Avioliittotarjousnaista en ole tavannut.
Minä sain myös sähköpostiini avioliittotarjouksen Ukrainasta. Onkohan siellä prinsessoja?
Avioliittotarjousnaista en ole tavannut.
Jees. Tässä nyt sitten kalsarikännitellessä tuli sellainen olo, että ei vittu. Mun elämässä ei ole oikeasti tällähetkellä mitään sisältöä. Duuni, satunnainen hauskanpito kavereiden kanssa, sekä ryyppääminen. Joten tällä päivämäärällä päätin, että minusta tulee seurusteleva mies, sanotaan nyt vaikka, että kuukauden sisään. Tällähetkellä sisässä olevan naisen kanssa ollaan nyt soudettu ja huovattu vuoronperään. Elikkäs nyt olisi aika sitten jo jollekkin muulle.
Helppoa tämä pariutuminen ei tule olemaan, mutta nyt sitten tein sellaisen päätöksen, että Go Whit The Flow. Eli antaa mennä vaan ja katotaan. Huomenna on baari-ilta jällein tiedossa ja nyt tavoitteena on sellaiset normaalin ihmisen kännit ja väh. yksi puhelin numero.
Eikös tuo nyt ole ihan normaalia? Seurustelun alkuvaiheessa kaikki "omat jutut" jää väliin kun tulee vietettyä yhteistä aikaa. Omalla kohdallani tämä tarkoittaa mm. studioajasta ja salilla käymisestä luopumista. Molemmat ovat kuitenkin niin rakkaita harrastuksia, etten ilman niitä pysty elämään, jolloin hetken ero naisesta tuntuukin todella hyvältä. Jossain vaiheessa suhde tasaantuu taas siten, että aikaa riittää molemmille tasapuolisesti.Eli kun naisen kanssa hommaa menee seurusteluksi niin vaikka yhdessä onkin kivaa niin kaipaan silti suuresti myös sitä omaa vapaata aikaani.
Mistä minä tietäisin? Eikä minun kuulukaan tietää, olen nimittäin kiinnostunut ainoastaan miehistä..
Vai niin. Eli olet vähän niin kuin pistämässä marjoja pakkaseen? Niitä voi sitten syödä, kun sinulle itsellesi sopii. Sen kuin pakastimen oven avaat ja herkku on kätesi ulottuvilla..
Tässä nyt taitaa olla kyseessä klassinen hyväksikäyttötilanne, eikä nainen ole käytöksensä perusteella kovinkaan vaikuttunut muista Schollin avuista. Itsehän pistäisi moisen pummin takaisin karuselliin ja antaisin vahingon kiertää.
Sitten kun olen naisesta erossa niin tunteeni häntä kohtaan ovat vahvemmat kuin yhdessä ollessa.
Erossa kaipaan häntä, muistelen lämmöllä ja ajattelen vaikka mitä pehmoisia ihastuneen ajatuksia.
Ihan sama miten kohteliaasti sanot. Riita siitä tulee ja lopputulos on, että olet kapeakatseinen rasisti.Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Ymmärrän tilanteesi täysin. Kannattaisiko miettiä ja katsoa totuutta silmiin, että voiko semmoinen nainen olla oikealla taajuudella kanssasi, joka tuonlaisen koiran kanssa jaksaa ihkuilla?Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Jo lähtökohtaisesti suhde, jossa on koiria rakastava ihminen, ja toinen joka ei niitä voi sietää, on aika lailla tuhoon tuomittu. Sillä eläinrakkaat ihmiset eivät eläimistään luovu uusien poika/tyttöystävien vuoksi.Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla?
Joo, katsos kun se koira on aina uskollinen ja ymmärtäväinen, toisin kuin ihmismiehet jotka on petollisia, itsekkäitä ja/tai muuten vaan mulkkuja olentoja.Olen ymmärtänyt, että lemmikkeihin voi kiintyä kuten lapsiin ja siinä ei joku satunnainen miesystävä yleensä vertailussa pärjää alkuunkaan.
Koira vaikuttaa kirjoituksen perusteella (riehuminen, pissaaminen) pennulta tai nuorelta koiralta, jolloin sen käytös kyllä tasaantuu iän karttuessa. Toki se kuullostaa myös siltä, että tapakasvatus olisi paikallaan. Luultavasti se hakee paikkaa laumassanne ja käytöksellään kerjää huomiota. Riehuva ja möykkäävä koira on minustakin rasittava - vaikka koirista paljon pidänkin - mutta niiden käytöstä on helppo ohjata oikeaan suuntaa palkitsemalla ne oikeanlaisesta käytöksestä.Miten voi naiselle kertoa kohteliaasti, että hänen koiransa on rasittava ja ärsyttävä eläin, ja en haluaisi sen elikon seurassa olla? Koira on onneksi yhteinen hänen exän kanssa ja koira on onneksi aika paljon siellä exän luona.
Koira on pieni superenerginen ja pomppii kaikkialle, haukkuu rapusta kuuluville pienillekin äänille, jatkuvasti hyppii jaloissa kun yrittää kävellä jonnekin, nyppii naamalle kun koittaa katsoa teeveetä, kussut lattiallekin kerran... Kun koira on täällä niin kaikki muu jää taka-alalle kun koira varastaa shown jatkuvasti. Lisäksi minusta tulee kiukkuinen ja vittuuntunut koiran ollessa läsnä, ihan syystäkin...
Jotenkin tuntuu, että tuossa on taas yksi sovittamaton ristiriita miesten ja naisten välillä.
Voipi liittyä pesänrakennusviettiin tai sitten on ihan yksilöllinen ominaisuus. Minulle on oma aika ollut aina ihan yhtä mieluisaa kuin yhdessäolokin. En tosin ole koskaan lapsia halunut, joten ehkä tämä sitten johtuukin pesänrakennusvietin puutteesta...Minä puolestani luulen, että kyseessä on joku pesänrakennusvaiheeseen liittyvä juttu... Eronneilla/yksinelävillä ihmisillä asetelma kääntyy monasti toisinpäin kun tullaan tänne elämän ehtoopuolelle. Miehet hakevat kiihkeästi uutta 24/7-parisuhdetta (lue: huolto pelaa), naiset puolestaan nauttivat täysin siemauksin vapaudestaan päästyään avioliiton ikeen alta :)
Minä puolestani luulen, että kyseessä on joku pesänrakennusvaiheeseen liittyvä juttu... Eronneilla/yksinelävillä ihmisillä asetelma kääntyy monasti toisinpäin kun tullaan tänne elämän ehtoopuolelle. Miehet hakevat kiihkeästi uutta 24/7-parisuhdetta (lue: huolto pelaa), naiset puolestaan nauttivat täysin siemauksin vapaudestaan päästyään avioliiton ikeen alta :)
Mutta ovatko naiset sitten ihan eri maata? Ainakin omien kokemusteni pohjalta seurustelukumppanini ovat halunneet viettää aina mahdollisimman paljon aikaa kanssani ja eron hetkillä ovat sitten kyyneleet silmissä. Eli siinä missä itse salaa tunnen helpotusta, kun pääsen taas hetkeksi omiin oloihini niin naiset haluaisivat vain viettää aikaa yhdessä.
Jotenkin tuntuu, että tuossa on taas yksi sovittamaton ristiriita miesten ja naisten välillä.
Tämän logiikan mukaan viisaan naisen tulisi hinnoitella tavaransa, ja toki miehenkin. Oikeudenmukainen laskutusperuste olisi esimerkiksi verovuoden bruttotulojen mukaan taulukoitu aikaperusteinen palkkio. Tämän lisäksi tulee lähtötaksa, johon otetaan huomioon henkilön koulutustaso, tutkintojen määrä ja laatu sekä saksan kielen taito.
Koira vaikuttaa kirjoituksen perusteella (riehuminen, pissaaminen) pennulta tai nuorelta koiralta.
Voipi liittyä pesänrakennusviettiin tai sitten on ihan yksilöllinen ominaisuus. Minulle on oma aika ollut aina ihan yhtä mieluisaa kuin yhdessäolokin. En tosin ole koskaan lapsia halunut, joten ehkä tämä sitten johtuukin pesänrakennusvietin puutteesta...
Jos nainen käyttää koirasta termiä "hän" niin voit kaiken toivon heittää ja kannattaa juosta, lujaa ja kauas.
Olen ymmärtänyt, että lemmikkeihin voi kiintyä kuten lapsiin ja siinä ei joku satunnainen miesystävä yleensä vertailussa pärjää alkuunkaan.