Tuli tuossa baarissa tavattua (tai vastaavaa) eräs naishenkilö, ikää luultavasti sellainen 20-v. Itsellä ikää nyt 21, eli aika samoissa ollaan.
Tämä naikkonen kävi pari vuotta sitten salilla samaan aikaan kuin minä, 3:sen kertaa muistan käyneen. Ainoa keskustelu mitä käytiin, oli kun hän kysyi, teenkö kyseisillä välineillä vielä jotain, johon vastasin kieltävästi. Tietysti treenit meni itsellä aina niin, että olin jo melkein lähdössä, kun hän tuli ja porukkaa oli aina silloin aika paljon salilla, joten tutustuminen jäi väliin.
Samalla paikkakunnalla hän asuu lähes 100 %:sen varmasti, kun usein käy samassa baarissa (pieni paikkakunta, oikeastaan kaksi kunnon "menomestaa" löytyy) ja on Hesessä töissä. Muutamaan kertaan käynyt safkaa ostamassa ja on katsonut silmiin ihan kunnolla (katsoo mielestäni myös muita asiakkaita silmiin), eli ei johdu pelkästään omasta lärvestäni.
Mitä juttuja olen ennestään kuullut, niin on aikamoinen jakari. Tämä on taasen kuultu henkilöltä, joka keksii kaikenlaisia juttuja päästään, enkä muutenkaan voi uskoa tällaista juttua. Varmaan 15-20 kertaa olen nähnyt baarissa, eikä koskaan kenenkään miespuolisen kanssa ole mitään juttua ollut, itse asiassa aika rauhassa on saanut pöydässään istua, jos kaverit eivät seurassa istu.
Tämä yksikin tyttökaveri (en siis miehiä ole tämän naikkosen seurassa juurikaan nähnyt) oli kanssani samaan aikaan kesätöissä eräässä kaupassa. Siellä nyt mitään erikoisempaa tullut juteltua, kun koko ajan oli kiire ja tauollakin sai olla vain yksi työntekijä kerrallaan. Kuitenkin työsuhteiden jälkeen juteltiin pitkäänkin tuon kanssa niitä näitä, kun bussiasemalla nähtiin.
Eli kaveriporukkakin on jonkin verran tuttua. Nyt nämä molemmat olivat samaan aikaan tanssilattialla lauantaiyöstä (olen nähnyt heidät molemmat baarissa jo lokakuusta lähtien, ja sieltä lähtien olen ajatellut iskeväni tämän naisen tai ainakin tekevän seuraakin aluksi, mutta ujouteni takia en ole sitten mitään saanutkaan aikaan.) Nyt kuitenkin viime viikonloppuna nämä olivat tanssilattialla ja tanssivat oikeastaan nelisteen, mukana oli vielä pari tyttöpuolista kaveria. Katselin sitten baaritiskillä kaverin kanssa tätä menoa, ja nämä tietysti huomasivat tämän. Kaikki muut lähtivät tansseista, paitsi nämä kaksi.
He sitten katsoivat minua kohti melkein koko ajan, koska huomasivat meikäläisen ainakin aikovan mennä sinnä seuraksi. He huomasivat myös, että kaveri melkein alkoi työntää minua sinne, mutta hannasin, koska jotenkin tuollaisestakin tilanteesta itselläni on suuri epävarmuus. Tilanne sitten kuivui kasaan, kun en mennytkään sinne. Myöhemmin meninkin, mutta tämä tyttö oli juonut jo sen verran naista väkevämpää, että siideri valui molemmista suupielistä ulos. Tyttö oli täysin kujalla, eikä näyttänyt tajuavan mitään tuon taivaallista. Kysyin sitten, kävisikö kauniille tytöllä muutama tanssi, mutta musiikin ja alkoholin takia kysyi melkein koko ajan "mitä? Sitten lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, mutta ei ainakaan osoittanut kiinnostusta. Eikä osoittanut muitakaan miehiä kohtaan, jotka kävivät yrittämässä onneaan.
Pitäisikö minun ensi kerralla koittaa onneani, vai oliko tuo selvä merkki siitä, että en ole tämän naikkosen mieleen?
Lähiaikoina olen ainakin onnistunut lähentymään naishenkilöitä, kun ennen se oli mahdotonta. Mutta pitäisikö tanssilattialla sitten vain mennä naisen viereen mitään kysymättä ja alkaa joraamaan? Joskushan käy niin, että katseet vain kohtaa, ja homma on valmis, mutta näin yleensä?