Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Tuon taisit ymmärtää väärin. En tosiaankaan varattua leiki, koska en yleensäkään leiki mitään, vaan olen oma ja täysin rehellinen itseni. Sitä vain nykyisin tuntee tuossa vasemmalla puolellaan rintakehässä koko ajan senlaisen hyvän fiiliksen, jollainen joskus oli yleensä vain ihastuneena/rakastuneena, joten siinä mielessä vaikutan tavallaan varatulta, rakkauteni kohde on vain elämä sinänsä. Ja rakastuneet ovat hyväntuulista seuraa. Ja edelleen, mikään tyhjännauraja ei tietenkään kannata olla. Paitsi jos sisältö ei muuhun riitä, niin ehkä sitten.

Joo ymmärsin väärin. Sehän on loistavaa että pystyy olemaan tuollainen luonnostaankin.

Itselleni taas on sanottu että vaikutan usein aina vähän hermostuneelta, ja mulla myös tärisee käsi todella herkästi. Tästä saan kuulla usein täysin yllättävissä tilanteissa, eli silloin kun en välitä miltä vaikutan vaan pidän hauskaa. Melko ärsyttävää, mutten ole keksinyt tuolle yhtään mitään selitystä. Selitin sitä aika kauan sosiaalisten tilanteiden jännittämisellä, mutta siitä eroon pääseminen ei auttanut ongelmaa. (Tai no ei siitä kokonaan eroon ole päässyt. Lähinnä esiintyessä ja vastaavissa tilanteissa ihan pikkuisen jännittää, mutta en ylianalysoi enää mitään sosiaalisia tilanteita reaaliaikaisesti)

Miguel

Jäsen
Lahjakkaasti on täällä sotkettu "pelisilmän" ja "pelimiehen" käsitteitä. Minusta pelisilmä on oikeastaan sama juttu kuin urheilussa, se on luontaista lahjakkuutta, jota on varsin vaikea kehittää ja jota lahjakkaat yksilöt käyttävät ilman että itse edes huomaavat. Pelimiehen taas minä ymmärrän naisia pyörittelevänä pelurina, jolla on kohtuullisen huoliteltu ja/tai kaavamainen tapa iskeä naisia. Oletukseni on, että pelimiehet pärjäävät pintaliitoyökerhoissa (varma en tietenkään ole kun moisissa harvoin käyn), kun taas pelisilmällä pärjää paljon moninaisemmissa tilanteissa. Pelisilmällä ei ehkä saa tanssilattian sädehtivimpiä kimmoja ja malleja muistuttavia naisia - heistä monille se taitaa olla vahva imagokysymys, millaisen miehen kanssa voi näyttäytyä - mutta pelisilmällä on paremmat mahdollisuudet saada jotain originellimpaa. Siis noin keskimäärin, täysin karkeita yleistyksiä ei tässäkään aihepiirissä voi tietenkään tehdä.

Oman ystäväpiirin havaintojeni perusteella hyvin vientiä on sellaisille miehille, jotka uskaltavat pistää itsensä likoon. Tämä siis silloin kun ikäryhmä on selvästi alle kolmenkympin. Pikkuhumalainen toilailu saattaa olla vain eduksi jos se ei vahingoita ketään, sillä monet naiset tuntuvat arvostavan sitä, että uskaltaa tehdä jotain vähän hullua, tosin sen pitää tulla luonnostaan eikä olla päälleliimattua. Tällaiset uskaltautujat tuovat usein virtaa koko ympärillä olevaan porukkaan. Yksi syy heidän "menestymiseensä" lieneekin se, että he uskaltavat lähestyä myös porukan ujoimpia ja voivat saada nämä puhumaan ja rentoutumaan.

Parisuhteen muodostamisessa näillä ominaisuuksilla on hyvin vähän tekemistä. Alkuun voi päästä helposti, mutta pelimiestaidoilla ja pelisilmällä ei välttämättä pitkälle pötki, kun pitää saada toisen luottamus ja synnyttää aitoa rakkaudentunnetta.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Laadukas kiteytys Miguelilta! Tuon paremmin pelimies-käsitettä voi tuskin ilmaista. Ehkä näin miehiseltä näkökannalta naiset vaikuttavat tuossa suhteessa helpoilta ja jopa tyhmiltä – lähteä nyt sen mesoavan pellen matkaan. Itse olen ainakin aina odottanut naisilta jonkinlaista älyllisyyttäkin, ja tuollaisesta mesoavasta naistennaurattajasta innostuminen ei sitä mielestäni mitenkään ilmennä. Kuitenkin omassakin kokemuspiirissä naiset tuntuvat arvostavan juuri tuollaista ”irroittelijaa”. En minäkään takakireyttä kannata, mutten myöskään katso hyvällä niitä veljiäni, joiden pitää saada ottaa porukan huomio haltuunsa. Itse en kaipaa sellaista huomiota.

Paras käytännön esimerkki tästä tapahtui taannoin serkkupoikani häissä, missä jo keski-ikään ehtinyt tätini mies otti johdon ja pellenviitan tanssilattialla, ja noin vartin kuluessa häävierasväen hehkeimmät 20+ neidot pyörivät tädin miehen jaloissa :)

Kuitenkaan tästäkään ei voi tehdä ehdotonta sääntöä. Sen yhden kerran kun itse nuorena poikamiehenä yritin ”kukkoilla” nuorisoporukassa, ja ollessani kiinnostunut sen eräästä neitosesta, tapahtui lopulta niin, että se joukon hiljaisin poika vei ihastukseni kohteen. Ehkä se oli se hauis sitten sillä kertaa, joka pelin ratkaisi. Naisista kun ei tiedä, mitä lopulta haluavat :)

Naiset, ja nyt puhutaan niistä hehkeimmässä iässä olevista 18-30 –vuotiaista naisista, tuntuvat panevan suurta painoarvoa sille, että mies vie ja järjestää elämään sitä ”irrottelua” ja nimenomaan monipuolisessa merkityksessä. Tämän takia naiset niin suuresti vihaavat nörttejä ja sohvaperunoita. Se makuuhuoneirrottelu on sitten ikään kuin seurausta siitä muusta kivasta, mitä nämä nuoret neidot arvostavat. Naisten arvomaailmassa hauskanpidolla on yllättävänkin suuri rooli. Tämähän on täysin ristiriidassa sen naiskuvan kanssa, mikä monille uroille tarjotaan jo kotona, että nainen on se ”vakavamielinen”, huolehtiva ja käytännön ehdoilla elävä äitihahmo, joka arvostaa miehessä vain ja ainoastaan luotettavuutta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt kyllä alkaa pikku hiljaa riittää tämän yhden neidin temppuilut. Hajoaa pää aivan totaalisesti ihmeelliseen kiukutteluun, johon minä en kuitenkaan ole vaikuttanut muuten, kuin koittamalla olla ystävällinen ja tsemppaava. Eipä riitä, vittuilua ja paskaa satelee päivästä toiseen, sekopäistä toimintaa kaikki tyynni. Onneksi kohta voi taas karistaa Suomen pölyt jaloistaan ja aloittaa ihan uuden elämän ilman asioita vaikeuttavaa naishenkilöä.
Miksi helvetissä mun täytyy olla tällainen ihminen, joka löytää aina ne vaikeimmat tapaukset, oli kyse sitten suomalaisista tai ulkomaalaisista. Taitaa olla joku lähetin asennettuna muhun.
Perkele.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt kyllä alkaa pikku hiljaa riittää tämän yhden neidin temppuilut. Hajoaa pää aivan totaalisesti ihmeelliseen kiukutteluun, johon minä en kuitenkaan ole vaikuttanut muuten, kuin koittamalla olla ystävällinen ja tsemppaava.

Tässähän kuvio menee niin, että sinä annat tuon naisen kohdella itseäsi huonosti ja epäkunnioittavasti. Miksi pitäisi sietää jotain harppua, jonka jutuista ja käytöksestä menee hermot? Naisille on heti tuttavuuden alusta lähtien tehtävä selväksi, että tuollainen ei käy. Muuten huonoimmassa tapauksessa päätyy nalkuttavan akan tossun alle.

Kenkää vaan surutta tai vähintään jäätävä hiljaisuus ja ylenkatsominen. Eiköhän muutu ääni kellossa. Jos ei muutu niin turhaan kulutit aikaasi mokomaan neitiin.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Naisille on heti tuttavuuden alusta lähtien tehtävä selväksi, että tuollainen ei käy. Muuten huonoimmassa tapauksessa päätyy nalkuttavan akan tossun alle.

kenkää vaan surutta tai vähintään jäätävä hiljaisuus ja ylenkatsominen. Eiköhän muutu ääni kellossa.

Bruno taitaa puhua oikeasti sekopäisistä tapauksista, näihin on tullut itsekin törmättyä (jopa seurusteltua tälläisen kanssa) ja ei niihin normaalit käyttäytymissäännöt eikä noi Pekka Pelimiehen hienovaraiset vihjeet toimi. Parempi antaa kenkää ja odottaa kunnes keksivät uuden kohteen narsismilleen.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bruno taitaa puhua oikeasti sekopäisistä tapauksista, näihin on tullut itsekin törmättyä (jopa seurusteltua tälläisen kanssa) ja ei niihin normaalit käyttäytymissäännöt eikä noi Pekka Pelimiehen hienovaraiset vihjeet toimi. Parempi antaa kenkää ja odottaa kunnes keksivät uuden kohteen narsismilleen.

Jep, osuit naulan kantaan. Tässä tilanteessa pitää katsoa pintaa syvemmälle. Sikäli on typerää, että avaudun täällä, koska ollaan kaikki anonyymeja ja harva minutkaan tosi elämässä tuntee. Mutta tuli parempi olo, kun kirjoitti hiukan ja päästeli höyryjä. Eli kiitoksia ja anteeksi.
Moby on kyllä sikäli oikeassa, että olen liian kiltti ja annan ihmisten, siis naisten, kohdella minua huonosti, mutta jonkun aivovamman takia luulen sen muuttuvan jossain vaiheessa. Mutta eipä tuo ole vielä varmaan kenellekään käynyt sormia napsauttamalla tai yön yli nukkumalla.
Loppukaneettina todettakoon olevan hienoa, että pääsen Suomesta taas pois.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Loppukaneettina todettakoon olevan hienoa, että pääsen Suomesta taas pois.

Ja noin nelikymppisenä asiat tasoittuvat ikäänkuin itsestään. Naiset ovat kokeneempia ja tasapianoisempia mutta haluavat seksiä enemmän kuin parikymppiset. Loistavaa aikaa. Sekä sulle että saman ikäiselle kumppanille.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedä häntä mistä johtuu. Ehkäpä juuri hormonaalisesta muutoksesta.
Juu, eli se voisi liittyä siihen, että kun vaihdevuodet alkavat lähestyä niin keho ilmoittaa olevan viimeiset ajat hankkiutua raskaaksi ja sitä kautta seksihimot lisääntyy. Muuta selitystä en keksi. Ja ei, en ole todellakaan biologi.

Voi tosiaan myös olla, että iän tullessa tulee itsevarmemmaksi ja tosiaan ne estot hälvenevät kun on enemmän sinut seksuaalisuutensa kanssa.

Kuulostaa kuitenkin kaikin puolin ihan hyvältä meidän miesten näkökulmasta. Ei ole toosan saanti katkeamassa hetkeen. ;D

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuulostaa kuitenkin kaikin puolin ihan hyvältä meidän miesten näkökulmasta. Ei ole toosan saanti katkeamassa hetkeen. ;D

Älä muuta sano:)

Piti heittää hakuun tämä aihe ja Ellien seksioppaan sivustolta lainasin seuraavan pienen pätkän:

Naisen seksuaalinen aktiviteetti on korkeimmillaan 30-40-vuotiaana, kun taas miehien aktiivisin kausi ajoittuu ikävuosien 17-20 tienoille. Keski-ikään päästessään nainen useimmiten tuntee oman ruumiinsa ja seksuaaliset nautintonsa ja on vapautunut mahdollisista estoistaan. Naisen seksuaalinen aktiviteetti saattaakin nousta keski-iän kynnyksellä.

EDIT. meillä miehillä tuo ikä on suht alhainen:)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
EDIT. meillä miehillä tuo ikä on suht alhainen:)
No, en ainakaan vielä näin 30-vuotiaana ole kauhean huolissani, vaikka tuo virkein kauteni on ollut lainauksesi mukaan joskus kymmenisen vuotta sitten. Ihan riittävän usein panettaa kuitenkin edelleenkin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No, en ainakaan vielä näin 30-vuotiaana ole kauhean huolissani, vaikka tuo virkein kauteni on ollut lainauksesi mukaan joskus kymmenisen vuotta sitten. Ihan riittävän usein panettaa kuitenkin edelleenkin.

Samat sanat näin melkein neljäykkösenä. Tosin nuorempana jaksoi tikata menemään melko pitkiä maratooneja. Nyt tahtoo jäämään hieman lyhyempään matkaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Samat sanat näin melkein neljäykkösenä. Tosin nuorempana jaksoi tikata menemään melko pitkiä maratooneja. Nyt tahtoo jäämään hieman lyhyempään matkaan.

Näin reilut kolmekymppisenä minulle on käynyt taas päinvastoin. Nuorempana aikamoisia sprinttejä, nykyään meinaa fyysinen kunto välillä loppua ennen mieskuntoa. Toki välillä onnistun vähemmälläkin matkalla, riippuu paljon olosuhteista.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Että voikin ihmisellä olla ällistyttävän hyvä tuuri naisasiassa. Sanotaanko näin, että mahdollisuus tähän oli mielestäni ehkä noin yksi miljoonasta.

Siihen asti, kunnes kaikki on taas normaaliin tapaan mennyt päin helvettiä, niin nyt on juhlan paikka. Juhlapaikkana toimikoon vain selvä pääni, joka hämmentyneenä koittaa käsittää hyvää tuuriaan. Jotakuinkin niin, että vuosia (n. 6-7 vuotta) kaukaa ihailemani neito, jolle en ole koskaan sanonut sanaakaan, vaikka samoissa piireissä olemmekin pyörineet. Hän ei tiennyt sukunimeäni, enkä minä hänen. Haastavaa siis oli löytää minut tai hänet. Hän oli (ja on) niin loistosaalis, että menin harvinaislaatuisesti melkoisen jäihin hänen lähellään, yhtäkkiä ilmoittaakin monen mutkan kautta, että on jo vuosia ollut tykästynyt minuun ja muutaman sähköpostin jälkeen tässä menee jo ihmeen lujaa, vaikka fyysistä välimatkaakin on 250 km.

Veikkaan tämän kestävän noin 7 viikkoa. Päiväkin hänen kanssaan on minulle voitto.

Fordél

Jäsen
Veikkaan tämän kestävän noin 7 viikkoa. Päiväkin hänen kanssaan on minulle voitto.

Älä veikkaa mitään äläkä tuo esille tuota, että päiväkin hänen kanssaan on sinulle voitto. Koitat ottaa tämän kaiken nyt vain itsetuntoa kohottavana asiana ja lähdet hommaan omana itsenäsi. Siihen hän on ilmeisesti ihastunutkin, joten sillä kannattaa mennä etipäin. Mitää roolia ei kannata vetää, mutta ei kannata myöskään olla maan matonen, koska harva nainen tykkää sellaisesta menosta.

Ei muuta kuin paljon onnea tämän kaiken johdosta! Varmasti hieno fiilari!

Birchman

Jäsen
Noniin nyt alkaa valitettavan vahvasti näyttämään siltä, että ihastuminen on laantumassa... Tässä suurinpiirtein kolme viikkoa on tullut tapailtua tätä naista ja vaikka alku näyttikin lupaavalta niin homma ei jostain syystä vain lähde käyntiin.

Vanha tyttöystäväni oli huomattavasti erilainen kuin nykyinen kokelas. Oli kiinnostunut omista jutuistani, erittäin kohtelias ja todella hymyileväinen ja lähes aina iloisella tuulella. Vaikka nykyinen tyttö onkin todella kaunis ja välillä myös erittäin mukava, tietynlainen pehmeys puuttuu täysin. Aikamoisia sammakoita päästää suustaan eikä kovinkaan positiivinen yksilö loppujen lopuksi ole. Ymmärtäisin kyllä nämä "mulla on vähän huono päivä"-tyyppiset tekosyyt parisuhteen myöhemmässä vaiheessa, mutta ei minulle ainakaan tulisi mieleen olla töykeä ihastumisen kohdetta kohtaan näin alussa. Se vie voimia myös itseltä kun yrittää olla kiinnostunut ja boostata sitä yhteistä aikaa ja toinen vieressä lähinnä keskittyy arvostelemaan.

Kaiken tämän lisäksi ex-tyttö on alkanut käymään mielessä yhä enemmän ja enemmän. Ei siinä, että kaipaisin sitä aikaa takaisin, mutta joku tässä nyt mättää. Taisin tehdä tyypillisen perusvirheen, että aloin liian nopeasti (4kk) uutta juttua yrittämään. Olisi pitänyt antaa rohkeasti vain aikaa enemmän itselleni ja myöhemmin yrittää uudestaan. Olen käytännössä siinä pisteessä taas joka viimeksi ajoi minut eroamaan. Ahdistusta pääkoppa täynnä ja se iloinen Bones, joka hetken aikaa oli olemassa on taas vaihtumassa siihen kyllästyneeseen ja omissa oloissa mieluummin viihtyvään vanhaan minään. :/

Onhan tämä onneksi vielä näin alussa, että suht kivuttomasti molemmat osapuolet selviää tästä. Kait se menee niillä perussanoilla; en ollut valmis tähän eikä meidän luonteet kohtaa.

EDIT: Toisaalta pitää myös katsoa peiliin ja miettiä kuinka paljon omaan käyttäytymiseen vaikuttaa se, että mietiskelee vieläkin vanhoja juttuja. Ei sekään ole tätä uutta kohtaa kovin reilua ja hieman pelkään, että se paistaa myös itsestäni läpi.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
tietynlainen pehmeys puuttuu täysin. Aikamoisia sammakoita päästää suustaan eikä kovinkaan positiivinen yksilö loppujen lopuksi ole. Ymmärtäisin kyllä nämä "mulla on vähän huono päivä"-tyyppiset tekosyyt parisuhteen myöhemmässä vaiheessa, mutta ei minulle ainakaan tulisi mieleen olla töykeä ihastumisen kohdetta kohtaan näin alussa. Se vie voimia myös itseltä kun yrittää olla kiinnostunut ja boostata sitä yhteistä aikaa ja toinen vieressä lähinnä keskittyy arvostelemaan.
Jannuna sitä vielä tuonlaisten ämmien kanssa jaksoi jostain syystä olla, mutta myöhemmin on tajunnut, että ei kusipäiden kanssa kannata viettää aikaa yhtään enempää. Itse tuonlaisessa tilanteessa saattaisin sanoa ihan rauhallisesti vittuilematta vaikkapa näin: "Joo, vittuile jollekin muulle ja buustaa orastavaa narsismiasi jonkun muun kanssa, mua ei kiinnosta, moro". Itse asiassa kesällä 2007 olin erään Espoosta kotoisin olleen ässääkin oikein hienosti suhauttavan naisen kanssa nettitreffeillä Oulussa Keltaisen aitan terassilla ja tunnin porinoiden jälkeen ajattelin vittuillessani järkyttää sen hienohelman maailmankuvaa ja tokaisin: "Vaan nyt pitää lähteä käymään paskalla, hauskat elämät sulle" ja sen jälkeen kävin ostamassa tuopin ja liityin samalla terassilla koko ajan olleen veljeni ja kaverinsa seuraan ja ilta oli hauska. Varmasti se espoolainen kertoi myöhemmin jollekin, että kuinka brutaali sika se nettituttunsa oli, kun meni noin sanomaan, eikä tajunnut kohteliaisuussääntöjä ja plaa plaa plaa. Vaan se juuri olikin tarkoitus. Olin kohtelias ja kun minuutin jälkeen tajusin, että väärä tyyppi se minulle on, niin annoin sille hyvin aikaa "jättää" minut, vaan kun se ei sitä tajunnut, niin piti sitten toimia noin.

Siis mitä vittua te annatte kenenkään pompotella ketään. Ei ymmärrä. Tehän käytännössä edistätte niiden vittupäiden elämäntapaa. Jos kohtaan ei-vittupään, niin en vittuile koskaan mistään, vittupäille sanasia kyllä lähtee ja se on niille ihan oikein. Eräänlaista kasvatustyötä siis, mutta hermostumatta sen teen.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olet kyllä aika säälittävä, kun buustaat itsetuntoasi huonoilla käytöstavoilla ja vielä jaksat kehuskella niillä.

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet kyllä aika säälittävä, kun buustaat itsetuntoasi huonoilla käytöstavoilla ja vielä jaksat kehuskella niillä.
En minä buustaa mitään. Enkä kehu. Varmaankaan siksi, koska senlaiset jutut eivät tunnu minussa miltään, paitsi semipahalta korkeintaan jos niin tekisin. Kerroin vain miten toimin sellaisen paskantärkeän espoolaisen kanssa. Kauan minä annoin sille aikaa "buustata" omaa itsetuntoaan ja jättää minut, että ei tulisi minkäänmoista vammaa sieluunsa ja miettisi, missä meni pieleen. Vaikutti nimittäin siltä, joka oletti kaikkien hänestä olevan kiinnostunut ja siksipä "jättäminen" olisi hänen päiviänsä ehkä pilannut. Ja käyttäytymällä lopussa ns. huonosti, päästin hänet siitä tunteesta, että olisiko siitä voinut jotakin tullakin. Ja näinpä hän ei senmoista varmasti miettinyt. Siis minähän ajattelin takakautta lopultakin vain hänen parastaan! (eikä tuo ole edes vitsi)

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Lähdin tuohon lähikuppilaan ja yllätyin. Olan yli heitin et mennäänkö mun luo ja tuossahan tuo vieressä jo kuorsaa. Eli kannattaa ehdotella. Toisen päivän känni on aina plussaa.
Nyt alkaa jo ahistaan. Miten tästä eteenpäin? Ihmetellen otan lisää viinaa

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen ja taitaa olla ensimmäinen kerta, kun tänne jotain erittäin positiivista juttua kirjoittelen. Noh, paistaa se aurinko joskus risukasaankin ja hyvin paistaakin.

Olen tässä nyt hyvän aikaa tapaillut erästä naisihmistä ja erittäin mukavaa on ollut ja molemmilla on vahvasti tunteet pelissä. Kumpikin tässä tosissaan ollaan, joten en valita ollenkaan vaikka pienoinen välimatka tässä meidän välillä onkin. Hyvin homma on lähtenyt rullaamaan, toivottavasti tää myös jatkuu hyvänä.

Ei mulla muuta.

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin tuohon lähikuppilaan ja yllätyin. Olan yli heitin et mennäänkö mun luo ja tuossahan tuo vieressä jo kuorsaa. Eli kannattaa ehdotella. Toisen päivän känni on aina plussaa.
Nyt alkaa jo ahistaan. Miten tästä eteenpäin? Ihmetellen otan lisää viinaa

Kun kohmeestasi heräilet niin kerro, mikä oli lopputulos tämän leidin kanssa?
Itseänikin kiinnostaa tietää, että tuleeko monilla baarista otettua sellaisia naisia mukaan mitkä ei meinaa millään lähteä, vaan meinaavat jäädä jo ekan yön jälkeen asumaan?

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kun kohmeestasi heräilet niin kerro, mikä oli lopputulos tämän leidin kanssa?

Taisi napsua Gauntletille penalttia, joten varmasti ehtii kohmelo viikossa tasaantua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy