Naisasiat

  • 7 520 550
  • 26 580
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä ilveellä naisen saa uskomaan, että tää suhde on nyt loppu, kaputt, finito? Olen sen sanonut suoraan, että en jaksa enää, pidä tunkkis jne. Ja ei, 'huoraa turpaan' ei ole ratkaisu ainakaan tässä tapauksessa. Kyse on nyt siitä, että toinen roikkuu, ei kykene päästämään irti, ei suostu uskomaan tosiasioita ja sitä, että minä en halua jatkaa, joten se on sitä myöten siinä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Millä ilveellä naisen saa uskomaan, että tää suhde on nyt loppu, kaputt, finito?
Vähän sama keino kuin sitkaisiin lehtimyyjiin. Kommunikaatiota ei kannata jossain kohtaa enää jatkaa. "Ei kiinnosta, heippa" toiminee ajan kuluessa. Dialogin jatkaminen jossain kohtaa vain pidentää ja siis pahentaa asiaa. Kerran sanoin rauhaisasti: "Tästä lähtien otan jokaisen yhteydenottosi silkkana henkilökohtaisena vittuiluna, joten jos haluat olla ei-vittuileva, niin älä ota mitään yhteyttä". Se ei sitten enää ottanut yhteyttä. No, ehkä olet jo noitakin kokeillut. Täydellinen kommunikaatiomattomuus mihinkään on kait se tietyssä kohtaa paras keino.

Pari viikkoa tuntemani neiti-ihminen saapuu tänään ensi kertaa luokseni ja siis tulee tänne yli 200 km:n päästä. Oikein on mukavaa se. Tuntuu usein ettei välttämättä tarvitsisi sanoa paljon mitään, kun taajuus on ollut positiivisella tavalla ensimmäisestä tapaamispäivästä senmoinen, kuin oltaisiin jo 10 vuotta tunnettu ja oltu yhdessä. Kuin osaisimme jo lukea toistemme ajatuksia! Kummaa onpi se. Ja se helkuta on vieläpä kaunein koskaan tapailemani nainen, eikä edes tarvitsisi olla, kun kelpaisi vähempikin sillä mukavuusasteella, että ei käy valittaminen. Noh, vitutusketjussa käsittelen tämän asian sitten joskus loppuun.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Miten voi flirttailla noin avoimesti, vaikka mies jo löytyykin. Ajattelin tietenkin heti, että peli on selvä enkä lähde soppaan mitenkään mukaan. Selvittäköön ensin välit miehensä kanssa. Vaan ei sillä taida olla miehensä kanssa minkään sortin ongelmia, kun pelkästään hyvää puhuu. Niinkin fiksu likka tuskin huonoa miestä on itselleen kelpuuttanut.

Vuosi tästä episodista on vierähtänyt ja edelleen ollaan samassa pisteessä. Ja itselläni ei ainakaa ole yhtään helpottanut. Toisaalta kivaahan se on, kun jatkuvasti saa pitkiä katseita ja hymyjä, mutta erittäin ristiriitaiset fiilikset siitä tulee - aina vaan uudelleen ja uudelleen.

Lainatakseni erästäs entistä palstalaista (suurta tappeluiden ystävää) "Hu**aa turpaan!"

Tämä vastaus tuli ilmi aikanaan erään palstaveljen ongelmalliselle tilanteelle, jossa viekoitteleva mimmi meinasi pistää koko elämän sekaiseksi työpaikalla...
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Niinhän siinä sitten(tietenkin) taas kävi, että jopa ultrakyyninen minä olen taas kahden vuoden tauon jälkeen mennyt ihastumaan. Voi vittu että vituttaa, tää on niin perseestä.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Humaloissaan autokauppiasta syytin. Syytön se oli. "Hi Ho Ricky Hatton!" They say hes never seen a salad. That why he's fat! "Hi Ho Ricky Hatton!"
 
Viimeksi muokattu:

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
On vituillaan! palailaan ku tiedän enemmän missä mennään.

No sittenhän ne on ihan mallillaan. Täällä päässä kun kaikki muu on päin vittua, paitsi kyrpä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vuosi vaihtui, mutta samat metkut alkoivat alusta. Todella kummallista miten kaksi vuotta voivat alkaa niin samalla kaavalla kuin mulla. Vuonna 2008 riideltiin vitusti alkuvuodesta, erottiin, lähdin ulkomaille oppaaksi ja vuonna 2009 riideltiin

-Vuonna 2008 riideltiin vitusti alkuvuodesta, erottiin, lähdin ulkomaille oppaaksi.

Vuonna 2009 riideltiin vitusti alkuvuodesta, erottiin, lähdEn ulkomaille oppaaksi.

Tässä vaiheessa tietysti joku ihmettelee miksi yleensä palattiin yhteen, mutta sellaista se tunne-elämä tietyillä vain on. Varsinkin ihmisillä, joilla päänkuori on puinen ja sisältä onkin kaikki lahonnut. Ainakin siltä tuntuu tällä hetkellä.
Eipä se mitään, olen itse ollut hyvin suuressa roolissa aloittamalla riidat idiotismilla, mutta siinä vaiheessa kun Bruno hattu kourassa pyytelee anteeksi, niin eipä se sitten enää onnistukaan. Sinällään syyt ovat perusteltuja, sinällään eivät. Mutta ei mennä niihin, turha tässä on niitä ruveta erittelemään. Näin se meni tällä kertaa ja lähtö itsellä on edessä ihan kohta.
Sieltä varmasti sitten löytyykin joku uusi, mutta enpä jaksa pitää kiirettä tällä hetkellä, sen verran karmaiseva kokemus olin tämä(kin) suhde.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tyttö on saanut hieman mietiskellä mitä haluaa tulevaisuudelta ja tänään parin tunnin päästä edessä on totuuden kuuleminen. Menen käymään tytön luona, puhutaan ja hän lupasi selvittää itselleen asiat siihen mennessä. Koskaan ei saisi ajatella negatiivisesti mutta silti hieman eilisenlaiset ajatukset päällinmäisenä mielessä.

En nyt halua jyrätä toiveita tai mitään, mutta yleensä kun mennään kuulemaan totuutta, on se sama kuin menisi kuulemaan tuomiota. Hyvin harvoin olen kuullut, että juttutuokioissa ollaan päätetty "uudesta alusta yhdessä". Tsemppiä joka tapauksessa kovasti ja kuten sanottu, ei ollut tarkoitus teilata kaikkia toiveita.

Sitten omiin juttuihin.
Noh, meillä on nähtävästi käynyt nyt kaksi kertaa putkeen niin, että tyttösen kavereilla on iso osa tässä hommassa. Kertauksen vuoksi, kaikki on lähtenyt totaalisesti itsestäni, olen mokaillut ihan huolella, melkein kaiken muun kävin lävitse PAITSI pettämisen. Sitä en koskaan hänelle tehnyt ja tekisin kaiken toisin jos vain voisin, mutta ajassahan ei ainakaan vielä pystytä kulkemaan kuin verkkaisesti eteenpäin.
Tämä tyttö on nyt lähiaikoina ollut ilkeä minulle aina, jos ollaan puhuttu puhelimessa ja hän on ollut jonkun kaverinsa kanssa hengailemassa. Yltiöpäistä vittuilua ja uhmakkuutta, vaikka itse olen ollut hyvin nöyrää poikaa. Ja luulen näiden kavereiden puhuneen aika paljon ympäri ja sehän on aina hyvin helppoa olla samaa mieltä kavereiden kanssa ja näin välttää konfliktit kavereiden kanssa. Ymmärrän kyllä, mutta pistää miettimään monia monia asioita.
 

Tornilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meikäläinen tuntee itsensä tällä hetkellä samalla täydeksi käärmeeksi ja toisaalta taas helvetin onnelliseksi.

No, tutustuin joulun alla erääseen naispuoliseen henkilöön, joka osoittautui sitten ainakin ensituntumalta miellyttäväksi persoonaksi, eikä ulkonäössäkään ollut valittamisen sanaa. Siinä sitten muutaman kerran tapailtiin lähinnä keskustassa, sillä asutaan aika eri puolilla kaupunkia. Siinä vaiheessa kun olin jo kerennyt kelata, että hommastahan saisi jotain vakavampaakin aikaan (olin jo tehnyt pienen askeleen siihen suuntaan) lähdin isoskoulutusleirille viikonlopun ajaksi. Leirin aikana sitten tutustuin yhteen toiseen ei-uskovaan koulutuksessa olevaan tyttöön, ja huomasin mielenkiintoni heränneen. Koska tavallaan "olin kiinni" tässä toisessa naaraassa, pidin näppini kurissa ja vain tutustuin tähän uuteen tyttöön. No, siinä vaiheessa kun huomasin että tällä tytöllä ilmeisesti oli pientä peliä erään isosleirin isosena toimineen tuttuni kanssa, kelasin että menkööt, mullahan on asiat jo valmiiksi vitun hyvin. Kuitenkin kävi niin, että tämä kaverini kanssa pelannut tyttö alkoi myös flirtata minulle, johon en voinut kevyellä tasolla olla vastaamatta. Vitutti itseni puolesta, mutta vaihdoin silti puhelinnumeron tämän uuden tuttavuuden kanssa.

Samoihin aikoihin tästä "tytöstä numero yksi" alkoi paljastua vähän pelottavia puolia. Idioottina vastasin erääseen puolen tunnin mittaiseen kännipuheluun paskaistunnolta, ja voi vaan kuvitella miten hauskaa minulla oli vastailla kaiken maailman läheisriippuvaisuuden rajoja hipoviin kysymyksiin housut kintuissa pöntöllä istuen. Kysymykset menivät erittäin henkilökohtaiselle tasolle ja vaikka koin minun ja hänen välisen suhteen jo lähelle seurustelutasoa, osa kysymyksistä kuitenkin loukkasi henkilökohtaisella tasolla siitäkin huolimatta, että tämä tyttö oli harvinaisen pahassa mäsässä soittaessaan. Koko episodi sai miettimään (vaikka yleensä jätän kännissä heitetyt asiat aikalailla omaan arvoonsa) koko jutun tarkoitusperiä omalta ja vastapuolen kannalta. Aloin koko ajan enemmän ja enemmän kallistua siihen ajatukseen, että jospa sitä nyt kohteliaasti vain häviäisi tämän neitosen elämästä.

Samaan aikaan sitten tämän isosleirin tuttavuus alkoi käydä koko ajan läheisemmäksi ja tekstarit/puhelut lentelivät varsin mallikkaasti molempiin suuntiin siitäkin huolimatta, että tämä tyttö oli lupautunut tuttuni kanssa leffaan samalla viikolla. Siinä vaiheessa rupesi jo pieni omantunnon poikanen kolkuttamaan otsalla. Olin siis viemässä kaverini muijaa? Haloo? Eihän niin tehdä, vaikka kyseessä olisikin vain hyvän päivän tuttu? Myöhemmin sitten kuulin, että tämä tyttö oli perunut leffaillan tämän tuttavani kanssa vedoten vieraisiin kotona. Epäilyni heräsivät omien mahdollisuuksieni puolesta, kun tajusin tämän neitosen jutuista, että ei heillä ketään vieraita ollut kotona. Tyttö myös puhui minulle koko ajan lämpimämpään sävyyn ja tästä tuttavastani entistä kylmempään sävyyn. En viitsi kaikkia yksityiskohtia rueta jaarittelemaan, mutta siitä eteenpäin näin tämän tytön pariin kertaan ja vähän sen jälkeen kun homma oli jo lipsunut "iholle pääsemisen" tasolle, tyttö kysyi minulta, miten miehelle kannattaisi kertoa, kun homma ei kiinnosta. Samalla hän myös totesi, että kyse ei ole minusta, ei huolta... Siinä vaiheessa tein ehkä yhden järjenvastaisimmista päätöksistäni elämäni aikana - päätin tosiaan napata tuttuni naisen itselleni. Samalla myös kohteliaasti laitoin poikki tämän aikaisemman tapauksen kanssa. Se päätös oli helppo, sillä välimatkan ja muiden asioiden takia molemmilla oli herännyt vähän samanlaisia ajatuksia koko suhteen mahdottomuudesta.

Tämä uusi tyttö on täydellinen minun makuuni: ei liian sitoutuva tai roikkuva, mutta silti sen verran uskollinen ja rehellinen, ettei vehkeile selkäni takana. Nyt minä "virallisesti" seurustelen, mutta koko juttu on rakentunut mielestäni erittäin terveelle pohjalle - yhdessä hengailulle, hauskanpidolle ja toisen seurasta nauttimiselle. Emme näe toisiamme välttämättä joka päivä ristiin menevien menojen vuoksi, mutta toisen näkeminen taas maistuu sitäkin paremmalta, jos pariin päivään on joutunut pysyttelemään erossa. Onneksi kuitenkin nykyaikana on puhelimet, sähköpostit ja messengerit, joilla on helppo pitää yhteyttä. Ainoa asia joka häiritsee, on oma luonteenpiirteeni: olen välillä niin saatanan epäilevä Tuomas, ettei mitään rajaa. En ole ääneen kyseenalaistanut tyttöystäväni uskollisuutta koska siihen ei ole mitään järkeviä perusteita, mutta esimerkiksi pari yötä sitten nukuin 4 ja puoli tuntia vain oman mielikuvitukseni ja jääräpäisyyteni tähden. Helpompaa olla ajattelematta, mutta kun ei pysty. Onneksi osaan pitää turpani kiinni näistä idioottimaisista mielikuvista... :D
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tämä uusi tyttö on täydellinen minun makuuni: ei liian sitoutuva tai roikkuva, mutta silti sen verran uskollinen ja rehellinen, ettei vehkeile selkäni takana.
En nyt haluaisi olla mikään pahan ilman lintu, mutta tämä hieman särähti. Siis tyttö joka on osoittanut että pystyy vehkeilemään selän takana eikä ainakaan henkisesti ole ollut uskollinen tuolle kaverillesi on mielestäsi luottamuksesi arvoinen? Mitä jos kyseinen tyttö kyllästyy joskus sinuun ja tekee sinulle samat temput kuin tuolle kaverillesi jonkun muun kanssa?

Sen enempää tietämättä kuinka vakavaa tuo seurustelu kaverisi kanssa oli, vai oliko vain toispuoleista kiinnostusta mutta tuollaista kannattaa todella miettiä ennen kuin laittaa sydämensä peliin ettei sitten napsahda pahasti myöhemmin.
 

rpeez

Jäsen
Siis tyttö joka on osoittanut että pystyy vehkeilemään selän takana eikä ainakaan henkisesti ole ollut uskollinen tuolle kaverillesi on mielestäsi luottamuksesi arvoinen?

Minä taas tulkitsen tilannetta niin, että koska tämä tyttö kysyi mielipidettä miten kertoa miehelle erosta, kyseessä on empaattinen tyttö joka ei halunnut/kehdannut tehdä tökeröjä bänksejä tälle ekalle kundille, ja kysymyksessä ei ollut vehkeilyä.

Epäilyt ja unettomuus vaan kertovat että olet (edit:siis Tornilepakko) todella ihastunut, ihan normaalia. Minusta tilanteesi on oikein hyvä!

Loppuun vanha sananlasku jos juttu joskus menee kiville:
"Nainen on kuin raitiovaunu: kun yksi jättää toinen tulee 15 minuutin päästä".
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Kerrotaanpa vähän omia tuntemuksia. Sitä on tullut kohta vuosi seurusteltua naisen kanssa, josta kolme vuotta enemmän ja vähemmän haaveilin. Me ollaan koko se aika oltu kaukosuhteessa ja ollaan edelleen. Alkaa vaan pikku hiljaa ärsyttämään, kun yhteinen aikamme on niin minimaalista. Me kyllä osataan jo riittävän hyvin asua viikonloppu yhdessä. Haluaisin kokeilla viikon, tai edes puolikkaan. Molemmille omat tekemiset siihen arjen ohella. Yhteenmuuttamisesta on puhuttu ja siitä on hyvä suunnitelma. Homma tuntuu liian rutiini touhulta. Noin kerran pari kuukaudessa nähdään ja taas alkaa raastava odottaminen seuraavaan kertaan. Voiko harvakseltaan näkeminen kuivuttaa rakkauden? Nainen kyllä kertoo rakastavansa mua. Mutta, yhteistä aikaa ei tipu. Tosin tilannetta sekoittaa "ei kivasti" naisen YO-kirjotukset ja pääsykoe hässäkät yliopistoon.

Kaitpa mä puren tuppia tässäkin asiassa ja odotan odotan.... Odotan parempaa tulevaisuutta. Joka on kyllä piiretty naisen kanssa aikas korkealle.
 
Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kerrotaanpa vähän omia tuntemuksia...

Jotain kaukosuhteesta tietävänä voisin jotain sanoa. Homma on kyllä raastavaa, mutta jos todella rakastaa, niin kyllä jaksaa odottaa. Pahin vihollinen kaukosuhteessa on oma pää. On liikaa aikaa miettiä asioita ja silloin menee ajatuksissaan liian pitkälle. Yleensä on aika sairaanmoinen mustasukkaisuus, kun ei tiedä missä toinen menee ja kun toisen sanaan vaan pitää luottaa. Joskus taas kaverit kyselee "onko nyt tuossa mitään järkeä" ja sitä rupeaa kysymään samaa myös itseltänsä. Tulee helppoja kausia ja todella vaikeitakin. Kumminkin vain sinä tiedät sen sisälläsi, että jaksatko. Kyllä tosi rakkaus vain jaksaa jatkamaan.

Minimaalinen yhteinen aika pitääkin ärsyttää, koska haluat enemmän, mutta minimaalinenkin aika ihanan ihmisen kanssa on arvokasta. Välillä saa myös tuntea "en jaksa enään", kun hän ei ole lähellä. Tulevaisuuttakin ajattelet, mikä on hyvä. Enkä uskoisi, että olisit onnellinen jos lopettaisit nyt, kun ei kumminkaan tulevaisuudesta tiedä. Silloin tulisi mieleen "mitä jos olisinkin odottanut".

Tsemppiä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joskus on tuota välimatkaa ollut vuosien ajan semmoiset 700 km. Menihän tuo silloin siinä ihan tosi kivasti, kunnes ajattelin, että voisihan sitä joutessaan vaihtaa eukkoa.

Nyt on rapiat 200 km välimatkaa, mutta mikäs tässä. Mustasukkaisuutta en koe yhtään, sillä jos toinen haluaa värkätä muiden kanssa, niin se kyllä sen tekee, vaikka asuisi saman katon allakin. Kyllä rehelliset ihmiset ovat rehellisiä kauempanakin ja rehellisillä ei tule tilannetta, että tilaisuus tekee varkaan, sillä se tilanne tulee vain epärehellisille.

Onhan sitä Skypeä ja sähköpostiakin. Huono homma vain tuossa Skypessä, kun sen kautta juttelee ja pelaa samalla pokeria, niin kuuluu kaikenmoisia ääniä samaan aikaan. Noh, kait siellä joitain asetuksia on, niin voisi vääntää pokerin äänet nollaan, näin ei tulisi niin monia ääniä pollaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään meidän pitikin nähdä ja pitää kivaa yhdessä, Kuitenkin tyttö soitti ja kertoi, ettei haluakaan yrittää. Ei tunnu oikealta. Ärsyttävää tämmöistä tunteiden pompottelua.

Ehkä vielä löydän tytön joka haluaa samoja asioita kuin minä.

Sinä olet vielä nuori, joten aikaa on etsiä. Tuosta pompottelusta sen verran, että sinua pompotellaan vain jos annat sen tapahtua. Ihmistenkin maailmassa vahvat jyräävät heikompia armotta. Jos näytät olevasi ihminen, joka ei puolustaudu tuollaista käytöstä vastaan se ei ainakaan lopu. Ihmisten välisissä suhteissa kunnioitus on tärkeä asia.

Seuraavan kerran kun tapaat jonkun mukavan tytön, niin näytä hänelle millainen käytös ei ole sopivaa ja pidä siitä myös kiinni. Monet miehet tuntuvat nykyäänkin ajattelevan enemmän kalullaan kuin aivoillaan ja antavat naisten nöyryyttää itseään jopa julkisesti.

Kyllä naisia maailmassa riittää ja varmasti sinullekin löytyy mukava kumppani. Muista kuitenkin pitää itsesi miehenä, niin naisen kiinnostus ei ainakaan tuohon seikkaan lopahda.
 

Tornilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En nyt haluaisi olla mikään pahan ilman lintu, mutta tämä hieman särähti. Siis tyttö joka on osoittanut että pystyy vehkeilemään selän takana eikä ainakaan henkisesti ole ollut uskollinen tuolle kaverillesi on mielestäsi luottamuksesi arvoinen? Mitä jos kyseinen tyttö kyllästyy joskus sinuun ja tekee sinulle samat temput kuin tuolle kaverillesi jonkun muun kanssa?

Sen enempää tietämättä kuinka vakavaa tuo seurustelu kaverisi kanssa oli, vai oliko vain toispuoleista kiinnostusta mutta tuollaista kannattaa todella miettiä ennen kuin laittaa sydämensä peliin ettei sitten napsahda pahasti myöhemmin.

Juuri tältä kantilta asiaa on tullut mietittyä kerran jos toisenkin jo alusta lähtien. Kelasin juuri tuota samaa paradoksia jonkin aikaa, mutta tyttö pystyi vakuuttamaan mut käytöksellään. Laskin myös kahden vuorokauden "pelaamisen" (tässä tapauksessa siis hyvin varovaisella ja viattomalla tasolla olevaa tutustumista ja pientä flirttailua) ja perutun leffatarjouksen sen verran toispuoleiseksi kiinnostukseksi varsinkin tytön puolelta, että eipä tätä suunnanvaihdosta voi oikein vehkeilyksi kutsua, onneksi. Tuota täydellä sydämellä elämistä olen myös kelannut joskus, ja tulin aikoinaan siihen tulokseen että mahdollisista takaiskuista huolimatta kannattaa elää täydellä sydämellä. Yleensä sen myös huomaa ja tulevaisuus voi jo senkin takia näyttää vähän valoisammalta. Takapakkia ja ruoskaniskujakin on tullut, mutta niistä on aina selvitty. Mun mielestä elämästä saa enemmän irti iskuista huolimatta, jos vain pyrkii elämään täydestä sydämestä. Vaikka onhan niinkin, että joskus tulee niin pahasti näpeille että keräily kestää sitten pidemmän aikaa.

Minä taas tulkitsen tilannetta niin, että koska tämä tyttö kysyi mielipidettä miten kertoa miehelle erosta, kyseessä on empaattinen tyttö joka ei halunnut/kehdannut tehdä tökeröjä bänksejä tälle ekalle kundille, ja kysymyksessä ei ollut vehkeilyä.

Epäilyt ja unettomuus vaan kertovat että olet (edit:siis Tornilepakko) todella ihastunut, ihan normaalia. Minusta tilanteesi on oikein hyvä!

Loppuun vanha sananlasku jos juttu joskus menee kiville:
"Nainen on kuin raitiovaunu: kun yksi jättää toinen tulee 15 minuutin päästä".

Näin mäkin asian näin, ja ainakin toistaiseksi olen vakuuttunut että kanta on ainakin sinnepäin oikea. Kiitos tuosta sananlaskusta, näin on!
 

Birchman

Jäsen
Tjooh aika perusmeininkiä taas meikäläisen naisrintamalla. Perseelleen menee juuri kun tuntui, että tästä olisi voinut vielä jotain kivaa tullakin.

Itse olen aika varovainen uusien ihmisien kanssa juttujen alkupuolella. Jotenkin on tottunut olemaan yksin ja siihen olen ihan tyytyväinen ollutkin. Ihastuessani olen sataprosenttisen varma, että jonkun ihmisen kanssa haluan olla. Leikkimään en jaksa ruveta, koska omien frendien seurasta nauttii paljon enemmän kuin jonkun random-muijan.

Nyt sitten kävi tietty niin, että siinä vaiheessa kun itse aloin tosissani ihastumaan niin tyttö heitti käsijarrun vauhdista päälle. On kuulemma niin paljon stressiä ja kaikkea muuta ohjelmaa ettei ehdi uhrata päätään parisuhdeajatuksille. Vituttaa aika paljon tällä hetkellä kieltämättä. Tuntuu, että nämä omat naisasiat on oikein toden teolla tarkoitettu epäonnistumaan. Toinen kerta nyt putkeen näin. Onko se nyt oikeasti niin mahdotonta löytää toista ihmistä joka ei saman tien ala ahdistumaan ja perumaan puheitaan. Ja ei, meikäläinen ei todellakaan ole sellainen joka rajoittaisi toisen menemisiä, pommittaisi tekstareilla tai ehdottelisi kuukauden jälkeen yhteenmuuttoa.

Nyt on sitten taas paskaa aikaa edessä, mutta toivottavasti tätä ei jaksaisi kauhean kauan surra. Ei oikein edes kiekon seuraaminen tunnu kiinnostavan vaikka nythän eletään fanin juhla-aikaa. Koulukin painaa päälle ja mitään ei tunnu saavan aikaiseksi.

EDIT: Hah tuli vähän luettua vanhoja viestejäni. Heti ekan illan jälkeen heitin muijalle varauksettoman "en halua seurustella"-repliikin. No sainpahan ainakin maistaa omaa lääkettäni. Voi kristus oikeasti. :D

EDIT2: Jotenkin tuntuu, että olen myös liian kiltti. Valitettavasti vaan en ole tottunut siihen, että meikäläisen pitäisi muka olla se, joka laittaa muijan aisoihin. Tai siis, että ei meikälle esim. tulisi mieleen kokeilla kepillä jäätä että kuinka paljon toi nyt antaa mun vittuilla tai pettää lupauksia ja jäädä sen jälkeen innolla odottamaan toisen reaktiota. Vähän tuntuu siltä, että nämä naiset jotka olen tavannut järjestään tekevät tällaista meikälle.

Pitää varmaan itselle luvata, että seuraavaa muijaa sitten kyykytän ihan mennen tullen ekan kuukauden. Kärjistetään nytten sitten kun vituttaa niin paljon!
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jotenkin tuntuu, että olen myös liian kiltti.

Pitää varmaan itselle luvata, että seuraavaa muijaa sitten kyykytän ihan mennen tullen ekan kuukauden. Kärjistetään nytten sitten kun vituttaa niin paljon!

Jostain syystä tämä sama juttu nousee täällä esiin. "Olen liian kiltti" ja naiset hyppivät silmille. Kuten jo aiemmin on todettu, jos annatte hyppiä silmille, niin nehän hyppivät.

Kukaan nainen ei halua kyykyttävää miestä, kuten miehetkään eivät halua kyykyttävää naista. Kaikki perustuu kunnioitukseen. Kun miehen ja naisen välillä on kunnioitus, niin kellekään ei tule mieleen kohdella toista huonosti.

Ei kuitenkaan kannata näytellä tai feikata, sillä siitä jää aina kiinni. Kannattaa miettiä omassa päässään mitä haluaa ja mitä ei ja toimia sen mukaan. Huono käytös ei ole keneltäkään hyväksyttävää ja huonosti käyttäytyvien pitää miettiä miltä heistä tuntuisi jos joku kohtelee heitä epäkunnioittavasti/huonosti.

Naiset käyttävät ns. "pilluvaltaa", koska miehet ovat niin hölmöjä, että suostuvat moiseen. Onhan se tietysti kivaa , että on nainen jolta saa seksiä, mutta ei sen vuoksi kannata nöyristellä tai olla nöyryytettävänä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jälleen kerran Mobyn kanssa tismalleen samoilla linjoilla.

Se todellakin on niin, että jos antaa kyykyttää, niin kyllä kyykytetään. Ratkaisuna tuohon, olen aivan alkuvaiheissa jo kertonut aika suorasanaisesti sille toiselle, että kyllähän tuota vittuilla osaan, vaan en ole enää vuosiin parisuhteessa siihen hommaan innostunut. Kiintiö on täynnä. Tietävät kyllä, että vittuilu minulta onnistuu, on suorastaan hyvä kertoa naiselleen muutamia juttuja, joissa on sanonut joillekin melko tai jopa erittäin ikävästi (mutta ehkä huvittavastikin)! Näin nainen tietää sen, että mies ei ole vässykkä ja lapanen, vaan osaa halutessaan helposti sanailla verbaalisesti takaisin ja jopa lujempaa. Ja sitten kun mies ei naiselleen vittuilekaan koskaan, missään tilanteessa, eikä siis ns. kyykytä, niin nainen jollakin tavalla osaa sitä sisimmässään kovasti arvostaa. Ja skarppaa esimerkin innoittamana itsekin ja kyykyttää vähemmän. Saattaa jopa sanoa: "miksi oon sulle niin ilkeä, kun sinä et mulle koskaan ole". Olen tuota toisinaan jopa sanonut naiselle virnuillen silmiin katsoen, että "nyt jos emme olisi läheisiä, niin lähtisi sellaiset vastavittuilut tuohon vuodatukseesi, että saattaisit isot herneet nenään vetaista, vaan enpä tuota kuitenkaan jaksa sinun kanssa vittuiluareenalle astella, joten kiitoksia vain mielipiteestäsi ja olen nyt rekisteröinyt sen mieleeni!" Ja toki kertonut omankin mielipiteeni asiasta.

Useat sanovat, että "lähimmilleen sitä on niin ilkeä joskus.." vaan en kyllä nimenomaan lähimmille halua vittuilla ja "kyykyttää", sillä niiden lähimpien kanssa kun pitäisi ja haluaisi elelellä läheisesti. Jatkoajassa voi sitten vaikka piilovittuilla kenelle tahansa jokseenkin tuntemattomille mutta nekään vittuilut eivät ole mitään parisuhdepatoutumia, sillä niitä ei ole.

Senkin sanon toisinaan, että jos se toinen osapuoli alkaa huutaa, syyllistää, pelailla, yrittää henkisesti alistaa jne. niin minä kyllä häivyn melkoisen nopeasti maisemista, eikä tartte pelätä, että palaamassa olisin. Pitää antaa ihmisille vapaus olla itsensä ja jos se toisen elämä ärsyttää ja siitä tekee mieli kyykyttää, niin sitten vain eri teille ja elämät jatkuvat erillään. En minä ainakaan halua määräillä toisia yhtään, se toinen toimii kyllä kivasti jos niin haluaa ja jos ei halua, niin en ala mielipidettänsä murjomaan kyykyttäen. Samaa periaatetta odotan siltä toiselta osapuolelta - naiselta.
 

julle-jr

Jäsen
Onhan se tietysti kivaa , että on nainen jolta saa seksiä, mutta ei sen vuoksi kannata nöyristellä tai olla nöyryytettävänä.
Entäs jos tykkää sekä nöyryytettynä olemisesta että seksin harrastamisesta?

Itsehän en erityisemmin välitä kummastakaan kun on muutenkin kaikenlaisia kiireitä, mutta tuli vain mieleen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Entäs jos tykkää sekä nöyryytettynä olemisesta että seksin harrastamisesta?

Kyllä niitä sadisteja on maailma pullollaan ja varmasti löytyy sellaisiakin jotka S/M-leikkien ohella sitä pilluakin antavat, joten ei muuta kuin sinne nöyryytettäväksi.

vlad.
 

Birchman

Jäsen
Jaahas aika hauskaa kun hakee foorumista naisasiat-ketjua niin ennen sitä tulee hakutuloksissa vitutusketju. No joo samahan tuo melkein tuntuu välillä olevan.

Noniin meikäläisen naisasiat tuntuvat järjestään epäonnistuvan. Ensimmäinen tapailu sitoutumiskammoisen naikkosen kanssa kesti puolitoistavuotta josta käytännössä viimeinen vuosi oltiin yhdessä. No se homma loppui tuossa viime syksynä meikäläisen aloitteesta. Ei sellaisen huopaamisen ja soutamisen jälkeen enää jaksanut rakastaa toista ja elämäntilanteet alkoivat ajaa toisiamme aivan eri suuntiin.

No sitten tuossa helmikuussa tuli yhteen toiseen naikkoseen törmättyä. Hassua sinäänsä, etten alunperinkään ollut kovin kiinnostunut tästä henkilöstä, mutta kyllä se siitä sitten lähtikin. Itse en pelien pelaamisesta perusta ja alkuun kyllä olikin vaikeaa olla tämän naisen kanssa kun ei oikein tiennyt kiinnostaako vai ei. No aika selkeästi tältä naiselta tuli viestit mulle, että haluaa olla minun kanssa ja ottikin yhteyttä minuun paljon aktiivisemmin kuin minä.

Sitten aloin itsekin tykästyä tähän tapaukseen. En mitenkään painostanut tai muutenkaan seurustelusta mitään puhunut. Yhtäkkiä kuitenkin ilmoittikin ettei halua enää olla kanssani ja tapailu sai loppua. Ajattelin mielessäni etten jää enää toista kertaa löysään hirteen kuten aiemman naiseni kanssa ja päätin tämän jutun ilman sen suurempia keskusteluita. Aika rikki siinä tuli oltua hetken aikaa. Yleensä se, että ihastun johonkin vaatii tosissaan töitä itseltäni. Siinä vaiheessa alan panostamaan täysillä suhteeseen ja aika hurjasti se rätti tuli naamalle tällä kertaa.

No kuitenkin kauhea tarve hänellä oli viikkoa myöhemmin keskustella tästä asiasta vielä kanssani. Suoraan ei missään vaiheessa sanottu, että tätä juttua jatkettaisiin, mutta kyllä hänen suustaan alkoi sivulauseissa taas tulemaan niitä merkkejä ettei sittenkään ollut niin varma tämän jutun loppumisesta. Toisaalta on sitä itsekin tullut käytyä hakemassa hyvä omatunto omien mokailuiden jälkeen vanhoilta hoidoilta keskustelemalla asioista. Noh onneksi en nyt näe tätä tapausta lähes kuukauteen ja saan olla ihan rauhassa.

On se kumma, että meikälle tuntuu nyt käyvän tällä tavalla taas kerran. Itselläkin on tiettyä kammoa sellaisia ihmisiä kohtaan jotka heti ensimetreillä huutavat naimisiinmenoa ja muuta vastaavaa. Yleensä ne tapailut ovatkin loppuneet aika lyhyeen. Tämä olikin sinäänsä vekkuli tapaus, että kuitenkin toista kuukautta ehdittiin pyöriä ja aivan muutamassa päivässä nämä hänen "kammonsa" sitten pamahtivat esille. Pohjalla kuitenkin oli aika pitkältä ajalta ollut kiinnostus meikäläistä kohtaan ennen kuin edes itse tein aloitteen. Luulisi, että hieman enemmän haluaisi tehdä töitä tai edes ehdottaa jotain pientä breikkiä, että saa asiat omassa päässä selville. Nyt sitten homma loppui aivan seinään. Aika kusetettu olo tuli kieltämättä. Ei sitä sitten oikein tiedä, että mitä helvettiä näiden naisten kanssa pitäisi tehdä. Kun itse olen aika on/off ihminen eli jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta ja jos kiinnostaa niin sitten kyllä näytän sen. Ehkä pitäisi jotenkin osata olla heittäytymättä siihen tilanteeseen niin voimakkaasti. Sitten valitetaan kun miehet ovat jöröjä joita ei kiinnosta se nainen yhtään. Touche...

Noh yksi hyvä homma tässä kuitenkin oli. Olen aika paljon miettinyt myös vanhoja juttujani ja kieltämättä tehnyt vasta nyt sitä surutyötä mikä olisi tarvinnut tehdä jo silloin joskus aiemmin.

Aika selvät sävelet tässä nyt kyllä taas on. Yhtään naista en jaksa aktiivisesti hakea sekoittamaan muuten hyvää elämääni. Alkuvuosi meni ihan helvetin hyvin ja suurimmat murheeni olivatkin SM-liigassa. Nyt on aivan liikaa ollut taas sitä vanhaa paskaa aikaa, jossa seinät tuntuu kaatuvan päälle.

Minkälaisella taktiikalla sitä sitten pitäisi näissä jutuissa lähteä liikkeelle? En oikein jaksa edes ajatella. Olen mitä olen ja jos se ei kelpaa niin ei sitten. Toisaalta sen kyllä taas opin että _erittäin_ rauhallisesti tulen jatkossa etenemään. Kuten itsekin sanoin niin moni pilaa alussa mahdollisuutensa liialla innokkuudella. Tässä vain taisi käydä niin, että edes se kuukausi ei ollu riittävän pitkä aika pitää tunteitaan kurissa. Hassua sinäänsä kun alussa nainen kuitenkin itse oli se, joka suorastaan aneli meikäläistä itselleen. Olisi vaan ollu tyytyväinen kun vihdoin sitten lämpesin.

Ja mitä tähän tapaukseen tuleen niin kyllä meidän luonteetkin taisivat olla niin eri planeetoilta loppujen lopuksi ettei siitä mitään olisi tullut. Taisi käydä vähän klassinen, että kun toista ei voikkaan saada niin siihen ihastuu vielä kovemmin. Tuskin tämä meikäläiseen mitään yhteyttä enää ottaa enkä itsekään aio sitä tämän kaiken pomppoilun jälkeen tehdä. Kyllä luottamus on aika kovaa mennyt. Jos nyt muija alkaisi lämpeämään taas kun olisin kuin sitä ei olisi olemassakaan niin mitäköhän sitten taas kun itse alkaisi näyttämään omia fiiliksiä. Taas joku kauhea kohtaus ja rätti naamalle.

Sen jos mitä myös opin on se ettei kauheasti kannata antaa itsestään heti alkuun. Pahana tapana on puhua kaikesta kokemasta aika avoimesti ja sekin tietty sitten jälkeenpäin vituttaa kun olisi voinut puhua vaikka säästä. On tämä kyllä välillä niin säälittävää lukea näitä omia juttuja...
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Noniin meikäläisen naisasiat tuntuvat järjestään epäonnistuvan. Ensimmäinen tapailu sitoutumiskammoisen naikkosen kanssa kesti puolitoistavuotta josta käytännössä viimeinen vuosi oltiin yhdessä. No se homma loppui tuossa viime syksynä meikäläisen aloitteesta. Ei sellaisen huopaamisen ja soutamisen jälkeen enää jaksanut rakastaa toista ja elämäntilanteet alkoivat ajaa toisiamme aivan eri suuntiin.

On se kumma, että meikälle tuntuu nyt käyvän tällä tavalla taas kerran.

Ehkä kysymyslomakkeessa on vika. Joku hymähteli jossain vaiheessa sille, että analysoin melko tarkkaankin naisten sopivuutta, mutta uskokaa vain, että se on oikea tapa. Juttelin eilen pari tuntia lounaan yhteydessä yhden saksalaisen frendin kanssa ja hän sanoi, että hänellä se on itseasiassa kymmenen sivua kirjoitettuna auki. Ei ota todellakaan kevyesti hommaa, vaan hänelle on todella tärkeätä, että tietää mitä haluaa, kun johonkin mimmiin törmää. Pystyy screenaamaan ja kysymään oikeat kysymykset. Ja jos homma ei toimi niin dumppaa. Vähän niinkuin busineksessä fail big and fail fast but learn.

Soutaminen ja huopaaminen vie jonkun aikaa. Useinhan on niin, että naisilla voi ollakin aikaa. Jotenkin en pysty ajattelemaan naista samalla tasolla, vaan empiria on todistanut, että sitä jossain määrin joutuu aina katsomaan alaspäin. Jossain vaiheessa tilanne voi muuttua, jos naiset kehittyvät tai löytyy joku hyvä yksilö, mutta fakta on se, etten suosittele ajanhukkaamista. Se voi olla ihan hyväksi vaikka sanoakin naiselle ääneen, että omaa aikaansa saa hukata, mutta ei kiireisen herran laatuaikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös