Naisasiat

• 7 587 146
  • 26 609

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Saanko huudella sivusta, vaikkakin kyseessä on täysi off topic. tutzba ei tosiaan iske minuunkaan "perusnuorena". Kyse ei ole silti siitä, että kyseinen henkilö olisi pikkuvanha, tai koittaisi olla jotain muuta kuin oikeasti on. Se on vain tietyt tavat ja asiat mitä tehdään ja miten asioita hoidetaan.

Ei ole helppoa selittää. Tule joskus pelaamaan kiekkoa niin ymmärät mitä haen takaa :D

Taidan itsekin iskeä mailani soppaan. tutzbassa on ehkä jotain sitä mitä monilta ikäisiltään vielä puuttuu, se mystinen jokin. Sitäpä ei tiedä mitä sisällä myllertää mutta ulosanti ja käytös antaa vaikutelman vanhemmasta miehestä. Olenko jannulta edes yhtä kirosanaa kuullut, mikä joillain ikäisillään on välimerkin korvike. Ja mitä irroitteluun tulee, voin sanoa senkin onnistuvan, todisteena Jatkoaika Winter Classicin jälkihaminat. Mutta löytyypä niitä huomattavasti ikäistään nuoremmin käyttäytyviä meistä ikämiessarjalaisistakin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olenko jannulta edes yhtä kirosanaa kuullut, mikä joillain ikäisillään on välimerkin korvike. Mutta löytyypä niitä huomattavasti ikäistään nuoremmin käyttäytyviä meistä ikämiessarjalaisistakin.

Tästä tulee heti mieleen 42-vuotias serkkuni, jonka joka toinen sana on valehtelematta kirosana. Sitä vaan ihmettelen, että miten hän on joskus onnistunut saamaan vaimon ja kaksi lasta.

Omista naisasioista sen verran, että hermot tässä menee. Yksillä treffeillä olen erään neitokaisen kans käynyt. Tarkoitus on ollut treffata senkin jälkeen, mutta ikään kuin jokin voima olisi sitä vastaan. Ensin treffaaminen siirtyi pari päivää, sen takia, kun sillä oli keuhkoputkentulehdus, sitten sen takia, koska mulle tuli lapset (liian aikaista tutustua kenties), sitten minä taas lähin viikoksi matkalle, josta sain keuhkokuumeen ja nyt mulla on taas lapset ja veli perheineen tulee kyläilemään joksikin toviksi. Eli nyt nämä treffit on siirtyneet jo yli kolme viikkoa. Kohta lienee aika heittää lusikka nurkkaan tämän asian osalta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos nainen käy kärsimättömäksi niin laita mulle vaikka privassa sen yhteystiedot, voin hoitaa hommat tässä välissä kun sukuloit ja sairastat.

Säälittävää haaskalla kyttäämistä. Ja aivan turha selitellä...:D

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Taidan itsekin iskeä mailani soppaan. tutzbassa on ehkä jotain sitä mitä monilta ikäisiltään vielä puuttuu, se mystinen jokin. Sitäpä ei tiedä mitä sisällä myllertää mutta ulosanti ja käytös antaa vaikutelman vanhemmasta miehestä.

"Mies" joka antaa toiselle neuvon, että mene ensitreffeile leffaan, niin ei tarvitse puhua naisen kanssa, ei ainakaan minulle anna vaikutelmaa "siitä mystisestä jostakin".

Toki miesseurassa voi antaa hyvän vaikutelman, kun puhutaan kumpi on parempi Windows vai MacOS, mutta naisasioista puhuttaessa ei ko. henkilön ajatukset ainakaan minua vakuuta.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Huonosti on naisasiat jatkoajassa, kun täälläkin on meno muuttunut lähes homosteluksi. Mitä tulee ensitreffeihin, niin parasta ohjelmaa ei ole olemassakaan. Riippuu siis aika paljon, että minkälainen pariskunta (ketjun nykyhenkeen sopien, sukupuoleen katsomatta) siellä treffeillä on. Jos on hiljainen ja hitaasti lämpenevä pari, niin leffa saattaa olla ihan hyväkin ratkaisu. Jollekin toiselle tuo tietysti saattaa olla kauhistus.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enhän minä missään nimessä voisi verrata itseäni kaikkiin ikätovereihin ja väittää olevani kaikkia muita aikuismaisempi. Se olisi kypsymättömyyttä ja egoismia.
Sitä vähän arvelinkin. =)

Voi hyvin olla mahdollista, että ilmaisin itseni edellisessä viestissä epäselvästi.
No se on aina mahdollista ja tiedän sen oikein hyvin, helposti voi antaa ymmärtää itsensä ihan väärin. Särähti vaan jotenkin, koska olen pitänyt sinua kirjoitusten perusteella asiallisena ja juuri mainostamanasi aikuistuneena tyyppinä. Korostettakoot tässä vielä, että sitä sopivaa vastuullista ja järkevää aikuisuutta, mitä täysikäisen tulisi olla. Aikuinen voi toki sitten tarkoittaa myös muitakin asioita, joissa kaikki positiivinenkin lapsenmielisyys on kuin jotain kirottua ja kaiken tilalle astuu sellainen kaavoittunut jäykkyys ja vakavuus.

No onneksi Jatkoajasta löytyy paljon lapsenmielisiäkin tyyppejä, se on ihan tervettä se.

Eipä liity naisasioihin enää juurikaan, joten se tästä offtopicista. Muuten toteutuu se viimeyönä näkemäni uni jossa sain kolme viikkoa penalttia järjestysmääräysten rikkomisesta, heh.

tutzba

Jäsen
"Mies" joka antaa toiselle neuvon, että mene ensitreffeile leffaan, niin ei tarvitse puhua naisen kanssa

No ei se nyt noin koville voinut ottaa.

Annoin sen vaihtoehdon Jomppa_Koolle, en kaikille maailman miehille. Pikaisen analyysini jälkeen nimittäin totesin, että Jomppa_Koo on ujo. Siitä syystä ensitreffit olisi mielestäni parempi järjestää johonkin sellaiseen paikkaan, missä Jomppa_Koo saa olla tytön kanssa kaksin, mutta missä he eivät ole pelkästään kaksin. En mielestäni sanonut missään vaiheessa, että heidän pitäisi olla koko ilta hiljaa.

Kahvittelun lisäksi elokuvailta on toinen hyvä vaihtoehto. Oikeastaan ainoa hyvä asia siinä on se, että teidän ei tarvitse jutella leffan aikana. Elokuvan jälkeen teillä pitäisi olla keskusteltavaa, puhutte sitten vaikka elokuvasta.

Kenellekään ei liene tulleen yllätyksenä, että elokuvateatterissa ollaan hiljaa leffan pyöriessä.

Fordél

Jäsen
Mikä muuten on porukan mietteet siitä kuin nopeasti olette olleet valmiita eron jälkeen uuteen suhteeseen? Tämä siis vain tällaisena mielenkiintoisena kysymyksenä ja heittona keskustelun aiheeksi. Kovinhan tuo on yksilökohtaista ja riippuen pitkälti sen suhteen vakavuudesta, jonka koittaa jättää taakseen. Oletteko kokeneet ongelmia jos olette hypänneet liian nopeasti uuteen suhteeseen? Entä ruostuvatko taidot ja nouseeko kynnys lähteä seuraavaan suhteeseen, jos taas tuota väliä venyttää liiankin pitkäksi?

Itsellä on nyt se tilanne, että seuraavaan suhteeseen lähteminen tuntuu jotenkin pelottavalta, koska tässä tuntuu menevän jokainen suhde päin metsähallitusta. Tosin sen verran tuore juttu on kyseessä, että tällaisillä asioilla ei viitsi edes vaivata päätään vaan nyt on keskityttävä vain itseensä ja annettava ajan tehdä tehtävänsä. Kuitenkin mielenkiinnolla kuulisi muiden mietteitä asiasta.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
*Sarkasmia*
Universumin kovimpana panomiehenä en itse tietenkään seksiskenaariota uuden ihmisen kanssa pelkää, mutta joillekkin se voi olla erittäin vaikeaa.

