selväksi juurikin sen takia, että ne saisi pois mielestä. Ei vittu lääkärikään sano sairaalle, että "katotaan sitten parin viikon päästä, että oletko kuollut vai et". Elikkä omissa intresseissä olisi saada asiat selväksi ennen tiistaita jotta jäisi edes hetki aikaa taas lueskella kirjoja.

Taas optimismia, mutta minä kyllä luulen, että tyttö olisi salaillut noita treffejä mikäli oikeasti olisi ollut jotkut ihan oikeat treffit. Minä ainakin olisin.

Edit: Tästä kun on selvitty niin, että hävettää lukea näitä omia kirjoituksia. Olen kuitenkin iso, ruma, kaljaa kittaava suomalainen mies. Tämmönen itku ei ole kuulunut valikoimiini. Joka tapauksessa tämä on ollut minulle tärkeä osa palautumista ja murheista luopumista. Ainakin hetken on ollut parempi olo kun on tänne tilittänyt ja lukenut vastauksia. En olisi ikinä osannut odottaa, että te palstaveljet ja -siskot olisitte olleet täällä näin hienosti tukena. On tämä Jatkoaika hieno yhteisö!

Edit2 HUOM!: Tuli noista pääsykokeista mieleen asia jolla en olekkaan vielä päätäni vaivannut. Elikkä neidin puheista sain käsityksen, että näiden meidän suhdeasioiden piti tulla esiin vasta pääsykokeiden jälkeen. Itse sitten keskiviikko illalla pyysin mimmiä mun luokse yöksi vaikka hän halusi mennä omaan kotiinsa nukkumaan koska mulla oli aikasin aamulla menoa. Sitä sitten illalla kun tyttö oli taas aika outo niin kysyin ihan suoraan, että "et taida olla kovin onnellinen tällähetkellä". Jolloin tyttö sitten itkua tihrustaen sai asiansa sanottua. Eli joko treffit ei ollut kovin suunnitelmaset tai sitten oli nimenomaan tarkoitus minun seläntakana käyskennellä. Kunnon masokisti kuitenkin olen niin tämän illan mietin, mitä jos olisin antanut tytön mennä kotiinsa ja sitten tsempata parisuhdetta.

Mutta nyt kaljalle.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En varmaan ole oikea henkilö neuvomaan, mutta kyllä tuo kuvio on sellainen, että itse en kyllä enää tippaakaan havittelisi naista takaisin. Tottakai siihen on tunteiden takia vaikea suhtautua niin. Minun neuvo on se mainittu radiohiljaisuus ja kaiken mahdollisen energian suuntaminen niihin pääsykokeisiin. Kattoo milloin nainen ottaa yhteyttä vai ottaako ollenkaan. Viikon päästä, kun ottaa, niin kylmästi vain vastataan ei. Sen verran törkeää on mielestäni hänen käytöksensä. Tämä on toki vain minun mielipide.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä.

Voi kiltti, kyllä sä jo tiedät miten asiat on. Et vaan halua tunnustaa sitä?

Hae potkua ja energiaa pääsykokeisiin liikunnasta ja sopivasta musiikista - tosin mä en tiedä mikä on miesten vastine 'I will survive'lle, mutta jotain sen tyyppistä :) Jos olet rapin ystävä, sieltä löytyy ainakin ammennettavaa...

Voimia ja kestävyyttä!
 

Jeffrey

Jäsen
Voi kiltti, kyllä sä jo tiedät miten asiat on. Et vaan halua tunnustaa sitä?

Hae potkua ja energiaa pääsykokeisiin liikunnasta ja sopivasta musiikista - tosin mä en tiedä mikä on miesten vastine 'I will survive'lle, mutta jotain sen tyyppistä :) Jos olet rapin ystävä, sieltä löytyy ainakin ammennettavaa...

Voimia ja kestävyyttä!

Todennäköisesti näin.

Musiikki on ollut ihan hirveä ongelma samoin kun liikunta (hymiö). Musiikkia ei voi kuunnella kun kaikki musiikki on joko raskaampaa rokkia (kuuntelin autossa mennessä tytölle), kevyempää rokki (kuunneltiin autossa kun hän oli mukana) tai sitten sitä energy paskaa joka soi aina hänen autossaan. Enivei kaikki musiikki vie muistot häneen (ja taas se hymiö).

Liikuntaakin yritin, mutta aika laihoin tuloksin. Yritin punttiksella olla, mutta tuli aivan saatanan tyhjä olo, että "mitä varten mä tätä teen". Hirveä huomata kuinka itsellekkin positiivisiin asioihin esim. kunnossa pysymiseen on haettu motivaatiota toisen tyydyttämisestä.

Jes! Sieltä se tuli! Eka hymy/naurahdus "eron" jälkeen" tätä viestiä kirjoittaessa. Tämä mun masokismi on saanut jo niin eeppiset mittasuhteet, että ihan se jo alkaa naurattamaan. Kiitos tant gredulinille!

Sääli vaan, että tämän suhteen aikana tuli missattua ainakin pari potentiaalista tyttöä jotka ovat nyt tahoillaan parisuhteessa. Sekä jonkin verran rahaa jonka piti olla pääomaa ulkomaan reissulle.

Kuitenkin kaikkiaan tämä tyttö ei ollut mulle mikään unelma tyttö, mutta täysi rakkaus silti ja sain sitä kautta motivaatiota ja elämäniloa aivan helvetin moneen asiaan. Ja mä tiedän sen, että mä olen aivan hirveän monen naisen mielestä "hyvä saalis". Mulla vähintään riittävä taloudellinen asema. Atleettinen ja ainakin joidenkin mielestä todella hyvännäköinen ja mukava. Olen romanttinen ja aivan saatanan hyvä laittamaan ruokaa ja peeniskin on reilusti keskiarvoa isompi noin niinkuin esimerkiksi.

Jes! Nyt alkaa huomaamaan sen, että vaikka kanveesiin tipuinkin niin kongi pelasti ennen kuin tuli pahemmin turpaan. Toivottavasti seuraavassa erässä mulla menee jo paremmin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässä kun on se ongelma, että itselläni sattuu olemaan tossa 15. pvä tähän astisen elämäni "tärkein" päivä eli pääsykokeet. Jotenkin vain yrittäisin hoitaa tämän homman mahdollisimman nopeasti pois alta jotta ehtisi edes muutaman päivän vielä valmistautumaan ilman, että nämä asiat pyörii mielessä. Elikkkä olkoon vastaus joo tai ei niin se on silti parempi kuin tämä tietämättömyys ja asioiden pyörittely päässä. Saattaahan se olla, että suurin osa mielikuvistani on täysin kuvitteellisia, mutta haluaisin silti saada asiat selväksi juurikin sen takia, että ne saisi pois mielestä. Ei vittu lääkärikään sano sairaalle, että "katotaan sitten parin viikon päästä, että oletko kuollut vai et". Elikkä omissa intresseissä olisi saada asiat selväksi ennen tiistaita jotta jäisi edes hetki aikaa taas lueskella kirjoja.

Nyt hiukan realismia kehiin. Jos haluat saada asian pois tieltä niin, ettei se haittaa sun valmistautumistas pääsykokeisiin, olet todella heikoilla hangilla. Nimittäin silloin sulle ei kelpaa kuin yksi vaihtoehto, eli se että mimmi tulee takas. Varsinkin, kun pääsykokeesi ovat reilun viikon päässä. Pääsykokeet ovat varmaan sulle tärkeät, koska itsekkin niin kirjoitat, (elämäsi tärkein päivä). Näin ollen ne ovat tärkeemmät kuin tyttöystäväsi, joten lopeta se kaljan litkiminen huomisaamuun, laita lelut elämässäsi tärkeysjärjestykseen ja pänttää viiminen viikko ennen kokeitasi. Jos et jostain syystä pääse sisään, yritä ens vuonna vanhempana ja en nyt sanois viisaampana, mutta kokeneempana uudestaan. Naisia maailmassa riittää kyllä, toinen toistaan parempia. Ja kouluissa on se hyvä puoli, et niihin voi hakea joka vuosi uudestaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen vaihtoehto on sitten vitutuksen, ikävöinnin ja muun kurjuuden maksimointi: kuuntelet kaikkia niitä biisejä, jotka tuovat tytön mieleesi. Itket, huudat, kaipaat ja kiroat tuskasi pihalle vaikkapa seuraavien 12-36h:n aikana. Kun kaikki skeida sisältä on pihalla, tai ainakin suurin osa, keskityt totaalisesti pääsykokeisiin. Tee vaikka kirjallinen lukujärjestys, jota noudatat seuraavat päivät orjallisesti. Pistä puhelin kiinni, mutta muista sitä ennen ilmoittaa läheisillesi, ettet ole tavoitettavissa. Tyttö ei luonnollisesti kuulu tähän joukkoon.

Olen itse rypenyt ikävässä ja muistoissa mm. musiikkia kuunnellen ja valokuvia katsellen muutaman päivän. Siinä toisen päivän kohdalla alkoi tulla mitta täyteen, mutta varmemmaksi vakuudeksi jatkoin vielä yhden kokonaisen päivän. Näiden päivien aikana alkoi jo kyllästyttää koko tyyppi ja kas kummaa, kun poistuin neljän seinän sisältä, fiilis oli todella paljon parempi.

Liikkuminen ei aina tarkoita sitä, että mennään salille tai muuten vain ihmisten ilmoille. Tiukka kävelylenkki vaikka keskellä yötä ajaa saman asian ja samalla voi vaikka kuunnella niitä biisejä, jotka tuovat tytön mieleen. Todellista kurjuuden maksimointia.

Tsemppiä!
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sääli vaan, että tämän suhteen aikana tuli missattua ainakin pari potentiaalista tyttöä jotka ovat nyt tahoillaan parisuhteessa. Sekä jonkin verran rahaa jonka piti olla pääomaa ulkomaan reissulle.

No se on missattu mikä missattu mutta mitä tulee esim. raha-asioihin niin kannattaisiko kysyä seuraavalta mimmiltä johon ihastut, että tuletko omillasi toimeen ettei tarvitse vaatteita jne. alkaa makselemaan taas.
 

Jeffrey

Jäsen
No se on missattu mikä missattu mutta mitä tulee esim. raha-asioihin niin kannattaisiko kysyä seuraavalta mimmiltä johon ihastut, että tuletko omillasi toimeen ettei tarvitse vaatteita jne. alkaa makselemaan omasta lompakosta.

Tästä on nyt ehkä saatu hiukan vääristynyt kuva. En siis ole mitään suuria määriä ostellut. Puolen vuoden aikana kaksi paitaa ja kello joka oli synttärilahja. Satun vielä olemaan töissä isossa suomalaisessa konsernissa joten nuo oli markkinahintoihin nähden puoli-ilmaisia. Kuitenkin markkinahinnoilla mitatessa n. 300€ paketti. Ja nämä oli siis puhtaasti sellaisia, että duunissa katsoin, että ai saatana noi näyttäisi hyvältä sen päällä ja oli sitten pakko ostaa. Isompi kulu oli ehkä ravintolat, taxit yms. (hymiö)

Jees, mutta jos me ei nyt hänen kanssaan saada asioita suoriksi niin eipä tule enää venakkoa minun elämääni. Muistuu parhaan kaverini neuvo joulukuulta "jos se on sun mielestä se jonka kanssa haluat olla niin sitten olet, mutta muista, että venäläiset on maailman epärehellisin kansa".

BOL:a kanssa hyvää juttua! Jotenkin tuntu tosiaan äskön, että verhot avautu. Tuli samalla myös ihan jäätävä nälkä. On vissiin tullut syötyä liian vähän.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jees, mutta jos me ei nyt hänen kanssaan saada asioita suoriksi niin eipä tule enää venakkoa minun elämääni. Muistuu parhaan kaverini neuvo joulukuulta "jos se on sun mielestä se jonka kanssa haluat olla niin sitten olet, mutta muista, että venäläiset on maailman epärehellisin kansa".

Se että ostelet lahjoja, maksat taksit ja ravintolat ei ole epärehellistä. Olet itse ihan vapaaehtoisesti maksanut kaikki. Naisille tuo on ihan normaalia ja se oli normaalia myös sinulle. Seuraavan naisen kanssa älä tee samoja virheitä, oli se sitten venakko tai mikä tahansa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että ostelet lahjoja, maksat taksit ja ravintolat ei ole epärehellistä. Olet itse ihan vapaaehtoisesti maksanut kaikki. Naisille tuo on ihan normaalia ja se oli normaalia myös sinulle. Seuraavan naisen kanssa älä tee samoja virheitä, oli se sitten venakko tai mikä tahansa.

Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?

Kyllähän puumantalja olisi komea näky takan edessä.

Toivotan toveri Jeffreylle pikaista paranemista, kyllä se siitä. Oletpahan ainakin yhtä elämänkokemusta rikkaampi.
 

Jeffrey

Jäsen
Älä nyt viitsi, mä just aloin kiinnostumaan kaverista, enkä aio kertoa mikä Jeffreyn luettelemista ominaisuuksista se oli :) Ikävä kyllä se on varmaan mun lasteni ikäinen. Köh. Mut hei, puumat on muotia?

Jees. Eilen yksi hyökkäsi mun kimppuun yö dösässä. Vältin kuitenkin kontaktin vaikka oli ihan hyvin säilynyt:

Antauduin ja lähetit tytölle viestin FB:ssä hyvä tai huono sen saa jokanen ite päättää. Muttakun just tuli sellanen fiilis, että voin jatkaa ilman häntä vaikka mielummin hänen kanssaan. Viesti: jees mun mielestä olis hyvä, että saatais vielä kerran keskusteltua näitä meidän asioita halki. soittele/ilmottele sitten kun sulle vaan sopii. Mä poistin sun numeron kännykästä koska en halua mitenkään enää häiritä suo jos et halua mua sun elämään. ja mä luulen että humalassa tulis soiteltua. joten ole ystävällinen ja ilmoita koska sulle sopii nähdä. niin mä järjestän paikan ja jutellaan ja mulle ois tärkeetä nähdä sut vielä ja saada selvyyttä asioihin. (väliin naisen liirumlaarumia) noh musta nyt ei oo eilisen jälkeen enää oikeen tuntunu siltä, että sä haluaisit olla muhun yhteyksissä.. joten olisi todella ystävällistä jos sitten soittaisit ja voitaisiin sopia joku tapaaminen. niin voit sitten sen jälkeen aloittaa ihan puhtaalta pöydältä jos niin haluat. (liirumlaarumia) ja korostan, että olet mun elämäni suurin rakkaus ja mun mielestä me kuuluttais yhteen, mutta kun yksipuolisesti ei voi seurustella. (liirumlaarumia) ja jos tää tauko ei oo saanu mua muuta tajuumaan niin sen, että olet mulle ollut aivan helvetin iso osa mun elämää. enkä sitä ole välttämättä aiemmin tajunnutkaan. mutta katotaan sitä jatkoa sitten kun nähään..".

Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

Edit: Mutta mä palailen taas huomenna... Taikka sitten hirveessä jurrissa yöllä.

Edit2. Minä juntti en älynnyt vanhana urheilijana verrastaa urheilua naisiin. Eli lämpöhoito on vammoja ennaltaehkäisevää. Ja sitten kun on sattunut jo niin se paranee nopeammin kylmähoidolla!
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

No hyvä, ettei jokerilyöjä ole osunut palloon. Toivottavasti saatte asiat ratkaistua ja pääsette jälleen suhteen makuun, jos sitä haluat.

Omasta sen verran, että vielä täytyy kyllä arpoa uskallanko lähettää tuolle tyttärelle viestiä. No ehkä, jos käväisi tuolla paikallisessa illan päälle ja jos se vaikka auttaisi asiaan. Teksti on jo melkolailla valmiina, kuten Kental suositteli. Hui helvetti, en ole varmaan ikinä jännittänyt näin paljoa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopputuloksena: Nyt nainen haluaakin nähdä mahdollisimman pian. Ja luuleekin, että tauko tekee meillä vaan hyvää. Ei se eilinen tainnut olla kummonen poka. Taidan ilmoittaa että aikasintaan tiistaina mulla on vapaata kalenterissa.

Edit: Mutta mä palailen taas huomenna... Taikka sitten hirveessä jurrissa yöllä.

Edit2. Minä juntti en älynnyt vanhana urheilijana verrastaa urheilua naisiin. Eli lämpöhoito on vammoja ennaltaehkäisevää. Ja sitten kun on sattunut jo niin se paranee nopeammin kylmähoidolla!

Kiss, kiss, älä lähre sinne...

Eikö sua oikeasti yhtään enää häiritse, että tyttö on jo eilen ollut jonkinsortin treffeillä? Mitä yhtäkkiä tapahtui sille kaverille, jota ei enää pompotella ja joka halusi tytön palauttavan kaikki antamasi tavarat?

Itselleni jäi sellainen fiilis, että et sä mitään taukoa oikeasti halua, vaan tytön takaisin. Ja sitten tyttö mopettaa sua ja joko hyväksyt sen tai sitten olette taas kohta samassa tilanteessa kuin nyt. Ja sano mun sanoneeni, niin jossain kohtaa tyttö keksii, että itseasiassa sussa olikin jotain "vikaa" ja siksi hän halusi taukoa.

Ja yhteiseloa naisen kanssa ei todellakaan kannata verrata urheiluun. Tai jos pitää, nainen on sulle väärä.
 

Morgoth

Jäsen
Itselleni jäi sellainen fiilis, että et sä mitään taukoa oikeasti halua, vaan tytön takaisin. Ja sitten tyttö mopettaa sua ja joko hyväksyt sen tai sitten olette taas kohta samassa tilanteessa kuin nyt. Ja sano mun sanoneeni, niin jossain kohtaa tyttö keksii, että itseasiassa sussa olikin jotain "vikaa" ja siksi hän halusi taukoa.

Näin tuo 95 % todennäköisyydellä tulee päättymään, mutta jos kyse on 'elämän ensimmäisestä suuresta rakkaudesta' (ainakin niin muistan lukeeni) niin ehkä ainoa keinoa oppia on ns. kantapään kautta ja siitä toivottavasti viisastua. Eiväthän nämä asiat lopulta niin ihmeellisiä ole, mutta ikävä kyllä ne tahtovat olla vähän sellaisia, että ne pitää itse kantapään kautta kokea ja oppia ja hyvätkin neuvovat valuvat kuin vesi hanhen selästä, koska kuuntelija ei vai ole vielä kypsä vastaanottamaan niitä. Tässä nyt aika klassinen esimerkki meneillään. Toisaalta kuka ei nyt olisi näissä asioissa sählännyt, että sekin kuuluu kuvioon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naisasioista ei todellakaan kannata kysyä neuvoa toisilta naisilta.
Aivan totta. Naisen kaveri on miehelle saatanallinen peto.

Itsehän tuo aikoinaan oli menossa minua edeltäneen kanssa naimisiin mutta kuukausi ennen häitä erosivat, kun se nainen kävi nussimassa sen miehensä bestmanin kanssa. Tuli vieläpä kerrasta raskaaksi siitä! Abortti ja ero.

Että haistä ämmä vittu vaan ihan ite.
 
Viimeksi muokattu:

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Jees, laitetaanpa pitkän tauon jälkeen vähän päivitystä omaan tilanteeseen. Nyt ollaan oltu naisen kanssa yhdessä päivälleen puoli vuotta(uuh, suhde joka alkoi itsenäisyyspäivänä, how romantic is that..) ja paljon on tapahtunut. Olen jopa ekaa kertaa elämässäni muuttanut jonkun kanssa yhteen, kun päätettiin kuukausi takaperin laittaa hynttyyt yhteen. Ihan kivaa on ollut, mutta peruspessimistinä odotan, että saas nähdä millaiseen lihamyllyyn olenkaan pääni pistänyt.. siihen asti =)
 

Jeffrey

Jäsen
Kiitoksia taas viesteistä.

Niin nyt kuitenkin meinasin tehdä, että katson joskos me voitaisiin vielä jatkaa seurustelua. Vaikka moni täällä onkin ollut sitä vastaan ja samoin itse olen sitä mieltä, että siinä saattaa saada vaan enemmän turpaan, mutta sitten tulee. Olen kuitenkin sellainen, että mikäli tämän tähän jättäisin niin se alkaisi vaivaamaan mua myöhemmin ihan sikana. Tietysti tähän nyt vaikuttaa tytön mielipiteet ja kaikki se mitä joko on tai ei ole tapahtunut.

Tässä kun on tänään pystynyt jo vähän rationaalisemmin asioita niin on tullut vähän sellanen olo, että tämä treffijutun ideana on ollut tapa saada minua ärsyyntymään. Uskon, että tollanen juttu olisi haluttu salata ja sen olisi saanut salattua ihan helposti pienellä valkoisella valheella. Tyttöhän ei sanonut, että meni treffeille, mutta antoi vahvasti olettaa niin. Ja jos olisi halunnut olla vaan rehellinen niin miksi ei olisi voinut asiaa myöntää kun mä sitä kysyin.

Anteeksi tukijoille, että olen tällainen nössö, mutta nyt näin. Naisella loppuu menkat tossa alku viikosta joten asian selvittelyllä alkaa olla jo kiire (hymiö). Tunteiden tutkiminen on mun mielestä hyvä asia. Keino pitäisi tosin osata valita paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös