Naisasiat

• 7 587 524
  • 26 609

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lausutaanko nimimerkkisi 'fido'? Itse en ole saanut tuonkaltaista lahjaa, mutta olisin melko otettu jos koirani sellaisen antaisi. Hyvät saumat, sanoisin.

Rocco

Jäsen
Rocco, ihan yksinkertaisesti alat esittämään allergiakohtauksia koiran ollessa paikalla. Jokainen ihminen saa silmänsä vuotamaan ja onnistuu aivastamaan näyttävästi paikan tullen. Jos muija ei ole ihan vatipää, tajuaa hän ettei koiraa voi luoksesi roudata.

Tämä vetistyi jo heti alkuunsa, sillä olen elänyt 15/18 vuotta nuoruudestani perheessä koirien kanssa. Lisäksi koira on rodultaan sellainen, joka ei aiheuta allergiaa. Tämän vuoksi tähän rotuun nainen ja hänen ex aikoinaan päätyivätkin, kun tuo ex sai astman.

Ja kyllä, koira on todella pieni.

Morgoth

Jäsen
Tämän vuoksi tähän rotuun nainen ja hänen ex aikoinaan päätyivätkin, kun tuo ex sai astman.

On se koira, joku muu harrastus tai vaikka joku luonteenpiirre, joka häiritsee kovasti, niin fakta on, että sitä et pysty muuttamaan toista. Jos se on mielestäsi niin iso miinus, että et pysty sitä hyväksymään ja elämään sen kanssa, niin anna koko jutun olla. Pääsi hajoaa kuitenkin ajan kuluessa ja ainoa kysymys on että hajoaako se vuoden, kahden, viiden vai kymmenen vuoden sisällä.

Joko hyväksyt sen naisen koirahulluuteensa kanssa tai et. Turha ihastumisen alkuhuumassa kuvitella jaksavansa olla toisen kanssa, jos joku piirre toisessa häiritsee niin hirveästi ja vaikka 'muutenkin on täydellinen'. Varmaan kriittisemmällä tarkastelulla tuo ei ole ainoa iso ero teidän välilänne. Jotkut eroavaisuudet pystyy sovittelemaan yhteen ja jotkut ei. Mieti ihan oikeasti rehellisesti itsellesi onko tuo sellainen vai ei.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lähetin juuri rakkaalleni syntymäpäivälahjaksi halaavan sydäntyynyn, jolla on kädet. Mitä mieltä olette, pitääkö hän lahjastani?

Ei pidä. Jos muuta väittää niin valehtelee silmät ja korvat täyteen. Sydäntyyny jolla on kädet...ei saatana.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kauniisti sanottuna halaava sydäntyyny...kyllä vain.

No jos kädet vielä halaavat tuossa tyynyssä niin tulevaisuus on taattu. Menette vihille ja saatte kolme kaunista lasta. Halaava sydäntyyny on niin ihana.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tMussuttaa siitä, että muut syövät mitä vain kuten hän itse ja minun valikoiva makuaisti on sitten mukamas joku ongelma. Tiedän esim. että lauantaimakkaraa tai maksamakkaraa ei voi syödä maistamattakin.

Naisesi on siinä oikeassa, että ruoan suhteen krantun tyypin kanssa eläminen on järjettömän rasittavaa.

Toisaalta tämä ei voi olla terveen parisuhteen este.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Puhumattakaan runosta ja onnittelukortista...

Älä lyö.

Halaavaan sydäntyynyyn kun liittää vielä runon ja onnittelukortin niin tytöt tykkäävät...siis 12-14 vuotiaat. Pelkistä runoista pitävät kaiken ikäiset naiset.

Ja en lyö kun ei kerran virtuaalisesti pysty.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Harmi että tästä ketjusta on tullut jompan ja viime parina päivinä schollin temmellyskenttä. Ei tänne viitti muut nimimerkit pahemmin omia naisasioitaan kommentoida niinkuin oli tän ketjun alkuperäinen tarkoitus kenties. Itellä on kaiketi kurrin sanoin "positiivinen ongelma" eli kait pitäis valita kumman kans sitä koittais kehitellä jotain vakavampaa.. 30 napsahtaa kohta mittariin mut tämmöstä

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Harmi että tästä ketjusta on tullut jompan ja viime parina päivinä schollin temmellyskenttä. Ei tänne viitti muut nimimerkit pahemmin omia naisasioitaan kommentoida niinkuin oli tän ketjun alkuperäinen tarkoitus kenties. Itellä on kaiketi kurrin sanoin "positiivinen ongelma" eli kait pitäis valita kumman kans sitä koittais kehitellä jotain vakavampaa.. 30 napsahtaa kohta mittariin mut tämmöstä

Täällä on jo 32, eikä mitään "vakavaa". Alan huolestua.

Harmi että tästä ketjusta on tullut jompan ja viime parina päivinä schollin temmellyskenttä. Ei tänne viitti muut nimimerkit pahemmin omia naisasioitaan kommentoida niinkuin oli tän ketjun alkuperäinen tarkoitus kenties.

Äläs nyt, hei. Totta kai saa ja pitääkin puhua myös omista naisasioista. Ei oo ollut tarkoitus, että mun jutusta tulee näin suosittu. Mutta minkäs sille enää mahtaa, kun on astunut asian kanssa esille. Nyt "kaikki" odottaa seuraavaa käännettä. Oli vaan pakko tulla kertomaan asiasta, ei halunnut yksinään miettiä tapausta. Varmasti sekä hyvä että huono ratkaisu. Hyviä neuvoja on tullut niin paljon, että haluan kiittää kaikkia, jotka on mua yrittänyt neuvoa. Huumoriakin on kiitettävästi ollut mukana, enkä pistä pahakseni, olen meinaan huumorintajuinen ihminen. Toki jotkut viestit on alkaneet vituttamaan, mutta ei niistä enempää. Kokonaisuutta kun katsoo, niin olette ansainneet kuulla miten juttu etenee. Tosin en tiedä huutelenko tässä ketjussa, saa nähdä.

Vielä tästä omasta tapauksesta: Tuli taas tänään mietittyä yhtä olennaista asiaa. Nimittäin sitä, miten tämä kaikki sai alkunsa. Kaikki lähti unesta liikkeelle. Unesta! Ilman sitä näkemääni unta, olisinko tässä tilanteessa? En. En ollut muistellut naista yhtään, kunnes aamulla kaikki muuttui... Kaikki oli ihan saatanan pienestä kiinni. Pakkohan tuossa on olla kohtalolla näppinsä pelissä. Noh, sen näkee vasta myöhemmin, että mitä tästä seuraa. Jännittää jo vaikka mitään en ole mennyt vielä tekemään.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vielä tästä omasta tapauksesta: Tuli taas tänään mietittyä yhtä olennaista asiaa. Nimittäin sitä, miten tämä kaikki sai alkunsa. Kaikki lähti unesta liikkeelle. Unesta!

Mitä mitä? Kerro lisää! Mitä unessa tapahtui? Kaikki varmasti odottavat vesi kielellä yksityiskohtia. Laitas tulemaan, ihan rohkeesti vaan jos jotain muistat..

Nick Neim

Jäsen

Joo.. On tullut paljon luettua tästä jutusta, mutta niin kovana naistenmiehenä (..) ei ole tullut huudeltua mitään, koska omatkaan asiat sen paremmin etene.

Joka tapauksessa, olen ymmärtänyt ettet edes tunne kunnolla kyseistä tyttöä, vaikka 3 vuotta olet ollut samalla luokalla? Pari kertaa jutellut? Korjaa jos olen aivan metsässä. Vinkkinä pitää sanoa, että ennenkuin leijut pilvilinnoissa, tutustu edes kyseiseen tyttöön. Vaikka päällisin puolin ja pienellä "pintatuntemuksella" tyttö vaikuttaakin helvetin mukavalta ja ihastuttavalta, ei se sitä välttämättä ole. Saatanan rasittaviakin tapauksia löytyy, vaikka siltä kyseinen ihminen ei aluksi vaikuta. Parin viestin lähetys tai jutustelu facebookissa ei voi olla noin vaikeeta, koska et sä siinä voi mitään menettääkkään. Vai voitko?

Nimimerkillä, lähes ikätoverisi & kokemusta löytyy

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Noniin täälähän on muodostumassa jonkinlaiseksi "hitiksi" tämä tapaus Jomppa_Koo. Itsekin vasta äsken sattumalta tähän caseen tutustuin. Oli siinä rajoilla, että jaksaako tuolta lähteä viestejä perkaamaan ja onko tämä sen arvoista, mutta onhan se. Hyvää settiä ja tästähän on muodostunut oiva tarina...
Miten olisi vielä samaan pakettiin vähän käteistä?
Voi ei. Minähän pilaisin heti sen mukin jos yrittäisin siihen jotain hienoa kalastajaa suunnitella.
Jos näin käy, niin siinä tapauksessa aion sanoa tälle naiselle: "kenestäkään muusta en tule koskaan välittämään yhtä paljon kuin sinusta"..
Näiden jälkeen alkoi kyllä tuntua, että onko kyseessä feikki :D

En tiedä sitten, mutta nauraa on ainakin saanut, ja aion tätä "päivien viemää" seurata kyllä aktiivisesti vielä jatkossakin :)

Mitä mitä? Kerro lisää! Mitä unessa tapahtui? Kaikki varmasti odottavat vesi kielellä yksityiskohtia. Laitas tulemaan, ihan rohkeesti vaan jos jotain muistat..

No muistan, totta helvetissä. Eikö sekin ole outoa, että muistan tästä unesta enemmän kuin muista näkemistäni unista? No jostain muistan enemmän, jostain en. Mutta tämä jäi hyvin mieleen.

Oltiin siis luistelemassa läheisellä kaukalolla. Oli siinä muitakin kavereita mukana, aika hyvin muistan ketä. Mä keskityin tähän naiseen enemmän kuin luisteluun. Siinä me jonkun aikaa luisteltiin, kunnes tapahtui jotain mikä vituttaa vieläkin. Nainen häipyi sanaakaan sanomatta. Se katsoi mua suoraan silmiin. Menin ihan lukkoon = en saanut sanaa suusta. En tiennyt mihin hän lähti, tiesin vain että en löytäisi häntä koskaan. Sitten mä heräsin. Aamulla vitutti ja masensi. Melkein itketti. Join kahvia vitutukseen. Ei saatana jätkät, uskotteko nyt mua?

EDIT: Naurakaa vaan, saatana. Mulla menee kohta järki. Siihen on hyvä syy.

Viimeksi muokattu:
Parin viestin lähetys tai jutustelu facebookissa ei voi olla noin vaikeeta, koska et sä siinä voi mitään menettääkkään. Vai voitko?

Tämä on itseni vaikea käsittää, asuvat eri paikkakunnilla, eivät ole ystäviä ja yhteisiä ystäviäkään ei ilmeisesti juuri ole ja silti mitään ei tapahdu. Itsellä ollut vähän samantapainen tilanne joskus, muutin pois paikkakunnalta (välimatkaa about 20km, mutta kaikki vanhat kaverit jäivät unholaan tätä lukuunottamatta) täysin ihastuneena ~7 vuotta sitten, en missään vaiheessa kertonut tunteitani, vuosien aikana kyseinen tilanne ja tekemiseni (tekemättömyyteni) silloin häiritsivät itseäni silloin tällöin ja kuinka ollakaan, vuosi sitten erosin tyttöystävästäni ja samoihin aikoihin tämä kyseinen naisihminen otti minuun yhteyttä juuri facebookin kautta, hän kertoi olleensa ihastunut minuun jo silloin ja halusi tietää, mitä minulle kuuluu, no hyväähän kuului ja muutama kuukausi tuli seurusteltuakin kyseisen henkilön kanssa ja huomasin, ettemme kuulu kyllä yhteen tämän henkilön kanssa ja tiemme erosivat hyvissä merkeissä. Jälkikäteen oli sulaa hulluutta odottaa noin pitkään ja miettiä vuosia tasaisin väliajoin häntä, sitten kun viimein sain kuin sainkin hänet, niin loppupeleissä hän olikin niin erilainen ihminen, kuin minkä kuvan sain uudelleen tutustuessa, ettei miellyttänyt. Varsinkin kun mitään hävittävää ei tuolloinkaan ollut. Anna palaa vain, jos tulee pakit, se vituttaa jonkun aikaa, mutta vielä enemmän vituttaa vatvoa tilannetta päässä kuukausikaupalla ja huomata kulkeneensa onnensa ohi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että yksiäkään pakkeja elämässäni en tällä hetkellä kadu, sen sijaan tekemättä jättämisiä kyllä.

Tästä päästäänkin tämänhetkiseen tilanteeseeni, kuinka helppoa olisi, jos kiinnostuksen kohteena olisi joku muu, kuin ihminen jonka kanssa joutuu olemaan tekemisissä "väkisin" useita kertoja viikossa. Mokaa sitten siinä ja joudu koko työpaikan naurunalaiseksi, tämän naisen kieroonkatsomaksi, muutenkin aiheuttamaan säröä nyt hyvään yhteishenkeen tai aiheuttamaan vaivautuneisuutta välillemme. Kiinnostus alkaa onneksi hiipumaan ja onneksi kiikarit alkavat pikkuhiljaa kääntymään kohti seuraavaa, huomattavasti yksinkertaisempaa kohdetta kohti.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
EDIT: Mulla menee kohta järki. Siihen on hyvä syy.
No höpsis, ei sinulta järki vielä mene, se vaan tuntuu siltä kun on ihastunut. Ihastuneena kuuluu olla ihan sekaisin ja vähän epätoivoinen ja paljon toiveikas.
Oikeesti järki menee vasta muutaman kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen eikä se tunnu ollenkaan yhtä hauskalta järjen menetykseltä kun ihastuneena.

Terveisin koo

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Anna palaa vain, jos tulee pakit, se vituttaa jonkun aikaa, mutta vielä enemmän vituttaa vatvoa tilannetta päässä kuukausikaupalla ja huomata kulkeneensa onnensa ohi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että yksiäkään pakkeja elämässäni en tällä hetkellä kadu, sen sijaan tekemättä jättämisiä kyllä.
Juu näin, Jomppa_Koo. Kuten Marja Mattlar sen parhaiten ilmaisee Lintu-kappaleessaan:
"En kadu ketään niistä, joita syliini suljin heitä sentään rakastin,
itken kaikkia niitä joiden ohitse kuljin, joita väistin ja pakenin."

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Halaavaan sydäntyynyyn kun liittää vielä runon ja onnittelukortin niin tytöt tykkäävät...siis 12-14 vuotiaat. Pelkistä runoista pitävät kaiken ikäiset naiset.

Krö-höm, riippuu kyllä aivan tasan tarkkaan runosta. Kuten olen jo monta kertaa sanonut, 99 prosenttia suomalaisten miesten kyhäelmistä on surkuhupaisaa luettavaa. Ja vaikka kuinka me kohteliaina väittäisimme, että se on sööttiä, emme oikeasti ole niin kovin ihastuneita.

Melkein tekisi mieli sanoa, että tarjoan kaljan sille palstaveljelle, joka ihan itse osaa kirjoittaa hyvän runon.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...99 prosenttia suomalaisten miesten kyhäelmistä on surkuhupaisaa luettavaa...

Mutta pointti lieneekin se luottamuksen osoitus ja luottaminen toiseen. Uskaltaa kirjoittaa jotain henkilökohtaista ja olla avoin toisen edessä ja vaikka kuinka perseestä se ns runo olisikaan, niin myös uskaltaa olla naurun aiheena toisen edessä. Tää on monipiippuinen juttu Aasuli.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta pointti lieneekin se luottamuksen osoitus ja luottaminen toiseen.

Järgus-rakas, ei se silti poista sitä kiusaantunutta tunnetta, kun pitää olla kohtelias, vaikka lähinnä hävettää toisen puolesta. Tunteistaan voi puhua ja alasti voi toisen edessä olla muutenkin, kuin nolaamalla itsensä.

On meillä naisilla kyllä toisaalta helppoa. Useimpiin miehiin tekee vaikutuksen, kun on alasti ja tuo olutta miehen katsoessa formuloita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy