Naisasiat

  • 7 522 926
  • 26 580

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Johnny B. Goode
Erosta on kohta 2kk mutta ei vaan tunnu pääsevän yli... tuntuu että olo vaan pahenee päivä päivältä...

Uuttakaan ei niin vaan pysty lähteen katteleen kun tunteet on mitä on...

Oma neuvoni tässä kohtaa olisi, anna paheta. Itse uskon siihen yksinkertaiseen oppiin, ettei ylös pääse ilman pohjakosketusta. Se, missä vaiheessa tämä tapahtuu, onkin täysin yksilöllistä.

Uutta ei kannatakaan katsella väkisin, ennen kuin on oikeasti siihen valmis. Tämä jo siitä syystä, että vahingoittaisit vain prosessissa tätä uutta (väistämättä korvike)ihmistä, mutta ennen kaikkea siksi, että et pystyisi itsekään uudesta suhteesta nauttimaan.

Itselläni meni edellisen eron jälkeen viitisen kuukautta, ennen kuin aloitin uuden suhteen. En mielestäni tehnyt sitä liian aikaisin, mutta väärän ihmisen kanssa. Niinpä sain reiluun puoleen vuoteen kokea viime tiistaina toisen eroni, joka ei kyllä sattunut juurikaan. Koko suhde lähti alunperinkin liikkeelle vääristä olosuhteista (se äsken mainitsemani väkinäinen suhde, joskin hieman eri motiivilla), eikä toiminut kummankaan mielestä. Joten ero oli oikea ratkaisu.


Joten, ota aikasi, äläkä kiirehdi liikoja. Kyllä se uusi osuu kohdalle, kun Sinä olet siihen oikeasti valmis.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei siitä helposti pääsekään yli, se on totta. Vaikea tosiaan sanoa, kauan siinä menee, että yli pääsee...

Itse en ole kyllä täysin päässyt, kun tässä on n. kuukausi mennyt. Eikä se olo tosiaan parantunut, kun exä ihastui taannoin toiseen mieheen ja on nyt hänen kanssaan. Toki vilpittömästi toivon onnellisuutta hänelle, sen verran tärkeä ihminen on minulle.

Ikävä vaan vaivaa edelleen.

Onneksi olen hänen kanssaan jutellut ja sitä kautta olo helpottunut edes vähän, olen tässä yrittänyt lähteä viemään elämää eteenpäin. Katsoos miten se nyt sitten sujuu. Kestänee tovin, ennen kuin se läheisin muisto haipuu ja toisen koskettaessa tunnen juuri hänen kosketuksensa, en sen entisen...

Vaikeintahan on toisinaan se, että monet arjen asiat muistuttavat menneestä. Tulvien ikävää ja kaipuuta mieleen.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Kahden ja puolen vuoden hiljaiselon jälkeen näyttäisi munkin elämässä vihdoin tapahtuvan jotain. Viikko sitten perjantaina tapasin mukavan naisihmisen. Herrasmiehenä vein taksilla hänet kotiin ja samalla puhuin itseni yökylään. Aamulla yllätti mut pyytämällä viettämään myös lauantai kanssaan.
Viikon ajan pidetty puhelimella yhteyttä ja tänään olisi tarkoitus taas tavata. Omat odotukset ja toiveet ovat aika korkealla, mutta katsotaan. Olo on kuin pikkupojalla jouluaattona.
 

krobbe

Jäsen
Meikäläisellä oli viime yönä todella lähellä onnen täyttymys. Olin jo sängyssä alastomana valmiina hurjiin seksileikkeihin, ei puuttunut enää kuin nainen. No ehkä sitten joskus kuitenkin...
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eka kerta täällä?

Joo, monenlaisten tunteiden puuskassa lueskelin läpi eräänlaisen kirjeenvaihtoni (e-maileja ja tekstareita yms.) ja tuli tämäkin mieleen... siis naisasiat. Tällä hetkellä naisasioita ei ole, mutta tulevaisuutta ei onneksi voi ennustaa ja todennäköisyyskin alkanee pikkuhiljaa kääntymään puolelleni. Siltikin tästä ketjusta on ollut helkutisti apua siis lähinnä anonyymin myötäelämisen muodossa. Tunnustan, mä mokasin, mutta en meinaa sitä katua kuten en mitään muutakaan tekemääni, mielummin sitten vaikka tekemättä jättämääni. Tää ei ollut siis mitään, mutta sanonpahan vaan että hengessä ollaan mukana.

Melko rankkaa, mut elämä on (kyllästyttää jo tää hokema).

Toivossa on hyvä elää.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miesasioista...

Kirjoitusten loppumista lähdin baariin juhlistamaan lauantaina. Miehiäkin näkyi.... Yhden kanssa tuli loppuillasta tehtyä lähempää tuttavuutta, mutta yöksi en luvannut mennä. Tekstiviesti pamahti kännykkääni vähän ennen viittä ja siihen vastasin aamulla ja sain vastauksenkin. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut, vaikka baaripuheiden mukaan piti nähdä uudestaankin, kai... Onko siis turha enää odottaa mitään yhteydenottoa?? Olisin mielelläni tutustunut tähän mieheen (tai poikaan) paremminkin. Jos kyseinen henkilö sattuu lukemaan Jatkoaikaa ja tunnistaa itsensä, niin toivottavasti ottaa yhteyttä=)
 

Inkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi
Avaudutaas

Ihan pakko, toimikoon tämä sitten vaikka varoittavana esimerkkinä!

No sain tuossa jonkin aikaa sitten tekstiviestin eräältä naisihmiseltä.Viesti oli perus"kamaa"; "Moi oot kiva, mitä kuuluu?" jne. Enpäs siihen kuitenkaan silloin syystä tai toisesta jaksanu vastailla.
No viikonloppuna tallettamani numero pisti taas pikku hiprakassa silmään, ja ajattelin että perskules käännetään tämäkin kortti. Numero findiin ja sieltähän kännykän ruudulle välähti suht´ tuttu nimi, ja jotenkuten pystyin yhdistämään nimen jopa naamaan.

Yllätyin positiivisesti, bonuksena tietty se että muistelin naisen olevan selkeästi itseäni vanhempi, joka tietenkin on hieno asia tässä meikäläisen teinix-iässä, ja ei muutako tapaamista ehdottaan.
No luojan kiitos en lähteny sitä enää sinä iltana kuitenkaan tapaamaan, vaan ajattelin säästää "hyvän" huomiselle.

Illan aikana nainen osottautui kuitenkin todelliseksi fanaatikoksi. Ei ymmäretä väärin, toki tekstiviestejä ja puheluita on kiva saada varsinkin naisihmisiltä, mutta liika on liikaa tässäkin asiassa. Yön aikana viestejä oli tullut varmaan lähemmäs 15,ja puheluitakin lukuisia, kaikkien viestien ollessa jotain tyyliin: Mikset vastaa, mikä sul on? jne.Siinä vaihessa ajattelin kuitenkin vielä, että hyvä ulkonäkö korvannee tämän pienen "blondiuden".

Lauantain krapula päivä eteni ja viestit meni entistä friikeimmiksi, ja ajattelin jo perua. No kuitenkin kun oltiin lyöty aika ja paikka jo lukkoon, niin ajatttelin ettei yksi kerta missään tunnu. Nainen lähetti viestejä varmaan tunnin välein mitä hän nyt tekee ja mitkä hänellä nyt on fiilikset ym.

No sitten tuli viesti että nainen on lisäämässä parhaillaan kuviansa nettin, näihin joihinkin kuva palveluihin mitä näitä nyt on.
Tämäkin asia oli sellainen, josta en tykkää. Siis en voisi ainakaan itse kuvitella koskaan lisääväni kuviani vastaaviin "höpötyksiin".

No päätinpäs sitten tsekata kuvat koska epäilys oli heränny että muistini pettää ,ja tämä naikkonen ei todellakaan ole se keneksi häntä luulen.NO niinhän siinä kävi. että kun kuvat tsekkasin niiin kauniisti ilmaistuna nainen ei "oikein" vastannut odotuksiani.

No aitona herrasmiehenä peruin tai ainakin yritin perua tärskyt tietty mahdollismman hienosti.

No viikko tästä tapahtuneesta nainen lähettää edelleen päivittäin useita viestejä, jotka on tyyliin Miksi?, Mitä?, Minkä takia?.Onneksi parempaan päin ollaan kuitenkin menossa, ja enään tulee jotain 2 parhaimillaan 3 viestiä päivässä!

EDIT: Hienosäätöä
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti krobbe
Meikäläisellä oli viime yönä todella lähellä onnen täyttymys. Olin jo sängyssä alastomana valmiina hurjiin seksileikkeihin, ei puuttunut enää kuin nainen. No ehkä sitten joskus kuitenkin...


Kyllä se siittä pian lähtee kulkemaan, usko pois… vieläkö kun saat valot pois päältä niin avot!!
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Jaaha. Pääsenpä sitten itsekin kirjoittamaan tähän ketjuun, vaikka viikko sitten en olisi millään uskonut.

Viime viikolla tuli juopoteltua kolmisen päivää putkeen. Noh, ei siinä vielä mitään, mutta putken viimeisenä päivänä kainalooni tarttui sangen kovasti itseäni viehättävä naisolento, jonka olen tuntenut jo useamman vuoden (ex-luokkakaveri) ja aina välillä "sillä silmällä" (ei kolmannella) vilkuillut.

Hieman vaikeaksi asian teki se, että kyseessä on hyvän ystäväni ex-avokki. Kyseiselle kaverille olen asiasta kertonut, eikä kyllä hirveän riemuissaan tuntunut olevan, mutta minkäs teet. Mihinkään nykyjään niin trendikkäisiin salarakas-hommeleihin en viitsinyt alkaa ryhtymään. Asia olisi kumminkin tullut ilmi jonkun roskalehden kautta.

Nyt vain odottelen oppituntien päättymistä, jonka jälkeen Alkoon hakemaan jotain herkullista punaviiniä ja viettämään rattoisaa viikonloppua hyvässä seurassa.

Niin ne asiat nopeasti muuttuvat ja paistaa se päivä risukasaankin sillointällöin!
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naisasiat!

Joo...olisipa mulla naisasioita sen pitkän blondin kanssa, mutta kun ei ole niin ei ole. Ainoat jotka on, niin ovat yönmustan Tunturi Daamin kanssa (polkupyörä, joka odottaa ulkona) ja se ei ole paljon se. Onneksi täältä on vain yksi tie...
 
Hämmentävää. Meikäläisen naisasioissa tapahtuu jotakin ensimmäistä kertaa sitten viimesyksyisen eron. Tai ainakin luulen tapahtuvan. Mistä näistä tietää.

On olemassa eräs tyttö, joka on pyörinyt tuttavapiirissäni jo vuosia. Oikein mukava tyyppi, vaikka emme enempää kuin moikkausväleissä olekaan. Joskus saatamme samaan paikkaan sattuessamme muutaman sanankin vaihtaa.

Olen jo jonkin aikaa ollut aistivani jonkin sortin kiinnostusta hänen taholtaan. Olen sivuuttanut koko asian mahdollisena virhearviona, vaikka vaistoni on ollut tällaisissa asioissa jokusen kerran, itse asiassa melko useinkin, oikeassakin.

Viime lauantaina törmäsimme sitten erään hyvän tuttavani kanssa tähän kyseiseen tyttöön eräässä baarissa. Jonotimme baaritiskillä kun tämä tyttö säntäsi paikalle. Sain oman juomani ensin ja vetäännyin hieman syrjempään tupakoimaan ja jätin kaverini ja tytön keskustelemaan keskenään.

Kaverini ei tahtonut juomaansa saada, hieman yksinkertainen kun on, ja tämä tyttö ilmestyikin yllättäen tervehtimään minua. Tervehdimme siinä sitten. Yhtäkkiä tyttö suutelikin poskeani täysin varoittamatta ja lähti kohti omaa pöytäänsä. Häkellyin ja olin tukehtua lonkerooni, joten en muista, sanoiko hän jotakin.

Kovasti hämmentyneenä sitten piilottelin siltä tytöltä loppuillan kaverini takana muka tekstiviestejä kirjoitellen. Iski ujous ja pahemman luokan hämmennystila.

Mitä helvettiä. Voisiko olla niin, että tämä oikein ihana tyttö olisi minusta kiinnostunut?

Tosin on otettava huomioon muutamakin seikka. Ehkä hän oli niin kovassa humalassa (itse olin, joten en osaa hänen humalatilaansa näin jälkikäteen muistikuvieni perusteella arvioida), että erehtyi henkilöstä tai päätti muuten vaan tehdä jotain outoa. Tai sitten hänellä yksinkertaisesti on tapana suukotella tuttaviaan varoittamatta, tosin en ole sellaista koskaan ennen nähnyt. Mahdollisesti se koko episodi ei merkinnyt hänelle yhtään mitään, kyse vaan oli jostain naisten tempusta, josta miehet eivät tajua mitään.

Tai sitten minä ylireagoin tilanteeseen. Ehkä tuollaista tapahtuu paremmissa piireissä hieman paremmille miekkosille jatkuvasti, mutta meikälle sen verran harvoin, että koko pää sekoaa.

En tiedä. Paha sanoa mitään, kun en asioista mitään ymmärrä.

Joka tapauksessa, pahasti pelkään, että ainakin itse taidan olla hieman ihastunut tuohon tyttöön. Mikä taas ei ole lainkaan hyvä asia.

Ensinnäkin, kyse on tuttavasta, joka kuuluu hyvinkin kiinteänä osana kaveriporukkaamme. Meillä on monia yhteisiä tuttuja. Käymme samoissa baareissa, kahviloissa ja bileissä. Asumme samassa kaupunginosassa.

Minulla ei ole ollut tapana edes yrittää minkäänlaisia temppuja tuttavapiiriin kuuluvien naisten kanssa. Lievänä pessimistinä ajattelen, että sellaisesta ei voi mitenkään seurata mitään hyvää.

Toiseksi olen juuri oppinut taas nauttimaan yksinolosta. Edellisestä suhteesta toipuminen vei aikaa, enkä millään toivoisi, että juuri kun olen saanut yksinkertaisen elämäni edes jonkinlaiseen järjestykseen, niin pitää ruveta taas kärsimään naisasioiden vuoksi.

Aika paskempi homma olisi, jos ryhtyisin ihan tosissani kiinnostumaan tästä tytöstä ja olisinkin ymmärtänyt koko asian väärin. Että hän ei olisikaan lainkaan kiinnostunut minusta ja minä se vaan yrittäisin kovasti ja turhaan.

Enpähän tiedä. Taidanpa unohtaa koko asian ja lähteä pihalle katselemaan leskenlehtiä kun sellaiseenkin on nyt aikaa.

edit: Tarkennusta ja n. prosentti kirjoitusvirheistä kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Elämme jännittäviä aikoja. Perjantain ja lauantain välisenä yönä olisi periaatteessa voinut käydä Bobbitit, eli vehje lähteä! Tosi tarina.

Olen ajautunut pahiksen rooliin. Parin kuukauden, noh, okei, muutaman jälkeen on piiriini ilmestynyt kaksi naista samaan aikaan, eivät tiedä toisiaan mutta minä tiedän molemmat. Tilanne on julma, ilkeä, mutta olen nuori vain kerran, kuolematon koko ikäni. Äijien käsikirjasta tarkistamalla olen tietysti pyrkinyt nyt lyhyellä aikavälillä noudattamaan kolmea periaatetta kahden naisen loukun suhteen:
1. Koita laittaa molempia
2. Älä lupaile liikoja
3. Koita laittaa molempia lisää!

Menneenä vloppuna piipahdin toisen heistä luona, piipahdimme hänen ja ystävättäriensä kanssa ratalla, sitten siirryimme hänen asunnolleen. Ajaudumme tilanteeseen jossa vaatteita ei enää tarvita, ja yhdessä vaiheessa suukotan hänen kivaa paikkaansa, itse olen selälläni. Yhtäkkiä naisen nuori koira ryntää huoneeseen...se hyppää sängylle, ja rupeaa nuuskimaan ja tökkimään <b>minun vehjettäni!</b> Koitan ja onnistun sitten puskemaan koiran pois sängyltä.

Kylmä hikihän siinä pukkasi. Ma näin mitä se teki puruluulleen aiemmin! Olisin ollut mennyttä jos se olisi puraissut minun...

Tilanteesta onneksi selvittiin ja en menettänyt fiiliksiäni enkä palaakaan lihaa. Työpaikalla purkiessa traumaani minut leimattiin jo tietysti eläimiinsekaantujaksi jne...eläinhän tuossa sekaantui aikuisten ihmisten asioihin!

Vaarallista.

Ainiin ja kai mä ny sitten leikin kans pahaa-aavistamattomien tunteilla.
 

M10

Jäsen
Cosmic: Toden näköisesti se nainen on kiinnostunut sinusta koska harvemmin ne turhaan mitään antaa ymmärtää. Jos sinusta jo ennen tuota poskisuukkoa tuntui siltä että jotain vispilänkauppaa sieltä on olemassa niin hommahan on selvä. Nyt se nainen on avannut pelin, on sinun vuorosi ottaa toinen askel kohti vaakamamboa. Juo itsesi humalaan, etsi jossain baarissa kyseinen neito käsiisi ja mene kysymään mikäs se viimekertanen oli, ja saiskos toisen vaikka tähän (osoitat suutasi, et penistä).

Toi muka-tekstareiden lähettely on muuten ihan älyttömän yleistä. Varsinkin tytöt harrastavat sitä usein. Tuo mainitsemasi baarissa tapahtunut kännykän räpellys on yleistä.

Otetaan nyt vaikka tilanne että kaksi miestä, Ville ja Kalle ovat baaritiskillä. Viereen tulee kaksi naista, Niina ja Tuija. Niina ja Ville tuntevat toisensa ja morjenstavat. Tuija ja Kalle ovat vieraita. Niina ja Ville alkavat keskustelemaan, esittelemättä kavereitaan toisilleen.
Tässä tilanteessa hyvin usein alkaa se mukakännykän räpeltäminen Tuija tai Kallen osalta. Yleensä Tuijan. Sillä vältetään nolo hiljaisena seisoskelu, kun molemmat kuitenkin huomaavat nolon tilanteen.
Joskus Kalle alkaa juttelemaan vieraalle Tuijalle, harvoin toisinpäin.

Toinen paikka missä mukatekstarit ovat suosittuja on hissit.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo

Aika paskempi homma olisi, jos ryhtyisin ihan tosissani kiinnostumaan tästä tytöstä ja olisinkin ymmärtänyt koko asian väärin. Että hän ei olisikaan lainkaan kiinnostunut minusta ja minä se vaan yrittäisin kovasti ja turhaan.

Enpähän tiedä. Taidanpa unohtaa koko asian ja lähteä pihalle katselemaan leskenlehtiä kun sellaiseenkin on nyt aikaa.

Tiedät itsekin että tulet kysymään tältä ihmiseltä asian todellista laitaa jossakin vaiheessa. Itse asiassa olet varmaan jo miettinyt kunnollista tapaa lähestyä häntä. Anna mennä joutuin vaan, kyllähän tommoinen mysteeri täytyy ratkaista. Koukussa olet sinä kuitennii kertomasi fiiliksen mukaan.

Pahintahan on sitten joskus, kun on jo myöhäistä kuulla jotakin tyyliin: "olinhan minä sinusta silloin kiinnostunut, mutta et huomannut.." Ota rohkeuspillerit ja mää kysyy.

Sitäpaitti, jos on NOT eipähän mee turhaan energiaa hukille ja voitte olla "oikeesti" ystäviä. Kyllä minäkin kuiteskin veikkaan, että jotakin on vireillä..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tietysti tiedä cosmic_rodeon taustasta mitään, tai suhteesta tuohon naiseen, tai mistään muustakaan. Sen mitä olen kuitenkin naisista jopa minä oppinut, on se, että melko läheisiltä tuntuvat kontaktitkaan heidän taholtaan eivät välttämättä meinaa mitään sillä tavalla, mitä mies usein ajattelee. Valitettavasti näin, tai en tiedä onko valitettavasti. Toisinaan ehkä hyväkin, riippuen naisesta. Tärkeintä on kuitenkin osata tiedostaa se. On minullekin annettu pikaista suukkoa suulle, poskelle jne. mutta olen jälkikäteen sitten ymmärtänyt, että ne eivät merkinneet yhtikäs mitään. Vaikka alkuun ehkä olinkin huumaantunut ja hämilläni, kenties luullen että luontainen charmini (hahaha, charmi...) puraisi. Naiset kykenevät tekemään noin ihan vaan kun sattuvat keksimään tehdä niin. Se on vain se ero meissä miehissä ja naisissa. Toki niitä miehiäkin voi olla, jotka tekevät eleitä tarkoittamatta mitään. Sellaisella kollilla on kyllä sitten pirun hyvä itsetunto ja pokka.

Jalat maassa kannattaa pitää, on minun ohjenuorani (jota toivon mukaan oppisin joskus itsekin noudattamaan) Tietysti joskus voi olla, että joku nainen kokeilee että miten mies reagoi ja juuri odottaa tältä seuraavaa siirtoa. Ehkä pitäen mahdollisena, että ruvetaan kutemaan. Ikävästi ne siirrot jää joskus tekemättä, jos kokee, ettei ole kuitenkaan riittävän viilee hemmo. Tai ei vaan hallitse peliä. Tyypillistä mm. minulle...

***

Mitä omalle kohdalleni tulee, niin osittaista surutyötä tehdään edelleen ja into ja puhti monenmoisesta on välillä kadoksissa. Lievänköjä orastavia kiinnostuksia on ollut, mutta mennyt sitten sen sileän tien, kun tuntuu ettei siitä mitään tule ja että en kykene vakuuttamaan millään keinoin. En kyllä voi tosiaankaan sanoa, että olisi ketään kiikarissa. Naiset kiertävät minut kuin ruton.

No, tälläistä tämä on, sinkun arki.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Itsellänikin on tuollaisia tilanteita kuin cosmic rodeo kertoi ollut joitakin. Kuulun myös siihen ryhmään jolta menee konsepti sekaisin sellaisessa tilanteessa. Olen kyllä kyseiset tapaukset selvittänyt jälkeenpäin ja yleensä ne ovat pohjautuneet humalatilaan tai vastaavaan.

Tokihan tuollaisissa suukoissa silti aina jotakin on taustalla. Se on ihan selvä.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Carpe diem

Viestin lähetti cosmic_rodeo
Mitä helvettiä. Voisiko olla niin, että tämä oikein ihana tyttö olisi minusta kiinnostunut?

Morrow10:n ja OikeaPakin kanssa samoilla linjoilla. Arvaa vituttaako sinua jollet edes kysy asiasta ja myöhemmin näet ko. naisen seurustelevan jonkun urpon kanssa?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Carpe diem

Viestin lähetti heikkik
Morrow10:n ja OikeaPakin kanssa samoilla linjoilla. Arvaa vituttaako sinua jollet edes kysy asiasta ja myöhemmin näet ko. naisen seurustelevan jonkun urpon kanssa?
Kokemuksesta voin sanoa, että samoilla linjoilla ollaan, joten ANNA MENNÄ tai muuten sinun voi tulevaisuudessa tehdä mieli kuristaa itsesi oman saamattomuutesi takia.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin kehoittaisin nimimerkkiä cosmic_rodeo ottamaan härkää sarvista kiinni. Poskipusun antaminen on riittävä syy olettaa jotain muutakin kuin kaverillista kiinnostusta, ja samalla se on riittävä syy kysyä, mistä nyt tuulee. Ei tuossa voi itseään nolata, vaikka lunta tupaan tulisikin, ennemmin se on sitten naisen asia miettiä, että hänen käytöksensä saattaa antaa kyseenalaisia vihjeitä. Ja jos tällaisenkin asian selvittää, niin sen jälkeen voi ainakin olla varma siitä, missä mennään. Ainakin itselleni tuo on paljon mukavampi olotila kuin epävarmuus. Näissä asioissa on usein aivan turhaa olla pessimisti, sillä yhdeltä pettymykseltä säästyminen ei ole takuulla aina sen arvoista, että kannattaisi menettää mahdollisuus saada itselleen elämänkumppani.

Omista miesasioistani totean sen verran, että kovin hymyilyttää ja hyvin menee. Sinänsä nuorihan suhteemme vielä on, kun vasta reilut vuoden päivät ollaan yhdessä oltu, mutta pohja on vankka ja sellainen tunne olemassa, että tämä suhde ei ihan pienimmästä asiasta kaadu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
c_r, täyttä höyryä eteenpäin, JOS olet oikeasti siihen valmis ja halukas. Mikään ei ole pahempaa, kuin jäädä myöhempinä aikoina jossittelemaan, miten olisi voinut käydä.

Full steam ahead, skipper!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitsiläinen kun jotkut naiset virheellisesti luulee että rakkautta on oikeasti olemassa. On vissiinkin liikaa katsoneet telkkaria, kaikenmaailman kauniita ja rohkeita ja tunteita ja tuoksuja kun sieltä nykyään tulee. Sit toiseksi jotkut naiset virheellisesti luulee että miehet pystyy tuntemaan muunkinlaista vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen kuin erektion muodossa. Ei oo helppoa olla parisuhteessa.

Vitsivitsi.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Eipä ole naisasiat oikein mallillaan...

Elämäni suurin rakkaus, upea nainen, ilmoitti viikonloppuna että hän haluaa olla vain kaveri :-( Ei kuulemma tunne samoin kuin minä. Ja minä hölmö kun ehdin jo kuvitella vaikka mitä. Nyt on mieli maassa, vituttaa....
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Poison
Poskipusun antaminen on riittävä syy olettaa jotain muutakin kuin kaverillista kiinnostusta, ja samalla se on riittävä syy kysyä, mistä nyt tuulee.
Olen kyllä edelleen näistä asioista hieman eri mieltä. Siis tokihan joku poskipusu VOI merkitä jotain, mutta ihan yhtä hyvin voi olla kyllä merkitsemättäkin. Riippuu minkälainen nainen on kyseessä. Minulle on parikin naisihmistä antanut humalassa suukon suulle, mutta eipä ne mitään syvällisempiä merkinnyt. Toinen vieläpä seurusteli ja seurustelee edelleen. Toisella se oli vaan yleinen tapansa. Ok, ehkä sillä hetkellä saatoin hetken kuvitella jotain, kun olin itsekin hivenen humalassa. No lopputulos oli nolla, eli mitään ei tapahtunut, virityksiä suuntaan tai toiseen ei ollut.

Olen minäkin antanut poskipusuja varsinkin humalassa (köhh, myönnetään että miehillekin), mutta ne ovat enemmänkin perustuneet senhetkiseen mieltymykseen, että on hyvä fiilis ja ympäröivät ihmiset ovat mukavia ja arvostan heitä ihmisinä, kuin että hakisin välitöntä petiseuraa. =)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Siis tokihan joku poskipusu VOI merkitä jotain, mutta ihan yhtä hyvin voi olla kyllä merkitsemättäkin. Riippuu minkälainen nainen on kyseessä.

Siis tuossahan juuri on syy, jonka perusteella voi olettaa: on mahdollista, että poskipusu merkitseekin jotain syvempää kuin toveruutta. Ei tietenkään voi varmasti tietää, mutta kyllä nyt mielestäni kannattaa selvittää, jos pusun antaja kiinnostaa ja naisesta yhtään tietää, että hän ei ole jakamassa ko. pusuja vähän kaikille. Eli jep, naisesta riippuu, tarkoittaako mitään, mutta jos kyseinen käytös on naiselle poikkeavaa, niin mielestäni tuossa on syy olettaa. Tuo syyhän antaa sitten tavallaan ihmiselle "suojan" siinä vaiheessa, kun asiasta tarkemmin ottaa selvää. Jos tulee nenille, niin ainakaan nainen ei pääse sanomaan sitä, että mies on keksinyt omasta päästään koko jutun. cosmic_rodeon viestiä lukiessa tuntui, että mahdollisia pakkeja hänkin pelkää ja sitä, että on vain kuvitellut kaiken päässään, mutta eiköhän asian voi selvittää sitenkin, että mahdolliset takapakit tuntuvat pieniltä ja ystävyys säilyy periaatteessa säröttömänä: Hei, kuule, silloin kun oltiin siellä baarissa... Jäi vähän vaivaamaan se poskipusu, olikohan sillä jokin erityisempikin merkitys...? Ei asian kysymisen tarvitse saada mitään mielettömän suurta merkitystä.

No, ehkä ylhäältä voi päätellä sen, että ainakin itse arvostan suoruutta ja avoimuutta erittäin pitkälle, kuten myös sitä, että asioista voidaan puhua. Vaikeatkin jutut tuntuvat usein helmpommilta kun niistä avoimesti keskustellut. Kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Ted Raikas
On minullekin annettu pikaista suukkoa suulle, poskelle jne. mutta olen jälkikäteen sitten ymmärtänyt, että ne eivät merkinneet yhtikäs mitään.

Tietämättä näistä kyseisistä tapauksista taas mitään, pitää yleisellä tasolla huomauttaa sellaisenkin olevan mahdollista, että jos asiaan myöhemmin palataan jossain kahdenkeskisessä keskustelussa, asian todellinen laita ei selviä vielä siinäkään. Ainakin itselleni on käynyt esimerkiksi tällainen tapahtumaketju: nainen osoittaa kiinnostusta esim. c_r:n kuvaamalla tavalla -> seuraavan kerran tavatessa hän antaa ymmärtää, että ei ymmärrä miksi teki niin -> ennemmin tai myöhemmin lähikontakti kuitenkin saa jatkoa. Yksi vähän tuohon tyyliin alkanut suhde on itse asiassa menossa parhaillaan.

Pointti on siis siinä, että vaikka nainen sanoisi ettei vaikka poskisuudelma merkannut mitään ja oli hetken mielijohde, se ei välttämättä ole totuus. Ihan yhtä mahdollista on, että oma liian suora lähestyminen kaduttaa naista jälkeenpäin ja hän yrittää vähätellä tapahtunutta tai peitellä muulla tavoin sitä, että eleen takana saattoi kuitenkin olla ihan aito kiinnostus.

Ketjun otsikosta vielä sen verran, että ei ole valittamisen sanaa tällä hetkellä. Elämä osaa onneksi välillä yllättää iloisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös