Naisasiat

  • 7 523 391
  • 26 580

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No, en ainakaan vielä näin 30-vuotiaana ole kauhean huolissani, vaikka tuo virkein kauteni on ollut lainauksesi mukaan joskus kymmenisen vuotta sitten. Ihan riittävän usein panettaa kuitenkin edelleenkin.

Samat sanat näin melkein neljäykkösenä. Tosin nuorempana jaksoi tikata menemään melko pitkiä maratooneja. Nyt tahtoo jäämään hieman lyhyempään matkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Samat sanat näin melkein neljäykkösenä. Tosin nuorempana jaksoi tikata menemään melko pitkiä maratooneja. Nyt tahtoo jäämään hieman lyhyempään matkaan.

Näin reilut kolmekymppisenä minulle on käynyt taas päinvastoin. Nuorempana aikamoisia sprinttejä, nykyään meinaa fyysinen kunto välillä loppua ennen mieskuntoa. Toki välillä onnistun vähemmälläkin matkalla, riippuu paljon olosuhteista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Että voikin ihmisellä olla ällistyttävän hyvä tuuri naisasiassa. Sanotaanko näin, että mahdollisuus tähän oli mielestäni ehkä noin yksi miljoonasta.

Siihen asti, kunnes kaikki on taas normaaliin tapaan mennyt päin helvettiä, niin nyt on juhlan paikka. Juhlapaikkana toimikoon vain selvä pääni, joka hämmentyneenä koittaa käsittää hyvää tuuriaan. Jotakuinkin niin, että vuosia (n. 6-7 vuotta) kaukaa ihailemani neito, jolle en ole koskaan sanonut sanaakaan, vaikka samoissa piireissä olemmekin pyörineet. Hän ei tiennyt sukunimeäni, enkä minä hänen. Haastavaa siis oli löytää minut tai hänet. Hän oli (ja on) niin loistosaalis, että menin harvinaislaatuisesti melkoisen jäihin hänen lähellään, yhtäkkiä ilmoittaakin monen mutkan kautta, että on jo vuosia ollut tykästynyt minuun ja muutaman sähköpostin jälkeen tässä menee jo ihmeen lujaa, vaikka fyysistä välimatkaakin on 250 km.

Veikkaan tämän kestävän noin 7 viikkoa. Päiväkin hänen kanssaan on minulle voitto.
 

Fordél

Jäsen
Veikkaan tämän kestävän noin 7 viikkoa. Päiväkin hänen kanssaan on minulle voitto.

Älä veikkaa mitään äläkä tuo esille tuota, että päiväkin hänen kanssaan on sinulle voitto. Koitat ottaa tämän kaiken nyt vain itsetuntoa kohottavana asiana ja lähdet hommaan omana itsenäsi. Siihen hän on ilmeisesti ihastunutkin, joten sillä kannattaa mennä etipäin. Mitää roolia ei kannata vetää, mutta ei kannata myöskään olla maan matonen, koska harva nainen tykkää sellaisesta menosta.

Ei muuta kuin paljon onnea tämän kaiken johdosta! Varmasti hieno fiilari!
 

Birchman

Jäsen
Noniin nyt alkaa valitettavan vahvasti näyttämään siltä, että ihastuminen on laantumassa... Tässä suurinpiirtein kolme viikkoa on tullut tapailtua tätä naista ja vaikka alku näyttikin lupaavalta niin homma ei jostain syystä vain lähde käyntiin.

Vanha tyttöystäväni oli huomattavasti erilainen kuin nykyinen kokelas. Oli kiinnostunut omista jutuistani, erittäin kohtelias ja todella hymyileväinen ja lähes aina iloisella tuulella. Vaikka nykyinen tyttö onkin todella kaunis ja välillä myös erittäin mukava, tietynlainen pehmeys puuttuu täysin. Aikamoisia sammakoita päästää suustaan eikä kovinkaan positiivinen yksilö loppujen lopuksi ole. Ymmärtäisin kyllä nämä "mulla on vähän huono päivä"-tyyppiset tekosyyt parisuhteen myöhemmässä vaiheessa, mutta ei minulle ainakaan tulisi mieleen olla töykeä ihastumisen kohdetta kohtaan näin alussa. Se vie voimia myös itseltä kun yrittää olla kiinnostunut ja boostata sitä yhteistä aikaa ja toinen vieressä lähinnä keskittyy arvostelemaan.

Kaiken tämän lisäksi ex-tyttö on alkanut käymään mielessä yhä enemmän ja enemmän. Ei siinä, että kaipaisin sitä aikaa takaisin, mutta joku tässä nyt mättää. Taisin tehdä tyypillisen perusvirheen, että aloin liian nopeasti (4kk) uutta juttua yrittämään. Olisi pitänyt antaa rohkeasti vain aikaa enemmän itselleni ja myöhemmin yrittää uudestaan. Olen käytännössä siinä pisteessä taas joka viimeksi ajoi minut eroamaan. Ahdistusta pääkoppa täynnä ja se iloinen Bones, joka hetken aikaa oli olemassa on taas vaihtumassa siihen kyllästyneeseen ja omissa oloissa mieluummin viihtyvään vanhaan minään. :/

Onhan tämä onneksi vielä näin alussa, että suht kivuttomasti molemmat osapuolet selviää tästä. Kait se menee niillä perussanoilla; en ollut valmis tähän eikä meidän luonteet kohtaa.

EDIT: Toisaalta pitää myös katsoa peiliin ja miettiä kuinka paljon omaan käyttäytymiseen vaikuttaa se, että mietiskelee vieläkin vanhoja juttuja. Ei sekään ole tätä uutta kohtaa kovin reilua ja hieman pelkään, että se paistaa myös itsestäni läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
tietynlainen pehmeys puuttuu täysin. Aikamoisia sammakoita päästää suustaan eikä kovinkaan positiivinen yksilö loppujen lopuksi ole. Ymmärtäisin kyllä nämä "mulla on vähän huono päivä"-tyyppiset tekosyyt parisuhteen myöhemmässä vaiheessa, mutta ei minulle ainakaan tulisi mieleen olla töykeä ihastumisen kohdetta kohtaan näin alussa. Se vie voimia myös itseltä kun yrittää olla kiinnostunut ja boostata sitä yhteistä aikaa ja toinen vieressä lähinnä keskittyy arvostelemaan.
Jannuna sitä vielä tuonlaisten ämmien kanssa jaksoi jostain syystä olla, mutta myöhemmin on tajunnut, että ei kusipäiden kanssa kannata viettää aikaa yhtään enempää. Itse tuonlaisessa tilanteessa saattaisin sanoa ihan rauhallisesti vittuilematta vaikkapa näin: "Joo, vittuile jollekin muulle ja buustaa orastavaa narsismiasi jonkun muun kanssa, mua ei kiinnosta, moro". Itse asiassa kesällä 2007 olin erään Espoosta kotoisin olleen ässääkin oikein hienosti suhauttavan naisen kanssa nettitreffeillä Oulussa Keltaisen aitan terassilla ja tunnin porinoiden jälkeen ajattelin vittuillessani järkyttää sen hienohelman maailmankuvaa ja tokaisin: "Vaan nyt pitää lähteä käymään paskalla, hauskat elämät sulle" ja sen jälkeen kävin ostamassa tuopin ja liityin samalla terassilla koko ajan olleen veljeni ja kaverinsa seuraan ja ilta oli hauska. Varmasti se espoolainen kertoi myöhemmin jollekin, että kuinka brutaali sika se nettituttunsa oli, kun meni noin sanomaan, eikä tajunnut kohteliaisuussääntöjä ja plaa plaa plaa. Vaan se juuri olikin tarkoitus. Olin kohtelias ja kun minuutin jälkeen tajusin, että väärä tyyppi se minulle on, niin annoin sille hyvin aikaa "jättää" minut, vaan kun se ei sitä tajunnut, niin piti sitten toimia noin.

Siis mitä vittua te annatte kenenkään pompotella ketään. Ei ymmärrä. Tehän käytännössä edistätte niiden vittupäiden elämäntapaa. Jos kohtaan ei-vittupään, niin en vittuile koskaan mistään, vittupäille sanasia kyllä lähtee ja se on niille ihan oikein. Eräänlaista kasvatustyötä siis, mutta hermostumatta sen teen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olet kyllä aika säälittävä, kun buustaat itsetuntoasi huonoilla käytöstavoilla ja vielä jaksat kehuskella niillä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olet kyllä aika säälittävä, kun buustaat itsetuntoasi huonoilla käytöstavoilla ja vielä jaksat kehuskella niillä.
En minä buustaa mitään. Enkä kehu. Varmaankaan siksi, koska senlaiset jutut eivät tunnu minussa miltään, paitsi semipahalta korkeintaan jos niin tekisin. Kerroin vain miten toimin sellaisen paskantärkeän espoolaisen kanssa. Kauan minä annoin sille aikaa "buustata" omaa itsetuntoaan ja jättää minut, että ei tulisi minkäänmoista vammaa sieluunsa ja miettisi, missä meni pieleen. Vaikutti nimittäin siltä, joka oletti kaikkien hänestä olevan kiinnostunut ja siksipä "jättäminen" olisi hänen päiviänsä ehkä pilannut. Ja käyttäytymällä lopussa ns. huonosti, päästin hänet siitä tunteesta, että olisiko siitä voinut jotakin tullakin. Ja näinpä hän ei senmoista varmasti miettinyt. Siis minähän ajattelin takakautta lopultakin vain hänen parastaan! (eikä tuo ole edes vitsi)
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Lähdin tuohon lähikuppilaan ja yllätyin. Olan yli heitin et mennäänkö mun luo ja tuossahan tuo vieressä jo kuorsaa. Eli kannattaa ehdotella. Toisen päivän känni on aina plussaa.
Nyt alkaa jo ahistaan. Miten tästä eteenpäin? Ihmetellen otan lisää viinaa
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen ja taitaa olla ensimmäinen kerta, kun tänne jotain erittäin positiivista juttua kirjoittelen. Noh, paistaa se aurinko joskus risukasaankin ja hyvin paistaakin.

Olen tässä nyt hyvän aikaa tapaillut erästä naisihmistä ja erittäin mukavaa on ollut ja molemmilla on vahvasti tunteet pelissä. Kumpikin tässä tosissaan ollaan, joten en valita ollenkaan vaikka pienoinen välimatka tässä meidän välillä onkin. Hyvin homma on lähtenyt rullaamaan, toivottavasti tää myös jatkuu hyvänä.

Ei mulla muuta.
 

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin tuohon lähikuppilaan ja yllätyin. Olan yli heitin et mennäänkö mun luo ja tuossahan tuo vieressä jo kuorsaa. Eli kannattaa ehdotella. Toisen päivän känni on aina plussaa.
Nyt alkaa jo ahistaan. Miten tästä eteenpäin? Ihmetellen otan lisää viinaa

Kun kohmeestasi heräilet niin kerro, mikä oli lopputulos tämän leidin kanssa?
Itseänikin kiinnostaa tietää, että tuleeko monilla baarista otettua sellaisia naisia mukaan mitkä ei meinaa millään lähteä, vaan meinaavat jäädä jo ekan yön jälkeen asumaan?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kun kohmeestasi heräilet niin kerro, mikä oli lopputulos tämän leidin kanssa?

Taisi napsua Gauntletille penalttia, joten varmasti ehtii kohmelo viikossa tasaantua.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itseänikin kiinnostaa tietää, että tuleeko monilla baarista otettua sellaisia naisia mukaan mitkä ei meinaa millään lähteä, vaan meinaavat jäädä jo ekan yön jälkeen asumaan?
Olin silloin 26-vuotias, kun nappasin baarin ulkopuolelta jotenkin siinä aamuyöllä jonkun ihan kelvolta näyttäneen (aamulla klassisesti vähän vähemmän kelvolta näyttävä) 30-vuotiaan naisen kämpilleni. Siinä se vain oli. Ja oli. Ja oli. Silloin olin kärsivällisempi tuonlaisissa asioissa ja vasta Uutisvuoden alettua (21.30) sanoin sille naiselle, että voisiko suksia muualle kämpiltäni. Ei olisi halunnut lähteä, kun pelkäsi, että mitä hänen 46-vuotias aviomiehensä sanoo, kun ei ollut vaimonsa kotosalla yötä. "Ai, sulla on sitten semmoinenkin". No, siitä se kuitenkin sitten lähti, eikä sen koommin nähty.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
En minä buustaa mitään. ... Ja näinpä hän ei senmoista varmasti miettinyt. Siis minähän ajattelin takakautta lopultakin vain hänen parastaan! (eikä tuo ole edes vitsi)

Selkeempi homma. Vaikka kuinka kääntäisit asian päässäsi siten, että vastapuoli on kusipäinen ässää suhisteleva ylimielinen paskalehmä Espoosta, kannattaa myös muistaa, että sinne nettitreffeille on lähtenyt kaksi ihmistä ihan omasta, vapaasta tahdostaan. Melkein väittäisin, että käytöksesi tulee vielä omaan tuulettimeen joku kerta vaikka sellaisilla nettitreffeillä, joissa olet itse vastapuolesta kiinnostunut.

Asiasta moottorisahaan, kuten sanonta kuuluu. Itse kokeilin ihan puhtaasta mielenkiinnosta onneani suomi24:n puolella, kuvallisella ja pitkällisellä, kiertelemättömällä profiililla. Ensin kävin yhden kanssa erittäin erikoisilla (sanan positiivisessa merkityksessä) treffeillä eli lenkillä klo 10 sunnuntaiaamuna. Sitten toisen kanssa seurustelubaari + karaoke + keikka -tyyppisillä treffeillä ja siinä määrin alkoi kumpaakin kiinnostaa, että ensimmäiselle piti kertoa kohteliaasti kiitos, mutta ei kiitos ja profiili poistoon. Viikonloppuihin ajoittuva laatuaikailu käy tähän tilanteeseen oikein mainiosti. On muuten Espoosta. ;)

Sanotaan nyt vaikka näin, etten olisi ikinä uskonut nettipalstalta löytyvän laadukasta naisseuraa ja näköjään lyhyessä ajassa ihan kaksin kappaleinkin. Otos hakkaa kokemukseni perinteisistä baarisoidinmenoista n. 100-0.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Selkeempi homma. Vaikka kuinka kääntäisit asian päässäsi siten, että vastapuoli on kusipäinen ässää suhisteleva ylimielinen paskalehmä Espoosta, kannattaa myös muistaa, että sinne nettitreffeille on lähtenyt kaksi ihmistä ihan omasta, vapaasta tahdostaan. Melkein väittäisin, että käytöksesi tulee vielä omaan tuulettimeen joku kerta vaikka sellaisilla nettitreffeillä, joissa olet itse vastapuolesta kiinnostunut.
Ei se vastapuoli kusipää ollut, ainoastaan todella tärkeänä itestään ja ammatistaan. Minä en sellaista jaksa katsella minuuttiakaan täydellä mielenkiinnolla. Lehmä se ei tosiaankaan ollut, vaan oikein pitkä, sopuhtainen ja kauniinlainen. Semmoinen, jonka luo baareissa useat täyhtöhyypät ryntäävät. Ajattelin, että hän mahdollisesti pahoittaa kovastikin mielensä jos joku sanookin hänelle "ei", kun ei liene senmoiseen tottunut ja siksi hyvää hyvyyttäni ajattelin siinä kärsimättömänä treffien loppumista vain odotellessani sanoa jotakin täysin urpoa, että hän saa minut sinne urpokastiin, eikä vain ala ehdotella uusia treffejä, joudun kieltäytymään, enkä senmoiseen silloin jaksanut ja hän olisi joutunut vähän pettymään. Se repliikkini oli minulta siis niin epäitsekästä toimintaa kuin vain voi olla ja vaati hyvää itsetuntoa sanoa senmoista tietäen mitä toinen siinä ajattelee siitä!

Ja eipä tuo mitenkään voi tulevaisuudessa omaan "tuulettimeen osua". Hyvin minä tuohon asti käyttäydyin, tuskin se siinä muuten olisi siinä niin hyvällä mielen toista tuntia rupatellut ja ilmiselvästi viihtynytkin. Arvostan naisia niin paljon, että tuonlaisen naisen annan mieluummin "jättää" minut, vaikka todellisuudessa saatan jossain kohtaa tahalleni tehdä jotakin senmoista, että se jättämiseksi tuleminen on sen teon perimmäinen ja ainoa tarkoituskin. No, pidemmissä parisuhteissa sitä itsekin jättää ihan tavallisesti keskustellen mutta tuollaiset nettitreffit on tuossa jättämisasiassa helppoja. Ei tarvita kuin vaikkapa yksi tuollainen täsmälause ja tietää mitä tapahtuu. Ei aina jaksa mitään sen kummempia keskusteluja.

Ja saahan siinä samaan hyötysuhteeseen vähän ylitärkeää espoolaista järkyttää ja hiillostaa, kjäh, kjäh.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oon nyt tapaillut yhtä naista jonkin aikaa...jotain 14 tai 15 vuotta. Mä en tiedä, mitä pitäisi ajatella kun hän ei vastaa enää sähköposteihini heti vaan tuota saa joskus odottaa jopa pari päivääkin. Kaikki on mennyt ihan hyvin...ja yksi kpl muksujakin syntyi...muistaakseni vuonna -96. Taisi olla vuosi ennen tuota kun mentiin vihille. Eli joo...oon naimisissa tän MILF:n kanssa, great.

Väittää, että kuorsaan. Fuck me...en tod. Näin vähän aikaa ollaan treffattu ja heti valittaa. Vähä niuho! Tuo -96 syntynyt onneksi pitää meitsin puolia...siis jos ostan sillen kasan karkkia tai pelin. Miehet pitää yhtä. Damn right!

Mut joo tää nainen hieman ihmetyttää. Muutaman ekan kuukauden ajan onni kukoisti, seksiä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt saa tyytyä ainoastaan muutamaan kertaan viikossa.

Onko muilla vastaavia ongelmia? Voi ihan yyveellä laittaa viestiä niin puhutaan asioista. Josko hieman helpottaisi omaakin mieltä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mut joo tää nainen hieman ihmetyttää. Muutaman ekan kuukauden ajan onni kukoisti, seksiä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt saa tyytyä ainoastaan muutamaan kertaan viikossa.

Tyypillinen parisuhdeongelma: alkuhuuman jälkeen mies alkaa pitää itsestäänselvyytenä, että nainen antaa seksiä silloin kun mies haluaa, ja nainen taas näkee asian niin, että ensin miehen on annettava hellyyttä ja kehuja, ja vasta sen jälkeen seksi tulee ajankohtaiseksi. Lisäksi naiset ovat kriittisempiä kuin miehet - jos kumppanissa jokin asia tai tapa muuttuu epämiellyttäväksi, se häiritsee naisia niin, että se vaikuttaa makuuhuone-elämäänkin, mutta miehiä se häiritsee vasta jos seksiä ei heru.

Viestinnän hitauden kanssa muuten korreloi se määrä muita miehiä, joita nainen pitää kiinnostavina, ts. mitä enemmän viesteihin vastaamiseen menee, sitä enemmän on muita kiinnostavia oreja lähettyvillä tai vähintään mielessä.

Näin sanoo minä ja näin sanoo myös useampi Van Halenia(kin) vanhempi kaverini.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tyypillinen parisuhdeongelma: alkuhuuman jälkeen...
Veikkaanpa, että tuo Vanhan Lenin viesti sisältää 100% sarkasmia. Nuo parisuhteen mukana tulevat normaalit muutokset varmasti on hänelle selviä juttuja.

Voin toki erehtyäkin, mutta itse ymmärsin tuon sarkastiseksi viestiksi. =)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oon nyt tapaillut yhtä naista jonkin aikaa...jotain 14 tai 15 vuotta. Mä en tiedä, mitä pitäisi ajatella kun hän ei vastaa enää sähköposteihini heti vaan tuota saa joskus odottaa jopa pari päivääkin. Kaikki on mennyt ihan hyvin...ja yksi kpl muksujakin syntyi...muistaakseni vuonna -96. Taisi olla vuosi ennen tuota kun mentiin vihille. Eli joo...oon naimisissa tän MILF:n kanssa, great.

Väittää, että kuorsaan. Fuck me...en tod. Näin vähän aikaa ollaan treffattu ja heti valittaa. Vähä niuho! Tuo -96 syntynyt onneksi pitää meitsin puolia...siis jos ostan sillen kasan karkkia tai pelin. Miehet pitää yhtä. Damn right!

Mut joo tää nainen hieman ihmetyttää. Muutaman ekan kuukauden ajan onni kukoisti, seksiä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt saa tyytyä ainoastaan muutamaan kertaan viikossa.

Onko muilla vastaavia ongelmia? Voi ihan yyveellä laittaa viestiä niin puhutaan asioista. Josko hieman helpottaisi omaakin mieltä.

Ongelmasi on Tony Virta
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mut joo tää nainen hieman ihmetyttää. Onko muilla vastaavia ongelmia? Voi ihan yyveellä laittaa viestiä niin puhutaan asioista. Josko hieman helpottaisi omaakin mieltä.
Älä huoli, hyvässä tapauksessa se vihille viemäsi nainen ei kuitenkaan kärsi samoista ongelmista kuin sinä, hän saattaa vaikkapa harrastaa seksiä joka päivä tai jos luonne on toisenmoinen, niin tismalleen samoilla määrillä seksiä kuin sinä, jopa saada liikaakin seksiä.

Kannattaa sanoa naisellesi, että nukkuu eri aikaan kuin sinä - esim. päivisin - niin sitten kuorsauksesi ei häntä enää haitanne. Öisin löytyy kyllä kaikenmoista jännää tekemistä, voi vaikka spämmätä Jatkoaikaan.

EDIT: Kannattaa tätäkin sarkasmiksi veikata. Hymiö.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Veikkaanpa, että tuo Vanhan Lenin viesti sisältää 100% sarkasmia. Nuo parisuhteen mukana tulevat normaalit muutokset varmasti on hänelle selviä juttuja.

Voin toki erehtyäkin, mutta itse ymmärsin tuon sarkastiseksi viestiksi. =)
Veikkanpa, että Azulin viesti jatkoi samalla linjalla.

Ei mulla muuta.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mä en tiedä, mitä pitäisi ajatella kun hän ei vastaa enää sähköposteihini heti vaan tuota saa joskus odottaa jopa pari päivääkin.

Pitäiskö vielä mykkäkoulun lisäksi kotona käydä sähköpostikeskustelujakin? Akka kyllä valittaa, kun en koskaan mailaa sille. Hän ikäänkuin mustasukkaisena olettaa, että jos mun käyttäjäprofiilissa lukee 209 lukematonta sähköpostia, joista 30% on työposteja ja 67% enlarge your penis -uutiskirjeitä, että se on merkki siitä että minulla on vilkas sosiaalinen nettielämä.

Vanha Len kirjoitti:
Nyt saa tyytyä ainoastaan muutamaan kertaan viikossa.

Sullahan on hyvin asiat.

Azul kirjoitti:
Viestinnän hitauden kanssa muuten korreloi se määrä muita miehiä, joita nainen pitää kiinnostavina, ts. mitä enemmän viesteihin vastaamiseen menee, sitä enemmän on muita kiinnostavia oreja lähettyvillä tai vähintään mielessä.

Tämän voisi tuplapostat tuonne "Asioita joita ei ääneen sanota" -ketjuunkin. Nythän se tuli oikeen naisen suusta, mitä olen aina epäillytkin. Eikä tämä kai koske edes viestejä, vaan kaikkia naisen viestintää? Sosiaalisena olentona naisen viestinnän pidättyvyydelle ei voi olla mitään muita syitä kuin se, että joku tai jotkut muut uroot ovat nyt lähempänä sitä prinssin kruunua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No niin vihelletään peli poikki tuon pikku tarinani osalta. Kuten moni tietääkin niin läppää tuossa heitettiin minun, Azulin ja Käyttäjänimettömän kesken...toivottavasti.

Nyt sitten ketjussa jälleen niitä oikeita naismurheita:)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No niin vihelletään peli poikki tuon pikku tarinani osalta. Kuten moni tietääkin niin läppää tuossa heitettiin minun, Azulin ja Käyttäjänimettömän kesken...toivottavasti.

Läppää kyllä... Tosin eiköhän siellä se totuuden siemenkin ollut, ainakin omassa viestissäni =)

Yleisön pyynnöstä käyn postaamassa "muut orit vs. viestintä" -fraasini Totuus jota ei haluaisi sanottavan ääneen -ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös