Naisasiat

  • 7 504 515
  • 26 557

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omassa elämässäni ei ole tapahtunut ainakaan parisuhderintamalla mitään muutosta eli sinkkuna olen edelleen ja mitä tod.näk. tulen olemaan myös syksyllä, kun 26 vuotta tulee täyteen.

Duunin yläkertaan on jossain vaiheessa siirtynyt työskentelemään aivan järkyttävän hyvännäköinen, noin 30+ nainen, joka on ilmeisesti vain ystävällisyyttään tullut toisinaan höpöttelemään kanssani niitä näitä. Hänkin on ilmeisesti varattu, mutta saa kai tällainen lätkäfani sentään hänestä haaveilla. Onhan tuossa naapurissa myös joku blondi lähempänä omaa ikäluokkaani, mutta tuo maturenainen on herättänyt ainakin itsessäni mielenkiinnon myös vanhempiin naisiin.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Itseäni kiinnostaa Jompan tilanteessa, ellei ole jo tullut esillä, että miten Jomppa on tähän kiinnostunut/ihastunut/rakastunut. Olen ymmärtänyt, että hän ei ole puhunu tms. ollut minkäänlaisessa kontaktissa kyseiseen naiseen. Onko vain hyvännäköinen tai hyvä koulussa tms.? Itselleni on tärkeää, mitä sieltä korvien välistä löytyy.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Omassa elämässäni ei ole tapahtunut ainakaan parisuhderintamalla mitään muutosta eli sinkkuna olen edelleen ja mitä tod.näk. tulen olemaan myös syksyllä, kun 26 vuotta tulee täyteen.

Duunin yläkertaan on jossain vaiheessa siirtynyt työskentelemään aivan järkyttävän hyvännäköinen, noin 30+ nainen, joka on ilmeisesti vain ystävällisyyttään tullut toisinaan höpöttelemään kanssani niitä näitä. Hänkin on ilmeisesti varattu, mutta saa kai tällainen lätkäfani sentään hänestä haaveilla. Onhan tuossa naapurissa myös joku blondi lähempänä omaa ikäluokkaani, mutta tuo maturenainen on herättänyt ainakin itsessäni mielenkiinnon myös vanhempiin naisiin.

No itse olen 27 ja voin sanoa, että noista 30+ naisista löytyy kyllä todellisia helmiä. Tai ainakin ne joihin olen tutustunu ( ja jotta vääräleuat ei ala naljaileen, niin tutustumisella en tarkoita lakanoiden välissä pyörimistä ), loistavia persoonia ja ei edes näy päälle päin että on pyöräyttäny jo 2 lasta.
Tosin näin "vanhuksena" on jotenkin ilmeisesti kieroutunu kun 18 - 22 vuotiassa "jokin" saa sydämen hyppiin ja ajatuksen karkailemaan.
Tai no eikös se ole ihan normaalia =)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No itse olen 27 ja voin sanoa, että noista 30+ naisista löytyy kyllä todellisia helmiä. Tai ainakin ne joihin olen tutustunu ( ja jotta vääräleuat ei ala naljaileen, niin tutustumisella en tarkoita lakanoiden välissä pyörimistä ), loistavia persoonia ja ei edes näy päälle päin että on pyöräyttäny jo 2 lasta.

Oletko jo herännyt Transformeri perseessä?

Todennäköisesti muuttaisi sun mielipidettä siitä lapsellisuudesta/lapsettomuudesta..
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Olen ilmeisesti ollut aika kauan pois tästä ketjusta ja vaikutan nyt hölmöltä kysyessäni, mutta mikä ihme tämä tapaus Jomppa_Koo siis oikein on? Jokin 2000-luvun psykedeelinen versio nuoren Wertherin kärsimyksistä ??

Jos kyseessä ei ole vain huolella hoidettu vedätys, niin surulliseksi vetää. Tilanteessa ei äkkiseltään katsottuna ole herra J:n kannalta mitään menetettävää, mutta ei silti uskalla ottaa yhteyttä? No ok, ymmärrän sen olevan hankalaa, mutta eniten tuossa menettää silti olemalla hiljaa tai tekemällä jotain totaalisen friikkiä(anonyymisti lähetetyt kukkapuskat ym. eivät nyt vaan toimi). Itselläkin vähän vastaava tilanne laukesi ihan suoraan kysymällä. Vaikka kyseisestä neidistä sekä minusta ei paria tullutkaan, niin elämä on silti yhtä kokemusta ja tuttavuutta rikkaampi.

Toisin sanoen pahinta mitä tuosta voi saada on vain pakit. Se taasen on pieni harmi verrattuna siihen, että jää jossittelemaan ja kärvistelemään asiaa jälkikäteen. Joku muu nimittäin kiipeää sen mielitietyn selkään ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa, ellet edes yritä..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos tämä juttu ei jonkun mielestä tunnu etenevän mihinkään, niin pitänee varoittaa, että kyseessä on vasta traileri. Sikäli mikäli epätodellinen todeksi muuttuu, niin iisakin kirkkoa lähdetään toden teolla rakentamaan vasta tämän jälkeen.

Miettikääpä mikä työ on saada tämä kaveri ensimmäisille treffeille puhumattakaan siitä, että pitäisi tehdä lähempää tuttavuutta? Paras vaihtoehto saattaisi tosiaa olla tämän sketsin hengessä lähettää paketillinen paskaa sopivalla saatetekstillä varustettuna.
 

tutzba

Jäsen
Olis muuten kiva kuulla palstan naisilta, että kuinka paljon välitätte runoista?

Toisesta ketjusta, mutta ihan sama.

Jomppa_Koo, suosittelisin sinua unohtamaan sen runon. Onhan se niin, että runot ovat parhaimmillaan koskettavia, mutta en vaan millään usko 17-vuotiaan tytön arvostavan mitään sydänverellä kirjoitettua runoilua. Ongelma on lähinnä siinä, että hän ei tiedä sinun ihastuneen häneen. Tulisi varmaan vähän puskista joku tommytabermannmainen rakkaudentunnustus näin heti alkuun.

Pääsääntönä toivon, että olet oma itsesi. Jos oma itsesi rakastaa runoja, en voi sinua estää käyttämästä niitä. Jos sen sijaan yrität runojen kautta olla joku muu kuin oikeasti olet, toivon, että unohdat runoilun.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jomppa Koosta voitaisiin tehdä reality sarja, mutta tosin sarjassa pitäisi tapahtua vähän enemmän kuin yksi runo puolessa vuodessa tai muuten sarjalle käy kuin Mikkosille konsanaan. Jomppa pääsisi helpolla, kun aina voitaisiin järjestää yleisöäänestys, että mitä jomppa tekee.

Niin, Radio Rockiin soittaminenhan on kyllä se ihan ensimmäinen askel, jotta ohjelmalle varmasti saadaan riittävä määrä katsojia.

Ja voi olla, että jos omat silmät eivät kestä katsoa kaikkea, niin pitänee pyytää naispuolisia apulaisia. Mieleen tulee ensimmäisenä nyt ainakin Azul, Koo, Alamummo ja tant gredulin, että jos arvon daameja kiinnostaa, niin ilmoittautua saa.

Ystävä hyvä, tiedät kyllä, että olen (lähes) aina valmis uhrautumaan hyvän asian vuoksi. Eli toisin sanoen, I'm in. Kunhan ei tarvitse selvinpäin olla ja saa tuoda pop cornit mukanaan.

Mä luulen että BOL vaan vetäytyi miettimään miksi sulla on se kuva :)

Eräällä jatkoaikaan kirjoittavalla miehellä - ei siis Lenillä - on netissä kuva kasseistaan, se taitaa olla vielä friikimpää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lähetitkö rahaa postissa vai ihan runollako lähestyit?
Jos nyt tuon spedeilyn lopettaisit, etenkin kun toivot, ettei sinua asian taholta kiusattaisi.

Ei se ole sen vaikeampaa kuin olla jossain määrin suora. Vaikkapa Facebookin kautta joku viesti, jossa kyselet, että mitenkäs nykyisin menee ja muuta diipadaapaa, jolla näet ilman suoraa kysymystäkin, miten hän sinuun suhtautuu. Tärkeää on, ettet liian suoraan syöksy kohden jollakin spedeilylläsi, kuten kukilla tai runoilla hänen kimppuunsa. Äläkä todellakaan kerro, että hän muka olisi joku elämäsi rakkaus, jota suurempaa et voi ikinä kohdata, sillehän nauraa jo Kemin lehmätkin, kuten meillä päin on tapana sanoa. Pitää jättää tilaa, antaa aikaa sulatella ja jättää hänelle korrekti mahdollisuus kohteliaasti kieltäytyä lähemmästä tuttavuudesta, ilman että olet ehtinyt jotain vitun serenadia vedellä sille.

Ei se ole sen vaikeampaa. Jos sillä ei ole Facebook käytössä, niin soveltuvin osin kuitenkin toimit, kuten tässä kirjoitin. Tai sitten et edes aio mitään tehdä, kunhan hehkuttelet täällä ja siihen se "rohkeutesi" jääkin.

Jos se oli luokan tavoitelluin tyttö, niin unohda koko tapaus ja iske aluksi joku rumempi harjoituskappale. Siinä kun ensi kertaa kätesi hipaisee paksun villapaidankaan läpi sen rumemman rintaa, niin sen jälkeen hän on elämäsi suurin rakkaus ja entinen on historiaa. Sitä sitten kestää 1 kk - 5 vuotta ja voit siirtyä oikeisiin naisiin, harjoituskappaleiden sijaan, mikäli sinussa markkina-arvoa on pärjätä todellisissakin taistoissa. Muussa tapauksessa pidä se harjoituskappale tai ala runkkariksi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ystävä hyvä, tiedät kyllä, että olen (lähes) aina valmis uhrautumaan hyvän asian vuoksi. Eli toisin sanoen, I'm in. Kunhan ei tarvitse selvinpäin olla ja saa tuoda pop cornit mukanaan.

Näyttää pahasti siltä, että joudutaan juopumaan keskenämme. Tosin sekin on hyvän asian vuoksi, jos vaikka sovitaan, että etsitään mun kadonnut nuoruuteni. Popparitkin on jees, paitsi perseessä ;).

Kamoon, Jomppa! Vähän nyt ryhtiä tohon touhuun!!!
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä me Jompalle tästä nainen järjestetään, se on saletti. Tästä jutusta on tullut kovin suosittu varmaan siitä syystä että monella kirjottajista on jossain määrin ollut vastaava tilanne elämässään. Älkää nyt siis ymmärtäkö tätä väärin heh :) toiselle on helpompi antaa tipsejä kuin itse toimia se pitää muistaa aina.
Mä veikkaan että tästä tulee vielä vuosisadan rakkaustarina.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä me Jompalle tästä nainen järjestetään, se on saletti.

Pieni keräys pystyyn ja kuvan kaunis rakkauden ammattilainen opettamaan Jompalle suloisempia nautinnon saloja. Siitä on sitten hyvä jatkaa kokeneena kaverina eteenpäin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Löysin netin syövereistä pari pokauslausetta, joista voi olla hyötyä Jompalle - ja miksei toki muillekin:

- Jos sä oisit .jpg, tulostaisin sut.
- Jos sä et ois jo olemassa, koodaisin sut.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Löysin netin syövereistä pari pokauslausetta, joista voi olla hyötyä Jompalle - ja miksei toki muillekin:

- Jos sä oisit .jpg, tulostaisin sut.
Tosi wanhan liiton miehet peräti matriisikirjoittimella. Atsuli on niin nuori neito ettei muista tämmöisiä masiinoita.
 

Jarzki

Jäsen
Sen mitä oman kokemukseni perusteella voi sanoa, niin ainoa oikea tapa on ilmaista asia suoraan. Joko puhelimen välityksellä tai naamatusten. Muuta ei Jompan pitäisi edes ajatella, mutta kukin tyylillään.

Itse juurikin tekstiviestillä ilmaisin naiselle viime syksynä asian niin kuin se on. Sukulaiseni häissä ollessani ymmärsin sen, että tuon naisen kanssa haluan vielä seurustella ja lähes tulkoon tuossa muodossa sen ilmaisin. Takaisin tuli viesti, että aivan ihana kuulla jne. Nainen on tällä hetkellä varattu(oli jo silloin), mutta pätkääkään en kadu sitä, että asian toin hänelle esiin. Eipähän ainakaan ole jäänyt vaivaamaan se, etteikö nainen tietäisi mitä tunnen. Vaikkei tuo ole vielä johtanut mihinkään, niin tietty mielenrauha asian tiimoilta on ja se on tärkeintä. Muuta kun ei oikein voi tehdä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikkei tuo ole vielä johtanut mihinkään, niin tietty mielenrauha asian tiimoilta on ja se on tärkeintä. Muuta kun ei oikein voi tehdä.

Kuitenkin tästä saa vähän semmoisen tunteen, että mielenrauhasi odottaisi tytön mahdollista vapautumista.

Mitä rauhaa se semmoinen on.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kuitenkin tästä saa vähän semmoisen tunteen, että mielenrauhasi odottaisi tytön mahdollista vapautumista.

Mitä rauhaa se semmoinen on.

Eikös tuossa nyt ihan selvästi kuitenkin todettu miten asia oli tuossa tapauksessa?

Mielenrauhaa naisasioissa ei löytäne nuori Werther eikä kenties Jomppa Kookaan, mutta donitsillakin on juttunsa, josta en nyt puhu sen enempää.

Olipa kerran lumikki ja seitsemän pen..kääpiötä. Kunnes ne kasvoivat isoksi ja tulivat aikuisiksi. Ja kirjoittelivat kummallisia viestejä Jatkoaikaan kännissä.
 

Jarzki

Jäsen
Kuitenkin tästä saa vähän semmoisen tunteen, että mielenrauhasi odottaisi tytön mahdollista vapautumista.

Mitä rauhaa se semmoinen on.

Vaikea kirjoittamalla selittää, mutta en minä nyt juurikaan odota hänen vapautumistaan. Eihän siitä mitään haittaakaan olisi, mutta kun olen hänet tuntenut jo kauan ja sitä kautta ollut hänen kanssaan tekemisissä myös muilla tavoin kuin parisuhteen kautta, niin en osaa mitenkään erityisesti toivoa, että toivottavasti hän eroaa nykyisestään. Kyseessä on siis osin myös ystävä, jonka kanssa tosin nykyään emme hirveästi ole tekemisissä, koska välimatkaakin on hieman. Mutta tuon meidän seurustelun päätyttyä olosuhteista johtuen liian aikaisin, hieman kutkuttaisi ajatus vielä yrittää. Mutta mikään pakkomielle se ei kuitenkaan ole.

Katsellaan mihin elämä kuljettaa, aikoinaan oli tuostakin puhetta. Joten ei se seurustelu mikään mahdottomuus ole, mutta aika senkin näyttää. Mutta ei se maailmaa välttämättä kaada, vaikkei toteutuisikaan. Hienosti selitetty.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jomppa Koosta voitaisiin tehdä reality sarja, mutta tosin sarjassa pitäisi tapahtua vähän enemmän kuin yksi runo puolessa vuodessa tai muuten sarjalle käy kuin Mikkosille konsanaan. Jomppa pääsisi helpolla, kun aina voitaisiin järjestää yleisöäänestys, että mitä jomppa tekee. Lähettääkö runon vai soittaako läähätyspuhelun.

Itseasiassa asiasta on jo tehty parikin seasonia viihdettä sarjan muodossa. VH1 on lähettänyt The Pickup Artist sarjaa, jossa vajaata kymmentä Jomppaa koulitaan pudotuspelirealityn merkeissä lähestymään naisia. Kiinnostuneet löytänevät sarjan jossain muodossa jostain internetin syövereistä.
 

Morgoth

Jäsen
Kyllä me Jompalle tästä nainen järjestetään, se on saletti.

Huudetaan Jompalle Susan Ruusunen vai vieläkö se tarjoaa itseään treffiseuraksi netissä? Tai Johanna Tukiainen? Eikö joku näistä BB-'kaunokaisistakin myynyt itseään treffiseurana?

Tai Jomppa ihan ensin vain huoriin tyhjentämään suurimmat paineet. Siellä ei tarvi edes runoja lausuja ja siellä ei pidetä friikkinä että on rahat kädessä oven takana, sen kun tuntui olevan jompalle se omin lähestysmistapa tyttöjä kohtaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Säätää, sählää ja yrittää. Pikkuhiljaa voisi alkaa onnistumaan nämä asiat hieman paremmin ja nyt voisi kokeilla jo hieman enemmän tosissaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Säätää, sählää ja yrittää. Pikkuhiljaa voisi alkaa onnistumaan nämä asiat hieman paremmin ja nyt voisi kokeilla jo hieman enemmän tosissaan.

En tiedä mitä tarkoitat tuolla "tosissaan", mutta yleensä mitä enemmän tosissaan yrittää, sitä heikommat tulokset ovat. Älä sählää, vaan säädä rauhassa, äläkä jää kiinni vain yhteen tarjokkaaseen, vaan katso koko lista läpi rauhassa ja vakaalla harkinnalla.

Leikkimielellä vain baanalle tai mistä sitten olet ajatellut naisesi hankkiakin. Liiallinen yritys pilaa kaiken ja luo suorituspaineita. Relax, go do it...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En tiedä mitä tarkoitat tuolla "tosissaan", mutta yleensä mitä enemmän tosissaan yrittää, sitä heikommat tulokset ovat. Älä sählää, vaan säädä rauhassa, äläkä jää kiinni vain yhteen tarjokkaaseen, vaan katso koko lista läpi rauhassa ja vakaalla harkinnalla.

Leikkimielellä vain baanalle tai mistä sitten olet ajatellut naisesi hankkiakin. Liiallinen yritys pilaa kaiken ja luo suorituspaineita. Relax, go do it...

Jos koittaisi yrittää tavata naisen, jota oikeasti voisi nähdä toisenkin kerran.. Nyt ollaan menty rennolla asenteella jo 2,5 vuotta ja tulokset on olleet luokkaa ihan jees, toisaalta miten sen ottaa. Nyt jos kokeilisi oikeasti hieman vakavammin koittaa suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen. Tuskin onnistuu, mutta kiva kokeilla. Melkeen pitänee poistua kyllä tästä ketjusta jo tämän viestin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös