Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Minun naisasiani sujuvat aivan helvetin hyvin.
Niitä ei nimittäin ole lainkaan.
Ehheheehee.
Niitä ei nimittäin ole lainkaan.
Ehheheehee.
Eihän siinä olekaan, tai pitäisi olla. Itselläni vaan on kokemuksia siitä, että kun olen moista sanonut, niin se on säikäyttänyt toisen pois.... miltei pysyvästi. Jotkut ehkä kokee sen uhkaksi, tai miettii että tämä ihastunut/rakastunut henkilö käy tilaisuuden tullessa käsiksi tai jotain. Tai ehkä rupeaa muuten vaan vainoamaan ja häiritsemään elämää. Monilla se saattaa olla samalla sitten kaveruussuhteen tuhoaja, koska ei enää halua jatkaa frendinä sellaisen kanssa joka on lääpällään.Viestin lähetti kissankarva
Eihän siinä nyt piru vieköön mitään pahaa ole jos jostain tykkää? Joku saattaa jopa ilahtua siitä että tykätään.
Viestin lähetti Ted Raikas
Eihän siinä olekaan, tai pitäisi olla. Itselläni vaan on kokemuksia siitä, että kun olen moista sanonut, niin se on säikäyttänyt toisen pois.... miltei pysyvästi. Jotkut ehkä kokee sen uhkaksi, tai miettii että tämä ihastunut/rakastunut henkilö käy tilaisuuden tullessa käsiksi tai jotain. Tai ehkä rupeaa muuten vaan vainoamaan ja häiritsemään elämää. Monilla se saattaa olla samalla sitten kaveruussuhteen tuhoaja, koska ei enää halua jatkaa frendinä sellaisen kanssa joka on lääpällään.
Viestin lähetti kissankarva
Ei kai se nyt ihan noin rankkaa ole?
Viestin lähetti mtmela
Miten päästä eroon turhasta suhteesta mahdollisimman vähän toista loukkaamatta, vai oisko paremmin loukata toista, ettei jää roikkumaan?
Viestin lähetti kissankarva
Arvoisa mtmela. Sano suoraan ettei kiinnosta. Kun se nyt on vähän niin että jos ei kiinnosta niin sille ei minkään voi. Vähemmän rääkkäät itseäsi ja toista kun pistät kerrasta poikki. Parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä.
Nimim "kokemusta on".
Viestin lähetti mtmela
Valittevasti se kitinä jatkuu viikkotolkulla sen kertarytinän jälkeenkin. Siksi kysynki neuvoa, koska normaalitoiminnot eivät ko.henkilöön tepsi. Eli tylysti ei vastaa mihinkään? Onko se sama asia kuin kertarytinä?
Viestin lähetti mtmela
Valittevasti se kitinä jatkuu viikkotolkulla sen kertarytinän jälkeenkin. Siksi kysynki neuvoa, koska normaalitoiminnot eivät ko.henkilöön tepsi. Eli tylysti ei vastaa mihinkään? Onko se sama asia kuin kertarytinä?
Tiedetään ja myös ymmärretään (tosin eikös tuo asioista tulistuminen ole silti vähän tapauskohtaista?). Vaikka nyt luonnollisesti en, kuten ei kukaan mies varmaankaan, voi tietää miltä se olotila tarkkaan tuntuukaan. Minulle ainakin riittää että nainen mainitsee niiden olevan päällä, niin ymmärrystä ja joustamista asioissa löytyy varmasti. Tarpeen tullen jätän rauhaan, jos siltä tuntuu.Viestin lähetti Co.
Varokaa kuukautisia. Siihen aikaan on ihan sama että mitä sanotte, nainen tulistuu kuitenkin.
Viestin lähetti emest
No melkoinen tyyppi saa olla, jos se ei siihen jää.
Itse olen myös kissankarvan kannalla. Otat asian puheeksi, sanot, ettei ole yhtään tunteita. Asiat menee vain paljon vaikeammaksi, mitä pitemmälle sitä suhdetta vielä jatkaa, kai se kumppaniskin sen tajuaa?
Niin, ja sen voi tehä loukkaamattakin. Sanot asiat vain niin suoraan kuin mahdollista. Niin, ja annat ymmärtää, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde. Jos ei mene sen jälkeen perille, niin tule kysymään uudestaan neuvoa ;)
Viestin lähetti Pärde
Tapasin tänään eksän kahvin merkeissä, puoli vuotta erosta. Tuli juteltua ja tehtyä sovinto (ei olla siis enää"vihoissa"), sekä vihdoin kuultua todelliset syyt erolle.
Osa vanhoista haavoista ei näemmä vieläkään ollut parantunut, ja niitä tuli revittyä auki, mutta tämän jälkeen olen kyllä entistä tyytyväisempi nykyisten naisasioiden tilaan. Oma tyttö on aika ihana. :)
Viestin lähetti Fallossymboli
Löytyykös jatkoaikalaisista ketään kertomaan kokemuksia pidempiaikaisesta ulkomaanelävän kanssa seurustelusta? Tai peräti avo-/avioliitosta?
Olen miettinytkin, että mikähän siinä on, että naisilla silmälasit tekee heistä entistä seksikkäämpiä hyvin usein. Etenkin, kun ottavat ne lasit pois. Seksuaalisuus on läsnä lasit päässäkin, mutta lasien poistuessa se suorastaan hyökyy esiin. Toki voi olla kyse pelkästään omista kuvitelmistani. Itse kyllä melkein vaadin (no ei pakosti), että naisellani olisi silmälasit. Osin, koska itse olen tälläinen rillipiru, eihän silmälasittomat naiset nyt rillipäitä katsele!Viestin lähetti Another HAB
...ja yks mikä tekee siitä mun silmissä seksikkään on se että sillä on rillit.
Viestin lähetti peruspata
Ihan aikuisten oikeasti, suoraan sanottuna alkaa olla sellainen fiilis, että olkoon, ei nämä jutut sitten taida olla minua varten. Mutta.... kun näkee tätä ihmistä, joka saa tunteet pintaan, alkaa luostarireissukin tuntua kaukaisemmalta. Kerran olen varovasti vihjaissut tunteistani, ja vastaukseksi tuli, että hänellä ei ole vastaavia tuntemuksia minua kohtaan. Järkevämpi ihminen kaiketi luovuttaisi ja päästäisi irti, mutta itseltäni se ei ole onnistunut. Ei, älkää käsittäkö väärin, en ole aloittanut mitään asialla vainoamista ja toisen elämän hankaloittamista, omasta tunnemaailmasta on lähinnä kysymys. Vainoaminen näissä asioissa on nimittäin valitettavan surullista puuhaa.