En nyt sano että sä oot seuraavan videon panomies mutta ainakin itse siihen viittaat :)

Ja edelliseen kysymykseen niin sama homma mulla, exän uus ukko saa hermot kireelle, se on selvä, vaikken ees tiedä miks. Näin se vaan menee. Ja tosiaan niin helppoo se toisinaan itelle oli mennä suhteesta toiseen mutta ne vähän pidemmän suhteen jälkeiset "jutut" alko yllättävän nopeesti maistuun ns. puulta ja kuihtu pois vaikka olikin ihan hyvä muija muuten mutta ei vaan ite pystyny...

ps. linkki on Kummelin sketsi eikä oikeasti paljasta nimimerkki Setit:n henkilöllisyyttä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikä muuten on porukan mietteet siitä kuin nopeasti olette olleet valmiita eron jälkeen uuteen suhteeseen? Tämä siis vain tällaisena mielenkiintoisena kysymyksenä ja heittona keskustelun aiheeksi. Kovinhan tuo on yksilökohtaista ja riippuen pitkälti sen suhteen vakavuudesta, jonka koittaa jättää taakseen. Oletteko kokeneet ongelmia jos olette hypänneet liian nopeasti uuteen suhteeseen? Entä ruostuvatko taidot ja nouseeko kynnys lähteä seuraavaan suhteeseen, jos taas tuota väliä venyttää liiankin pitkäksi?
Kynnys voi nousta, mutta siitä ei ole välttämättä haittaa. Siihen en usko että taidot ruostuvat odotellessa.

Joskus kauan sitten kun huomasin olevani noruuden ekan avosuhteen jälkeen taas poikamies, niin minulla kesti jopa vuosia jättää edellisen suhteen resonanssit taakseni. Edellistä avovaimoa tulin väkisinkin käyttäneeksi jonkinlaisena vertailukohteena, kun tein uusien tarjokkaiden kanssa tuttavuutta. Tuollaisesta ajattelusta ei ollut sanottavaa hyötyä. Alitajuisesti etsin naista joka korvaisi täysin ihmisen josta olin eronnut, kaikkien hyvien puoliensa osalta, ja muutoin olisi vielä parannettu painos entiseen verrattuna. Eihän tuossa ollut mitään järkeä, lapsellista ja epäkypsää ajattelua itseltäni. Jos joku nainen tuntui edes jossain mielessä "kehnommalta" tai "vähemmän sopivalta" kuin ex-eukko, niin fiilikset katosivat hyvin nopeasti. Ei auttanut vaikka nainen olisi ollut muutoin kuinka hieno ihminen tahansa.

Jälkeenpäin ajatellen aika tarpeettomankin vauhdikkaasti pistin ainakin yhden naisen kierrätykseen, vaikka edellytykset toimivaan pariutumiseen olivat hienosti olemassa. Syy tähän oli täysin itsessäni. Ongelma johtui yksinkertaisesti siitä, etten ollut tuossa vaiheessa valmis minkäänlaiseen seurusteluun edellisen suhteen jäljiltä. Nuorelta mieheltä puuttui vielä elämänkokemusta ja suhteellisuudentajua.

Mihinkään suhteisiin on kylläkään turha kiirehtiä vain sen vuoksi, että olisi joku jonka kanssa olla yhdessä, kuvitellen että parisuhteessa on kivempaa kuin yksin. Olen nähnyt ympärilläni useita tapauksia, joissa eronnut tai miehestä/naisesta irtaantunut tuttava on hypännyt uuteen suhteeseen aika nopeasti entisen päätyttyä. Melkein poikkeuksetta noista jutuista ei ole kehkeytynyt mitään kestävää. Ihmiset ovat muuttaneet yhteen, menneet kihloihin ja yksikin pariskunta jopa naimisiin, ja lähipiiri on vaistonnut ihan kirkkaasti ettei yhteensopivuus ole alkuunkaan kunnossa. Sitten kun seksielämän alkuviehätys on ohi ja puoliskosta alkaa paljastua iso kuva esille, on suhteesta ilmat kohta pihalla. Lähipiirissä on ollut tapauksia, joissa tuttavan uusi puolisko on osoittautunut huomattavan erilaiseksi ihmiseksi kuin mitä kyseinen tuttava aluksi kuvitteli. Nuokin suhteet olisi voinut skipata, jos parisuhteenkipeä henkilö olisi edes vähän malttanut raaputtaa pintaa esille ennen kuin lähti ostamaan sormuksia ja uusia huonekaluja.

Ender00

Jäsen
Josko sitä taas pitkästä aikaa avautuisi omista suhdetilanteistaan tähän topikkiin, edellisen kerran varmaan joskus viime vuonna.

Eli syksyllä päättyi pitkä, lähes vuosikymmenen jatkunut suhde. Talven aikana ei ollut minkäänlaista intoa naissukupuolta kohtaan, mutta hitaasti kevään aikana se alkoi taas löytyä. Minulta vei noin puolivuotta, että jaksoin taas naisista innostua.

Sitten kevään mittaan löysinkin erään naisen, hänen kanssaan tutustuimme ensin netin kautta kirjoitellen paljon. Hänkin oli eronnut syksyllä, joten meillä riitti jutun aihetta ja olimme varmasti erittäin hyvää terapiaa toisillemme, kun saimme purkaa sydäntämme ja tiesi, että toinen ymmärtää, koska samanlaiset kokemukset oli takana. Viestittelyä kesti kuukausia ja lopulta päätimme tavata. Nainen asuu toisessa kaupungissa, mutta välimatkaa ei kuitenkaan kuin parisataa kilometriä. Naisella on kaksi lasta ja hän on jokseenkin saman ikäinen kanssani, mikä on minulla myös uutta, sillä aiemmin tapailin ja seurustelin aina itseäni huomattavasti (min. 6 vuotta) nuorempien naisten kanssa.

Tapaamisemme sujui hyvin, ja tapasimme toisen kerran, kolmannen ja juhannuksena neljännen. Tällä hetkellä olemme kumpikin hyvin ihastuneita toisiimme. Silti minua vähän pelottaa ja olen hieman varauksellinen, en ole uskaltanut täysin heittäytyä. Minua pelottaa se, että kun kummallakin on tuore ero taustalla, että miten se vaikuttaa. Kukaties se alitajuisesti ajaa meitä ns. laastarisuhteeseen eli vaikka tuntuu hyvältä, vaikka ollaan ihastuksissaan ja vaikka mitä, mutta entä jos tämä on kuitenkin vain laastarisuhde, joka on tuomittu epäonnistumaan. Aivan toipunut en selvästikään vielä ole, sillä ex tulee välillä ajatuksiini vaikka en hänen kanssaan enää suhdetta kaipaakaan. Samoin olen huomannut, että sängyssä en ole vielä saanut yhtä merkittävää elintäni yhteistyökykyiseksi eroni jälkeen. Kerta kerralta sujuu paremmin, mutta taitaa tuo olla yhdenlainen tunteiden tulkki. Kun ei liki vuosikymmeneen tullut harrastettua seksiä kuin exän kanssa niin näin aluksi tuo askel on tuntunut henkisesti isolta, sillä psyykkistähän tuo on. Mutta kuten sanottua, onneksi kerta kerralta sujunut paremmin.

Päivä päivältä ja tapaaminen tapaamiselta sitä kiintyy toiseen enemmän ja enemmän. Olen saanut mieleeni ajatuksia, joita en ole koskaan aiemmin halunnut tai tosissani ajatellut. Edes ajatus ryhtyä kahden lapsen isäpuoleksi ei kauhistuta. Toki tämä varmaan osaltaan johtuu siitä, että ihastusvaihe on menossa, joten ei ajattele rationaalisesti ja osaltaan siitä, että asumme eri kaupungeissa eikä hän puheidensa mukaan ole mitään uutta isää lapsilleen etsimässä, joten jos tuohon mennään niin todennäköisesti ainakaan pitkään aikaan minusta ei tulisi mitään täysipäiväistä isäpuolta. Vielä ei lapsia ole sotkettu kuvioon lainkaan, sillä olemme tapailleet vain silloin kun lapset ovat olleet isänsä hoidossa.

Mikähän tämän koko viestini pointti oikein oli..no, ehkä se että sainpahan purkaa ajatuksia ja se, että vaikka nyt menee hyvin ja vaikka tuntuu hyvältä niin pelottaa se, että olemmeko sittenkään valmiita uuteen suhteeseen, kumpikaan. Mutta tässä vaiheessa ei kumpikaan enää pysty laittamaan hommaa seis, joten pyrimme vain etenemään hyvin rauhallisesti. Eli mitään pika yhteen muuttoja, sormusten vaihtoja jne ei ole tulossa. Oi kunpa tietäisi, että missä vaiheessa voi luottaa siihen, että nämä tunteet ovat ihan aitoja ja sitä itseään, eikä vain osa edellisen suhteen paranemisprosessia ja näin tuhoon tuomittua laastarisuhdetta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä muuten on porukan mietteet siitä kuin nopeasti olette olleet valmiita eron jälkeen uuteen suhteesee?

Ehdottomasti kannattaa pahan eron jälkeen hankkia laastarisuhteita jos ei ole jo aiemmin kokenut kovasti kolahtanutta eroa, sillä myöhemminhän, muutaman eron jälkeen, ne erot eivät niin enää kolahda, laastareita ei enää tarvita. Ja kyllä ne taidotkin voivat ruostua jos niitä ei käytä.

Itsekin joskus aikoinaan yllättäen kuin seinään kariutuneen avoliiton jälkeen laitoin nettiin ilmoituksen ja tapasin varmaan 10 naista alle kuukaudessa. Baareistakin tuli samaan aikaan jokunen bongattua. Mikäs siinä, kesäterasseilla oli alati uutta seuraa. Ei kannata antaa toisen ihmisen masentaa itseään, josta syystä kannattaa käyttää kaikki mahdolliset keinot piristää mieltään! Laatu korvaa määrän, tilapäisesti, siten ne tunteet voi haihduttaa, eikä kannata uskoa niitä, jotka sanovat, että "kyllä lopulta sinun on kohdattava se ero ja plaa plaa plaa....". Voi sen eron jälkeisen tilan kohdata ehdottamallanikin tavalla. Minulla tuo toimi erittäin hyvin!

Mieti kumpi haluat olla eron kohdatesssa: Haluatko olla johnwaynemainen oman tiensä kulkija, joka ei jää kärvistelemään toisten mielentilojen vuoksi, vaan osaa jatkaa elämäänsä vauhdikkaasti ja minimaalisilla henkisillä vaurioilla vaiko joku nykyajan jonnaeinari, joka aamulla pehmolelun sylkystä herättyään ajelee ekopyörällään pyöräilykypärä päässä kohti terapiaa käsittelemään kohdattuja traumojaan ja käsittelemättömiä tunteitaan. Vittu, kyllä asioista saa vaikeita ja pitkiä, kun alkaa vatvomaan niitä nykyajan malliin!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla meni aikoinaan noin viiden vuoden avoliitto nurin kun nainen tokaisi eräänä perjantaina "Hei Len...mä en rakasta sua enää". No meitsi ihan paskana seuraavat viikot ja taisi painoakin lähteä parikymmentä kiloa. Siitä sitten noustiin vaivaisesti ja alkoi uusi suhde noin neljän kuukauden kuluttua.

Nyt tätä avioliittoa on kestänyt 14 vuotta ja silloin aikoinaan sain ns "kaupan päälle" pari poikaakin. Yksi yhteinen kundi tuossa vielä hääräilee...13 vuotias. Oltiin tosin tunnettu jo exän aikanakin ja oltiin perhetuttuja. Sitten vaan tiet veivät yhteen ja tässä ollaan. Ei mitään suunnitelmallisuutta vaan tunteiden mukaan kärppänä sekaan.

En mä tiedä mikän tän viestin tarkoitus oli mutta kirjoitinpa kuiteskin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Yleensä kun on suunnattoman rakastunut, niin silloin pitää tuoda asia esille. Oletko sä?

:D

Vaikka hymiön heitit niin nyt pientä faktaa...

Suunnattoman rakastuneita ollaan muutama eka vuosi ja sen jälkeen suhde ikäänkuin tasaantuu. Toisenlaiset arvot pomppaavat esiin. Intohimo kuihtuu vähitellen ja luottamus astuu kuvioihin. Suhteen alussa tyttökaveri otti mielellään poskeen mutta nyt sitä saa rukoilla...

Kaikenlaiset kivat kokeilut seksin saralla rajoittuvat siihen harrasteetaanko kahtena päivänä peräkkäin...vai heitetäänkö ihan lössiksi ja naidaan kolme päivää putkeen. Tän jälkeen menee tovi (muutama viikko) ettei edes kunnolla tunneta toisiaan. Tässä vaiheessa naapurin Lissu alkaa vaikuttamaan kiinnostavalta:)

Jomppa...kyllä mä olen suunnattoman rakastunut. Milloin kehenkin ja missä päin liikunkin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No ei se nyt noin koville voinut ottaa.

Annoin sen vaihtoehdon Jomppa_Koolle, en kaikille maailman miehille. Pikaisen analyysini jälkeen nimittäin totesin, että Jomppa_Koo on ujo.

Se ja se on ujo. Entä sitten. Minäkin olin ujo aikanaan. Tämä menee taas väittelyksi siitä, että kaikkien ujojen pitäisi saada naisia omana itsenään, eikä pyrkiä pois siitä ujoudesta, mikä ei suurta osaa naisista kiinnosta laisinkaan.

Jokaisen pitäisi tajuta, että jos haluaa naisia, pitäisi osata kehittää itsessään sellaisia ominaisuuksia jotka naisia viehättävät.

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Itse ainakin menin ensitreffeilleni elokuviin, vaikken edes mikään ujo ole. Oli talvi ja kylmä eikä todellakaan asumallani pikkupaikkakunnalla ollut muuta järkevää virikettä tarjolla.

Tunsin toki tytön entuudestaan pitkältä ajalta, koska hän oli jo aiemmin kaverini, ja elokuviin meno oli juuri sitä miltä se kuulostaa eli päivänselvä askel kohti seuraavaa tasoa...

Kutsuessani tytön leffaan naureskelin itsekin ja sanoinkin hänelle että keksinpä ainakin jotain todella spesiaalia!

Leffa on tylsä, väritön ja kulunut vaihtoehto ensitreffeille, mutta ihan harkittavissa oleva vaihtoehto sekin.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta ensi treffit kannattaa sopia ulkosalle, vaikka sattuisi olemaan aikuinenkin. Missään ei juttu luista niin hyvin kuin pitkällä kävelyllä. Ympäristön voi valita omien mieltymysten mukaisesti joko keskelle kaupunkia tai sitten jonnekin syrjempään. Tosin tämä ei välttämättä toimi kaikille, mutta itse ainakin olen suosinut tällaista hyvin menestyksin. En tosin enää kymmeneen vuoteen.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Raha ja valta ;)

Muistelisin, että ihan tutkitustikin naiset laittavat vähemmän painoa miehen ulkonäölle, kuin mies naisen ja samalla nainen painottaa noita muita statuksen merkkejä miestä enemmän.
Otetaan nyt ääriesimerkiksi vaikka Italian pääministeri. Eläkkeellä olevan huonekalukauppiaan näköinen setämies on kovasti suosittu nuorten tyttöjen keskuudessa. Ei taida olla minulla jakoa mitellä Silvion kanssa naisista teinibileissä, vaikka olenkin liki puolet nuorempi enkä edes persaukinen.

Varallisuuden ja aseman tuoman sädekehän merkitystä ei todellakaan voi vähätellä. Jollekin kohderyhmälle riittää että miehellä on lujasti massia. Sellaisen miehen vamppaamalla voi sitten keskittyä shoppailuun, naistenlehtien lukemiseen (jos osaa lukea) ynnä vieraissakäymiseen kun tulee aika pitkäksi.

Tietyille naisille riittää jo se että mies edustaa jotain extremeä. Sillä ei ole väliä ilmeneekö extreme hyvässä vai pahassa. Mitä raaempi murhamies ja psykopaatti, sen varmempaa on että naisia riittää jonoksi kuin ennen vanhaan kommunisteja kumileninin mausoleumin eteen, kunhan juttu on vaan ollut riittävän hyvin esillä paskalehdissä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Allekirjoittanut on sitten kait perkeleen hyvännäköinen kun on muutama neito elämän aikana meikäläiseen langennut, sillä statukseni on suorastaan olematon ja raha... sitä ei ole. Joku vetovoima kuitenkin täytyy sitten olla? Se ulkonäkö siis... noh, en usko.

Tai ehkä kaikki naiset eivät sitten olekaan lajinsa stereotypioita vaan joillekin kelpaa ihan aidosti tälläinen tavallinen kiltti ja kaikille tasapuolisesti hyvää tahtova taivaanrannan maalari.

No, en valita. Tärkeintä, että jotkut pitää tälläisistäkin hepuista.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Allekirjoittanut on sitten kait perkeleen hyvännäköinen kun on muutama neito elämän aikana meikäläiseen langennut, sillä statukseni on suorastaan olematon ja raha... sitä ei ole.

Tässähän kiteytyy se, että "naiset rakastuvat renttuihin". Osa siis näin. Tavismieshän tässä eniten on kärsijänä, joten jos ei maailmanvalloitus tai miljoonien tekeminen onnistu, kannattaa sovinnolla olla rappiolla.

Mitään yleistä ohjekirjaa ei varmaan naisten käyttäytymiseen voi koskaan laatia, sillä aina löytyy joku tapaus joka ei muottiin mahdu. Helpommalla pääsee kun ei edes yritä ymmärtää...

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oman kokemukseni ja havaintojeni mukaan, hyväkäytöksinen ja toista aidosti kunnioittava ihminen löytää useimmiten itselleen kumppanin. Ulkonäköasiat ovat tavallaan sivuseikka, koska meillä jokaisella on omat makumme. Monet ystävieni miehistä eivät millään tapaa vetoa minuun ulkonäöllisesti, ainakaan siten, että olisin ihan, että wow, mutta voisin periaatteessa kuvitella hyvinkin olevani suhteessa useankin lähipiirini kuuluvan miehen kanssa. Ja tämä nyt ei millään muotoa tarkoita sitä, että olisin kiinnostunut yhdestäkään lähipiiriini kuuluvan naisen miehestä, vaan ainoastaan sitä, että ihmissuhdejutut ovat enemmän kuin status tai ulkonäölliset seikat.

Itse en koskaan ole edes ajatellut rahaa seurusteluasioiden tiimoilta. Se on itselleni täysin sivuseikka, kunhan toinen nyt jokseenkin tulee omillaan toimeen. Siivelläeläjistä en ole kiinnostunut, mutta kukapa olisi. En kuitenkaan pidä taloudellisia asioita mitenkään ratkaisevana tekijänä. Yksi ex-poikaystävistäni tosin oli todella pihi, eikä olisi voinut kuvitellakaan maksavansa minulle yhtään mitään. Koskaan ei kuitenkaan kieltäytynyt, jos minä jotain tarjosin tai halusin maksaa. Tämäkään ei ollut mikään ongelma minulle, tosin jälkikäteen on naurettu, että tämän piirteen voidaan laskea olleen yksi lisämiinus hänen pitkässä listassaan. Ja tässäkään tapauksessa kysymys ei ollut rahasta, vaan siitä, että huomioon ottamisen kanssa oli aika paljon parannettavaa. No, hänkin on nykyisin naimisissa, joten joko vika oli minussa, etten ollut hänen tarjoamisensa arvoinen, hän on ottanut opikseen tai sitten hänen vaimonsa ei välitä tuosta vajavaisesta luonteenpuolesta ollenkaan. Ihan sama.

Omassa lähipiirissäni ei ole tietääkseni yhtään naista, joka olisi etsinyt/etsisi itselleen miestä, jonka kukkarolla voisi käydä. Voi toki olla, että kaikki loput Suomen naiset ovatkin sitten juuri näitä rahan perässä juoksijoita. Mutta en nyt kovin yleisesti lähtisi tekemään sellaista johtopäätöstä, että naisille raha olisi merkittävä tekijä ihmissuhdeasioissa. Suurimmalle osalle lienee tärkeintä se, että muuten kolahtaa ja elämänarvot noin suurin piirtein ovat samat. Tutustuminen samanlaiset elämänarvot omaaviin ihmisiin onkin sitten asia ja haaste erikseen, mutta mun on pakko uskoa, että ketään ei ole tuomittu olemaan yksin. Toisille hyvän ihmissuhteen löytäminen teettää enemmän töitä kuin toisille, mutta sellaistahan tämä elämä tuppaa olemaan asiassa kuin asiassa.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Oman kokemukseni ja havaintojeni mukaan, hyväkäytöksinen ja toista aidosti kunnioittava ihminen löytää useimmiten itselleen kumppanin. Ulkonäköasiat ovat tavallaan sivuseikka, koska meillä jokaisella on omat makumme.

Komppaan tätä. En ole minäkään ulkonäöllä pilattu, ja silti olen saman naisen kanssa ollut jo kohta viisi vuotta. Kai olen sitten hyväkäytöksinen, ainakin tulen kaikkien kanssa toimeen.

Yksi asia, minkä joku joskus sanoi, ja olen itsekin huomannut: naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka saavat hänet nauramaan. Jos mies pystyy omalla käytöksellään ja puheellaan saamaan naisen rentoutuneeksi ja hauskaksi, on mies oikealla linjalla. En nyt tarkoita, että miehen pitäisi kertoa esittää vitsejä kokoajan tai kaatuilla Jerry Lewis-tyyliin, mutta osata olla hauska.

Ja mitä tulee tutzbaan, niin mies hoiti JWC-turnauksen järjestelyn, ja valehtelematta puolet paikalle tulleista pudotti leukansa nähtyään, kuinka nuori mies hoiti koko turnauksen pyyteettömästi ja hienosti. Harvemmin sen ikäisiltä nuorilta tuollaista asioiden hoitoa ja käyttäytymistä nähdään.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässähän kiteytyy se, että "naiset rakastuvat renttuihin". Osa siis näin. Tavismieshän tässä eniten on kärsijänä, joten jos ei maailmanvalloitus tai miljoonien tekeminen onnistu, kannattaa sovinnolla olla rappiolla.
No pidän itseäni kyllä ihan tavismiehenä, renttua minusta ei saa repimälläkään aikaan. =) Tai sitten en ihan ymmärrä täysin rentun käsitettä. Mitään sosiaalista erityistä statusta minulla ei siis ole eikä varallisuutta, elän aika yksinkertaisissa ja vaatimattomissa oloissa. Se sinänsä riittää kyllä ihan hyvin. Enkä ikimaailmassa haluaisi, että joku olisi kanssani omistamani materian takia, jos sellaista siis olisi.

Uskoisin, että luotettavuus ja keskustelutaito on ne omat valttini, koska ei oikeasti tällä ulkonäöllä nyt yksistään mitään saavuteta. Tosin omaa naamaa kohtaan on usein tarpeettomankin kriittinen, ehkä muut eivät suhtaudu ulkonäkööni samalla lailla kuin minä itse.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy