Naisasiat

  • 7 571 137
  • 26 605

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Voimia Jatkoajan mysteeriltä, Sinulle Ted Raikas!

Viestin lähetti Ted Raikas
Niin ykskaks yllättäen se kävi, vaikka totta puhuen siitä oli merkkejä jo pidempään.

Nyt jatketaan ystävinä, luojan kiitos että puheväli on. Itketty on

Hetkittäin vaikea uskoa, että se on ohi. Jossain mieleni syövereissäni uskoin sen kestävän ikuisuuden. Mikään ei voisi sitä katkaista.

Puolentoista vuoden jälkeen kiintyy toiseen ihmiseen niin kovasti ja se läheisyys, se läheisyys on jotain niin ihanaa. Tavallisena "ystävänä" se ei ole enää sama asia, vaikka halata voisikin.

Helposti tulee syytettyä itseään siitä, että tekikö sitä jotain väärin

olen ainoastaan... pettynyt. Surullinen ennen kaikkea.

Nyt on totuttava taas yksinäisyyteen, tällä hetkellä olen niin väsynyt kaikesta, että se onkin ehkä ihan hyvä vaihtoehto.[/i]

Ted Raikas, toivon että olosi vielä jonain päivänä tästä paranee vaikka juuri nyt tuntuu taatusti todella pahalta.

Uskon ja ymmärrän tämän koska itse olen 13-vuotiaasta seurustellut, ja takana on 3 piiiiitkää suhdetta, ja nyt siis täytän ihan pian 25 vuotta. Toisinsanoen 12 vuotta tiiviitä seurustelusuhteita (3 kpl) takana ja yhdessä asumista, ilman mitään välimatkoja, ilman yhtään yötä ilman toista.

Voin vain muistella ja kuvitella miltä tuntuu. Tiedän että tunne on aivan kamala. Tiedän miten kaipaat, tiedän miten kaikki asiat muistuttavat Sinua Hänestä.

Vielä pitkänkin ajan jälkeen tulee hetkiä jolloin jokin asia tuo Hänet mieleesi. Ei kaikkea voi unohtaa, eikä kaikkea kuulukaan unohtaa.
On valokuvat ja paljon muuta.
Mitään ei kuitenkaan kannata heittää pois, sillä ihminen tekee surutyötä pitkään.
Jonain päivänä muistot kantavat Sinua vielä eteenpäinkin. Tällä hetkellä et taatusti tätä usko, mutta jonain päivänä toivon että muistat tämän mitä kirjoitan.

Kerran se alkoi,
kauan se kesti,
kerran se loppui,
surun se jätti.

Ei tulta, tuskaa niin polttavaa,
ei sydänsurua suurempaa,
kun täytyy jättää ja unohtaa se,
jota sydän kipeästi rakastaa.

Menneisyyttä ei voi unohtaa
ennen kuin löytää onnellisen tulevaisuuden.

Voimia Sinulle jatkaa tätä päivää ja tulevia päiviä ja viikkoja ja kuukausia.

Muista että aina on olemassa Jatkoaika!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, kiitoksia vaan kaikille. Kyllä minulle ainakin auttaa, jos sanotaan jotain. Riippuu toki tilanteesta, mutta tässä tilanteessa auttaa.

Enpä oikein tiedä. Olo on lähinnä sellainen "arkinen." Ikävällä tavalla kyllä, turvaton. Tällä hetkellä ei jaksa edes surra, en sitten tiedä tekeekö se sen vaikeammaksi kun asiat hoituivat niin helposti. Liiankin helposti. Melkein toivoo että olisi ollut aivan kamala tappelu. Miettii että onko edes syytä surra lopulta.

Tuntuu vain tyhmältä, että niin toimiva juttu ei sitten toiminutkaan. Kaksi ihmistä jotka tuli hyvin toimeen, eivät silti sopineet toisilleen. Sopivat kenties ystävinä. Toinen tahtoi enemmän, toinen ei. Toinen oli epätoivoinen romantikko, toinen ehkä... toisenlainen.

Itselleen valehtelu on kivaa, kunnes sitten lopulta on todettava että ei se olekaan kovin hyvä juttu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Ted Raikas
Toinen tahtoi enemmän, toinen ei. Toinen oli epätoivoinen romantikko, toinen ehkä... toisenlainen.

Kuulostaa erehdyttävästi samalta kuin oma aiempi suhteeni.

Joten, tiedän tunteen. Itseäni tosin sattui lähinnä helvetisti koko ajan, mietin pitkään miten olisi käynyt, jos olisin tyytynyt vähempään, enkä halunnut niin tiivistä suhdetta.. Toivottavasti Sinä et ajaudu jossittelemaan, se ei ole hyväksi mielenrauhalle.

Voimia jatkoon, tekstisi perusteella kuulostaa siltä kuin myrsky olisi vasta tulossa. Toivottavasti olen väärässä.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Yhtä asiaa olen miettinyt naisissa.....miksi jauhatte aina ex jätkäkavereistanne???????Tuo ahdistanut pientä mieltäni jo pitkään.Parhaat aloittavat sen ensimäisenä jutun aiheena,sitten alkaa tivaaminen omista ex eukoistani...huuuuuh...
Ja ei millään kehtaa sanoa ettei minua kiinnosta kuulla jostain petteristä tai markusta yhtään mitään,päinvastoin,se on kidutusta:( Muuten nais asiat menevät ihan hyvin tällä hetkellä!:)
Hmmm...ehkä tästä olisi pitänyt avata oma aihe,mutta jos joku haluaa niin saa avata:)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Kraztog
Yhtä asiaa olen miettinyt naisissa.....miksi jauhatte aina ex jätkäkavereistanne???????Tuo ahdistanut pientä mieltäni jo pitkään.Parhaat aloittavat sen ensimäisenä jutun aiheena,sitten alkaa tivaaminen omista ex eukoistani...huuuuuh...
Ja ei millään kehtaa sanoa ettei minua kiinnosta kuulla jostain petteristä tai markusta yhtään mitään,päinvastoin,se on kidutusta:( Muuten nais asiat menevät ihan hyvin tällä hetkellä!:)
Hmmm...ehkä tästä olisi pitänyt avata oma aihe,mutta jos joku haluaa niin saa avata:)
Jos et ole vielä huomannut, niin naisilla on eri "säännöt" monessa asiassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viimeisimpien viestien sisältö näyttää olleen pääsääntöisesti katkeraa tahi surumielistä, lienee minun kuitenkin aika palauttaa ketju positiivisille raiteille.

Tuntuu todella hyvältä saada nauttia sellaisen naisen seurasta jonka kanssa voi huoleta uppoutua kuinka vakavahenkisiin asioihin tahansa unohtamatta kuitenkaan keventävää huumoria - kun tälläkin saralla (huumorin siis) tuntuu löytyvän yhteneväisyyksiä ei siis todellakaan ole valittamista!

Olemme kyenneet keskustelemaan myös noista paljon puhutuista ex:stä, joskin positiivisessa hengessä siten ettei kummankaan tarvitse huolehtia ja pelätä, että kaapista paljastuisi joku ex. joka koettaisi lipua väliimme. Aiemmin on vain ollut kokemusta tällaisista eksistä, joten nyt näiltäkin osin kaikki tuntuu sujuvan paremmin.

Ei siis valittamista, ei todellakaan, ja kun Hän on vielä todella ihastuttava persoonana ja persoonallinen kaikin puolin, kaikki on on paremmin kuin hyvin.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad

Ei siis valittamista, ei todellakaan, ja kun Hän on vielä todella ihastuttava persoonana ja persoonallinen kaikin puolin, kaikki on on paremmin kuin hyvin.
Hienoa kuulla että vladillekin onni hymyilee lopulta! Olen vilpittömästi onnellinen puolestasi. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Kuten sanottu, koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. En nyt mikään jälkiviisastelija halua olla, mutta on sitä toivoa valanut moni täällä.

Hieno juttu kuitenkin.

Ehkä voisin ottaa sen sinun matkalippusi Valamoon sitten, kun itse et sitä enää taida tarvita.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
En nyt mikään jälkiviisastelija halua olla, mutta on sitä toivoa valanut moni täällä.

Hieno juttu kuitenkin.

Ehkä voisin ottaa sen sinun matkalippusi Valamoon sitten, kun itse et sitä enää taida tarvita.

Moni tosiaankin on valanut toivoa minuun, toivoa minkä jo luulin sammuneen mutta näemmä elämällä on tarjottavana jotain sellaista josta olen osannut vain haaveilla ja uneksia!

Revin oman Valamon-lippuni, mutta en usko, että sinunkaan tarvitsee sellaiseen vaihtoehtoon turvautua, olet sympaattinen ja fiksu kaveri! Voin kuvitella kuinka vaikeaa Sinulla on nyt - yksinäisyys ja epätoivo yhdistettynä suruun on raskasta. En osaa lausua mitään mikä lohduttaisi, kaikesta huolimatta lainaan toivoasisältävän lauseen eräästä kirjasta:

"Pimeän yön jälkeen aamu on häikäisevän kirkas".

vlad.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Ted Raikas...

Vielä Sinulle jokin runon pätkä, Ted Raikas

Onnesi on revitty rikki. Mielesi on järkkynyt.
Elämäsi on vailla toivoa, vailla iloa,
vailla tarkoitusta. Mutta sinä olet lajia,
joka on tarkoitettu kestämään. Muiden kärsimykset
eivät lievennä sinun kärsimyksiäsi - mutta muista,
kuinka he tarrautuivat elämään ja lopulta selvisivät.
Sinäkin voit tehdä niin. Vanha onni on kuihtunut
ja kuollut. Mutta katso, kevään vihreä harso peittää
jo maan... uuden ja paremman elämän hauras alku.
_____

Ainoa tarvittava rohkeuden laji on se,
joka vie sinut tästä hetkestä seuraavaan.
______

Jos tulevaisuus näyttää ylitsepääsemättömältä,
muista, että se tulee hetki kerrallaan.
_______


Ted Raikas, Puolet siitä, mitä sanon on merkityksetöntä,
mutta sanon sen, jotta toinen puoli saavuttaisi sinut.

-mysteeri-
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Revitäänpäs Valamon liput !

Viestin lähetti Ted Raikas
Ehkä voisin ottaa sen sinun matkalippusi Valamoon sitten, kun itse et sitä enää taida tarvita.

Eihän kukaan, eihän myöskään Ted Raikas, lähde Valamoon?
Uskon ja toivon että onni vielä potkaisee!
Oikeasti se vaan tulee!
Koithan pitkän onnen myös nyt!
Miksei se siis voisi tulla myös uudelleen?
Kenties, lopullisesti, pysyvästi, ikuisesti elämääsi???
Ei juuri nyt, kun Sinulla on suruaika, mutta myöhemmin, sitten kun olet siihen valmis.
Ei siis matkata Valamoon vielä...
Peli ei ole menetetty!
Peli on vasta edessä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No en minä tässä minnekään Valamoon tahdo. se oli tavallaan vitsi, mitä täällä tuntuu yhdessä välissä vähän useampi heittäneen. Insidejoke a la Jatkoaika. Heh.

En ole vaipunut epätoivoonkaan, mutta on pöljä olo mitä tehdä nyt. Tuntuu nämä olotilat heittelehtivän. Välillä ei tunnu yhtään miltään kuten eilen ja tänään, päivää paria sitten tuli kyyneleet silmiin, mutta ei kunnolla paitsi kuin silloin kun ratkaisu tapahtui. Nyt alkaa tulla vaihde, että meinaa tulla paniikki tai vastaavaa. Ehkei nuo pari olutta tuossa äsken ollut kovinkaan hyvä ratkaisu... perjantaina kupittelu kavereiden kanssa auttoi, sai jutella asioista.

Ikävä ja kaipuu alkaa vaivata taas, oikein mikään ei kolahda...

Ei pitäisi ruveta avautumaan tässä, kun joitakin rupeaa rasittamaan varmasti joten jätän asian tähän.

Elämä voittaa ja blaablaablaa jotakin.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Ted Raikas
No en minä tässä minnekään Valamoon tahdo. se oli tavallaan vitsi, mitä täällä tuntuu yhdessä välissä vähän useampi heittäneen. Insidejoke a la Jatkoaika. Heh.

Juu Insidejoke parhaimmillaan täällä :D.
Heh saa aina nauraa kun joku heittää Valamon matkasta juttua.

Munkkeja ja nunnia oon siellä käyny kyllä katsomassa, mut ei inspannu jäädä.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti vlad
Olemme kyenneet keskustelemaan myös noista paljon puhutuista ex:stä, joskin positiivisessa hengessä siten ettei kummankaan tarvitse huolehtia ja pelätä, että kaapista paljastuisi joku ex.

vlad.

Existä puhumiseen totean jos ei kykene puhumaan existä ja entisistä suhteistaan vapautuneesti niin silloin mielestäni suhteestakaan ei voi tulla toimiva.

Kyllä minun mielestäni entisistä suhteista on voitava puhua siinä missä kaikesta muustakin ja syvällisellä tasolla mielellään. Oikeastaan ne on hyvä käydä tavallaan läpi, aikalailla kaikkineen.

Silloin ei pitäisi olla luurankoja kaapissa. Eikä muutenkaan mitään salattavaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mysteeri
Munkkeja ja nunnia oon siellä käyny kyllä katsomassa, mut ei inspannu jäädä.
Tässä on se syy, miksi jatkoaikalaisten Valamon matka on jatkuvasti siirtynyt ja itsekin olen alkanut epäröimään kannattaako se sittenkaan. Isä-Carlos lienee jo vetäytynyt koko projektista ja uskoisin hänelläkin olevan syynä se, että Valamoon päästetään nykyisin turisteja pällistelemään. Ei siis mitään rauhaa, perkele. Sekin meitä puhtoisia mietityttää, että munkit ja nunnat kesäyönä samassa saaressa, ei mitään järkeä tässäkään.

Fuck the Valamo. Haetaan joku rauhallisempi paikka missä ei ole kiusauksia.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti bozik
Fuck the Valamo. Haetaan joku rauhallisempi paikka missä ei ole kiusauksia.
Tervetuloa siis LänsiAuto-Areenalle nyky-Bluesin kotimatseihin, siellä ei enää tarvitse kenenkään hiplata stagaansa sen enempää tunteella kuin järjelläkään. Mikään ei tunnu miltään. Ja mikä parasta, tilaa on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä kai kuuluisi vitutusketjuun, mutta miksei tännekin. Sain ukaasin, että ensi sunnuntaina on aivan pakko lähteä muijan serkun pikkulasten synttäreille. Siis hohhoijaa, ei todellakaan kiinnosta.

Vaimoke sitten haukkui minut epäsosiaaliseksi ja vaikka miksi ja sanoi kertovansa sukulaisilleen, että me ei kumpikaan mennä, koska minua ei kiinnosta. Tuumasin siihen, että senkuin sanoo, selviäisihän ainakin oikea syy.

Lauantaina joskus puoliltapäivin voisi vielä mennäkin, mutta miksi huormassa kaikki lapsiperheiden kekkerit on aina sunnuntaisin. Ei silloin poistuta talosta kuin ehkä kauppaan tai paikalliseen tasottelemaan.

Huhuu mysteeri, sinä toivoton romantikko, kerro pernaveikolle miksi tytöt vaativat taas aivan typeriä asioita ja miksi se ei voisi mennä yksin? Viikko aikaa taistella, katsotaan nyt.

Välillä kuulema pitää tehdä asioita mitkä ei niin hirveästi miellytä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
miksi tytöt vaativat taas aivan typeriä asioita ja miksi se ei voisi mennä yksin?
Koska on kiva testata mihin kaikkeen ukko suostuu. Eli jos suostut lähtemään, naikkosesi lukee asian niin että tykkäät hänestä niin maan perkeleesti. Ja lähtemästä kieltäytyminen on selkeä merkki siitä, ettei hänestä (+hänen asioistaan/sukulaisistaan/mielenkiinnon kohteistaan/ym ym ym) välitetä. Luultavasti naisesi ei myönnä tätä jos kysyt, hyvin paljon mahdollista ettei hän edes tiedosta asiaa, mutta näin se vain on.

Nyt Mysteeri voi tulla kertomaan sen sokerisiirappiversion asiasta:)
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Viestin lähetti mysteeri
Existä puhumiseen totean jos ei kykene puhumaan existä ja entisistä suhteistaan vapautuneesti niin silloin mielestäni suhteestakaan ei voi tulla toimiva.

Kyllä minun mielestäni entisistä suhteista on voitava puhua siinä missä kaikesta muustakin ja syvällisellä tasolla mielellään. Oikeastaan ne on hyvä käydä tavallaan läpi, aikalailla kaikkineen.

Silloin ei pitäisi olla luurankoja kaapissa. Eikä muutenkaan mitään salattavaa.

Niiin...en tuota tarkoittanut etteikö niistä voisi jossakin vaiheessa sivu mennen puhua;) tarkoitin että exät usein ensimäisiä jutun aiheita,olen miettinyt onko sillä tarkoitus testata hermoja tai paineensietokykyä!!:D hmmmm.....oikeastaan vastauksesi oli niin ympäri pyöreä ettei tuohon osaa sanoa kyllä mitään!!x)
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti mysteeri
Existä puhumiseen totean jos ei kykene puhumaan existä ja entisistä suhteistaan vapautuneesti niin silloin mielestäni suhteestakaan ei voi tulla toimiva.

Kyllä minun mielestäni entisistä suhteista on voitava puhua siinä missä kaikesta muustakin ja syvällisellä tasolla mielellään. Oikeastaan ne on hyvä käydä tavallaan läpi, aikalailla kaikkineen.

Silloin ei pitäisi olla luurankoja kaapissa. Eikä muutenkaan mitään salattavaa.

Hmmm, jaaa. En oikeastaan tiedä kiinnostaako minua kuulla kumppanini entisistä kumppaneista syvällisellä tasolla. Viimeisimmästä ja tärkeimmästä ehkä. Pääasia että ne exät ovat todellakin entisiä - eivät siis soittele yösoittoja eikä niiden perään itkeskellä tai haikailla.

Ja toisaalta, en minä oikeastaan edes halua kertoa aikaisemmista seurusteluista mitään yksityiskohtia. Kyllä sillä entiselläkin on oikeus omaan menneisyyteensä ja yksityiselämäänsä eikä minun asiani ole kertoa meidän yhteisistä muistoista muille ihmisille. Ei edes seurustelukumppanille.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Koska on kiva testata mihin kaikkeen ukko suostuu. Eli jos suostut lähtemään, naikkosesi lukee asian niin että tykkäät hänestä niin maan perkeleesti.

Itse näkisin tämän vähän eri tavalla. Eli jos suostut lähtemään, naisesi huomaa, että on suhteessa niskan päällä ja tulee jatkossa yrittämään entistä pahempia vedätyksiä. Suostumalla yhteisesti keksittyyn tekosyyhyn ja menemällä juhliin yksin nainen puolestaan antaa ymmärtää, että suhde on tasa-arvoinen ja hän arvostaa miehen omaa tahtoa.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Hyvä pernaveikko-jannu...

Viestin lähetti pernaveikko
Sain ukaasin, että ensi sunnuntaina on aivan pakko lähteä muijan serkun pikkulasten synttäreille. Siis hohhoijaa, ei todellakaan kiinnosta.

Vaimoke sitten haukkui minut epäsosiaaliseksi ja vaikka miksi ja sanoi kertovansa sukulaisilleen, että me ei kumpikaan mennä, koska minua ei kiinnosta.

miksi huormassa kaikki lapsiperheiden kekkerit on aina sunnuntaisin.

Huhuu mysteeri, sinä toivoton romantikko, kerro pernaveikolle miksi tytöt vaativat taas aivan typeriä asioita ja miksi se ei voisi mennä yksin? Viikko aikaa taistella, katsotaan nyt.

Välillä kuulema pitää tehdä asioita mitkä ei niin hirveästi miellytä.


mysteeri vastaa pernaveikolle:

Olet aivan liian mukavuudenhaluinen kun pilaat pienten kekkerit jättämällä menemättä sinne täysin itsekkäistä syistä vielä.

Pienet lapset odottavat päivilleen paljon väkeä.

Tyttöystäväsi ei tahdo mennä sinne ilman Sinua, vaan tahtoo Sinut mukaansa, esitellä komean uroonsa serkulleen ja serkkunsa perheelle.
Mitäs ihmeellistä siinä sitten on.

En minäkään tahtoisi mennä yksin mihinkään kekkereille vaan hyvin mieluusti ottaisin kultani mukaan. Sitäpaitsi koskaan en ole sellaiseen mieheen vielä törmännyt joka kieltäytyisi lähtemästä.

Niin ja siellä kekkereillä ei tarvitse olla koko päivää! Hetken vain rupattelemassa ja kahvittelemassa ja kakkua syömässä.
Ehkä päälle tulee lapsilta leluesittelyt ja saatujen lahjojen esittelyt mutta... se menee siinä sivussa.

Koita nyt hyvä pernaveikko selviytyä "muijasi" mukaan (sisäpaitsi muija on tosi ruma sana, sano ennemmin kulta tai rakas tai jannutar).

Elämässä on paljon tilanteita joihin joutuu menemään ja joista ei voi luistaa.
Mielestäni ainoat tilanteet joista voi luistaa on ruotsin tunnit ja epämiellyttävät liikuntatunnit silloin kun laji ei miellytä.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naisasiat mallillaan sanoisin. Kohtapuolin tulee täyteen vuosi yhdessä tämän tytön kanssa ja voi sanoa, että tuon vuoden aikana on tapahtunut todella paljon. Olemme loppujen lopuksi tehneet paljon asioita yhdessä aina matkustelusta lähtien viini-aterioihin päätyen kun tarkemmin miettii. Jatkuvasti on suunnitelmia myöskin tiedossa.

Keskustelua on tullut harrastettua todella suurissa määrin, jo pelkkä irc-logikin taitaa olla useita kilometrejä pitkä. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä, mutta toisaalta meissä on hyvin paljon samaa. Huumorintaju on kummallakin jotain niin outoa, että ulkopuolinen saattaisi joskus pitää meitä sekopäinä. Varsinkin kun omat jutut lentää joskus niin kaukana siitä, mitä usein kutsutaan järkeväksi puheeksi, että on käsittämätöntä miten joku voi vielä jollain tapaa jopa ymmärtää.

Onnellisuusketju voisi olla myös paikallaan, mutta eiköhän tämäkin aja asian :-)
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Naisasiat menee taas niin hyvin että oikeen silmiä kirvelee. Tässä on nyt tasapainoiltu, puntaroitu ja kaikkea mahdollista jo hetken aikaa enkä edelleenkään tiedä mitä tekisin. Tällä hetkellä vituttaa se että olen päästänyt asiat menemään tähän tilaan, ehkä olisi pitänyt ottaa hieman rauhallisemmin. Viime lauantaina vedetty kooma ei ainakaan auttanut asiaa yhtään..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tän vois melkeimpä laittaa tonne vitutusketjuun, mutta laitetaan tää tarina nyt kuitenkin tähän.

No mut eilen illalla tuli nähtyä pari tyttöä, tai oikeestaan ne oli enemmänkin horochicksi teinislutti demipissiksii, tai pitäisköhän sanoa että babyface livingdolleja. No okei, ehkä mä vähän liiottelin. No mut joo, oltiin täällä mun luona ja kallisteltiin kuppia. Sit ne halus maistaa viskiä. En oikein tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa kun ne väitti että se on hyvää, ja samalla kauheesti irvisteli yms.

No sit kun ne oli saanut tarpeeksi viinaa alle niin alkoi se höpötys. Ei kait sitä kukaan jätkä jaksa kuunnella. "Hei laita musa kovemmalle", "mennään jonnekkin ulos", "pyydä jotain kavereita tänne". Mä sanoin että ei kait kukaan jaksa tänne teidän lapsenvahdiksi tulla. Sit ne sano että "onks kolmisteen mitään järkeä juoda?". Mä vastasin että "niin, sä oot ihan oikeessa, yksin on paljon kivempaa" ja ajoin ne ulos.

Kyllä taas näin että yksin on paljon kivempaa juoda, tai jätkäporukassa. Ja tohon lauseeseen ei sit sisälly mitään kaapista ulostuloa, eikä mitään homoeroottista. Ja tietenkin kaikki nää mun jutut kannattaa ottaa ihan vaan huumorilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös